GoT Tracker versie 2.7!

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 5.261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 13:14 schreef Woudloper het volgende:

[..]

Ziet er cool uit hoor :) Heb je netjes gedaan, maar kan je toevallig niet de 'tracker.html' laden via 'loadtracker.html', dan mis je namelijk alle extra informatie van mozilla, zoals: menubar, iconbar, addressbar, statusbar, etc...

Dan is het namelijk nog compacter op je scherm
Yep, dat zou moeten werken...

Trouwens, een ander font instellen kan gewoon in style.css; gewoon tahoma vervangen door verdana of arial ofso... (ik vind het er een beetje blokkerig uitzien)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 13:17 schreef crisp het volgende:

[..]

Yep, dat zou moeten werken...

Trouwens, een ander font instellen kan gewoon in style.css; gewoon tahoma vervangen door verdana of arial ofso... (ik vind het er een beetje blokkerig uitzien)
OK verdana ziet er mooier uit. Even scriptje schrijven die tahoma in verdana veranderd na elke update van de tracker...

Ik gebruik eigenlijk altijd tracker.html omdat loadtracker.html de link tracker.html?type=popup heeft en dat zorgt er voor dat de tracker niet start bij opstarten (ik moet pauze/start indrukken + clock is dan niet aanwezig.. IK = lui (misschien nog een scriptje))
Tevens kan ik dan geen nieuwe mozilla browser openen. mozilla zeurt dan over profile:
Mozilla cannot use profile "blabla" because it is in use.
Please choose another or create a new one.
Vanuit de ene mozilla kan je wel andere browser openen.
Dus ik wil graag die mogelijk heid houden.

ondanks dat ik opera als standaard browser gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 13:35 schreef rsd76 het volgende:

[..]

OK verdana ziet er mooier uit. Even scriptje schrijven die tahoma in verdana veranderd na elke update van de tracker...

Ik gebruik eigenlijk altijd tracker.html omdat loadtracker.html de link tracker.html?type=popup heeft en dat zorgt er voor dat de tracker niet start bij opstarten (ik moet pauze/start indrukken + clock is dan niet aanwezig.. IK = lui (misschien nog een scriptje))
Tevens kan ik dan geen nieuwe mozilla browser openen. mozilla zeurt dan over profile:
[..]

Dus ik wil graag die mogelijk heid houden.

ondanks dat ik opera als standaard browser gebruik...
Ik vermoed dat je onder linux gewoon helemaal het tahoma font niet hebt (is volgens mij een windows-font), dus zou ik het op kunnen lossen door verdana als 2e font in de css te zetten; hoef je ook geen scriptje te schrijven :)
Dat "type=popup" heeft met het resizen te maken; als je die weghaald en in de loadtracker.html alvast de goede hoogte instelt zou dat probleem verholpen moeten zijn.
Wat betreft het 'zeuren' van Mozilla; dat heeft denk ik alles te maken met de extra security settings; misschien maakt het nog uit of je die settings in all.js of prefs.js zet.
Linux installeren staat bij mij nog steeds op de planning, maar daar moet ik echt een dagje voor gaan zitten...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik de setting zo laat staan als ze zijn.

Ik vindt het wel makkelijk als ik bij het mozilla menu kan..

OK toch overstag....

Heb loadtracker gekopied naar mytracker.html
en ge-edit...
?type=popup verwijderd...
en in de functie loader:
bij window.open de opties left=11 en top=11 toegevoegd.
Zodat hij linksboven 10x10 pixels van de hoek af zit.
(Geen problemen meer met kde)

CTRL^N = new browser openen. Dus dat kan ik dan ook....
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vond het in de vorige versie wel makkelijk dat je gewoon je rechtermuisknop kon gebruiken. Dat menu wat je nu ziet is wel mooier, maar ik mis nu functies die onder de rechtermuisknop zitten. Kan dat niet optioneel worden?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 19:06 schreef Marzman het volgende:
Ik vond het in de vorige versie wel makkelijk dat je gewoon je rechtermuisknop kon gebruiken. Dat menu wat je nu ziet is wel mooier, maar ik mis nu functies die onder de rechtermuisknop zitten. Kan dat niet optioneel worden?
Die contextmenu's zitten er al een tijdje in hoor; verder werkt het gewone contextmenu ook nog, maar dan alleen buiten de linkjes.
Optioneel maken is echter geen probleem --> ToDo :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Laatst online: 02-11-2023
is het ook mogelijk dat als ik op een link klik dat ie dan naar de eerste pagina van een post gaat en niet meteen naar de laatste??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 15:11 schreef SaiBork het volgende:
is het ook mogelijk dat als ik op een link klik dat ie dan naar de eerste pagina van een post gaat en niet meteen naar de laatste??
Rechtermuisknop --> openen op 1e pagina :)

Versie 2.63 komt trouwens ondertussen ook al aardig van de grond :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
ok, stom, ff over het hoofd gezien :P

tnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Versie 2.63! :)

Changelog:

-De tracker files netjes in een directory structuur gezet (let daarop bij het unzippen!). Hiermee ook meteen de mogelijkheid gecreeerd om alternative stylesets ter beschikking te stellen (unzippen in de style-directory):
Origineel (wit op blauwe achtergrond)
Alternatief (zwart op gele achtergrond)
** more to come :)
-Knopje in de popups om de popups tijdelijk uit te kunnen schakelen (er wordt dan een ander knopje in de tracker zichtbaar waarmee de popups weer in te schakelen zijn)
-alternatieve fonts aan de stylesheet toegevoegd; non-windows gebruikers zouden nu ook een netter font moeten zien (helvetica of verdana)
-Voorkeuren window geherstructureerd; de prefs zijn nu onderverdeeld in 3 categorieen met elk een eigen tabblad
-Voorkeurkeuze toegevoegd: Tracker contextmenu is nu aan en uit te schakelen
-sidebar toegevoegd (dubbelklikken op sidebar.html - wel een redelijk hoge resolutie vereist)
-forum definitie file geupdate
-De dropdown voor het kiezen van een forum bij het handmatig toevoegen van een topic is nu gesorteerd op forumnaam, en positioneert zichzelf bij het indrukken van een letter.
-FOK! tracker geupgrade naar versie 1.10

Hiermee is de ToDo lijst dus zo goed als leeg weer :)

Linkjes offcourse:

GoT Tracker v2.63 Engels
GoT Tracker v2.63 Nederlands

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Wat ik me eigenlijk wel eens afvraag is of de GoT Tracker nu een alternatief is voor HotTopic, of een aanvulling?
Ik heb veel respect voor het project van Jelmer, en zie zelf ook wel de overeenkomsten (maar ook verschillen), maar weet niet hoe dit nu bij de GoTters ervaren wordt.
Ik zal even zo objectief mogelijk de verschillen en overeenkomsten op een rijtje proberen te zetten (mag aangevuld cq verbeterd worden):

Overeenkomsten:
-Opvolgen van bepaalde topics
-GoT, FoK en Parse support
-clipboard-copy support voor toevoegen van topics (bij de GoT Tracker wel windows/IE only)
-allebei 'skinnable' zij het dat je voor de GoT Tracker wel wat HTML/CSS kennis nodig hebt
-auto update notification

Verschillen:
-GoT Tracker biedt een active topics lijst (op geselecteerde subfora)
-HoTtopic kan meerdere Fora tegelijk 'bedienen' (bij de Tracker moet je meerdere trackers simultaan draaien)
-HotTopic kan in de system-tray; GoT Tracker kan draaien in een AD
-GoT Tracker is multi-platform
-HotTopic is wat flexibeler mbt het ondersteunen voor nieuwe forums
-GoT Tracker is kleiner (150 Kb uitgepakt) en behoeft geen installatie-procedure
-HotTopic kan meer 'opvolg-topics' bevatten

Er zijn vast nog wel meer verschillen of overeenkomsten, maar ik laat het hier even bij. Bepaalde features van HotTopic zijn binnen de GoT Tracker gewoon onmogelijk; aan de andere kant denk ik wel dat HotTopic een aantal features mist die de GoT Tracker wel heeft (dus Jelmer: doe daar je voordeel mee ;) )

Wat vinden jullie daarvan?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

-De dropdown voor het kiezen van een forum bij het handmatig toevoegen van een topic is nu gesorteerd op forumnaam, en positioneert zichzelf bij het indrukken van een letter.
Dank je wel! :7
Op zondag 07 juli 2002 01:23 schreef crisp het volgende:
Wat ik me eigenlijk wel eens afvraag is of de GoT Tracker nu een alternatief is voor HotTopic, of een aanvulling?
Ik heb veel respect voor het project van Jelmer, en zie zelf ook wel de overeenkomsten (maar ook verschillen), maar weet niet hoe dit nu bij de GoTters ervaren wordt.
Ik zal even zo objectief mogelijk de verschillen en overeenkomsten op een rijtje proberen te zetten (mag aangevuld cq verbeterd worden):

Een aantal overeenkomsten: [..]
Een aantal verschillen: [..]

Wat vinden jullie daarvan?
Persoonlijk zie ik het meer als een alternatief. Alles wat ik wil zit in de GoT Tracker. Wat ik niet wil: popups zoals MSN die ook heeft, heeft Hottopic. Dit is geen negatieve reclame voor Jelmer cq Hottopic!

Als je ze allebei gaat gebruiken, dus als je stelt dat het een aanvulling is, is het een beetje dubbelop, dat werkt niet lekker volgens mij.
-sidebar toegevoegd (dubbelklikken op sidebar.html - wel een redelijk hoge resolutie vereist)
Wat noem jij redelijk? :)
Of je hebt zelf iets heel groots of er is iets mis met die file ;)

Hier kun je zien hoe het er bij mij uit ziet op 1280x1024, maar op 1920*1440 ziet het er precies hetzelfde uit, kan nooit goed zijn lijkt me :o
Hiermee is de ToDo lijst dus zo goed als leeg weer :)
Da's natuurlijk niet de bedoeling :P

Hoewel het moeilijk is om in zo'n compleet 'programma' aanvullingen te verzinnen, ga ik het toch proberen:

• Bij de instellingen de kleur van de achtergrond in kunnen stellen.
• Niet zo boeiend, maar ja. Misschien de 'hoofdfora' als Harde Waren en Softe Waren linken, zoals ze op de GoT page ook gelinkt zijn? Hierheen bijvoorbeeld. Nu heb ik het dus over de Selecteer fora, pagina.
• Misschien een lastige: Als je een achtergrondplaatje hebt, zou je die het handigst, net als de Windows desktop moeten kunnen 'centreren', 'naast elkaar zetten' en 'spreiden'?
• Bij Windows' dropdownmenu's kun je gelukkig ook op de naam klikken om hem uit te klappen. Bij jouw dropdown's moet je echter per sé op dat driehoekje klikken, kan dit verandert worden?

Die notify.mp3 heb je geript van Micrsoft he?
Het is namelijk zo: deze versie hoor ik niet in games! 'k Heb de popup uitgezet, omdat dat gaat laggen in multi-playergames. Weet niet of je zo veelzijdig bent dat je daar ook nog verstand van hebt, maar zou je die wat 'harder' kunnen maken? of mij vertellen hoe ik dat moet doen

WoW, wat een post! Vind je me nog geen zeur crisp? :7

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 05:47 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

WoW, wat een post! Vind je me nog geen zeur crisp? :7
Nee hoor, ik vind je geen zeur :P Alleen maar goed als mensen meedenken!

Een redelijk grote resolutie vind ik > 1024 * 768; ik moet hier nog even verder naar kijken om de breedte wat meer resolutie-afhankelijk te maken; ik heb het nu zo gedaan dat je zonder tijd en fora de links nog redelijk kan zien.
Je kan 'm trouwens zelf wel breder maken (resize staat aan).
• Bij de instellingen de kleur van de achtergrond in kunnen stellen.
Goed idee; ik heb ook nog wel een DHTML color-picker liggen, kan ik die mooi inbouwen :)
• Niet zo boeiend, maar ja. Misschien de 'hoofdfora' als Harde Waren en Softe Waren linken, zoals ze op de GoT page ook gelinkt zijn? Hierheen bijvoorbeeld. Nu heb ik het dus over de Selecteer fora, pagina.
He, die kon ik nog niet; moet geen probleem zijn lijkt me :)
• Misschien een lastige: Als je een achtergrondplaatje hebt, zou je die het handigst, net als de Windows desktop moeten kunnen 'centreren', 'naast elkaar zetten' en 'spreiden'?
Ik weet niet in hoeverre dat met CSS mogelijk is cq. ondersteund wordt; ik zal er eens naar kijken...
• Bij Windows' dropdownmenu's kun je gelukkig ook op de naam klikken om hem uit te klappen. Bij jouw dropdown's moet je echter per sé op dat driehoekje klikken, kan dit verandert worden?
Ja dat kan :)
Die notify.mp3 heb je geript van Micrsoft he?
Het is namelijk zo: deze versie hoor ik niet in games! 'k Heb de popup uitgezet, omdat dat gaat laggen in multi-playergames. Weet niet of je zo veelzijdig bent dat je daar ook nog verstand van hebt, maar zou je die wat 'harder' kunnen maken? of mij vertellen hoe ik dat moet doen
'harder' maken moet kunnen; ik moet sowieso nog even kijken of ik er een eigen geluidje voor kan verzinnen :)

Lijkt me wel weer voldoende voor een versie 2.64, bedankt! :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
Ok mooi man, nou werkt het bij mij in active desktop ook helemaal goed.

Vooral dat style gedeelte is nu echt VEEL makkelijker :D

kon ik ten minste goed de achtergrondkleur aanpassen voor de standaard Active Desktop 1.2 instellingen die ik gebruik.

ik heb het nou op de volgende manier gedaan:
1. AD GoT Tracker uitgezet.
2. AD helemaal uitgezet.
3. Alle koekjes (behalve die van de active desktop,
omdat ik dit anders allemaal weer opnieuw in moest stellen)
4. tracker.html opgestart en alles ingesteld
5. tracker.html aangepast (omdat ik de tijd linksbovenin niet hoef te zien en ook uitgezet heb in de prefs, maar dan blijft ie die breedte gebruiken en dat wil ik naturlijk niet) (misschien een puntje wat meegenomen kan worden in 2.64?)
6. de style.css aangepast, zodat ik de juiste achtergrond kleur heb.

maar zoals ik al zei ik ben al heel blij dat het nu goed werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
We gaan weer lekker; achtergrondkleurtje via de prefs instellen werkt hier al (met een mooie colorpicker) :)
puntje van SaiBork ga ik ook meenemen; I'll keep you posted :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Er schoot me nog iets te binnen :)

Een logo! Elk stukje software heeft een logootje, de GoT Tracker niet :'( ;)

Erg creatief kan ik mezelf bepaald niet noemen dus ik heb geen ideeen, iemand die crisp helpt? :*

Owhjah, als je de achtergrondkleur verandert, verandert dan de 'menubalk' Ben z'n naam ff kwijt, erg irri :( ook mee? Met 'menubalk' bedoel ik in dit geval waar "GoT Tracker v<vesienummer>" staat. Da's wel de bedoeling neem ik aan :Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 01:30 schreef PromWarMachine het volgende:
Er schoot me nog iets te binnen :)

Een logo! Elk stukje software heeft een logootje, de GoT Tracker niet :'( ;)

Erg creatief kan ik mezelf bepaald niet noemen dus ik heb geen ideeen, iemand die crisp helpt? :*

Owhjah, als je de achtergrondkleur verandert, verandert dan de 'menubalk' Ben z'n naam ff kwijt, erg irri :( ook mee? Met 'menubalk' bedoel ik in dit geval waar "GoT Tracker v<vesienummer>" staat. Da's wel de bedoeling neem ik aan :Y)
Logo is wel cool ja; wat dacht je van Henk die met een punaise op een prikbord gepinned zit :+
De title-bar van een standaard window is voor zover ik weet niet van kleur te veranderen; die in de desktop.html natuurlijk wel :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Crisp,

Nu eens geen problemen, maar ideeen.

- de topic hebben een menuutje onder de rechtermuisknop. Is het mogelijk om ook onder het forum naam een menuutje te bouwen met b.v. openen, posttopic.
- onder de Gathering of tweakers link boven in ook een menuutje... b.v. met openen/zoeken. maar ook profile/preferences(van gathering.tweakers.net)/faq enz...

- zelfde achtergrond plaatje voor popups als voor het originele venster of zit dit er al in en werkt dat niet onder mozilla/linux (even in prefs.html gekeken. Dacht iets te zien van backgroundpicture)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 09:14 schreef rsd76 het volgende:
Hoi Crisp,

Nu eens geen problemen, maar ideeen.

- de topic hebben een menuutje onder de rechtermuisknop. Is het mogelijk om ook onder het forum naam een menuutje te bouwen met b.v. openen, posttopic.
- onder de Gathering of tweakers link boven in ook een menuutje... b.v. met openen/zoeken. maar ook profile/preferences(van gathering.tweakers.net)/faq enz...

- zelfde achtergrond plaatje voor popups als voor het originele venster of zit dit er al in en werkt dat niet onder mozilla/linux (even in prefs.html gekeken. Dacht iets te zien van backgroundpicture)
Meer doen met die contextmenuutjes is inderdaad een goed idee.
Achtergrond plaatje in de popups zit er inderdaad nog niet in, maar moet kunnen nu ik ook de kleur aan kan passen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
Ik ben eigenlijk niet zon voorstander van het logo, opzich best leuk, maar ik wil de tracker.html in mijn active desktop gebruiken.
en daar wil ik dus zo min mogelijk extra "zooi" (aan gebrek aan betere omschrijving) op hebben staan.

zie eventueel hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 10:55 schreef SaiBork het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zon voorstander van het logo, opzich best leuk, maar ik wil de tracker.html in mijn active desktop gebruiken.
en daar wil ik dus zo min mogelijk extra "zooi" (aan gebrek aan betere omschrijving) op hebben staan.

zie eventueel hier
Ik zat ook meer aan een favicon te denken; in elk geval geen logo in de tracker zelf, dan in de help ofzo :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:40

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Kan ik GoT Tracker ook in combinatie met AD 1.2 gebruiken ? Ik loop namelijk tegen het volgende probleem aan: Op dit moment heb ik 3 windoowtjes openstaan in AD (weer, tweakers en een waar ik een url in kan tikken waarna deze IE opent). Niets aan de hand, alles gaat lekker. Maar nu probeer ik aan één zo'n windowtje een GoT Tracker URL (tracker, loadtracker, destop.html) te hangen en dan gaat het fout. Het lijkt erop dat de GoT URL's altijd de focus terugnemen.

Voorbeeld, ik probeer iets in mijn "openurl" AD windoowtje te tikken maar als ik er met de muis inklik kan ik (als ik mazzel heb) maar één letter tikken en dan is de focus weg. Idem voor de prefs window van AD. Na elke muisklik op een inputveld kan ik net één letter tikken en dan is de focus weg.

Ik draai BTW XP...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 21:29 schreef Magma het volgende:
Kan ik GoT Tracker ook in combinatie met AD 1.2 gebruiken ? Ik loop namelijk tegen het volgende probleem aan: Op dit moment heb ik 3 windoowtjes openstaan in AD (weer, tweakers en een waar ik een url in kan tikken waarna deze IE opent). Niets aan de hand, alles gaat lekker. Maar nu probeer ik aan één zo'n windowtje een GoT Tracker URL (tracker, loadtracker, destop.html) te hangen en dan gaat het fout. Het lijkt erop dat de GoT URL's altijd de focus terugnemen.

Voorbeeld, ik probeer iets in mijn "openurl" AD windoowtje te tikken maar als ik er met de muis inklik kan ik (als ik mazzel heb) maar één letter tikken en dan is de focus weg. Idem voor de prefs window van AD. Na elke muisklik op een inputveld kan ik net één letter tikken en dan is de focus weg.

Ik draai BTW XP...
Gewoon linkje naar tracker.html erin zetten; niet 1 van die andere gebruiken.

wb de focus; kwestie van de klembord controle uitzetten in de prefs; in een normaal venster geeft dit geen problemen, wel geintegreerd met andere pagina's op een AD.

De reden is van technische aard: om het klembord te controleren op topic-url's moet ik de inhoud van het klembord ergens binnen de tracker kunnen plakken om het uit te kunnen lezen (direct het klembord uitlezen is helaas/begrijpelijkerwijs (security) niet mogelijk). Plakken kan alleen in een element dat binnen de pagina de focus heeft; hierdoor verliezen alle andere elementen op dezelfde pagina (in dit geval dus je andere items op je AD) de focus.

Zo, gauw weer verder met 2.64 alfa :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het is weer zo ver :)

Er schiet me weer iets te binnen! Namelijk:

• Topics tijdelijk niet volgen.

Zo'n aan/uit vinkje bij opvolgtopics ofzo.

Dit is handig, want als ik dan ga gamen, ga ik niet elke keer alt-tabben in grote topics, maar als ik zelf met een gigantisch probleem zit en er wordt daar op replied wil ik dat wel graag meteen zien :P Of als er ergens een interessante discussie is natuurlijk :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Op maandag 08 juli 2002 23:16 schreef crisp het volgende:

Gewoon linkje naar tracker.html erin zetten; niet 1 van die andere gebruiken.

wb de focus; kwestie van de klembord controle uitzetten in de prefs; in een normaal venster geeft dit geen problemen, wel geintegreerd met andere pagina's op een AD.

Zo, gauw weer verder met 2.64 alfa :)
Crisp, je bent geweldig ;) Als ik vanavond thuis ben ga ik het meteen aanpassen. Had ik dit ergens in een readme kunnen lezen (en was ik weer eens blind) of moet je het 'toevallig' maar weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 07:30 schreef Magma het volgende:

[..]

Crisp, je bent geweldig ;) Als ik vanavond thuis ben ga ik het meteen aanpassen. Had ik dit ergens in een readme kunnen lezen (en was ik weer eens blind) of moet je het 'toevallig' maar weten?
Nee, dit staat nog niet in de help, maar is wel een keer eerder aan de orde geweest. Ik zal het in de volgende release toevoegen aan de helpfile!
Op dinsdag 09 juli 2002 02:49 schreef PromWarMachine het volgende:
Het is weer zo ver :)

Er schiet me weer iets te binnen! Namelijk:

• Topics tijdelijk niet volgen.

Zo'n aan/uit vinkje bij opvolgtopics ofzo.

Dit is handig, want als ik dan ga gamen, ga ik niet elke keer alt-tabben in grote topics, maar als ik zelf met een gigantisch probleem zit en er wordt daar op replied wil ik dat wel graag meteen zien :P Of als er ergens een interessante discussie is natuurlijk :)
Ja, is een goed idee; notificatie per topic aan/uit zetten moet technisch wel mogelijk zijn :)

De status wb 2.64 op dit moment:
ingebouwd zijn:
-contextmenu's voor forums en frontpage :)
-forumnaam schuift op naar links als klokje is uitgeschakeld :)
-achtergrondkleur is in te stellen via de voorkeuren :) :)
-nog wat gerommeld met de scrollbar code :)
-linkjes naar forum-categorie ingebouwd :)
-bugfix voor am/pm notatie (bleef 24-uurs) :)
-dropdown menu ook uit te klappen door op de text te klikken :)

Ik ga nog even kijken naar dat idee van topics tijdelijk niet volgen, maar dan is het wel even genoeg voor deze release (anders krijg ik te grote verschillen tussen de ontwikkelversie en de huidige versie).
De rest van de ideeen komen dan in 2.65 :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Dat per-topic notificatie was makkelijker dan ik in eerste instantie gedacht had :) Dat wil zeggen: het zit erin en werkt! :)
Vanavond maar even de releaseversie klaarstomen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op dinsdag 09 juli 2002 10:16 schreef crisp het volgende:
Dat per-topic notificatie was makkelijker dan ik in eerste instantie gedacht had :) Dat wil zeggen: het zit erin en werkt! :)
Vanavond maar even de releaseversie klaarstomen :)
Da's geweldig!! Ben benieuwd, ik erger me steeds meer aan dat kleine driehoekje waar ik per se op moet klikken :P

Het zal niet waar zijn, ik bruis van de ideeen: :7

• Een knopje 'Refresh' waar je op kan klikken zodat hij refreshed?

Dan hoef je niet zelf eerst in dat venster te klikken en dan op F5 of te wachten tot je delay afgelopen is, is voor de luie mensen :o :+

Er is weinig ruimte meer maar ik dacht aan een klein langwerpige knop onder de [?] van de help ofzo? Nou goed, kijk maar wat je er mee doet ;) Als de release hier een dagje mee vertraagt: mij niet gehoord hoor :Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 15:02 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Da's geweldig!! Ben benieuwd, ik erger me steeds meer aan dat kleine driehoekje waar ik per se op moet klikken :P

Het zal niet waar zijn, ik bruis van de ideeen: :7

• Een knopje 'Refresh' waar je op kan klikken zodat hij refreshed?

Dan hoef je niet zelf eerst in dat venster te klikken en dan op F5 of te wachten tot je delay afgelopen is, is voor de luie mensen :o :+

Er is weinig ruimte meer maar ik dacht aan een klein langwerpige knop onder de [?] van de help ofzo? Nou goed, kijk maar wat je er mee doet ;) Als de release hier een dagje mee vertraagt: mij niet gehoord hoor :Y)
Refresh hoef je niet op te wachten hoor; gewoon de refresh pauzeren en weer starten, dan refreshed hij meteen :) (ok, is wel 2x klikken :P )

Op dit moment ga ik echter niet teveel meer wijzigen in mijn ontwikkelversie, want dan raak ik de draad kwijt. Hij is nu stabiel, dus overblijvende puntjes moeten maar wachten op een volgende release...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
En versie 2.64 staat klaar! :)

Changelog:
-contextmenu's voor forums en frontpage
-forumnaam schuift op naar links als klokje is uitgeschakeld
-achtergrondkleur is in te stellen via de voorkeuren
-nog wat gerommeld met de scrollbar code
-linkjes naar forum-categorie ingebouwd
-bugfix voor am/pm notatie (bleef 24-uurs)
-dropdown menu ook uit te klappen door op de text te klikken
-Notificatie per topic in/uit te schakelen in het opvolgtopics window
-Help aangepast
-FOK Tracker naar versie 1.11 geupgrade

ToDo:
-sidebar meer 'flexibel' maken
-ander/harder geluidje
-mogelijkheid voor achtergrond plaatje in windows
-keuze achtergrondplaatje tilen/stretchen (indien mogelijk)
-instant refresh
-logo

De linkjes nog even:
GoT Tracker v2.64 Engels
GoT Tracker v2.64 Nederlands
Originele styles (wit op donkerblauw)
Alternatieve styles (zwart op geel)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op woensdag 10 juli 2002 01:12 schreef crisp het volgende:
En versie 2.64 staat klaar! :)

Changelog:
-contextmenu's voor forums en frontpage
-forumnaam schuift op naar links als klokje is uitgeschakeld
-achtergrondkleur is in te stellen via de voorkeuren
-nog wat gerommeld met de scrollbar code
-linkjes naar forum-categorie ingebouwd
-bugfix voor am/pm notatie (bleef 24-uurs)
-dropdown menu ook uit te klappen door op de text te klikken
-Help aangepast
-FOK Tracker naar versie 1.11 geupgrade

ToDo:
-sidebar meer 'flexibel' maken
-ander/harder geluidje
-mogelijkheid voor achtergrond plaatje in windows
-keuze achtergrondplaatje tilen/stretchen (indien mogelijk)
-instant refresh
-logo

De linkjes nog even:
GoT Tracker v2.64 Engels
GoT Tracker v2.64 Nederlands
Originele styles (wit op donkerblauw)
Alternatieve styles (zwart op geel)
Very nice *D

'k Heb nog wel een kleinigheidje gevonden waar ik me niet zozeer aan stoor, maar 'k vroeg me af of dat de bedoeling was of niet. 't Is een beetje moeilijk uit te leggen zonder screenshot, maar ik moet helaas nu weg.

In het 'venster' waar je tracker in staat krijg je dezelfde achtergrondkleur als de tracker. Dat 'venster' staat weer op je desktop en dus moet dat venster de zelfde kleur hebben als je achtergrond op je desktop. Nu 'kun' je dus niet de tracker, een andere kleur geven dan je dekstop :)

Voor de duidelijkheid post ik hier straks even een screenshot.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 09:45 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Very nice *D

'k Heb nog wel een kleinigheidje gevonden waar ik me niet zozeer aan stoor, maar 'k vroeg me af of dat de bedoeling was of niet. 't Is een beetje moeilijk uit te leggen zonder screenshot, maar ik moet helaas nu weg.

In het 'venster' waar je tracker in staat krijg je dezelfde achtergrondkleur als de tracker. Dat 'venster' staat weer op je desktop en dus moet dat venster de zelfde kleur hebben als je achtergrond op je desktop. Nu 'kun' je dus niet de tracker, een andere kleur geven dan je dekstop :)

Voor de duidelijkheid post ik hier straks even een screenshot.
Ik begrijp denk ik wat je bedoelt; waarschijnlijk heb je de desktop.html als desktop-item ingesteld. Deze file is echter bedoelt als full-screen desktop template, en is als het ware een 'kameleon'; dat wil zeggen, hij neemt de achtergrondkleur, of het achtergrondplaatje van de tracker over.
Hetzelfde effect krijg je als je de link naar tracker.html als tracker.html?type=desktop neerzet.
Als je de tracker als desktop-item instelt, kan je beter gewoon een link naar tracker.html maken.
Het ligt niet in mijn bedoeling om een complete AD te maken, maar ik zit wel te denken aan een mogelijkheid om deze 'kameleon' eigenschap uit te kunnen schakelen zodat je dmv het editen van de desktop.html daar een andere achtergrond kan instellen, die niet door de tracker wordt aangepast.
Dit is op dit moment alleen aan te passen door in standards.js in functie setbackground de volgende lijn te commenten of te verwijderen:
code:
1
if (mainwin && wintype == 'desktop') parent.setbackground(color, image, 0, 0, 0);

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er weer goed uit, maar ik snap iets niet.

Ik gebruik de active desktop van http://ad.rb-338.com zoals zovelen van ons waarschijnlijk.

Maar als ik daar wijzigingen aan wil maken, het formaat van een iframe-pje bijvoorbeeld, dan moet ik altijd eerst de FokTracker en de GotTracker uitzetten. Anders plaatst hij continu mijn 'paste' in het textveldje dat ik wil wijzigen.

Weet je of dit aan de Trackers ligt of aan de active desktop die ik gebruik?

Ik draai op W2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 11:07 schreef SpaGroen het volgende:
Ziet er weer goed uit, maar ik snap iets niet.

Ik gebruik de active desktop van http://ad.rb-338.com zoals zovelen van ons waarschijnlijk.

Maar als ik daar wijzigingen aan wil maken, het formaat van een iframe-pje bijvoorbeeld, dan moet ik altijd eerst de FokTracker en de GotTracker uitzetten. Anders plaatst hij continu mijn 'paste' in het textveldje dat ik wil wijzigen.

Weet je of dit aan de Trackers ligt of aan de active desktop die ik gebruik?

Ik draai op W2k.
Klembord check in de Tracker uitzetten...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.64 uit? wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 11:21 schreef Pjotr223 het volgende:
2.64 uit? wat is het verschil?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 01:12 schreef crisp het volgende:
Als ik het goed begrijp is dit dat vierkantje wat je kan aanklikken. Bij mij worden die instellingen niet onthouden.
Is dit correct?

Bij het opnieuw opstarten altijd allemaal aan.

Trouwens krijg het idee dat er weinig linux gebruikers gebruik maken van deze zeer kewle tracker. Jammer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 09:04 schreef rsd76 het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is dit dat vierkantje wat je kan aanklikken. Bij mij worden die instellingen niet onthouden.
Is dit correct?

Bij het opnieuw opstarten altijd allemaal aan.

Trouwens krijg het idee dat er weinig linux gebruikers gebruik maken van deze zeer kewle tracker. Jammer. :'(
Mmmz, bij mij worden ze prima onthouden; misschien heb ik het stuk gemaakt in de NL versie - zal even checken...

edit:

Nee, toch een algemeen bugje; op het moment dat een topic weer active wordt, wordt het tracken weer aan gezet; zal het zsm fixen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
zsm werd dus vanochtend ;)
versie 2.64b staat gereed; changelog is dus bugfix mbt het uitschakelen van de notificatie per topic. Verder nog een kleine bugfix in de scrollbar code, en een tabel wijziging in het addtopic window.
Daarnaast heb ik de forum definitie file voor de huiskamer geupdate.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Nu heb ik de tracker als AD staan. Nu staan alle forums door elkaar heen. NOS, WOS, SP etc etc.

Ik denk dat als ik dit kan scheiden van elkaar (voor elk forum onderwerp 1 venster met de laatste 10 topic) het wat meer overzichtelijk overkomt.

Beetje een www.startpagina.nl idee

Begrijp je wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 14:44 schreef pluisman het volgende:
Nu heb ik de tracker als AD staan. Nu staan alle forums door elkaar heen. NOS, WOS, SP etc etc.

Ik denk dat als ik dit kan scheiden van elkaar (voor elk forum onderwerp 1 venster met de laatste 10 topic) het wat meer overzichtelijk overkomt.

Beetje een www.startpagina.nl idee

Begrijp je wat ik bedoel?
Technisch wel uitvoerbaar denk ik, maar of het echt praktisch is betwijfel ik.
Bijkomend probleem is ook dat de active topics XML maar 100 topics geeft van alle subfora, dus de kans dat je er 10 per venster krijgt is erg klein...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

*Bugreport*

Volgens mij heb ik een bugje gevonden.

Als ik bij de opvolgtopics het vinkje van de grotere topics uit zet krijg ik nog steeds de piepjes. Weet niet of ik ook een popup zou krijgen, want die staan inmiddels standaard al uit.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 01:53 schreef PromWarMachine het volgende:
*Bugreport*

Volgens mij heb ik een bugje gevonden.

Als ik bij de opvolgtopics het vinkje van de grotere topics uit zet krijg ik nog steeds de piepjes. Weet niet of ik ook een popup zou krijgen, want die staan inmiddels standaard al uit.
Mmmmz vreemd, ik denk dat ik in het nauw gedreven wordt door de automatische typecasting van JS als dat zo is. Ik ga dit nog eens uitgebreid testen....

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Heb er vandaag eens extra op gelet, maar vandaag deed 'ie het wel goed? :?

Erg vreemd, want ik weet echt zeker dat hij het, toen ik het reportte, fout deed. Hopelijk geeft jouw debugreport uitsluitsel.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Op donderdag 04 juli 2002 13:35 schreef rsd76 het volgende:
Probeer mozilla -remote eens?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
  • Laatst online: 27-08 13:03
wow, ben ff twee weken naar Italië en we zijn weer 5 releases ofzo verder. Gaat lekker zo!!!

The JavaScript GoT Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 21:30 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Probeer mozilla -remote eens?
Werkt wel als ik dit toevoeg aan mijn snelkoppeling, maar dan moet er altijd al een mozilla draaien om te werken.
Dan vindt ik ctrl+N een makkelijkere oplossing.
Opent gewoon een nieuw window.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Ten eerste: Mooi dingetje die GoT/Fok! tracker. Keep up the good work.

Ik heb alleen nog wel een paar vraagjes.

Ik gebruik sinds vandaag de Fok tracker in mijn AD. Ik gebruik de AD uit [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/489390"]dit[/url] topic. Hiervoor moeten de verschillende trackers allemaal in dezelfde map staan. Nu heb ik de volgende twee problemen:

Ten eerste kan ik niet tegelijk de GoT en de Fok! tracker gebruiken, omdat alle bestanden dezelfde namen hebben. Ze kunnen dus niet in dezelfde map staan.

Ten tweede zou ik (ook) graag de opvolg topics op mijn AD hebben. Maar dit kan niet omdat die html file in een andere map staat.

Beide problemen zijn volgens mij op te lossen door een html-file te maken die als snelkoppeling werkt. Het probleem is echter dat mijn kennis wat dat betreft vrij waardeloos is en ik dus geen idee heb hoe ik dat kan maken (gewone snelkoppeling werkt niet). Weet iemand hier hoe dat moet? Een andere oplossing die werkt is uiteraad ook welkom.

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 23:09 schreef JedaiNait het volgende:
Ten eerste: Mooi dingetje die GoT/Fok! tracker. Keep up the good work.

Ik heb alleen nog wel een paar vraagjes.

Ik gebruik sinds vandaag de Fok tracker in mijn AD. Ik gebruik de AD uit [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/489390"]dit[/url] topic. Hiervoor moeten de verschillende trackers allemaal in dezelfde map staan. Nu heb ik de volgende twee problemen:

Ten eerste kan ik niet tegelijk de GoT en de Fok! tracker gebruiken, omdat alle bestanden dezelfde namen hebben. Ze kunnen dus niet in dezelfde map staan.

Ten tweede zou ik (ook) graag de opvolg topics op mijn AD hebben. Maar dit kan niet omdat die html file in een andere map staat.

Beide problemen zijn volgens mij op te lossen door een html-file te maken die als snelkoppeling werkt. Het probleem is echter dat mijn kennis wat dat betreft vrij waardeloos is en ik dus geen idee heb hoe ik dat kan maken (gewone snelkoppeling werkt niet). Weet iemand hier hoe dat moet? Een andere oplossing die werkt is uiteraad ook welkom.
Het lijkt mij sterk dat alle bestanden in dezelfde directory moeten staan; volgens mij kan je ook subdirectories gebruiken en daar relatief naar verwijzen.
Ik draai zelf niet die AD, maar ik kan me voorstellen dat je een bestandnaam moet opgeven. In plaats van tracker.html kan je dan ook gottracker/tracker.html en foktracker/tracker.html opgeven, waarbij gottracker en foktracker dan subdirectories zijn.

De opvolgtopics als apart item opnemen in je AD gaat never nooit werken in de huidige opzet van de tracker. Op het moment dat je ze los gaat gebruiken is er geen intercommunicatie tussen de tracker en de opvolgtopics mogelijk. Nu is het window voor de opvolgtopics een popup gegenereerd vanuit de tracker waardoor er een parent-child relatie bestaat en ze kunnen communiceren.
Als je dit binnen de AD mogelijk wilt maken, dan zul je zowel in de AD code als in de code van de tracker diepgaande wijzigingen moeten aanbrengen (het is dus niet onmogelijk, maar wel heel complex)...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Op zondag 21 juli 2002 23:18 schreef crisp het volgende:
Het lijkt mij sterk dat alle bestanden in dezelfde directory moeten staan; volgens mij kan je ook subdirectories gebruiken en daar relatief naar verwijzen.
Ik draai zelf niet die AD, maar ik kan me voorstellen dat je een bestandnaam moet opgeven. In plaats van tracker.html kan je dan ook gottracker/tracker.html en foktracker/tracker.html opgeven, waarbij gottracker en foktracker dan subdirectories zijn.
Dat werkt inderdaad. Ik dacht dus iets te moeilijk, want dat had ik zelf ook nog wel kunnen verzinnen |:(. Nou ja bedankt in ieder geval.
De opvolgtopics als apart item opnemen in je AD gaat never nooit werken in de huidige opzet van de tracker. Op het moment dat je ze los gaat gebruiken is er geen intercommunicatie tussen de tracker en de opvolgtopics mogelijk. Nu is het window voor de opvolgtopics een popup gegenereerd vanuit de tracker waardoor er een parent-child relatie bestaat en ze kunnen communiceren.
Als je dit binnen de AD mogelijk wilt maken, dan zul je zowel in de AD code als in de code van de tracker diepgaande wijzigingen moeten aanbrengen (het is dus niet onmogelijk, maar wel heel complex)...
Hmmm dat is jammer dan maar niet. Misschien een idee voor een volgende versie?

En ik heb nog een ideetje voor een volgende versie:

Ik was net wat aan het kloten bij de instellingen en toen zag ik dat dingen als de tijd het forum uit kan schakelen. Omdat mijn desktop al vrij vol staat met allerlij onzin vond ik dit wel handig, want de tracker wordt hier een stuk compacter door. Er is alleen een probleempje. De knopjes met instellingen enzo blijven op dezelfde plaats staan. Als ik het venster dus kleiner maak zie ik die knoppen niet meer. Valt hier misschien wat aan te doen?

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 23:34 schreef JedaiNait het volgende:

[..]

Dat werkt inderdaad. Ik dacht dus iets te moeilijk, want dat had ik zelf ook nog wel kunnen verzinnen |:(. Nou ja bedankt in ieder geval.
[..]

Hmmm dat is jammer dan maar niet. Misschien een idee voor een volgende versie?
Zoals ik al zei heeft dat niet alleen te maken met de code van de Tracker zelf; de opzet van de AD heeft daar ook mee te maken. Ik neem aan dat het allemaal iFrames zijn. De tracker moet dan weten in welk iFrame de opvolgtopics staan en vice-versa. Technisch wel realiseerbaar, maar moet dus volledig op de situatie worden toegespitst; een stuk customizing dus wat ik niet standaard in de tracker kan inbakken.
En ik heb nog een ideetje voor een volgende versie:

Ik was net wat aan het kloten bij de instellingen en toen zag ik dat dingen als de tijd het forum uit kan schakelen. Omdat mijn desktop al vrij vol staat met allerlij onzin vond ik dit wel handig, want de tracker wordt hier een stuk compacter door. Er is alleen een probleempje. De knopjes met instellingen enzo blijven op dezelfde plaats staan. Als ik het venster dus kleiner maak zie ik die knoppen niet meer. Valt hier misschien wat aan te doen?
Hier ben ik al zo'n beetje mee bezig, maar ook hier geld dat ik eigenlijk moeilijk met alle situaties rekening kan houden. In het ergste geval zul je dan toch nog zelf iets in de code moeten aanpassen. Misschien moet ik een soort van 'compact mode' optie toevoegen?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Op zondag 21 juli 2002 23:43 schreef crisp het volgende:
Zoals ik al zei heeft dat niet alleen te maken met de code van de Tracker zelf; de opzet van de AD heeft daar ook mee te maken. Ik neem aan dat het allemaal iFrames zijn. De tracker moet dan weten in welk iFrame de opvolgtopics staan en vice-versa. Technisch wel realiseerbaar, maar moet dus volledig op de situatie worden toegespitst; een stuk customizing dus wat ik niet standaard in de tracker kan inbakken.
Ik dacht dat het misschien mogelijk was om het opvolg-frame zelf om de 5 minuten ofzo te laten kijken of er al nieuwe reacties waren. Zodat hij dus onafhankelijk van de actieve-topics-tracker zou werken. Ik weet niet of dit realiseerbaar is, want zoals ik al zei weet ik zo goed als niets van programeren.

Maar goed als het onmogelijk/te lastig/te veel werk is laat dan maar ztten. Even goede vrienden. Het was alleen maar een ideetje.
Hier ben ik al zo'n beetje mee bezig, maar ook hier geld dat ik eigenlijk moeilijk met alle situaties rekening kan houden. In het ergste geval zul je dan toch nog zelf iets in de code moeten aanpassen. Misschien moet ik een soort van 'compact mode' optie toevoegen?
Een soort compact mode is inderdaad wat ik bedoel ja. Het zou mooi zijn als dat er inzat, want mijn desktop is nu echt overvol vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zou de GoT tracker ook support voor de React Huschkamer moeten hebben? :?

'k Heb het met 1 topic even snel geprobeert en dat werkte niet geheel normaal. 'k Kwam namelijk bij een topic van Topix uit, met hetzelfde id.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 02:47 schreef PromWarMachine het volgende:
Zou de GoT tracker ook support voor de React Huschkamer moeten hebben? :?

'k Heb het met 1 topic even snel geprobeert en dat werkte niet geheel normaal. 'k Kwam namelijk bij een topic van Topix uit, met hetzelfde id.
Hiervoor heb je de [url="http://www.crisp.demon.nl/hktracker/forumupdate/forums.js"]forum definitie file[/url] van de HK nodig.
Hij is niet te combineren met de GoT Tracker zelf omdat het een fysiek ander forum is, en de Tracker van zichzelf single-forum is. Kopietje maken van alle trackerbestanden dus, en de forums.js file vervangen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 01:38 schreef JedaiNait het volgende:

[..]

Ik dacht dat het misschien mogelijk was om het opvolg-frame zelf om de 5 minuten ofzo te laten kijken of er al nieuwe reacties waren. Zodat hij dus onafhankelijk van de actieve-topics-tracker zou werken. Ik weet niet of dit realiseerbaar is, want zoals ik al zei weet ik zo goed als niets van programeren.

Maar goed als het onmogelijk/te lastig/te veel werk is laat dan maar ztten. Even goede vrienden. Het was alleen maar een ideetje.
Het hele binnenhalen en verwerken van de topics gebeurd in de tracker.html; die houdt dus ook de opvolgtopics bij. followtopics.html laat ze eigenlijk alleen maar zien, meer niet.
Ik zal eens kijken wat er voor nodig is om ze beiden in een frame te laten draaien zodat je eventueel zelf de tracker kunt aanpassen.
[..]

Een soort compact mode is inderdaad wat ik bedoel ja. Het zou mooi zijn als dat er inzat, want mijn desktop is nu echt overvol vind ik.
Ik zal er nog wat meer aandacht aan besteden. Ik kan echter nog niet zeggen wanneer ik een nieuwe release verwacht; de laatste tijd ben ik ook weer druk met andere zaken, dus staat de ontwikkeling van de Tracker even op een laag pitje.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op maandag 22 juli 2002 08:05 schreef crisp het volgende:

[..]

Hiervoor heb je de [url="http://www.crisp.demon.nl/hktracker/forumupdate/forums.js"]forum definitie file[/url] van de HK nodig.
Hij is niet te combineren met de GoT Tracker zelf omdat het een fysiek ander forum is, en de Tracker van zichzelf single-forum is. Kopietje maken van alle trackerbestanden dus, en de forums.js file vervangen.
Ah, dan houd ik het wel even met Favorites bij ;) Anders krijg ik een tweede tracker en ik houd zelden een HK topic écht in de gaten. Toch bedankt :)

Als je nou tijd over hebt enzo kun je altijd nog een website maken :) Dat hoeft geen ding van 10 MB te zijn, maar gewoon een FAQ en een download page ofzo. Dit omdat ik toch een aardig groot aantal users met je GoT tracker zie!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 11:38 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Ah, dan houd ik het wel even met Favorites bij ;) Anders krijg ik een tweede tracker en ik houd zelden een HK topic écht in de gaten. Toch bedankt :)

Als je nou tijd over hebt enzo kun je altijd nog een website maken :) Dat hoeft geen ding van 10 MB te zijn, maar gewoon een FAQ en een download page ofzo. Dit omdat ik toch een aardig groot aantal users met je GoT tracker zie!
Yep, als ik de logs van mijn website mag geloven is de GoT Tracker erg populair :)
Ik zal daar inderdaad wat meer prioriteit aan gaan geven; ik heb nog wel een leuk fris opzetje liggen :) (mijn eigen homepage - gemaakt toen ik nog n00b was - zuigt ook behoorlijk, maar dat vind ik minder belangrijk...)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Hello! Even laten weten dat ik nog leef, en dat er nog steeds aan de Tracker gewerkt wordt :)
Ik ben een tijdje druk geweest met andere dingen, maar ben nu echt begonnen aan versie 2.65. Ik heb al een 'compact mode' optie ingebouwd waarbij de Tracker hetzelfde uiterlijk krijgt als bijvoorbeeld de headline trackers van Tnet en FOK! :)
Ook ga ik natuurlijk nog kijken naar de ToDo items, en ga ik zelf een website in elkaar zetten voor de trackers :)
Kortom: nog even geduld dus...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
en versie 2.65 is klaar qua ontwikkeling. Ik ga de veranderingen nu overbrengen naar de release-versies, dus expected real soon! :)
[edit]Mijn keyboard doet raar, dus het duurt nog ff...{/edit}

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Een nachtje slapen en nieuwe batterijen in mijn keyboard, en versie 2.65 is eindelijk af! :)

De changelog:

-Breedte van de tracker past zichzelf nu automatisch aan bij het weglaten van bepaalde informatie
-Een speciale 'Compact mode' waarbij de tracker minimale ruimte inneemt en qua layout mooi past bij de andere trackers (tip: selectievakjes weglaten = bullets voor de topics)
-sidebar is ook meer flexibel
-Volume van het geluid is regelbaar
-Optie om links naar topics te openen in Mozilla
-Nog iets extra's ;)

ToDo:
-instant refresh button
-links naar topics ook in andere browsers kunnen openen (bv Opera)
-Ander (origineler) geluidje
-logo & website
-achtergrond plaatje ook in windows kunnen gebruiken
-tilen / stretchen achtergrondplaatje indien mogelijk

De linkjes weer:
[url="http://www.crisp.demon.nl/gottracker/gottrackeren.zip"]GoT Tracker v2.65 Engels[/url]
[url="http://www.crisp.demon.nl/gottracker/gottrackernl.zip"]GoT Tracker v2.65 Nederlands[/url]
[url="http://www.crisp.demon.nl/gottracker/altstyle/style1.zip"]Originele styles (wit op donkerblauw)[/url]
[url="http://www.crisp.demon.nl/gottracker/altstyle/style2.zip"]Alternatieve styles (zwart op geel)[/url]
[url="http://www.crisp.demon.nl/hktracker/forumupdate/forums.js"]Forum definitie file voor HK[/url]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Voor al de mensjes die zitten te popelen om de GoT Tracker weer te kunnen gebruiken: ik heb een nieuw forumdefinitie bestand klaarliggen; helaas werkt het activetopics script nog niet, dus heeft het nog weinig zin om het online te zetten; plus dat ik het zelf nog niet heb kunnen testen natuurlijk...
Maar: er wordt dus aan gewerkt! :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op 30 juli 2002 @ 21:00:
Voor al de mensjes die zitten te popelen om de GoT Tracker weer te kunnen gebruiken: ik heb een nieuw forumdefinitie bestand klaarliggen; helaas werkt het activetopics script nog niet, dus heeft het nog weinig zin om het online te zetten; plus dat ik het zelf nog niet heb kunnen testen natuurlijk...
Maar: er wordt dus aan gewerkt! :)
Ik hoop dat je hem snel af hebt, maar zelfs op T.net werkt het nog niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 21:24:
[...]

Ik hoop dat je hem snel af hebt, maar zelfs op T.net werkt het nog niet. :(
Ik heb een beetje het idee dat de heren forum-upgraders op dit moment een beetje verzuipen in de bug-meldingen, en aan de andere kant ook wel een beetje moe zullen zijn na deze upgrade.
Ik ben allang blij dat het forum in elk geval werkt, dus ik wacht rustig af tot mijn bugmelding wordt opgepakt...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:38
ik heb even een paar vraagjes. Ik heb het niet als desktop ingesteld maar als startpagina. Ik heb de gottracker in een frame gestopt en in me andere frame heb ik andere active desktop accessoires.

Mijn eerste probleem, zodra die update, krijg ik zeer vaak de fout melding:
"Fout tijdens connectie" dit terwijl me internet verbinding wel goed is.

Q1) Hoe is het mogelijk om die fout melding weg te krijgen (kortom wat is er mis?)

Mijn tweede (en tevens laatste probleem) ik zie alleen maar het topic reuze inktvissen van de SG terwijl ik wel meerdere fora`s heb aan gekruist.

Q2) Hoe krijg ik er meerdere fora`s in? Moeten de beide 2 kruisjes aangevinkt worden of alleen de voorste?
Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.care4ict.net/paul/tracker.jpg

Nu opeens heb ik het rechter lijstje helemaal niet meer :? (nadat ik me cookies heb weg gedonderd)

[ Voor 0% gewijzigd door Zorg op 31-07-2002 13:06 . Reden: 1 probleem minder :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Zorg schreef op 31 juli 2002 @ 12:43:
ik heb even een paar vraagjes. Ik heb het niet als desktop ingesteld maar als startpagina. Ik heb de gottracker in een frame gestopt en in me andere frame heb ik andere active desktop accessoires.

Mijn eerste probleem, zodra die update, krijg ik zeer vaak de fout melding:
"Fout tijdens connectie" dit terwijl me internet verbinding wel goed is.

Q1) Hoe is het mogelijk om die fout melding weg te krijgen (kortom wat is er mis?)

Mijn tweede (en tevens laatste probleem) ik zie alleen maar het topic reuze inktvissen van de SG terwijl ik wel meerdere fora`s heb aan gekruist.

Q2) Hoe krijg ik er meerdere fora`s in? Moeten de beide 2 kruisjes aangevinkt worden of alleen de voorste?
Plaatje:
afbeelding

Nu opeens heb ik het rechter lijstje helemaal niet meer :? (nadat ik me cookies heb weg gedonderd)
A1) Wat er mis is: sinds het nieuwe forum er is is de activetopics XML stuk, dus krijg je gewoon geen nieuwe topics meer totdat dit gefixed is en ik een nieuwe forumdefinitie file online kan zetten (zie ook de replies boven je)

A2) Het 2e hokje is om een berichtje te krijgen voor nieuwe topics in dat forum. Dit is een instelling in de voorkeuren die standaard uit staat; vandaar dat je 'm ook niet meer zag na het trashen van je cookies :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik heb een nieuwe versie van de GoT Tracker gereleased (versie 2.66) inclusief een nieuw forum definitie bestand dat compatible zou moeten zijn met Parse.
Dit laatste kan ik echter niet uittesten omdat de XML van de activetopics het nog niet doet.
Verder zijn er in deze versie een aantal bugs gefixed, en is de opzet van het forum definitie bestand wat flexibeler gemaakt. Het nieuwe forum definitie bestand is dan ook niet compatible met oudere versies van de Tracker.
links:
GoT Tracker 2.66 Engels
GoT Tracker 2.66 Nederlands

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op 31 juli 2002 @ 17:19:
Ik heb een nieuwe versie van de GoT Tracker gereleased (versie 2.66) inclusief een nieuw forum definitie bestand dat compatible zou moeten zijn met Parse.
Dit laatste kan ik echter niet uittesten omdat de XML van de activetopics het nog niet doet.
Verder zijn er in deze versie een aantal bugs gefixed, en is de opzet van het forum definitie bestand wat flexibeler gemaakt. Het nieuwe forum definitie bestand is dan ook niet compatible met oudere versies van de Tracker.
links:
GoT Tracker 2.66 Engels
GoT Tracker 2.66 Nederlands
Kan het kloppen dat als ik op de URL klik, ik dan toch versie 2.65 krijg i.p.v. 2.66? Na installatie blijft het "er is een nieuwe versie" venstertje terugkomen...
En ik krijg 2.65 niet aan de praat, ik zie alleen maar die inktvissen-topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 07:54:
[...]

Kan het kloppen dat als ik op de URL klik, ik dan toch versie 2.65 krijg i.p.v. 2.66? Na installatie blijft het "er is een nieuwe versie" venstertje terugkomen...
En ik krijg 2.65 niet aan de praat, ik zie alleen maar die inktvissen-topic...
Welke versie je hebt staat bovenin elk window van de tracker; ik heb alles gedubbel-checked en het is toch echt versie 2.66 die online staat.
Zolang echter de activetopics XML nog niet werkt zal je met deze versie ook nog geen active topics zien.
Gezien het feit dat je toch een topic te zien krijgt denk ik dat je via een proxy surft; misschien krijg je daardoor ook wel een oude versie van de Tracker bij het downloaden.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb v2.66 geinstalleerd, maar nog steeds geen Active topics. Hopelijk doet ie 't gauw! En verder wil ik laten weten dat ik, en nog vele anderen het zeer goed vinden wat je nu doet. Je helpt de community groeien! Ga zo door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Ik zou graag daarin willen, maar mag daar niet eens replyen ???? Maar de GoT Tracker is voor mij van "levens"belang..... Hulde an _/-\o_ Crisp.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg met de nieuwe versie "Error connecting" fout meldingen. Ik krijg geen lijst met topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 10:43:
Ik krijg met de nieuwe versie "Error connecting" fout meldingen. Ik krijg geen lijst met topics.
Ik ook, idem dito. CRISP: ik heb geen proxy van mijn provider aanstaan, eveneens heb ik maar één computer met één internetverbinding en niet over een proxy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Laatst online: 11-06-2023
Hier hetzelfde als de twee hier boven ERROR CONNECTING
geen proxy en ook direct toegang tot internet.

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
De error connecting klopt; de active topics XML van GoT (het script dat de active topics moet leveren) is nog steeds 'stuk'. Rustig afwachten dus tot het gefixed wordt...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp, waarom vraag je niet of jij eventjes die 'hottopic_xml' mag fixen? Je gaf zelf in de petitie thread al aan dat het waarschijnlijk simpel & snel te maken is, dus misschien stemmen ze wel toe. Als ze hem vervolgens eventjes controleren en daarna uploaden is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Keeps on parsing...

Crisp, chem heeft het XML gefixed. Ik bedoel de XML geeft geen fout meer. Er is nog wel een kleine fout, want er zijn nog geen topics te zien :)

Nu zag ik dat er wellicht een fout zit in de GOT Tracker, want hoewel er geen topics zijn blijft hij als status wel parsing... weergeven :? Vreemd, toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Woudloper schreef op 05 augustus 2002 @ 15:12:
Keeps on parsing...

Crisp, chem heeft het XML gefixed. Ik bedoel de XML geeft geen fout meer. Er is nog wel een kleine fout, want er zijn nog geen topics te zien :)

Nu zag ik dat er wellicht een fout zit in de GOT Tracker, want hoewel er geen topics zijn blijft hij als status wel parsing... weergeven :? Vreemd, toch...
Ik ga er zodra ik thuis ben meteen naar kijken....

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Hier onder IE doet de tracker (versie 2.66) het prima; hoewel ik wel een paar dingen heb gevonden:
1) Het aantal topics in de XML is afhankelijk van je pref hier op GoT hoeveel topics je per pagina wilt laten zien. Ik had dat eerst op 25 staan, maar krijg dan wel erg weinig topics voor de geselecteerde fora in mijn tracker.
2) Mozilla gaf eerst een foutmelding dat ik de propertie documentElement niet af mocht vragen; na dit toegevoegd te hebben in mijn all.js gaf Mozilla een foutmelding na het binnenhalen.

Woudloper: krijg je misschien een JS error? Zo ja, wat dan?

Edit:

Mozilla doet het wel goed, maar je moet dus ingelogd zijn op het forum anders krijg je een foutmelding. Verder moet je ook aan Mozilla laten weten dat 'ie Element.tagName ook uit mag vragen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik krijg deze (in de Internet Explorer 6):
code:
1
2
3
4
5
Line: 118
Char: 5
Error: Invalid procedure call or argument
Code: 0
URL: file://C:\active desktop\tracker\tracker.html

[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 05-08-2002 18:46 . Reden: browser toegevoegd ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Marzman schreef op 05 augustus 2002 @ 18:45:
code:
1
2
3
4
5
Ik ga zo even testen in IE6. Mozilla geeft ook nog een andere foutmelding op de XML. Toch vreemd, want met FOK! werkt het allemaal prima...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Met IE5 (W2K) werkt hier alles prima :), alleen een achtergrond plaatje instellen lukt niet, via het tabblad style :( Op de een of andere manier wordt het bestand niet gepakt.

Is dit misschien handmatig in de tracker.html in te stellen?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Marzman schreef op 05 augustus 2002 @ 18:45:
code:
1
2
3
4
5
Da's raar, want line 118 in de laatste versie (2.66) is leeg...
Ook onder IE6 heb ik hier geen problemen, alleen met Mozilla nog wel maar dat ben ik nog even aan het uitzoeken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

crisp schreef op 05 augustus 2002 @ 19:45:
[...]
Da's raar, want line 118 in de laatste versie (2.66) is leeg...
Ook onder IE6 heb ik hier geen problemen, alleen met Mozilla nog wel maar dat ben ik nog even aan het uitzoeken...
In de readme staat dat het om versie 2.66 gaat. Ik zal hem eens opnieuw downloaden.

[edit: Nu doet ie het perfect. Vreemd, die andere had ik ook vanavond gedownload

Flink wat nieuwe opties :9~ , het wordt me weer een stuk makkelijker gemaakt om GoT te volgen]

[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 05-08-2002 21:10 . Reden: ff laten weten dat ie het doet ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg alleen een blanco scherm, en de volgende meldingen als ik tracker.html start:

Line: 60
Char: 1
Error: 'version' is niet gecontroleerd
URL: file://D:\Active Desktop\tracker.html

en

Line: 117
Char: 3
Error: Object wordt verwacht
URL file://D:\Active Desktop\Tracker.html

Ik heb ook een oudere versie van de tracker geprobeerd én de nieuwste, met volgend resultaat. Ik heb het op 2 besturingssystemen geprobeerd, zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 21:17:
Ik krijg alleen een blanco scherm, en de volgende meldingen als ik tracker.html start:

Line: 60
Char: 1
Error: 'version' is niet gecontroleerd
URL: file://D:\Active Desktop\tracker.html

en

Line: 117
Char: 3
Error: Object wordt verwacht
URL file://D:\Active Desktop\Tracker.html

Ik heb ook een oudere versie van de tracker geprobeerd én de nieuwste, met volgend resultaat. Ik heb het op 2 besturingssystemen geprobeerd, zelfde resultaat.
Je moet bij het uitpakken de directory structuur intact houden; om het overzichtelijk te houden staan scripts en plaatjes enzo in verschillende subdirectories.

Ondertussen denk ik ook te weten wat het probleem met Mozilla en GoT is: Mozilla pakt de 'geslashde' URL naar het XML script niet; ik zal eens navragen wat het 'echte' URL is....

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
IE 5.00.2920.0000.

Het handmatig intypen van de background werkte :Y) Bedankt :)

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
OK, het probleem van Woudloper heb ik dus niet kunnen verifieren (misschien toch maar even refreshen? - ik neem aan dat je IE draait).
WB Mozilla heb ik even de vraag gesteld in LA; dit ga ik tot de bodem toe uitzoeken, want ik ben zeer gebrand op het cross-platform zijn van de GoT-Tracker :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op 05 augustus 2002 @ 21:30:
[...]
Je moet bij het uitpakken de directory structuur intact houden; om het overzichtelijk te houden staan scripts en plaatjes enzo in verschillende subdirectories.
Jaaaaaaa, dat wassum..hij doet het...tnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

crisp schreef op 06 augustus 2002 @ 00:44:
OK, het probleem van Woudloper heb ik dus niet kunnen verifieren (misschien toch maar even refreshen? - ik neem aan dat je IE draait).
WB Mozilla heb ik even de vraag gesteld in LA; dit ga ik tot de bodem toe uitzoeken, want ik ben zeer gebrand op het cross-platform zijn van de GoT-Tracker :)
crisp, zoals ik al schreef was de inhoud van het XML leeg. Wellicht kan je dat nog eens uitproberen. Het zag er namelijk als volgt uit:

code:
1
2
&lt;?xml version=&quot;1.0&quot; encoding=&quot;ISO-8859-1&quot; ?&gt;
  &lt;activetopics /&gt;

Ik weet niet hoe het zit met een eventuele check op een 'empty' list, want het leek wel of zoiets niet bestond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Woudloper schreef op 06 augustus 2002 @ 08:20:
[...]

crisp, zoals ik al schreef was de inhoud van het XML leeg. Wellicht kan je dat nog eens uitproberen. Het zag er namelijk als volgt uit:

code:
1
2
&lt;?xml version=&quot;1.0&quot; encoding=&quot;ISO-8859-1&quot; ?&gt;
  &lt;activetopics /&gt;

Ik weet niet hoe het zit met een eventuele check op een 'empty' list, want het leek wel of zoiets niet bestond....
Heel goed mogelijk dat 'ie daar op strand ja; is eigenlijk ook nog nooit eerder voorgekomen. Ik zal er een check voor inbouwen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Hij doet 't weer! Ik krijg weer nieuw voedsel binne! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Hij doet het hier ook weer, ik moest alleen wel het aantal replys per pagina op 100 zetten, om maar genoeg topics binnen te krijgen.

Maar goed, da's niet zo erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ligt het aan mij of doe ik iets fout ;) Ik moet nu bij de Topics die ik laat volgen steeds zelf de berichten als "Mark Unread" aangeven terwijl voorheen dit gebeurde als je op de link klikte (of ben ik kippig aan het worden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

ja, de XML files doen het allemaal weer :P
voor de MacOS X gebruikers is er trouwens een prachtige Dock applicatie, meer info in [rml][ OS X] GoT tracker in Dock - SlashDock[/rml]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Magma schreef op 06 augustus 2002 @ 21:26:
Ligt het aan mij of doe ik iets fout ;) Ik moet nu bij de Topics die ik laat volgen steeds zelf de berichten als "Mark Unread" aangeven terwijl voorheen dit gebeurde als je op de link klikte (of ben ik kippig aan het worden?)
Klopt; dat bugje had ik inmiddels zelf ook gevonden. Wordt zsm verholpen.... :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Fantomas schreef op 06 augustus 2002 @ 19:30:
Hij doet het hier ook weer, ik moest alleen wel het aantal replys per pagina op 100 zetten, om maar genoeg topics binnen te krijgen.

Maar goed, da's niet zo erg
En ook hier heb ik inmiddels een fix voor gevonden; komt eraan dus! :)

Zal er even bij zetten wat de fix is: ?limit=100 (of een ander getal) achter de link naar de active topics XML zetten overruled je pref hier op GoT; in de tracker moet ik dat echter even netjes combineren met de anti-proxy-cache truuk die ingebouwd zit. Ik denk dat ik er ook een pref van ga maken :)

Het Mozilla probleem heb ik ook kunnen vinden: de XML krijgt een incorrecte type definitie van "text/html" mee in de header - dit moet natuurlijk "text/xml" zijn. Gemeld in het bugforum :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Versie 2.66b staat klaar!

Changelog:
-bugfix mbt het als lezen markeren bij het aanklikken van een link
-nieuwe pref optie voor het aantal topics dat ingeladen moet worden via de XML (default=100)
-bugfix mbt pagina nummer in link (begint nu bij 0 t.o.v. 1 in het vorige forum)
-check + melding als de XML geen topics bevat
-help en readme aangepast mbt het unzippen met directory structuur, en de security settings voor Mozilla/NS (hoewel het nog wachten is op de fix voor de type definition van het XML script)

de links:
GoT Tracker v2.66b Engels
GoT Tracker v2.66b Nederlands

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

tip: volgende release zal je nar hottopic_xml en rss een extra param voor 'aantal' kunnen geven, dus bv.:
http://gathering.tweakers.net/forum/hottopic_xml/30
de /30 override evt. &limit=... parameters.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste