Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Hennie-M schreef op 15 April 2003 @ 19:43:
rond 8 uur present zijn in #viet-cong (#vietcong kan ook maar die is door iemand geregistreerd dus wij kunnen daar geen Ops krijgen)
of hier present zijn... dan kunnen we iets afspreken om een x te spelen.
Ik vind het een super idee! Alleen morgen heb je Feyenoord - Ajax he :P. Ik kom wel later ;). Zorg dat je de server IP en naam in de title van het kanaal hebt staan, dan ziet iedereen die joint het.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
jammer ik kan morgen ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hmmm ik ga de wedstrijd ook kijken natuurlijk 8-)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik het met vietcong het volgende probleem : Het betreft de multiplayer gaming. Als ik bijv een Vietcong Server aanmaak, dan kunnen vrienden van mij deze server niet vinden en anders om ook. Als hun er 1 aanmaken dan zie ik die niet.

Ik heb wel een router, maa als ik game dan heb ik de DMZ host open, dus aan de poorten zal het wel niet liggen. Ook heb ik wel de goede versie van het spel, ik kan immers ook op alle andere, al bestaande, servers joinen.

System Specs :
Amd Athlon Xp 2000+
1GB DDR 333mhz memory
Asus A7v 333 mbo
5.1 surround card
10/100 mbit 3com net. card
OS = WinXp SP1

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, of kan vinden voor m'n probleem want ik zou het zo niet meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 14:44:
Ik het met vietcong het volgende probleem : Het betreft de multiplayer gaming. Als ik bijv een Vietcong Server aanmaak, dan kunnen vrienden van mij deze server niet vinden en anders om ook. Als hun er 1 aanmaken dan zie ik die niet.

Ik heb wel een router, maa als ik game dan heb ik de DMZ host open, dus aan de poorten zal het wel niet liggen. Ook heb ik wel de goede versie van het spel, ik kan immers ook op alle andere, al bestaande, servers joinen.

System Specs :
Amd Athlon Xp 2000+
1GB DDR 333mhz memory
Asus A7v 333 mbo
5.1 surround card
10/100 mbit 3com net. card
OS = WinXp SP1

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, of kan vinden voor m'n probleem want ik zou het zo niet meer weten.
Je moet toch ook een poort (of een aantal) forwarden naar jou ip?? Dus hoe weet je dat eht niet aan de poorten ligt?

[ Voor 4% gewijzigd door Hu9o op 16-04-2003 15:53 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:59

johnwoo

3S-GTE

Hu9o schreef op 16 April 2003 @ 15:52:
[...]

Je moet toch ook een poort (of een aantal) forwarden naar jou ip?? Dus hoe weet je dat eht niet aan de poorten ligt?
Bij een DMZ worden gewoon alle pakketjes naar die PC gegooid, dan boeit het niet of je poorten open hebt staan (alles wordt doorgegeven). :) Bij alcatel modems heet het defserver.

Ben nog steeds bezig met n dedicated servertje met PHP administratie, waar spelers dan zelf hun voorkeuren (maps enzo) op kunnen geven, misschien zwengel ik em vanavond al aan maar dat weet ik nog niet zeker (moet ook nog wat doen aan een tentamen :X ). Nadeel is wel dat er maar 4 spelers op kunnen (maar da's iig al iets :P ).

[ Voor 4% gewijzigd door johnwoo op 16-04-2003 16:35 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Er is een nieuwe versie uit. Vietcong Uncensored. Wat extremer dan deze versie iig :P.
Now, we are bringing you the Uncensored Edition. The difference between the two versions are as follows:
1. Teen Edition has all of the profanity and racial slurs taken out.
2. In Teen Edition, you can not shoot off heads, arms, etc.
3. In Teen Edition, you can't blow chuncks of flesh off of the enemy.
In addition, this game comes with multi-language support: English-Mature,
French, and Spanish.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Yep klopt, ik had gehoopt dat er ook een patch zou komen voor de mensen die de teen release al hadden gedownload. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Waar is die patch te downen dan, ik wil wel wat meer gore in de game ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is komt het originele spel morgen in de winkel.

klopt dat?

fyi: ik speel de demo zo veel dat ik sterk overweeg om de full versie te kopen

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb hem al gezien bij de Free Record Shop 8)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kirkhammet1 schreef op 17 April 2003 @ 08:45:
Waar is die patch te downen dan, ik wil wel wat meer gore in de game ;)
Er is geen patch voor, het is een iso van de non-teen versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke poorten moet je bij vietcong open zetten om een server te hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dat niet zelf bepalen?

En komt er ook een dedicated server die ik vanaf een commandline kan starten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:59

johnwoo

3S-GTE

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 12:01:
Kan je dat niet zelf bepalen?

En komt er ook een dedicated server die ik vanaf een commandline kan starten? :P
code:
1
vietcong.exe -dedicated <settings.ded>

:Y)

Default port is trouwens 5425, maar dat kan je veranderen...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

w00t

Over een paar uurtjes kan ik de uncensored versie spelen! :9

screenshots volgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 16:18
wat is het verschil dan met de uncensored?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Nu kan je ook armen en benen afschieten, en er zit meer gescheld in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 17 April 2003 @ 17:02:
wat is het verschil dan met de uncensored?
Lezen plz |:( :+
Royz schreef op 17 April 2003 @ 06:21:
Er is een nieuwe versie uit. Vietcong Uncensored. Wat extremer dan deze versie iig :P.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Now, we are bringing you the Uncensored Edition. The difference between the two versions are as follows:
1. Teen Edition has all of the profanity and racial slurs taken out.
2. In Teen Edition, you can not shoot off heads, arms, etc.
3. In Teen Edition, you can't blow chuncks of flesh off of the enemy.
In addition, this game comes with multi-language support: English-Mature,
French, and Spanish.

--------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
is de uncensored ook anders als je online speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope het is gewoon de 1.01 versie en je kan de andere server joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

hmm, ik vraag me af waar dat eigelijk voor nodig was... imho was het al een redelijk goed spel... ik vraag me af of dit het speelplezier ten goede komt...

Ze gaan nu wel erg de SoF kan op.

[ Voor 11% gewijzigd door Maxow op 17-04-2003 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 11:35:
welke poorten moet je bij vietcong open zetten om een server te hosten?
Dat zijn toch standaard poorten of mag je zelf kiezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MaxOW schreef op 17 April 2003 @ 23:23:
hmm, ik vraag me af waar dat eigelijk voor nodig was... imho was het al een redelijk goed spel... ik vraag me af of dit het speelplezier ten goede komt...

Ze gaan nu wel erg de SoF kan op.
Dat was in zoverre nodig, die uncensored edition is de versie die overal ter wereld uitkomt. De teen edition, de 1ste ISO dus, komt in USA en Duitsland uit omdat die landen een teen versie wouden. M.a.w. er zijn bakken met gamers dik genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vat het ff niet meer...

als ik dat spel vanmiddag ga halen in de winkel, krijg ik dan de uncensored version of de teen-rated versie uit de USA/Duitsland?

Ik vind trouwens dat het afschieten van ledematen weinig toevoegt aan de sfeer van het spel... het eventuele vloeken wel (luister maar eens naar het taalgebruik in een gemiddelde vietnam film)...

Wat ik nog wel mis in de demo is voice ondersteuning zoals in CS, maar ik heb nog geen full in handen gehad dus misschien zit dat er wel gewoon in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Voice ondersteuning is alleen voor LAN.

Als je hem nu gaat halen heb je de EU versie. Ongecensureerd dus.

Heb net de EU versie gespeeld, maar afgezien van het gescheld niks bijzonders gezien :?
Kon er geen hoofden of armen afschieten hoor...

Der zit nu een leuk drillcamp bij met een errug vriendelijke drillsergeant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnwoo schreef op 17 April 2003 @ 12:22:
[...]

code:
1
vietcong.exe -dedicated <settings.ded>

:Y)

Default port is trouwens 5425, maar dat kan je veranderen...
Thnx! Zo kan ik strootjes ook nog eens ergens anders voor gebruikne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

ff een SP vraagje. Heeft iemand de Bridge Missie al uitgespeeld?

Ik krijg het nog niet voor elkaar. Ik ben met de heli geland. En dan moet ik snel een aantal snipers uitschakelen anders failed de missie (de UH-1 gunner word dan neergeschoten) Nu heb ik 1 sniper boven de brug gespot. Maar hem neerschieten is niet genoeg.

Iemand enig idee waar die andere zit?

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Laatst online: 03-07 16:45
Ik heb nu die EU versie, alleen heb ik nu een probleem met mn weapon model, hij wordt telkens zichtbaar en dan weer onzichtbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die uncencored versie vink eigelijk weinig verschil hebben,..
je ziet alleen wat meer bloed wa je eerst nie zag,.. ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Jij dacht dat ze een half spel weggecensureerd hadden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Shuriken schreef op 18 april 2003 @ 14:36:
ff een SP vraagje. Heeft iemand de Bridge Missie al uitgespeeld?

Ik krijg het nog niet voor elkaar. Ik ben met de heli geland. En dan moet ik snel een aantal snipers uitschakelen anders failed de missie (de UH-1 gunner word dan neergeschoten) Nu heb ik 1 sniper boven de brug gespot. Maar hem neerschieten is niet genoeg.

Iemand enig idee waar die andere zit?
er zit er 1tje op de berg achter de brug (als je voor de brug staat), en er zit er nog 1tje voor die berg..

ik heb nooit in die missie mission failed gehad, hoe laat ik ook die snipers neerschoot... wazig :)

twas trouwens best een eitje, alleen ff vervelend dat er opeens weer mannetjes staan die ik toch echt had doodgeschoten ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Weet je hoe vet spel? echt te mooi gewoon. alleen de AI mag echt opzouten. als ik singleplayer af heb ik, ga ik lekker online jullie allemaal OWNEN!!!!

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hyp3rman schreef op 19 April 2003 @ 17:30:
Weet je hoe vet spel? echt te mooi gewoon. alleen de AI mag echt opzouten. als ik singleplayer af heb ik, ga ik lekker online jullie allemaal OWNEN!!!!
:z :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp3rman schreef op 19 April 2003 @ 17:30:
Ik vind de AI eigenlijk best goed. De teammates gingen bij mij zelden dood als ze een tegenstander zien duiken ze gelijk weg en ze doen geen kamikaze-acties. Ook de tegenstander vind ik best slim, snel wegduiken achter een muurtje als ze je zien sneaky om het muurtje kijken en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39

kingfriko

100 % BULLY

eendje schreef op 15 April 2003 @ 18:10:
grmbl, die tunnel missies zijn frusti! ik zit nu in diegene NAdat je in die ruines op de berg ben geweest... ik kan de freaking uitgang maar niet vinden :(

heeft iemand een map? ik kan echt de uitgang nie vinden :(
Ben je er al doorheen ? Ik zit nu in hetzelfde gedeelte vast , heb al een booby trap disarmd maar nadat ik weer een luik naar een lagere tunnel heb gevonden loop ik telkens tegen een ander struikeldraad . wel erg spannend in die tunnels :X
Edit : :Z ik kom er net pas achter dat ik een flashlight heb (default = L)
Ben nou bij dat level dat je ongezien die POW moet bevrijden uit dat kamp in het moeras , maar er word elke keer alarm geslagen voordat ik de POW kan bevrijden .

[ Voor 19% gewijzigd door kingfriko op 20-04-2003 12:31 ]

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThrillSeeka schreef op 17 April 2003 @ 15:32:
w00t

Over een paar uurtjes kan ik de uncensored versie spelen! :9

screenshots volgen 8)
post er dan is een paar :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Het stuk bij die ruines is niet zo moeilijk, die tunnels is ff zoeken, maar op het moment dat je uit komt bij dat dorpje, dan hoop ik dat je uitgeslapen bent. Dat is namelijk echt fucked up.

Na dat dorpje totaal en volledig uitgemoord te hebben, liep ik dus naar het meer toe, en erdoor. toen kwam ik bij die andere ruines. NIKS helemaal niks heb een half uur lopen zoeken. toen ben ik maar terug gegaan en het pad gevolgd. dan kom je in het midden van meer een eilandje tegen waar je overheen moet :( anders doet de trigger het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
mijn advies: stop gewoon met de singleplayer en ga multiplayeren. ik heb de POW nog niet eens, maar dat zou me een worst wezen. ik heb hiervoor nog nooit echt serieus tactische FPSen online gespeeld dus kweet niet helemaal waarover ik het heb, maar damn wat is dat gaaf. afgelopen twee nachten samen met 1/2 vrienden die zich in dezelfde kamer bevonden (:P) een hele zooi servers afgestruind en ondanks dat we redelijk beschonken raakten gedurende de nacht behoorlijk huisgehouden :). 't Leukste was het frustreren van een 5-koppige duitse clan die in Arroyo niet veel verder kwamen dan "kasekopfen!!" bleren >:). imho de beste map overigens, waarin je, mits het evenwicht tussen de teams een beetje goed ligt, nauwelijks van de brilstand af kan komen.

wat vinden jullie trouwens van campen in dit spel? D'r was gisteren (weer een andere clan-duitser), die onze "tactiek" in Waterfall becommentarieerde met "h l z (m'n medespeler, ik ben "g n l"), kannst du nichts anderes dann campen?". h l z (VC) zat gewoon op het heuveltje links van de VC vlag (vanuit VC gezien), terwijl ik over links heen en weer rende om die vlag te halen zodat h l z me kon dekken en de berg af kon om me te bij te staan als ik met de vlag terugkwam. en h l z was nog niet eens een sniper, hij popte gewoon met z'n AK steeds die ventjes neer, wat is daar nou mis mee in een spel als dit? toen ik vervolgens zei "i u wanna complain about campin', go play frikkin' UT or Quake :P" --> server lost >:)

het is overigens ook heel easy de n00bs eruit te halen in mp. die hebben meestal namen als: Administrator, Administrateur, Windows, volledige naam en toenaam, of briljantjes als "eelco en mirjam" ;). Geweldige zet van de developers om als default playername de Windows-accountname te gebruiken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Genoil op 20-04-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Genoil schreef op 20 april 2003 @ 13:27:
mijn advies: stop gewoon met de singleplayer en ga multiplayeren. :)
Wat denk je dat ik de hele nacht gedaan heb :) ik kom ook niet verder als dat POW kamp , maar speel het liefst eerst altijd de single player uit .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
kingfriko schreef op 20 april 2003 @ 13:39:
[...]

Wat denk je dat ik de hele nacht gedaan heb :) ik kom ook niet verder als dat POW kamp , maar speel het liefst eerst altijd de single player uit .
ik vind het wel een stuk prettiger dat ik gewoon kan zeggen; "he hellz, d'r komen er twee over links!" ipv dat ik me sta te ergeren aan dat clubje AI-retards dat als een geil clubje nichten tegen elkaar op staan te rijden om een greppeltje uit te komen...

[ Voor 3% gewijzigd door Genoil op 20-04-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Ze zijn inderdaad wel erg dom af en toe ja :+

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Ik ben nu bezig op vietnam mode. Die mode valt me trouwens wel tegen in singleplayer. In de demo rockte ie, geen hud enzo. Dat is goddelijk. Weet nog niet of dat nog steeds zo is in multiplayer. Maarja terug naar singeplayer. Het is wel een stuk leuker als het een beetje moeilijk is. Alleen jammer dat ze je opeens vanuit een struik kunnen neerblaffen. :(

Weet iemand trouwens waar al die cashes zich bevinden in missie 2: the three canyons? ik heb er 4 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

de Ai is zeeeeer dom :( vooral je teammates
Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/gr.jpg

hier kom ik dus niet meer uit, ze blokken de enige uitgang voor mij.

al 15 min geen quicksave meer gedaan :'(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 15-09 09:53
kun je trouwens de savegames van de censored versie gewoon gebruiken in de uncensored versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
@ crash ik denk het wel. Het enige verschil zijn de models denk ik.
@dond3r hahah moet je ook oppassen daar :P is niet zo moeilijk. je moet zorgen dat je in die bunker zit want daar heb je nog een andere uitgang.
Maar hoeveel van die cashes hebben jullie nou gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh, dat was mij ook gebeurd... na lang duwen (had men pijltjes toets vast geklemd) kwam ik er uiteindelijk uit. Maar het is idd heel irritant. Maar ik denk dat je het beste de map opnieuw moet beginnen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 15-09 09:53
Hyp3rman schreef op 21 April 2003 @ 14:47:
@ crash ik denk het wel. Het enige verschil zijn de models denk ik.
@dond3r hahah moet je ook oppassen daar :P is niet zo moeilijk. je moet zorgen dat je in die bunker zit want daar heb je nog een andere uitgang.
Maar hoeveel van die cashes hebben jullie nou gevonden?
ah, ok
maybe wist iemand het zeker/had iemand het al uitgeprobeert :)

ik kan het namelijk zelf nog niet testen ivm kapotte videokaart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
ThrillSeeka schreef op 19 April 2003 @ 16:27:
Jij dacht dat ze een half spel weggecensureerd hadden :?
Ja, wordt er eigenlijk niet wat meer gescholden? Nigger, faggot, spleetogen (gooks, of hoe heet dat ook alweer) dat soort dingen?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
geluid eruitsleuren is niet zo moeilijk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 21 April 2003 @ 18:53:
[...]

Ja, wordt er eigenlijk niet wat meer gescholden? Nigger, faggot, spleetogen (gooks, of hoe heet dat ook alweer) dat soort dingen?
ze zeggen als ze dood gaan iets met motherfocker,.. :)
meer heb ik nog nie gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
moet je die training eens gaan doen lol:P you bag of crap. You son of a hoor enzo. echt humor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha gak strax is doen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik weet niet of ie al langs is geweest, maar:

Bij mp vlaggetje veroveren in de map met die berg in het midden... waar is dan de 3e vlag? :D
1 staat op de berg, en 1 aan de voet van de berg, maar hoeveel rondjes ik ook blijf lopen, ik zie geen 3e vlag.

Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem, want als je met 32 mensen op een server zit duurt het soms 10 minuten voordat iemand bij de 3e vlag is :?
En als je dan vraagt waar de 3e vlag was, dan zegt niemand iets :P

Dus, waar is dat ding? :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op 21 April 2003 @ 23:58:
Ik weet niet of ie al langs is geweest, maar:

Bij mp vlaggetje veroveren in de map met die berg in het midden... waar is dan de 3e vlag? :D
1 staat op de berg, en 1 aan de voet van de berg, maar hoeveel rondjes ik ook blijf lopen, ik zie geen 3e vlag.

Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem, want als je met 32 mensen op een server zit duurt het soms 10 minuten voordat iemand bij de 3e vlag is :?
En als je dan vraagt waar de 3e vlag was, dan zegt niemand iets :P

Dus, waar is dat ding? :)
De 3e vlag zit ook aan de voet van de berg, alleen dan iets meer naar links (bergopwaarts) Deze vlag staat in de buurt van veel bomen bij elkaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dond3r schreef op 21 April 2003 @ 12:11:
de Ai is zeeeeer dom :( vooral je teammates
[afbeelding]

hier kom ik dus niet meer uit, ze blokken de enige uitgang voor mij.

al 15 min geen quicksave meer gedaan :'(
je moet het command "disperse" geven, dan gaan ze wel weg, heeft bij mij ook geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Waar ik me nou zooo stierlijk aan erger in mp, zijn van die menneke's die het zo belangrijk vinden om NIET voor Jan Soldaat te kiezen, maar zonodig met een M-60 moeten rondsleuren of airstrikes callen in kleine maps als Arroyo. Om nog maar niet te spreken van engineers/sappers die hele maps vol boobytrappen zonder ff aan te geven waar ze liggen. Laat ze dan in godsnaam ergens achteraf gaan liggen sniperen, dan heb je er tenminste nog wat aan.

En het goeie nieuws is dat er twee Gameserver VC servers bij zijn, woei fetsige ping :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand screenies kunnen posten van de un-censored versie :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 12:38:
zou iemand screenies kunnen posten van de un-censored versie :>
http://www.vietcong-game.net/

op de frontpage
ik dacht post ze niet want ze zijn 1600*1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx mate..... goed, mooi dat dat dus de versie is die hier in de winkels ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Je ziet alleen maar een beetje rood hoor, echt niet boeiend. owja en een beentje eraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer tweakers die wel 's op Euronerd of gameservers.net spelen

daar zit ik altijd onder de nickname: HardNipple?
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
ik was gisteren nog heel eventjes op gameservers.net. daar ga ik nog wel terugkomen gezien z'n superfetsig lage ping :P. eerst als Genoil, tegenwoordig als "g n l" (meestal zijn "h l z" en/of "s j t " dan ook wel in de buurt dus pas op :P ). De laatste dagen speel ik echter vaker op kleine Arroyo (clan-)servertjes dan op de grotere maps. Arroyo vinnik echt het coolst, is echt sprake van een soort "frontline" die heen en weer verschuift. In de grotere maps ren je vaak ongezien langs elkaar heen, en Waterfall vinnik meer een UT-stijl CTF map, wel lachen maar niet echt Vietnam-feeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

wat loopt dit draadje ineens lekker

offtopic:
Ey hardnipple? speel je ook UrT Q3 ? :) ik ben Foggy van reload (je kent me vast niet, maar ik jou wel :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Sjit fout bijt installen van de uncensored verie :(

bij eind van cd1 geeftie file not found :?

sjiiit maar weer kiddo versie erop gezet :(

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

DJ Chicken schreef op 23 april 2003 @ 18:59:
Sjit fout bijt installen van de uncensored verie :(

bij eind van cd1 geeftie file not found :?

sjiiit maar weer kiddo versie erop gezet :(
Jij bent wel een erge VC-fan dat je ze allebei gekocht hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik speel al VC, maar als ik nu de uncensored versie wil spelen moet ik dan weer eerst de volledige 2 cd's ergens vinden?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ja der is geen patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

ThrillSeeka schreef op 23 April 2003 @ 20:14:
[...]

Jij bent wel een erge VC-fan dat je ze allebei gekocht hebt :+
hehe cker, mn modem draaid overuren :D

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF wat anders.

Heb ik gister mijn saves gebackuped voor de zekerheid, liet ik vandaag aan een vriend van mij het introotje zien van VC (dus new campain gekozen) en zojuist mijn oude saves weer terug gezet maar.....hij pakt ze niet :(
Ik sta dus weer lekker aan het begin bij de heli die me net heeft afgezet in het kamp.

Iemand enig idee hoe ik die saved games weer werkend kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd gameservers.net heeft zeer goede ping, samen met Jolt en Euronerd
daarom zitten daar ook veel NLers :)
FoggyFreek schreef op 23 April 2003 @ 16:04:
wat loopt dit draadje ineens lekker

offtopic:
Ey hardnipple? speel je ook UrT Q3 ? :) ik ben Foggy van reload (je kent me vast niet, maar ik jou wel :)
offtopic:
ey ik speel(de) ook UrT ;) maar dat begint saai te worden en VC ownt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dit topic begint steeds beter te lopen...

het woord "clan" blijft maar door me hoofd schieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
ik heb ff een vraagje: ik zat gisteren in Arroyo en een sappertje uit m'n team had de vlag getrapped. toen kwam er dus een g.i. de vlag halen en die ging KABOOM! ik zag die gast nog morsdood op de grond liggen met een opgerold vlaggetje op z'n rug, ik draaide me om om weer aan te vallen en op het moment dat het dooie model van de g.i. zo ongeveer verdwenen zou moeten zijn scoorden de U.S. ineens? ben ik nou zo stekeblind geweest dat ik een andere g.i. over het hoofd gezien heb, is dit een cheat of is het een ingebouwde feature tegen 'flagtrappen'?

[ Voor 3% gewijzigd door Genoil op 24-04-2003 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Genoil schreef op 24 april 2003 @ 11:30:
ik heb ff een vraagje: ik zat gisteren in Arroyo en een sappertje uit m'n team had de vlag getrapped. toen kwam er dus een g.i. de vlag halen en die ging KABOOM! ik zag die gast nog morsdood op de grond liggen met een opgerold vlaggetje op z'n rug, ik draaide me om om weer aan te vallen en op het moment dat het dooie model van de g.i. zo ongeveer verdwenen zou moeten zijn scoorden de U.S. ineens? ben ik nou zo stekeblind geweest dat ik een andere g.i. over het hoofd gezien heb, is dit een cheat of is het een ingebouwde feature tegen 'flagtrappen'?
Geen id, nog nooit tegengekomen :)

Ik heb wel een keer in Stream iets vreemds gehad....VC stelen de vlag en ongeveer tien seconden later scoren ze :?

Das wel erg snel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
ThrillSeeka schreef op 24 april 2003 @ 11:42:
[...]

Geen id, nog nooit tegengekomen :)

Ik heb wel een keer in Stream iets vreemds gehad....VC stelen de vlag en ongeveer tien seconden later scoren ze :?

Das wel erg snel 8)7
ja precies dat bedoel ik nou :) hetzelfde overkwam me dus gisteren ook nog es in Arroyo aan de US-side, en ik heb het ook al eens in Storm gezien. Nou is Arroyo aan de kleine kant, maar 10sec is zelfs daar nog erg snel.

ik hoop dat er snel wat gedaan gaat worden aan de meest irritante glitches, en het realisme wat omhoog gaat, anders is het spel ten dode opgeschreven. dingen die ik echt irritant vindt of zou willen zien:

* brakke netcode (lag) -> snel bewegen heeft vaak voordelen tov sneaken
* zicht terwijl je op de grond ligt is soms erg brak.
* iemand killen door z'n been vol te pompen met lood is ook best jammer
* geluiden van tegenstander in de buurt zijn te zacht.
* VC zou in het vietnamees "fire in the hole" moeten schreeuwen ipv "oempf!"
* meer servercommando's
* onderwerp van kickvote moet zelf niet mogen stemmen
* teamkiller moet worden gezien als 'overloper' en mag dus zonder teamkill-waarschuwing omgelegd worden
* stamina meter om bunnyhoppen tegen te gaan
* in vc mode zou je best mogen zien hoeveel ammo je nog hebt
* speciale teamspeak voor mannetjes binnen een bepaalde range
* radioman zou met verkeerd geplaatste bommen niet als teamkiller moeten worden aangemerkt
* die verrekijker werkt echt voor geen meter als je ligt of gebukt staat

ik speel nooit als sniper, maar ik hoop dat die geweren zo zijn geprogrammeerd dat je hoger moet mikken naarmate je range verder is. zo is dat namelijk in het echt ook...kogels gaan immers niet rechtdoor...

[ Voor 4% gewijzigd door Genoil op 24-04-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvind het alleen b'tje jammer dat er zo weinig lage-ping servers zijn nog. Als ik met de clan op een server wil gaan spelen hebben we vaak een probleem. Of je moet willen gamen met 200+ ping :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
aaargh, hulkp nodig.
ik heb net de ruines op de berg ingenomen, ben door de tunnels heen en kom uit bij een dorpje. daar moet ik doorheen sneaken ... ik maak iedereen af.
daarna door de jungle... ik zie geen f*** ! waar heen ?

[ Voor 23% gewijzigd door Grijns op 24-04-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Genoil schreef op 24 April 2003 @ 12:06:
[...]

Heb ik geen last van :)
Das toch ook logisch, dan moet je kruipen naar een positie waar je wel goed zicht hebt
Vind ik wel terecht
Ook geen last van
* VC zou in het vietnamees "fire in the hole" moeten schreeuwen ipv "oempf!"
True
* meer servercommando's
True
* onderwerp van kickvote moet zelf niet mogen stemmen
True
* teamkiller moet worden gezien als 'overloper' en mag dus zonder teamkill-waarschuwing omgelegd worden
True maar hoe moeten ze dat voor elkaar krijgen?
* stamina meter om bunnyhoppen tegen te gaan
True
Nee moeten ze niet doen
Range?
* radioman zou met verkeerd geplaatste bommen niet als teamkiller moeten worden aangemerkt
Dan krijg je dus allemaal TKers die allemaal als radioman overal bommen neer gaan gooien
* die verrekijker werkt echt voor geen meter als je ligt of gebukt staat
True

ik speel nooit als sniper, maar ik hoop dat die geweren zo zijn geprogrammeerd dat je hoger moet mikken naarmate je range verder is. zo is dat namelijk in het echt ook...kogels gaan immers niet rechtdoor...
Ik speel afwisselend sniper en soldier, niks mis mee hoor met dat snipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 13:07:
kvind het alleen b'tje jammer dat er zo weinig lage-ping servers zijn nog. Als ik met de clan op een server wil gaan spelen hebben we vaak een probleem. Of je moet willen gamen met 200+ ping :(
Heb ik ook totaal geen last van, speel altijd met een ping van max 60 8)

Gewoon goed zoeken en als je een goeie hebt meteen bij je favs zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
ThrillSeeka schreef op 24 April 2003 @ 13:39:
Heb ik geen last van

Als er iets belangrijk is in dit soort games is dat tegenstanders elkaar op hetzelfde moment kunnen zien. Dat is in dit spel bij hogere pings nog niet altijd zo. gevolg is dat is beter kunt rennen, omdat je positie dan onvoorspelbaarder is...

Das toch ook logisch, dan moet je kruipen naar een positie waar je wel goed zicht hebt

+Ik bedoel dat je als je bijvoorbeeld in een krater ligt, je niet over het randje van de krater kan kijken of je moet er half buiten liggen. Het zou zo moeten zijn je als je aimt altijd (ongeveer) onder een rechte hoek kijkt en niet bijv recht de lucht in. Anders gezegd, het lichaampje zou een flexibele ruggegraat moeten hebben.

Vind ik wel terecht

+Beter zou zijn dat je automatisch valt of iig langzamer kan lopen en langzaam doodbloedt. Er moet dan wel een keuze zijn jezelf met een spuitje snel om te brengen, zodat je snel weer fris kan respawnen mits je dat nodig acht.

Ook geen last van

+Nee "last" is een groot woord. Maar het idee van "je muisstil verplaatsen" wordt een beetje teniet gedaan door de vrij sterke demping van bewegingsgeluiden naarmate de afstand groeter wordt.

True maar hoe moeten ze dat voor elkaar krijgen?

+Nou een teamkiller kunnen ze toch herkennen? Dan ist ook niet zo moeilijk een "teamkiller-killer" te herkennen

Nee moeten ze niet doen

+Echte soldaten kunnen toch ook gewoon op hun riem kijken hoeveel ammo ze nog hebben?

Range?

+Range=afstand. Als je bijvoorbeeld met een clubje van 4 man door Stream aan het trekken bent, zou het handig zijn om met die specifieke 4 te teamchatten. Zoiets als: "10m: when i say 'go', we storm the flag!", geldt dan voor al jouw teammates binnen 10 meter.

Dan krijg je dus allemaal TKers die allemaal als radioman overal bommen neer gaan gooien

+hm good point.

Ik speel afwisselend sniper en soldier, niks mis mee hoor met dat snipen :)
Omdat ik altijd Soldier/Fighter speel heb ik een pesthekel aan snipers :). Anderzijds vinnik het ook helemaal niet zo erg door een sniper omgelegd te worden als door een ander. Maar des te leuker zo'n snipert van z'n plekje af te poetsen, of helemaal fijn, snipers die bijna bij hun plekje zijn te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Grijns schreef op 24 april 2003 @ 13:16:
aaargh, hulkp nodig.
ik heb net de ruines op de berg ingenomen, ben door de tunnels heen en kom uit bij een dorpje. daar moet ik doorheen sneaken ... ik maak iedereen af.
daarna door de jungle... ik zie geen f*** ! waar heen ?
Gewoon zaklamp aan, en het pad volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Hyp3rman schreef op 24 April 2003 @ 15:51:
[...]

Gewoon zaklamp aan, en het pad volgen
zaklamp aan != schietschijf ? eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Elke keer als ik die gevangene in dat moeras uit die kooi heb bevrijd loopt hij eerst een stuk achter me aan , dan blijft hij opeens staan en doet helemaal niks meer . Moet ik soms eerst alle VC`s afknallen ?

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
@Grijns de AI ziet dat niet. Dacht ik eerst ook maar probeer het maar eens in de tunnels :)
@Kingfriko vreemd. Heeft Bronson al het storage huis opgeblazen? Hij hoort dan gewoon mee te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Is al opgeblazen ja , hij loopt eerst mee en dan blijft hij elke keer staan :/

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:30
(jarig!)
IK zit in de eerst level al vast :(

Ik heb nu die medic alleen nog bij me ( als ik het goed heb )

Maar ik loop nu rondje maar er is niets te vinden .

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Vietcong-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Vietcong-02.jpg

Hier sta ik nu waar moet ik nu heen ..

Snipers zijn dood

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Terug naar je baas :?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Waar staat hij dan want ik kan niemand vinden in het dorp

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

gewoon op die plek waar ie zegt dat je met die medic mee moet

wel wat verdekt opgesteld dacht ik

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Hij zit ergens achter een boomstammetje in het dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Hu9o schreef op 25 April 2003 @ 08:44:
Hij zit ergens achter een boomstammetje in het dorp.
Ja ik heb hem al gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

nah die uncensored versie steld ook geen bal voor :?

beetje bloed en verder nix, geen afvliegende ledematen noppus

wat een glul zeg in die nfo file over vanalles eraf schieten tot hoofden aan toe :|

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
DJ Chicken schreef op 25 april 2003 @ 09:47:

wat een glul zeg in die nfo file over vanalles eraf schieten tot hoofden aan toe :|
ja zoiets hoorde ik ook al, maar dat is toch wat anders dan die screenshot die ik gezien heb van een romp met slechts nog een half hoofd en wat stompjes eraan. :? anderzijds boeit het me echt geen zier, een beetje meer of minder gore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Nee precies het maakt me niks uit. Ik heb hem geinstalleerd omdat ik well de full versie wil. Maar het is niet zo dat ik er onwijs op ga lopen letten ofzo.

ff wat anders,
Is er iemand die een beetje aardige verbinding heeft? Dan kunnen vanavond met mensen uit dit topic gaan ctfen tegen elkaar :)
Lijkt me wel lache ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
ThrillSeeka schreef op 25 April 2003 @ 10:56:
Nee precies het maakt me niks uit. Ik heb hem geinstalleerd omdat ik well de full versie wil. Maar het is niet zo dat ik er onwijs op ga lopen letten ofzo.

ff wat anders,
Is er iemand die een beetje aardige verbinding heeft? Dan kunnen vanavond met mensen uit dit topic gaan ctfen tegen elkaar :)
Lijkt me wel lache ;)
Mja misschien, maar ik doe de laatste weken eigenlijk weinig anders dan dit spel, mischien es tijd voor wat anders. Anderzijds...wel leuk natuurlijk! Waar? Gameserver.net VC 1/2?

Oh je bedoelt natuurlijk op een servertje bij iemand thuis...hmja kep hier adsl fast 256kbit up, maar dan moet ik weer poorten gaan mappen enzo, misschien dat het lukt...

[ Voor 13% gewijzigd door Genoil op 25-04-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Laatst online: 16:25

Predator

Suffers from split brain

DJ Chicken schreef op 25 April 2003 @ 09:47:

Je kan wel ledematen afschieten.

Je moet wel een paar maal bv in het hoofd schieten en dan is het hoofd weg.
Maar je ziet weinig bloed, en al helemaal geen verminking.

Maar voor de taal is het wel leuk:
Die, you communist pigs !
enz ...

:)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Wie bij een clan wilt horen kan naar http://www.dvsquad.tk gaan!!!!!

[ Voor 26% gewijzigd door serhat op 25-04-2003 15:17 . Reden: Wist niet dat je GEEn Html codes kon gebruiken! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predator schreef op 25 april 2003 @ 13:13:
[...]

Je kan wel ledematen afschieten.

Je moet wel een paar maal bv in het hoofd schieten en dan is het hoofd weg.
Maar je ziet weinig bloed, en al helemaal geen verminking.

Maar voor de taal is het wel leuk:

[...]

enz ...

:)
"Die communist pigs" zeggen ze in de normale versie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serhat schreef op 25 April 2003 @ 15:14:
Wie bij een clan wilt horen kan naar http://www.dvsquad.tk gaan!!!!!
serhat

Gemiddeld aantal
posts per dag: 1
Aantal posts: 1
hmmmmm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Hoe maak ik die BOOBYTRAPS onschadelijk :(

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste