Ik heb laatst een brief ontvangen van mijn school(windesheim,zwolle) waarin staat dat ze een notebook project gaan beginnen. door de hele school is nu ook een draadloos netwerk aangelegd. Daarbij zat een folder over de Micropoint pacer M-242:
proc: Intel Celleron 1,13 Ghz
cache: 128 kb pipelined burst level 2 cache
video:32 mb shared memory architecture
geheugen: 256 mb SDRAM
beeldscherm: 14,1 " XGA TFT (1024x786)
hardeschijf: 20 GB
Communicatie: interne 56k6 modem, draadloze netwerkkaart
Batterij: Li-Ion batterij 3,5 uur
cdrom: interne cd/rw speler (speed ???)
gewicht: 2,6 kg
prijs: €1.855,= incl. btw
Nu is dit een leuk laptopje voor een leuke prijs, maar ik wil toch iets anders, of er moet zo door meerdere mensen gezegd worden dat deze laptop die ik net genoemd heb perfect is voor het gebruik op school. Mijn 2 vragen nu:
1= de laptop die ik dus ga aanschaffen moet een draadloze netwerk kaart hebben, om te kunnen inloggen op het netwerk op school. maakt het uit welk soort (draadloze)netwerkkaart je er in stopt of werken ze allemaal? (ik kan nergens vinden wat voor draadloze netwerkkaart er in de micropoint pacer zit)
2= Welke laptop raden jullie aan, die het best is voor school gebruik, maar ook een beetje goede preformance heeft, in de prijsklasse rond de €2000,= ? zelf zat ik te denken aan de sony GR314MP:
proc: Intel Pentium III 1.2 Ghz Speedstep
cache: 512 Kb
geheugen: 256 Mb SDRAM
hardeschijf: 20 Gb
beeldscherm: 14,1" TFT,(1024x768)
Video: Ati Mobility Radeon M 16 Mb
batterij: 3,5h MP
communicatie: interne 56kbps modem
cdrom: 8x4x24x8 CDRW/DVD Combo Drive
gewicht: 2,8 Kg
extra: Wireless LAN card 11Mbps PCMCIA
prijs: €2500,= incl. btw
de bij extra genoemde (draadloze)netwerkkaart is die goed voor het inloggen op het draadloze netwerk bij ons op school? en vinden jullie deze laptop van sony geschikt voor school?
proc: Intel Celleron 1,13 Ghz
cache: 128 kb pipelined burst level 2 cache
video:32 mb shared memory architecture
geheugen: 256 mb SDRAM
beeldscherm: 14,1 " XGA TFT (1024x786)
hardeschijf: 20 GB
Communicatie: interne 56k6 modem, draadloze netwerkkaart
Batterij: Li-Ion batterij 3,5 uur
cdrom: interne cd/rw speler (speed ???)
gewicht: 2,6 kg
prijs: €1.855,= incl. btw
Nu is dit een leuk laptopje voor een leuke prijs, maar ik wil toch iets anders, of er moet zo door meerdere mensen gezegd worden dat deze laptop die ik net genoemd heb perfect is voor het gebruik op school. Mijn 2 vragen nu:
1= de laptop die ik dus ga aanschaffen moet een draadloze netwerk kaart hebben, om te kunnen inloggen op het netwerk op school. maakt het uit welk soort (draadloze)netwerkkaart je er in stopt of werken ze allemaal? (ik kan nergens vinden wat voor draadloze netwerkkaart er in de micropoint pacer zit)
2= Welke laptop raden jullie aan, die het best is voor school gebruik, maar ook een beetje goede preformance heeft, in de prijsklasse rond de €2000,= ? zelf zat ik te denken aan de sony GR314MP:
proc: Intel Pentium III 1.2 Ghz Speedstep
cache: 512 Kb
geheugen: 256 Mb SDRAM
hardeschijf: 20 Gb
beeldscherm: 14,1" TFT,(1024x768)
Video: Ati Mobility Radeon M 16 Mb
batterij: 3,5h MP
communicatie: interne 56kbps modem
cdrom: 8x4x24x8 CDRW/DVD Combo Drive
gewicht: 2,8 Kg
extra: Wireless LAN card 11Mbps PCMCIA
prijs: €2500,= incl. btw
de bij extra genoemde (draadloze)netwerkkaart is die goed voor het inloggen op het draadloze netwerk bij ons op school? en vinden jullie deze laptop van sony geschikt voor school?