Invert mouse programma

Pagina: 1
Acties:

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58
Ik zoek een programma die me invert muis kan geven onder windows zelf. Nu heb ik al een paar programma's gedownload, maar daar kom ik niet echt verder mee..., windows gaf wel bij Intellipoint een optie om zegmaar de Y as om te draaien, maar dan gooit die de X as ook om...

Ik zoek dit, omdat er bij de beta van Black hawk down geen optie zit om je muis te inverten, nu werkt het wel als je onder windows zelf dit al aan zou kunnen zetten (heb al geprobeerd met intellipoint, maar dan zit ik weer met de omgekeerde x as).

Weet iemand dus zo'n soort programma, waarbij je gewoon simpel de Y as kan omdraaien...?

en direct nog een vraag, de search doet het (nog) niet bij mij, klopt dit?

BF1: Don-Panio

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een programmaatje die dat fatsoenlijk onder Windows doet ken ik niet. Al kunnen veel spellen het natuurlijk wel - misschien zit het wel in de volledige versie.
Preddie schreef op 04 augustus 2002 @ 18:23:
en direct nog een vraag, de search doet het (nog) niet bij mij, klopt dit?
Known issues (ook dit regelmatig doorlezen) <- voorlopig doet 'ie het nog niet nee. Je kan wel via Google op GoT zoeken (zie het mededelingforum).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)