Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb het ook weer eens ff geprobeerd en ben behoorlijk verslaafd.
Ik ga het spel zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

same here;
zelfs met een 56kb/s modem verbinding is dit goed te spelen met 16man in 1 server.
toppie;
gameplay doet me zeeeer sterk herinneren aan strike force (mod voor ut) die is namelijk precies 't zelfde

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Het ziet er inderdaad wel cool uit, heeft zeker de potentie om straks misschien wel MOHAA op te volgen als mijn favo online game.

Het is weer eens wat anders de jungle, een game waar je eigenlijk in mag campen ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 08:17
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 20:44:
[...]

The ports i added to my router were 5425 udp and tcp and port ranges 2000 to 3200 udp and tcp
These worked fine for gamespy.
------------------
If Vietcong uses DirectX's DirectPlay interface, you will need either TCP and UDP port 47624 or 6073, both incoming and outgoing as well as TCP and UDP ports 2300-2400
-----------------
The port you need open for gamespy's "query port" for vietcong is udp 15425
-----------------
And port 15425 would be the answer

Nog niet geprobeerd, laat het weten als het werkt :)
Dat zijn 2600 poorten om door te sturen!
Zou dat niet wat specefieker kunnen?
Volgens mij kan ik maximaal 200 poorten doorsturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, je hebt gelijk. Gister een tijdje gehost. Met alleen 5425 en de 15425 voor gamespy open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iets wat ik pas had uitgevonden;
je hebt een 'krat' wat de vlag op staat met CTF dump daar maar eens een nade op (staat ie in de hens) ... wordt 't verrektes moeilijk om de vlag nog te pakken voor de tegenstander(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Nu online
Ik heb het spel dus ook, maar ik krijg het niet vloeiend. Mijn specs staan onder, maar ik zal ze even posten:
Abit Kt7a, TB1200 , 2x Infineon 256MB cas-2, WD 80GB 800JB,
MSI GeForce4 4400 vivo, SB Live!1024

Ik heb de nieuwe patch ook geinstalleerd, maar zelfs in 800x600 komt hij bijna nooit boven de 30 fps :( Ani. Filtering staat uit en fsaa ook.

Ik heb detonator 40.72, dx 8.1 en via-4-in-1 drivers geinstalleerd. Ik draai WinXp.

Weet iemand een oplossing? Kan het aan de instellingen in het spel liggen?

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week de film "Predator" gezien en zat te bedenken hoe tof het zou zijn (als het goed uitgewerkt wordt) als hier een mod van kwam voor Vietcong. :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om in te zoomen met de sniperscope?
Ik hoorde van iemand in een server dat dat mogelijk is en als ik door mijn scope kijk en ik draai aan mijn scrollwheel dan hoor ik getik en zie ik het beeld iets verspringen maar verder gebeurd er dus niks.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel inzoomen(z volgens mij) maar je zoomt wel ver in, dus met zo'n kleine map heb je er niks aan. maar het kan dus wel, moet je maar ff in options kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Tobias schreef op 31 December 2002 @ 19:52:
Ik heb het spel dus ook, maar ik krijg het niet vloeiend. Mijn specs staan onder, maar ik zal ze even posten:
Abit Kt7a, TB1200 , 2x Infineon 256MB cas-2, WD 80GB 800JB,
MSI GeForce4 4400 vivo, SB Live!1024

Ik heb de nieuwe patch ook geinstalleerd, maar zelfs in 800x600 komt hij bijna nooit boven de 30 fps :( Ani. Filtering staat uit en fsaa ook.

Ik heb detonator 40.72, dx 8.1 en via-4-in-1 drivers geinstalleerd. Ik draai WinXp.

Weet iemand een oplossing? Kan het aan de instellingen in het spel liggen?
Ja dat wil ook wel eens weten 1280x1024 liep het beter dan op 1024x768 32bit, gaat hier om een Duron 1300 512SDRAM en ATI Radeon 8500 275mhz met alle nieuwste drivers en DX9 :?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

iemand nog een server online??

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet te spelen op mijn duron 800
ik wacht op de hele versie in maart/april
dan koop ik wel een p2,5gigahertz en zo'n nieuwe ATI kaart
hopelijk hebben de makers dan de netwerkcode verbetert zodat ik mooi
aan de slag kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 14:13:
Je kan wel inzoomen(z volgens mij) maar je zoomt wel ver in, dus met zo'n kleine map heb je er niks aan. maar het kan dus wel, moet je maar ff in options kijken.
Uiteraard heb ik het options menu al nagekeken maar kan ik ook nergens een zoom functie vinden.
Mischien kijk ik er totaal over heen maar als iemand meer weet hoor ik het graag.

Voor de duidelijkheid bedoel ik dus dat als je door je sniperscope kijkt, je het beeld nogdichter naar je te kunt halen?
Niet dat ik het veel zou gebruiken idd omdat het bij deze map niet nodig is maar als het een optie is wil ik het wel graag weten ;)

tnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kun je eigenlijk de zoom afstand van je verrekijker verstellen? dat zou namelijk heeeeeeel erg gaaf zijn in dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kickje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik ben echt bagger als ik VC ben, ik ben er nu achter waarom....het ligt gewoon aan de camouflage!

Ik ben er vrijwel van overtuigd, want die USA zie ik nooit als ik VC ben.
Als ik USA ben dan zie ik de VC altijd van 3 km afstand.

Net een discussie gehad met een gast op een server, hij had 120 kills en 40 death @ USA.
Toen ik zei dat ie pas echt goed was als ie dat @ VC haalde zat ie dom te doen, het zou niet aan de camouflage liggen enzo.

Nou je moet echt vet campen als VC wil je onzichtbaar blijven :r

Daarnaast hebben ze op veel servers een class limiet zodat je nooit sniper kan zijn, tenzij je effe mazzel hebt.

Ik gooi 'm er nu af, pas als er fatsoenlijke VC camouflage komt, dus geen Pikzwart kleren maar gewoon groen dan doe ik weer mee.

Erg jammer, want het spel vind ik wel vet, maar zo is het gewoon oneerlijk als de pest.

Ik wil graag jullie mening horen!

[ Voor 3% gewijzigd door Gman op 03-01-2003 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inzoomen is default met rechtermuisknop, je zoomt echter een beetje ver in, met het beperkte zicht in zo'n jungle niet echt handig

Je kan dus niet in verschillende 'graden'(x2 x4 x8 ofzo) instellen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 21:44:
inzoomen is default met rechtermuisknop, je zoomt echter een beetje ver in, met het beperkte zicht in zo'n jungle niet echt handig

Je kan dus niet in verschillende 'graden'(x2 x4 x8 ofzo) instellen
Dat komt nog...het is niet voor niets een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

komt dat? bron plz?
//edit
zijn er trouwens nog meer vietcong sites? behalve de officiele? want ik wil meer info etc

[ Voor 73% gewijzigd door himlims_ op 04-01-2003 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik dacht dus ook niet dat ik dat kon, dat vergroten zoals bijv x2 x8 enz...
maar ik heb al meerdere keren gehoord dat anderen dat wel konden en als ik inzoom met mijn scope en ik draai dan aan mijn scroll wheel dan lijkt het net of hij wil gaan inzoomen want dan krijg je dus zon klik.klik geluid te horen.
Alleen lijkt het dan zo alsof het niet goed werkt vandaar dat ik me afvroeg of dat bij anderen wel werkte.

Wat betreft de camo van de VC, tja het is idd niet groen maar ik heb nog niet echt het idee gehad dat ik eerder geraakt wordt als VC dan als US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

camo moet je zelf maken. US of VC ligt er gewoon aan waar jij je schuil houd.
Ik zelf zit niet langer dan 1min. op de zelfde plaats ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op 03 januari 2003 @ 21:41:
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik ben echt bagger als ik VC ben, ik ben er nu achter waarom....het ligt gewoon aan de camouflage!

Ik ben er vrijwel van overtuigd, want die USA zie ik nooit als ik VC ben.
Als ik USA ben dan zie ik de VC altijd van 3 km afstand.

Net een discussie gehad met een gast op een server, hij had 120 kills en 40 death @ USA.
Toen ik zei dat ie pas echt goed was als ie dat @ VC haalde zat ie dom te doen, het zou niet aan de camouflage liggen enzo.

Nou je moet echt vet campen als VC wil je onzichtbaar blijven :r

Daarnaast hebben ze op veel servers een class limiet zodat je nooit sniper kan zijn, tenzij je effe mazzel hebt.

Ik gooi 'm er nu af, pas als er fatsoenlijke VC camouflage komt, dus geen Pikzwart kleren maar gewoon groen dan doe ik weer mee.

Erg jammer, want het spel vind ik wel vet, maar zo is het gewoon oneerlijk als de pest.

Ik wil graag jullie mening horen!
Niet mee eens.... Het is ook altijd wat he :)
Dan zijn het de wapens, dan weer te weinig spelers, en nu is het de camo.

Ik speel altijd als VC en die us mannetjes zijn echt wel te zien hoor. Het is maar net hoe je speelt. Rushen is niet echt mijn stijl en dat heeft ook gewoon geen zin.
Als je een donkere camo hebt, dan pas je je stijl daarop aan. Rustig door het level gaan, gebruik de omgeving om achter te schuilen. Verplaats je, scan je omgeving en verplaats je, simpel.
En ik weet niet wat voor type je speelt, ik speel meestal CTF, en ik heb nu al drie avonden achter elkaar met het vc team prima gespeeld.
US heeft echt niet constant gewonnen hoor. Maar goed als jij een de-install wilt doen, prima, ik houd je niet tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat geklik wat je hoort is het scrollen door je inventory, terwijl je met een hand je verrekijker vasthoud, houd je met de andere even een ak47 vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Vamiddag weer in een server rondgevraagd en ik kreeg weer te horen dat het wel degelijk mogelijk is om in te zoomen met je sniperscope, ik snap het niet meer.

Heeft er iemand al last gehad van die nieuwe rage btw?
Ik ben nu al paar keer in een server een SKYWALKER tegengekomen.
Schijnt een exploit van de map te zijn waardoor je gewoon door de lucht kunt lopen en iedereen beneden af kunt schieten.
Hoop dat ze dat snel verhelpen in een volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Scarecrow schreef op 04 January 2003 @ 11:12:
komt dat? bron plz?
//edit
zijn er trouwens nog meer vietcong sites? behalve de officiele? want ik wil meer info etc
Tuurlijk komt dat, dacht je dat het de bedoeling is om altijd op max ingezoomed te zijn?
Lijkt mij toch echt niet, bij elk spel met sniperguns heb je tot nu toe kunnen inzoomen.
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 13:10:
[...]

Niet mee eens.... Het is ook altijd wat he :)
Dan zijn het de wapens, dan weer te weinig spelers, en nu is het de camo.

Ik speel altijd als VC en die us mannetjes zijn echt wel te zien hoor. Het is maar net hoe je speelt. Rushen is niet echt mijn stijl en dat heeft ook gewoon geen zin.
Als je een donkere camo hebt, dan pas je je stijl daarop aan. Rustig door het level gaan, gebruik de omgeving om achter te schuilen. Verplaats je, scan je omgeving en verplaats je, simpel.
En ik weet niet wat voor type je speelt, ik speel meestal CTF, en ik heb nu al drie avonden achter elkaar met het vc team prima gespeeld.
US heeft echt niet constant gewonnen hoor. Maar goed als jij een de-install wilt doen, prima, ik houd je niet tegen...
Nou ik speel het al meer dan een week en ik zie met m'n eigen ogen dat de VC spelers gewoon of bout zijn of pech hebben.

Ik irriteer me er ook aan dat ik nooit wat hoor als ik neergemaait wordt, bij een sniper is dat logisch, maar een M16 ofzo moet je toch wel wat horen, maar nee, ik val gewoon dood, kijk om me heen en zie niks.

Ik heb ook heel sneaky gedaan, maar dan gaat het spel zooooooooo langzaam dus af en toe een stukje sprinten is wel lekker, maar dodelijk (duh).

Pas als m'n nieuwe surround set er is install ik 'm weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Sipio schreef op 04 januari 2003 @ 19:54:
Vamiddag weer in een server rondgevraagd en ik kreeg weer te horen dat het wel degelijk mogelijk is om in te zoomen met je sniperscope, ik snap het niet meer.

Heeft er iemand al last gehad van die nieuwe rage btw?
Schijnt een exploit van de map te zijn waardoor je gewoon door de lucht kunt lopen en iedereen beneden af kunt schieten.
Hoop dat ze dat snel verhelpen in een volgende patch.
sniperscope:
tuurlijk kan je inzoomen met de sniperscope net zoals de andere wapens.

SKYWALKER:
ik heb net ff als SKYWALKER gespeeld maar ik kon niet zweven of vliegen ofzo.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
tuurlijk kan je inzoomen met de sniperscope net zoals de andere wapens.
IK heb het dus niet over gewoon door de scope kijken (dat snap ik ook wel) waar ik het de hele tijd over had is door de scope kijken en dan nog eens inzoomen.
Zoals we het hierboven al zeien bijv x2 x6 x8 enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
RAZORDUDE schreef op 07 January 2003 @ 00:52:
SKYWALKER:
ik heb net ff als SKYWALKER gespeeld maar ik kon niet zweven of vliegen ofzo.
Er zit dus ergens een bug in de map waardoor dit gebeurt, niet dat je door met de naam SKYWALKER te spelen opeens gaat vliegen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 07-01-2003 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:07

Tys

Ligt het aan mij of zijn de grphics niks? :?, echt gewoon, er is qua graphics niks verbeterd, je blijft gewoon de blokjes zien..., maar omgeving ziet er kewl uit.. :D

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Er zit dus ergens een bug in de map waardoor dit gebeurt, niet dat je door met de naam SKYWALKER te spelen opeens gaat vliegen
Dat wist ik wel, ik had ook al het idee dat de vorige poster het verkeerd begreep maar kon me toch niet voorstellen dat iemand zo dom kon zijn door te denken dat je door de naam SKYWALKER ineens zou kunnen vliegen 8)7

LOL no offense hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Rafe schreef op 07 januari 2003 @ 07:51:
[...]

[...]

Er zit dus ergens een bug in de map waardoor dit gebeurt, niet dat je door met de naam SKYWALKER te spelen opeens gaat vliegen :P
Ik weet waar die 'hole' zit... je valt er zo doorheen.
Het is in de buurt van de amerikaanse vlag.

Je hebt die heuvel waar je met die boomstam op kan. En dan 1 heuvel verder, richting vc zeg maar.

Het is op zich een prima snipe plek,niemand weet het zowat, zolang je maar niet in dat gat dondert :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/graphichole.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL....jedi in vietcong! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
lekker vietcong sfeertje en de graphics zijn nog redelijk, speelt ook lekker, denk alleen als je demo hebt gespeelt je ut wel gezien hebt

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

//edit
opverzoek geknipt

[ Voor 98% gewijzigd door himlims_ op 08-01-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik wou zeggen dat het nou niet verstandig was om haarfijn te gaan uitleggen hoe je in dat gat valt.
Maar laten we maar hopen dat het er idd snel uitgehaald wordt, aan de andere kant is deze bug al zo bekend dat iedereen eigenlijk al bij voorbaat ook de lucht in de gaten houdt en dat je vaste en zeker zo gezien bent.
Dus dont try it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommel
  • Niet online
Ik kan maar niet spelen jammer genoeg, een server joinen lukt voor geen meter. Blijf maar die toon krijgen alsof er is opgehangen :(
Zit wel achter een firewall & router (Draytek Vigor 2200e) maar heb de juiste poorten (5425 TCP en UDP) gemapt naar mijn pc. Ook heb ik het volgende al geprobeerd uit een andere post
If Vietcong uses DirectX's DirectPlay interface, you will need either TCP and UDP port 47624 or 6073, both incoming and outgoing as well as TCP and UDP ports 2300-2400
Wie weet er nog raad ?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommel
  • Niet online
Schupke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2002 @ 19:17:
hopen dat het niet opf achterna gaat ....
Hmm, het spel lijkt in geenzins op OFP. Binnenkort komt patch 0.98 uit die de laatste bugjes zou moeten verhelpen uit het spel :)

Aanrader om de demo ff te downen, je zal er geen spijt van hebben. Het mooie aan het spel is de manier van richten ala Strike Force / OFP / Third Reich. Je hebt dus geen crosshair maar je moet de iron sight gebruiken. Erg geslaagd IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Het mooie aan het spel is de manier van richten ala Strike Force / OFP / Third Reich. Je hebt dus geen crosshair maar je moet de iron sight gebruiken. Erg geslaagd IMO.
Helemaal mee eens dat dit heel mooi gedaan is, het is echter wel een server side optie.
De server moet Vietnam mode instellen anders heb je gewoon hud en crosshair.

Maar idd een superdemo en ik ga het spel zeker kopen.
Hopen dat die patch die bugs uit de map halen en dan bedoel ik voornamelijk die gaten in de map waardoor je van die skywalkers krijgt.

Het mooie van dit spel vindt ik trouwens dat het niet zo'n run and gun game is, het is mooi om langzaam door die map te sneaken.
Dit is dus meestal wel op een server die Vietnam mode ingesteld heeft staan want als er een crosshair aanwezig is zie je naar mijn idee toch meer run and gun spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op 27 January 2003 @ 11:51:
[...]

Het mooie van dit spel vindt ik trouwens dat het niet zo'n run and gun game is, het is mooi om langzaam door die map te sneaken.
Dit is dus meestal wel op een server die Vietnam mode ingesteld heeft staan want als er een crosshair aanwezig is zie je naar mijn idee toch meer run and gun spelers.
klopt, mijn eigen server staat ook altijd op vietnam mode. IMO is dat de modus die het spel echt tot zn recht laat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

whooot: volgende week nieuwe update die dat kut skywalken gaat fixen :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Sipio schreef op 07 January 2003 @ 09:39:
[...]

Dat wist ik wel, ik had ook al het idee dat de vorige poster het verkeerd begreep maar kon me toch niet voorstellen dat iemand zo dom kon zijn door te denken dat je door de naam SKYWALKER ineens zou kunnen vliegen 8)7

LOL no offense hoor..
Easter egg? :P ;)

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier linkje naar gratis Vietcong minigame(Vietcong:Jungle War):
www.junglewar.com

heb al 15283 punten :o

ps.ik heet in Jungle War SoldiCobra(typ fout tijdens account maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

Patch .98 is uit. Verhelpt een aantal bugs, waaronder het ' vliegen'.
Ook is er een new filmpie uit met daarin de voertuigen.

www.vietcong-game.com

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahh het speelt veel beter dan 0.97, de wapens zijn iets getweaked en de lag is stukkne minder... speel nu regelmatig op servers onder de 50 woohooo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
W00t,
Net patch binnen gehaald en flimpje van die voertuigen bekeken. erg indrukwekkend. Die voertuigen gaven me een beetje een battlefield 1942 gevoel, alleen dan een stuk gedetaileerder.

Ga nu ff de patch checken.

btw, dit is echt het verslavende spel sinds tijden!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Cooooooooooooool !! Die nieuwe patch is geweldig ! je kan nu ook veel beter op de map kijken.. En deze game in VC mode (zonder indicators, zonder crosshair health ammo of wat dan ook) is echt kicken !

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Zoals iemand eerder al zei, deze game komt ook naar mijn idee pas echt tot zijn recht in Vietnam mode.
Eindelijk weer eens een ander soort game dan 'run and gun' want met rustig rondsneaken bereik je des te meer.

Patch is wederom een verbetering, kan niet wachten totdat deze game uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
zijn levels wel groot genoeg voor voertuigen? gezien de demo level, of worden de levels in de full nog groter dan de map in de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Heb je Mafia gespeeld ? Reken er maar op dat er levels zullen zijn met die grote :) en dat de auto's rijden zoals in mafia.. :) geweldig dus !

Ik kan niet wachten op vietcong (en Hidden and Dangerous 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash

KingCrash

Angry Rabbit

Ook de beter kick mogelijkheden zijn wel nice!. Nu wordt een speler meteen na het voten gekickt, en niet na het aflopen van een potje

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FoggyFreek schreef op 05 February 2003 @ 03:01:
Cooooooooooooool !! Die nieuwe patch is geweldig ! je kan nu ook veel beter op de map kijken.. En deze game in VC mode (zonder indicators, zonder crosshair health ammo of wat dan ook) is echt kicken !
ik heb een crosshair op m'n scherm in VC mode (met cd marker getekend :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00b ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit.. niks mp spelen..

ik zit hier achter een servertje @home en hub en ik zie geen enkele server in de lijst komen.. gewoon een lege lijst dus!

is dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
ik heb een crosshair op m'n scherm in VC mode (met cd marker getekend )
Geez man, sommige mensen gaan wel erg ver om iets voordeel te hebben.
Maar voor mensen zoals jij is speciaal de discussie al losgebarsten op het official forum om de Dev's over te halen dat je gun niet automatisch naar het midden van het scherm schiet in vietnam mode. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sipio schreef op 07 februari 2003 @ 10:50:
[...]

Geez man, sommige mensen gaan wel erg ver om iets voordeel te hebben.
Maar voor mensen zoals jij is speciaal de discussie al losgebarsten op het official forum om de Dev's over te halen dat je gun niet automatisch naar het midden van het scherm schiet in vietnam mode. ;)
weet ik, best geinig forum; maar het duurt na mijn mening 'te' lang wachten voor er gereageerd wordt op een topic (soms 2 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Scarecrow> Hebben we het wel over hetzelfde forum? ik kom er elke dag en elke dag wordt er veel gepost.
Mischien heb je gelijk dat er op bepaalde topics niet gereageerd wordt maar ik heb het nog niet mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Dit is het enige spel waar ik nog op wacht eigenlijk. Vietcong heeft nog een aantal kleine dingetjes die verbeterd moeten worden maar als dat gebeurd is dan is dit mijn spel!!! Ben bereid om het te kopen zelfs ;). Helaas heb ik .98 nog niet kunnen proberen alleen .97. Skywalken was idd irritant, je kon het trouwens ook bij de helikopter!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik heb m net ff gedownload.. het is echt een wreed spel. ik ga m echt kopen denk ik

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb je de demo of 't volledige spel gedownload?
anyway; deze game ga ik zekers kopen want
IK KRIJG DE 24STE KABEL
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
sorry voor deze blije reactie - maar na 5 jaar internetten via 56kb/s heb ik er schoon genoeg van

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vietcong is een spel waar je tenminste ECHTE teamplay hebt, anders is er namelijk niks aan voor je eigen partij! Als pilot ben je een soort god, omringt door 4 teammaten die je beschermen, omg, die sfeer, omg.. Ik kan niet wachten op het origineel.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik vind team mates maar irritant
ik ga liever zelf op pad; mijn eigen route, mijn eigen sport, en mijn stijl (je hebt geen last van overbodige mensen om je heen die geluiden maken)
aangezien ik een 5.1 sound card heb en een leuk speaker setje wat er bij past hoor je alles net alsof je echt in een jungle zit. De geluids effecten vind ik echt geweldig _/-\o_ mooi staaltje werk hebben ze geleverd

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Jamaar, Jamaar, Als je online gaat spelen wordt er wel een BEETJE van je verwacht dat je teamplay uitvoert. anders kun je beter SP blijven spelen...

Verwijderd

ziet er mooi uit. levels zien er goed uit. soldaatjes ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FoggyFreek schreef op 13 February 2003 @ 18:20:
Jamaar, Jamaar, Als je online gaat spelen wordt er wel een BEETJE van je verwacht dat je teamplay uitvoert. anders kun je beter SP blijven spelen...
online game name van mij;
scarecrow[nl], noclan, scaredcow, your-mom-sucks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

ey :) dan heb ik je wel es gezien :) ik ben Foggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
Scarecrow schreef op 13 February 2003 @ 17:39:
ik vind team mates maar irritant
ik ga liever zelf op pad; mijn eigen route, mijn eigen sport, en mijn stijl (je hebt geen last van overbodige mensen om je heen die geluiden maken)
aangezien ik een 5.1 sound card heb en een leuk speaker setje wat er bij past hoor je alles net alsof je echt in een jungle zit. De geluids effecten vind ik echt geweldig _/-\o_ mooi staaltje werk hebben ze geleverd
de geluids engine is beetje screwed. : als iemand lopend herlaadt, dan hoor je het geluid op de plek waar ie begon+100ms

maar verder r0x0red die sound engine echt wel

btw heeft iemand met 32 spelers ook maar 30 fps?

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp3rman op 14-02-2003 18:54 ]

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Op welke servers spelen jullie meestal? Ik vind namelijk soms wel eens goede servers maar dan zitten er teamkillers op of de ping begint steeds meer te stijgen :( Misschien dat het met de patch (heb em net pas erop gezet, wist niet dat er één was :o) beter is :)

Misschien een GoT-Vietcongclan?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ja... deze ga ik zeker kopen!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
IK weet niet, ik twijfel. Ik zal zeker wel een singleplayer demo of iso willen spelen voor ik hem koop. Dit soort spellen lijken vooraf vaak heel erg goed maar het eindresultaat valt nog al es tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 22 februari 2003 @ 17:05:
IK weet niet, ik twijfel. Ik zal zeker wel een singleplayer demo of iso willen spelen voor ik hem koop. Dit soort spellen lijken vooraf vaak heel erg goed maar het eindresultaat valt nog al es tegen.
Zelfs al is het minder dan de multiplayer demo, dan is het nog een cool spel... maar ik ver8 dat hij wel een stuk beter is dan de demo. Kijk maar eens op de screenshots, tziet er goed uit daar.

• vacuumcleaner
Vandaag, nieuwe patch info

February 27, 2003 - Patch info

The Vietcong one level multi-player demo has now seen around a million hours of playing time. We've had great feedback and really enjoyed sharing hours of painstaking progress followed by controlled panic with everyone down at the Stream.

The sheer number of people playing the demo and taking a great interest in it has lead to a few crafty chaps hacking into the game. Now we see people wearing all sorts of things on their heads from trees, bushes (looks great when lying down) and even the Huey. Well, it made me smile. But now a few baddies have hacked further into the game and are cheating. Now we're not smiling because these cheaters are ruining some people's fun. Saying that, I played a game last night against 4 cheating GI dudes and had 15 regular VC take them on at Capture The Flag. 2-2 after 1.5 hours of hard work, confused team-talk (it took a while to suss them) followed by hardcore onslaughts. On the other hand I've also suffered boring cheaters.

So, what are we saying about the patch? Well, we're right behind Pterodon when we say that a patch can't be released until the full game is finished. All of the fixes and enhancements due in the MP patch are already incorporated into the full game now and are being tested. We think that people will appreciate the whole shebang a whole lot more than the MP demo (is possible?) and we all want the next patch to be the last, so we're putting in the testing time.

In the meantime, use those console commands to kick cheating players out, use server names to show that cheats aren't welcome and check out the fansites listed below to set up servers (you can password them) to ensure you get what you want out of the game.

Spike Three
Gathering

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bedankt voor 't informeren

• vacuumcleaner
Ik hoop echt dat dat cheaten eruit is.
Tot nu toe ben ik tegen gekomen:

- Skin-hacks (onder de naam Rison)
- Skywalkers
- Spelers met een Boom op hun hoofd als Hoed (komt ook voor als helicopter als hoed, echt weird)
- God-mode
- Bug-cheaters (uit het speelveld lopen)

Ook hoop ik dat er een efficient middel tegen het Team-killing is gevonden, wordt je ook helemaal krankjorem van

Ze zeggen dat dit allemaal verholpen is in de retail versie, ben benieuwd...

[ Voor 14% gewijzigd door vacuumcleaner op 27-02-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
iemand een idee van wie die gitaar muziek is bij het begin menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Laatst online: 15:53

zwelgh

-**-

Jimi Hendrix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik dacht het al :P weet je ook toevallig het nummer?

[ Voor 12% gewijzigd door Y0ur1 op 01-03-2003 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Bah :r

Nu al cheaters!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U gaat niet door voor de koelkast :>

Het nummer is:

Pearl Jam - Yellow Ledbetter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 14:58:
[...]
Pearl Jam - Yellow Ledbetter
Heb het net even geluisterd en het klopt. Vind het best een goed liedje eigenlijk :D. Ik heb Vietcong een tijdje niet gespeeld, doordat mijn videokaart dood was, maar nu ik lees dat er allerlei cheaters e.d. zijn denk ik ook maar dat ik mijn goede herinneringen ga bewaren en wacht met spelen tot de retail versie. Of valt het best mee allemaal? Iig erg jammer als het wel zo is :/.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach valt best mee, alleen gaat connecten naar een server zo moeizaam bij mij :?, bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Hoe meer ik dit spel speel hoe verslaafder ik word :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

ja, connecten gaat moeizaam, na 4 keer proberen kan ik weer knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb totaal geen problemen met connecten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BIj mij valt vietcong na 10 min gewoon uit. komt ie op m'n desktop terecht en pleite vietcong. M'n score in die game weer kwijt. echt hatelijk!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm hopen dat ze die song erin houden....want hijs wel vet.. nog ff w8e op de full game .... ik w8 echt op de single player.... lijkt me hier wel mooi ... kun je nog een beetje geniete van die graphics :) ....met multiplayer ren je er vaak sneller doorheen .... Mijn mening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Iemand zin om een GoT clan op te richten voor deze game?

Dat wordt super dalijk met de full, als er medics engineers bij komen :9~ *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik wil weg graag een nederlandse clan starten, was al begonnen met een clanpage. Maar daar wacht ik nog even mee tot de volledige versie in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarecrow schreef op 05 March 2003 @ 07:58:
Ik wil weg graag een nederlandse clan starten, was al begonnen met een clanpage. Maar daar wacht ik nog even mee tot de volledige versie in de winkels ligt.
Count me in maar er komen ook nog een aantal andere vietnam games zoals men of valor en line of sight:vietnam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

OW KICKUH; wist k nie, heb je misschien daar een link van? of al een draatje op got?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Line of sight is al "uit" ;) maar die lijkt me toch wat minder omdat het daar echt om snipen gaat en dit spel is wat gevarieerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kijk erg uit naar men of valor 2015 ROCKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Er is weer meer info, de weaponspage is af met veel info!!
http://www.vietcong-game.com/uk/weapons.html

en een nieuw filmpje is uit met de dragunov in actie, ik vind het filmpje persoonlijk erg donker..

Divx (21mb) en Mpeg (21 MB) Get it here --> http://www.vietcong-game.com/uk/downloads.html#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

filmpje is donkel omdat het een 'nacht' scene is :)
maar echt duidelijk is ie niet nee, maar zo ver ik 't kan zien is dat er een sniper op een berg zit (US) die een aantal poppetjes bij een vuur neer schiet (VC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash

KingCrash

Angry Rabbit

Even een update. De realease date is opgeschoven naar 5 april (of in die nabijheid) Er komt een SP DEMO. Tevens zijn er verschillende newe screenshots bijgekomen en ook een nieuw filmpje.

http://www.swedeland.com/
http://www.vietcong-game.net/index2.php

Informatie van de Dev's

1) Can vehicles be used in the MP mode.

The Vietcong multiplayer is based on the jungle warfare,
fights between loads of obstacles. We have focused on the
realistic fights between soldiers.
For this terrain the vehicles in real are not usable,
and we also don't have them in the game.
But we have functional vehicles and boats in the singleplayer
and we plan to add them later to the multiplayer game
(we will need also a new map for it etc.)

2) Will there be a weather and/or a day/night option in the MP mode

There are missions in the day time and in the night time.
AT the current version, it's not possible to switch between these freely.

3) What does the game mode RW stand for, and what does it include?

I would call it also Mutli-flag domination. I hope this description will help you.

4) What different kinds of ATG will the final version include?

Saving the pilot, bombing, and search and destroy

5) Have you considered multi-flag domination maps for the MP mode?

Yes, the mode is called Real War in Vietcong :-)

6) Will the final version include some sort of a map editor?

No, we plan to release the editor and other modding tools later
after the game is finished.

Aldus
Jarek Kolar
PTERODON

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die mod tools schijnen echt goed te zijn, ik heb er al wat man over gehoord.
En wat screenies van gezien; geloof me hier gaat nog een boel aan gesleuteld worden, en ik verwacht toch wel wat kick-ass mods voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash

KingCrash

Angry Rabbit

Scarecrow schreef op 17 March 2003 @ 12:22:
die mod tools schijnen echt goed te zijn..
IDD ze hebben goed naar de fouten van Flashpoint gekeken, en deze op een goede manier aangepakt. Het schijnt van een eigen dialect van C# gebruik te maken, welke zeer eenvoudig is.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

it's gone gold

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste