Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Blackhole schreef op 25 April 2003 @ 20:10:
Hoe maak ik die BOOBYTRAPS onschadelijk :(
Gewoon een granaatje erbij :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook vast in de tunnels onder de ruine, nu heb ik samen met Puni$h een map gemaakt en hierop lopen netjes alle gangen rond of dood :?

zit er ergens een luik oid, kan iemand ons helpen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

er zit een LUIK inderdaad. goed op de grond letten, meestal houten dingen met veel zand erop..

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Blackhole schreef op 25 april 2003 @ 20:10:
Hoe maak ik die BOOBYTRAPS onschadelijk :(
Naar de granaat op dat stokje kijken en op use drukken.

Of met grof geweld (granaten, m60 :P )

Een sniper maakt zo'n ding van een hele grote afstand onschadelijk :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:20

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 18:53:
[...]

"Die communist pigs" zeggen ze in de normale versie ook.
Ja ?

Dan is er wel heel weinig verschil tussen beide versies.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder staat een lay out van de tunnels onder de ruine (lang leve paint :P). Daar zijn we nog steeds niet uit gekomen. Kan iemand vertellen waar dat ver*&)de luik moet zitten?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=101852&size=128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Predator. Ik denk dat je wel wat anders zegt op het moment dat je de tutorials speelt van de uncensored :P

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:29
(jarig!)
IK zit met een groot probleem met vage vast lopers

Ik zit nu bij dat stuk dat je die Verrekijker moet gebruiken .

Maar als ik B druk sla heel mijn windows vast .
en als ik hem dan over nieuw opstart en dan niet dat ding gebruik , en door loopt dan sla mijn pc op reset :(
dus wat kan het zijn ..
het is om gek van te worden :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Hyp3rman schreef op 25 April 2003 @ 22:02:
Predator. Ik denk dat je wel wat anders zegt op het moment dat je de tutorials speelt van de uncensored :P
Owk, dat heb ik net even gedaan.

I stand corrected :Y) :+

Wat een gevloek :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Echt goeie shit he ? hahahhaha cheese dick lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:36
Predator schreef op 25 april 2003 @ 22:26:
[...]

Owk, dat heb ik net even gedaan.

I stand corrected :Y) :+

Wat een gevloek :o
De tutorial van censored is anders ook goed bevuild hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Hoe kan je zien of je die ge CENSORED versie heb of niet ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Speel de tutorial denk ik, schiet iemand voor zn hoofd en blijf schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Hyp3rman schreef op 26 april 2003 @ 12:52:
Speel de tutorial denk ik, schiet iemand voor zn hoofd en blijf schieten
Ik zag het in MP gisteren ook, dat een ventje z'n agressie nog even ging botvieren op een lijk :). Dat moet goed zijn voor wat extra kills: "bodycamping" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Laatst online: 28-08 14:03
voor alle mensen die last hebben van door de tunnels te kruipen en het gevoel hebben de hele tijd rondjes te lopen. Gebruik je litesticks voor markeren van punten zodat je slim door de tunnels kruipt. Mij is het gelukt zonder tekenen ofzo. Gewoon ff dolen :D. 3 dagen fulltime had ik hem. Mega vet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik gewoon je zaklicht ofzo ..... ( L )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 18:02:
gebruik gewoon je zaklicht ofzo ..... ( L )
Het gaat om het doolhof, niet om de duisternis. Je voorganger snapt de clue van de missie. De lightsticks dienen om te markeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
je kunt ook met je mes krasjes in de muur zetten. niet oneindig veel maar ook niet weinig. een andere optie voor het systematisch afgaan van alle wegen is: "ALTIJD rechtsaf slaan." Ok, er zitten dan een paar "loops" in maar die zijn schaars en gemakkelijk te herkennen.

[ Voor 7% gewijzigd door Genoil op 26-04-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoil schreef op 26 April 2003 @ 20:04:
je kunt ook met je mes krasjes in de muur zetten. niet oneindig veel maar ook niet weinig. een andere optie voor het systematisch afgaan van alle wegen is: "ALTIJD rechtsaf slaan." Ok, er zitten dan een paar "loops" in maar die zijn schaars en gemakkelijk te herkennen.
Nou, ik ben alleen maar loops en dead-ends tegen gekomen. Geen luiken gezien, heb uren met mijn ogen naar de grond kijkend door de gangen gelopen. Ook in de muren geen deuren. Kortom ik zit hartstikke vast... dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mijn tekeningetje te gebruiken om mij verder te helpen graag! Ik wil namelijk deze coole game uitspelen!!! (plz :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 01:27:
[...]

Nou, ik ben alleen maar loops en dead-ends tegen gekomen. Geen luiken gezien, heb uren met mijn ogen naar de grond kijkend door de gangen gelopen. Ook in de muren geen deuren. Kortom ik zit hartstikke vast... dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mijn tekeningetje te gebruiken om mij verder te helpen graag! Ik wil namelijk deze coole game uitspelen!!! (plz :) )
mja dat altijd rechtsaf is idd ook wel een beetje een theoretische aanpak, maar het werkt gegarandeerd voor een hierarchisch netwerk :). bij een dead-end gewoon omkeren en bij de eerste splitsing weer rechtsaf, zo loop je iig zo min mogelijk terug door gangen waar je al geweest bent snappie :)

verder kan ik je echt niet helpen, ik was zo snel door die tunnels heen dat ik me nauwelijks nog kan herinneren hoe dat netwerk in elkaar zat :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik ben net een van die tunnels uit nou ben ik weer in de jungle maar nou moet ik nog een tunnel vinden, ik heb alleen een hele korte tunnel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoil schreef op 27 april 2003 @ 01:36:
[...]

mja dat altijd rechtsaf is idd ook wel een beetje een theoretische aanpak, maar het werkt gegarandeerd voor een hierarchisch netwerk :). bij een dead-end gewoon omkeren en bij de eerste splitsing weer rechtsaf, zo loop je iig zo min mogelijk terug door gangen waar je al geweest bent snappie :)

verder kan ik je echt niet helpen, ik was zo snel door die tunnels heen dat ik me nauwelijks nog kan herinneren hoe dat netwerk in elkaar zat :
Weet je nog wel hoe de uitgang was? een luik of een deur in een wand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
JelleStoel schreef op 27 April 2003 @ 09:16:
Ik ben net een van die tunnels uit nou ben ik weer in de jungle maar nou moet ik nog een tunnel vinden, ik heb alleen een hele korte tunnel gevonden.
Als je dat kleine tunneltje uitkomt sla je rechtsaf. Schiet alle gooks af, let ook op degene die helemaal achterin in de bergwand zit. Nou weet ik niet helemaal zeker of het volgende echt precies zo is zoals ik het meegemaakt heb, maar ik kon ook geen tweede ingang vinden. Dus ik liep terug, en werd vervolgens van achteren beschoten. Dan zegt je ventje iets van "gee where are these guys coming from? (maar dat zegt ie wel vaker geloof ik ;))" Dus je keert weer om, schiet ook de gooks af die schijnbaar uit het niets kwamen, en vind dan in de rechterwand een afgedekte (gecamoufleerde) tunnelingang. (Dat is dus op dezelfde wand als de in/uitgang van het korte tunneltje.)

(Dat tussenstukje jungle is precies hetzelfde stukje als de Arroyo multiplayer map. Als VC spawn je soms precies in de opening van die tunnel.)
Weet je nog wel hoe de uitgang was? een luik of een deur in een wand?
ik zie dat je in de tunnels onder de ruine zit... ik ben geloof ik nooit zover gekomen in de singleplayer. ik werd een beetje moe om als een soort agogisch werker van een stelletje losgeslagen mongolen op excursie in de jungle op te treden. wel aardig dat ze in dit spel de XTC en LSD tests die het Amerikaanse leger op hun eigen soldaten hebben uitgevoerd er hebben ingebouwd, maar het had van mij ook wel zonder gemogen ;)

nee geef mij maar de multiplayer...hoewel daar genoeg retards rondracen alsof ze een potje Quake spelen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Genoil op 27-04-2003 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je zelf hosten ? Lukt wel maar niemand ziet me. Of is dit al 20 X langs gekomen zonder dat ik dat heb gezien? :P

Lukt ook niet met IP en poort.. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
ik geloof dat je poort 5425 (default) open moeten zetten. als je een routertje hebt moet je em daarop dus mappen naar het ip van je eigen bak

[ Voor 92% gewijzigd door Genoil op 27-04-2003 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Je moet bij die tunnels toch echt het water in. Gewoon forward vasthouden en een beetje volgen. Je haalt het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Blackhole schreef op 25 April 2003 @ 22:04:
IK zit met een groot probleem met vage vast lopers

Ik zit nu bij dat stuk dat je die Verrekijker moet gebruiken .

Maar als ik B druk sla heel mijn windows vast .
en als ik hem dan over nieuw opstart en dan niet dat ding gebruik , en door loopt dan sla mijn pc op reset :(
dus wat kan het zijn ..
het is om gek van te worden :(
Ik heb dit zelfde probleem ook dus als iemand een oplossing heeft graag want het is echt een mega vet spel :D

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 18:48
Heeft er iemand toevallig een server waar WEL admins aanwezig zijn?

ik heb net op 3 servers gespeeld en allemaal minimaal 2 Teamkillers.. en NIEMAND vote mee.
Bah dit spel is OOk alweer helemaal verkracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Maak dan je eige server? De meeste servers waar ik op speel hebben een auto tk kick.

Das natuurlijk wel lullig als je toevallig je fire support op een verkeerde plek legt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Hyp3rman schreef op 27 april 2003 @ 16:17:
[...]

Maak dan je eige server? De meeste servers waar ik op speel hebben een auto tk kick.

Das natuurlijk wel lullig als je toevallig je fire support op een verkeerde plek legt:P
verdiende loon voor dat soort pruts0rs >:)
Adminitrator (team): fire support under way...somewhere?! (sorry..)
en dat was in Arroyo...lekker is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
LOL

Ik heb er ook eentje:
Piet (All): Booby Trap in alley at our base
evenlater:
Somenewbi Killed by Piet (boobytrap)
in het rood dus

Altijd van die mogooltjes die dan niet opletten en dan in zon booby trap lopen
Vooral bij dat ene stuk bij stream. Dan lopen ze eerst met z'n drieën in die "gang" bij de vlag van US. En dan legt iemand een boobytrap, kondigt het aan, en gaat ergens anders naar toe. Ik stond er iets van af, toe te kijken. En toen liepen twee van die rukkers terug (derde neergeknald) BOOOOOOOM allebei dood. en ik keihard lachen. Echt te mooi. Toen heb ik meteen een vote gestart om die rukker die erin liep te kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Hyp3rman schreef op 27 April 2003 @ 16:17:
[...]

Goed idee ja! |:(

als ik dat zou kunnen had ik het ook wel gedaan.
De meeste servers waar ik op speel worden geen boobytraps gelegd en als ze gelegd worden zijn ze wel ZOOO lullig geplaatst(en niet aangekondigd)

*zucht* tis wat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Niet aangekondigd is kut ja. Maar ik heb echt nergens last van, ik kan je dus niet helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Hyp3rman schreef op 27 April 2003 @ 17:04:
Niet aangekondigd is kut ja. Maar ik heb echt nergens last van, ik kan je dus niet helpen :P
misschien heb je een goede server? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
euronerd is wel goed. Ip kun je meestal niet zien. Gewooon ff refreshen totdat je m ziet en dan toevoegen aan favo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
IK ziet nu met een probleem , ik moet mn basis beschermen (snachts) maar zo dra ik buiten loop ben ik dood :(

wat doe ik fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Weerz schreef op 27 April 2003 @ 15:18:
[...]

Ik heb dit zelfde probleem ook dus als iemand een oplossing heeft graag want het is echt een mega vet spel :D
Zet hem gewoon op 800 en dan doet hij het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Gewoon, bukken blackhole is echt niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Wie bij een Vietcong clan wil kan naar http://www.dvsquad.tk ! De *DVS* Clan btw dvs staat voor Dutch Vietcong Squad!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoil schreef op 27 April 2003 @ 11:48:
ik geloof dat je poort 5425 (default) open moeten zetten. als je een routertje hebt moet je em daarop dus mappen naar het ip van je eigen bak
HOe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik snap niet dat er zoveel problemen zijn met die tunnel..., ik had alleen in het begin niet door dat je je zaklantaarn moest gebruiken. Verder liep ik er haast in 1 keer doorheen eigenlijk...

Ik zal wel mazzel gehad hebben :D

[ Voor 9% gewijzigd door Paniohitus op 29-04-2003 13:26 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 20:30
Ik denk/hoop dat je met een beetje zoeken daar zelf wel achter kan komen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 21:56:
Hieronder staat een lay out van de tunnels onder de ruine (lang leve paint :P). Daar zijn we nog steeds niet uit gekomen. Kan iemand vertellen waar dat ver*&)de luik moet zitten?

[afbeelding]
Ik heb even voor je gezocht en je moet de gang in waar de BIJL staat, hij zegt daar ook "hmm, my feeling says this is a good tunnel, let's check it out." Je gaat vervolgens het water weer in en dan moet je weer even rondzoeken, zo gebeurd.
Succes !

vanaf sign de eerste rechts !

[ Voor 5% gewijzigd door FoggyFreek op 29-04-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Als je geen router en geen firewall software heb zou ie geloof ik standaard open moeten staan. het mappen van een porrtje op een router hangt geheel van de router af, maar is doorgaans erg simpel. 'poort mappen' heet ook wel port forwarding...zoek daar es naar in je router-admin progje en dan kom je er vanzelf uit.. ja en als je een linux routertje hebt gaat het met ipmasqadm portfw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf zit ik achter een router, zonder boekje en ook geen suport van de site. Maar ik vroeg me eigenlijk meer af met wat voor progie ofzo moet ik poorten mappen, maar ik zoek wel even door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nassor
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Wie weet het antwoord op mijn vage install probleem.
Ik probeerde net vietcong te installeren maar mijn bak crashte tijdens het install van de 2de cd. Nu zegt windows dat ie zo'n 1gb meer heeft aan files, maar er is geen vietcong dir, maar windows xp geeft nogsteeds aan dat ie er ruimte voor ingebruik heeft.
De windows functies chkdsk /f en defrag, enz. hebben geen fouten kunnen vinden op de hd.
De vraag is dus, hoe kan ik deze ruimte terug krijgen van windows???

Probleem opgelost!!! Bleek dat ik norton protected prullenbak aan had voor die drive...
Stomme fout van mij... 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door nassor op 30-04-2003 00:23 . Reden: Opgelost!!! ]

If an experiment works, something has gone wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 23:11:
Zelf zit ik achter een router, zonder boekje en ook geen suport van de site. Maar ik vroeg me eigenlijk meer af met wat voor progie ofzo moet ik poorten mappen, maar ik zoek wel even door!
Als je ff naar je eigen IP nummer kijkt (op de command prompt : ipconfig, of run winipcfg), kun je het ip adres van je router ook zien, bij default gateway. Veel hardware routers hebben gewoon een web-interface, dus wanneer je dat ip-adres gewoon in IE-addresbar inklopt kom je in de managment console van je router. Daar kun je dan weer port mapping doen, is dus geen apart progje voor nodig. Zit je achter een software router als Winroute, dan is daar ook altijd wel een soort management tooltje voor, al dan niet via een web-interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Waarom gaan die ventjes niet dood als je op ze schiet :?
Jaag tientallen kogels in ze, maar ze geven geen kick :|

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Dat heet ping, het lijkt alsof ze raken, maar het hitsysteem is volgens mij client-side, dus verwerkt de server ze pas later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29
BlizzarD schreef op 01 May 2003 @ 20:30:
Waarom gaan die ventjes niet dood als je op ze schiet :?
Jaag tientallen kogels in ze, maar ze geven geen kick :|
Of je gebruikt de verkeerde crack :X
foei :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Ik vind dat altijd zo kansloos. Die mensen die zeiken dat het spel niet werkt.

Zie de humor van deze crackbeveiliging gewoon in. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Voor mensen die het spel nog niet gespeeld hebben.. de demo is uit.

http://www.gamershell.com/download_2037.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Ik wou je eigenlijk gaan flamen, maar heb toch maar even die link geklikt. Het is dus de singleplayer demo. Goeie site ook. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 02 May 2003 @ 09:44:
Voor mensen die het spel nog niet gespeeld hebben.. de demo is uit.

http://www.gamershell.com/download_2037.shtml
Net uitgespeeld, shit wat een goeie game! Ik heb me in lange tijd niet zo vermaakt met een game (de laatste is AVP2). Deze demo heeft me echt overtuigt dat ik hem maar is moet gaan halen! :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Spread the word ! Deze game is net als bijv. Mafia niet goed ge-PR'rd maar is zekers erg vermakelijk om te spelen. Spread the word !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:28

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Ik erger me alleen wel kapot aan de AI van de vijanden en van je teamleden.
De vijanden beginnen soms op me te schieten wanneer ze me absoluut nog niet gezien kunnen hebben.
En de teamleden blijven constant achter dingen haken en lopen als een kip zonder kop rond.

Ook heb ik vaak dat teamleden zo langs vijanden lopen en die vijanden schieten niet op dat teamlid, het lijkt wel of de vijanden dan gelocked zijn op een ander teamlid ofzo, iig flink frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hmm, weten jullie welk nummer er draait als die huey's over het bos vliegen? Ik kan geen muziek files vinden in de Vietcong map :(.

Nog een mooi screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/~faqland/hueys.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Switch op 02-05-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Is de volle versie beter (afgezien van de single player, natuurlijk) wat multiplayer dan de demo? Demo speelde knap kansloos. Zag er wel lekker uit...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vietcong Singleplayer is een geweldig spel, je moet alleen even door een paar AI bugs heenkijken. De missies zijn heel erg afwisselend en je moet weten dat je je team Commando's kan geven, dus 'follow me' etc. Dat maakt het allemaal wat beter. Game rocked, vooral dat stuk dat je in die jeep mag rijden, echt super mooi gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik vind de MP juist geweldig 8)

Maar ik vond de demo ook al super :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

HIDMAN-X schreef op 02 May 2003 @ 15:48:
Ik erger me alleen wel kapot aan de AI van de vijanden en van je teamleden.
De vijanden beginnen soms op me te schieten wanneer ze me absoluut nog niet gezien kunnen hebben.
En de teamleden blijven constant achter dingen haken en lopen als een kip zonder kop rond.

Ook heb ik vaak dat teamleden zo langs vijanden lopen en die vijanden schieten niet op dat teamlid, het lijkt wel of de vijanden dan gelocked zijn op een ander teamlid ofzo, iig flink frustrerend.
Arg da's idd zwaar kut gewoon :/
Dat heb je ook bij BF 1942 :|

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja de AI van de vijanden en me teammates is ook wel een beetje opgevallen soms bewegen ze realistisch en doen ze realistische dingen maar soms ook niet. Zo kwam er zo`n vietnamees ergens uit de bosjes met 3 teammates om hem heen en hij kwam op mij af en hun deden niks, heb wel met hem afgerekend natuurlijk. ;) Maar ook een keer zat ik een teammate te observeren ik zag hem achter een rots lopen met een mes stak hij rustig daar een vietnamees neer van achteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Weten jullie hoe je die *.CBF files moet openen? Ik heb nog niks daarvoor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
*.CBF files zijn veel bestanden in een bestand soort gecomprimeerd bestand en ik denk dat ze het wel gecodeerd zullen hebben. Dus zal moeilijk worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al gepost is, maar ik heb een bug ontdekt. Als je een AK-47 hebt en je reload handmatig, verdwijnt er geen clip uit je inventory. Als je het ding leegschiet en dus automatisch je clip wisselt, gebeurd dit wel. (Werkt niet als je teller al op 0 staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 29 april 2003 @ 13:59:
[...]

Ik heb even voor je gezocht en je moet de gang in waar de BIJL staat, hij zegt daar ook "hmm, my feeling says this is a good tunnel, let's check it out." Je gaat vervolgens het water weer in en dan moet je weer even rondzoeken, zo gebeurd.
Succes !

vanaf sign de eerste rechts !
Het is gelukt! bedankt voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 22:44:
Weet niet of het al gepost is, maar ik heb een bug ontdekt. Als je een AK-47 hebt en je reload handmatig, verdwijnt er geen clip uit je inventory. Als je het ding leegschiet en dus automatisch je clip wisselt, gebeurd dit wel. (Werkt niet als je teller al op 0 staat).
Verandert het kogel aantal wel dan? Want dat heb je bij meerdere spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op 04 May 2003 @ 22:08:
[...]

Verandert het kogel aantal wel dan? Want dat heb je bij meerdere spellen :)
Die springt dan van bijv, 4 naar 28 terug. En je aantal clips blijft op 5 staan. Doe je het weer zodra je nog maar 4 kogels hebt, krijg je weer 28 kogels en je hebt nog steeds 5 clips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
evade & escape...ben aant eind van de tunnel en ben poorly armed so avoid the vc....geen idee wat ik moet doen...

naar het wapen depo en alles pakken en alles verrot schieten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Laatst online: 03-07 16:45
Switch schreef op 02 mei 2003 @ 16:01:
Hmm, weten jullie welk nummer er draait als die huey's over het bos vliegen? Ik kan geen muziek files vinden in de Vietcong map :(.

Nog een mooi screenshotje:
[afbeelding]
Bedoel je die missie waarin de heli crasht? Dat nummer is namelijk zeer cool :), maar ken zelf ook de naam niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 22:44:
[...]

Die springt dan van bijv, 4 naar 28 terug. En je aantal clips blijft op 5 staan. Doe je het weer zodra je nog maar 4 kogels hebt, krijg je weer 28 kogels en je hebt nog steeds 5 clips.
LOL dit is ook zo in de demo. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand van wie die muziek is in dat menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Ik geloof dat ze die muziek "gejat" hebben van bekende artiesten en door 'eigen' muzikanten hebben laten inspelen (goedkoper).

Dit topic verdient wel weer een plaatsje in de 1st page van SGD, of speelt niemand meer? Ik hoop dat er snel een MOD-kit voor dit spel uitkomt, dan zal ik er persoonlijk voor instaan dat er een knifes-only mutator voor komt...dat is zooo vet :) Alleen jammer dat gasten die dan je server joinen niet snappen dat je knifes-only aan het doen bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:09

Zoefff

❤ 

Dan kan je toch gewoon in de titel van je server zetten dat ie knifes-only is?! ;)

Ik heb het even een tijdje weggehaald, maar paar dagen geleden weer uit de kast getrokken, en ik kan er nauwelijks vanaf blijven :D

Singleplayer ben ik nog niet echt aan begonnen, ik vind de multiplayer veel leuker. Leuke map is "Waterfall", kan ik echt uren in spelen :)

Het enige jammere is, dat ik best vaak connectie verlies, of eruit gekicked word? Dan zit ik te spelen, en plotseling gebeurt er nix meer. Een paar seconde later sluit ie dan af, en krijg ik de melding "Server Lost" te zien :( . Ik kan me voorstellen dat het soms kan gebeuren natuurlijk, maar het gebeurt mij wel heel vaak...

Ik heb gewoon een normale ping, meestal onder de 50ms, en ik heb ook een redelijke verbinding d8 ik, Chello. In andere online-games zoals CS, Quake en UT heb ik hier helemaal geen last van, en kan ik zonder problemen goed spelen, maar alleen in VC gaat het dus best vaak mis...

Iemand anders die dit probleem herkent, of de oplossing weet?!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Zoefff schreef op 10 May 2003 @ 15:22:
Dan kan je toch gewoon in de titel van je server zetten dat ie knifes-only is?! ;)
tsja we (ik en m'n clanmaat) speelden niet eens op onze eigen server (hebben we niet eens), komt er zo'n gast binnen die ons met mesjes achter elkaar aan ziet rennen. Ik zeg "knifes only", maar de boodschap komt niet echt door. Dus hij met een M60 bij mijn team en wij met mesjes. Had die maat van mij nog 6 knife-kills op die gast :P

kep met verbinding nooit problemen, tenzij m'n ISP weer eens aan het kloten is.
Goeie servers voor lage ping:

Gameserver.net 1 & 2
[NL] Euronerd
-=SWE=- 187 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macaco
  • Laatst online: 09-03-2022
Zoefff schreef op 10 May 2003 @ 15:22:

Ik heb het even een tijdje weggehaald, maar paar dagen geleden weer uit de kast getrokken, en ik kan er nauwelijks vanaf blijven :D

Singleplayer ben ik nog niet echt aan begonnen, ik vind de multiplayer veel leuker. Leuke map is "Waterfall", kan ik echt uren in spelen :)

Het enige jammere is, dat ik best vaak connectie verlies, of eruit gekicked word? Dan zit ik te spelen, en plotseling gebeurt er nix meer. Een paar seconde later sluit ie dan af, en krijg ik de melding "Server Lost" te zien :( . Ik kan me voorstellen dat het soms kan gebeuren natuurlijk, maar het gebeurt mij wel heel vaak...

Ik heb gewoon een normale ping, meestal onder de 50ms, en ik heb ook een redelijke verbinding d8 ik, Chello. In andere online-games zoals CS, Quake en UT heb ik hier helemaal geen last van, en kan ik zonder problemen goed spelen, maar alleen in VC gaat het dus best vaak mis...

Iemand anders die dit probleem herkent, of de oplossing weet?!
Ik erkent dit probleem wel ik draai dan zelf wel eens server en je kan dan instellen tot hoe hoog een ping mag zijn,en ik moet zeggen dat werkt grandioos.Ik zet hem meestal op 100 dat lijkt mij acceptabel.

Ik vindt nog niet alles lekker werken als je dus server draait bijv: een aantal console commands werken niet of ik zou iets fout kunnen doen natuurlijk.Bijv dedicated server draaien dan moet je echt op een andere pc doen als je zelf je eigen server wilt joinen,zou beter wezen als je een remote console hebt net als in quake en Mohaa.Zullen best nog wel aardig wat updates uitkomen van dit rete gave spel. Ohja ik mis trouwens ook een spectate optie vondt ik altijd wel handig als ik effe wil pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Yup, maar mijn probleem heeft nix te maken met een hoge ping.

Als je een te hoge ping hebt (wel eens gehad) dan krijg je namelijk de melding "Auto Kick [High Ping]" oid. Nu krijg ik gewoon de melding "Server Lost", dus dat heeft helemaal nix met ping te maken, die overigens altijd wel goed is bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macaco
  • Laatst online: 09-03-2022
Zoefff schreef op 10 mei 2003 @ 16:46:
Yup, maar mijn probleem heeft nix te maken met een hoge ping.

Als je een te hoge ping hebt (wel eens gehad) dan krijg je namelijk de melding "Auto Kick [High Ping]" oid. Nu krijg ik gewoon de melding "Server Lost", dus dat heeft helemaal nix met ping te maken, die overigens altijd wel goed is bij mij..
Ja dat is zo !! ik zelf heb nog niet op andere servers gespeeld ik draai liever zelf server en als er eentje uit gekicked wordt dan zie je idd Auto Kick [High Ping] jammer voor hem maar het is niet anders.Het zou ook kunnen Let Wel :(ook hier zou ik het wel weer mis kunnen hebben) dat een high ping gekoppeld wordt aan een ban voor een aantal uren.En anders zou het best is kunnen wezen dat het allemaal niet zo in orde is met het multyplayer gedeelte (Serveren) van het spel ,de nodige updates zullen best komen,ben ik van overtuigd.

[ Voor 3% gewijzigd door Macaco op 10-05-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
ik had gisteren ook een rare "bug", was alleen te stoned om te onthouden hoe ik het nou precies voor elkaar had gekregen. kwam er iig op neer dat ik als amerikaan kon spawnen met een vietcong wapen en vice versa.
ging ongeveer als volgt: select side -> us army, kom je wapen scherm, druk je weer select side knopje, en daar kwam ipv dat je kant kon kiezen gelijk het kies-soldaat-klasse scherm van VC, kies juiste wapen en toen zat ik dus ineens met een VC wapen bij de amerikanen. Maar tis me niet gelukt dat te reproduceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Laatst online: 03-07 16:45
Gaat zo:

Je bent amerikaan en loopt te knallen en je ziet openeens in het rood: * ubermaestro has autoswapped (oid) to Vietcong. Druk ik nu vlug weer mn class-knop in en kies soldier/m16, dan spawn ik als VC met M16, was in de demo ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
dat is inderdaar vervelend, dat wat maestro uitlegt. Daarom zijn er nooit eerlijke teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

How the hell doe je die missie met die POW?
Ben nu bij de rand van het dorpje met m'n team, maar elke keer als ik een guard omleg beginnen z'n vriendjes te schreeuwen en maken ze de POW af. :{

Kan wel vlakbij de kooi komen, in het hutje ernaast liggen een aantal VC's te slapen. Als ik dan dat geluid laat horen zodat de ontploffingen komen word ik verrot geschoten van alle kanten.

Tips anyone???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 20:56:
How the hell doe je die missie met die POW?
Ben nu bij de rand van het dorpje met m'n team, maar elke keer als ik een guard omleg beginnen z'n vriendjes te schreeuwen en maken ze de POW af. :{

Kan wel vlakbij de kooi komen, in het hutje ernaast liggen een aantal VC's te slapen. Als ik dan dat geluid laat horen zodat de ontploffingen komen word ik verrot geschoten van alle kanten.
Je kan gewoon het deurtje openen en met die POW terug de jungle in.

Maar ik heb eerst met pistool de tegenstand wat verminderd.
Als je ze met de geluidsdemper neerpaft en er is niemand in de buurt, of ze slapen gebeurt er niets.
Je moet wel oppassen dat je teammates niets dom gaan doen.

Ik heb dan de rest met m'n AK47 overhoop geknald. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitgespeeld.. erg leuk en orgineel.
maar way 2 kort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 21:07:
uitgespeeld.. erg leuk en orgineel.
maar way 2 kort!
Simpel, klik op de multiplayer optie, en je kan verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Ohw, wat is het toch een lekker spel zeg :D Die multiplayer is echt verslavend, kan ik uren achter elkaar spelen :P

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/pics/vietcong3.png

Jammer alleen dat er ook al weer een populatie scheldende-14-jarige-koters te vinden is. Zit ik hier een beetje lekker te knallen, mooie sniperspot gevonden, dus iedereen gaat eraan met een headshot 8)

Word ik ineens hard uitgescholden door een aantal gassies, dat ik cheater ben enzo... Bah, dat verpest het voor mij meteen, heel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Zoefff schreef op 12 May 2003 @ 13:15:
Ohw, wat is het toch een lekker spel zeg :D Die multiplayer is echt verslavend, kan ik uren achter elkaar spelen :P

[afbeelding]

Jammer alleen dat er ook al weer een populatie scheldende-14-jarige-koters te vinden is. Zit ik hier een beetje lekker te knallen, mooie sniperspot gevonden, dus iedereen gaat eraan met een headshot 8)

Word ik ineens hard uitgescholden door een aantal gassies, dat ik cheater ben enzo... Bah, dat verpest het voor mij meteen, heel jammer :(
Woei dat is wel serieus 'eigenaarschap' (26 : 7) :), maar als Sniper erg goed te doen in Waterfall (da's toch Waterfall?) met een zootje n00bs. 't Is wel vervelend als je voor cheater uitmaken, maarja daar vraag je ook om met zo'n ratio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik doe wel eens met m'n broer COOP via onze thuisLAN maar zijn d'r nog meer gamemodes waarin je samen kunt werken en de computer wat botjes op je af stuurt? net zoals in COOP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predator schreef op 11 mei 2003 @ 21:07:
[...]

Je kan gewoon het deurtje openen en met die POW terug de jungle in.

Maar ik heb eerst met pistool de tegenstand wat verminderd.
Als je ze met de geluidsdemper neerpaft en er is niemand in de buurt, of ze slapen gebeurt er niets.
Je moet wel oppassen dat je teammates niets dom gaan doen.

Ik heb dan de rest met m'n AK47 overhoop geknald. 8)
Ik ga vanavond weer ff knallen. :)
Overigens wat wel vaag is, als er zo'n guard richting het kampvuur loopt, en hem daar neerknalt men niet op of omkijkt. Knal je iemand neer die aan het kampvuur zit dan breekt wel de hel los. :{
Vaag......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 08-09 16:54
Retail is aanmerkelijk beter dan de speelbare demo. Zitten echter nog wel wat onhebbelijkheden in. Wapen balans is erg merkwaardig; sommige wapens blijken erg goed te zijn voor snipen bijvoorbeeld, hoewel ze daar 'in het echt' absoluut niet voor geschikt zijn. De Thomson heb in online al meerdere malen als 'sniper' gebruikt zien worden...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Genoil schreef op 12 mei 2003 @ 13:47:
[...]

Woei dat is wel serieus 'eigenaarschap' (26 : 7) :), maar als Sniper erg goed te doen in Waterfall (da's toch Waterfall?) met een zootje n00bs. 't Is wel vervelend als je voor cheater uitmaken, maarja daar vraag je ook om met zo'n ratio :P
Mja, ik vind ut gewoon lekker om te spelen ja :P

Sniperen is wel de meest laffe manier van spelen natuurlijk, maar wel lekker ontspannend :P

Ik heb vanmorgen gewoon 8 broodjes gesmeerd, bordje voor mn toetsenbord, ergens een lekker plekje opgezocht, en een beetje door mn verrekijker lopen staren. Zodra er 1tje in viezier kwam ff ingezoomd, neergeknald, en hap van mn brood genomen :D

Lekker ontbijten hoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 21:39

kingfriko

100 % BULLY

ik vind de multiplayer erg snel vervelen , kon return to castle wolfenstein maanden en maanden achter elkaar avond na avond spelen maar dit trekt me echt helemaal niet .
single player is wel erg goed vind ik .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Schande schande dat dit topic zo diep is weggezakt ;)

Ik ben van mening dat dit topic een flinke kick verdient, aangezien gisteren de 1.2 patch gereleased is, waarin vooral veel aandacht is gegeven aan het verbeteren van de multiplayer-gameplay/serveropties en het fixen van een zooi bugs (zie hier).

Helaas duurt het nog even voordat de level-editor en MOD-tools vrijgegeven worden en er een dedicated Linux server komt. Heel jammer, ik heb zo'n vermoeden dat dit imo zeer goede spel een te vroege dood gaat sterven. Met Men of Valor: Vietnam en de HL2 mod tools in aantocht wordt het het gewoon erg moeilijk voor Vietcong om nog te overleven, de huidige community, hoe fanatiek en trouw ook, is daar gewoon te klein voor.

Zijn hier uberhaupt nog gasten die het spelen? En zo ja onder welke nick? Ik ben "g n l" van "de-semi-clan-waarvan-de-nicks-uit-drie-letters-met-spaties-ertussen-bestaan" 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 06:27

dbzfan

Nee.

Ik ben erg beniewd geworden :) ff de demo downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:07

McLambo

MTB Junky

Ik zit in dat level in de swamp in SP, Ik moet eerst snake 1 backuppen, en dan richting snake 3 sweepen.

Ik ben nu bijna bij snake3, maar er zit een soort van onzichtbare muur waar ik niet doorheen kan.

Ben ik een charlie vergeten ergens? of zit ik in de totaal verkeerde richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otho
  • Laatst online: 21:28

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Speel meestal onder de nick lonesome Cow, maar wat ik zelf jammer vind is het grote gebrek aan servers en dan vooral de grotere servers van 40+. Verder een geweldig spel dat zijn aanschaf dik heeft gerechtvaardigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Genoil schreef op 07 June 2003 @ 13:13:
Schande schande dat dit topic zo diep is weggezakt ;)

Ik ben van mening dat dit topic een flinke kick verdient, aangezien gisteren de 1.2 patch gereleased is, waarin vooral veel aandacht is gegeven aan het verbeteren van de multiplayer-gameplay/serveropties en het fixen van een zooi bugs (zie hier).

Helaas duurt het nog even voordat de level-editor en MOD-tools vrijgegeven worden en er een dedicated Linux server komt. Heel jammer, ik heb zo'n vermoeden dat dit imo zeer goede spel een te vroege dood gaat sterven. Met Men of Valor: Vietnam en de HL2 mod tools in aantocht wordt het het gewoon erg moeilijk voor Vietcong om nog te overleven, de huidige community, hoe fanatiek en trouw ook, is daar gewoon te klein voor.

Zijn hier uberhaupt nog gasten die het spelen? En zo ja onder welke nick? Ik ben "g n l" van "de-semi-clan-waarvan-de-nicks-uit-drie-letters-met-spaties-ertussen-bestaan" 8) .
Niemand heeft het verder over de nieuwe patch?? Nou dan doe ik het wel. Laat ik beginnen met het goede:

- Nieuwe skins om om je uiterlijk nog verder te verfraaien
- Nu kun je in multiplay ook eindelijk de magazijnen van gedode spelers oprapen zoals dat in singleplayer ook kan (vooral leuk als je het wapen van een net gedode tegenstaander wilt gaan gebruiken :))
- paar kleine aanpassingen in de maps om het speelveld beter te balanceren.
- Nog geen spawn-bug meegemaakt, dus waarschijnlijk is die nu ook verholpen...
- In de console kun je nu de chatgeschiedenis bekijken. wel handig om na te lezen als je denkt iets gemist te hebben wat iemand tegen je zegt (wel handig als je weer eens 0wnt en iemand begint je te beschuldigen van cheaten :) Moet je soms toch wel effe van je afbijten terwijl je nog aan het spelen bent tegelijkertijd.... :( }))

Slechte aanpassingen:

-VASTLOPERS AAAARGh om gek van te worden. Het gebeurde al wel vaker dat je ineens weer in windows gegooit werd (elke review had het er wel over de vele bugs), maar dat is zeker niet opgelost en volgen mij juist erger geworden!! (of het ligt aan de servers waar ik meest op speel: Gameserver.net - VC 01/02)

Oh ja, ik speel onder de nick SilliRaptor 8) (heb deze nick al 2 jaar sinds ik begon met StrikeForce en daarna MoH:AA)

edit:
Dit is de officiele lijst van aanpassingen in patch 1.20: linkje

[ Voor 8% gewijzigd door makje op 10-06-2003 02:16 . Reden: linkje toegevoegd ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Jep gister ook even gespeeeld met de nieuwe patch, het spel loopt ook met iets meer FPS heb ik het idee maar dat kan ook wishfull thinking zijn natuurlijk :)

Voor de rest gewoon nog steeds een topgame!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG die ammo boxen bij de spawnpoints. Snipers will like that. :P
En die Masking Hat van de VC ROTFLMAO

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Raven schreef op 03 May 2003 @ 22:44:

--------------------------------------------------------------------------------

Dat komt omdat je ammo bij je hebt vermoed ik.

Ik speel nog meerdere malen per week op een gelockte server |VDM| en af en toe op Beastserver {B&T} leuke mensen daar.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 21:33 . Reden: v1.20 instald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
SilliRaptor, jou ben ik geloof ik wel tegengekomen, gisteren of eergisteren. ThrillSeeka nog steeds niet!? (ik ben "g n l" in VC)

[ Voor 10% gewijzigd door Genoil op 11-06-2003 13:47 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste