Klopt, maar ik zie jullie probleem niet... Als je overgeschreven hebt,is het geld toch bij mijOp zaterdag 13 juli 2002 01:53 schreef white_panther het volgende:
euh volgens mij moet je dat zelf doen, en er komt een vinkje voor te staan als de organisator van de inkoop aktie het geld ontvangen heeft
Er is besteld.... Maar ze moeten dus toch nog gemaakt worden.Dear Marco deWit-
Thank you for your interest in Crystalfontz products.
Our lead times are determined by our factory - it is not the packaging time. For an order of this size, there will be a 4-6 lead time from when the order is actually placed. This is the time required to place the order with our factory and have the modules manufactured.
Shipping for this order will be approximately $115.00 via FedEx (including insurance).
Payment methods are bank wire transfer or Western Union. Please let us know what payment method you prefer, and we will email you the details/instructions.
Thank you,
Janet Tobiassen
Sales/Marketing
Dan toch maar 4/6 weken wachten...
huh?Op zaterdag 13 juli 2002 08:05 schreef NmQ.Thijs het volgende:
[..]
LOL om 14.56u 's middags
Verwijderd
Als er iets is foutgegaan kun je je geld binnen 30 dagen terug laten storten. Aangezien deze aktie bijzonder lang duurt willen we dus een beetje zekerheidOp zaterdag 13 juli 2002 07:40 schreef Lethal het volgende:Klopt, maar ik zie jullie probleem niet... Als je overgeschreven hebt,is het geld toch bij mij
Anyways, ik had mijn naam al zien staan op pagina 10, dus ik ben tevreden
Ik zet zoiezo alle namen hier op got, dus daaar kan je het ook aan zien...Op zaterdag 13 juli 2002 08:18 schreef StB het volgende:
[..]
Als er iets is foutgegaan kun je je geld binnen 30 dagen terug laten storten. Aangezien deze aktie bijzonder lang duurt willen we dus een beetje zekerheid
Anyways, ik had mijn naam al zien staan op pagina 10, dus ik ben tevreden
Verwijderd
Lethal, mijn eigen bak is er op het moment niet. Had dus geen inet etc. Ik heb dus ook mijn inbox niet hier (zit nu op een oude P3 te netten). Of je misschien even een mail met de gegevens wil sturen naar svennink@hotmail.com. Dan kan ik het betalen.
Excuses voor het laat betalen. Ik telebankier het zodra ik je mail heb. Nogmaals sorry..
Excuses voor het laat betalen. Ik telebankier het zodra ik je mail heb. Nogmaals sorry..
Hmmm, zit net op de laupro site te kijken, bij de deelnemers, en daar staat achter mijn naam dat ik 27 euro moet betalen of dit betaald heb, terwijl ik het lcd, verzekering en versturen met een doos heb..
Marco's kan het kloppen dat het op de site verkeerd staat?
Kan kloppen dat er een fout op staat.... Maak in ieder geval 33 euro over...Op zaterdag 13 juli 2002 12:11 schreef ge-flopt het volgende:
Hmmm, zit net op de laupro site te kijken, bij de deelnemers, en daar staat achter mijn naam dat ik 27 euro moet betalen of dit betaald heb, terwijl ik het lcd, verzekering en versturen met een doos heb..
Dan heb je dus zelf het verkeerde besteld heOp zaterdag 13 juli 2002 12:11 schreef ge-flopt het volgende:
heb je gelijk gevraagt of ze dan die dingen niet met europesche rom konden maken, aangezien ze toch nog geproduceedt moesten wordenOp zaterdag 13 juli 2002 07:42 schreef Lethal het volgende:
[..]
Er is besteld.... Maar ze moeten dus toch nog gemaakt worden.Had ik 2 weken geleden al geemaild of ze ze konden bestellen, niet gedaan dus...
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Had ik toen ook gevraagt, kon alleen bij bestelling van 500 of meer...Op zaterdag 13 juli 2002 19:56 schreef white_panther het volgende:
[..]
heb je gelijk gevraagt of ze dan die dingen niet met europesche rom konden maken, aangezien ze toch nog geproduceedt moesten worden
Das wel balenOp zaterdag 13 juli 2002 21:03 schreef Lethal het volgende:
[..]
Had ik toen ook gevraagt, kon alleen bij bestelling van 500 of meer...
Kan je dan alleen die characters maken die die rom ondersteund? Wel jammer, letters met gekke streepjes erop gaat dan dus niet
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
nee nou kun je leuk in het japans of chinees of wat het dan ook mag zijn tekens maken
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
mjah het zijn volgens mij wel westerse tekens hoorOp zondag 14 juli 2002 13:15 schreef white_panther het volgende:
nee nou kun je leuk in het japans of chinees of wat het dan ook mag zijn tekens maken
je kunt er zelf min of meer dynamisch zelf karakters in zetten he... je hebt 8 NVRAM plaatsjes...
NEE: dit is geen signature...
Is het niet mogelijk om die dingen te flaschen?
die zitten er ook in ja, maar de andere helft is japans/chinees/whatever, als we die europeese roms hadden gehad, dan hadden we allemaal europeese tekens gehad, dus twee keer zoveel.Op zondag 14 juli 2002 13:17 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
mjah het zijn volgens mij wel westerse tekens hoor
Hmm ik heb vrijdag geld overgemaakt. Ik heb die andere Marco, dus niet Lethal, een mail gestuurt(maar die is nou op vakantie?
). Maar Lethal je mailbox zat vol kon je geen mail erover sturen.
, kon bij de automaat alleen geen beschrijving opgeven maar is wel betaald als je nog vragen hebt hoor ik het
Is reeds gedaan.....Op zaterdag 13 juli 2002 18:39 schreef Lethal het volgende:
[..]
Kan kloppen dat er een fout op staat.... Maak in ieder geval 33 euro over...
And the waiting begins
je bedoeld zeker een EPROM, want deze moet je wissen met utrafiolette straling, een EEPROM kan gewist worden door een eletrische spanningOp zondag 14 juli 2002 20:06 schreef Rave17 het volgende:
Hmm, er zitten waarschijnlijk geen EEPROM's op met zo'n leuk stickertje erop die je eraf kan halen
Je kan me altijd mailen op fransliadw@wanadoo.nl (das welliswaar email van mijn ouders, maar die heb ik gecapturedOp zondag 14 juli 2002 23:09 schreef MrOizo het volgende:
Hmm ik heb vrijdag geld overgemaakt. Ik heb die andere Marco, dus niet Lethal, een mail gestuurt(maar die is nou op vakantie?). Maar Lethal je mailbox zat vol kon je geen mail erover sturen.
, kon bij de automaat alleen geen beschrijving opgeven maar is wel betaald als je nog vragen hebt hoor ik het
EEPROM -E dusOp maandag 15 juli 2002 02:01 schreef white_panther het volgende:
[..]
je bedoeld zeker een EPROM, want deze moet je wissen met utrafiolette straling, een EEPROM kan gewist worden door een eletrische spanning
Verwijderd
Hmmm, ik heb al een tijdje geleden het geld overgemaakt, maar ik sta nog steeds op "geen actie" 
Zie hier m'n girotel screenie:
Je staat als betaald...Op maandag 15 juli 2002 09:26 schreef ---X2--- het volgende:
Hmmm, ik heb al een tijdje geleden het geld overgemaakt, maar ik sta nog steeds op "geen actie"
[afbeelding]
(BTW, dont fuck with the layout
Kep nog geen geld binnen van :
Fewture
Mr. Vanz
Klown
Akra
Mouse5312
Mms_el_guapo
Mobius
Whistie
Pangodes
Atomic
Matando
Njitram
Dual Man
Ghost187
Vries335
Gil Galad
Axkman
Lexus007
Icje
Moridin
ed
MrOizo
Diepvrieskip
Flard
Catch22
Het kan zijn dat ik inmiddels je geld al heb... MAAR ZORG IN IEDERGEVAL DAT HET SNEL OVERGESCHREVEN WORDT.
Fewture
Mr. Vanz
Klown
Akra
Mouse5312
Mms_el_guapo
Mobius
Whistie
Pangodes
Atomic
Matando
Njitram
Dual Man
Ghost187
Vries335
Gil Galad
Axkman
Lexus007
Icje
Moridin
ed
MrOizo
Diepvrieskip
Flard
Catch22
Het kan zijn dat ik inmiddels je geld al heb... MAAR ZORG IN IEDERGEVAL DAT HET SNEL OVERGESCHREVEN WORDT.
Verwijderd
Ok, da's mooi. En sorry van de lay-outOp maandag 15 juli 2002 09:29 schreef Lethal het volgende:
[..]
Je staat als betaald...
(BTW, dont fuck with the layout)
[mierenneukmode]Op maandag 15 juli 2002 09:39 schreef Lethal het volgende:MAAR ZORG IN IEDERGEVAL DAT HET SNEL OVERGESCHREVEN WORD.
WORDT
[/mierenneukmode]
Ik maak vandaag nog dat geld van whistie over...
dus dat komt er ook aan...
dus dat komt er ook aan...
Verwijderd
ik heb betaald op donderdag 12-07-2002 maja geen internet bankieren maar via gewoon formuliertje dus het is onder weg
Is mijn geld er nog niet
Ik haat de postbank en girotel!! Het werkt voor geen meter!
* mrEarthling stapt binnenkort maar es over naar de rabo
[edit]
uuuh foutje mn geld is er al wel. Ik neem mn woorden terug
[/edit]
[edit]
uuuh foutje mn geld is er al wel. Ik neem mn woorden terug
[/edit]
Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)
Op maandag 15 juli 2002 16:17 schreef mrEarthling het volgende:
Is mijn geld er nog niet![]()
offtopic:
Als je binnen Postbank overmaakt gaat het wel snel.
Maar van Postbank naar een andere bank gaat via Interpay en die is traag. Dus niet gelijk de Postbank de schuld geven. Postbank of rabobank hebben elk hun voor en nadelen.
Als je binnen Postbank overmaakt gaat het wel snel.
Maar van Postbank naar een andere bank gaat via Interpay en die is traag. Dus niet gelijk de Postbank de schuld geven. Postbank of rabobank hebben elk hun voor en nadelen.
Geld is onderweg kut postbank....Op maandag 15 juli 2002 09:39 schreef Lethal het volgende:
Fewture
Mr. Vanz
Klown
Akra
Mouse5312
Mms_el_guapo
Mobius
Whistie
Pangodes
Atomic
Matando
Njitram
Dual Man
Ghost187
Vries335
Gil Galad
Axkman
Lexus007 <---
Icje
Moridin
ed
MrOizo
Diepvrieskip
Flard
Catch22
AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²
Status. Actie is nu gesloten ?
Nog een week voor de betalingen en dan bestellen ? Of is er al besteld ?
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Denk het eerste aangezien de betaling toch altijd wat wachten vergtOp maandag 15 juli 2002 19:47 schreef Interstice het volgende:
Je kan ook met wat geld naar de rabobank gaan, en dan in zon automaat flikkeren, dan staat et binnen 5 min op mijn rekening....
Wat voor soort automaat ??Op maandag 15 juli 2002 21:25 schreef Lethal het volgende:
Je kan ook met wat geld naar de rabobank gaan, en dan in zon automaat flikkeren, dan staat et binnen 5 min op mijn rekening....
Zo'n snelle manier van overmaken ken ik nog niet.
AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²
Op maandag 15 juli 2002 19:47 schreef Interstice het volgende:
sw33t, noEr is besteld.... Maar ze moeten dus toch nog gemaakt worden. Had ik 2 weken geleden al geemaild of ze ze konden bestellen, niet gedaan dus...
Verwijderd
geld is overgemaakt maja met normaal overschrijvingsformuliertje dus het kan zijn dat het ff op zich laat w88 maar is op donderdag de elfde afgeleverd bij de bank dus het komt eraan!!Op maandag 15 juli 2002 09:39 schreef Lethal het volgende:
Fewture
Mr. Vanz
Klown
Akra
Mouse5312
Mms_el_guapo
Mobius
Whistie
Pangodes
Atomic
Matando
Njitram
Dual Man
Ghost187 <============
Vries335
Gil Galad
Axkman
Lexus007
Icje
Moridin
ed
MrOizo
Diepvrieskip
Flard
Catch22
Hr R J J Ottenhof
Hr G J M Van Horck
T M Jongsma
Kemink J M
Hr M M Keijner
Jullie staan als betaald....
Hr G J M Van Horck
T M Jongsma
Kemink J M
Hr M M Keijner
Duurt het toch maar mooi een hele week eerdat het er isOp dinsdag 16 juli 2002 07:41 schreef Lethal het volgende:
Hr R J J Ottenhof <--
Hr G J M Van Horck
T M Jongsma
Kemink J M
Hr M M Keijner
Zijn der al mensen die het verder nog overgemaakt hebben?
Uh, is dat van mij al aangekomen? want volgens mij is het fout gegaan met girotel
Edit:
Ik lees net boven dat het dus nog niet betaald was, doe
het nu nog een keer opnieuw (als het strax 2x betaald is
laat ik het wel rectificeren
)
Edit2:
Opdracht is verstuurd via girotel, tis postbank dus
het duurt een dag of 3
Edit:
Ik lees net boven dat het dus nog niet betaald was, doe
het nu nog een keer opnieuw (als het strax 2x betaald is
laat ik het wel rectificeren
Edit2:
Opdracht is verstuurd via girotel, tis postbank dus
het duurt een dag of 3
Verwijderd
Op dinsdag 16 juli 2002 07:41 schreef Lethal het volgende:
Hr R J J Ottenhof
Hr G J M Van Horck
T M Jongsma
Kemink J M <=== dit ben ik GhOsT-187
Hr M M Keijner
Ik heb geld voor whistie ook al overgemaakt.
Edward van Mierlo EO
bet. kenm.: whistie 4x20 LCD ophalen
Could be there any minute.......
Edward van Mierlo EO
bet. kenm.: whistie 4x20 LCD ophalen
Could be there any minute.......
Zeg nu een $ een euro waard is dalen de prijzen dan niet
Bij 100+ is de 20*4 blauwe LCD dan minder dan 19.28 euro
terwijl wij er 27 euro voor betalen
Lethal, kan je die site van laupro ff een wel-betaald/niet-betaald update geven
Ik doe het liever zo op got :Op woensdag 17 juli 2002 00:08 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Lethal, kan je die site van laupro ff een wel-betaald/niet-betaald update geven
Kep vandaag weer geld binnen van:
Mw S I Mangroo
Maarten O Brandwijk
Je vergeet de invoerrechten, belasting en verzendkosten... en ik hoop dat ik et met 27 red...Op dinsdag 16 juli 2002 20:26 schreef Rave17 het volgende:
Zeg nu een $ een euro waard is dalen de prijzen dan nietBij 100+ is de 20*4 blauwe LCD dan minder dan 19.28 euro
terwijl wij er 27 euro voor betalen
En vergeet het arbeidsloon voor de Marco's niet!Op woensdag 17 juli 2002 08:42 schreef Lethal het volgende:
[..]
Je vergeet de invoerrechten, belasting en verzendkosten... en ik hoop dat ik et met 27 red...
Ondanks dat ik denk dat je meer dan 3 pakketjes per dag kunt inpakken lijkt het me een behoorlijke klus!
Als je er bij moet leggen moet je het laten weten, want dat is niet de bedoeling, als je over houd is dat wat mij betreft voor de vele uren die je er in hebt gestoken en de veeeeele uren die je er nog in moet steken.
btw. ik heb betaald maar dat zal nog wel worden bijgewerkt op de site.
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Ik neem aan dat mijn geld al binnen is? Ik heb namelijk gister al de afschrijving van de Postbank gehad, dus dan zal het bij jou ook wel binnen zijn.
Is binnengekomen onder de naam E.F. Mulder en bedroeg 33 pleuro's
Das al een week of wat binnen, wel got blijven volgen he....Op woensdag 17 juli 2002 10:35 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Ik neem aan dat mijn geld al binnen is? Ik heb namelijk gister al de afschrijving van de Postbank gehad, dus dan zal het bij jou ook wel binnen zijn.
Hmmm, dan zal ik wel iets gemist hebben.Op woensdag 17 juli 2002 12:02 schreef Lethal het volgende:
[..]
Das al een week of wat binnen, wel got blijven volgen he....
Verwijderd
Kep vandaag weer geld binnen van:
Mw S I Mangroo <---- Is Mijn Zus
Maarten O Brandwijk
Zij heeft internetbankieren ik niet
.
Is voor Moridin.
Moridin = Saguraki en Saguraki = Moridin
Mw S I Mangroo <---- Is Mijn Zus
Maarten O Brandwijk
Zij heeft internetbankieren ik niet
Is voor Moridin.
Moridin = Saguraki en Saguraki = Moridin
Je staat er bij dus, als het goed is heje het nou 
7277xxx 17-07-2002 Marco de Wit LCD DiEPVRiESKiP + verzekering GT xxxxxxxxxx Af EUR 33,00
7277xxx 17-07-2002 Marco de Wit LCD DiEPVRiESKiP + verzekering GT xxxxxxxxxx Af EUR 33,00
Stond in die heeeeeeeeeeeeele lange lijst...Op woensdag 17 juli 2002 14:11 schreef ~X-Treme~ het volgende:
[..]
Hmmm, dan zal ik wel iets gemist hebben.
Vond ie leukOp woensdag 17 juli 2002 21:22 schreef Lethal het volgende:
Geld van Hr R H Gesink is binnen...
Kan jij mij please vertellen waarom je 37 euro hebt overgemaakt
Tis rustig geworden in dit topic... eerst binnen no time 40+ pages in vorige en nu dit slakkegangetje...
Niemand meer creabea ideeën over hun l33t micro DivX systeempie met 2x8 LCD of hun super-mega-zelfbouw Mp3 sys voor in de auto met blauw LCD in dashboard?
beetje saai hoor
Niemand meer creabea ideeën over hun l33t micro DivX systeempie met 2x8 LCD of hun super-mega-zelfbouw Mp3 sys voor in de auto met blauw LCD in dashboard?
beetje saai hoor
euhhh 2 lcd'tjes toch? en ik had al 17 euro overgemaakt bij de eerste actie die uiteindelijk niet doorgingOp woensdag 17 juli 2002 21:22 schreef Lethal het volgende:
Geld van Hr R H Gesink is binnen...
Kan jij mij please vertellen waarom je 37 euro hebt overgemaakt
verzekering en envelop na een mailtje van een van de marco's was niet nodig, want ik kom ze ophalen, dus 2x 27 = 54 = 37 + 17 niet dan
kan btw ook wel ff mn digicam meenemen om wat pics te schieten van de stapel
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Iedereen zit natuurlijk te wachten op zijn/haar lcd(s)Op woensdag 17 juli 2002 22:34 schreef iambig het volgende:
Tis rustig geworden in dit topic... eerst binnen no time 40+ pages in vorige en nu dit slakkegangetje...
beetje saai hoor
In de lijst van marco stond je al op 54.. zal et dus nog eff nakijkenOp donderdag 18 juli 2002 02:49 schreef Ener-G het volgende:
[..]
euhhh 2 lcd'tjes toch? en ik had al 17 euro overgemaakt bij de eerste actie die uiteindelijk niet doorging
verzekering en envelop na een mailtje van een van de marco's was niet nodig, want ik kom ze ophalen, dus 2x 27 = 54 = 37 + 17 niet dan
kan btw ook wel ff mn digicam meenemen om wat pics te schieten van de stapel
Tuurlijk zijn er wel vooruitgangen. Alle tweakers zitten nu in het geheim kewl plannen te bedenken wat ze met hun LCD gaan doenOp woensdag 17 juli 2002 22:34 schreef iambig het volgende:
beetje saai hoor
ohja? dus ik had die 37 niet eens hoeven over te boekenOp donderdag 18 juli 2002 07:22 schreef Lethal het volgende:
[..]
In de lijst van marco stond je al op 54.. zal et dus nog eff nakijken
j/k
hebben jullie niet 1 centrale lijst dan?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja, blijkbaar heb ik gezegt iets van betaald, en maakte marco hieruit op 54 euro... niet dat ik marco de schuld geef, twas gewoon een misverstandOp donderdag 18 juli 2002 12:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
ohja? dus ik had die 37 niet eens hoeven over te boeken![]()
![]()
j/k
hebben jullie niet 1 centrale lijst dan?
en we hebben wel een centrale lijst...
Verwijderd
van hoeveel mensen moet je het geld nog krijgen? Want ik hoop dat ze snel besteld worden want ik kan niet w88 tot ik hem heb
15Op donderdag 18 juli 2002 21:52 schreef GhOsT-187 het volgende:
van hoeveel mensen moet je het geld nog krijgen? Want ik hoop dat ze snel besteld worden want ik kan niet w88 tot ik hem heb
Is er ergens een handleiding over hoe je software voor zo'n lcd in VB5 kunt schrijven ofzo. Ik wil namelijk wel eens proberen wat software te schrijven voor mijn lcd (buiten de software om die je van internet af kunt plukken).
Ik weet alleen totaal niet hoe ik in VB5 mijn parallele poort aan moet sturen en met wat voor commando's etc.
Is er iemand die zijn ervaring met VB & LCD's aansturen wil delen???
Ik weet alleen totaal niet hoe ik in VB5 mijn parallele poort aan moet sturen en met wat voor commando's etc.
Is er iemand die zijn ervaring met VB & LCD's aansturen wil delen???
Verwijderd
Hallo Marco en Lethal,
Ben net terug van vakantie, maar ik heb het geld net overgemaakt met Girotel.
grtz,
Njitram
grtz,
Njitram
Nog maar 14 mensen die moeten betalenOp vrijdag 19 juli 2002 15:23 schreef Njitram het volgende:
Hallo Marco en Lethal,
grtz,
Njitram
whoei!Op donderdag 18 juli 2002 15:31 schreef Lethal het volgende:
Diepvrieskip
Whistie
Jullie geld is binnen!
Ik heb een nieuw idee voor de CrystalFontz LCD site. Elke deelnemer van deze inkoopaktie gaat natuurlijk zijn/haar LCD op zijn/haar manier inbouwen. Ga een soort gallerie maken voor de CrystalFontz LCD site waar plaatjes te bewonderen zijn van mensen hun LCD's
hehe, is wel een leuk ideeOp vrijdag 19 juli 2002 17:11 schreef Rave17 het volgende:
Ik heb een nieuw idee voor de CrystalFontz LCD site. Elke deelnemer van deze inkoopaktie gaat natuurlijk zijn/haar LCD op zijn/haar manier inbouwen. Ga een soort gallerie maken voor de CrystalFontz LCD site waar plaatjes te bewonderen zijn van mensen hun LCD's
Heeft Lethal al de bestelling geplaatst? of wacht die eerst totdat iedereen heeft betaald?
Het laatste. Grote kans dat er mensen zijn die niet betalen. Dan zit hij met LCD's opgescheept die hij wel heeft betaald maar niet kwijt raakt (tenminste, dat ligt eraanOp vrijdag 19 juli 2002 19:58 schreef Lamborghini het volgende:
Heeft Lethal al de bestelling geplaatst? of wacht die eerst totdat iedereen heeft betaald?
Verwijderd
Nou, er moeten nog 14 mensen betalen ofzo, en er zijn altijd mensen die te laat zijn, dus die paar lcd's raakt lethal gerust wel kwijt. Het probleem zal het voorschieten zijn...
Toch vreemd dat het er nog 14 zijn. De laatste officiele betaaldatum is al weer 5 dagen geleden. Je zou een paar dagen extra kunnen wachten en dan gewoon bestellen. De personen die dan nog niet hebben betaald kunnen dan fluiten naar hun display. En de overgebleven lcd's raak je later nog wel kwijt denk ik aan belangstellenden.
Moet je perse thuis zijn als er wordt afgeleverd? Hoe lang blijft het anders op het postkantoor liggen?
Dit ivm vakantie vanaf woensdag...
Zolang jij geen 4 weken op vakantie gaat is er niks aan het handje.Op vrijdag 19 juli 2002 22:58 schreef Devilfish het volgende:
Moet je perse thuis zijn als er wordt afgeleverd? Hoe lang blijft het anders op het postkantoor liggen?
euh volgens mij was de bestelling al geplaatst, hij zou alleen nog een mailtje krijgen met de betalings gegevensOp vrijdag 19 juli 2002 20:00 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Het laatste. Grote kans dat er mensen zijn die niet betalen. Dan zit hij met LCD's opgescheept die hij wel heeft betaald maar niet kwijt raakt (tenminste, dat ligt eraan)
En daar heb ik nog geen antwoord op gehad, dus ik weet niet of ze order hebben doorgekregen. Het kan ook zijn dat "Janet" op vakantie is ofzoOp zaterdag 20 juli 2002 00:27 schreef white_panther het volgende:
[..]
euh volgens mij was de bestelling al geplaatst, hij zou alleen nog een mailtje krijgen met de betalings gegevens
Het probleem is dus niet dat mensen nog niet betaald hebben, maar dat die order niet bevestigt is....
En 14 lcd's raak je heus wel kwijt hier op GoT
Lethal, als er 20x4 displays overblijven moet je maar effe contact opnemen dan wil ik nog wel 1 of 2 displays afnemen.....
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Verwijderd
Ik wil er ook wel 1 kopen als er 1 overblijft .Op zaterdag 20 juli 2002 10:19 schreef Der_Rudy het volgende:
Lethal, als er 20x4 displays overblijven moet je maar effe contact opnemen dan wil ik nog wel 1 of 2 displays afnemen.....
De 20x4 ,voor mijn mp3 machientje
Mail me anders maar.
Kep nog geen orderbevestiging gehad... als ik contact krijg met janet zalk vragen of ik er 150 kan bestellen... iedereen blij
mja zijn die gasten op vakantie ofzo? lekker snugger..Op vrijdag 19 juli 2002 22:02 schreef Lamborghini het volgende:
Toch vreemd dat het er nog 14 zijn. De laatste officiele betaaldatum is al weer 5 dagen geleden. Je zou een paar dagen extra kunnen wachten en dan gewoon bestellen. De personen die dan nog niet hebben betaald kunnen dan fluiten naar hun display. En de overgebleven lcd's raak je later nog wel kwijt denk ik aan belangstellenden.
Als mijn plannen een beetje lukken dan zal ik wel een digicamera lenen om wat fototjes te sturen.Op vrijdag 19 juli 2002 17:11 schreef Rave17 het volgende:
Het is de bedoeling dat ik 4 extra ntc's (temp probes) ga aansluiten en een gemolde cd-rom drive gebruik voor een stealth-lcd
Zie mijn schema en je begrijpt dat het afwachten is wat het resultaat zal zijn:
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Beetje late reactie, was op vakantie en heb niet in een internetcafé ofzo gezetenOp dinsdag 16 juli 2002 07:41 schreef Lethal het volgende:
Hr R J J Ottenhof
Hr G J M Van Horck
T M Jongsma <-- dat ben ik dus
Kemink J M
Hr M M Keijner
Gaat wel traag van Postbank naar Rabobank idd
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Zijn er hier nou nog mensen die ervaring hebben met het schrijven van programmas in Visual Basic ofzow?
Ik wil namelijk zelf wel eens een beetje frunniken met visual basic ofzo, dan kan ik ook mijn eigen programma's gaan schrijven voor mijn (toekomstige) LCD
Ik wil namelijk zelf wel eens een beetje frunniken met visual basic ofzo, dan kan ik ook mijn eigen programma's gaan schrijven voor mijn (toekomstige) LCD
Dit is wel een intressant onderwerp om 4 weken over te pratenOp zaterdag 20 juli 2002 23:33 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Zijn er hier nou nog mensen die ervaring hebben met het schrijven van programmas in Visual Basic ofzow?
Ik wil namelijk zelf wel eens een beetje frunniken met visual basic ofzo, dan kan ik ook mijn eigen programma's gaan schrijven voor mijn (toekomstige) LCD![]()
![]()
Dat d8 ik dus ook......maar er reageren niet erg veel mensen hiero. Ik denk namelijk dat veel programma's geschreven worden met Delphi/C++ en niet met visual basic enzo.Op zondag 21 juli 2002 13:12 schreef Lethal het volgende:
[..]
Dit is wel een intressant onderwerp om 4 weken over te praten
Zelf ken ik alleen geen programmeer taal, dus ik kan je niet helpen...Op zondag 21 juli 2002 13:15 schreef ~X-Treme~ het volgende:
[..]
Dat d8 ik dus ook......maar er reageren niet erg veel mensen hiero. Ik denk namelijk dat veel programma's geschreven worden met Delphi/C++ en niet met visual basic enzo.
Ik denk persoonlijk dat delphi of c++ hier ook beter geschikt voor is, denk ik zomaar... dusOp zondag 21 juli 2002 13:15 schreef ~X-Treme~ het volgende:
[..]
Dat d8 ik dus ook......maar er reageren niet erg veel mensen hiero. Ik denk namelijk dat veel programma's geschreven worden met Delphi/C++ en niet met visual basic enzo.
Zijn genoeg prog. te vinden die goed genoeg werken. Je eigen prog. in bijvoorbeeld Delphi is wel leuk maar ach Smartie is toch ook wel best
Waarom zou Delphi of C++ beter zijn. Met Visual Basic kan je ook alles doen wat je met C++ of Delphi kan.Op zondag 21 juli 2002 15:29 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat delphi of c++ hier ook beter geschikt voor is, denk ik zomaar... dus
is persoonlijke voorkeurOp zondag 21 juli 2002 15:53 schreef ~X-Treme~ het volgende:
[..]
Waarom zou Delphi of C++ beter zijn. Met Visual Basic kan je ook alles doen wat je met C++ of Delphi kan.
Dit topic is gesloten.
![]()