-De dropdown voor het kiezen van een forum bij het handmatig toevoegen van een topic is nu gesorteerd op forumnaam, en positioneert zichzelf bij het indrukken van een letter.
Dank je wel!

Op zondag 07 juli 2002 01:23 schreef crisp het volgende:
Wat ik me eigenlijk wel eens afvraag is of de GoT Tracker nu een alternatief is voor HotTopic, of een aanvulling?
Ik heb veel respect voor het project van Jelmer, en zie zelf ook wel de overeenkomsten (maar ook verschillen), maar weet niet hoe dit nu bij de GoTters ervaren wordt.
Ik zal even zo objectief mogelijk de verschillen en overeenkomsten op een rijtje proberen te zetten (mag aangevuld cq verbeterd worden):
Een aantal overeenkomsten: [..]
Een aantal verschillen: [..]
Wat vinden jullie daarvan?
Persoonlijk zie ik het meer als een alternatief. Alles wat ik
wil zit in de GoT Tracker. Wat ik niet wil: popups zoals MSN die ook heeft, heeft Hottopic.
Dit is geen negatieve reclame voor Jelmer cq Hottopic!
Als je ze allebei gaat gebruiken, dus als je stelt dat het een aanvulling is, is het een beetje dubbelop, dat werkt niet lekker volgens mij.
-sidebar toegevoegd (dubbelklikken op sidebar.html - wel een redelijk hoge resolutie vereist)
Wat noem jij redelijk?

Of je hebt zelf iets
heel groots of er is iets mis met die file
Hier kun je zien hoe het er bij mij uit ziet op 1280x1024, maar op
1920*1440 ziet het er precies hetzelfde uit, kan nooit goed zijn lijkt me

Hiermee is de ToDo lijst dus zo goed als leeg weer

Da's natuurlijk niet de bedoeling
Hoewel het moeilijk is om in zo'n compleet 'programma' aanvullingen te verzinnen, ga ik het toch proberen:
• Bij de instellingen de kleur van de achtergrond in kunnen stellen.
• Niet zo boeiend, maar ja. Misschien de 'hoofdfora' als Harde Waren en Softe Waren linken, zoals ze op de GoT page ook gelinkt zijn?
Hierheen bijvoorbeeld. Nu heb ik het dus over de Selecteer fora, pagina.
• Misschien een lastige: Als je een achtergrondplaatje hebt, zou je die het handigst, net als de Windows desktop moeten kunnen 'centreren', 'naast elkaar zetten' en 'spreiden'?
• Bij Windows' dropdownmenu's kun je gelukkig ook op de naam klikken om hem uit te klappen. Bij jouw dropdown's moet je echter per sé op dat driehoekje klikken, kan dit verandert worden?
Die notify.mp3 heb je geript van Micrsoft he?
Het is namelijk zo: deze versie hoor ik niet in games! 'k Heb de popup uitgezet, omdat dat gaat laggen in multi-playergames. Weet niet of je zo veelzijdig bent dat je daar ook nog verstand van hebt, maar zou je die wat 'harder' kunnen maken?
of mij vertellen hoe ik dat moet doen
WoW, wat een post! Vind je me nog geen zeur crisp?