Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09
Thema van juli is Mensen

De vorige maand: [topic=525496/1/25]

Hier kun je de regels rustig nalezen

Wegens weinig tijd ivm werk en tijd, kan ik niet zoveel aandacht besteden aan de contest van deze maand. Desalniettemin :7 zal het stemmen voor deze ronde een stuk vloeiender gaan

Hier kun je je foto toevoegen en stemmen...

Takkie en Athlonkmf bedank ik hierbij voor hun hulp en advies

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 19:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Zijn die regels niet wat verouderd? En waarom staan er allerlei links bij naar sites die digitale camera's reviewen? Ik denk dat de meesten er al eentje hebben.

Anyway, ik ergerde me er zo aan dat het een Word document was dat ik de regels even omgezet heb naar HTML.

Klik hier voor de HTML versie

Edit: omdat het onderwerp "mensen" zal degene met de lekkerste babe wel winnen...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big Brother...
..is watching you.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/thijsfotos/klein.jpg

Leeftijd: 17
Camera: Olympus 900c zoom
Megapixels: 1,3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Marc H

- - Is wakker - -

Een idee: kan aantal stemmen op de foto's niet geheim worden gehouden? dat de stand niet bekend is lijkt me een eerlijkere manier van stemmen, zo worden mensen niet beinvloed wat anderen een mooie foto vinden.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Op dinsdag 02 juli 2002 20:04 schreef Johnny64 het volgende:
Zijn die regels niet wat verouderd? En waarom staan er allerlei links bij naar sites die digitale camera's reviewen? Ik denk dat de meesten er al eentje hebben.

Anyway, ik ergerde me er zo aan dat het een Word document was dat ik de regels even omgezet heb naar HTML.

Klik hier voor de HTML versie
ik ging er vanuit dat iedereen wel word had...
maar hoe dan ook, het gaat erom dat de regels te lezen zijn...
hoezo zijn ze verouderd?

links naar die digicam sites zijn voor de informatie die erop te vinden is (digifoto cursussen, voorbeelden, uitleg over zaken) en niet zozeer om de reviews van digicams...

even in het algemeen: Er was al een aantal weken sprake van een contest en niemand die er ook maar de moeite voor nam om deze te beginnen. Nu ik hem ben begonnen (en er zit de nodige tijd in) hebben veel mensen kritiek op de regels, ideeen en zelf het bestandsformaat waar de regels te lezen zijn. Wel jammer allemaal...

niet dat ik slecht tegen kritiek kan, maar voor kritiek van mensen die te lui waren om het zelf zo'n contest te beginnen heb ik geen respect... (no offence voor de mensen die wel normaal doen :z)

dat was het, tabee...ik moet vannacht werken...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Op dinsdag 02 juli 2002 20:34 schreef Mooooody het volgende:

[..]

ik ging er vanuit dat iedereen wel word had...
maar hoe dan ook, het gaat erom dat de regels te lezen zijn...
hoezo zijn ze verouderd?

links naar die digicam sites zijn voor de informatie die erop te vinden is (digifoto cursussen, voorbeelden, uitleg over zaken) en niet zozeer om de reviews van digicams...

even in het algemeen: Er was al een aantal weken sprake van een contest en niemand die er ook maar de moeite voor nam om deze te beginnen. Nu ik hem ben begonnen (en er zit de nodige tijd in) hebben veel mensen kritiek op de regels, ideeen en zelf het bestandsformaat waar de regels te lezen zijn. Wel jammer allemaal...

niet dat ik slecht tegen kritiek kan, maar voor kritiek van mensen die te lui waren om het zelf zo'n contest te beginnen heb ik geen respect... (no offence voor de mensen die wel normaal doen :z)

dat was het, tabee...ik moet vannacht werken...
Ik dacht dat de ingezonden foto's op 640x480 moesten en dat de 800x600 oud was...

Die sites die je daar noemt hebben allemaal als hoofddoel het reviewen van digicams en gaan niet echt over fotografie zelf.

Deze sites zijn denk ik wel handig:

http://home.hetnet.nl/~heuker2000/basis1/basis1.htm
http://www.kodak.com/US/en/digital/dlc/
http://www.photo.net/learn/

Niet iedereen heeft Word... Denk eens aan al die Linux en Apple gebruikertjes (niet dat ik daar onder val). Ik heb OpenOffice.org en dat start vrij langzaam op. Dus ik dacht, ik help Moooooody even en zet ze in HTML, dta gaat allemala een stuk sneller.

En waarom staat er dan onderaan: "Suggesties of verbeteringen aangaande de regels graag mailen naar martijn2k@hotmail.com."? ;) Als je op GoT zit kun je nu eenmaal verwachten dat mensen tot vervelens aan toe hun mening geven.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
mensen? je kan toch niet zomaar van iedereen een foto op internet zetten. dat is toch privacy-schending ofzo? in hoeverre kan je dar geloot mee krijgen?

het is iig een moeilijke opdracht. des te leuker.

allemaal suc6

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Op dinsdag 02 juli 2002 22:48 schreef _MB_ het volgende:
mensen? je kan toch niet zomaar van iedereen een foto op internet zetten. dat is toch privacy-schending ofzo? in hoeverre kan je dar geloot mee krijgen?

allemaal suc6
Wie si die persoon in jouw usericon? Heb je daar wel toestemming voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Moody, de URL in je sig werkt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Digicam v/d deelnemer
Leeftijd v/d deelnemer

toch in de regels :?

Nouja, het zal wel :z

Dat heeft toch helemaal NIKS te maken met hoe goed een foto wel of niet is??
Maar goed, dit heb ik ook al in het vorige topic gezegd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 22:48 schreef _MB_ het volgende:

allemaal suc6
Zorg dat, als er iemand duidelijk herkenbaar op je foto staat, deze persoon op de hoogte is van het feit dat de foto op internet komt te staan. Dan heb je nooit ergens problemen mee. Maak je een foto van een 'mensenmassa' dan is dit altijd toegestaan.
Op dinsdag 02 juli 2002 20:12 schreef clowntje het volgende:
Big Brother...
..is watching you.

[afbeelding]

Mooie foto, ik heb net op http://got.takkie.nl/digiphoto het nieuwe thema aangemaakt en voor jou een account zodat er ook op je foto gestemd kan worden.
Op dinsdag 02 juli 2002 23:34 schreef Azrael het volgende:
Digicam v/d deelnemer
Leeftijd v/d deelnemer

Het staat idd in de regels, maar als je dit niet mee wilt laten tellen vul je je leeftijd gewoon niet in. Verder is het noemen van de camera ook handig voor mensen die bijvoorbeeld nog denken aan het aanschaffen van een digicam, zo kan je goed zien wat er met welke camera te doen valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/werkman01/img/mensen.jpg

Camera: Fuji 2600Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op woensdag 03 juli 2002 00:07 schreef Takkie het volgende:
Het staat idd in de regels, maar als je dit niet mee wilt laten tellen vul je je leeftijd gewoon niet in. Verder is het noemen van de camera ook handig voor mensen die bijvoorbeeld nog denken aan het aanschaffen van een digicam, zo kan je goed zien wat er met welke camera te doen valt :)
Dat laatste is zeker waar, maar er staat gewoon: let hier op bij het beoordelen, en dat slaat gewoon nergens op.

En dit:

De nummer 1 uit je lijstje krijgt 10 punten
De nummer 2 uit je lijstje krijgt 5 punten
De nummer 3 uit je lijstje krijgt 3 punten
De nummer 4 uit je lijstje krijgt 2 punten
De nummer 5 uit je lijstje krijgt 1 punt

is dus ook duidelijk verzonnen door iemand die totaal geen verstand heeft van jurywaarderingen, nr. 2-5 lijkt er aardig op, maar nr. 1 krijgt dan 2x zoveel punten! Dat is echt heel verkeerd, want zo krijg je totaal een scheve beoordeling, in feite heeft het dan weinig zin om 5 foto's punten te gaan geven omdat de nr. 1 toch al zoveel punten krijgt.

Dan zou ik zeggen: nr. 1 = 5 pt, 2 = 3 pt, 3 = 2/1 pt, 4 = 1/0 pt.

Anders krijg je gewoon absoluut geen eerlijke wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 01:08 schreef LoneGunman het volgende:
[afbeelding]

Camera: Fuji 2600Z
Volgens mij kan je die beter in kleur doen, zwart/wit ziet er een beetje vaag uit hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 01:21 schreef Azrael het volgende:

[..]

Dat laatste is zeker waar, maar er staat gewoon: let hier op bij het beoordelen, en dat slaat gewoon nergens op.

En dit:

is dus ook duidelijk verzonnen door iemand die totaal geen verstand heeft van jurywaarderingen, nr. 2-5 lijkt er aardig op, maar nr. 1 krijgt dan 2x zoveel punten! Dat is echt heel verkeerd, want zo krijg je totaal een scheve beoordeling, in feite heeft het dan weinig zin om 5 foto's punten te gaan geven omdat de nr. 1 toch al zoveel punten krijgt.

Ik ben het met je eens dat de huidige telling niet bepaald een eerlijke is. Maar de telling moet wel zo zijn dat de eerste plaatst meer meer verdient dan de tweede plaats, lineair valt dus af. Je voorstel is wel o.k., alleen heb je het dan over maar 4 foto's ipv 5 :P

mijn voorstel:
1 => 6
2 => 4
3 => 3
4 => 2
5 => 1

iemand andere ideeen/voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op woensdag 03 juli 2002 10:52 schreef Takkie het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de huidige telling niet bepaald een eerlijke is. Maar de telling moet wel zo zijn dat de eerste plaatst meer meer verdient dan de tweede plaats, lineair valt dus af. Je voorstel is wel o.k., alleen heb je het dan over maar 4 foto's ipv 5 :P

mijn voorstel:
1 => 6
2 => 4
3 => 3
4 => 2
5 => 1

iemand andere ideeen/voorstellen?
dat kan inderdaad ook, maar 3 of 4 foto's punten geven lijkt me ook geen probleem eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets:
kan er NU al op die ingezonden foto's gestemd worden?
dat betekend dus dat die mensen een enorme voorsprong hebben...
ik neem toch aan dat er een aparte stemperiode komt die pas in gaat als alles foto's op de site staan? (was in de testronde nml niet zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 12:09 schreef SFie het volgende:
Nog iets:
kan er NU al op die ingezonden foto's gestemd worden?
dat betekend dus dat die mensen een enorme voorsprong hebben...
ik neem toch aan dat er een aparte stemperiode komt die pas in gaat als alles foto's op de site staan? (was in de testronde nml niet zo)
Dat is toen ook opgemerkt, en zoals beloofd kan je nu pas stemmen zodra men niets meer kan inleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Op dinsdag 02 juli 2002 23:18 schreef rellehenk het volgende:
Moody, de URL in je sig werkt niet ;)
kijk, dat is iets waar ik wat aan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2023
Thai Traditional Dancer

Afbeeldingslocatie: http://niihau.student.utwente.nl/~spark/otherpics/dancer.jpg

Leeftijd: 21
Camera: Olympus 2040C Zoom
Megapixels: 2.1

Groetjes,

Jelmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Op dinsdag 02 juli 2002 23:34 schreef Azrael het volgende:
Digicam v/d deelnemer
Leeftijd v/d deelnemer

dit zijn (zoals ik ook al eerder heb gezegd) geen criteria om kan tot winnen te verhogen, maar simpelweg extra informatie waar alle deelnemers iets aan kunnen hebben...

ik had naast deze gegevens ook bijv. woonplaats kunnen vermelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Op dinsdag 02 juli 2002 20:12 schreef clowntje het volgende:
Big Brother...
..is watching you.

[afbeelding]

PSV stadion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Op woensdag 03 juli 2002 01:21 schreef Azrael het volgende:

[..]

En dit:

sjees, je bent wel bezig :)

als je dit geen eerlijke telling vindt, is de telling bij het songfestival ook niet eerlijk...

misschien ben je het wel met me eens dat je eigenlijk altijd 1 foto er bovenuit steekt voor jezelf, deze foto is voor jou de beste foto en verdient de meeste punten.
foto's op 2e, 3e, 4e en 5e plaats zijn een stuk minder belangrijk en verdienen dus minder punten

een lineaire telling zou de beste foto (waarvan jij vind die zou moeten winnen) te weinig eer aandoen...

veel mensen zullen een andere nr1-foto hebben en zo kan het zijn dat veel foto's 10 pt opstrijken. als veel mensen een bepaalde foto vaak als nr1 hebben, krijgt deze vaak 10pt en wordt vermoedelijk winnaar. oneerlijk? neuh, want als een foto bij veel mensen nr1 wordt, heeft deze foto ook verdiend gewonnen...

anders krijg je het geval dat een foto die bijv. bij veel mensen nr2 of nr3 is geworden toch nog wint, ondanks dat deze foto misschien bij niemand de nr1 is geworden...

beetje duidelijk? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/Foto/School/Presentatie/TN_IMG_3415.JPG

Heb helaas geen tijd om die foto iets groter op got neer te zetten, dus vandaar dat er een link naar is :) is gemaakt tijdens presentatie van ons eindproject..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op woensdag 03 juli 2002 16:35 schreef _Spark_ het volgende:
Thai Traditional Dancer

[afbeelding]

Camera: Olympus 2040C Zoom

Groetjes,

Jelmer
Pasar malan?

Leuke foto. Door de ochtergrond lijkt het een grote schilderij :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
Op woensdag 03 juli 2002 17:04 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Pasar malan?

Leuke foto. Door de ochtergrond lijkt het een grote schilderij :P
Ja inderdaad, toch is het een echte foto hoor :)
Genomen in een restaurant in Bangkok waar o.a. deze dame het traditionele Thaise dansen liet zien.

Als je meer fotos uit azie wil zien moet je even langs http://www.jelmer.cc surfen. Ik hoor graag wat je van de fotos vindt.

Groetjes,

Jelmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 17:11 schreef _Spark_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad, toch is het een echte foto hoor :)
Genomen in een restaurant in Bangkok waar o.a. deze dame het traditionele Thaise dansen liet zien.

Als je meer fotos uit azie wil zien moet je even langs http://www.jelmer.cc surfen. Ik hoor graag wat je van de fotos vindt.

Groetjes,

Jelmer
je hebt er zeker wat mooie foto's staan :)
met name http://niihau.student.utwente.nl/~spark/albums/album09/P6034956.sized.jpg is heel erg mooi...en naam mijn mening ook veel mooier voor deze contest...

ennuh..je hoeft (lees mag) geen groeten onder je post zetten, is alleen maar irritant om te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op woensdag 03 juli 2002 16:37 schreef Mooooody het volgende:

[..]

dit zijn (zoals ik ook al eerder heb gezegd) geen criteria om kan tot winnen te verhogen, maar simpelweg extra informatie waar alle deelnemers iets aan kunnen hebben...

ik had naast deze gegevens ook bijv. woonplaats kunnen vermelden...
Dat zeg je nou wel, maar dat is dus niet wat er in die regels staat, daar staat dat je op o.a. die criteria moet letten bij de beoordeling van een foto.
Op woensdag 03 juli 2002 16:45 schreef Mooooody het volgende:

[..]

sjees, je bent wel bezig :)
Ja, ik wil graag dat deze wedstrijd zo goed mogelijk verloopt.
als je dit geen eerlijke telling vindt, is de telling bij het songfestival ook niet eerlijk...
Kijk, nu komen we al ergens. Ik kijk niet frequent naar het songfestival, maar ik weet wel dat daar de nr. 2 - 10 (oid) lineair werden beoordeeld. De nr. 2 kreeg 10 punten, en de nr. 1, als een soort bonus voor de eerste plek, 12 punten, eentje extra dus.
misschien ben je het wel met me eens dat je eigenlijk altijd 1 foto er bovenuit steekt voor jezelf, deze foto is voor jou de beste foto en verdient de meeste punten.
foto's op 2e, 3e, 4e en 5e plaats zijn een stuk minder belangrijk en verdienen dus minder punten

een lineaire telling zou de beste foto (waarvan jij vind die zou moeten winnen) te weinig eer aandoen...

veel mensen zullen een andere nr1-foto hebben en zo kan het zijn dat veel foto's 10 pt opstrijken. als veel mensen een bepaalde foto vaak als nr1 hebben, krijgt deze vaak 10pt en wordt vermoedelijk winnaar. oneerlijk? neuh, want als een foto bij veel mensen nr1 wordt, heeft deze foto ook verdiend gewonnen...

anders krijg je het geval dat een foto die bijv. bij veel mensen nr2 of nr3 is geworden toch nog wint, ondanks dat deze foto misschien bij niemand de nr1 is geworden...
Inderdaad, omdat er 1 boven uit steekt krijgt die ietsje meer punten. Maar niet 2x zoveel. Dan is nl. het hele effect van meerdere foto's punten geven weg.

Dan is het beter om maar één foto aan te wijzen die je de beste vindt, dan krijgt alleen de foto die er het meeste uitsteekt een punt.

Ik stel dus geen lineaire beoordeling voor, maar een lineaire, waarbij de nr. 1 nét ietsje meer krijgt.
Nogmaals, kijk maar eens naar de waarderingen bij het Eurovisie songfestival, en als je zo'n systeem niet wilt moet je ervoor kiezen om maar 1 foto als beste aan te wijzen.

[En luister, dit is niet als kritiek op jou bedoeld (wat je wel een beetje denkt heb ik het gevoel ;)), ik probeer alleen maar deze wedstrijd zo goed mogelijk te laten verlopen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
Op woensdag 03 juli 2002 17:45 schreef SFie het volgende:

[..]

je hebt er zeker wat mooie foto's staan :)
met name http://niihau.student.utwente.nl/~spark/albums/album09/P6034956.sized.jpg is heel erg mooi...en naam mijn mening ook veel mooier voor deze contest...

ennuh..je hoeft (lees mag) geen groeten onder je post zetten, is alleen maar irritant om te lezen...
Hmm, ja ik vind dat qua foto ook een mooiere dan mijn geposte contest entry. Echter, denk je niet dat de danseres meer bij het thema 'mensen' past ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 18:47 schreef _Spark_ het volgende:

[..]

Hmm, ja ik vind dat qua foto ook een mooiere dan mijn geposte contest entry. Echter, denk je niet dat de danseres meer bij het thema 'mensen' past ?
op beide staat een mens :)
maar ben het wel met je eens dat die danseres meer over mensen gaat (er staat immers niets meer op)

maar ik vind het kleurgebruik van die andere foto veel mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaos
Afbeeldingslocatie: http://www.nimation.nl/hugo/contestjuliklein.jpg

ehm ja dat straalt het uit :)

gemaakt met powershot s40 op 1600*1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit topic is een beetje aaan het afsterven hè, zonde....ik zou graag meedoen als ik nou eindelijk eens mn camera had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Op maandag 08 juli 2002 22:54 schreef Aerodynamic het volgende:
dit topic is een beetje aaan het afsterven hè, zonde....ik zou graag meedoen als ik nou eindelijk eens mn camera had....
de opzet kost veel werk en wanneer er weinig tijd is duurt het allemaal wat langer

jammer, maar ik weet zeker dat wanneer de vakantie voorbij is het allemaal een stuk soepeler zal lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op maandag 08 juli 2002 23:11 schreef Mooooody het volgende:

[..]

de opzet kost veel werk en wanneer er weinig tijd is duurt het allemaal wat langer

jammer, maar ik weet zeker dat wanneer de vakantie voorbij is het allemaal een stuk soepeler zal lopen...
ik hoop binnen enkele dagen ook over een camera te beschikken, als de shop een beetje meewerkt, dan ga ik ook zeker wat doen aan de contest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 00:24 schreef Azrael het volgende:

[..]

ik hoop binnen enkele dagen ook over een camera te beschikken, als de shop een beetje meewerkt, dan ga ik ook zeker wat doen aan de contest :)
welke camera? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Oldskool Beachhouse

Afbeeldingslocatie: http://www.nmy.dds.nl/got/inzending_July.jpg

Leeftijd: 20
Camera: Sony DSC-S50

(Ik heb alleen geresized naar 800x600 en op 80% quality gesaved met ACDSEE 3.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op dinsdag 09 juli 2002 00:46 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

welke camera? :)
S30 :)
Op dinsdag 09 juli 2002 00:54 schreef Gman het volgende:
Oldskool Beachhouse

[afbeelding]

Camera: Sony DSC-S50
hmmzz, de focus lijkt toch niet echt op de mensen te liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Het was een probeerseltje met die instellingen, deze kwam toevallig meteen al wel koel eruit.

Ik heb er ook 1 van de duinen van dichtbij en veraf allebei scherp :P
Maar gezien de reacties van familie op bovenstaande foto (weet ik nog vaag) heb ik die maar genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Vraag: Ik heb een foto die er mooier uitkomt als panorama, mag ik hem dan met een fotobewerkingsprogramma bijknippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03 00:07
Op dinsdag 09 juli 2002 20:10 schreef Johnny64 het volgende:
Vraag: Ik heb een foto die er mooier uitkomt als panorama, mag ik hem dan met een fotobewerkingsprogramma bijknippen?
http://people.zeelandnet.nl/hoogstrate/got.html

daar staan de regels!! :)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Shadowcaster

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalgrey.nl/barf/shadowcaster.jpg

Leeftijd = 21
Camera = Minolta Dimage 5
Megapixels = 3.17

Mn vriendin tijdens een middagje park :D

Hey dat scriptje is een beetje bugggy ofzo he? Kreeg de melding dat de thumbnail niet bestaat (doet ie wel namelijk :)) en hij komt ineens met leeftijd: 32??? dat heb ik niet eens ingevuld? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 20:54 schreef BaRF het volgende:
Shadowcaster

[afbeelding]

Leeftijd = 21
Megapixels = 3.17

Mn vriendin tijdens een middagje park :D

Hey dat scriptje is een beetje bugggy ofzo he? Kreeg de melding dat de thumbnail niet bestaat (doet ie wel namelijk :)) en hij komt ineens met leeftijd: 32??? dat heb ik niet eens ingevuld? :P
Mooie foto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op dinsdag 09 juli 2002 22:04 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Mooie foto :)
et merci :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Vuurwerk op de foto

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.koster1/contest/ResizeDCP_2021.jpg

Leeftijd = 19
Camera = Kodak DX 3500
Megapixels = 2.2

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Laatst online: 20-12-2024
en toen stond ik 2x in de top 10 :?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

nog maar eens mn foto toegevoegd, die 1e keer ging niet goed geloof ik :X

server doet nix meer bij mij :P morgen nog eens dan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Op dinsdag 09 juli 2002 20:30 schreef DeXtOuRiuS het volgende:

[..]

http://people.zeelandnet.nl/hoogstrate/got.html

daar staan de regels!! :)
Dat is jusit het probleem:
Croppen staan we toe, omdat dit niet te controleren is.
Maar daaronder staat hij niet bij de toegestane bewerkingen (roteren staat er ook niet bij)

En over het maken van foto's staat:
Croppen (uitknippen van een stukje foto) is een goede manier om jouw bedoelde compositie te laten zien.
Maar dat gaat over croppen met je camera, neem ik aan? Met een camera kun je toch geen foto's bijknippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op woensdag 10 juli 2002 00:15 schreef Johnny64 het volgende:

[..]

Dat is jusit het probleem:
[..]

Maar daaronder staat hij niet bij de toegestane bewerkingen (roteren staat er ook niet bij)

En over het maken van foto's staat:
[..]

Maar dat gaat over croppen met je camera, neem ik aan? Met een camera kun je toch geen foto's bijknippen?
croppen met software mag wel dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Muurbloempjes
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/hoogstrate/muurbloepjes_small.jpg
Grote versie - Orgineel (niet gecropt)

Camera: Minolta Dimage S304
Megapixels: 3,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Op woensdag 10 juli 2002 09:50 schreef Johnny64 het volgende:
Muurbloempjes
[afbeelding]
Grote versie - Orgineel (niet gecropt)

LOL
Mooie foto trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwiss

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/_c7266735/Zwitserland%20069%20resize.jpg

Leeftijd = 25
Megapixels = 3.3

Vind hem mooi omdat mijn vrouwtje over de bergen heen kijkt met een uitstraling van "On top of the World".
En ik vond de Compositie wel aardig gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op woensdag 10 juli 2002 17:11 schreef Kaatje_NL het volgende:
Zwiss

[afbeelding]

Leeftijd = 25
Megapixels = 3.3

Vind hem mooi omdat mijn vrouwtje over de bergen heen kijkt met een uitstraling van "On top of the World".
idd mooie compositie! En leuke cam he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 20:34 schreef BaRF het volgende:

[..]

idd mooie compositie! En leuke cam he ;)
Cam is idd leuk. Al een hoop mooie foto's mee geschoten.
Maar krijg nu steeds sterker het gevoel dat dit Niet mijn mooiste foto is.
Maar ja beetje moeilijk kiezen uit 10000+ foto's :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 05:02
Regenbui
Ok hij is niet echt scherp maar ja ik vond deze wel grappig.
Kijk er staat iemand op maar het gaat net echt heel erg veel over mensen :P
Hij is op dinsdag avond gemaakt net na zo'n leuk onweer buitje die een 25 meter hoge boom heeft doen omwaaien en ook nog ergens een stuk dak heeft los gemaakt :D .
Ik zal alvast vertellen (die jongen had net geluk dat hij niet nat werd :P )
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaasbram.triep/cam/regenbui/TUMB0024.JPG
Als je PICT0025.JPG open dan zie je net onder de stuikjes (bij het zebrapad bord) iemand staan die midder geluk had :D

Leeftijd = 18 (nog steeds :P )
camera = Minolta DiMAGE F100
Mpixels = 4
(originele foto is niet op de max resolutie gemaakt omdat ik nog steeds zit te wacht op een xtra geheugenkaartje :( )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

lol :) oh btw, mijn foto is nu dan toch ook toegevoegd. Ik sta op nr 2, maar nog niet op de frontpage van die site? :P Ohja, en klikken werkt ook niet :X Anyways, misschien nog een idee om een link naar dit topic toe te voegen op die site?

-edit: WHAHA ROFL die pic nr 25 van klaasbram :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Vuurtoren te Schiermonnikoog

Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/Schier4.jpg

Camera: Canon Powershot G1
Megapixels: 3,3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Op donderdag 11 juli 2002 01:27 schreef klaasbram het volgende:
Regenbui
Als je PICT0025.JPG open dan zie je net onder de stuikjes (bij het zebrapad bord) iemand staan die midder geluk had :D
Ik zie echt niks! alleen een soort rare soepachtige waas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 17:00

rudyfb

the Mentor

Vrouw en dochter
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/rudyfb/Im000238-800x600.jpg

Ik weet dat het niet echte "arty" pics zijn, maar voor een eerste keer vond ik het niet slecht :), commentaar is altijd welkom

Leeftijd: 25
Camera: HP 715
Mpixel: 3,3

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een paar dagen weggeweest, ik zal ff mijn script nakijken, verder: keep up the good work! (cliché, i know.. (8> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maca
  • Laatst online: 30-04-2022
Taptoe

Afbeeldingslocatie: http://home.o2w.net/~nielsj/contest-taptoePict1033.jpg

Leeftijd: 27
Camera: Minolta Dimage 5

Taptoe in Amsterdam (Mercatorplein)

edit:
de link naar de grote versie staat op takkies site, de code die je daar kunt kopieren gaf bij mij hier een error.. ik snap het iig niet

Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Op donderdag 11 juli 2002 10:39 schreef rudyfb het volgende:
Vrouw en dochter
[afbeelding]

Ik weet dat het niet echte "arty" pics zijn, maar voor een eerste keer vond ik het niet slecht :), commentaar is altijd welkom

Commentaar: Ik denk dat je beter de witbalans zelf had kunnen instellen, de rode tinten zijn nu wel heel erg dominant.

Is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Nou is mn foto wéér verdwenen uit de lijsten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Zwiss

[afbeelding]

Leeftijd = 25
Megapixels = 3.3

Deze straalt een soort van eenzaamheid uit. Mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 17:00

rudyfb

the Mentor

Op donderdag 11 juli 2002 16:50 schreef Johnny64 het volgende:

[..]

Commentaar: Ik denk dat je beter de witbalans zelf had kunnen instellen, de rode tinten zijn nu wel heel erg dominant.

Is mijn mening.
Het rode hoort daar het was namelijk een zonnige dag, en ik heb oranje gordijnen vandaar B-)

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 05:02
Vrouw en dochter
[afbeelding]

[offtopic]
Je bent vroeg getrouwd :P
Maar ja misschien is ze het waard of was er een andere reden voor :9 (ik zou daarop niet antwoorden :P )
[offtopic]
Ik vind de die lichte plek op je dochters linker oog, mond en op de linker oog van je vrouw iets storend.
Maar voor de rest vind ik het wel iets speciaals hebben om de manier hoe er gekeken wordt met de desbetreffende kleuren.
Nog 1 opmerkingetje dan :P het rechter oog van je dochter vind ik te donker op de foto.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 21:41 schreef BaRF het volgende:
Nou is mn foto wéér verdwenen uit de lijsten? :?
Hier heb ik ook last van kleine foto doet het wel.
Grote niet ???? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Zwiss

[afbeelding]

Leeftijd = 25
Megapixels = 3.3

Erg mooi, maar ik vind hem een beetje te donker/te weinig contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Op vrijdag 12 juli 2002 16:35 schreef bbrother het volgende:
Bos in Breda

[afbeelding]

Leeftijd = 17
Camera = HP Photosmart 318
Megapixels = 2,3
Ik zie geen mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Op vrijdag 12 juli 2002 16:25 schreef jwsch het volgende:
Griekenland

[afbeelding]

Leeftijd = 30
Camera = Nikon nuvis 125i
Megapixels =
Die foto is toch ingescand? Het is een fotowedtrijd voor digitale camera's. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op vrijdag 12 juli 2002 16:25 schreef jwsch het volgende:
Griekenland

[afbeelding]

Leeftijd = 30
Camera = Nikon nuvis 125i
Megapixels =
beetje klein niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 00:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op vrijdag 12 juli 2002 17:37 schreef Azrael het volgende:

[..]

beetje klein niet :?
pssstt... *KLIK* :P

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op vrijdag 12 juli 2002 18:12 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

pssstt... *KLIK* :P
pssstt... achter het linkje moet het origineel zitten, hier moet het voorgeschreven formaat staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Op vrijdag 12 juli 2002 19:15 schreef Azrael het volgende:

[..]

pssstt... achter het linkje moet het origineel zitten, hier moet het voorgeschreven formaat staan
Pssstt... die foto is gemaakt met een conventionele camera en vervolgens ingescand. Dus al bij voorbaat gediskwalificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 19:21 schreef Johnny64 het volgende:

[..]

Pssstt... die foto is gemaakt met een conventionele camera en vervolgens ingescand. Dus al bij voorbaat gediskwalificeerd.
:'( 'k Heb 'm al weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01-2023
Vrouw en dochter
[afbeelding]

lievvvvvvvvv

edit: ik bedoel de baby/peuter

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Muurbloempjes, die is echt mooi man!
ik heb op mijn digi cam nie eens instelbare sluitertijd..:(

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

gaat wel hárd hier he :)

Maar goed, nog even een opservatie: het lijkt mij steeds de laatst-toegevoegde foto automatisch op nr 2 beland he? :?

Ohja, en die vna mij is wéér weg! IS er iets niet goed aan die foto ofzo? zo nee zeg dan ff wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Op zondag 14 juli 2002 09:32 schreef BaRF het volgende:
gaat wel hárd hier he :)

Maar goed, nog even een opservatie: het lijkt mij steeds de laatst-toegevoegde foto automatisch op nr 2 beland he? :?

Ohja, en die vna mij is wéér weg! IS er iets niet goed aan die foto ofzo? zo nee zeg dan ff wat :P
Dat is een bekende bug in PHP, foto's van BaRF worden automatisch geweigerd.
Op zaterdag 13 juli 2002 18:10 schreef casemodderpoel het volgende:
Muurbloempjes, die is echt mooi man!
ik heb op mijn digi cam nie eens instelbare sluitertijd..:(
Danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op zondag 14 juli 2002 10:13 schreef Johnny64 het volgende:

Dat is een bekende bug in PHP, foto's van BaRF worden automatisch geweigerd.
Best knap, aangezien ik nergens mn nick hoef in te voeren :D

Maar ach. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Op woensdag 10 juli 2002 09:50 schreef Johnny64 het volgende:
[knip]

He waar is die foto genomen? BBC misschien? Ik denk mensen te herkennen maar kan ook verkeerd zitten :)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Op zondag 14 juli 2002 18:47 schreef Mobie het volgende:

[..]

He waar is die foto genomen? BBC misschien? Ik denk mensen te herkennen maar kan ook verkeerd zitten :)
Normalitair ontken ik alles.

Maar dit keer zal ik het maar toegeven. Wie ken je dan? De 4e persoon vanaf de linkerkant (just a wild guess)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Op zondag 14 juli 2002 21:00 schreef Johnny64 het volgende:

[..]

Normalitair ontken ik alles.

Maar dit keer zal ik het maar toegeven. Wie ken je dan? De 4e persoon vanaf de linkerkant (just a wild guess)?
Ja die ken ik zeker (m*****a ;))

[onbelangrijk]
Ken die andere drie trouwens ook. Zit al drie jaar op BBC (nog drie te gaan:D) en er zit zelfs een klasgenootje tussen.
[/onbelangrijk]

Zeer geslaagde foto trouwens !

[edit]
hele post = onbelangrijk :Y)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wat vinden jullie van deze?

Afbeeldingslocatie: http://www.meendering.demon.nl/zooi/wintersport/serrechevalier/DSCN1314S.jpg

Leeftijd: 23
Camera: Nikon Coolpix 775
Megapixels: 2,1

Heb inmiddels alweer een andere camera, de Coolpix 885 3,3 Mpx

[edit: op verzoek veranderd. ;) ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Op zondag 14 juli 2002 22:46 schreef meendering het volgende:

[afbeelding]

geen kans op winnen. Geen mens te zien

Wel mooi trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael

[afbeelding]

Heb je wel gekeken welk topic dit is :?
Zo ja, heb je de regels gelezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 13:07 schreef BaRF het volgende:

[..]

Best knap, aangezien ik nergens mn nick hoef in te voeren :D

Maar ach. :)
Als het goed is moet je wel je nick invullen (of op z'n minst inloggen met je nick). Ik kijk nu ff of er een bug is dat je zonder nick foto's kan toevoegen, maar in principe moet je dus wel zeggen wie je bent :P

Was idd een foutje, nu zou het niet meer moeten kunnen. Verder heb ik nog een vraagje zou 8,5,3,2,1 een betere punten telling zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op dinsdag 16 juli 2002 10:53 schreef Takkie het volgende:

[..]

Als het goed is moet je wel je nick invullen (of op z'n minst inloggen met je nick). Ik kijk nu ff of er een bug is dat je zonder nick foto's kan toevoegen, maar in principe moet je dus wel zeggen wie je bent :P

Was idd een foutje, nu zou het niet meer moeten kunnen. Verder heb ik nog een vraagje zou 8,5,3,2,1 een betere punten telling zijn?
nu moet ik wel mn login geven, maar uhm niks werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creatief geld verdienen in Zuid-Afrika

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=1191

Naam: Inge
Camera: Olympus C-3020 Zoom
Waar?: Church Square, Pretoria, Zuid-Afrika

PS: Ik kon deze foto niet toevoegen waar het eigenlijk moet... dus ik zet hem hier, ik hoop dat ik zo wel mee kan doen aan de contest (heb hier een telefoonverbinding dus het gaat allemaal niet zo soepel!, zit dus nu in ZA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op dinsdag 16 juli 2002 10:53 schreef Takkie het volgende:
Verder heb ik nog een vraagje zou 8,5,3,2,1 een betere punten telling zijn?
Dan zou ik 6, 4, 3, 2, 1 doen, als je perse 5 foto's wilt hebben. (vind ik vrij veel voor deze wedstrijd)

Ik zal waarschijnlijk nog geen goede pic kunnen inzenden deze maand, ben net vanavond begonnen met m'n S30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms.... ben ik echt niet wakker :o BaRF en Inkie1010 hadden natuurlijk nog geen logingegevens.... Nu dus wel. Mensen die dus nog geen username/password voor http://got.takkie.nl/digiphoto hebben moeten dat even roepen dan kan ik tot zondag en Mooooody (hoop ik?) die twee weken daarna je toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Testje met gegenereerde code:
Dat werkt dus ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Ok takkie thanks voor het pw, mn foto is toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik wil best een foto toevoegen aan de digifoto contest site maar waar moet ik me registreren???
Of moet ik eerst m'n Foto posten hier.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik ook een usern/passw? kan via icq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Afbeeldingslocatie: http://80.126.20.7/usr/iwan/sessieyara/2002_0718_103006aa_std.jpg

Leeftijd: 29
Camera: Fuji FinePix 6900Z

Hebben een aantal foto's gemaakt van mijn dochter in het pakje dat ik zelf nog aan heb gehad.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Laatst online: 24-08 21:02

[afbeelding]

[edit: op verzoek veranderd. ;) ]
offtopic:
in Frankrijk? (Zeker ook nog in Val Thorens?)

sorry hoor... dit houd verband met een klein persoonlijk onderzoekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Naja zal wel ik post 'm gewoon hier

werk.......... zucht ;(
[url="http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/digi%20contest.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/digi%20contest.jpg[/url]

Camera: Fujifilm finepix S602z
Megapixels: 3

Ben nog een beginner.... Foto was eerst een beetje vaag. Maar een filter doet wonderen :) (een toegestaande filter)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op donderdag 18 juli 2002 21:03 schreef SEFje het volgende:

[..]

offtopic:
in Frankrijk? (Zeker ook nog in Val Thorens?)

sorry hoor... dit houd verband met een klein persoonlijk onderzoekje :)
Helaas. :+
Als je ff in de url van het plaatje kijkt zie je waar ik ben geweest... :Y) (pssst... Serre Chevalier :P )

Lag er maar weer sneeuw. :9

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rood..

[url="http://www.dse.nl/~ditje/got/img01417-bw.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~ditje/got/img01417-bw-800x600.jpg[/url]

Leeftijd: 37
Camera: Canon Powershot A5
Megapixels: 0,786432 :7

Gemaakt door m'n vriendin (mag da eigenlijk?) nav portret opdracht academie. Vin hem wel mooi passen in het thema 'mensen'.
Hopelijk kan m'n antieke digicam nog een beetje concureren met het megapixelgeweld hier ... :'(

(Phothoshop nabehandeling: zwart-wit + autocontrast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Vergeleken met de testronde zijn er dit keer toch echt heel wat beter foto's geplaatst. Komt misschien ook door het subject.

Een paar hele goede, maar ook een hoop waarvan ik denk.. :?

Maar goed werk iig, bne benieuwd wat de eindresultaten zijn. Ik wil best dan een sticky topic plaatsen voor een maand voor de top 3, als prijs :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1 2 3 Laatste