GoT Tracker versie 2.7!

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 5.213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 12:05
Buzz_Lightyear schreef op 02 april 2004 @ 16:40:
Bureaublad items vergrendelen -> vinkje weg -> toepassen/ok... nu kun je het schermpje zo groot maken als het aantal topics. Daarna de bureaublad items weer vergrendelen.

PS voer je wallpaper ook in als achtergrond voor je GoT Tracker..ziet er een stuk beter uit

d:)b
Hmm, Ik geloof niet dat dat helemaal is wat ik bedoel. Ik geef in Active Desktop een hoogte en breedte op voor een iframe. Als een pagina groter is dan die waardes, dan krijg ik automatisch een scrollbalk links en/of rechts. Dit gebeurt echter niet als ik de Got of Tnet tracker gebruik. Het iframe kapt de pagina op het zichtbare gedeelte af.
Ik wil graag in een 'klein' iframe een lange lijst met topics hebben die ik vertikaal kan scrollen.

edit:

Gefixed, De tracker laad nu in een extra iframe en dan werkt het wel zoals ik wil :)

[ Voor 8% gewijzigd door GigaDave56 op 06-04-2004 15:53 . Reden: Gefixed ]

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Spider.007 schreef op 04 april 2004 @ 14:08:
Waarom is dit programma bij mij in FireFox zo instabiel als wat? Het downloaden van nieuwe topics duurt ook al eeuwen :? Ben ik de enige met deze ervaring. Het ziet er goed uit; alleen werkt bij mij voor geen meter :)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in FireFox nooit getest heb, in de tijd dat ik de tracker heb gemaakt was Mozilla 1.3 net uit ;)
Qua code kan er ook best een hoop verbeterd worden, maar helaas heb ik daar de tijd nu niet voor...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

crisp schreef op 11 april 2004 @ 12:00:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in FireFox nooit getest heb, in de tijd dat ik de tracker heb gemaakt was Mozilla 1.3 net uit ;)
Qua code kan er ook best een hoop verbeterd worden, maar helaas heb ik daar de tijd nu niet voor...
Daar was ik al bang voor.... Mocht je nog een keer tijd hebben O-) Ik zal zelf ook eens een blik op de code werpen om te kijken waardoor die schijnbare instabiliteit nou toch veroorzaakt wordt

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De eerlijkheid gebiedt mij nog even te reageren in dit topic. Ik ben inmiddels een tevreden gebruiker van de tracker; hij werkt goed en ziet er zeer goed uit. De features zijn geweldig :) Het probleem bleek te zijn dat de wijzigingen in de pref.js niet voldoende waren; als ik hem echter vanaf mijn harde schijf run werkt het goed. Ik heb nog last van 2 minor problemen; soms werken de popups niet (bij een klik op de buttons bovenin) en de buttons blijven niet netjes aan de rechterkant van het scherm plakken.

Verder alsnog complimenten; vooral de kleurtjes zijn erg handig :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan iemand meedenken met het volgende: ik wil graag de locatie van de GoTTracker wijzigen. Maar daarbij wil ik graag alle instellingen en (belangrijker) alle follow-up topics behouden.

Weet iemand een makkelijke / simpele manier om de inhoud van een cookie in een andere te stoppen, zonder dat die tweede cookie over z'n nek gaat :P

Ik heb al van alles geprobeerd:
• Inhoud copy/pasten (wel schijfverwijzing aangepast in de file)
• Tracker moven
• snelkoppeling aanpassen

Maar hij maakt altijd een tweede cookie aan (logisch), maar zodra ik de inhoud nuke, dan verwijdert de tracker automagisch de aangepaste cookie :(

Wie kan me op weg helpen? Ik dacht nl. dat cookies makkelijk te editten waren :'(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98244

Mischien een totale noob vraag maar ik wil graag op mijn homepage een soort lopende tekstbalk hebben met de actieve topics van GoT erin.
Is zoiets mogelijk of bestaat het al ?
*Edit*
Ik heb het zelf al opgelost met dit :
<iframe src="
http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics" width="800" height="200" scrolling="auto" frameborder="0"></iframe>
Als iemand een betere oplossing weet......... :)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 98244 op 01-05-2004 05:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 98244 schreef op 30 april 2004 @ 21:34:
Mischien een totale noob vraag maar ik wil graag op mijn homepage een soort lopende tekstbalk hebben met de actieve topics van GoT erin.
Is zoiets mogelijk of bestaat het al ?
*Edit*
Ik heb het zelf al opgelost met dit :
<iframe src="
http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics" width="800" height="200" scrolling="auto" frameborder="0"></iframe>
Als iemand een betere oplossing weet......... :)
reviews: Tweakers.net remote

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BtM909 schreef op 27 april 2004 @ 16:43:
Kan iemand meedenken met het volgende: ik wil graag de locatie van de GoTTracker wijzigen. Maar daarbij wil ik graag alle instellingen en (belangrijker) alle follow-up topics behouden.

Weet iemand een makkelijke / simpele manier om de inhoud van een cookie in een andere te stoppen, zonder dat die tweede cookie over z'n nek gaat :P

Ik heb al van alles geprobeerd:
• Inhoud copy/pasten (wel schijfverwijzing aangepast in de file)
• Tracker moven
• snelkoppeling aanpassen

Maar hij maakt altijd een tweede cookie aan (logisch), maar zodra ik de inhoud nuke, dan verwijdert de tracker automagisch de aangepaste cookie :(

Wie kan me op weg helpen? Ik dacht nl. dat cookies makkelijk te editten waren :'(
subtiel kickje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke browser gebruik je? Ik kan wel even snel een JavaScript schrijven om een cookie op te slaan; en weer te laden; maar dat zou je met wat scripting zelf ook wel moeten kunnen volgens mij ;)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Spider.007 schreef op 05 mei 2004 @ 11:25:
Welke browser gebruik je? Ik kan wel even snel een JavaScript schrijven om een cookie op te slaan; en weer te laden; maar dat zou je met wat scripting zelf ook wel moeten kunnen volgens mij ;)
Ik betwijfel of dat wel gaat werken, omdat IE dit ook als twee aparte "domeinen" ziet (2 verschillende locaties). Maar daar heb ik nog niet eens aan gedacht :/

Ik hoor overal dat cookies geen vertrouwelijke info moeten bevatten, omdat die makkelijk te wijzigen zijn, maar zo makkelijk lijkt dat helemaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

BtM909 schreef op 05 mei 2004 @ 11:29:
[...]

Ik betwijfel of dat wel gaat werken, omdat IE dit ook als twee aparte "domeinen" ziet (2 verschillende locaties). Maar daar heb ik nog niet eens aan gedacht :/

Ik hoor overal dat cookies geen vertrouwelijke info moeten bevatten, omdat die makkelijk te wijzigen zijn, maar zo makkelijk lijkt dat helemaal niet :P
Het lijkt me wel te doen; maar 1 javascript regel die een cookie uitleest en naar het scherm plempt; maak een ander script dat vraagt om input (prompt), daar plak je de output van het 1e script in en vervolgens wijzigt dat 2e script het cookie van het 2e domein :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das erg mooi enzo hoor maar die had ik al :+
Het gaat mij om een active topic trackertje zeg maar van GoT _/-\o_
Vind ik persoonlijk iets leuker om te lezen of google weer 1 % in waarde is gestegen :Y)
Dus gezocht : een leuke kleine tracker voor de GoT active topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46
Als eerste: complimenten voor dit handige progje.

Heb nog een request (ik weet niet of je nog aan het programma werkt maar goed, proberen kan geen kwaad):

Ik maak gebruik van MyIE, en start de tracker in Internet Explorer (dan kan ik hem ergens onderin m'n scherm neerkwakken). Als ik nu een link aanklik wordt deze geopend in IExplorer, ondanks dat ik MyIe open heb staan. Is het mogelijk om dit zelf in te stellen, dus door welk programma de link opgepakt wordt? :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

SysRq schreef op 06 mei 2004 @ 12:13:
Als eerste: complimenten voor dit handige progje.

Heb nog een request (ik weet niet of je nog aan het programma werkt maar goed, proberen kan geen kwaad):

Ik maak gebruik van MyIE, en start de tracker in Internet Explorer (dan kan ik hem ergens onderin m'n scherm neerkwakken). Als ik nu een link aanklik wordt deze geopend in IExplorer, ondanks dat ik MyIe open heb staan. Is het mogelijk om dit zelf in te stellen, dus door welk programma de link opgepakt wordt? :)
Lijkt me voldoende toch:
Re-use open window:
Open links in other browser:
Alternative browser:
:)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46
* SysRq kleurt langzaam rood, en gaat verscholen in een hoekje de instellingen nog eens bekijken...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98244 schreef op 05 mei 2004 @ 17:44:
[...]

Das erg mooi enzo hoor maar die had ik al :+
Het gaat mij om een active topic trackertje zeg maar van GoT _/-\o_
Vind ik persoonlijk iets leuker om te lezen of google weer 1 % in waarde is gestegen :Y)
Dus gezocht : een leuke kleine tracker voor de GoT active topics :)
Heeel klein kickje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heeft iemand al eens die easter-egg gekraakt :?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
scriptje om cookie op te halen en te zetten:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<html>
<head>
<title>get/set a cookie</title>
<script type="text/javascript">

function getcookie() {

var cookie = document.cookie;
  document.getElementById('bla').value = cookie;

}

function setcookie() {

var allcookie = document.getElementById('bla').value;
  var cookie = allcookie.split('; '), i = cookie.length;
  while (i--) {
    document.cookie = cookie[i] + '; expires=Monday, 04-Apr-2010 05:00:00 GMT';
  }
  alert('cookie set!');

}

</script>
</head>
<body>
<textarea id="bla" style="width:400px;height:300px"></textarea><br />
<input type="button" value="get cookie" onclick="getcookie()" />
<input type="button" value="set cookie" onclick="setcookie()" />
</body>
</html>

opslaan als .html bestand in de folder waar de tracker.html staat, openen en op get cookie drukken. Dan de inhoud van de textarea naar je klembord kopieeren.
Vervolgens dit html bestandje ook opslaan in de nieuwe dir van de tracker, openen en inhoud van je klembord in de textarea kopieeren en op set cookie drukken :)

The_Flight_Zone: de GoT tracker is begonnen als een kleine active topics tracker, zelfs nu nog kan je 'm in een minimale modus zetten. Als je iets als een tickertape wil hebben moet je zelf maar JS leren :P
Ik heb er gewoon geen tijd voor op dit moment...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp schreef op 07 mei 2004 @ 16:02:
scriptje om cookie op te halen en te zetten:
HTML:
1
Heb het al op een soortgelijke manier opgelost :D

Maar deze is wel errug handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
*schup*

net stilletjes versie 2.72 gereleased. Gaandeweg heb ik hele stukken javascript herschreven - vooral de hoeveelheid evals waren me een doorn in het oog (tsja, je leert zo wel eens wat bij ;) ) en wat lastige bugs opgelost (vnl te maken met typecasting).
Eigenlijk meer een maintenance release dus - geen nieuwe features, maar daar heb ik dan ook nog geen behoefte aan gehad.
En de forums.js is natuurlijk weer up to date :)

oh ja, linkje: http://www.xs4all.nl/~crisp/gottracker/gottracker.zip

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 07-08-2004 22:28 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Thanks verry much!
* Leutje buigt

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

/me Schrik er gewoon van. *

Thx.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

'k ga hem gauw weer uitproberen... Heb je de 'easter-egg' er ook in gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Wat doet dit programma? Ik kan nergens een beschrijving vinden, zelfs niet op de gottracker website ;(

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dan probeer je het toch gewoon. :P

Het tracked topics. Je kunt een topic opgeven en als daar dan in gereageerd wordt, dan krijg je een of andere leuke notificatie. Al dan niet met geluid. Customizable interface, dat soort gein. Give it a try. ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
silentsnow schreef op 08 augustus 2004 @ 21:53:
Wat doet dit programma? Ik kan nergens een beschrijving vinden, zelfs niet op de gottracker website ;(
Het is een active topics tracker met notificaties voor 'bookmarked' topics. Het is webbased (DHTML) en dus uitermate geschikt om op je active desktop te draaien.
Het is eigenlijk net zoiets als HotTopic, maar dan anders :)

mmmz, geluid lijkt het niet meer te doen bij mij - ooit nog eens naar kijken (misschien de soundmodule uit lemmings maar hergebruiken)

[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 08-08-2004 23:15 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Woudloper schreef op 08 augustus 2004 @ 21:40:
'k ga hem gauw weer uitproberen... Heb je de 'easter-egg' er ook in gelaten?
Hij is weer _/-\o_. Alles gaat ook behoorlijk sneller!

En ja... Easter-egg zit er nog steeds in :P

[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 09-08-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zie net dat er nog steeds een 'bug' in zit...

alhoewel bug :P

Je link naar de search-pagina is verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
ah thanks, will fix :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ben ik weer... Heb een bugje en een feat. req.

Plemp ze ff hier neer en zodra ik tijd heb, probeer ik het aan te passen...

Deze is dus nieuw in XML:
code:
1
2
<topic_listmessages_resumelink>http://gathering.tweakers.net/forum/
list_messages/947384/////1093857994</topic_listmessages_resumelink>

Wellicht handig om te gebruiken om naar een topic te linken? (eventueel via het contextmenu)

Daarnaast valt mij het volgende op:
Ik heb 3 unread posts in een topic. Ik klik in 't main venster: rechtermuisknop en kies voor "go to last page". Het topic wordt geopend, maar m'n followup venster wordt niet geupdate (van unread naar read).

[ Voor 18% gewijzigd door BtM909 op 30-08-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Is het misschien slim om bij het all.js gebeuren in de help te vermelden dat hij in Mozilla Firefox\greprefs staat? (als je FF gebruikt, that is) :)

[ Voor 12% gewijzigd door G33rt op 30-08-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 12:27

FastBunny

Give it the Works !

*kuch*
Windows XP SP2 begint steeds te zeuren over de scripts is er geen manier voor altijd de kop in de drukken ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
FastBunny schreef op 20 oktober 2004 @ 11:10:
*kuch*
Windows XP SP2 begint steeds te zeuren over de scripts is er geen manier voor altijd de kop in de drukken ;)
Je zal waarschijnlijk wat aan de security-settings moeten sleutelen. Don't ask me hoe en wat - ik draai geen winXP en zal het ook nooit gaan draaien

Intentionally left blank

Anoniem: 104229

Waar kan ik GOT-Tracker vinden ?
De link is dood ..

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Klik eens op de link in de signature van crisp boven je posting. Werkte hier een minuut of wat geleden prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Guardian Angel op 18-11-2004 10:08 ]

ARME AOW’er

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:13

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Bij het wijzigen van de GoT Tracker opties krijg ik met WinXP-SP2 steeds een beveiligings waarschuwing
Om de beveiliging van uw computer te verbeteren, heeft Internet Explorer dit bestand beperkt in het weergeven van actieve inhoud, die mogelijk toegang verschaft tot uw computer. Klik hier voor opties...
Hierna kan ik op toestaan klikken, vervolgens een "zeker weten?" vraag, ok en daarna kan ik de opties aanpassen :(

Nu heb ik in de beveiling van IE (zones) alle mogelijke ActiveX/java opties aan/uitgevinkt, maar ik blijf de melding krijgen

Wat is hiervoor de oplossing?

An Explanation of l33t Speak

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik heb het eenmalig telkens met de hand toegestaan, alles naar wens ingesteld en klaar was Guardian Angel.

Crisp mag van mij ooit gaan nadenken hoe ik de tracker in de taskbar kan krijgen. Blijft nu in een werkbalk staan.

ARME AOW’er

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Guardian Angel schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:03:

Crisp mag van mij ooit gaan nadenken hoe ik de tracker in de taskbar kan krijgen. Blijft nu in een werkbalk staan.
Hoe bedoel je taskbar :? Of heb je het over de IconTray, want daar zijn wel tooltjes voor :)

[ Voor 15% gewijzigd door BtM909 op 18-11-2004 12:06 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Icontray indeed. :)

Maar ik ben nu aan het kloten om na twee jaar gebruik maar eens een poging te wagen om het in mijn desktop te integreren. Lukt uiteraard wel alleen ik heb een dual monitor setup en het staat dus $%^%^%$# in het verkeerde scherm.

Zal het topic eens op mijn gemak doorspitten.

MMM snel klaar. Geen oplossing gevonden. Mwah, crisp Master of Pumpkins hobbelt wel eens hier voorbij.

Edit:
Ik liet het er niet bij zitten en met wat kloten verscheen zomaar een balk bovenin geen idee wat ik heb gedaan :( maar hij staat op de 2e monitor geintegreerd. Fraai zo.

[ Voor 35% gewijzigd door Guardian Angel op 18-11-2004 23:29 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Dit is de reden van de security prompts in winXP SP2: http://msdn.microsoft.com...owsing/locallockdown.aspx

wellicht kan een ieder iets met die informatie, ik blijf wel bij win2k :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:47
ik ben niet zo slim..... :(

[ Voor 48% gewijzigd door demichiel op 28-11-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Master crisp :)

Is er een update komende i.v.m. de nieuwe layout of werkt de tracker straks zoals normaal?

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Guardian Angel schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:36:
Master crisp :)

Is er een update komende i.v.m. de nieuwe layout of werkt de tracker straks zoals normaal?
Volgens mij maakt de tracker gebruik van de XML feed; en zal er dus niets veranderen :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
zie Spider.007 - de tracker maakt gebruik van de hottopic XML-feed, en die is inderdaad niet gewijzigd ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Question

Ik gebruik zelf de GoT tracker _/-\o_ (desktop versie) op me laptop (active desktop), maar de wallpaper op de desktop is 1600x1200 (scherm res. is 1024x768).

Als ik de betreffende wallpaper in de settings van GoT tracker opgeef als achtergrond, loopt ie niet gelijk met de rest van de desktop. Dit werkt alleen wanneer de wallpaper op me desktop in de optie "Naast elkaar" gezet word; de optie "Spreiden" geeft een discrepantie tussen desktop & GoT tracker. :/

Is hier een oplossing/workaround voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
je wallpaper resizen naar 1024x768 :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik blijf het probleem hebben dat ik de GoT tracker niet aan de praat kan krijgen :? Met de laatste versie van de tracker; en versie 1.0 van FireFox blijf ik de melding krijgen
Error: uncaught exception: A script from "http://spider007.net" was denied UniversalBrowserRead privileges.
Ik heb al heel wat preferences proberen te veranderen; maar het lijkt erop dat mijn Firefox mij niet wil vragen of ik dat script toestemming wil geven :? Heeft iemand dit zelfde probleem (met de informatie uit de readme.txt uiteraard toegevoegd aan mijn defaults/pref/firefox.js) :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Spider.007 schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:39:
Ik blijf het probleem hebben dat ik de GoT tracker niet aan de praat kan krijgen :? Met de laatste versie van de tracker; en versie 1.0 van FireFox blijf ik de melding krijgen
[...]
Ik heb al heel wat preferences proberen te veranderen; maar het lijkt erop dat mijn Firefox mij niet wil vragen of ik dat script toestemming wil geven :? Heeft iemand dit zelfde probleem (met de informatie uit de readme.txt uiteraard toegevoegd aan mijn defaults/pref/firefox.js) :)
Ik had nooit gedacht dat ooit tegen een SA mod te zeggen...
Ga eens [google=firefox how to enable UniversalBrowserRead] :P

Hier wat relevante hits
http://templateworks.blog...-testing-testing-web.html

algemene info:
http://www.mozilla.org/pr...ned-scripts.html#codebase

En ik denk dat crisp in de volgende pre-releases wel wat heeft aan deze links ;)
http://www.howtocreate.co.uk/emails/HenkvanderSchuur.html
http://robert.accettura.c...4/10/20/firefox-and-wsdl/
^^ of jij als je durft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

BtM909 schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:41:
[...]

Ik had nooit gedacht dat ooit tegen een SA mod te zeggen...
Ga eens [google=firefox how to enable UniversalBrowserRead] :P

Hier wat relevante hits
http://templateworks.blog...-testing-testing-web.html

algemene info:
http://www.mozilla.org/pr...ned-scripts.html#codebase

En ik denk dat crisp in de volgende pre-releases wel wat heeft aan deze links ;)
http://www.howtocreate.co.uk/emails/HenkvanderSchuur.html
http://robert.accettura.c...4/10/20/firefox-and-wsdl/
^^ of jij als je durft :P
Modbreak:Ga jij je mail maar even checken :/

Euh.. ik bedoel 'signed.applets.codebase_principal_support' op true zetten lostte het probleem inderdaad op :X :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Spider.007 schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:50:
[...]

Modbreak:Ga jij je mail maar even checken :/

Euh.. ik bedoel 'signed.applets.codebase_principal_support' op true zetten lostte het probleem inderdaad op :X :P
Ik heb nog geen mail of PM gehad :'(

Grappig detail: ik browse eigenlijk alleen maar met FireFox, maar de GoT Tracker doe ik eigenlijk altijd in IE. Ik ga ook eens hobbyen met FireFox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

Ok, vraagje want ik kom er niet meer uit. Ben heel tevreden gebruiker van de tracker, maar...

Als ik topics aanvink als interessant en ik klik op zo'n topic dan gaat ie naar de laatste pagina van het topic. En dat wil ik niet. De andere topics opent ie netjes op de eerste pagina, maar degene die ik gebookmarked heb niet.

Wat doe ik fout en zou ik moeten veranderen of valt dit onder de noemer "bug"? (van het laatste ga ik niet uit, maar ik wil wel graag weten wat ik er aan kan doen)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Bij de gebookmarkte topics onthoud de tracker hoeveel pagina's hij had op het moment dat je 'm het laatst vanuit de tracker aangeklikt hebt. Hij gaat dan ook terug naar die pagina ervan uitgaande dat je vanaf daar weer verder wil lezen.
Dit overruled dus zeg maar de instelling dat hij topics op de 1e pagina moet openen, maar via het context-menu (rechter muistoets) kan je ook een gebookmarkt topic alsnog op de 1e pagina openen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Op dit moment werkt de tracker, kan ik topics aanklikken en reageren, maar alleen geen prefs aanpassen. Als ik dat probeer krijg ik onderstaand scherm (...FF wil ook nog updaten met Apple Quicktime 6.5.1 :? )

Welke security pref moet ik aanpassen opdat ik de "prefs" van tracker.html kan aanpassen terwijl ik Firefox 1.0 als standaardbrowser gebruik?

De "7-regels" uit de readme zijn toegevoegd aan all.js, firefox.js & user.js

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50446/thumb.jpg

edit:

@Crisp :( Jammer, maar helaas. Het blijft toch een Ubertooltje ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 27-01-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Vanuit je active desktop (Internet Explorer) je prefs aanpassen in Firefox gaat niet werken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
Ik kwam daarnet het volgende probleem tegen. Ik probeerde de volgende link http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1004572/0 via de clipboard-copy functie toe te voegen aan de tracker. Dat werkt echter niet, hij geeft een rood kader om de topic id, nml 1004572.

Zodra ik een cijfer weglaat verandert de kleur van het topic-id kader terug (en kan ik hem waarschijnlijk toevoegen, nog niet getest). Al mijn andere tracker topics hebben itt bovengenoemd topic een 6 cijferig topic-id.

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp dacht waarschijnlijk dat de GoT Tracker de 1 miljoen topics niet zo overleven :+

Als je een beetje thuis bent in HTML / JS files aanpassen, dan kan je het volgende doen:

1. addtopic.html openen in kladblok
2. Regel 17 aanpassen:
code:
1
2
fout: FV_TOPIC = /^[0-9]{1,6}$/;
goed: FV_TOPIC = /^[0-9]{1,7}$/;

Het is uiteindelijk simpel, hier wordt gechecked dat het topicnr. een 6-cijferig getal moet zijn. Tegenwoordig hebben we dus ook 7-cijferige topic-nummers :)

[ Voor 21% gewijzigd door BtM909 op 01-02-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
BtM909 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:23:
crisp dacht waarschijnlijk dat de GoT Tracker de 1 miljoen topics niet zo overleven :+
Lol :) Aanpassen wordt geen probleem, bedankt!

edit:
Het werkt

[ Voor 7% gewijzigd door GigaDave56 op 01-02-2005 11:32 ]

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp, in hoeverre ben je geinteresseerd in m'n uitbreiding voor gesloten topics? Of heb je daar al wat voor gebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
tijdgebrek weerhoud me ervan nog iets te doen aan de tracker. ik gebruik 'm trouwens zelf wel nog steeds ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

In hoeverre zou je achter een iets publiekere manier van uitbreiden staan? Zoals je ziet zijn er meer mensen die bugjes op kunnen lossen; wellicht een idee om een bug/feature tracker neer te gooien; CVS en een groepje mensen die hem (actief) kunnen gaan onderhouden? :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Spider.007 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:08:
In hoeverre zou je achter een iets publiekere manier van uitbreiden staan? Zoals je ziet zijn er meer mensen die bugjes op kunnen lossen; wellicht een idee om een bug/feature tracker neer te gooien; CVS en een groepje mensen die hem (actief) kunnen gaan onderhouden? :)
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn... Tenzij er mogelijkheden bestaan om de voorgestelde aanpassingen te laten queue-en voor accoordering?

Mss wel handig om een soort to-do en wishlist van crisp vrij te geven. Kan me zo voorstellen dat hij wat andere dingen aan z'n hoofd heeft (nu) ;). Misschien dat er anderen (pick me, pick me, pick meeeeeee!!) wel tijd over hebben om wat te maken. Betwijfel nl. of er meer dan 3 man bezig willen zijn met uitbreidingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Zou inderdaad wel fijn zijn als de verdere ontwikkeling al of niet tijdelijk in wat daglicht komt te staan. 't Is en blijft een schitterend stukje software wat ik dagelijks gebruik. (24/24 zowat.)

Helaas snap ik geen balletje van aanpassingen does moet het maar met wat ik hier, of elders, dan lees.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

* BtM909 Kickerdekick

Ik heb een tijdje geleden m'n forums.js geupdate, zodat de nieuwe (tijdelijke) subfora ook in de lijst erbij zitten. Kan wellicht handig zijn voor de rest.

Wat is er aangepast c.q. toegevoegd:

- Forumbenamingen gelijk getrokken met de forumindex
- Officesuites en -software
- Thema Forum: Werk en Inkomen
- Thema Forum: Vakantie

Handmatige update
Vervang forums.js in de scripts directory met het volgende bestand forums.js

Ik zal crisp even wijzen op dit topic. Wellicht kan hij de file ook op zijn update lokatie plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

* BtM909 Wederom kleine tweak :P

Ik volg regelmatig topics via Active Topics en mijn eigen berichten in topics. Ik heb hiervoor het context-menu aangepast in de tracker, zodat er twee opties bijkomen:

1. Replies in topics (eigen berichten in topics), wat taal-afhankelijk afhankelijk wordt weergegeven in NL of EN.

2. Active Topics link

Hiervoor zijn de volgende files aangepast:
- forums.js
- context.js
- language.js

Al deze files dienen vervangen te worden in de scripts directory.

[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 08-08-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69595

BtM909 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:23:
1. addtopic.html openen in kladblok
2. Regel 17 aanpassen:
en in regel 199 : maxlength=7 (en voor het mooie : width:50px)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 69595 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 01:32:
[...]

en in regel 199 : maxlength=7 (en voor het mooie : width:50px)
Nice, die was ik vergeten te posten. Overigens werkte dit alleen niet als je handmatig een topicid invulde (wat ik nooit doe :P). Die width hoeft voor mij niet, omdat het getalletje toch wel volledig zichtbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Sorry voor het omhoog kicken van dit topic maar ik heb maar een klein vraagje.

Is er een nieuw versie die de nieuwe layout ondersteund?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

mad_max234 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:27:
Sorry voor het omhoog kicken van dit topic maar ik heb maar een klein vraagje.

Is er een nieuw versie die de nieuwe layout ondersteund?
Mmm, beetje laat :P

Maar wat bedoel je met nieuwe layout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Denk de nieuwe indelingen en de nieuwe fora die er zijn + het deel active-x wat bij mij problemen geeft.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Save that ass als forums.js en overschrijf de huidige ;)

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
// List of all GoT subforums (for version 2.70a+)

var forumdts = 1118214120;   // Timestamp of last update
var checkloc = 'http://www.xs4all.nl/~crisp/gottracker/forumupdate/forumupdate.js';
var forumXML = 'http://gathering.tweakers.net/forum/hottopic_xml/$limit$/$foolproxy$';
//var forumXML = 'http://localhost/hottopic_xml.xml';
var forumName = 'Gathering of Tweakers';
var forumShortName = 'GoT';
var forumFP = 'http://gathering.tweakers.net';
var forumURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/$forumid$';
var forumCAT = 'http://gathering.tweakers.net/forum/list_category/$forumcat$';
var topicURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/$topic$/$pagenum$';
var topicExtURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/$messageid$#$messageid$';
var profileURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/$profile$';
var ownprofileURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user';
var ownRepliesInTopics = 'http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/';
var ActiveTopicsURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics';
var prefURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/preferences';
var faqURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/faq';
var searchURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/find';
var postURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/$forumid$';
var replyURL = 'http://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/$topic$';
var clipboardcheck = 'gathering.tweakers.net/forum/list_messages';
var pageStartCount = 0;
var winpfx = 'got';

var forumafk = new Array();
var forumcat = new Array();

forumcat['8']    = 'Mededelingen';
forumafk['MED']  = new Array('Mededelingenforum', '8', '32', '');

forumcat['2']    = 'Harde waren';
forumafk['PMG']  = new Array('Processors Mobo\'s & Geheugen', '2', '7', '649229');
forumafk['VB']   = new Array('Videoplanken & Beeldkanonnen', '2', '8', '610587');
forumafk['OM']   = new Array('Opslagmedia & I/O Controllers', '2', '21', '649273');
forumafk['APL']  = new Array('Apple Talk', '2', '76', '915966');
forumafk['CSL']  = new Array('Complete Systemen & Laptops', '2', '72', '869626');
forumafk['OH']   = new Array('Overige Hardware', '2', '6', '283757');

forumcat['11']   = 'Tweaking';
forumafk['TCA']  = new Array('Tweaking & Cooling Algemeen', '11', '51', '1104637');
forumafk['DOC']  = new Array('Die Hard Overclocking', '11', '83', '1104248');
forumafk['CM']   = new Array('Casemodding', '11', '22', '1104311');
forumafk['EL']   = new Array('Elektronica', '11', '82', '1098975');

forumcat['12']   = 'Consumentenelektronica';
forumafk['AVH']  = new Array('Audio, Video & HiFi', '12', '9', '739106');
forumafk['PSGG'] = new Array('PDA\'s, Smartphones, GSM\'s en GPS-navigatie', '12', '88', '1116922');
forumafk['PMD']  = new Array('Portable Media Devices', '12', '33', '1117822');

forumcat['7']    = 'Internet & Netwerken';
forumafk['IH']   = new Array('Internetproviders en Hosting', '7', '4', '1117809');
forumafk['OTH']  = new Array('Online Trends en Hypes', '7', '89', '1117804');
forumafk['NT']   = new Array('Netwerken', '7', '19', '1032487');
forumafk['SN']   = new Array('Systeem- en Netwerkbeheer', '7', '24', '994195');

forumcat['10']   = 'Fotografie';
forumafk['FGA']  = new Array('Fotografie Algemeen', '10', '71', '1102992');
forumafk['FGW']  = new Array('Fotoworkflow', '10', '80', '1102953');
forumafk['FGS']  = new Array('Show-, test- & verzamelcases', '10', '81', '1102982');

forumcat['4']    = 'Devschuur&reg;';
forumafk['WEB']  = new Array('Webdesign, Markup & Clientside Scripting', '4', '13', '1107101');
forumafk['GFX']  = new Array('Graphics', '4', '85', '1107096');
forumafk['PRG']  = new Array('Programming', '4', '14', '740995');
forumafk['SEA']  = new Array('Software Engineering & Architecture', '4', '86', '1104699');
forumafk['DTE']  = new Array('Development Tools & Environments', '4', '87', '1105091');

forumcat['3']    = 'Softe goederen';
forumafk['CSA']  = new Array('Client Software Algemeen', '3', '10', '863287');
forumafk['WOS']  = new Array('Windows Clients', '3', '11', '1018546');
forumafk['WSS']  = new Array('Windows Servers en Software', '3', '91', '1128023');
forumafk['NOS']  = new Array('Non-Windows Operating Systems', '3', '23', '814909');
forumafk['OFF']  = new Array('Officesuites en -software', '3', '78', '1037128');
forumafk['BV']   = new Array('Beveiliging & Virussen', '3', '73', '879040');
forumafk['SGD']  = new Array('Spielerij - Games & Discussies', '3', '12', '890154');
forumafk['SPV']  = new Array('Spielerij - Problemen & Vragen', '3', '53', '890152');
forumafk['DPC']  = new Array('Dutch Power Cows', '3', '5', '906244');

forumcat['1']    = 'General Chat';
forumafk['SG']   = new Array('Stuffis Generalis', '1', '1', '588059');
forumafk['NST']  = new Array('Nieuws, Sport, TV & Muziek', '1', '2', '593571');
forumafk['WI']   = new Array('Werk en Inkomen', '1', '25', '1054220');
forumafk['WL']   = new Array('Wetenschap & Levensbeschouwing', '1', '3', '776424');
forumafk['HK']   = new Array('Tweakers Huiskamer', '1', '31', '811964');
forumafk['VV']  = new Array('Vervoer', '1', '49', '1086042');
forumafk['TFE']  = new Array('Themaforum: Examens', '1', '90', '1127237');
forumafk['A61']  = new Array('Area 61', '1', '61', '608575');

forumcat['5']    = 'Gathering of Tweakers';
forumafk['LA']   = new Array('Lieve Adjes', '5', '15', '192344');
forumafk['BUG']  = new Array('React Bugs en Featurerequests', '5', '52', '558997');
forumafk['SM']   = new Array('Schop een Modje', '5', '26', '920977');

forumcat['9']    = 'Frontpage Feedback';
forumafk['FA']   = new Array('Frontpage Algemeen', '9', '43', '335289');
forumafk['BZ']   = new Array('Buyers Zone', '9', '70', '820476');
forumafk['TMF']  = new Array('Tweakers Moderator Forum', '9', '16', '384458');
forumafk['ABO']  = new Array('Abonnee Forum', '9', '63', '653048');

forumcat['ZZ']   = 'Unknown';
forumafk['ZZZ']  = new Array('Unknown Forum', 'ZZ', '0');

// Default selected forums

var forumsel = 'MED,PMG,VB,OM,CME,DOC,SA,DPC,WG,PW,LA,A61,AF,FA,ZZZ';

// XML mapping

var topicTag = 'topic';
var topicMAP = {
  topic: 'id',
  title: 'titel',
  forumid: 'forum',
  forum: 'forumafkorting',
  stime: 'startts',
  topicstarter: 'topicstarter',
  starterid: 'starterid',
  time: 'lastts',
  lastreplier: 'last_replier',
  replierid: 'replierid',
  curreplies: 'replies'
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 10:26
Mm, die lijst klopt niet. SN heet weer PNS.
En is het niet handiger om dit serverside te laten genereren en dan de clients dit te laten downloaden?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

_/-\o_ Als je wist hoe blij je me hier mee maakt.

Neem een virtueel biertje (of wat anders) van me.

Dankjewel.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Alex schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:59:
Mm, die lijst klopt niet. SN heet weer PNS.
En is het niet handiger om dit serverside te laten genereren en dan de clients dit te laten downloaden?
Zolang crisp het zelf nogal retedruk heeft, kan je het toch ook gewoon eenmalig zelf aanpassen.... :/

Dan gebruik je het toch lekker niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Guardian Angel schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:05:
_/-\o_ Als je wist hoe blij je me hier mee maakt.

Neem een virtueel biertje (of wat anders) van me.

Dankjewel.
SN wel even veranderen naar PNS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik ben een erkend amateur prutser en ik kom niet in PNS. :)

Moet me er toch maar eens in gaan verdiepen. Beetje lullig dat ik het niet zelf kan.
Merkte net trouwens dat ik niet automatisch naar de laatste pagina in een topic ga maar altijd naar de eerste. Preferences staat goed ingesteld.

Zou jij het eens kunnen proberen?

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bij mij werkt het wel gewoon :) Wat is de URI als je op een topic klikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Het juiste topic maar random pagina's dus niet /last.

Dit topic opent bij mij op pagina 7.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Guardian Angel schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:16:
Het juiste topic maar random pagina's dus niet /last.

Dit topic opent bij mij op pagina 7.
Hij deed het nooit op /last vziw, maar kijk eens wat je posts per pagina instellingen zijn (of die overeenkomen met je preferences op GoT), want deze worden gebruikt om te bereiken wat je 'last' page zou moeten zijn. Als je wil kan ik kijken of dat makkelijk ;) te wijzigen is naar /last :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik heb het vergeleken en alles staat netjes op 100. Ben wel verder gekomen als daarnet. Ik open nu alle topics op de op een na laatste pagina. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maar het rare is dat dit topic ook gewoon op pagina 7 moet openen ;). De URI is wel /6, maar het is wel degelijk pagina 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Nou ja???? Inderdaad, dat klopt dus wel.

Probleem opgelost, volgende probleem.... geintje.

Nogmaals bedankt.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik ben al langere tijd aan 't kijken naar die unsafe melding, want ik gebruik zelf GoT Tracker in IE en Firefox als externe browser. Hopelijk vind ik binnenkort een oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ach, dat is maar eenmalig dus dat valt eigenlijk wel mee, 't is gewoon een beetje vervelend. Het blijft voor mij echter een 'goud' programma.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Guardian Angel schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:50:
Ach, dat is maar eenmalig dus dat valt eigenlijk wel mee, 't is gewoon een beetje vervelend. Het blijft voor mij echter een 'goud' programma.
Heb er ff wat meer moeite in gestopt en probleem opgelost :7

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0]

1200 even wijzigen in 0 aangezien 1 aangeeft dat je browser moet vragen om een ActiveX object te starten (mits het bestand lokaal wordt uitgevoerd).

Voor het geval mensen denken dat ik allerlei enge dingen doe. Ik heb de info hier vandaan: http://support.microsoft.com/?kbid=182569#E0QG0ABAAA
Value Setting
-----------------------------------------------------------------------
1001 Download signed ActiveX controls
1004 Download unsigned ActiveX controls
1200 Run ActiveX controls and plug-ins
1201 Initialize and script ActiveX controls not marked as safe
1206 Allow scripting of Internet Explorer Webbrowser control
1400 Active scripting
1402 Scripting of Java applets
1405 Script ActiveX controls marked as safe for scripting
1406 Access data sources across domains
1407 Allow paste operations via script

[...]
De 0-zone slaat op je Local Computer settings die standaard dus niet zichtbaar is in je Security settings in Internet Explorer :)

Als dit het probleem niet oplost (wel even je browser afsluiten en opnieuw opstarten), dan kan je ook nog hetzelfde item hier wijzigen: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik ga het morgenmiddag proberen. Kwam er weer achter hoe lastig het is toen ik een popup kreeg. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Altijd handig voor de search: [GoTTracker] stuque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Nou, ik heb mijn GoTTracker compleet om zeep geholpen. Ik had hem al een keer aangepast maar dit keer ging er iets fout.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je wilt kan ik je mijn set van files opsturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Graag, ik heb al een nieuwe set gedownload maar weer gaat er iets mis. Kan ik gelijk je vorige tip nogmaals proberen want die ging ook niet lekker.

E-mail in mijn profile.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

d0ne enz0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Verontschuldigingen voor het bumpen, maar is er geen nieuwere tracker? Deze werkt volgens mij niet...
Natuurlijk heb ik ook gezocht maar iets nieuwers dan dit krijg ik niet (gezocht op 'GoT Tracker') daarom even in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07 18:44

TommyGun

Stik er maar in!

Siparti schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:04:
Verontschuldigingen voor het bumpen, maar is er geen nieuwere tracker? Deze werkt volgens mij niet...
Natuurlijk heb ik ook gezocht maar iets nieuwers dan dit krijg ik niet (gezocht op 'GoT Tracker') daarom even in dit topic.
Die link werkt wel, ook al is die van een edit uit 2003. Of bedoelde je dat niet?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
Sorry, ik zat in FF, maar hij doet het (bij mij) alleen in IE. Maar sommige subfora worden niet ondersteund zie ik... (fotografie wordt niet geladen bij mij...)

-edit- scriptje van de vorige pagina, van BtM909, overschreven en het werkt :)

-edit2-
Jullie softwaremannen weten vast wel waar ik uit kan zetten dat IE steeds zegt
'Om de beveiliging van uw computer te verbeteren, heeft Internet Explorer dit bestand beperkt in het weergeven van actieve inhoud, die mogelijk toegang verschaft tot uw computer.'

Het is dat vies-gele balkje bovenin en het gaat over Active-X

[ Voor 61% gewijzigd door Siparti op 12-03-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 10:26
IE:
Extra > Internet-opties > Geavanceerd > Beveiliging > Actieve inhoud mag worden uitgevoerd in bestanden op mijn computer.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
Alex) schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:49:
IE:
Extra > Internet-opties > Geavanceerd > Beveiliging > Actieve inhoud mag worden uitgevoerd in bestanden op mijn computer.
*O* Ik zat in de buurt, maar zover was ik nog niet. Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kickerdekick

Weet niet of er uberhaupt nog mensen zijn die de GoTTracker gebruiken, maar als een FYI: er is weer een nieuwe forum.js gereleased ;)

http://crew.tweakers.net/BtM909/GoTTracker/forums.js

Rechtermuisknop en save that ass... Vervolgens kopieren naar je scripts directory en de bestaande forums.js vervangen. Je tracker herstarten met een simpele F5 zou voldoende moeten zijn :)

Changes:
• Alle nieuwe subfora toegevoegd
• Voor zover mogelijk alle beleidstopics toegevoegd aan de fora
• Timestamp (voor toekomstige update) aangepast

[ Voor 17% gewijzigd door BtM909 op 06-11-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zijn er mensen die de GoT Tracker uberhaupt nog gebruiken? En met welke browser?

Ik ben sinds kort over naar IE8 en krijg dat ding voor geen meter aan de praat (gebruik eigenlijk alleen IE voor de tracker)... Als er meer mensen zijn dan ga ik nog wel eens induiken wat er precies aan de hand is, anders ga ik maar switchen naar Firefox

Ik krijg het dus ook niet aan de praat met Firefox 3.5.7
failure code: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [nsIXMLHttpRequest.setRequestHeader]" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)"
Ga ff verder spitten

[ Voor 24% gewijzigd door BtM909 op 25-01-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atahualpa
  • Laatst online: 30-06 22:59
ik nog wel...maar sinds een paar dagen zijn na een refresh alle persoonlijke instellingen foestie...geen idee hoe dat komt...grrr 8)7
BtM909 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:10:
Zijn er mensen die de GoT Tracker uberhaupt nog gebruiken? En met welke browser?

Ik ben sinds kort over naar IE8 en krijg dat ding voor geen meter aan de praat (gebruik eigenlijk alleen IE voor de tracker)... Als er meer mensen zijn dan ga ik nog wel eens induiken wat er precies aan de hand is, anders ga ik maar switchen naar Firefox

Ik krijg het dus ook niet aan de praat met Firefox 3.5.7

[...]

Ga ff verder spitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

atahualpa schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:14:
ik nog wel...maar sinds een paar dagen zijn na een refresh alle persoonlijke instellingen foestie...geen idee hoe dat komt...grrr 8)7

[...]
Welke browser gebruikte je? Alle instellingen worden (voorlopig) opgeslagen in een cookie en cookies hebben op dit moment een beperkte opslag. Waarschijnlijk heb je iets teveel topics in je follow up geplaatst, waardoor je cookie te groot werd.

Heb je toevallig met getsetcookie.html je cookie een keer eerder gebackupped? Want dan kan je die nog terugzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atahualpa
  • Laatst online: 30-06 22:59
;)
BtM909 schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:41:
[...]

Welke browser gebruikte je? Alle instellingen worden (voorlopig) opgeslagen in een cookie en cookies hebben op dit moment een beperkte opslag. Waarschijnlijk heb je iets teveel topics in je follow up geplaatst, waardoor je cookie te groot werd.

Heb je toevallig met getsetcookie.html je cookie een keer eerder gebackupped? Want dan kan je die nog terugzetten :)
ik gebruik IE8 en nee...ik had geen cookie backup gemaakt :X ....zelf als er nu maar één topic wordt gevolgd, raak ik bij een desktop auto refresh ofzo en dus niet de refresh van gottracker alle gemarkeerde topics en voorkeursinstellingen kwijt....wellicht heb ik een (te) oude gottracker ...wel heb ik jouw forum.js in de scripts map geplaatst voor de volledigheid ;)

[ Voor 43% gewijzigd door atahualpa op 11-04-2010 21:34 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste