Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik snap gewoon niks van die maps, ik verdwaal de hele tijd...

Er zit ook totaal geen teamplay in vind ik, ik speelde pilot escape en wered de hele tijd alleen gelaten door teamgenoten [ik wist nog wel wat mensen omver te knallen met alleen mijn colt ;) ]

Het enige echt leuke vind ik het aim systeem, maar dan moet je wel op een server spelen waar de crosshairs uit staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nothing beats CS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
agentorangina schreef op 14 December 2002 @ 12:29:

Er zit ook totaal geen teamplay in vind ik, ik speelde pilot escape en wered de hele tijd alleen gelaten door teamgenoten [ik wist nog wel wat mensen omver te knallen met alleen mijn colt ;) ]

Het enige echt leuke vind ik het aim systeem, maar dan moet je wel op een server spelen waar de crosshairs uit staan...
PFfffffffff alsof nu iedereen weet wat ie doen moet!
Iedereen speelt nu nog om een beetje rond te kijken, zo gaat dat altijd.
Ik speelde net toevallig met wat gasten die wel weten wat ze doen moesten :)

Met M kan je op de map kijken en zo vond ik de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58
IK krijg heel die dmo niet gestart :(

Al ik op refresh druik krijg ik zn toon te horen van de telefoon als je eenverkeerd nummer heb gedraaid . :(

en een game aan maken gaat ook al niet :(

Iemand een idee hoe of wat .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Gister nacht ff 2 uurtjes gespeelt ofzo en er vielen me een paar dingen op:

- Graphics vielen tegen, ik had een tijd geleden een aantal screenshots gezien, en dat zag er echt super uit.
En ik maakte me al zorgen om de systeem eisen, maar ik heb 'm direkt op 1280x960@32 op high gezet en geen enkel schokje, helaas.

- De jungle feeling is er helemaal, je moet ongeloofelijk oppassen want echt overal kan zo'n VC zitten.
Maar ook leuk om te snipen, ik zat één potje constant op één berg.
Niemand die me ooit in de hele potje heeft gezien.

- Besturing is een beetje matig, ik vind de feeling nou niet echt super.

Maar ik hou 'm in de gaten, dit lijkt wel een leuke titel te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 14 December 2002 @ 13:14:

Al ik op refresh druik krijg ik zn toon te horen van de telefoon als je eenverkeerd nummer heb gedraaid . :(

Precies, die bullshit heb ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Bij mij werkt het perfect, het is even wennen maar is toch wel een aardige gameplay.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik vind het persoonlijk een geniaal spel, eindelijk toch iets anders en een iets realistischere FPS

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

agentorangina schreef op 14 december 2002 @ 12:29:

demo is net uit en jij verwacht al meteen tp ?
en de colt zit niet in het spel, is een m16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben het hier over de handgun COLT. CSers ook altijd ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
@%W*(T#+$)^%{

K*NKER K*NKER
Waarom maken ze ik elk multiplayer spel uberhaupt de optie om UNEVEN teams toe te laten, en erger nog...waarom is dat default?
Ik snap er geen zak van :r

Iedereen is nu US Army omdat dat het coolste is.
Bij RTCW was het ook zo erg, iedereen allies.
Zit je dan 3 tegen 6 enzo :(

Ik had net nog een hele dikke teamkiller ook...ja goed hij loopt heel sneaky op onze basis af, dan maak ik 'm af omdat je niet goed ziet wie nou wie is, daarna bleef hij aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies ... vooral als je met amerikanen speelt ... heb je alleen maar US army ... echt dom en dan zit ik daar als enige VCtje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Ik ga ff testen of hij emt alles op low en 640x480x16 het doet op me tnt2tjuh met 700 mhz thlon en 256 mb ram..

10 fps is ook niet veel, bij sof2 getweaked heb ik +45 fps...

[ Voor 23% gewijzigd door GTA3 op 14-12-2002 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ben hem aan het downen!, niet erg veel publiek deze demo? kan een mod misschien het topic titeltje aanpassen? ([FPS]Vietcong Multiplayer Demo ui!, zoiets *D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Veelbelovende titel, goede feeling, goede graphics en lekkere realisme. Hoewel het vervelend is dat die nationalistische Amerkianen nooit van hun leven naar de VC's zullen gaan, zodat - wat hierboven al werd gezegd - het 6 tegen 3 is voor de US Of A's. Voor de rest speelt 't erg lekker. De spanning zit er helemaal in.

Je zit bijvoorbeeld als VC the snipen met je Dragunov, opeens hoor je voetstappen in het riviertje naast je en ritselen de bosjes. Je kijkt om en ziet 3 Amerikanen met M16's. Je weet nog net eentje recht voor z'n raap te schieten met middel van een quickzoom, daarna ben je dood.

Ik vindt 't level in de demo btw wel beetje onoverzichtelijk, en het spel ziet er niet echt mod-vriendbaar uit. Check de dirctory maar eens.

Zeker een titel om naar uit te kijken als je 't mij vraagt. Hopelijk komen er wat leuke mods & indoor-maps voor uit :)
nothing beats CS ;)
Dat is nu weer 't stomste wat je kan zeggen. dit heeft totaal niks te maken met CS. Het spel speelt zich af in Vietnam, niet in een anti-terrur orginasatie. Dit spel speelt zich af ergens in 1960-70 en Cs in '90's. Ik zie totaal geen vergelijking met Cs behalve het realisme.

[ Voor 18% gewijzigd door Switch op 15-12-2002 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al systeemeisen bekend? Voordat ik hem download en er achter kom dat hij niet zo geweldig draait op mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 17:17:
precies ... vooral als je met amerikanen speelt ... heb je alleen maar US army ... echt dom en dan zit ik daar als enige VCtje :(
Waar is jullie eer? Een underdog positie is COOL en tactisch handig!

Hoe meer eikeltjes aan de US kant hoe harder zij moeten werken om de fouten van hun team goed te maken......val snel aan, kill 1/2 gozertjes (noobs ofzo) en nok hem weer.

Sim-pel! 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand misschien zeggen hoe de 'play' voelt. kun je een beetje snel en makkelijk strafen? ik ben namelijk een fan van strafen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Geweldig spel vind ik het, ook leuk als je map kent en je bent piloot je rent zo naar de evac zone :D

Dm is ook redelijk leuk alleen erg makkelijk.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GoT/easy.jpg :*)

Gewoon alle plaatsen waar mensen campen lopen en lekker in rug schieten :D

[ Voor 11% gewijzigd door Daan op 15-12-2002 21:59 . Reden: Leer eens resizen.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 14:42:
[...]

Precies, die bullshit heb ik ook
ik ook , hebbe we toevallig allemaal een firewall of router? --> ik wel namelijk (router) , zal eens in de readme kijken welke poort deze game gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnzz. :D dit kan wel es een zeeer leuke game worde :D ziet er zeer goed uit ..
eerst maar es ff die demo erges wegtrekke

MIRROR

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:20
Ik heb net uitgevonden dat dual-monitor ook werkt, das wel erg vet!
18" tft + 21" crt op een GeForce4 ti4400.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 10:20
Welke poorten moeten eigenlijk open om een game te kunnen hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
hoe kan ik me fps met 10fps verhoge verhogen, ik heb een athlon 700 mhz, tnt2 m64, 256 mb ram

Met sof looptie nu met +45fps dus bij dit spel kan hij vast wel hoger dan de 25 fps tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Albinoraptor schreef op 15 december 2002 @ 15:13:
Geweldig spel vind ik het, ook leuk als je map kent en je bent piloot je rent zo naar de evac zone :D

Dm is ook redelijk leuk alleen erg makkelijk.
[afbeelding] :*)

Gewoon alle plaatsen waar mensen campen lopen en lekker in rug schieten :D
ja, het coole is dat je lekker veel kan kampen!

level onoverzichtelijk? your in the middle of a jungle dude, dat moet onoverzichtelijk zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA3 schreef op 15 December 2002 @ 18:47:
hoe kan ik me fps met 10fps verhoge verhogen, ik heb een athlon 700 mhz, tnt2 m64, 256 mb ram

Met sof looptie nu met +45fps dus bij dit spel kan hij vast wel hoger dan de 25 fps tog?
omg .. hou nou eens op ..
met elk spel vraag je dat :/

je moet gewoon een betere pc kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dump in ieder geval die tnt 2 en neem een geforce dat helpt al en stop inderdaad met ernaar vragen de oplossing is eigenlijk met elk spel hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Mister_X schreef op 15 December 2002 @ 21:56:
[...]

ja, het coole is dat je lekker veel kan kampen!

level onoverzichtelijk? your in the middle of a jungle dude, dat moet onoverzichtelijk zijn !
Ga maar lekker campen, ik ken meeste camp plaatsen nu wel, dus dan schiet ik je wel in je rug :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heb het spel net even bekeken en vond het inderdaad niet zo geweldig. Had er in iedergeval meer van verwacht. Ik zat eigenlijk al een hele tijd naar een spel met Vietnam als strijdtoneel uit te kijken, maar deze demo vind ik een beetje flauw. De modellen zien er lelijk uit, ze bewegen onrealistisch en de armen vind ik lelijk afgewerkt. Bovendien vind ik het jammer dat er geen communicatie systeem ala Bf1942 in terug te vinden is (misschien kijk ik niet goed, maar ik kon het in iedergeval niet vinden). Zou gaaf zijn als je vanachter een struik naar je team maten of vijand iets kan roepen. Die piep die je hoort nadat er een granaat in de buurt tot ontploffing is gebracht vind ik dan wel weer aardig, maar kan ook irritant zijn. Het water ziet er aardig uit, maar de struiken en bomen hadden wel beter gekund. Misschien oordeel ik iets te vroeg en heeft de volledige versie meer moois in huis, maar dat moeten we dan maar effe afwachten.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
het zal ook nooit perfect zijn, en verwacht maar niet dat de bomen en struiken nog mooier worden wat die textures zullen hetzelfde blijven. en ze zijn trouwens goed zat als ze mooier zouden worden kan een groot van de mensen het spel niet eens draaien ala te hoge systeem eisen.

ik vind het een goed spel, en dat die modellen er niet goed uitzien, tja boeiend, het gaat mij om het vuurgevecht, details, zoals die piep, of dat je gun omhoog gaat als je langs een muur ermee loopt, dat je achter een boomstam kan zitten etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Ik vind het echt een super kewl spel. Alleen jammer dat de models een beetje raar moonwalken maar misschien wordt dat nog gefixed. Ik ga zeker het origineel kopen als ie uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tuurlijk kan het mooier. Kijk maar eens op http://www.stalker-game.com/index_eng.html Ben het met je eens dat velen het spel niet zouden kunnen draaien (goede reden voor een upgrade van je trouwe machientje) Ik zeg alleen dat ik de gfx een beetje onder de maat vindt. Ben het met je eens dat er wel een aantal coole dingen in verwerkt zitten, zoals het schieten van achter een grote steen of boomstam en het feit dat je wapen omhoog gaat indien je langs een muur loopt. Maar let eens op de bewegingen van de modellen, echt raar hoe die voortbewegen. Ok in veel spellen ziet dit er niet uit (net houten poppen) maar hier viel het me echt op. Ook mis ik sfeer. Ben beniewd hoe het volledige spel aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 05:25

Pubbert

random gestoord

Leuk spel!

• Mooi Level (mooist jungle level ooit imho)
• Goede graphics
• Geluid is ook mooi
• Het realism gehalte is eerruug hoog :)
• Goede gameplay

Echte minpunten heb ik nog niet gezien. Ik draai um 1600x1200 details max. (die dxt dingen weet niet wat dat inhoud) specs = radeon8500 met 2000+ en 512DDR.

Ga hem zo ff op tragere bakken proberen

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:53

duronbug

Step on it.....!

Ik vind alleen het geluid een beetje raar, als ik schiet hoor ik alleen een zachte echo van het schot. Ik weet niet of dit zo hoort, lijkt me eigenlijk niet.

Heb ook al geprobeerd EAX uit te zetten. Maar dit heeft geen effect.

Heb hier trouwens een SBLive 1024. Onder windows xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 15 December 2002 @ 22:44:
Heb het spel net even bekeken en vond het inderdaad niet zo geweldig. Had er in iedergeval meer van verwacht. Ik zat eigenlijk al een hele tijd naar een spel met Vietnam als strijdtoneel uit te kijken, maar deze demo vind ik een beetje flauw. De modellen zien er lelijk uit, ze bewegen onrealistisch en de armen vind ik lelijk afgewerkt. Bovendien vind ik het jammer dat er geen communicatie systeem ala Bf1942 in terug te vinden is (misschien kijk ik niet goed, maar ik kon het in iedergeval niet vinden). Zou gaaf zijn als je vanachter een struik naar je team maten of vijand iets kan roepen. Die piep die je hoort nadat er een granaat in de buurt tot ontploffing is gebracht vind ik dan wel weer aardig, maar kan ook irritant zijn. Het water ziet er aardig uit, maar de struiken en bomen hadden wel beter gekund. Misschien oordeel ik iets te vroeg en heeft de volledige versie meer moois in huis, maar dat moeten we dan maar effe afwachten.
Ik snap het niet, de graphigs en de bewegingen van de modellen zijn echt niet verkeerd. 8)7 Ik heb hem hier draaien in 1024x768 32 Bit, ziet er eigenlijk gewoon goed uit. Battlefield is qua graphigs zeker niet mooier. Bevalt eigenlijk wel dit spel. Tja, Mohaa zal voorlopig wel op 1 blijven v.w.b. multiplayeren maar dit zal toch zeker een aardige toevoeging van mijn online-games zijn! Mijn jongens vinden het in ieder geval "VET". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHO!! Cool... can't wait. Moet hem nog ff beschikbaar maken voor mezelf ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 05:25

Pubbert

random gestoord

Op 1152x864 draait ie ook goed op een AMD 1100 met GeForce4 MX 420 (alles staat wederom op hoog en True Color.

Duronbug: Ik heb er met een sblive1024 onder xp geen last van..

drivers?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik vind hem steeds beter worden, damn erg verslavend, en wordt pas echt leuk als je de map kent, lekker mensen in rug knallen die op piloot staan te wachten :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GoT/Owned.jpg
Effe mijn ego boosten :P

<font color="blue">[Phreak edit] Leer nou eens resizen!</font>

[ Voor 23% gewijzigd door Daan op 16-12-2002 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Hmmm, net ff lopen downen. Morgen eens ff kijken hoe ie op mijn ouwe systeempje wil draaien. Vast en zeker geen SMP support? :P

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 14 december 2002 @ 13:14:

Zelf game aan maken kan ik wel, maar ik kan dus geen enkele game joinen, iemand die meer info hierover weet :?

Heb nu van alles geprobeerd zoals,

- sound acceleration in dxdiag
- us en euro version geprobeerd
- bijmekaar wel 5 installs als het niet meer zijn :+
- diverse instellingen van het spel zelf, waaronder sound uitgezet en grafisch enzo.

Waar ik nog wel benieuwd naar ben is wie van de mensen die het draaiende hebben werken met directx 8.2 !!! (misschien dat het daar aan ligt, zal wel bijzonder bagger zijn als dat zo was)

Forum van die vietcong site levert ook niks op, kortom ik zou het niet weten...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt Top Game !!

alleen gaar dat ik alleen games kan joinen..
en een vriend alleen kan createn :?

Weird..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mwoah ik blijf het een tegenvallertje vinden. Weinig vernieuwend. Het is wel geinig om te spelen hoor, daar niet van, maar ik mis het gevoel van teamplay. Iedereen rent maar wat in de rondte. Wat betreft de graphics: Heb mijn resolutie op 1200x1024 gezet en dat verbeterd het enigszins. Het is geen lelijk spel maar ik heb betere gfx gezien. Ik mis ook de vocal commands in het spel. Dit zou de sfeer zeker verbeteren. Ook mis ik de mogelijkheid om medic te spelen evenals de m60 machinegun (naar mijn mening typerend voor Vietnam-oorlog). Ik zal wel een zeikerd zijn, maar dit wordt zeker geen spel dat ik het aanschaffen waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een demo he. Medics en dat soort classes zijn niet enabeld. En uiteraard geld dit ook voor de wapens. Vocal(?) commands zijn er wel meen ik. Ik vind het lekker spelen. En kan me ondanks dat er nog niet echt aan teamplay gedaan word, goed mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
jagermeister1 schreef op 16 December 2002 @ 14:20:
Mwoah ik blijf het een tegenvallertje vinden. Weinig vernieuwend. Het is wel geinig om te spelen hoor, daar niet van, maar ik mis het gevoel van teamplay. Iedereen rent maar wat in de rondte. Wat betreft de graphics: Heb mijn resolutie op 1200x1024 gezet en dat verbeterd het enigszins. Het is geen lelijk spel maar ik heb betere gfx gezien. Ik mis ook de vocal commands in het spel. Dit zou de sfeer zeker verbeteren. Ook mis ik de mogelijkheid om medic te spelen evenals de m60 machinegun (naar mijn mening typerend voor Vietnam-oorlog). Ik zal wel een zeikerd zijn, maar dit wordt zeker geen spel dat ik het aanschaffen waard vind.
Gisternacht toch op een server gespeeld waar (iig US team) goed samenwerkte, gewoon zeggen follow me, toen gingen we gewoon met zijn 6-en mooi kruipende, en om de beurt elkaar deking gevend naar de evac plaats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje... |:(

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 16 december 2002 @ 14:20:
Kun je me (ons) even vertellen wat jij wel een goede game vind in dit genre? Gewoon uit pure nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook een tegenvaller.

De models zijn helemaal niet mooi en ze lopen ook heel lelijk. Model textures zijn wel mooi maar dat was het ong. De maps zijn ook niet mooi, Muren zijn echt lelijk en superhoekig. Waltextures zijn ook lelijk. 't heeft wat weg van de HL engine vind ik.

Ik vind de anims van de wapens ook niet echt mooi en de models ook niet echt.

Het is in principe wel ene mooi spel maar vergeleken wat nu allemaal uitkomt vind ik het niks.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah,

Voor:

-hoog realisme gehalte
-zeer kewl water effect.
-ehhhhhhhhhhh......

Tegen.

-Textures zijn slecht tot zeer slecht.
-Modellen en hun animaties zijn werkelijk ongehoord brak
-level in de demo leent zich teveel voor kampen

Sorry, maar dit is dus echt helemaal niets voor mij. Ik kan het alleen aanraden aan mensen die verslaafd zijn aan echt superrealistishe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
textures zijn slecht omdat het anders op geen 1 pc zal draaien, animaties zijn goed, alleen doordat de modellen slecht zijn zien de anematies er ook niet uit.

tja in vietnam oorlog werd ook zat gekampt. dus dat vind ik slecht argument, hoe wil je anders een vietnam spel maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een meeeesterlijk spel, alleen lijkt het alsof de US betere wapens heeft dan de VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus schiet je als VC de US neer en pak je die wapens als je die beter vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 16:02

Maxow

Hidden Sound System

ik vind het best lache spel, alleen bij deathmatch, dan ben je (ik iig) jaren aan het zoeken totdat je een nieuwe (fatsoenlijke) gun vind.

Ook valt het me op dat de ping gemiddeld wel hoger ligt dan normaal (in bv quake3 of zo)

[ Voor 5% gewijzigd door Maxow op 18-12-2002 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:21
Ach, het is nog maar een demo. Ik heb zitten zoeken op hun site over release data. eind 2002 stond daar.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crosshair kan je weghalen.. samen met health bar.. dat heet vietnam mode ofzo.. dat is dus pure realisme. Btw.. ik bedoel dus dat dat een mode is die de server kan draaien.. dus dat het bij iedereen zo is.
en multiplayer is dit echt een vette game hoor.. de demo is supah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

weet iemand of je de FOV van het spel kan verhogen? hij staat nu op 80 ofzo, veelste laag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Justin2000 schreef op 18 December 2002 @ 12:49:
Ach, het is nog maar een demo. Ik heb zitten zoeken op hun site over release data. eind 2002 stond daar.
eind januari 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_N
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
FMS schreef op 18 december 2002 @ 16:15:
weet iemand of je de FOV van het spel kan verhogen? hij staat nu op 80 ofzo, veelste laag...
Wat is FOV? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Field Of View

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

dit spel lijkt me echt kicken moet toch denk ook ff de demo downsleuren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik vind t wel een cool spel, hoop alleen dat bij de full version de textures wat beter in te stellen zijn :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Damn, het spel loopt bij mij zeg maar in Slow-motion :( :'( Net als Battlefield 1942 :(
Dus het is tijd om een nieuwe videokaart te kopen dacht ik zo......

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

nope, de nieuwste via 4-1 drivers schijnen te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tof spel alleen mega lag hiero en af en toe wordt alles onzichtbaar?? (nee geen cheat denk driver probleem ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
dit spel draait toch op de kwak 3 engine? (correct me if i am wrong!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_X schreef op 18 december 2002 @ 22:23:
Geloof gewoon eigen engine hoor? Weet niet zeker...

• Justin2000
jah id, ping is suckage en mpmap is 2 large :| . verder nice demo

PV opbrengst

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mister_X schreef op 18 December 2002 @ 22:23:
waar baseer jij dit op?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Het lijkt echt totaal niet op de q3 engine. Het er ook niks van weg vind ik.

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hmm, eerst wist ik het, maar het is iig geen Q3 engine

Last.fm |

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ik gok zo de vietcong engine? :P

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

lol :P

/edit
Whoops, spam :o

[ Voor 71% gewijzigd door Bleet op 19-12-2002 18:52 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Scarecrow schreef op 19 december 2002 @ 18:09:
[...]

waar baseer jij dit op?
het zag er zo SOF2 achtig uit, en die is van q3 machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh0m
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-04 19:27
het is een eigen engine, de Ptero engine ll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Laatst online: 03-07 16:45
Zeer kewl spel, jammer alleen dat je op servers met veel man soms als US met ze 6en op een plek spawned (soort telefrag dus) en dus amper weg kan. En dan gooit iemand weer een nade ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep kewle game alleen network code kan hier en der nog gefixt worden,zo als ubermaestro al hierboven vermeld :)

!75 post :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

weet iemand trouwens al welke port je moet mappen als je achter een router zit en een multiplayer spel wilt hosten?

vind t trouwens echt een cool spel dit, je kan eigenlijk overal campen, de wapens zijn relaxed (ak47 :9) en de jungle ziet er ook mooi uit, iets wat ik dacht dat t niet zo goed zou lukken omdat t een jungle is :)
Maar ik ben erg tevreden tot nu toe :)

[ Voor 53% gewijzigd door Glorificationer426 op 20-12-2002 22:40 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

* Bleet niet! :(
Want bij mij loopt et in Slow-motion zeg maar...

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Welke wapens kan je allemaal in de demo gebruiken?

Ik heb ze allemaal wel eens gehad maar ik weet zo niet meer precies hoe ze allemaal heten

[ Voor 49% gewijzigd door RAZORDUDE op 22-12-2002 16:58 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Redelijk veel wapen kben niet een echte wapen kenner maar ken wel ak47, m16 :D
in DM mode moet je ze alleen zoeken en das minder :P

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 14:56
Glorificationer schreef op 20 december 2002 @ 22:32:
weet iemand trouwens al welke port je moet mappen als je achter een router zit en een multiplayer spel wilt hosten?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dus als iemand wat weet, roept u maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ah, ik weet de engine!!! De Ptero-Engine-II :D

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Blade_V schreef op 23 December 2002 @ 19:13:
Ah, ik weet de engine!!! De Ptero-Engine-II :D
dat staat ook op pagina 7, onderaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar heb gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/vietcongb.jpg

die letters rechts dus :Y)

Want ik vind het maar irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAZORDUDE schreef op 22 december 2002 @ 16:50:
Welke wapens kan je allemaal in de demo gebruiken?

Ik heb ze allemaal wel eens gehad maar ik weet zo niet meer precies hoe ze allemaal heten
SHAZBOT! - TRIBES!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een patch uit voor de demo , zie www.gamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

en dit is er gefixed:
1: Respawn problem in ATG game (no players should now respawning inside each other).
2: The weapons have now been placed in crates for the DM game, for improved visibility.
3: Score (frags, kills, deaths) should be displayed appropriately on client games.
4: Tthe game reporting 'server lost' when reloading a map should be reduced.
5: Sound drop-out should be improved so that all gunshots and explosions should be heard.
6: Player animation and movement should be improved, especially on games with slow connections.
7: The game should no longer crash (in some instances) when picking up weapons. 8: There is improved appearance for grenade throwing.
9: The player statistics window is improved (greater legibility when >20 players are in a game).
10: The game should no longer crash when running in fullscreen mode and using Alt-TAB (only applicable on some graphics cards).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb wou net de patch installeren maar toen ik de patch startte kreeg ik ik een foutmelding, dezelfde foutmelding kreeg ik ook toen ik de demo wou installeren op een andere soortgelijke computer met hetzelfde bestand waarmee ik het spel geinstalleerd heb op mijn computer, dus het is een willekeurige fout zegmaar weet iemand waar dat door zou kunnen komen?

Dit is de foutmelding :P :

Extrahuji patch.cbf
Nesouhlasí CRC v patch.cbf. Soubor je poškozen
Neocekávaný konec archivu

als ik het bestand ga extracten met winrar dan krijg ik deze foutmelding, ik denk dat er hetzelfde staat:

1 vcdemo_patch097.exe: CRC failed in patch.cbf
2 vcdemo_patch097.exe: Unexpected end of archive

[ Voor 19% gewijzigd door RAZORDUDE op 24-12-2002 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 20 December 2002 @ 22:32:
The ports i added to my router were 5425 udp and tcp and port ranges 2000 to 3200 udp and tcp
These worked fine for gamespy.
------------------
If Vietcong uses DirectX's DirectPlay interface, you will need either TCP and UDP port 47624 or 6073, both incoming and outgoing as well as TCP and UDP ports 2300-2400
-----------------
The port you need open for gamespy's "query port" for vietcong is udp 15425
-----------------
And port 15425 would be the answer

Nog niet geprobeerd, laat het weten als het werkt :)

Verwijderd

Howaahhhh! echt über cool dit, vooral CTF, deet in eerste instantie inderdaat ff aan SOFII denken, maar VC heeft een veel betere game balance qua wapens en health, het is wel wat vermoeiend voor je ogen al die bosjes en rare textures, ik hoop ook dat er wat meer opties komen in de full version, en de net code mag flink verbeterd worden, verder echt een top spel, helemaal verslaafd hier

Verwijderd

Speel hem zelf ook sinds de patch uit is, errug goed spel inderdaad, verwacht een hoop goede dingen van de hele versie.

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 15:22
heb het spel nog niet gespeeld... maar dat gaat heel snel gebeuren... :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei, ik raad iedereen aan om hem in Tru color te spelen (staat standaart op Hi) en een beetje knappe resolutie, prachtig echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
iemand nog vc aan het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Netcode slecht?
Ik merk er niks van, ik heb nu eindelijk ADSL en eigenlijk loopt elk spel nu gewoon zwaar flex.

Ik vind het vaak jammer dat je gewoon NIET ziet waarvandaan je bent neergeschoten, met een beetje pech kan daar flink misbruik van gemaakt worden door cheaters, omdat het niet opvalt.
Liefste zie ik dat de camera gaat draaien naar degene die je heeft gefragd zoals in BF1942.

Gelukkig zie ik nu veel meer teambalance dan in de eerste 2 dagen, toen was echt iedereen USA :(

Ow en weet iemand het verschil tussen Frags en Kills?
Voor zover ik weet is dat hetzelfde, maar VC laat beiden zien en verschillen ook echt.

Verder vind ik het spel echt vet!
Krijg ook echt zin om Tour of Duty te kijken :)

Ik heb hier nog wat screenshots @ 1280x1024 alles op max (R9700 Pro 8) )
SS1
SS2
SS3

Weet iemand het fps commando?

[ Voor 35% gewijzigd door Gman op 27-12-2002 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op 27 december 2002 @ 10:51:
Weet iemand het fps commando?
F1 wil do the trick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Whoa..dat zouden meer developpers moeten doen!

Ik schrijf die FPS commando's tegenwoordig maar op, elk spel (lees: Engine) weer anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VC demo is een verslavend spel :) .... alleen ik hoop dat er wel veel dingen nog in de volledige game wat wordt verbeterd...

-zoals als iemand een teammate killed dat je dat te zien krijgt in een berichtje
-Teams met rode en blauwe kleuren als iemand een enemy killed... net als bij CS
-commando menu kan veel beter...

sommige models lopen een beetje te simplen over een ondergrond en models lijken de laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een duron800 met een geforce2mx en 392 mb ram
ik speel het spel op 640*480 detail low maar ik krijg maar hoogstens 15fps??
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

jah het is een zwaar spel, ik heb 1533 mhz en 512mb geheugen en een 3d prophet 8500 64mb videokaart en ik heb gem. 35 fps

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste