The devil is in the details.
Lekker uitgeslapen
Ik kom em ophalen, dus geen extra verzend/verzekeringskosten
Via girotel dus je zou het snel genoeg moeten hebben
ff je sig aanpassen lethal| Inkoopactie 2*8, 2*20 en 4*20 blauwe lcd's, nog een paar te gaan! |
laatste keer dat ik op de inkoopsite was kon ik nog niet kiezen voor een verzendmethode, vandaar
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Loop ik um dus al weer mis.
Ze moeten nog worden besteld, misschien heb je nog een kans. Vraag het aan Lethal of aan ]MaRcO[Op dinsdag 02 juli 2002 15:23 schreef arnoman het volgende:
mm, ze zijn dus op
zalk doen, maar ik krijg pas over paar dagen afschriftOp dinsdag 02 juli 2002 15:24 schreef Synth het volgende:
lethal als je me geld heb kun je dat dan eve melden lijkt me wel handig voor mij dis namelijk eerste keer dat ik geld overmaak naar iemand
ik wacht nu op antwoord op het mailtje dat ik gestuurd heb...
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Naar wie heb je die mail gestuurd?Op dinsdag 02 juli 2002 15:50 schreef frapex het volgende:
ja allemaal fijn en aardig.. ik KAN nog niet betalen, omdat ik het weekend weg ben geweest, en dus nog niet de extra verzekering heb kunnen selecteren...
ik wacht nu op antwoord op het mailtje dat ik gestuurd heb...
Wat wil je? Een 2*20 of 4*20?Op dinsdag 02 juli 2002 15:23 schreef arnoman het volgende:
mm, ze zijn dus op
naar lethal.. zal em naar jou sturen ...Op dinsdag 02 juli 2002 15:59 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Naar wie heb je die mail gestuurd?
[..]
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Zoals ik in m'n mail ook zei: Je had al de verzekeringOp dinsdag 02 juli 2002 16:08 schreef frapex het volgende:
[..]
naar lethal.. zal em naar jou sturen ...
Shit, ik keek en de mijne was ook in de 'grote hoeveelheden email' blijven stekenOp maandag 01 juli 2002 22:06 schreef iambig het volgende:
Klote hotmail... Mijn mailtje was blijven steken in de ongewenste post...
(..)
Tip voor hotmail gebruikers: 'kijk in de ongewenste post'.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik denk dat de postbode dan moet aanbellen omdat het afschriften pakketje te groot is voor de brievenbus.Op dinsdag 02 juli 2002 15:39 schreef Lethal het volgende:
zalk doen, maar ik krijg pas over paar dagen afschrift
whahahaOp dinsdag 02 juli 2002 17:46 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Ik denk dat de postbode dan moet aanbellen omdat het afschriften pakketje te groot is voor de brievenbus.
komt v/d postbank dus kan wel ff duren
Heb Letan geen online banking ofzow
The desire to know is natural to all good people!
Verwijderd
Zelfde geld voor mij......wakker worden Lethal!!Op dinsdag 02 juli 2002 20:29 schreef The_Duke het volgende:
kep centen electronisch (jaja k ben modern) over gemaakt afgelope zaterdag maar ik sta nog steeds nie als betaald.
Heb Letan geen online banking ofzowHet geld staat op je rekening, das zeker.
Het geld is al lang afgeschreven
Maakt me momenteel niet meer uit!Ik wil gewoon een lcd hebben.Op dinsdag 02 juli 2002 15:59 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Naar wie heb je die mail gestuurd?
[..]
Wat wil je? Een 2*20 of 4*20?
Op dinsdag 02 juli 2002 20:42 schreef arnoman het volgende:
[..]
Maakt me momenteel niet meer uit!Ik wil gewoon een lcd hebben
2x hetzelfde posten met 11 minuten ertussenin vindt ik best knapOp dinsdag 02 juli 2002 20:53 schreef arnoman het volgende:
[..]
Maakt me momenteel niet meer uit!Ik wil gewoon een lcd hebben
Verwijderd
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Ik weet waarom en ik begrijp het... We moesten loten om een lcd bij de vorige inkoop actie. Niet leuk, maar kon niet anders.Op dinsdag 02 juli 2002 22:00 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
[..]
2x hetzelfde posten met 11 minuten ertussenin vindt ik best knap
Klopt, stond in zijn mailOp woensdag 03 juli 2002 00:07 schreef white_panther het volgende:
als het goed is heeft iambig voor mij betaald (ik had nog wat van hem tegoed van die leuke actie bij mycom in utrecht)
Hou je er wel plz rekening mee dat ik al een keer 20 euro overgemaakt had? Tnx
Ik schat 1,5 tot 2 cm maar wil het het liefst precies weten. Mijn plan is nl. om mijn gesloopte cd speler te gebruiken voor een stealth lcd
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Op dinsdag 02 juli 2002 11:46 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Hellfire_ultd heb je nou al mail gehad? Zo nee dan mail ik je wel
Wat zei/vroeg ik nou?Op woensdag 03 juli 2002 09:01 schreef hellfire_ultd het volgende:
één van de Marco's: help! Ik heb nog geen mail ontvangen met het uiteindelijke bedrag.
Hou je er wel plz rekening mee dat ik al een keer 20 euro overgemaakt had? Tnx
in mag hopen dat ze met print binnen die 1,5 cm blijven (doorgaans wel)
alleen als er een box header op gesoldeerd word of misschien wel zit, zou dat wel eens anders kunnen zijn..
@lethal
is mijn betaling al binnen ( niet op Der Rudy )
Groeten
Ruud Haller
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Volgens mij staan de afmetingen hierOp woensdag 03 juli 2002 10:31 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dik die lcd's zijn?
Ik schat 1,5 tot 2 cm maar wil het het liefst precies weten. Mijn plan is nl. om mijn gesloopte cd speler te gebruiken voor een stealth lcd
Vanmiddag krijgik (misschien)internetbankieren, dan zal ik kijken wie er betaald heeftOp woensdag 03 juli 2002 10:45 schreef Der_Rudy het volgende:
@lethal
is mijn betaling al binnen ( niet op Der Rudy )
Groeten
Ruud Haller
Zou je dan zo aardig willen zijn om een 2*20 te willen bestellen? (Dat geeft wat meer zekerheid voor de anderenOp dinsdag 02 juli 2002 20:42 schreef arnoman het volgende:
[..]
Maakt me momenteel niet meer uit!Ik wil gewoon een lcd hebben.
Omdat jij het bentOp dinsdag 02 juli 2002 23:48 schreef Mietse het volgende:
Kan ik nog twee of een Blauw/wit 20x4 LCD bestellen , of als er mensen zijn die hun bestelling afzeggen wil ik die wel kopen!! Gaat dit nog??
(Ik laat het nu nog toe, omdat mensen ook nog steeds hun bestelling kunnen veranderen en het er dus niet moeilijker of makkelijker op wordt)
Klopt bij LCD gegevens staan alle afmetingen per LCD.Op woensdag 03 juli 2002 10:46 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Volgens mij staan de afmetingen hier
De 8*2 = 13.5 mm dik
De 20*2 = 13.9 mm dik
De 20*4 = 13.6 mm dik
Kijk zo hoort etPer email ontving ik dit:
Hoi Marco, ik heb de bestelling(33 euro) overgeschreven vanaf m'n vriendins rekening.
jij hebt hem door
the bet way to mod your case is on your girlfriends account........
Greetings
Ruud Haller
PS kan ik er wel als sign onder zetten .....
effe gewijzigd was niet mijn e-mail maar wel de zelfde methode.....
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Dat GVD Internetbankieren krijgik pas volgende week (10juli) Dus het duurt nog wel evenOp woensdag 03 juli 2002 14:41 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Lethal krijg ik nou nog te horen wie er betaald heeft of heb je dat zelf ook nog niet gehoord
hmz heb ook maares internetbankieren aangevraagdOp woensdag 03 juli 2002 14:44 schreef Lethal het volgende:
[..]
Dat GVD Internetbankieren krijgik pas volgende week (10juli) Dus het duurt nog wel even
toch wel makkelijk
p.s. mijn betaling komt eraan, alleen duurt het nog effies
De beste uitvinding sinds tijdenOp woensdag 03 juli 2002 17:07 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
hmz heb ook maares internetbankieren aangevraagd
toch wel makkelijk
Lethal loopt hopeloos achter
oeps en ik dus ookOp woensdag 03 juli 2002 17:10 schreef The_Duke het volgende:
[..]
De beste uitvinding sinds tijden
Lethal loopt hopeloos achter
Voordat Lethal weet dat er genoeg geld is zijn er al 2 weken voorbij denk ik.. dan moet het geld overgemaakt worden..... weer een week ofzo.... en dan moeten al die krengen nog gemaakt worden omdat we zo'n achterlijk grote bestelling hebben dat ze het niet allemaal in stock hebben liggen. (nog 6 weken)...
duzzz.... als iedereen nou ff betaald, kan er sneller besteld worden...
kost dat internet bankieren aanvragen nog wat?
\edit
dit stond er:
Hello Sander -
For quantity 50, we will need you to place a PO or order via our secure
web site.
There is normally 4-6 lead time on this, however, we would be able to
fulfill approximately half of the PO by July 17th with the stock due to
arrive.
If you will be regularly ordering quantity 50, we can keep that stock
on hand so that you won't have a lead time for each order.
Please let me know if you have any questions.
Janet Tobiassen
Sales/Marketing
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan wel een bestelling plaatsen ,maar ik kan niet meer aangeven hoeveel ik er wil bestellen !????Op woensdag 03 juli 2002 10:48 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Kan ik nog twee of een Blauw/wit 20x4 LCD bestellen , of als er mensen zijn die hun bestelling afzeggen wil ik die wel kopen!! Gaat dit nog??
[..]
Omdat jij het bent
(Ik laat het nu nog toe, omdat mensen ook nog steeds hun bestelling kunnen veranderen en het er dus niet moeilijker of makkelijker op wordt)
mjah en bij de postbank kost het €1,95 en voorOp woensdag 03 juli 2002 22:55 schreef TheDon het volgende:
bij abn in ieder geval is internet bankiere gratis behalve wat inkt van je pen voor een krabbel onder de algemene voorwaarde van 9 a4-tje of zo :P:P:P
studenten
anders duurt t wel ERG lang
Heb ik al gedaanOp donderdag 04 juli 2002 03:01 schreef VO-Zephyr het volgende:
kan lethal niet tegen die lui zeggen dat ie aan super order gaat plaatsen? dan kunnen ze alvast op voorraad leggen ofzow
anders duurt t wel ERG langwant wil die lcd op me epia modden die ook nog besteld moet worden wat trouwens ook bij www.dedicated.nl kan voor dezelfde prijs als comptech, die hadden ze niet meer op voorraaden dedi wel
, en dan moet ik 2 maanden w88 voordat ik met die mod kan beginnen
Mij gewoon ff mailen -> marc00_@hotmail.comOp donderdag 04 juli 2002 00:06 schreef Mietse het volgende:
[..]
Ik kan wel een bestelling plaatsen ,maar ik kan niet meer aangeven hoeveel ik er wil bestellen !????
Wat je wilt, wat voor verzending en of je de verzekering wilt of niet, maar ook je gegevens zoals je adres
Zelfde geldt voor arnoman
Op woensdag 03 juli 2002 10:45 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
[..]
Wat zei/vroeg ik nou?
Van de andere kant: van mijn @student.tue.nl adres is de "MS
Ik heb je ook nog niet gemaild, want ik weet niet wat je allemaal wilt hebbenOp donderdag 04 juli 2002 10:10 schreef hellfire_ultd het volgende:
[..]
Één keer raden: ik ben maar tot 3 pagina's van het topic gekomen, toen had ik geen zin meer om tot pagina zes door te lezen
Van de andere kant: van mijn @student.tue.nl adres is de "MSExchange web access" weer eens down, dus ik kan niet checken of ik de mail inmiddels gehad heb.
Verwijderd
Lethal heeft dan denk ik nog niks ontvangen. Maar je hoeft niet nerveus te worden hoorOp donderdag 04 juli 2002 14:38 schreef trzonne het volgende:
Hallo Penningmeesters, ik heb (trzonne) op 29-6 (rentedatum) van ABN AMRO overgeboekt, maar op de site heb ik nog nie betaald. kword daar een beetje nerveuzisch van
Verwijderd
Sjonge man. Denk je nou echt dat alles net zo snel gaat als dat Internet Bankieren werkt. Tuurlijk niet, gewoon ff geduldig afwachten. Lethal heeft nou eenmaal geen Internet Bankieren momenteel dus het wordt zijn afschriften afwachten.Op donderdag 04 juli 2002 14:38 schreef trzonne het volgende:
Hallo Penningmeesters, ik heb (trzonne) op 29-6 (rentedatum) van ABN AMRO overgeboekt, maar op de site heb ik nog nie betaald. kword daar een beetje nerveuzisch van
En Lethal is de hele dag nog niet online geweest...
omdat ik weeres heb lopen klooien moest ik m'n schijf
formatteren...
kort gezegt: ik ben die mail kwijt
zou je hem nogmaals willen sturen naar diepvrieskip@home.nl
thanx!
Edit: Lama, had die meel nog in me ipaq
Dat zul je net zien... Ga ik even checken wat ik besteld had... is www.laupro.nl down.Op donderdag 04 juli 2002 10:10 schreef hellfire_ultd het volgende:
[..]
Één keer raden: ik ben maar tot 3 pagina's van het topic gekomen, toen had ik geen zin meer om tot pagina zes door te lezen
Van de andere kant: van mijn @student.tue.nl adres is de "MSExchange web access" weer eens down, dus ik kan niet checken of ik de mail inmiddels gehad heb.
het was in ieder geval een 2*20 met verzekering en een doos als ik me niet vergis. Maar ik had al 20 euro overgemaakt naar lethal voor die vorige actie.
Ik denk niet dat jij er bij zal staan, want nadat een actie is gesloten kan je niks meer toevoegen. (Je staat wel in in mijn log hoorOp donderdag 04 juli 2002 19:46 schreef hellfire_ultd het volgende:
[..]
Dat zul je net zien... Ga ik even checken wat ik besteld had... is www.laupro.nl down.
het was in ieder geval een 2*20 met verzekering en een doos als ik me niet vergis. Maar ik had al 20 euro overgemaakt naar lethal voor die vorige actie.
Hier staat trouwens dat je €17,- hebt betaald en geen €20,-...
Had je nou eigenlijk al een mailtje gehad met de bank info enzo
nu ben ik die email dus echt kwijt
zou iemand (of een van de marco's) hem ff willen doorsturen
naar diepvrieskip@home.nl
mijn dank is groot!
Ik heb je gemaildOp donderdag 04 juli 2002 21:36 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
FOK!
mijn dank is groot!
Ik zag alleen wel dat je geen verzekering hebt...
Das niet zo slim
Verwijderd
backup je mails danOp donderdag 04 juli 2002 21:36 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
FOK!
mijn dank is groot!
Voor iedereen die nog geen internetbankieren heb, VRAAG HET AAN!! het kan zo veel tijd schelen bij dit soort acties.
Ik hoop dak me lcd snel heb
wat is de absolute datum dat er besteld gaat worden ?
Thanx voor de meel, tjek de jouwe ffOp donderdag 04 juli 2002 21:51 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild
Ik zag alleen wel dat je geen verzekering hebt...
Das niet zo slim
Verwijderd
de inkoopactie liep af op 1 juliOp vrijdag 05 juli 2002 00:52 schreef VO-Zephyr het volgende:
trouwens, zolang niet iedereen betaald heeft kan nog besteld worden, kan je daar weer op gaan w88, kunnen weer meer mensen bestellen, etc.
wat is de absolute datum dat er besteld gaat worden ?
want zo wordt t w88 wel langer en langer, of lethal moet kunnen voorschieten, ik bedoel, als er dan een paar zijn die dan toch stiekum niet betalen, je raakt die lcd's ECHT wel kwijt als je wat overhebt als ze er zijn
Verwijderd
ik ga binnenkort op vakantie, en wil ff weten of alles goed gegaan is
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
ze zijn namelijk errug
dus bestel ze maar gerust....
PS een geupdate betalingsoverzicht zou niet verkeerd zijn nee..
Wat heeft het voor nut om elk moment je bankrekening te kunnen controleren als je toch tot 17 juli moet wachten eerdat de LCD's bij CrystalFontz aankomenOp donderdag 04 juli 2002 23:55 schreef The_Duke het volgende:
k vint wel stom hur, zo'n grote actie beginnen en dan geen internetbankieren hebben, tjonge jonge
Voor iedereen die nog geen internetbankieren heb, VRAAG HET AAN!! het kan zo veel tijd schelen bij dit soort acties.
Ik hoop dak me lcd snel heb
BTW. ik heb mijn inkoopaktie ook gered met alleen de afschriften
Goed ik wil ook wel weten of het aangekomen is, maar ik wachten gewoon nog even. Duurt toch nog wel een tijd eerdat de LCD's aankomenOp vrijdag 05 juli 2002 10:26 schreef TheDon het volgende:
omdat veel mensen (zoals ik) effe wille weten of het aangekome is
Dat komt er als Lethal mij verteld wie er hebben betaald (wat hij dus nog niet heeft gedaan)Op vrijdag 05 juli 2002 09:38 schreef pilsjesman het volgende:
Kan er binnenkort ff een betalings update komen?
ik ga binnenkort op vakantie, en wil ff weten of alles goed gegaan is
Verwijderd
Nouja zo moeilijk is ie niet : J. Vlek = Vlek
Kan een der Marco's ff laten weten als het bekend is dat ik betaald heb? tnx!
Zalk doen...Op vrijdag 05 juli 2002 11:22 schreef Vlek het volgende:
Oeps... ik heb betaald maar niet mn nick erbij gezet...
Nouja zo moeilijk is ie niet : J. Vlek = Vlek
Kan een der Marco's ff laten weten als het bekend is dat ik betaald heb? tnx!
Verwijderd
duz ... (in plaats van kloss.... is het kloos.....)
Word doorgevoerd...Op vrijdag 05 juli 2002 15:45 schreef TheDon het volgende:
oops zit een tikfout in me adres bij laupro maar ik kan deze niet wijzigen krijg ik :The page cannot be found
duz ... (in plaats van kloss.... is het kloos.....)
Is doorgevoerd...Op vrijdag 05 juli 2002 18:08 schreef Lethal het volgende:
[..]
Word doorgevoerd...
Mailen kan bij mij op [url="mailto:efmulder@wanadoo.nl?subject=LCD solderen"]efmulder@wanadoo[/url]
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Inderdaad, en mij aub niet meer daar over emailen, want dat regel ik niet!Op zaterdag 06 juli 2002 00:10 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Kan iedereen die op de site van LauPro bij deze inkoopactie "solderen" heeft gekozen mij ff een mailtje sturen. Zo kan ik ff met diegene afspreken wat er gaat gebeuren en hoe en wat ze mee moeten nemen enzo.
Mailen kan bij mij op [url="mailto:efmulder@wanadoo.nl?subject=LCD solderen"]efmulder@wanadoo[/url]
van "vet eej? heb ik zelf gemaakt :+"
Dit topic is gesloten.
![]()