The devil is in the details.
Alleen de mensen die op de site van LauPro solderen erbij hebben gekozen voor 2 euro moeten mij mailen. Wat de rest doet interesseerd me geen rukOp zaterdag 06 juli 2002 00:13 schreef TheDon het volgende:
helemaal bredaik soldeer zelf wel
sorry
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
ik krijg volgens mij elke maand me afschriften, zal dus nog wel ff duren met die betalingsupdateOp zaterdag 06 juli 2002 17:46 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Lethal heeft nog geen afschriften binnen dus dat is moeilijk
Volgens mij kreeg Lethal om de 2 weken bankafschriften.Op zaterdag 06 juli 2002 18:18 schreef The_Duke het volgende:
[..]
ik krijg volgens mij elke maand me afschriften, zal dus nog wel ff duren met die betalingsupdate
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
LOL, Marco houdt wel van colaOp maandag 01 juli 2002 13:04 schreef Ramonnekke het volgende:
25-05-2002 xx.xx.xx.515 M. De Wit
LCD Ramonnekke
-34,00 EUR
Dat is dus rechtstreeks van mijn ABN Amro Internet rekening, kun je mij dan even als betaald neerzetten. En die extra euro laat die maar zitten kun je een cola op het terras voor drinken
Verwijderd
Hey Hdez jij hier!Op zaterdag 06 juli 2002 20:34 schreef Hdez het volgende:
[..]
LOL, Marco houdt wel van cola
Je staat wel in m'n lijstje, ik zal je ff mailen!Op zondag 07 juli 2002 02:01 schreef Mietse het volgende:
Marco.. heb je mail gestuurd, maar heb nog geen antwoord van je gekregen...... Mietse>>(joekel)
Verwijderd
We weten nog niet wie er betaald heeft dus dan 'Geen actie' staan totdat we weten wie hebben betaaldOp zondag 07 juli 2002 13:42 schreef ThamACE het volgende:
Hoe zit dat nou met dat betalen want ik heb meteen betaald toen ik het mailtje van marco had en er komen steeds meer mensen op die laupro site bij mij ik sta nog steeds als geen actie
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
of vlot het al een beetje met het telebankieren bij lethal ????
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
inkoopactie "sloot" op 1 juli, het is nu 8, dus lijkt me dat er wel een punt achter gezet mag worden, ook voor de mensen die nu nog besteld hebben.
Woensdag krijg ik telebankieren, dus vanaf woensdag kan ik zien wie er betaald heeft...Op zondag 07 juli 2002 23:38 schreef Der_Rudy het volgende:
Ja ben ik ook wel nieuwsgierig naar als dan maar iedereen betaald heeft anders moeten we weer twee weken op een afschrift wachten voor er besteld wordt no offence hoor....
of vlot het al een beetje met het telebankieren bij lethal ????
ech wel
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Verwijderd
ehm actie 1 juli betalen de 14eOp zondag 07 juli 2002 23:38 schreef VO-Zephyr het volgende:
en; wanneer is nou de sluitdatum
ennuh mensen als jullie niet willen solderen heb ik een tip: Hé paps/mams
Waar kan ik op de site van LauPro zien of mijn geld al binnen is?
Dan komt er achter je naam te staan 'Betaald' maar Lethal heeft nog geen afschriften binnen dus dat staat er nog nietOp dinsdag 09 juli 2002 12:43 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Misschien een lomp vraagje maar toch.....
Waar kan ik op de site van LauPro zien of mijn geld al binnen is?
Telebankieren..........
kunnen de displays meteen besteld worden ( hoop ik )
can't hardley wait....
Bij rabobank zijn ze niet zo snel... Als ik vanmiddag niet inetbankieren krijg, dan kijk ik even wat mijn saldo is, of vraag ik een uitdraai van mijn rekening (dat kan toch)Op dinsdag 09 juli 2002 22:36 schreef Der_Rudy het volgende:
Nou Lethal... Morgen is de grote dag ....
Telebankieren..........
kunnen de displays meteen besteld worden ( hoop ik )
can't hardley wait....
Als ik dan vind dat er genoeg gestort is op mijn rekening geef ik een sein aan crystalfontz dat ze het kunnen opsturen.
aan de ene kant gellukkig geen ervaring met de rabobank....
ook al is de abn amro ook niet alles hoor , ik denk dat iedere bank wel zijn nukken heeft.
maar een uitdraai van je eigen rekening moet toch bij iedere bank kunnen.....
Verwijderd
Iemand heeft zijn bestelling van de 2*20 veranderd naar de 4*20 waardoor we dus nog maar 19x de 2*20 hebben en dus geen recht op korting...
Als er nog 1 iemand de 2*20 wil scheelt das dus (weer) 3 euro en zijn we je heel dankbaar! En anders moeten we wat anders verzinnen.
]Marco[, kan jij die inkoopactie niet vergrendelen tegen wijzigen/verwijderen etc. Dan zit je iig niet nog een keer met dit probleem!
Volgens mij is dit 1 van de grootste LCD-IA's ooit!
Of verkijk ik me daar nu helemaal op
Tsja, das nog een klein Gulden > Euro bugjeTotaal aantal deelnemers: 131
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt fl 4.640,00 dat zijn 155 producten.
Dat is gemiddeld fl 35,42 en 1,18 producten per deelnemer.
euh -]MaRcO[- dat betaald dat kun je er zelf achter zetten hoor, alleen dat vinkje ervoor geeft aan dat er daatwerkelijk betaald is (volgens mijOp dinsdag 09 juli 2002 13:10 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Dan komt er achter je naam te staan 'Betaald' maar Lethal heeft nog geen afschriften binnen dus dat staat er nog niet
Ja, ik kan alles erachter zetten, maar dat doe ik pas als ik het zeker weetOp woensdag 10 juli 2002 15:40 schreef white_panther het volgende:
[..]
euh -]MaRcO[- dat betaald dat kun je er zelf achter zetten hoor, alleen dat vinkje ervoor geeft aan dat er daatwerkelijk betaald is (volgens mij)
Er gaan ondertussen wel erg veel post alleen al over heb ik betaald en het staat al op de inkoopaktie als betaald, etc.Op woensdag 10 juli 2002 16:18 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Ja, ik kan alles erachter zetten, maar dat doe ik pas als ik het zeker weet
Inderdaad! Pas als we bijna gaan bestellen mag je je zorgen gaan maken (Op woensdag 10 juli 2002 16:19 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Er gaan ondertussen wel erg veel post alleen al over heb ik betaald en het staat al op de inkoopaktie als betaald, etc.
E L Rademaker
Mw R H De Villeneuve
Hr E Ritsema
Hr M Molenaar
Hr H Jaspers
Hr M Rienstra
Hr P Van Duijn
C Hoeksema S Y Hoeksema-
Hr G Brouwer
Hr J J Riem Jr
Hr E F Mulder
Hr M Ploeger
Hr M A Gomes
G.H.P.Oelen
Hr J M Elbertse
Hr F S De Jong
E. Van Mierlo Eo
R Den Otter En P E Bak
Hr M Krijgsman
American Estates
T. Wories
Hr B M G Vrenegoor
Hr M S R Dijkstra
Hr Sc Westhuis
M De Geus
N A Van Alphen
M G J Willemse
Hr A J Schuurman
P P Van Tetering
J.J.Vd Veen
S. Ten Bokkel
Bastiaan Steenbergen
T Van Ravestein
Jf Meijerink
Jordy Kersten
Sf Haller Hage Cj
D. Van `t Ooster
Hr R Van Eede
Hr J Vlek
Hr E Robers
Arne Durr
W B Uiterdijk
Robertus J C Van Der E
R Westerduin
Hr A G Goeloe
Hr R Janssen
P N M Van Hoof
J Van Veen En D Van Ve
M Brunel
R M Verrijk
P W E M Kuipers
N.M. Van Schoorisse Eo
Rinus Wiskerke
Am Van Der Zon
Dhr P B R De Bruijn
D.C. Priem
R. Machiela
M.P. Van Gorkom
Fj Gesthuizen
Tr Zonne
Reb De Groot
Sl Fontijn
Rl Meyer
M P R Dongelmans
J.H. Verberk
M. Rietveld
M.C.Van Der Heijden
R. Groote
S.G.H. Schepens
H.L. Gerrijts
R. Brands
R. Van De Guchte
J.A.A. Gerichhausen
O. Van Der Sluis
R.G.J. Pegge
J.F.J. Van Dooren
J.W.J. Van Leeuwen
M.J.G.M. Damen
G.H.P.Oelen
Hr S P Schipper
R J M Willekes
D.J. Broekema
S Leenders
Hr S Termaat
Hr R H Gesink
* Lethal voelt zich rijk...
btw, marco, 1 iemand had van 2*20 4*20 gemaakt, en er staan dr 20, maar ik had er ook 1 besteld en dat staat er nog niet bij, maybe iets over t hoofd gezien?
Nu vol geduld afwachten
Had je besteld via de inkoopactie site? Of doorgegeven aan -]MaRc0[- ?Op woensdag 10 juli 2002 17:16 schreef VO-Zephyr het volgende:
sweet
btw, marco, 1 iemand had van 2*20 4*20 gemaakt, en er staan dr 20, maar ik had er ook 1 besteld en dat staat er nog niet bij, maybe iets over t hoofd gezien?
Kan zijn dat hij ervan afweet, kep em nog niet gesproken vandaag.
Ik zet het ff in m'n excel-bestandjeOp woensdag 10 juli 2002 16:52 schreef Lethal het volgende:
Kep internet bankieren, zal even een lijst maken met namen die betaald hebben
*KNIP*
Wooot you rule!! Ik keek der net bij jou en er stond nog niet welke LCD's jij wilde! Jij had een 2*20 en een 4*20 (toch?) dus dan komen we op 20x 2*20!Op woensdag 10 juli 2002 17:16 schreef VO-Zephyr het volgende:
sweet
Verwijderd
Geniet er nog maar even van danOp woensdag 10 juli 2002 16:52 schreef Lethal het volgende:
Blij dat mn naam er tussen staat
RenteOp woensdag 10 juli 2002 18:26 schreef Tweakme het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van dan
Blij dat mn naam er tussen staat
Rente krijg je per jaar, niet per weekOp woensdag 10 juli 2002 18:57 schreef Lethal het volgende:
[..]
Rentevam 1 week, -]MaRc0[- ( financieel wonder) reken es uit hoeveel dat is
Maar als je het perse wilt...
192 Eurocent! (uitgerekend met 2,5% rente)
307 Eurocent als het 4% rente is!
P.S. S.F. Haller Hage CJ is mijn vrouwtje
Dat doen we misschien, want het is veel werk en je kan ook gewoon in de lijst op de vorige bladzijde kijken of je er bij staatOp woensdag 10 juli 2002 19:34 schreef Der_Rudy het volgende:
ha die Lethal of Marco werken jullie de lijst bij laupro nog effe bij ???
P.S. S.F. Haller Hage CJ is mijn vrouwtje
nu maar vol spanning afwachten .....
hehe, ik had die speciaal besteld om op de 20 te komen weet je nogOp woensdag 10 juli 2002 18:25 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Wooot you rule!! Ik keek der net bij jou en er stond nog niet welke LCD's jij wilde! Jij had een 2*20 en een 4*20 (toch?) dus dan komen we op 20x 2*20!
dus mijn geld is helemaal compleet
Verwijderd
Dus dat is goed gegaan.
Ik moet wel zeggen dit is de eerste inkoopactie waar ik aan mee doe maar ik vind het wel goed geregeld. Mooi werk Marco en Lethal.
- specs - audioscrobbler -
In de lijst staat een Schipper en een Schippers, in de lijst van betaalde mensen staat Schipper en american estates. Die laatste zal jij wel zijnOp woensdag 10 juli 2002 20:45 schreef ScaboO het volgende:
Ik heb al lang geleden betaald met mn vaders rabobank telebankieren dus het kwam met american estates aan. maar had wel bij bijschift gezet ScaboO betaling. Mn naam is V.J.P. Schippers. maar ik zie alleen een schipper erbij staan ben ik datIk weet bijna zeker dat t nu wel bij jou binnen moet zijn meestal al binnen 2 dagen.
Waar blijven die centen! Hoe langer iedereen wacht met betalen hoe langer ik op m'n lcd-tje moet wachten.
Op laupro is m'n status nog niet bijgewerkt maar dat zal ook wel goed komen.
Kan bijna niet meer wachten, ik heb al een manier gevonden om de watertemperatuur op m'n lcd te krijgen, nu de lcd nog.
Voor de liefhebbers die te lui zijn om te zoeken:
http://www.benchtest.com/gp_Temp5.html
Lijkt me de ideale oplossing.
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer de lcd bij me aan komt?
Ik reken er op dat het nog wel een maandje zal duren, maar eerder mag natuurlijk ook!
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Eerdat die dingen in Ned. zijn dat duurt al behoorlijk lang. Daarna moeten Lethal en ]MaRc0[ ook nog eens alles op de bus (op een zo'n veilige manier) doen. Vergis je niet dat dit ook werk kost. Dacht bij mijn eigen inkoopaktie: "Ohw dat lukt me zo". Even later deed ik 1 dag over 3 pakketjes versturenOp woensdag 10 juli 2002 23:43 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
Als ik dat lijstje zo zie zijn er nog wel erg veel mensen die nog niet betaald hebben!
Waar blijven die centen! Hoe langer iedereen wacht met betalen hoe langer ik op m'n lcd-tje moet wachten.
Op laupro is m'n status nog niet bijgewerkt maar dat zal ook wel goed komen.
Kan bijna niet meer wachten, ik heb al een manier gevonden om de watertemperatuur op m'n lcd te krijgen, nu de lcd nog.
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer de lcd bij me aan komt?
Ik reken er op dat het nog wel een maandje zal duren, maar eerder mag natuurlijk ook!
A.F. Madiol-Ramaker Eo (Amon-Ra)
Woei, wat een mega update!Op donderdag 11 juli 2002 10:03 schreef Lethal het volgende:
En weer een update :
THNKS
Op donderdag 11 juli 2002 09:08 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Eerdat die dingen in Ned. zijn dat duurt al behoorlijk lang. Daarna moeten Lethal en ]MaRc0[ ook nog eens alles op de bus (op een zo'n veilige manier) doen. Vergis je niet dat dit ook werk kost. Dacht bij mijn eigen inkoopaktie: "Ohw dat lukt me zo". Even later deed ik 1 dag over 3 pakketjes versturen
Onderdeel bij naam zoeken (2 min)
Onderdeel in bubbelplastic wikkelen (1min)
Onderdeel in bubbelplastic in doosje stoppen (1min)
Adres op doosje schrijven (2min)
Koffie drinken (2,5 uur)
Totaal 2 uur en 36 minuten per pakketje!
Tja......
Ik wil wel helpen met versturen, gaat een stuk snellen! Ik drink maar eens per 2 pakketjes een kop koffie!
Maar 120 (?) pakketjes versturen doe je inderdaad niet in 1 dagje, daar gaat nog wel wat tijd in zitten! Ik heb nu al medelijden met Marco & Marco
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Kom jij maar helpenOp donderdag 11 juli 2002 11:00 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
[..]
Koffie drinken (2,5 uur)
Tja......
Ik wil wel helpen met versturen, gaat een stuk snellen! Ik drink maar eens per 2 pakketjes een kop koffie!
Maar 120 (?) pakketjes versturen doe je inderdaad niet in 1 dagje, daar gaat nog wel wat tijd in zitten! Ik heb nu al medelijden met Marco & Marco
Klust geen koffie, dus dat scheelt weer tijdOp donderdag 11 juli 2002 11:00 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
[..]
Koffie drinken (2,5 uur)
Tja......
Broek L R
M M Bartholomeus Peeters ,
Jullie geld heb ik ook
Verwijderd
Dat lijkt mij ook wel wat. Ik wou eerst gewoon een thermometer in mij kast bouwen totdat ik op deze LCD actie belandde. Alleen zou ik hier niet meer een lose thermometer bij kunnen gebruiken en nu dan wel weer.Op woensdag 10 juli 2002 23:43 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
(moet alleen nog even verder uitzoeken hoe het precies werkt
Yep, dat heb ik genoteerdOp donderdag 11 juli 2002 15:21 schreef VO-Zephyr het volgende:
marco; heb je dan wel goed genotreerd dat ik een 2*20 en 4*20 krijg? aangezien je dat net over t hoofd had gezien
Verwijderd
Collega Bartholomeus heeft voor erik smeets(ik dus) betaaldOp donderdag 11 juli 2002 17:00 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Waarom staat hier dan dat je naam Erik Smeets is
Mietse = erik smeets. betaald door bartholomeus..
Nu duidelijk??
ps: had je ook een mail van gekregen, dat iemand anders voor mij zou betalen
Ja, das waar maar ik had geen zin om dat te checkenOp donderdag 11 juli 2002 18:03 schreef Mietse het volgende:
[..]
Collega Bartholomeus heeft voor erik smeets(ik dus) betaald
Mietse = erik smeets. betaald door bartholomeus..
Nu duidelijk??
ps: had je ook een mail van gekregen, dat iemand anders voor mij zou betalen
Ja bent nog een paar dingen vergeten:Op donderdag 11 juli 2002 11:00 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
[..]
Koffie drinken (2,5 uur)
Tja......
Pakketzegels halen
Zorgen dat alles vast in het doosje zit
Uit karton driehoekjes maken te versteviging van de doos
Brief tikken die bij elke bestelling komt
Alles netjes dichtmaken
Zegels erop (ook van breekbaar
Wegbrengen
Geen koffie drinken tussendoor
Ach, we zullen wel zien hoe snel ze de pakketjes er doorheen jagen
Is er iemand die foto's kan komen maken, ik heb zelf geen digicam. Bv iemand die hier komt ophalen...Op vrijdag 12 juli 2002 05:22 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Lethal. Als je al die 120 pakketjes ingepakt hebt, maak dan een foto van de stapel en post die eens. Ben wel benieuwd hoeveel ruimte dat nou inneemt![]()
![]()
Hopelijk snel na de vakantie de lcd's
viel spaß !
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Fijne vakantie !Op vrijdag 12 juli 2002 12:16 schreef pilsjesman het volgende:
* pilsjesman gaat nu op vakantie 2 weekjes
Hopelijk snel na de vakantie de lcd's
viel spaß !
Ben even aant rekenen, kweet niet of MaRcO al op vakantie is, niets van gehoord. Zou vandaag of morgen weggaan...Op vrijdag 12 juli 2002 13:39 schreef Synth het volgende:
eeh zijn de LCD's al bestelt offe moeten we nog een weekie of 1 w8en voor jullie bestellen ??
Denk dat ik tot maandag wacht, zoals afgesproken
Verwijderd
Als ik mijn display kom ophalen wil ik best een foto maken. Ik de camera dan in iedergeval wel mee. (hoop niet dat ik dan op vakantie ben)Op vrijdag 12 juli 2002 11:51 schreef Lethal het volgende:
[..]
Is er iemand die foto's kan komen maken, ik heb zelf geen digicam. Bv iemand die hier komt ophalen...
Blub heb je mijn geld al?? heb pas laat overgeschrevenOp vrijdag 12 juli 2002 13:44 schreef Lethal het volgende:
[..]
Ben even aant rekenen, kweet niet of MaRcO al op vakantie is, niets van gehoord. Zou vandaag of morgen weggaan...
Denk dat ik tot maandag wacht, zoals afgesproken
en ik MOET die lcd hebben hoor!
Relax man, ik zal je niet vergetenOp vrijdag 12 juli 2002 14:34 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
Blub heb je mijn geld al?? heb pas laat overgeschreven
en ik MOET die lcd hebben hoor!
hmmja goed plan.. kan ook m'n digicam wel ff meenemenOp vrijdag 12 juli 2002 14:24 schreef Soulnl het volgende:
[..]
Als ik mijn display kom ophalen wil ik best een foto maken. Ik de camera dan in iedergeval wel mee. (hoop niet dat ik dan op vakantie ben)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ja dat het betaald is dat weet ik, maar is het ook ontvangen, want dat staat niet op de site van lauproOp vrijdag 12 juli 2002 11:57 schreef Lethal het volgende:
[..]
Iambig lcd 4 x 20 ophalen
White panther lcd 4x 20 ophalen
staat,
ehh
ehh
ehh
ehh
Op de kaart
tenminste als dat vinkje ervoor dat aangeeft
* Martien haalt opgelucht ademOp vrijdag 12 juli 2002 19:56 schreef Lethal het volgende:
[..]
Relax man, ik zal je niet vergeten
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()