Was ik inmiddels achter, nadat ik continue pop-ups kreeg voor nieuwe posts in HK

Heb je al geprobeerd om het pijltje ingedrukt te houden? Zo nee, probeer het eens

eeh ja, maar nu doet ie het ineens wel

. Ik klikte net denk ik verkeerd, waardoor het niet ging....
Kan ik wel inbouwen; je kan eventueel ook het rechter-muisknop menuutje gebruiken, daar zit ook een optie 'more info' bij

Nogmaals.... liever lui dan moe

Stond al op de planning; de refresh pauzeren en weer starten heeft echter hetzelfde effect (linkse knopje)

Was ik ook al achter, maar dat zijn twee klikjes

Yep, zit er al in

Ook voor de forumdefinitiefile is er een knopje in het forum overzicht om te checken of er een nieuwe versie van de definitiefile is

Die laatste zag ik al, maar de algemene update check nog niet, vandaar ook het idee...
Dit betekent dan wel dat ik ook message-id's moet gaan opslaan, wat ten kostte gaat aan het aantal topics dat je op kan slaan (cookie-limiet)... ik hou het nog even in mijn achterhoofd...
Hoe weet je nu wie de laatste poster is? Of krijg je dat ook vanuit die xml-file mee? Was alleen een optie, het zou eigenlijk in React moeten zitten. Door middel van bijv.
code:
1
| http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/535744/lastpost |

Ja echt, ik las in een andere post van jou, dat je pas een jaartje bezig bent, toch? Vandaar:
Ow, nog een klein dingetje: Mijn Internet Explorer 6.0 op W2K gebruikt nu 33MB aan intern geheugen. It keeps on growing, elke keer wanneer
ik GoT Tracker refreshed! Ik weet niet of het known is...