Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de demo gedownload..Had eerst 'Line of Sight: Vietnam' geprobeerd, maar dat is echt 10x niks. Lijkt wel op een slechte gemaakte mod voor $random fps. Vietcong rules de pan uit. De gameplay is gewoon toppie. Jammer dat er nog geen voicecommands zijn, en de mic-optie nog niet werkt in de demo. MAAR, er zijn (zoals hierboven al gezegd) super veel cheats, en dus cheaters op de server. Ik snap dat dus niet, dmv een lokale win-registry hack, kun je al zo goed als invincible worden. Dat ze helemaal niets geleerd hebben van een beetje veilig programmeren...:/ Er is niet 1 cheat, maar wel 7. Dit suckt echt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ondanks de cheats zitten er ook tal van leuke kanten aan de demo, onze clan is al superactief en heeft er met de demo al 3 clanwars opzitten.
Ook doen wij mee in een toernooi dat is opgezet door de swedeland.com community.
Er zijn al veel clans serieus bezig met de demo en er zijn al verschillende ladders in de maak voor de final versie.
Ik zie het ondanks de cheats nog wel goedkomen met Vietcong maar dat de demo zo makkelijk te "hacken" valt is idd erg stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

de makers zelf beweren dat alle mogelijkheden die er nu zijn om te cheaten zijn verwijderd in de 'final', en aangezien die versie nu goud gegaan is ben ik heel erg benieuwd :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 14:58:
[...]

U gaat niet door voor de koelkast :>

Het nummer is:

Pearl Jam - Yellow Ledbetter
indeed it is, alhoewel de eerste paar seconden identiek zijn aan Little Wing, een nummer dat later ook door Pearl Jam is gecovered en wat hoogst waarschijnlijk veel invloed heeft gehad op het ontstaan van Yellow Ledbetter... verder lijkt de manier van spelen in de Vietcong intro, meer op Jimi dan op Pearl Jam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

zou ie op dit systeem draaien?:
p3 800MHz
Geforce4 MX440 128mb
320MB

Delta Force Black Hawk Down draait er net op, 640x480 :(

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

dat draait wel hoor denk ik :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel hij schijnt niet zo zwaar te zijn.
Black Hawk Down en Splinter Cell zijn zwaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

kareltje_de_grote schreef op 26 maart 2003 @ 11:51:
zou ie op dit systeem draaien?:
p3 800MHz
Geforce4 MX440 128mb
320MB

Delta Force Black Hawk Down draait er net op, 640x480 :(
Ik draai de demo op een p3866 ati8500 256mb geheugen..
Het houd niet over, maar ik ben niet zon veeleisende gamer..

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net thuis ff gespeeld. de full game..
zie mn pc specs onder...

Draaide op 800x600 alles high redelijk goed.. heeel soms een hapertje.. maar ziet er wel goed uit. En het is een beetje een film spel denk ik.. Je begint in een helicopter met een 60s muziekje.. En dan kom je op een nieuw kamp. En daar wordt je wat rondgeleid en mag je wat knallen. En al heel snel vertrek je met een jeep naar een emergency missie.. En toen moest ik terug naar mn stage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 14:12:
Ik heb hem net thuis ff gespeeld. de full game..
zie mn pc specs onder...

Draaide op 800x600 alles high redelijk goed.. heeel soms een hapertje.. maar ziet er wel goed uit. En het is een beetje een film spel denk ik.. Je begint in een helicopter met een 60s muziekje.. En dan kom je op een nieuw kamp. En daar wordt je wat rondgeleid en mag je wat knallen. En al heel snel vertrek je met een jeep naar een emergency missie.. En toen moest ik terug naar mn stage...
SPOILER! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voor de mensen die posts missen, dat kan kloppen. Voor de mensen die denken dat ze l33t zijn met downloadsnelheden... try me >:)

(oftewel, don't of je hebt mail).

[ Voor 13% gewijzigd door IceStorm op 26-03-2003 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
en, heeft iemand de complete al gespeeld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 20:19

Maxow

Hidden Sound System

kan er iemand screenies posten? :) (van de full off-course)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
ik weet mijn snelheid wel hoor: 20km/h als ik naar de winkel fiets!

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Hyp3rman schreef op 26 March 2003 @ 15:58:
ik weet mijn snelheid wel hoor: 20km/h als ik naar de winkel fiets!
ligt ie al in de winkel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik kreeg net een krantje binnen van Dixons en daar staat hij netjes in. Voor maar liefst 44,99€.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het niet echt een leuk spel. Net als alle spellen van tegenwoordig wordt er alleen maar gelet op de graphics. Bijna niet meer aan de gameplay. De gameplay van Vietcong vind ik erg zwak. Ik sta zeker niet te trappelen om dit spel te kopen. De Demo zei mij al genoeg.

of zijn de missies een beetje leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand het probleem dat de bots niet doodgaan in Instant Fight? :?

ik raak ze tig keer maar ze willen niet neervallen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 't spel ffkes online geprobeerd en is erg gaaf zeg, vooral spanning enzo, goed kijken waar je loopt en eindelijk een spel waar campen is 'toegestaan' zeg maar :D Het enige wat ik nu 2x ben tegengekomen zijn van die lamers diee van die Bots gebruiken dat ze niet dood kunnen, erg trieste figuren :) .. Hmm is zeker een spel wat in potentie mijn nieuwe verslaving zou kunnen beteken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
ben met single player bezig, ziet er goed uit, leuk verhaal, eerste missie ga ik nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
lol, eerste level net gedaan, de vc's lopen als schildpadden en kippen over de grond, ze zijn helemaal ingekrompen, net alsof dit ding weet dat het geen 'legale' versie is (zoals het fade gebeuren in operation flashpoint.

[ Voor 74% gewijzigd door Mister_X op 26-03-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
damn na 10min spelen ofzo veranderen de poppetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik u wijzen op de edit knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
was er niet, dit topic kwam tot een post van december vorig jaar :? ook al drukte ik op reloade, reloade en nog eens reload,

topic is nogal brak denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 20:23
Mister_X schreef op 26 March 2003 @ 20:32:
was er niet, dit topic kwam tot een post van december vorig jaar :? ook al drukte ik op reloade, reloade en nog eens reload,

topic is nogal brak denk
rook je wiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zekers wel PowerPlant... >:) Maar is het spel dus al uit in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Als mensen last hebben van vreemde bugs etc, FLT heeft wederom gefaald met het leveren van een goede crack. Althans dat is wat ik binnen mijn FXP groep hoor, en het zou niet FLT's eerste keer zijn.

Kortom, effe wachten op bevestiging en een goede crack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
ja mooi, want het is niet leuk als de poppetjesineens als turtles over het de grond zweven, vet maf, en kan niemand doodschieten, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

misschien een domme vraag, maar hoe kan ik die booby traps onschadelijk maken in het eerste level?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
die met die granaat? liggend naar toe kruipen (kant waar granaat zit) en dan de use button gebruiken, komt vanzelf zo'n rondje omheen, die andere met die zwiep tak met punten :) die moet je gewoon opblazen met granaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 17:59:
Ik vind het niet echt een leuk spel. Net als alle spellen van tegenwoordig wordt er alleen maar gelet op de graphics. Bijna niet meer aan de gameplay. De gameplay van Vietcong vind ik erg zwak. Ik sta zeker niet te trappelen om dit spel te kopen. De Demo zei mij al genoeg.

of zijn de missies een beetje leuk?
Gameplay NIET goed ? sorry, maar vietcong heeft juist in vietnam mode een nieuwe ongekende gameplay, zonder crosshair ! Dat ruled en is niet veel vaker gedaan.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Kaap schreef op 26 maart 2003 @ 21:16:
Als mensen last hebben van vreemde bugs etc, FLT heeft wederom gefaald met het leveren van een goede crack. Althans dat is wat ik binnen mijn FXP groep hoor, en het zou niet FLT's eerste keer zijn.

Kortom, effe wachten op bevestiging en een goede crack.
Ja dat is helemaal juist :)
Sommige mensen gaan zelfs dood als ze andere ventjes raken :D
Wordt zeker weer wachten op Gimpsrus :P

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Razor1911 heeft zojuist een correcte crack gereleased. Nu kan het feest pas echt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 26 March 2003 @ 23:05:
Razor1911 heeft zojuist een correcte crack gereleased. Nu kan het feest pas echt beginnen.
Ja, patch werkt uit de kunst :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
kunnen jullie em ook online spelen? of alleen als je em gekocht hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Geen idee maar ik heb em dan net gespeeld en Vietcong is zeker weten het waard om te kopen! De missies, OH MIJN GOD! Met een extreem hoge kwijlfactor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik probeerde net online te spelen maar ik krijg een vreemde toon die lijkt op een telefoontoon, en daarna een toon die je krijgt als iemand snel opneemt en ophangt :?. Vreemd hoor. Maybe dat het met de repack of patch wel lukt.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 11:46
IK heb hem net ook binnen. Ziet er geweldig uit. loopt tot nu toehier lekker.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Hefe schreef op 26 March 2003 @ 23:40:
kunnen jullie em ook online spelen? of alleen als je em gekocht hebt..
Online is geen probleem, werkt uit de kunst. Beetje weinig servers nog.
Hoe zou dat toch komen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik wacht wel op het origineel, anyway voor de mensen die hem compleets spelen..hoe zijn jullie framerates?
Op het official Vietcong forum klagen er ontzettend veel mensen over belachelijke framerates.
Mensen die de demo goed konden spelen klagen nu met dezelfde settings dus over bijna onmogelijk lage framarates.
Iemand van jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Geen last van, than again:

Sys 1: XP2600+, 1GB PC2700, NVidia Ti4200
Sys 2: P4 2.4GHz, 756 PC2700, Radeon 9500

Dus jah die framerates vallen hier reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Sipio schreef op 27 March 2003 @ 07:17:
Ik wacht wel op het origineel, anyway voor de mensen die hem compleets spelen..hoe zijn jullie framerates?
Op het official Vietcong forum klagen er ontzettend veel mensen over belachelijke framerates.
Mensen die de demo goed konden spelen klagen nu met dezelfde settings dus over bijna onmogelijk lage framarates.
Iemand van jullie daar ook last van?
ik heb het origineel alleen niet legaal, maar ik beloof bij deze dat ik hem zeker koop, (heb immers ook vorige week IL2 FB besteld :*D ) moet allene even sparen!

anyway ik heb een xp1800@2000, 512mb ddr, kyro2 175@195 en het draait GOED hiero! in 1024X768@16bit details high (sliders helemaal rechts!) draait denk met zo'n 30/35fps (in demo tenminte, kan nu me fps niet opvragen)

als je vietcong voor een redelijke prijs wilt bestellen raadt ik jullie www.proxis.be aan, alleen is vietcong er nog niet :( maar denk dat ie daar niet al te duur zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het net even op mijn p3 500 met tnt2 m64 gespeeld op 800x600@16bit en alles high, het schokte af en toe maar het was best wel te spelen :) niet zo'n zwaar spel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
openGL he, draait overal wel goed op! (openGL, zouden ze allemaal eens moeten doen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
er zijn niet echt veel servers om online te spelen :(. degene die er nu zijn kom ik niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik wordt op het moment overspoeld met mailtjes en ICQ berichtjes van mensen die de Razor1911 crack willen hebben.

Bij deze: nee, ik ben geen distributiecentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

Zijn er al veel mensen die m gespeeld hebben? Hij is nu rustig aan het binnendruppelen, dus ik moet nog ff wachten :P

Ik ben vooral benieuwd naar de AI van de poppetjes in de Single Player. Maken ze ook gebruik van alle rotsen/bomen/bosjes om in te verbergen enzo, zoals je dat nu ook kan doen in de multiplayer? Zo ja, dan lijkt het me echt té vet worden, en ben ik bijna boos dat ze het zo net voor mn tentamenweek uitbrengen :( :P

De multiplayer heb ik helemaal plat gespeeld echt :D

Iemand al screens gemaakt om nog ff lekker op te kwijlen?!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb ook gehoord ;) dat de framerates ontzettend meevallen

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 10:49:
ik heb het net even op mijn p3 500 met tnt2 m64 gespeeld op 800x600@16bit en alles high, het schokte af en toe maar het was best wel te spelen :) niet zo'n zwaar spel dus
ohw, ik ben blij :D
dan gaat ie ook nog wel op mijn systeem draaien -> pIII 800MHz, 320mb, Geforce 4 mx440 128MB, en misschien zelfs na een beetje tweaken nog wel op m'n pII 400mhz, 320mb en Geforce2 32mb.

Nog heel ff wachten en dan weten we het.

[ Voor 3% gewijzigd door T-8one op 27-03-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
In missie 5 of 6 moet je een POW redden. Op easy niveau is dit al bijna niet te doen en zodoende zit ik al 3 uur vast.

Wachten op cheats of savegames dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Hij is uitgesteld naar 8 april :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Hyp3rman schreef op 27 March 2003 @ 17:16:
Hij is uitgesteld naar 8 april :(
Dat was vorige week al bekend. Ach joh, das over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 27 maart 2003 @ 15:26:
In missie 5 of 6 moet je een POW redden. Op easy niveau is dit al bijna niet te doen en zodoende zit ik al 3 uur vast.

Wachten op cheats of savegames dus.
Hey, is dat dat stuk met die tunnel? Daar zit ik vast namelijk [ook op easy]. Je zit daar in een pikke-donkere tunnel, waar je echt NIETS ziet, behalve als je met die lichtstaafjes licht maakt. Alleen van die lichtstaafjes heb je er maar 8, en eenmaal op de grond gegooid kan je ze niet meer oppakken. Of ik doe iets verkeerd, dat kan natuurlijk ook. Iemand die hier al wel verder is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik wacht op de screens ;) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een lekkere game is dit zeg! :9

Quick FIght op Normal en Too Many!! bots, lekker raggen met me shotgun heeeeeerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 19:02:
[...]

Hey, is dat dat stuk met die tunnel? Daar zit ik vast namelijk [ook op easy]. Je zit daar in een pikke-donkere tunnel, waar je echt NIETS ziet, behalve als je met die lichtstaafjes licht maakt. Alleen van die lichtstaafjes heb je er maar 8, en eenmaal op de grond gegooid kan je ze niet meer oppakken. Of ik doe iets verkeerd, dat kan natuurlijk ook. Iemand die hier al wel verder is gekomen?
:X flashlight :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 19:02:
[...]

Neej...

spoiler: je redt die gast niet in dat level maar je gaat op een gigantisch spannende nachtmissie vervolgens en die is zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAaaaarrg.... Ik al denken: huh? Hadden ze in Vietnam toen geen zaklamp? Want de 'F' toets werkte niet... en kon zo 1-2-3 geen zaklamp vinden :)

Edit:

Damn, wat een über vet spel is dit toch eigelijk :D

Uiteraard MOEST ik natuurlijk deze mission afmaken... Weer een paar uur later en een hoop dooie VC's :)

Morgen maar eens verder met de POW te bevrijden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat een ongelooflijk UBERVET spel is dit zeg! 8)

de demo was al goed, maar dit slaat echt alles!

Ik weet wel wat ik ga doen de komende tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

ThrillSeeka schreef op 28 maart 2003 @ 08:33:
Wat een ongelooflijk UBERVET spel is dit zeg! 8)

de demo was al goed, maar dit slaat echt alles!

Ik weet wel wat ik ga doen de komende tijd!
Fuck :(

En ik heb dus komende week een tentamenweek :(

Ik denk dat ik een GoT + Vietcong ban aan ga vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Wat ik bedoelde betreffende dat FPS probleem was ook niet dat het een zwaar spel was.
Ik bedoelde dat op het official forum er een paar mensen waren met echt vette pc's die toch maar iets van 12 FPS haalde enz enz.

Er is/was dus gewoon echt een fps prob en sommigen dachten dat het iets te maken had met de geluidskaarten en EAX.

Anyway zo te horen kunnen jullie allemaal lekker knallen dus geen fps probs :)

*EDIT* Als ik de official forums nog eens doorlees is het mischien al duidelijk waarom jullie geen fps problemen hebben.
Het schijnt te komen door de CD's er zit een soort van protectie op wat niet naar behoren schijnt te werken.
Het enige wat je dus nodig schijnt te hebben is een no-cd patch.

Als dit het probleem echt blijk te zijn is het wel weer ironisch dat de mensen die de game gewoon gekocht hebben gelijk met problemen zitten en de warez mensen nergens last van hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door Sipio op 28-03-2003 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 27 March 2003 @ 22:57:
[...]

Neej...

spoiler: je redt die gast niet in dat level maar je gaat op een gigantisch spannende nachtmissie vervolgens en die is zo moeilijk.
Daar ben ik nu, ga er nu maar eens ff mee beginnen. En die tentamenweek: tja, net m'n laatste tentamen ver@(#*&@#, dus voorlopig alle tijd om Vietcong te spelen :)

Weet iemand trouwens wat de 'beste' instellingen zijn voor VC ?
Ik heb nu deze, maar heb eigelijk geen idee of het nog mooier kan [FYI: CPU is een P4 @ 2.26 GHz ]
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s555022/vietcong_startup.gif

Weet iemand betere settings [dus meer kwaliteit, snelheid boeit me niet zo want het is goed speelbaar nu]?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik draai hem op 1280x960 32 bit @ 85 Hz, textures in vid mem, alleen dat vinkje voor prefer 16bit textures heb ik wel weggehaald :S
Dat leek me betere textures op te leveren of heb ik het nu mis?

Ik heb een Ti4400 proc is 2 Ghz p4 met 512 mb DDR333 en het loopt als een zonnetje! :9
Heb btw ook EAX aan en nergens last van hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

nieuws over de editor :

First news of the day relates to a much-discussed issue within the Vietcong community, and especially around the game’s official forums. Jarek could inform us that a “game editor” will be arriving which will let “modders” create/edit maps, characters and other parts of the game. Pterodon has been using professional modelling program such as 3D Studio Max, with specialized plug-ins. The Pterodon team is working hard in convincing Take2 to obtain a licence of gMAX for the users who do not have fully licensed versions of 3Dmax, but it all comes down to what Take2 wish to bundle with its game. In a second statement from Mr. Kolar, the Pterodon team would like to licence gMAX as a “primary modelling tool for MOD developers”.

It seems rather clear that there will be no editor in game CD released with the retail version, but rather as an update at a later time to accommodate the VC community to its fullest. Not only is this great news, but the Team Leader from Pterodon could also share that “the game also uses its own scripting language (in C syntax), which is planned to be presented for the users”. In easier terms this means that Pterodon has learned from fellow European game companies (Codemaster’s Operation Flashpoint among others) that letting users edit the games’ scripts is the way to go. This will open up a new world to the gamer, like scripting own missions, in game movies etc.

Jarek goes on to say that this tool is a “powerful one”, and that it can “call routines” from the engine while enabling you to edit scripts both for single-player, as well as multiplayer missions. While the Pterodon team would like to publish the editor as soon as possible, it’s up to Take2 when it will be released to the general public, and it may take “several months” if we should believe Mr. Kolar.

bron : www.swedeland.com

w00t

kan niet wachten om hiervoor te gaan mappen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Als iemand een savegame heeft van dat je die Marv gered hebt en terug naar de LZ gaat, zou je die dan a.u.b. willen mailen naar me :? Ik heb deze missie vanochtend wederom een aantal keer geprobeerd maar het lukt me niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 09:12:
[...]

Daar ben ik nu, ga er nu maar eens ff mee beginnen. En die tentamenweek: tja, net m'n laatste tentamen ver@(#*&@#, dus voorlopig alle tijd om Vietcong te spelen :)

Weet iemand trouwens wat de 'beste' instellingen zijn voor VC ?
Ik heb nu deze, maar heb eigelijk geen idee of het nog mooier kan [FYI: CPU is een P4 @ 2.26 GHz ]
[afbeelding]

Weet iemand betere settings [dus meer kwaliteit, snelheid boeit me niet zo want het is goed speelbaar nu]?
Ik weet niet al teveel van pc's hoor, maar het lijkt mij dat als je hem op 32 bit zet en je zet daarna 'prefer 16 bit textures' aan dat dat elkaar een beetje tegenspreekt :? toch?

Anyway; ik heb gister het spel ff gespeeld (nadat ik de demo helemaal grijs had gespeeld natuurlijk) en ja hij is echt gaaf. En ook op een minder systeem als de mijne draait ie nog goed (p3 1gig, 512 Mb, 64 MB geforce 2). Dus das goed nieuws voor velen :)

En gelukkig heb ik mn tentamens net gehad; dus de 'release' kwam precies op tijd :) Lekker gamen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het origineel beter te spelen dan de demo?

Ik hoop dat er qua fps verbetering in zit!

Specs: XP2000+ , 256MB PC133 en Ati Radeon 32 mb SDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 20:19

Maxow

Hidden Sound System

ik vind zelf dattie redelijk tot slecht loopt op mijn pc :( (de full)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om die POW te redden? Ik kom niet verder dan het neerschieten van 1 à 2 van die VC's, maar vervolgens wordt altijd die POW neergeknalt en is het mission failed...

Edit:

Klik hier

Al iets gevonden over hoe die kerel te redden, op het officiële VC forum :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
aarch :(:( ik kom op geen enkele server :( helaas, iemand daar nog meer last van?, dit is gewoon niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

El_Hefe schreef op 28 maart 2003 @ 15:12:
aarch :(:( ik kom op geen enkele server :( helaas, iemand daar nog meer last van?, dit is gewoon niet leuk
Ligt het niet aan je firewall settings?

Hier werkt alles ok.

Op het officele forum hadden, geloof ik, wel meer mensen hier last van.

ps
Die nieuwe online maps zijn echt een verademing na 'stream' (demo-map)
8)

[ Voor 3% gewijzigd door Dionysos op 28-03-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

ow foutje, srry

[ Voor 94% gewijzigd door Dionysos op 28-03-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dionysos schreef op 28 March 2003 @ 15:38:
[...]

Ligt het niet aan je firewall settings?

Hier werkt alles ok.

Op het officele forum hadden, geloof ik, wel meer mensen hier last van.

ps
Die nieuwe online maps zijn echt een verademing na 'stream' (demo-map)
8)
Ik vond stream eigenlijk wel een goeie map, nog steeds trouwens. En ik heb hem echt wel vaak gespeeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
helpt het ook om poorten te mappen mischien :?, en welke dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 19:22
Hij loopt hartstikke slecht bij mij, moet op 800x600 spelen met alle details op zijn laagst om het vloeiend te houden, je mag toch wel wat meer verwachten dan dit of niet? Systeem zie sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Zonet ff gespeelt, single en multiplayer en hij is errug, errug, errug fijn! :9
Singleplayer geeft echt het gevoel dat je midden erin zit, en je duikt zo het verhaal in.
Multiplayer is ook erg leuk, leuke maps erbij enzo alleen nog weinig servers ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
Hey M@nic,heb net nog ff met je gespeeld volgens mij,mijn nick was N1cc :)
Ikzelf vind hem ook erg cool. Multiplayer is leuk,moet alleen nog ff wennen.
Single player is ook erg goed. Soms wat moeilijk maar dat is dan ook een uitdaging :)
Ben erg tevreden. Draait soepel maar ik heb dan ook een nieuwe pc.
Saekerhett,ik denk dat het ook wel wat beter zou kunnen,heb je de nieuwste detonators geprobeerd?

If it aint dutch,it aint much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

El_Hefe schreef op 28 March 2003 @ 15:12:
Jij hebt de nieuwe exe nog niet. Zoek eens naar Razor :X. Daarna is het opgelost als het goed is. Btw ik vind dit spel echt tof, vooral die map op het strand. Dit is mijn game geworden! :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Royz op 28-03-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Waarom posten jullie geen screenies? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd .. raak uitgekeken op die screens op het internet. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een stuk of wat ingame SP & MP screens willen posten?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 01:15:
Ja idd .. raak uitgekeken op die screens op het internet. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een stuk of wat ingame SP & MP screens willen posten?
Idd was me net hetzelfde aan het afvragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
Royz schreef op 28 March 2003 @ 23:06:
[...]

Jij hebt de nieuwe exe nog niet. Zoek eens naar Razor :X. Daarna is het opgelost als het goed is. Btw ik vind dit spel echt tof, vooral die map op het strand. Dit is mijn game geworden! :9~
heb ik al ;)
het rare is dat als ik het spel opstart heb ik geen geluid, want die zet vietcong automatisch uit :?. En over de multiplayer, soms kom ik er wel in en soms niet.
naja, ik zal mn computer maar weer 's opnieuw moeten formatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ok een paar erg verkleinde screenshots!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/hlpoots/vc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/hlpoots/vc2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/hlpoots/vc3.jpg

Er is dus een gametype waarbij je vlaggen moet pakken voor jezelf. Een soort domination maar dan voor Vietcong. Vind het de leukste gametype imho :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Bah zit nog steeds vast in die POW missie. Heb al zoveel geprobeerd. Tijd voor uninstall denk ik :(

En niemand die me een savegame wil sturen :X

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-03-2003 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Kaap schreef op 29 March 2003 @ 09:51:
Bah zit nog steeds vast in die POW missie. Heb al zoveel geprobeerd. Tijd voor uninstall denk ik :(

En niemand die me een savegame wil sturen :X
Beetje zwak om dan meteen het spel te uninstallen :X

probeer de forums eens zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Royz schreef op 29 March 2003 @ 02:18:
Ok een paar erg verkleinde screenshots!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Er is dus een gametype waarbij je vlaggen moet pakken voor jezelf. Een soort domination maar dan voor Vietcong. Vind het de leukste gametype imho :D.
Mm, leuk! Maar die laatste twee screens zijn toch gewoon van de demo of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Co-op :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
ThrillSeeka schreef op 29 March 2003 @ 13:07:
[...]

Beetje zwak om dan meteen het spel te uninstallen :X

probeer de forums eens zou ik zeggen :)
Al gedaan en toch lukt het niet, geen zin om keer op keer opnieuw te proberen. Kijk, als iemand nou een savegame geeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Zoefff schreef op 29 March 2003 @ 13:38:
[...]

Mm, leuk! Maar die laatste twee screens zijn toch gewoon van de demo of niet?
Nee kijk maar naar die vlaggen linksboven ;). Als ze allemaal van jouw team zijn heb jij een punt. Dat is de bedoeling dus. Je moet al die vlaggen veroveren en bewaken. Deze spel mode was niet in de demo :D. (btw het is idd wel exact dezelfde map!)

[ Voor 5% gewijzigd door Royz op 29-03-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dit is de eerste game waarbij ik constant twijfel wat ik nou moet gaan spelen... single player of online multiplayer :?

Helemaal geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Royz schreef op 29 maart 2003 @ 14:21:
[...]

Nee kijk maar naar die vlaggen linksboven ;). Als ze allemaal van jouw team zijn heb jij een punt. Dat is de bedoeling dus. Je moet al die vlaggen veroveren en bewaken. Deze spel mode was niet in de demo :D. (btw het is idd wel exact dezelfde map!)
Jah, dat bedoelde ik, dat het dezelfde map was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Ik heb toch echt wel uitgekeken naar deze game, maar ik vind hem zwaar tegenvallen. Ik speel hem op 1280x1024, maar de graphics vallen me zwaar tegen, echt een pixelbrei..

Maar graphics zeggen niet alles dus toch ff doorgespeeld, maar het krijgt me niet geboeid, jammer maar helaas....

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:16

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Macer schreef op 29 maart 2003 @ 16:01:
Ik heb toch echt wel uitgekeken naar deze game, maar ik vind hem zwaar tegenvallen. Ik speel hem op 1280x1024, maar de graphics vallen me zwaar tegen, echt een pixelbrei..

Maar graphics zeggen niet alles dus toch ff doorgespeeld, maar het krijgt me niet geboeid, jammer maar helaas....
Same here. Nu heb ik de eerste 3 missies gespeeld en zat me echt te vervelen. En tres lelijk spel idd.

Multi nog een keer proberen en daarna is het waarschijnlijk *delete*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hmm..Ik heb er ook naar uit zitten kijken, maar nu blijkt het toch tegen te vallen. Zal hem straks toch ff installeren.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ,

Het spel is perfect alleen een beetje zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Vreemd dat iedereen de graphics zo slecht vinden. Ik vind de graphics juist wel goed, maybe wel zwaar, maar ik geniet er wel van. Ook het geluid is netjes! Schiet eens in het water dat ziet er echt mooi uit en klinkt gewoon net echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen in het level "Tunnel Rat"?

Ik kom niet verder dan dat stukje dat je bij die radiopost ben gweest...dan zegt ie dat je verder moet ,maar ik kom niet verder :|
Weet iemand waar ik heen moet om die kerel te bevrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Waarschijnlijk vind iedereen de graphics zo lelijk omdat er een vreemd effect in alles zit. ik had namelijk ook een beetje moeite met "focussen" op bepaalde dingen. Een bosje bevoorbeeld: in een ander spel zie je de textures gewoon het zelfde, maar hier hebben ze een beetje een doom effect. dus de kleurtjes van een punt die hetzelfde zouden moeten zijn, die veranderen steeds een beetje waardoor je je focus kwijtraakt. dit is soms immens iritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Start game as usual. During gameplay press TILDE to go to console, then enter the following cheats followed by ENTER:
GIFTFROMPTERODON - Enable Access To The Following Cheat Codes:
CHTHEAL - Restore Health
CHTHEALTEAM - Restore Health For Team
CHTWEAP - Get Weapon Where X Is Value 0-30
CHTAMMO - Refill Ammunition
CHTGRENADES - Get Grenades
CHTALLQF - Access Quickfights
CHT3PV <0/1> - Play In 3rd Person View
CHTCANNIBALS - ?
CHTKOSTEJ - ?
SHOWFPS <0/1> - Show FPS Information
SHOWPROF <0/1> - Show Other Statistics