vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Kweet niet zeker maar dacht dat zoiets al enigzins bestand maar niet dedicated maar MSN P2P of zo .. maar ik ga hier wel naar kijken sgoed ... jullie horen hetJojk schreef op 31 juli 2002 @ 12:06:
Ik weet niet of het al eens is geopperd (of al is gemaakt) want de search werkt niet. Is het misschien mogelijk een soort ftp plugin te maken voor MSN zodat mensen, van wie je het wil, dingen bij jou kunnen downloaden, zodat je een soort kleine dedicated p2p netwerkjes krijgt?
Ik zoek nog altijd een linux versie van winbar/statbar. Er bestaat zo iets als Gkrellm, die geeft wel de goede waardes weer maar ik wil het graag in een bar onder aan me beeldscherm.
Of is er niemand hier die voor linux iets kan proggen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Je hebt 100 email adressen in een . txt bestand, een , of spatie ertussen.
Als je dan die 100 of meer email adressen allemaal ergens in kan voeren en dat dat progje ze op alfabet zet. Gewoon een text bestand ofzo.
Dit kan ik adn gebruiken voor adressen van vrienden, of voor de nieuwsbrieven die mijn site gaat verzenden.
Hoe bedoel je precies ergens invoeren kan?Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:56:
ff een tusendoortje:
Als je dan die 100 of meer email adressen allemaal ergens in kan voeren en dat dat progje ze op alfabet zet. Gewoon een text bestand ofzo.
Dit kan ik adn gebruiken voor adressen van vrienden, of voor de nieuwsbrieven die mijn site gaat verzenden.
Ik gebruik Visual Basic 6 en daarmee kun je alleen windows progsels maken-ProXy- schreef op 31 juli 2002 @ 14:28:
Mischien een tussendoortje mischien niet:
Ik zoek nog altijd een linux versie van winbar/statbar. Er bestaat zo iets als Gkrellm, die geeft wel de goede waardes weer maar ik wil het graag in een bar onder aan me beeldscherm.
Of is er niemand hier die voor linux iets kan proggen??
eigenlijk niet lolzVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 15:10:
[...]
in een balkje net als je msn maar dan 100. duidelijk?
Als wat je bedoelt tenminste is dat je eerst een komma gescheiden lijst hebt en dat je daar een lijst onder elkaar van wilt maken, die je daarna desnoods nog kan sorteren ergens in.
In je vorige post had je het over een andere key. Nu ik bij deze kijk (die onderste bedoel ik) staat er wel een ShellState key in.cjdijk schreef
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer]
[HKEY_USERS\S-1-5-21-231345607-515967841-1606240830-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer]
Ik ga vanavond even uitzoeken hoe het zit.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Volgens mij kan ik dit wel simpel met mijn bestaande "tools" voor elkaar krijgen.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:56:
ff een tusendoortje:
Ik ga er vanuit dat er alleen email adressen in staan,
geen namen of iets dergelijks.
En het tekstbestand wordt dan adres.txt (c:\tools)
Batch file wordt dan als volgt:
@echo off
c:\tools\replace c:\tools\adres.txt "," "%%013%%010"
copy c:\tools\adres.asc c:\tools\adres.txt
c:\tools\replace c:\tools\adres.txt " " "%%013%%010"
c:\tools\sortfile c:\tools\adres.txt
Hij vervangt komma's en spaties door enters
en hij sorteert de email adressen alfabetisch.
Het tooltje replace.exe en sortfile.exe kan je bij mij downloaden.
Als je trouwens geen windows 9x (98/me) gebruikt maar windows nt (2000/xp)
dan enkele procent tekens gebruiken, dus %013%010 i.p.v. %%013%%010
Overgens zijn dat de carriage return en de line feed karakters.
http://home.wanadoo.nl/cjdijk/REPLACE.EXE
http://home.wanadoo.nl/cjdijk/tweakers/SORTFILE.EXE
[ Voor 0% gewijzigd door cjdijk op 31-07-2002 18:04 . Reden: Windows versie ]
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Verwijderd
Zo kan je dat dan invoeren en dan zet dat programa het in een .txt op alfabetische volgorde. Was mijn idee.
Zoiets als Messenger File Share Network?Jojk schreef op 31 juli 2002 @ 12:06:
Ik weet niet of het al eens is geopperd (of al is gemaakt) want de search werkt niet. Is het misschien mogelijk een soort ftp plugin te maken voor MSN zodat mensen, van wie je het wil, dingen bij jou kunnen downloaden, zodat je een soort kleine dedicated p2p netwerkjes krijgt?
Messenger File Share Network is te downoaden op www.mess.be > Mess File Downloads > MSN Messenger Add-ons, dan de onderste.
Zoiets bestaat dus eigenlijk al, maar wel een goed idee, Messenger File Share Network is toch nietsuper populair en word volgens mij niet verder meer developed. Een beter alternatiefg voor dit is opzich wel welkom.
Hmm, is het niet mogelijk windows-messages die naar een programma gaan te ondervangen?skunkah schreef op 31 juli 2002 @ 11:50
[...]
Nee, dit gaat niet lukken helaas, aangezien de screensaver checkt ofdat er activiteit is op het systeem ... en dat is er dan sluit het zichzelf weer af.
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Tja subclassing roelt maarrr ik vind dat te veel werk voor dit ... sorry geen lekker tussen doortje...NaliXL schreef op 31 juli 2002 @ 21:15:
[...]
Hmm, is het niet mogelijk windows-messages die naar een programma gaan te ondervangen?
Ik heb voor jou een oplossing gemaakt. Heb je dat al geprobeerd?Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 19:40:
[...]
afbeelding
Zo kan je dat dan invoeren en dan zet dat programa het in een .txt op alfabetische volgorde. Was mijn idee.
Email tekst file bewerk/sorteer utility
Verwijderd
sorry ik had dat nog neit gezien bedankt iig voor de moeite.cjdijk schreef op 01 augustus 2002 @ 08:34:
[...]
Ik heb voor jou een oplossing gemaakt. Heb je dat al geprobeerd?
Email tekst file bewerk/sorteer utility
Ik heb die exe bestandjes gedownload wat moet ik dan nu doen. Ik snap er niet veel van.
Ik zal het even wat meer stapsgewijs uitleggen.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 15:12:
[...]
sorry ik had dat nog neit gezien bedankt iig voor de moeite.
Ik heb die exe bestandjes gedownload wat moet ik dan nu doen. Ik snap er niet veel van.
Je maakt een directory c:\tools
Je zet die 2 exe files daarin.
Je zet een file adres.txt in die directory,
waarin al die ongesoteerde email adressen staan.
Je maakt een batch file (tekst bestand) convert.bat
die je ook in c:\tools neerzet,
met deze 7 regels:
@echo off
Opmerking, indien je windows nt (4.0, 2000, xp)
gebruikt moet je in de batch file "%%013%%010"
vervangen door "%013%010"
Daarna kan je c:\tools\convert.bat starten,
en wordt je tekstfile c:\adres.txt
aangepast (spaties en , vervangen door Enter) en gesorteerd.
Dit zou er moeten gebeuren,
als ik het via een command/dos prompt doe,
maar ook dubbelklikken op de batchfile werkt.
C:\TOOLS>dir
Het volume in station C is BOOT.
Het volumenummer is 280A-18EE
Map van C:\TOOLS.
. <DIR> 01-08-02 16:53 .
.. <DIR> 01-08-02 16:53 ..
REPLACE EXE 29.929 01-01-02 12:00 REPLACE.EXE
SORTFILE EXE 26.292 01-01-99 12:00 SORTFILE.EXE
CONVERT BAT 291 01-08-02 16:54 CONVERT.BAT
ADRES TXT 87 01-08-02 16:55 ADRES.TXT
4 bestand(en) 56.599 bytes.
2 dir('s) 56.439,69 MB vrij
C:\TOOLS>type adres.txt
hans@hotmail.com,jan@hotmail.com,pieter@wanadoo.nl
klaas@wanadoo.nl,dirk@hotmail.com
C:\TOOLS>convert
C:\TOOLS\ADRES .TXT :
1 bestand(en) gekopieerd.
C:\TOOLS\ADRES .TXT : <No String is Found>
Reading C:\TOOLS\ADRES.TXT Writing C:\TOOLS\ADRES.BIN
Sorting 100 % Writing C:\TOOLS\ADRES.ASC
C:\TOOLS>type adres.txt
dirk@hotmail.com
hans@hotmail.com
jan@hotmail.com
klaas@wanadoo.nl
pieter@wanadoo.nl
Laat even weten of het lukt.
Verwijderd
Toppertje. Hij doet het prima. Hartelijk bedanktcjdijk schreef op 31 juli 2002 @ 17:56:
[...]
Volgens mij kan ik dit wel simpel met mijn bestaande "tools" voor elkaar krijgen.
Ik ga er vanuit dat er alleen email adressen in staan,
geen namen of iets dergelijks.
En het tekstbestand wordt dan adres.txt (c:\tools)
Batch file wordt dan als volgt:
@echo off
Hij vervangt komma's en spaties door enters
en hij sorteert de email adressen alfabetisch.
Het tooltje replace.exe en sortfile.exe kan je bij mij downloaden.
Als je trouwens geen windows 9x (98/me) gebruikt maar windows nt (2000/xp)
dan enkele procent tekens gebruiken, dus %013%010 i.p.v. %%013%%010
Overgens zijn dat de carriage return en de line feed karakters.
http://home.wanadoo.nl/cjdijk/REPLACE.EXE
http://home.wanadoo.nl/cjdijk/tweakers/SORTFILE.EXE
Verwijderd
Mijn hottopic werkt niet meer....
Het zou mooi zijn als er weer een zou zijn!!!!
Verwijderd
[ongeduldige modus]Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 11:49:
[...]
Ik zal jouw verzoek opnemen in het systeem wat bepaalde tekens eruit sloopt en ook dingen als nummers.
En? Is dat al gelukt?
[/ongeduldige modus]
Wat ik me afvraag (ja, nieuwsgierig ik), klus je dat in je database/systeem in of klus je dat in het programmaatje?
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik heb een tijdje Drempels gebruikt. Wel grappig, maar enorm irritant na x dagen... (-:NaliXL schreef op 30 juli 2002 @ 23:11:
Ik heb een idee, en ik zal je erg dankbaar zijn als je het voor mekaar krijgt. Het volgende : Ik zie regelmatig hele leuke screensavers voorbijkomen. Een goed voorbeeld daarvan is Screen Antics, kan ik uren van genieten
. Nou lijkt het me zo vreselijk leuk als ik zo'n screensaver als desktop-achtergrond kan draaien. Dus dat ik een geanimeerde desktop-achtergrond heb met de screensaver daarin. Zou dat lukken?
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
In het programma tenminste het programma bestaat feitelijk uit 2 delen client en server...en ik ga het natuurlijk aan de server kant implementeren ... eveneens is dit nog niet doorgevoerdt.Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 23:41:
[...]
[ongeduldige modus]
En? Is dat al gelukt?
[/ongeduldige modus]
Wat ik me afvraag (ja, nieuwsgierig ik), klus je dat in je database/systeem in of klus je dat in het programmaatje?
als je er support voor lyrics3.2 in zou stoppen, heb je er een klant bij!
ik heb zelf ook al aardig wat lyrics in dat formaat in mn mp3's gezet, dus een autosubmit zou errug cool zijn.
zelf gebruik ik de lyricsplugin van http://wplugins.tripod.com/winamp-en.html
[ Voor 0% gewijzigd door Koesper op 04-08-2002 18:02 . Reden: link was inmiddels overleden ]
When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
Normaal gesproken als je van een xdcc server download mag je maar 1 download tegelijk hebben. Het programma fungeert dan als een download manager die ook na het downloaden van bijv deel 1 van 2 een aanvraag doet om deel 2 te downloaden.
Is dat moeilijk te maken, dan heb ik het alleen over de Y-as (invert)... onder windows.
[edit]
Hoeft niet meer, tis al opgelost
[ Voor 0% gewijzigd door Paniohitus op 05-08-2002 10:47 . Reden: Oplossing gevonden ]
BF1: Don-Panio
Ik ben geen mIRC scripter ... sorry, daar doe ik niet aan (ik kan het wel heb het 4 jaar gedaan) ik schrijf alleen software geen scriptjes ok ok...behalve PHP danD-Loc schreef op 04 augustus 2002 @ 18:06:
Wat dacht je van een mirc xdcc download manager.
Normaal gesproken als je van een xdcc server download mag je maar 1 download tegelijk hebben. Het programma fungeert dan als een download manager die ook na het downloaden van bijv deel 1 van 2 een aanvraag doet om deel 2 te downloaden.
Ik heb het internet al eens afgesneupt naar zoiets, maar nooit gevonden
Throw me a freakin' bone here
Ik bedoel ook geen scriptje maar een opzich staand programma.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 11:48:
[...]
Ik ben geen mIRC scripter ... sorry, daar doe ik niet aan (ik kan het wel heb het 4 jaar gedaan) ik schrijf alleen software geen scriptjes ok ok...behalve PHP dan
Hoelang je per dag op de computer zit
Hoeveel aanslagen je gemiddeld doet
Hoeveel je je muis gebruikt (clicks en dubbelclicks)
Hoeveel tijd je pc idle is.
enzovoorts. Hier kan ik dus geen freeware programma's voor vinden. Misschien kan het simpel beginnen en geavanceerd eindigen; of heeft iemand misschien een idee waar deze applicatie te vinden. WorkPace zou een goede zijn, maar die moet worden geregistreerd
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Opzich een redelijk intressant idee ja.Spider.007 schreef op 06 augustus 2002 @ 13:21:
Ok, wat ik zoek is vrij simpel; een programma die computer usage statistics laat zien zoals WorkPace dat doet. Dus met grafiekjes ed (Excel ?) die laten zien:
Hoelang je per dag op de computer zit
Hoeveel aanslagen je gemiddeld doet
Hoeveel je je muis gebruikt (clicks en dubbelclicks)
Hoeveel tijd je pc idle is.
enzovoorts. Hier kan ik dus geen freeware programma's voor vinden. Misschien kan het simpel beginnen en geavanceerd eindigen; of heeft iemand misschien een idee waar deze applicatie te vinden. WorkPace zou een goede zijn, maar die moet worden geregistreerd.
Hey, dit topic is al oud, heb mn reply verplaatst naar het nieuwe topic hier:
Software Ideeen geef ze me ;)
Als er al een vervolg topic hier op is en hier niet meer in gepost dient te wordfen... slotje?
Deze had idd even op slot moeten gaan. Had skunkah toen even kunnen aangeven in SeM / mail
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()