Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Verwijderd
ik heb hem geinstalleerd in D:/Vietcong/Vietcong/Addons...zegt hij dat ik 1 of andere DLL mist en dat ik hem opnieuw moet installen????
Oke thx , IK ben nu de Purple Haze aan het installerenVerwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 12:49:
waaruit trek je die conclusie? ik start hier FA apart op kan daar een campaign starten, ik neem aan dat dat de FA campaign is
want als ik biede delen nu los moet kopen ben ik duurder uit
VietCong,is 29€ en Fist Alpha is 29€ en deze hele box is samen 44,99€
Dus dat is goedkoper
Maar ik zal straks wel even Screens posten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Heb je wel je DR X 9 er goed opstaan ?Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 13:24:
Waar moet je die addons installen?
ik heb hem geinstalleerd in D:/Vietcong/Vietcong/Addons...zegt hij dat ik 1 of andere DLL mist en dat ik hem opnieuw moet installen????
Verwijderd
ik heb een p4 2.8Ghz met een Geforce4 maar zie dat mijn fps soms dropt 30 en soms zelfs nog lager
ik draai het spel in 1280X960 met 16bit textures
Verwijderd
Het blijft een wazig spel.
Waarom gooi je hem dubbel er in Dus Vietcong\vietcong\Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 14:10:
ik heb die dll in the gamedir gekopieerd..ik kon gfx etc instellen, maar hij klapt er gelijk weer uit.
Het blijft een wazig spel.
En dan pas naar addons
Zo moet het:

Dus nu staat hij wel zo als het hoortVerwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 14:46:
Ik had default dir aangehouden..het werkt nu...thnx!
Veel sterkte dan maar want hij is best pittig
Maar wel leuk .. ZO maar even ONLINE gaan spelen .
en dna met alle goede info , plus update's in de opening van het topic , want ik denk dat het wel beter is dan wat we nu hebben.
OOk al het feit dat hij is gemaakt in 2002 en dat dus al veel verouderd is.
[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 31-01-2004 15:29 ]
Hier sta ik nu

IK heb het kamp al opgeblazen, vliegtuig gevonden . Brug en grotten leeg gekampt
Maar geen Pilot .
IK heb hem
MAar ik heb gewoon mijn POINTMAN aan het werk gezet en die vond hem.
Waarna mijn MEDIC hem kon gaan healen
Maar wie gaat er dan ook zo lekker bij liggen dta ik denk dat het gewoon een lijk was.
[ Voor 56% gewijzigd door ravw op 01-02-2004 00:29 ]
Ach die F*cken ze wel weer aan hoorJag schreef op 01 februari 2004 @ 01:18:
Ja, hij was unconsious. Maar als je elk lijk moet controleren, dan ben je wel ff bezig. Je maakt er best een hoop in de gemiddelde vietcong missie. In dat tempo heb je in een paar weken heel Vietnam uitgeroeid.
Maar wat een gave missions zijn dit , ik vind deze update iets meer sfeer hebben dan deel 1
Voor al in dat dorp waar ik nu zit, je krijg echt een gevoel of je er echt voor je leven moet vechten , want ze komen echt van alle kanten die VC's.
Want ze weten wel een goed en benouwd sfeertje te kweken.
Maar hopelijk komen er nog veel update's hier achter aan.
Zo wil ik PLATOON , HAMBURGER HILL wel eens naspelen
Want dit geeft echt een kick als je een mission volbracht heb.
Ook al schrik ik me wezeloos (geluid staat hier best hard ) als ik weer eens op zo n boobytrap stapt en ik word weer eens in stukken afgeschoten.
Wat en knal en schrik reacktie is dat zeg.
Maar hier nog wat foto's voor de mensen die hem nog niet kunnen spelen.

De Vietcong versie is 2 CD (org)LosGieros schreef op 01 februari 2004 @ 12:24:
Hoeveel cd's is die first alpha en die purple haze?
Die first alpha is 2 CD (update)
En de Purple Haze is 4 CD
omdat het betreft de org en update samen in een verpakking.
Gisteren is er een 1.6 patch uitgekomen, en die heeft ervoor gezorgt dat erg veel problemen weg zijn. Om zo maar een paar dingetjes te noemen kan ik nu weer heerlijk spelen met een fps van rond de 50

Trouwens wel zeer ok het geluid van dit spel.
Framerate kan je zien met ~ showfps 1
http://www.gathering.com/forums/viewforum.php?f=29
fist crappy alpha
OMG VIETCONG IS UNPLAYABLE! =(
Poor performance - with or without patches <-- veel uitleg
En nog veel meer paginas met mensen met dingen als 3 ghz, 1 gb ram die klagen, nu met de 1.6 schijnen sommige dingen wel opgelost te zijn...
Yo.
AMD XP2000, 1gig Ram (2100cas2) , Radeon 9600pro Windows Xp (uptodate)
En met de nieuwe Cat 4.1 drivers.
En ik heb heel af en toe last van een schokje.
Alleen de movies draaien niet echt goed.
Maar dat boeit me niet .
Ik draai hem hier op 1200,32bits en bijna alles op full.
Hier nog een shotje uit het spel .. die ikzelf erg mooi vond.

oja het spel is hier ook up to date
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 01-02-2004 17:47 ]
Fileplanet
Gamespot
3 US mirrors en 1 European mirror
3D Gamers
FileShack
Games Hell, 6 mirrors: UK, Sweden, Netherlands, Romania, US, and Germany.
Official Pterodon Downloads
Take 2 site
Auscong
Onderste 2 zijn het snelst, ik trok hem binnen met 210kb/sec op die van auscong
Dank!Icey schreef op 01 februari 2004 @ 17:48:
[...]
Onderste 2 zijn het snelst, ik trok hem binnen met 210kb/sec op die van auscong
Yo.
van daan kan halen?
Laat maar ik heb ze al gevonden
[ Voor 48% gewijzigd door ravw op 01-02-2004 18:30 ]
De missies vallen me wat tegen, het gaf me niet echt een 'ik ben in de jungle' gevoel. Alsof de boel kleiner is geworden. Voelt alsof je maar een kant op kan en zo lijkt het ook.
Waar zijn al die leuke souvenirs heen? Als je een dood gastje onderzoekt vond je weleens een foto of een dagboek, maar nu enkel ammo. Zonder verveelt aasgiertje spelen snel en laat ik die dooien gewoon liggen.
Waar is het dagboek heen?
De AI van mn teammaten doet maffer, terwijl dit in het origineel zo goed ging (behalve bij POW dan).
M-14 is wel gaaf.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Iemand die me effe uit de brand kan helpen...
[ Voor 28% gewijzigd door LosGieros op 02-02-2004 13:43 ]
Rapapa...
C-4 dumpen en terug lopen. Dan blaast de engineer de boel op.LosGieros schreef op 02 februari 2004 @ 13:37:
weet iemand hoe ik zn claymore scherp kan zetten.....ik zit al 15 mins te kl*ten...alle toetsinstellingen aan op default gezet....maar lukt me gewoon...het is in dat level van midnight suprise dat je in dat tunneltje zit en die effe moet opblazen. Het erge is ik heb het al eens gedaan! Level heb ik al eens gespeeld dus ik heb beetje last van "het is zo lekker maar je wordt er zo suf van" !!
Iemand die me effe uit de brand kan helpen...
Ik had ook de 4.1 catalyst drivers erop gezet voor mijn oude Radeon 8500, geen succes
Iemand de winnende tip?

(en nee, ik ben niet chagrijnig geworden, dat lijkt maar zo

nee helaas, heb niet de winnende tip voor je. Ik ben er eerst maar ff mee gekapt totdat ik over een tijdje mijn 9800Pro weer terug heb. Kan ik ze tenminste zien....
[ Voor 21% gewijzigd door makje op 04-02-2004 22:47 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Jag op 05-02-2004 03:26 ]
- Athlon Xp 1900+
- 512MB RAM
- Soltek moederbord
- FX5900XT (kan elk moment aankomen
- WinXP SP1
Verwijderd
Als je hem niet hoog zet , is het makkelijk te doen.M0rpheus schreef op 05 februari 2004 @ 11:04:
Iemand een idee hoe dit spel zal lopen op mijn pc?
- Athlon Xp 1900+
- 512MB RAM
- Soltek moederbord
- FX5900XT (kan elk moment aankomen)
- WinXP SP1
Ik zit hier met een XP2000,Radeon9600pro, 1 gig2100cas2 ram.
En hij draait gewoon lekker.
Maar zelf met 512 ram heeft hij goed gedraaid.
maar gewoon op 1024 op half high en mid ,is het makkelijk te doen .
Er zijn altijd een kleine 400 servers......meestal een 1500 mensen aan het spelen...community is niet echt groot idd. (helaas want het is echt een uber spel.........)
Dont work hard, just party!
Verwijderd
Verwijderd
178/1234, maar dat had je ook zelf kunnen zien mits je Windows based even checked: http://www.udpsoft.com/eye2/ - ondanks een kleine community is er altijd wel een game om te joinen met genoeg luitjes erin die de dedication hebben om te winnen bij een serieuze game.vraagje; hoeveel VC servers zijn er nu te vinden in All Seeing eye ( vc + die uitbreiding ) , das toch een redelijk belangerijk punt als je een spel wilt kopen...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 12:50 ]
Yo.
Dan kom je in een kamer met wat tafels etc en een poster aan de muur (jaja, details
Er liggen daar een paar boeken op de tafel en een soort van bewaarmap, die laatste moet je hebben.
Yo.
Verwijderd
Ik heb zojuist Vietcong First Alpha geinstalleerd en opeens heb ik veel last van lag. Voordat ik FA geinstalleerd had was er niets aan de hand, vietcong speelde vloeiend online. maar nu opeens heb ik veel last van lag terwijl ik een lage ping heb (<50) ingame. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben of weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen? Details heb ik bovendien ook laag staan.
Mijn specs zijn;
1,7 ghz
256 mb DDRram
Radeon 9200 128mb
12 GB vrije ruimte
Bij voorbaat dank voor de hulp
Verwijderd
en installeer sowieso de laatste patch die er is.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 17:53 ]
Verwijderd
En misschien een domme vraag maar wat is FSAA en AA en waar vind ik die?
Thanx
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 05:19 ]
Draait hier anders best behoorlijk met een 8500 hoormakje schreef op 04 februari 2004 @ 22:46:
Die missie is inderdaad flink rottig. Ik zit nu tijdelijk even met een Radeon 8500 en ik krijg gewoon hoofdpijn van de 12 fps die ik in die jungle haal... daarnaast komen al die klote VC uit alle richtingen en schieten ze altijd voordat ik ze kan zien en altijd direct raak
(en nee, ik ben niet chagrijnig geworden, dat lijkt maar zo![]()
)
edit:
nee helaas, heb niet de winnende tip voor je. Ik ben er eerst maar ff mee gekapt totdat ik over een tijdje mijn 9800Pro weer terug heb. Kan ik ze tenminste zien....
Op 1024x768, met settings op medium en uiteraard geen FSAA, haal ik gemiddeld zo'n 30~35 fps, alleen bij veel poly's in beeld (vergezichten of veel pawns) gaat het wat langzamer, maar onder de 25 komt het bijna nooit, in singleplayer al helemaal niet.
En de M14 ownt
Door z'n grotere gewicht is hij ook nauwkeurig; een M14 schiet 1 inch (2.5 cm) groepen op 100 meter afstand
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Ja, op dat punt zit ik ook al een tijdje vast maar ik kom er ook niet uit...L3TUC3 schreef op 03 februari 2004 @ 08:14:
[...]
C-4 dumpen en terug lopen. Dan blaast de engineer de boel op.
Hij zegt dat ik Bronson dat ding moet laten opblazen, maar met Bronson kan ik niks.
Waar haal ik C-4 vandaan? of is dat dat ding met die draadjes?
Hellllup !
Zelf kan ik dat ding niet opblazen, dan zegt ie dat Bronson dat moet doen... maar Bronson geeft geen kick
Wolf3D, bedoel je toevallig ook in "Operation Pandora's Box"? Daar onder die tempel.
De C4 ligt bij mij op de grond in de zelfde ruimte als waar ik het dossier vind, maar kan niets met die c4, en Bronson doet ook niets.
Kan wel gewoon die tunnels uitlopen naar boven, en dan is de objective van het onderzoeken klaar, en daarna moet ik met Defort de heli oproepen, en in de tekst zie je dan staan dat de tunnels net opgeblazen zouden zijn ???
Nu KAN ik dus wel gewoon verder, maar dan klopt het verhaal niet meer helemaal lijkt me.
Iemand die het wel gehaald heeft, die hier wat zinnigs over kan zeggen?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Ik ben in die missie dat ik de piloot moet redden, maar echte elke keer wordt hij weer dood geschoten! Ze kunnen me echt onmogelijk zien, maar ga toch steeds dood! Is er een tactiek voor ofzo, want word er een beetjte ziek van!
THNX
PS het gaat om FA trouwens
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 12:00 ]
Wat ik probeerde was vooruitlopen, of je pointman natuurlijk
Zolang de piloot niet als eerste loopt, loopt hij ook iets minder risico om als eerste gezien te worden.
Verwijderd
alvast bedankt
volgens mij in je optiemenu instellen geloof ikVerwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 14:03:
Weet iemand misschien hoe ik dat mes tijdens multiplayer op mijn geweer kan zetten? Ik heb first alpha.
alvast bedankt
+> cut KAASHEMA.. iemand was me weer voor
[ Voor 8% gewijzigd door meelmark op 16-02-2004 14:17 ]
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Verwijderd
Neej het is waneer je hem moet redden van die vietcong, als hij nog gevangen zit. Ze schieten hem dan steeds dood alsi k nog niet eens in de buurd ben!Nakebod schreef op 16 februari 2004 @ 12:05:
Dus het is niet in een gevecht zelf?
Wat ik probeerde was vooruitlopen, of je pointman natuurlijk
Zolang de piloot niet als eerste loopt, loopt hij ook iets minder risico om als eerste gezien te worden.
Thanx
Verwijderd
Nogmaals bedankt
je kan lekker flink gaan BACKSTABBENVerwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 16:19:
NitroTec en meelmark bedankt. Het is eindelijk gelukt. Ik weet niet wat ik er precies mee kan maar het ziet er in ieder geval cool uit.
Nogmaals bedankt
zitten hier nog clanmembers van vietcong? Ikzelf ben Markie, nu bekend als TheTjernob van {NBK}
Verwijderd
Vietcong vind ik echt een gaaf spel
Maar ik ben bang dat het clan-leven binnen vc een beetje dood aan het bloeden is, de community is gewoon nog altijd erg klein, en FA heeft niet de verbeteringen gebracht waar veel mensen op hoopte !
maar goed, we blijven positief voor de toekomst...
DJon....check : www.clan-beware.nl
Ik wil miss ook wel in een clan. Dus ik heb opzich best interessen, als je nog mensen zoekt dan.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 01:06:
Ik wil zelf een clan gaan beginnen met drie vrienden van me. Ik moet nog wel wat oefenen want nu ben ik nog bagger. Dit is mijn eerste shooter die me echt grijpt maar nog veel oefening is vereist voor mij.
Vietcong vind ik echt een gaaf spel
zin in clanwar for fun?NitroTec schreef op 17 februari 2004 @ 09:34:
|BEWARE|Nitro{NL} hier.......(vroeger 1TEC & NitroTec...maar dat paste eerst niet samen met de clan-tag door het beperkte aantal characters in VC)
offtopic:
DJon....check : www.clan-beware.nl
Verwijderd
heb je het tegen mij?Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:19:
Kijk eens op Clanbase, daar zie je dat |Beware| nou niet echt top is! Maarja als je beetje goed bent moet je wat try outs doen bij ''top'' clans, want er is nog al verschil in nivo
Verwijderd
Niet expleciet tegen jou, maar vroeger was Beware DE clan voor nederlanders, maar nu steld het op vietcong gebied nou niet echt veel voor. En omdat jullie nu over clans weer eens beginnen
Natuurlijk weet ik dat Beware niet zo top isVerwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 21:57:
[...]
Niet expleciet tegen jou, maar vroeger was Beware DE clan voor nederlanders, maar nu steld het op vietcong gebied nou niet echt veel voor. En omdat jullie nu over clans weer eens beginnen
Daarnaast is de nieuwe naam van BEWARE op cb ook : fun - platoon !
En we spelen iets meer dan alleen VC he !
BEWARE is gewoon nog altijd de clan voor Nederlanders, alleen spelen we VC niet meer echt op niveau.....de kans zit er wel in dat we weer terug komen op de CB ladder. We hebben de mensen er wel voor, want we hebben altijd in de top 20 mee gedraaid, zowel op ctf, atg als de 2vs2 en de 1vs1 ladders......
Dus mochten er mensen zijn die mee willen helpen ?!
RECLAME !!!
- Public TS
- Private TS
- Public server
- War server
- Beta-testing
- directe contacten met vietcong.net, t2 en pterodon
[ Voor 35% gewijzigd door NitroTec op 18-02-2004 11:05 ]
Verwijderd
NitroTec schreef op 18 februari 2004 @ 10:56:
Zucht......zoals al eerder vermeld is BEWARE op het gebied van VC idd niet meer heel erg veel, maar goed VC was een bevlieging.......zou zeggen check de community van van VC !?
Daarnaast is de nieuwe naam van BEWARE op cb ook : fun - platoon !
En we spelen iets meer dan alleen VC he !
BEWARE is gewoon nog altijd de clan voor Nederlanders, alleen spelen we VC niet meer echt op niveau.....de kans zit er wel in dat we weer terug komen op de CB ladder. We hebben de mensen er wel voor, want we hebben altijd in de top 20 mee gedraaid, zowel op ctf, atg als de 2vs2 en de 1vs1 ladders......
Dus mochten er mensen zijn die mee willen helpen ?!
offtopic:
RECLAME !!!
- Public TS
- Private TS
- Public server
- War server
- Beta-testing
- directe contacten met vietcong.net, t2 en pterodon
jullie hebben wel een goede server ja, alleen altijd in de top 20 meegspeeld
Zover ik weet is BEWARE een tijd lang de allied geweest van K2....
En als ik zie wat er heden te dagen nog VC speeld dan is de tegenstand (op een paar van de oudere clans die nog bestaan na) niet echt gigantisch......
De community wordt kleiner en kleiner, en de top clans van weleer verdwijnen allemaal..........
ps meelmark, contact ff 51st platoon WA (|BEWARE|v3ro3n)
kan via site: www.clan-beware.nl, forum forum.clan-beware.nl of irc #|BEWARE|
Ik speel niet meer actief VC, althans geen wars meer !
dus ik heb ook geen id hoe het op dit moment zit........
[ Voor 37% gewijzigd door NitroTec op 18-02-2004 12:08 ]
ik speel de laatste tijd altijd als "meneer 2", vaak samen met "meneer 1", en meestal zijn we na een tijdje wel in de bovenste regionen van het scorebord te vinden.
wel.. huidige top 10 is wel lastig hoor.. k2, jungjle bro's, nbk, tbc (is gestopt), Acoma... allemaal topclansNitroTec schreef op 18 februari 2004 @ 12:04:
eu.....wil je daar nu echt over gaan lopen discussieren !?
Zover ik weet is BEWARE een tijd lang de allied geweest van K2....
En als ik zie wat er heden te dagen nog VC speeld dan is de tegenstand (op een paar van de oudere clans die nog bestaan na) niet echt gigantisch......
offtopic:
maar jammer inderdaad dat de community niet zo groot is; 92 clans actief in VC Ladder CTF europe.. maar leuk wel
leuk spelen met je Nitro
Idd....was wel lachen, moeten we vaker doen !
Verwijderd
Nee hehe, ze waren te goedNitroTec schreef op 18 februari 2004 @ 22:16:
Jammer idd dat TBC verdwenen is......maar daar is het verhaal het zelfde, veel speler hebben er geen zin meer in omdat het spel niet echt meer een uitdaging vormt........
Idd....was wel lachen, moeten we vaker doen !
TBC was een van de meest arrogante clans die ik in mijn leven bij Vietcong ben tegengekomen. Enorm arrogant...
en wij van NBK hebben ze tot 2 maal bijna verslagen.. het was alleen wachten op de derde keer zodat we ze helemaal hadden weggespeeld... nu is het probleem opgelost
Regelmatig heb ik tijdens het online gamen van VC:VA last van wazige textures, en dit bijna bij alle standaard levels, custom levels hebben hier geen last van. Ook bij VC zelf nergens last van.
Volgende screen is genomen in Stream:

Heb uiteraard al patch 1.60 erop, ook al een keer reinstalled, DX is ook up2date, en windows ook.
VGA drivers (ATI Radeon + Mobility Mod) heb ik tijdje terug ook al geupdate, maar geen verschil.
Ben ook niemand tegen gekomen met zelfde verschijnselen, dus zal wel de enigste zijn ofzo
Ga zometeen toch maar even kijken of Acer op dit moment wel nieuwere drivers voor de Ati Radeon m9 heeft, en kijken of die werken, maar denk zelf van niet.
Edit: Acer drivers werken helemaal niet, dan start heel VC niet op
Had eerst
wxp-w2k-catalyst-7-97-031212a-013118c met MobilityMod bewerkt, en nu:
wxp-w2k-catalyst-7-981-040127m-013420c met MobilityMod bewerkt, en vooralsnog lijkt het opgelost te zijn.
Kan ik weer ongestoord verder gamen op me laptop.
[ Voor 17% gewijzigd door Nakebod op 26-02-2004 21:40 ]
Verwijderd
Op zo'n manier lijkt het me ook niet leuk spelen.
Gamespy detecteert het spel bij mij niet, die selecteert altijd de demoversie (stom programma) en The Allseeing Eye werkt niet bij mij, zal wel komen doordat ik achter een router zit en geen poorten heb geforward.
Hebben meer mensen hier last van en hebben zij een oplossing?
Ik heb dus de volledige versie van Vietcong en Fist Alpha met patch 1.60, dit onder Win XP
[ Voor 10% gewijzigd door makje op 18-03-2004 14:02 ]
Niemand anders heeft problemen met het vinden van servers?
[/kick]
Na een hele lange tijd geen VC meer gespeeld te hebben, had ik er toch weer eens zin in. En op sommige servers was het ook nog wel aardig druk!
Maar ik heb alleen een klein probleempje nu met Hradba
Ik word dus telkens gekickt voor een Hradba code #149. Dit houdt in:
Code 149 = Direct3D altering ( detects both VcHook and 3D Analyzer )
Nu heb ik eens op Google gezocht, en kwam ik tegen dat het een probleem met Vista is. Daarnaast kwam ik een "oplossing" tegen waarbij je de compatibiliteitmodus op windows XP moest zetten, maar dat hielp niet. Nu geloof ik wel dat het aan Vista ligt omdat die gebruik maken van Direct 3d (hoorde ik ergens?).
Als ik het spel opstart, verandert hij wel telkens het kleurenschema in Vista 'standaard', staat op Aero normaal.
Weet iemand wat ik hiermee kan doen?
P.S. Ik gebruik Windows Vista Home Premium
Heb ook maar eens weer vietcong uit de kast getrokken, en heb hetzelfde probleem. Hradba heeft het voor mij echt verpest.Infinitytron schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 09:46:
*kick modus*
Na een hele lange tijd geen VC meer gespeeld te hebben, had ik er toch weer eens zin in. En op sommige servers was het ook nog wel aardig druk!
Maar ik heb alleen een klein probleempje nu met Hradba... Hij geeft mij een kick bij ALLE servers die beveiligd zijn met Hradba 206, 202 gaat wel goed omdat daar die bug nog niet in zat. Het gaat om het volgende probleem:
Ik word dus telkens gekickt voor een Hradba code #149. Dit houdt in:
Code 149 = Direct3D altering ( detects both VcHook and 3D Analyzer )
Nu heb ik eens op Google gezocht, en kwam ik tegen dat het een probleem met Vista is. Daarnaast kwam ik een "oplossing" tegen waarbij je de compatibiliteitmodus op windows XP moest zetten, maar dat hielp niet. Nu geloof ik wel dat het aan Vista ligt omdat die gebruik maken van Direct 3d (hoorde ik ergens?).
Als ik het spel opstart, verandert hij wel telkens het kleurenschema in Vista 'standaard', staat op Aero normaal.
Weet iemand wat ik hiermee kan doen?
P.S. Ik gebruik Windows Vista Home Premium
Heb een tal aan oplossingen geprobeerd maar geen die werkt. Met compability mode aan kan ik op een enkele hradba protected server spelen maar de rest crashed me game, of kickt me uit de server.
Heb verder nog een oplossing gevonden, maar daarvoor moet je DX10 uninstallen, en daarna DX9 installeren. Zwaar flut dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Fox op 11-04-2009 14:59 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
als je VC wilt spelen als je Vista hebt moet je ff zoeken naar het tooltje VCVistarter
hiermee kan je op alle servers spelen als je met vista draaid
Chief
www.freewebs.com/tog-cl