GoT Tracker versie 2.7!

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 5.260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
chem schreef op 07 augustus 2002 @ 10:39:
tip: volgende release zal je nar hottopic_xml en rss een extra param voor 'aantal' kunnen geven, dus bv.:
http://gathering.tweakers.net/forum/hottopic_xml/30
de /30 override evt. &limit=... parameters.
Dat is dan toch hetzelfde als wat de &limit= nu doet? (behalve dat het wat 'mooier' staat).
In elk geval bedankt voor de tip!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Even een kleine update. De GoT Tracker werkt dus nog steeds niet in mozilla omdat de content-type van het activetopics script nog steeds geen "text/xml" is. Chem zou dit gefixed hebben, maar navraag leert dat dat pas vanaf de eerste grote update van de forum software actief wordt (en wanneer dat is mag Joost weten).
Ondertussen wel een manier gevonden waarmee Mozilla gebruikers ook gebruik kunnen maken van de browse-functie in de prefs :)
Langzaam aan ga ik dus beginnen aan versie 2.67 waarin ik hopelijk weer een paar ToDo items in kan verwerken. Ik hou me echter aanbevolen voor andere ideeen!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Waar laat de GoT tracker zijn instellingen?? ik wil hem op een andere pc zetten maar dan ben ik mijn opvolg topics kwijt en die wil ik juist bewaren..

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Cavie schreef op 12 augustus 2002 @ 00:39:
Waar laat de GoT tracker zijn instellingen?? ik wil hem op een andere pc zetten maar dan ben ik mijn opvolg topics kwijt en die wil ik juist bewaren..
In een cookie :) Cookies exporteren en vervolgens importeren op je nieuwe pc (als het pad naar de GoT Tracker tenminste hetzelfde is) zou goed moeten gaan.
Anders even de topic-id's overschrijven en invoeren in de Tracker...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
En na de update van het forum werkt de Tracker ook weer in Mozilla :)
Let wel even op de gewijzigde security-instellingen die nodig zijn in de laatste versie van de GoT Tracker (zie de readme).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Ik heb de nederlandse versie van GOT-tracker draaiende, geen probleem verders alleen.... :)

Ik heb meerdere trackers, zoals Tweakers.net, een msn venstertje enz. Als ik die HTML pagina's bekijk met Dreamweaver, zijn deze pagina's kleurloos, transparant.

Bekijk ik de GoT tracker, is de HTML pagina blauw. Kan die veranderd worden en hoe?

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
FunFactory schreef op 19 augustus 2002 @ 22:14:
Ik heb de nederlandse versie van GOT-tracker draaiende, geen probleem verders alleen.... :)

Ik heb meerdere trackers, zoals Tweakers.net, een msn venstertje enz. Als ik die HTML pagina's bekijk met Dreamweaver, zijn deze pagina's kleurloos, transparant.

Bekijk ik de GoT tracker, is de HTML pagina blauw. Kan die veranderd worden en hoe?
Ja, in de prefs; tabblaadje Style :)

Even nuanceren:
De default achtergrondkleur staat als #254060 ingesteld in het bestand style.css in de style-directory. De instelling in je prefs overruled hem. Alleen als je die leeg laat, dan zie je de default kleur. Je kan dus ook de style.css wijzigen (kleur komt er meerdere keren in voor!)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory

FunFactory

crisp schreef op 19 augustus 2002 @ 22:26:
[...]

Ja, in de prefs; tabblaadje Style :)

Even nuanceren:
De default achtergrondkleur staat als #254060 ingesteld in het bestand style.css in de style-directory. De instelling in je prefs overruled hem. Alleen als je die leeg laat, dan zie je de default kleur. Je kan dus ook de style.css wijzigen (kleur komt er meerdere keren in voor!)
Daar heb ik ook gekeken, maar transparant staat er toch niet tussen!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
FunFactory schreef op 19 augustus 2002 @ 22:29:
[...]

Daar heb ik ook gekeken, maar transparant staat er toch niet tussen!?!?!
Transparant kan ook niet in een webpagina. Het kan (IE-only) wel in een Iframe, maar dat werkt ook niet in een AD.
Gewoon je achtergrondkleur of plaatje instellen in de GoT Tracker, en je hebt hetzelfde effect :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory

FunFactory

crisp schreef op 19 augustus 2002 @ 22:38:
[...]

Transparant kan ook niet in een webpagina. Het kan (IE-only) wel in een Iframe, maar dat werkt ook niet in een AD.
Gewoon je achtergrondkleur of plaatje instellen in de GoT Tracker, en je hebt hetzelfde effect :)
dat is inderdaad ook een mogelijkheid.. Ik heb nu de kleurcode van mijn Active Desktop ge-copy/ paste in de GoT-tracker. Dus, kleur is hetzelfde nu, maar ik blijf puzzelen tot ik ook deze pagina hetzelfde heb als mijn andere Active Desktop pagina's...

Het moet anders kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pup-up timout?
moet het niet
Pop-up timeout zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
FunFactory schreef op 19 augustus 2002 @ 22:45:
[...]

dat is inderdaad ook een mogelijkheid.. Ik heb nu de kleurcode van mijn Active Desktop ge-copy/ paste in de GoT-tracker. Dus, kleur is hetzelfde nu, maar ik blijf puzzelen tot ik ook deze pagina hetzelfde heb als mijn andere Active Desktop pagina's...

Het moet anders kunnen!
Ik hou je niet tegen hoor :)
Ik heb er nu eenmaal voor gekozen om het op deze manier te doen, wat in mijn ogen gewoon een nette methode is qua gebruiks-vriendelijkheid.
Probeer trouwens eens de 'compact mode'; dan ziet de GoT Tracker er precies zo uit als bijvoorbeeld de T.net Tracker :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:53:
Pup-up timout?
moet het niet
Pop-up timeout zijn?
eeehhhmmmz, ja |:(
ff fixen voor de volgende versie (hopelijk heb ik volgende week een weekje vrij; genoeg tijd om versie 2.67 eindelijk eens goed van stapel te laten komen) :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

hoe krijg ik achter de topics weg het aantal replies?

enne, nog een feature request: DAt je kan instellen of je naar pagina 1 gaat of naar de laatste als je op een topic klikt

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
MeIsTwisted schreef op 19 augustus 2002 @ 23:11:
hoe krijg ik achter de topics weg het aantal replies?

enne, nog een feature request: DAt je kan instellen of je naar pagina 1 gaat of naar de laatste als je op een topic klikt
1) De tracker.html hacken (is nog geen pref voor maakt notitie voor de volgende versie)
2) Gewoon klikken op een topic gaat naar de laatste pagina, rechts-klikken en je krijgt een menuoptie om de 1e pagina te openen :) maakt notitie om deze feature 'om te kunnen draaien'

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

crisp schreef op 19 augustus 2002 @ 23:17:
[...]

1) De tracker.html hacken (is nog geen pref voor maakt notitie voor de volgende versie)
2) Gewoon klikken op een topic gaat naar de laatste pagina, rechts-klikken en je krijgt een menuoptie om de 1e pagina te openen :)
1) done
2) stom, overheen gekeken |:(

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Suggestie: In de prefs een menu voor font grootte, kleur en type in te stellen. (nu in style.css)

En waar kan ik de bovenste regel verwijderen? De titel plus de instellingsknoppen? Ik heb de regel wel leeg kunnen halen, maar ik wil dus eigenlijk dat de html alleen de topics laat zien en niet de instellingen. (Na een keer goed instellen neemt het alleen maar ruimte in.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeFke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08-2024
Suggestie : Kan er bij de prefs-kleuren ook niet een transparante kleur gekozen worden ??
Zou dit op te lossen zijn door een blanco transparante gif-figuur als achtergrond in te stellen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoiets heb ik het idd dus ja, dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Device schreef op 21 augustus 2002 @ 15:55:
Suggestie: In de prefs een menu voor font grootte, kleur en type in te stellen. (nu in style.css)

En waar kan ik de bovenste regel verwijderen? De titel plus de instellingsknoppen? Ik heb de regel wel leeg kunnen halen, maar ik wil dus eigenlijk dat de html alleen de topics laat zien en niet de instellingen. (Na een keer goed instellen neemt het alleen maar ruimte in.)
Font grootte wijzigen geeft zeker problemen in de algehele layout; font kleur en type instellen vind ik niet zo'n geschikt item voor de prefs; dat hoort imho meer thuis in een algehele alternative-style-pack (waar er al 1 van is).
GeFke schreef op 21 augustus 2002 @ 21:34:
Suggestie : Kan er bij de prefs-kleuren ook niet een transparante kleur gekozen worden ??
Zou dit op te lossen zijn door een blanco transparante gif-figuur als achtergrond in te stellen ??
Browser vensters kunnen niet transparant zijn, daarom is er een optie om een achtergrondkleur of plaatje in te stellen. Het achtergrondplaatje kan zichzelf ook nog eens qua positie aanpassen aan je desktop achtergrond, dus heb je hetzelfde effect.

Intentionally left blank

• GeFke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08-2024
Kan er misschien een mogelijkheid ingebouwd worden om enkel je eigen bookmarks te laten opvolgen, zonder ze één voor één in te moeten ingeven bij de opvolgtopics.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Cewl proggie, maar wat is een pup-up ;)
plaatje

edit:

hmmz, volgende keer topic beter lezen, was al gemeld ....

• harlekein

harlekein

Creator Owner

crisp schreef op 21 augustus 2002 @ 22:58:
Font grootte wijzigen geeft zeker problemen in de algehele layout; font kleur en type instellen vind ik niet zo'n geschikt item voor de prefs; dat hoort imho meer thuis in een algehele alternative-style-pack (waar er al 1 van is).
Als je de achtergrondkleur kan instellen, waarom dan niet de fontkleur? Maar het maakt mij verder niet uit.

Wat ik wel graag zou willen weten is waar ik moet zijn voor het weghalen van de ruimte voor de toolbar en titel. Is dat in forum.js of tracker.html? Of elders? Als het geen moeite is wil ik ook graag weten wat ik ervoor moet veranderen/verwijderen?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Device schreef op 22 augustus 2002 @ 16:30:
[...]

Als je de achtergrondkleur kan instellen, waarom dan niet de fontkleur? Maar het maakt mij verder niet uit.

Wat ik wel graag zou willen weten is waar ik moet zijn voor het weghalen van de ruimte voor de toolbar en titel. Is dat in forum.js of tracker.html? Of elders? Als het geen moeite is wil ik ook graag weten wat ik ervoor moet veranderen/verwijderen?
Daarvoor moet je in tracker.html zijn; weghalen zou ik niet doen, want dan krijg je een behoorlijke partij javascript errors om je oren :)
Verander onderin de div voor de header in:
code:
1
<div id="header" style="position: absolute; visibility: hidden"></div>

dan zie je hem ook niet meer, en begint de topiclijst bovenaan :)

Intentionally left blank

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Bedankt. =)

• harlekein

harlekein

Creator Owner

De nieuwe GoT tracker zorgt ervoor dat tekstvelden in mijn Active Desktop niet meer fijn werken. Ik klik erop en er verschijnt een tekstcursor die in minder dan een seconde alweer verdwijnt. Typen gaat dan dus een letter per muisklik.

Dit is ook bij het instellen van de opties en ook als ik de pagina in de gewone browser open. Op gewone websites heb ik het probleem niet. Ook als ik de tracker niet op mijn AD zet heb ik geen problemen.

Wat kan de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
GeFke schreef op 22 augustus 2002 @ 09:39:
Kan er misschien een mogelijkheid ingebouwd worden om enkel je eigen bookmarks te laten opvolgen, zonder ze één voor één in te moeten ingeven bij de opvolgtopics.
Lijkt me praktisch onmogelijk...
Device schreef op 22 augustus 2002 @ 23:59:
De nieuwe GoT tracker zorgt ervoor dat tekstvelden in mijn Active Desktop niet meer fijn werken. Ik klik erop en er verschijnt een tekstcursor die in minder dan een seconde alweer verdwijnt. Typen gaat dan dus een letter per muisklik.

Dit is ook bij het instellen van de opties en ook als ik de pagina in de gewone browser open. Op gewone websites heb ik het probleem niet. Ook als ik de tracker niet op mijn AD zet heb ik geen problemen.

Wat kan de oorzaak zijn?
Clipboardcontrole uitschakelen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp, een aantal dingen:
  • misschien een n00b question, maar waar is de tweede markering voor, bij het selecteren van fora? Wellicht de tooltip aanpassen (eventueel legenda erboven)?
  • Een aantal items in je prefs, kan je met pijltjes verhogen of verlagen. Bijv. "number of topics to show" of "Seconds before refresh". Als je daar andere getallen wilt invoeren die teveel afwijken van de standaard getallen, dan ben je even bezig met risico op RSI :P. Ik weet dat het in je cookie makkelijk te veranderen is, maar kan je daar geen invoervelden van maken? Of desnoods het zodanig proggen dat je die pijltjes ingedrukt kan houden?
  • Tooltip laten zien, zoals nu in react, zodra je over de topics heen gaat; bijv. met laatste replier. Ik wil nl. sommige topics niet in mijn opvolg topics plaatsen, maar wel weten of er iemand, bijv. na mij, gereplied heeft.
  • Handmatige refresh. Maak eventueel van de countdown (indien niet zichtbaar, een linkje) een linkje naar de refresh functie. Als je tijd errug hoog staat, dan kan je om de zoveel tijd handmatig refreshen
  • Zit er een update check in (voor de GoT Tracker zelf)? Zag wel iets voorbij flitsen, maar heb nog geen tijd genomen om je source te bekijken... Zo nee, is natuurlijk makkelijk in te bouwen...
  • Vanuit je follow-up topic page (en vanuit de notifier) meteen de laatste reply selecteren. Dan hoef ik niet helemaal naar beneden te scrollen...
    * BtM909 is liever lui dan moe :P
offtopic:
Voor de rest: KEEP UP THE GOOD WORK! D@mn, jij bent echt goed :)

[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 26-08-2002 15:41 . Reden: ideeen blijven maar komen ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 26 augustus 2002 @ 14:16:
crisp, een aantal dingen:
  • misschien een n00b question, maar waar is de tweede markering voor, bij het selecteren van fora? Wellicht de tooltip aanpassen (eventueel legenda erboven)?
Die is voor de notificatie van nieuwe topics in dat subforum :)
Tooltip aanpassen/verduidelijken is een goed idee ja.
  • Een aantal items in je prefs, kan je met pijltjes verhogen of verlagen. Bijv. "number of topics to show" of "Seconds before refresh". Als je daar andere getallen wilt invoeren die teveel afwijken van de standaard getallen, dan ben je even bezig met risico op RSI :P. Ik weet dat het in je cookie makkelijk te veranderen is, maar kan je daar geen invoervelden van maken? Of desnoods het zodanig proggen dat je die pijltjes ingedrukt kan houden?
Heb je al geprobeerd om het pijltje ingedrukt te houden? Zo nee, probeer het eens ;)
  • Tooltip laten zien, zoals nu in react, zodra je over de topics heen gaat; bijv. met laatste replier. Ik wil nl. sommige topics niet in mijn opvolg topics plaatsen, maar wel weten of er iemand, bijv. na mij, gereplied heeft.
Kan ik wel inbouwen; je kan eventueel ook het rechter-muisknop menuutje gebruiken, daar zit ook een optie 'more info' bij :)
  • Handmatige refresh. Maak eventueel van de countdown (indien niet zichtbaar, een linkje) een linkje naar de refresh functie. Als je tijd errug hoog staat, dan kan je om de zoveel tijd handmatig refreshen
Stond al op de planning; de refresh pauzeren en weer starten heeft echter hetzelfde effect (linkse knopje) :)
  • Zit er een update check in (voor de GoT Tracker zelf)? Zag wel iets voorbij flitsen, maar heb nog geen tijd genomen om je source te bekijken... Zo nee, is natuurlijk makkelijk in te bouwen...
Yep, zit er al in :)
Ook voor de forumdefinitiefile is er een knopje in het forum overzicht om te checken of er een nieuwe versie van de definitiefile is :)
  • Vanuit je follow-up topic page (en vanuit de notifier) meteen de laatste reply selecteren. Dan hoef ik niet helemaal naar beneden te scrollen...
    * BtM909 is liever lui dan moe :P
Dit betekent dan wel dat ik ook message-id's moet gaan opslaan, wat ten kostte gaat aan het aantal topics dat je op kan slaan (cookie-limiet)... ik hou het nog even in mijn achterhoofd...
offtopic:
Voor de rest: KEEP UP THE GOOD WORK! D@mn, jij bent echt goed :)
O+

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp schreef op 26 augustus 2002 @ 16:14:
Die is voor de notificatie van nieuwe topics in dat subforum :)
Tooltip aanpassen/verduidelijken is een goed idee ja.
Was ik inmiddels achter, nadat ik continue pop-ups kreeg voor nieuwe posts in HK :P
Heb je al geprobeerd om het pijltje ingedrukt te houden? Zo nee, probeer het eens ;)
eeh ja, maar nu doet ie het ineens wel 8). Ik klikte net denk ik verkeerd, waardoor het niet ging....
Kan ik wel inbouwen; je kan eventueel ook het rechter-muisknop menuutje gebruiken, daar zit ook een optie 'more info' bij :)
Nogmaals.... liever lui dan moe :D
Stond al op de planning; de refresh pauzeren en weer starten heeft echter hetzelfde effect (linkse knopje) :)
Was ik ook al achter, maar dat zijn twee klikjes :P
Yep, zit er al in :)
Ook voor de forumdefinitiefile is er een knopje in het forum overzicht om te checken of er een nieuwe versie van de definitiefile is :)
Die laatste zag ik al, maar de algemene update check nog niet, vandaar ook het idee...
Dit betekent dan wel dat ik ook message-id's moet gaan opslaan, wat ten kostte gaat aan het aantal topics dat je op kan slaan (cookie-limiet)... ik hou het nog even in mijn achterhoofd...
Hoe weet je nu wie de laatste poster is? Of krijg je dat ook vanuit die xml-file mee? Was alleen een optie, het zou eigenlijk in React moeten zitten. Door middel van bijv.
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/535744/lastpost
:P
O+
Ja echt, ik las in een andere post van jou, dat je pas een jaartje bezig bent, toch? Vandaar: _/-\o_

Ow, nog een klein dingetje: Mijn Internet Explorer 6.0 op W2K gebruikt nu 33MB aan intern geheugen. It keeps on growing, elke keer wanneer ik GoT Tracker refreshed! Ik weet niet of het known is...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
De last replier sla ik inderdaad op, alleen de message id's nog niet. Ik zal eens kijken wat er mogelijk is.
Die knopjes voor de prefs zijn aan de kleine kant, je moet dus over een vaste hand beschikken voor het 'scrollen' :P
De algemene update werkt een beetje 'op de achtergrond' bij het starten van de tracker. Alleen als je de refreshcount aan hebt staan zie je eventjes 'checking for new version' (of het Nederlandse equivalent) staan :)
Geheugengebruik ga ik even naar kijken; was laatst nog een discussie over in W&G waaruit bleek dat een object naar null verwijzen nog niet alles vrijgeeft. Ik ben echter gezegend met 512MB intern :7
JS doe ik inderdaad pas sinds een jaar, ik ben echter irl al 7 jaar professioneel programmeur op as/400 :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik gebruik de GoT Tracker nu pas 3 dagen en vind het superrrrrrrrrr......

Weer een wish-item:
• Vanuit het main venster meteen een reply kunnen geven? Kan natuurlijk ook gebruikt worden in het follow-up scherm. Uiteraard via de contextmenu te kiezen :P

oef.... Dat was het weer voor vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, goed proggie.

Maar als ik de sidebar gebruik kan ik niet inloggen, krijg ik "You don't have a session running. Refresh the page and/or enable cookies (no_reactid)".

Gebruik IE 6 en Win 2K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

I'm back! :D

Euro tekens in topics zien er "anders" uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.prowebdesign.nl/euro.gif

Wellicht verkeerde input vanuit de xml-file? In ieder geval een tip voor de volgende versie...

over and out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 27 augustus 2002 @ 10:48:
Ik gebruik de GoT Tracker nu pas 3 dagen en vind het superrrrrrrrrr......

Weer een wish-item:
• Vanuit het main venster meteen een reply kunnen geven? Kan natuurlijk ook gebruikt worden in het follow-up scherm. Uiteraard via de contextmenu te kiezen :P

oef.... Dat was het weer voor vandaag...
Ik dacht dat ik dat al ingebouwd had, maar ben blijkbaar nog iets vergeten :+
Komt er dus zeker nog in! :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 09:09:
Hmm, goed proggie.

Maar als ik de sidebar gebruik kan ik niet inloggen, krijg ik "You don't have a session running. Refresh the page and/or enable cookies (no_reactid)".

Gebruik IE 6 en Win 2K.
In een gewoon venster inloggen, en dan de sidebar gebruiken gaat dat wel goed?
Ik heb hier zelf nog niet veel mee getest, en ben doorgaans altijd ingelogd...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

BtM909 schreef op 28 augustus 2002 @ 10:26:

[afbeelding]

Wellicht verkeerde input vanuit de xml-file? In ieder geval een tip voor de volgende versie...

over and out.
Ik heb dit ook :) Wellicht dat je er wat aan kan doen crips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op 28 augustus 2002 @ 10:34:
[...]

In een gewoon venster inloggen, en dan de sidebar gebruiken gaat dat wel goed?
Ik heb hier zelf nog niet veel mee getest, en ben doorgaans altijd ingelogd...
Dat was het eerste wat ik uitprobeerde natuurlijk, maar dat werkt ook niet.

Op zich wel vreemd niet, want die cooky wordt toch op de server bewaard ofzo, niet lokaal?

Die andere versies, tracker, desktop, werken wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Woudloper schreef op 28 augustus 2002 @ 10:36:
[...]

Eeh. koffie Woudloper???

crips != crisp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 28 augustus 2002 @ 10:26:

[afbeelding]

over and out.
Ik heb hier even wat mee getest; het blijkt dat er geen gebruik wordt gemaakt van de entity € Dit blijkt ook geen geldige XML entity te zijn, want de parser geeft er een fout op :?
Dus ligt het aan de character encoding van de pagina zelf; hier op GoT staat die op iso-8859-15 voor de Tracker gebruik ik iso-8859-1
Wellicht dat als ik dat verander dat dan dit probleem ook opgelost is :)

sorry voor de vele replies van mijn kant, maar een quote toevoegen resulteert hier in een JS error... Parse-bugje neem ik aan.
Verder gaat de ontwikkeling van versie 2.67 nogal langzaam op dit moment vanwege drukte; pas over een maand kan ik van een welverdiende week vankantie gaan genieten en heb ik hopelijk weer wat tijd om aan de Tracker te besteden...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp schreef op 28 augustus 2002 @ 10:40:
Verder gaat de ontwikkeling van versie 2.67 nogal langzaam op dit moment vanwege drukte; pas over een maand kan ik van een welverdiende week vankantie gaan genieten en heb ik hopelijk weer wat tijd om aan de Tracker te besteden...
Maakt niet uit.... Doe rustig aan..... Als het maar snel af is >:)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Woudloper schreef op 28 augustus 2002 @ 10:36:
[...]

* crisp wacht ongeduldig tot er een topic langskomt met een C-teken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Check deze dan:

DVD voor ± €150,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik heb 'm stiekum al even gekicked >:)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

:D

Wilde ik eerst ook doen, maar wilde het risico niet lopen!.....

om zelf gekicked te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 28 augustus 2002 @ 10:54:
:D

Wilde ik eerst ook doen, maar wilde het risico niet lopen!.....

om zelf gekicked te worden
Och, ze kunnen nooit zeggen dat ik het doe om mijn tech-posts op te krikken ;)
In elk geval heb ik het al gevonden: het euro-karakter wordt gewoon zo in de XML gezet; de iso-8859-1 encoding (wat de XML ook is) kan daar niets mee (ik zie trouwens op het forum hier zelf ook alleen een raar tekentje).
Ik heb nu een replace toegevoegd die dit in het overzicht vervangt door € dit werkt!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mag ik beta testen ??????

please please please please ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 28 augustus 2002 @ 11:00:
Mag ik beta testen ??????

please please please please ...
sure, deze regel toevoegen in tracker.html in functie parseXML() na de andere replace functies voor de titel:
code:
1
title = title.replace(/€/g, '€');

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Woei.... :D

Ik heb v2.66c draaien... superstabiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 28 augustus 2002 @ 11:57:
Woei.... :D

Ik heb v2.66c draaien... superstabiel :P
Goh, ik draai 2.67a >:)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

crisp, ik heb denk ik nog een bugje gevonden....

Het is namelijk zo dat in mijn lijst met Follow-up topics ik zo'n 6/7 topics heb staan. Van 2 topics heb ik de notification aan staan (dit betekend in mijn ogen dus wel een pop-up tonen)

bug/probleem:
Van de topics welke dus wel in mijn Follow-up staan en waar geen notification (alleen een vierkantje dus) aan staat krijg ik wel een pop-up :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zal eens kijken of ik er ook last van heb.....

edit:
Yep :P, ik heb er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Nog een bugje :)

Het Auto Add Own Topics To Follow werkt niet bij mij! Tenminste de topics die ik heb toegevoegd worden niet automatisch aan mijn lijst met follow-up topics ge-add.

edit:
Wellicht heeft dit ook nog wat anders tot het gevolgd! Het is namelijk zo dat ik het vaak heb wanneer ik een topic heb geplaats de GOT-Tracker op parsing... blijft staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
*Meld zich*
Vervelende bugjes als ik het zo hoor; zal er zsm naar kijken.
Dat 'ie af en toe op 'Parsing' blijft staan heb ik ook wel eens gehad, maar nooit de link gelegd met eigen topics.
Nu ik echter mijzelf sinds gisteren 'breedbander' mag noemen hoef ik in elk geval niet meer op de telefoontikken te letten, dus dat scheelt in elk geval weer :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Bij gebrek aan GoT en IRC gisteren heb ik een en ander kunnen verbeteren aan de Tracker. Ik moet mijn hoofd nog breken over een aantal dingetjes, maar het ziet er naar uit dat de gemelde bugs er nu uit zijn :)
2.67 komt er aan dus!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

crisp schreef op 31 augustus 2002 @ 14:40:
Bij gebrek aan GoT en IRC gisteren heb ik een en ander kunnen verbeteren aan de Tracker. Ik moet mijn hoofd nog breken over een aantal dingetjes, maar het ziet er naar uit dat de gemelde bugs er nu uit zijn :)
2.67 komt er aan dus!
Wel grappig dat het dan ook allemaal bugs blijken te zijn :)
het hadden natuurlijk ook foute interpretaties kunnen zijn...

'k zie de nieuwe versie wel verschijnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik merk trouwens ook (in de follow up), dat mijn topics daar niet ververst worden! Voor dit topic sta ik bijv. nog steeds als laatste poster met 251 berichten in totaal.

dat gebeurt dus met alle follow up topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 02 september 2002 @ 15:15:
Ik merk trouwens ook (in de follow up), dat mijn topics daar niet ververst worden! Voor dit topic sta ik bijv. nog steeds als laatste poster met 251 berichten in totaal.

dat gebeurt dus met alle follow up topics
Dat zou toch niet mogen; dit verschijnsel heb ik zelf namelijk nog nooit gehad.... :?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hmmm... |:( ik keek verkeerd. Hij stond op Parsing ..... (dan gaat ie natuurlijk niks updaten) :)

Ben je er ook al een beetje achter hoe je het memory probleem gaat aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 02 september 2002 @ 15:21:
Hmmm... |:( ik keek verkeerd. Hij stond op Parsing ..... (dan gaat ie natuurlijk niks updaten) :)

Ben je er ook al een beetje achter hoe je het memory probleem gaat aanpakken?
Voor het memory probleem wil ik een aantal oplossingen gaan uittesten door ze gewoon eens een dagje te laten draaien; hopelijk zit DE oplossing er ook bij :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Mmmz, vooralsnog is het me nog niet gelukt om de memory-leak eruit te krijgen; geheugen management binnen JS is nogal brak; het verwijderen van globale objecten heeft niet tot gevolg dat de geheugenruimte weer wordt vrijgegeven :(
Als alternatief zou ik een automatische volledige refresh om de zoveel tijd kunnen inbakken; dat lijkt wel te werken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Da's minder.... Ik liep er zelf ook al tegenaan, voor een callcenter applicatie.

Wat ik me afvraag (en voor mijn gevoel dus niet werkt ;)):

Zolang mijn GoT Tracker aan staat, zie ik netjes in mijn follow up topic het aantal nieuwe berichten, sinds mijn laatste bezoek aan het topic.

Als ik 's ochtends de Tracker opstart, dan krijg ik niet het aantal van de nieuwe berichten te zien. Al mijn topics blijven gemarkeerd als gelezen... Hoort dit? of is dit een nieuw bugje :P

Ik heb nog meer info voor je verzameld: Hij update pas een record nadat er iemand in het topic gepost heeft. Kan je bij een refresh (of het starten van de app) niet meteen die check doen voor follow up topics?

edit:
toevoeging

Daarnaast blijkt de tracking voor nieuwe topics in fora wat layout problemen te geven, zodra de topic-titels te lang zijn. Misschien kan je voor je nieuwe release daar ook iets voor maken. Bijv. topictitels niet langer dan 40 karakters met drie puntjes erachter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 03 september 2002 @ 09:30:
Da's minder.... Ik liep er zelf ook al tegenaan, voor een callcenter applicatie.

Wat ik me afvraag (en voor mijn gevoel dus niet werkt ;)):

Zolang mijn GoT Tracker aan staat, zie ik netjes in mijn follow up topic het aantal nieuwe berichten, sinds mijn laatste bezoek aan het topic.

Als ik 's ochtends de Tracker opstart, dan krijg ik niet het aantal van de nieuwe berichten te zien. Al mijn topics blijven gemarkeerd als gelezen... Hoort dit? of is dit een nieuw bugje :P

Ik heb nog meer info voor je verzameld: Hij update pas een record nadat er iemand in het topic gepost heeft. Kan je bij een refresh (of het starten van de app) niet meteen die check doen voor follow up topics?

edit:
toevoeging

Daarnaast blijkt de tracking voor nieuwe topics in fora wat layout problemen te geven, zodra de topic-titels te lang zijn. Misschien kan je voor je nieuwe release daar ook iets voor maken. Bijv. topictitels niet langer dan 40 karakters met drie puntjes erachter...
Het probleem is dus dat het aantal topics in de active topics XML beperkt is tot 100; je kan dus niet met terugwerkende kracht tig uur terug kijken of er sinds de laatste update nog replies zijn geweest; pas als een topic weer terugkomt in de active topics lijst wordt het opvolg topic geupdate; hier is dus weinig aan te doen behalve de tracker door laten lopen.

Dat probleem met lange topictitels heb ik inmiddels ook gezien; ik ben al bezig met een oplossing die de 'wrapping' moet voorkomen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp schreef op 03 september 2002 @ 12:13:
[...]

Het probleem is dus dat het aantal topics in de active topics XML beperkt is tot 100; je kan dus niet met terugwerkende kracht tig uur terug kijken of er sinds de laatste update nog replies zijn geweest; pas als een topic weer terugkomt in de active topics lijst wordt het opvolg topic geupdate; hier is dus weinig aan te doen behalve de tracker door laten lopen.
A ha, vandaar.... Ik moet me toch echt eens gaan verdiepen in de Tracker, dan hoef ik voortaan niet meer te blaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

crisp als ik de details van een topic aan het bekijken ben en mijn lijst gaat opnieuw refreshen dan wordt het venster gedelete waar ik naar aan het kijken was :?

Is dit een bug of feature :?

edit:

Wacht ik zie al wat er gebeurde.... Als ik vanuit het 'more info' stukje naar de pagina springt dan sluit de GOT Tracker ook meteen het 'more info' schermpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Toch nog een bugje :+

Ik was ff de FAQ aan het doorlezen en op de links aan het klikken :P . Daar zag ik dat het klikken op MickMack en op crisp niet werkt omdat het verwijst naar de oude profile's (op het topix forum)

Dit geldt ook nog voor een paar andere linkjes in de FAQ, die verwijzen nog naar het oude forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Woudloper schreef op 03 september 2002 @ 13:03:
crisp als ik de details van een topic aan het bekijken ben en mijn lijst gaat opnieuw refreshen dan wordt het venster gedelete waar ik naar aan het kijken was :?

Is dit een bug of feature :?

edit:

Wacht ik zie al wat er gebeurde.... Als ik vanuit het 'more info' stukje naar de pagina springt dan sluit de GOT Tracker ook meteen het 'more info' schermpje...
Ja, dat is 'by design'; de vraag is echter of het ook wel echt nodig is om dat venster te sluiten. Ik denk dat ik dat zonder problemen eruit kan slopen, zal wel ff kijken.
Woudloper schreef op 03 september 2002 @ 13:10:
Toch nog een bugje :+

Ik was ff de FAQ aan het doorlezen en op de links aan het klikken :P . Daar zag ik dat het klikken op MickMack en op crisp niet werkt omdat het verwijst naar de oude profile's (op het topix forum)

Dit geldt ook nog voor een paar andere linkjes in de FAQ, die verwijzen nog naar het oude forum...
LOL *add to never-ending list*

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Geheugenbeheer: toch een klein succesje; in 6 uur tijd heb ik met de huidige testversie een geheugengebruik-toename van 1,5 MB in 6 uur genoteerd. In de oude versie was dit nog 3 MB (bij een refresh per 3 minuten).
Ik weet nu een beetje waar ik naar moet kijken, maar het ziet er goed uit. Een complete refresh deed echter het geheugengebruik alleen maar stijgen :?

edit:
dit was IE, Mozilla 1.0 blijkt na een nachtje slapen maar liefst 100MB nodig te hebben :(

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Wow, dat is veel geheugen zeg... :( Heb je nog andere resultaten geboekt of vergt dit nog het nodige uitzoek werk :?

Ik heb trouwens nog een feature request, kan je bij follow-up topics toevallig ook de datum toevoegen?? Ik heb daar soms topics staan die best wel oud zijn, maar dan moet ik via more info opvragen wat de datum was. Ik heb dit liever in het overzicht :P

Daarnaast had ik nog wat :) Is het misschien een idee om een soort van auto-archiver in te bouwen. Die er dus voor zorgt dat topics ouder dan 14 dagen (of anders) worden verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Woudloper schreef op 06 september 2002 @ 09:31:
Wow, dat is veel geheugen zeg... :( Heb je nog andere resultaten geboekt of vergt dit nog het nodige uitzoek werk :?
Is een bekend probleem bij Mozilla, ga maar eens zoeken op memory in bugzilla.
wb IE ben ik nog aan het kijken welke constructies nog meer voor groeiend geheugen gebruik zorgen; helaas door tijdgebrek nog niet aan toegekomen, maar over een week heb ik lekker een weekje vrij dus dan moet het allemaal wel goedkomen :)
Ik heb trouwens nog een feature request, kan je bij follow-up topics toevallig ook de datum toevoegen?? Ik heb daar soms topics staan die best wel oud zijn, maar dan moet ik via more info opvragen wat de datum was. Ik heb dit liever in het overzicht :P
Probeer de muis eens wat langer op de tijd voor het topic te houden ;)
Daarnaast had ik nog wat :) Is het misschien een idee om een soort van auto-archiver in te bouwen. Die er dus voor zorgt dat topics ouder dan 14 dagen (of anders) worden verwijderd...
Zit er ook al in :) --> auto cleanup optie in de prefs bij follow-up selecteren, en aantal dagen instellen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

crisp, nog ff een vraagje... Hoe meet jij trouwens het geheugenverbruik :?

Doe je dit in combinatie met de Active Desktop of doe je dit gewoon stand-alone :? Ik zat namelijk net even te kijken alleen naar de AD en daar zag ik dat het (Intern) geheugen verbruik behoorlijk aan het stijgen was als de GOT Tracker opnieuw begint met parsen...

Alleen constateerde ik ook wat vreemds :? Want, wanneer ik dan op rechtermuis klik:
Active desktop --> Customize My Desktop

Daalt het verbruik van mijn AD enorm. Hij sprint dan van 15 MB terug naar zo'n 4 MB...

Heeft dit ook alles te maken met de GOT Tracker :?

offtopic:
Wat gebruik ik toch weer veel vraagtekens zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Woudloper schreef op 06 september 2002 @ 15:01:
crisp, nog ff een vraagje... Hoe meet jij trouwens het geheugenverbruik :?

Doe je dit in combinatie met de Active Desktop of doe je dit gewoon stand-alone :? Ik zat namelijk net even te kijken alleen naar de AD en daar zag ik dat het (Intern) geheugen verbruik behoorlijk aan het stijgen was als de GOT Tracker opnieuw begint met parsen...

Alleen constateerde ik ook wat vreemds :? Want, wanneer ik dan op rechtermuis klik:
Active desktop --> Customize My Desktop

Daalt het verbruik van mijn AD enorm. Hij sprint dan van 15 MB terug naar zo'n 4 MB...

Heeft dit ook alles te maken met de GOT Tracker :?

offtopic:
Wat gebruik ik toch weer veel vraagtekens zeg :P
Ik heb het geheugengebruik stand-alone getest. Dat het geheugengebruik tijdens het parsen toeneemt klopt; hij trekt een xml binnen die uncompressed al zo'n 40k is, en produceert vervolgens nog eens een zooi HTML. Plus de overhead van de parser, en de complete DOM-structuur van het xml object maakt dat het behoorlijk stijgt.
Na het parsen wordt het xml object weggegooid, maar wat mij opviel was dat IE pas na 2 a 3 minuten weer geheugen vrij ging geven.
Dat met AD zijn dingen die ik ook zelf vaker heb gezien, en niet alleen bij de tracker maar eigenlijk met alle dynamische content op een AD.

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
even een kleine announcement; ik zal morgen of overmorgen een nieuwe versie releasen; tevens houd dit een verhuising in naar mijn nieuwe webspace, dus ik moet ook nog even een nieuwe website in elkaar knutselen maar er zit schot in :)

Intentionally left blank

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik zie er hier geen melding van, maar de Fok!Tracker is uit de lucht. Dankzij de nieuwe ForumSoftware.
't is maar dat je het weet.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
boppert schreef op 18 september 2002 @ 09:03:
Ik zie er hier geen melding van, maar de Fok!Tracker is uit de lucht. Dankzij de nieuwe ForumSoftware.
't is maar dat je het weet.
Ik zal eens even kijken; FOK! Tracker heeft ook geen echte prioriteit bij mij omdat ik zelf nooit op het FOK! forum kom eigenlijk; wist niet dat ze het forum veranderd hadden...

Edit:
FOK! Tracker 1.13b doet het prima hier, ongeacht of ik ingelogd of uitgelogd ben op het forum. Draai je misschien nog een oude versie?
Ik zie in elk geval dat er wel wat wijzigingen zijn in de subfora; zal dat met de nieuwe versie gelijk even meenemen.

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
GoT Tracker 2.67 staat online op mijn nieuwe webspace!

Change log:
-veel kleine dingetjes, ook wat grotere (weet het allemaal precies niet meer ;) )

Linkjes:
-2.67 Engels
-2.67 Nederlands

ToDo:
-Nieuwe website wat inhoud geven
-FOK! tracker bijwerken
-en nog veel meer

Intentionally left blank

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

crisp, weer een bugje :P

Ik zat even te kijken naar mijn prefs en zag dat er onder Forum een raar Browse knopje staat die niet schijnt te werken, daarnaast is deze ook nog vrij vreemd gepositioneerd...

Ik gebruik:
  • 2.67 Engels
  • IE6 SP1 (on Windows 2000 SP3)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Woudloper schreef op 19 september 2002 @ 11:23:
crisp, weer een bugje :P

Ik zat even te kijken naar mijn prefs en zag dat er onder Forum een raar Browse knopje staat die niet schijnt te werken, daarnaast is deze ook nog vrij vreemd gepositioneerd...

Ik gebruik:
  • 2.67 Engels
  • IE6 SP1 (on Windows 2000 SP3)
Melp! Waar komt die nou weer vandaan? :o
ff kijken of het IE is die weer loop te fokken hier of iets anders :)

Edit: probleem alweer opgelost, omdat het de werking van de tracker verder niet belemmerd wacht ik echter nog even met een fix; misschien worden er nog wel meer bugs gevonden :)

FOK! tracker 1.14 is inmiddels ook klaar:
versie 1.14 Engels
versie 1.14 Nederlands

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 09:09:
Hmm, goed proggie.

Gebruik IE 6 en Win 2K.
Met de nieuwste vesie kna ik nog steeds niet inloggen met de sidebar. :'(

Heeft niemand anders hier last van met IE?

En dit is dus ook zo als ik al ingelogd stond; als ik de sidebar start ben ik weer uitgelogd, maar op de andere pagina waarmee ik ingelogd was kan ik gewoon ermee doorwerken.

Misschien iets met de beveiliging van IE, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:03:
[...]

En dit is dus ook zo als ik al ingelogd stond; als ik de sidebar start ben ik weer uitgelogd, maar op de andere pagina waarmee ik ingelogd was kan ik gewoon ermee doorwerken.

Misschien iets met de beveiliging van IE, maar wat?
Ik heb echt geen flauw idee; hier werkt het prima... :?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nsden
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 10:26

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:03:
[...]

Me Too, Me Too! :'(

Met die sidebar bijkomend probleem:
Als ik hem start dan is ie vrij smal, en zie ik maar 1 icoontje (pauze refresh).
Ook is dan de default target fout, want als ik klik op een topic, of ergens in de rechter frame, opent ie dat in een nieuwe window.
Al ik dan een paar keer refresh doe (van de pagina) of op de adresbalk sta, en dan <ENTER>, dan wordt de side bar breder, zijn alle icoontjes er, en opent ie de links wel in de rechter frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hmmm, vanwege een of ander rare reden werd mijn cookie niet goed gelezen en begon de Tracker opnieuw te initialiseren (standaard settings enzo). Dus ik opnieuw mijn settings aanpassen, loop ik warempel tegen een bugje aan!

Als je die pijltjes gebruikt in je preferences bijv. seconds before refresh aan te passen, dan gebeurt het weleens (ook niet altijd :?) dat hij oneindig door blijft tellen. Ik houd eerst mijn muis ingedrukt tot het gewenste getal (althans in de buurt ;)) en vervolgens laat ik mijn muisknop los. Dan telt ie dus gewoon door!

Hoe heb je het btw opgelost, zodat hij eerst langzaam optelt en vervolgens steeds sneller? ERRRUG STOER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Hmm, heel mooi gedaan allemaal, maar is er ook een "standaard" versie bij, zoals al die oude GoT trackers waren?
Zo'n uitgebreide versie werkt niet goed op de RB-338 Active Desktop namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ruuddie schreef op 22 september 2002 @ 11:44:
Hmm, heel mooi gedaan allemaal, maar is er ook een "standaard" versie bij, zoals al die oude GoT trackers waren?
Zo'n uitgebreide versie werkt niet goed op de RB-338 Active Desktop namelijk...
Als in een lite-versie? Wel een goed idee nu de GoT Tracker een beetje bloat-ware aan het worden is; zal eens kijken naar wat de andere trackers voor mogelijkheden bieden om er een single-file lite-tracker van te maken en die er in de volgende versie bijstoppen :)

Het enige probleem met integratie in de RB-338 AD die mij bekend is is eigenlijk de clipboard-check die in de GoT Tracker preferences uit te schakelen is, maar eerlijk gezegd heb ik het zelf nog nooit geprobeerd.
BtM909 schreef op 20 september 2002 @ 14:51:
Hmmm, vanwege een of ander rare reden werd mijn cookie niet goed gelezen en begon de Tracker opnieuw te initialiseren (standaard settings enzo). Dus ik opnieuw mijn settings aanpassen, loop ik warempel tegen een bugje aan!

Als je die pijltjes gebruikt in je preferences bijv. seconds before refresh aan te passen, dan gebeurt het weleens (ook niet altijd :?) dat hij oneindig door blijft tellen. Ik houd eerst mijn muis ingedrukt tot het gewenste getal (althans in de buurt ;)) en vervolgens laat ik mijn muisknop los. Dan telt ie dus gewoon door!

Hoe heb je het btw opgelost, zodat hij eerst langzaam optelt en vervolgens steeds sneller? ERRRUG STOER!
Ga ik naar kijken; die versnelling is trouwens gewoon een 2-traps raket die na het klikken gelanceerd wordt ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmm, het ziet er echt 1337 uit :)

Maaruh is er ook een combi fok/GoT tracker? Of komt deze er binnenkort aan.

Anyways nice work dude

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 23 september 2002 @ 19:57:
Mmm, het ziet er echt 1337 uit :)

Maaruh is er ook een combi fok/GoT tracker? Of komt deze er binnenkort aan.

Anyways nice work dude
Je kan ze toch gewoon naast elkaar zetten? ;)
Hoe had je een combi gezien dan; met tabbladen enzo voor de active topics?
Is technisch denk ik wel mogelijk, maar ik denk dat de animo te gering is voor de moeite dat het zal kosten. Je zou zelf een overkoepelende pagina kunnen maken met 2 i-frames waar je tussen kan switchen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Valt me op dat nog niemand de easter-egg heeft gevonden ;) (zit er pas 3 maanden in)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
crisp schreef op 24 september 2002 @ 01:47:
Valt me op dat nog niemand de easter-egg heeft gevonden ;) (zit er pas 3 maanden in)
Als jij 'm nu gewoon zegt, heeft iedereen er plezier van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08 13:03
Woei, ik d8 vandaag als vader van de GoT tracker: eens kijken wat Crisp eigenlijk van mijn eerst GoT tracker heeft gemaakt. Allem8tig man, dit is wel ff wat geavanceerder dan mijn originele versie :P

Dus applaus voor Crisp.

The JavaScript GoT Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp schreef op 24 september 2002 @ 01:47:
Hmmmm... toch maar ff de source induiken! :P

BTW: Another BUG:
Als ik in mijn follow-up lijst de checkbox uitvink, dan moet ik geen pop-ups meer krijgen van dat topic. Dat gebeurt nu dus nog wel!

Nog ff een change request:
Als je nu pop-ups tijdelijk uitschakeld, krijg je in je main window ook een knopje om de pop-ups weer in te schakelen. Ik mis hier btw de tool tip :P

Nu komt de change request: ipv alle pop-ups stoppen, wil ik eigenlijk alleen de pop-ups van dat ene topic stoppen (hetzelfde dus als het vinkje uitzetten in je follow up lijst). Is technisch mogelijk, maar je moet zelf maar bepalen of het wenselijk is! Ik vind in ieder geval van wel :D :D
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 24 september 2002 @ 13:25:
[...]

Hmmmm... toch maar ff de source induiken! :P
suc6! >:)
BTW: Another BUG:
Als ik in mijn follow-up lijst de checkbox uitvink, dan moet ik geen pop-ups meer krijgen van dat topic. Dat gebeurt nu dus nog wel!
ik heb eindelijk de oorzaak hiervan gevonden (was al eerder gemeld); gefixed in de volgende release dus! :)
Nog ff een change request:
Als je nu pop-ups tijdelijk uitschakeld, krijg je in je main window ook een knopje om de pop-ups weer in te schakelen. Ik mis hier btw de tool tip :P
tooltip coming up! :)
Nu komt de change request: ipv alle pop-ups stoppen, wil ik eigenlijk alleen de pop-ups van dat ene topic stoppen (hetzelfde dus als het vinkje uitzetten in je follow up lijst). Is technisch mogelijk, maar je moet zelf maar bepalen of het wenselijk is! Ik vind in ieder geval van wel :D :D
ga ik over nadenken! :)
[...]
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: _/-\o_
thanks! :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Zoals beloofd heb ik wat bugjes gefixed in de vorm van versie 2.67b :)

Linkjes:
-2.67b Engels
-2.67b Nederlands

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op 24 september 2002 @ 22:23:
Zoals beloofd heb ik wat bugjes gefixed in de vorm van versie 2.67b :)

Linkjes:
-2.67b Engels
-2.67b Nederlands
Ah, kan nu wel inloggen. Maar eerst ook met deze versie niet, maar heb toen het forum aan mijn trusted sites van IE toegevoegd, dus het is inderdaad iets met de beveiliging.

Heb de oude versies van de tracker ook niet meer, maar lag dan toch aan IE, dus zou niet uitmaken.

Heb alleen verder op andere sites nooit beperkingen met de standaardbeveiliging.

Dus het forum mag nu bijna alles doen, dus ik weet niet precies door welke setting ik nu wel kan inloggen, maar hoeft ook niet, ik vertrouw tweakers wel. :)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Change request:
Als ik in de main topic list op een topic klik, dan opent de GoTracker altijd de laatste pagina. Is het te configureren / proggen dat het topic op de eerste pagina geopend wordt.. Het lijkt me nl. logischer dat dat alleen gebeurt bij de follow up topics.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BtM909 schreef op 26 september 2002 @ 11:14:
Change request:
Als ik in de main topic list op een topic klik, dan opent de GoTracker altijd de laatste pagina. Is het te configureren / proggen dat het topic op de eerste pagina geopend wordt.. Het lijkt me nl. logischer dat dat alleen gebeurt bij de follow up topics.
Daar ben ik persoonlijk geen voorstander van. Niet alle topics die ik volg geef ik aan. Anders blijf je die dingen wegklikken.

Misschien (en dat zal wel iets lastiger worden dan... ) is een nieuwe pref erbij waarin je daarvoor kunt kiezen.

* alfredt moet sowieso niet zeuren want hij heeft 999 berichten per pagina :X

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Alfredt schreef op 26 september 2002 @ 11:18:
[...]

Daar ben ik persoonlijk geen voorstander van. Niet alle topics die ik volg geef ik aan. Anders blijf je die dingen wegklikken.

Misschien (en dat zal wel iets lastiger worden dan... ) is een nieuwe pref erbij waarin je daarvoor kunt kiezen.

* alfredt moet sowieso niet zeuren want hij heeft 999 berichten per pagina :X
Staat al op de ToDo lijst (zal dan inderdaad een pref worden) :)

Intentionally left blank

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Alfredt schreef op 26 september 2002 @ 11:18:
[...]

Zet je ze toch in je follow up en notificatie uit! Dan zie je tenminste hoeveel replies toegevoegd zijn, na jou laatste bezoek!

Straks moeten we een forum gaan oprichten met support voor de GoTracker :D

btw: wat is er met de website voor GoTracker? Komt er nog inhoud ;)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 26 september 2002 @ 11:21:
[...]

Zet je ze toch in je follow up en notificatie uit! Dan zie je tenminste hoeveel replies toegevoegd zijn, na jou laatste bezoek!

Straks moeten we een forum gaan oprichten met support voor de GoTracker :D

btw: wat is er met de website voor GoTracker? Komt er nog inhoud ;)
De website ja, ik wou zoveel dingen doen in mijn hele week vakantie dit jaar, maar zoals altijd is daar maar voor een klein deel iets van terecht gekomen...
Hopelijk kom ik er van het weekend aan toe als er niets anders tussenkomt.
En nee, een apart forum staat niet op de planning ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ben er inmiddels wel achter waar die easter egg zit (het is toch niet de befaamde smilie killer hè ;)), maar nog niet hoe ik het moet activeren

* BtM909 gaat nog ff verder duiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
BtM909 schreef op 30 september 2002 @ 15:21:
Ben er inmiddels wel achter waar die easter egg zit (het is toch niet de befaamde smilie killer hè ;)), maar nog niet hoe ik het moet activeren

* crisp gaat nog ff verder duiken!
Hè, waar heb je het over? :? ;)

Trouwens van het weekend nog niks gedaan aan de site, was te druk bezig met 4 op een rij :P

Edit: ik heb trouwens net wel een manier gevonden om het clipboard te checken zonder de focus te stelen van andere AD elementen :) (helaas wel nog steeds IE-only)

Intentionally left blank

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste