Als het hardware is, wie bepaalt wat en wanneer ik het koop?
Welke wet bepaalt voor mij wanneer mijn systeem niet meer is te gebruiken.
Dus als in 2004 de palladium uitkomt, in welke vorm dan ook. Duurt het nog jaren voor iedereen hieraan is.
Dan hebben we nog de NL/EU wet die niet is voorzien in het openbreken van de individuele rechten en privacy. Want wie bepaalt wat rechtmatig is op de systemen. Muziek en video is duidelijk, maar wat betreft mijn eigen bestanden.
En de zelf ontwikkelde tools ???, moeten die door Microsoft voor veel geld gereviewed worden. Dus de concurrentie heeft het nakijken...hehehehehe
Verder hebben we binnen de EU landen die absoluut niet zitten te springen om nog meer Microsoft ( Frankrijk en Duitsland ). Nederland heeft helaas een lul in het EP zitten ( bolkenstein ) die alleen voor het geld gaat. Dus daar hebben we helaas niet zoveel aan.
BTW. Nederland laat jaar na jaar de kans liggen om wat te gaan betekenen in ICT land ( op NOS gebied ). Continu worden die Amerikanen maar gevolgd alsof dat DE inventors van deze wereld zijn, helaas voor hen berusten deze ontwikkelingen alleen maar om meer, en meer, en meer en... geld te verdienen.
Dus ik zie deze ontwikkeling als laatste stuip van Microsoft om te laten zien dat hun software wel veilig is. En daar zit 'm nu net het probleem.
Iemand is mij hierin al voorgegaan, maar ik herhaal het nog maar eens: Iedereen weet dat als je zowel de hardware als de software ontwikkeld, de software hier perfect mee om weet te gaan. Dus de vraag is dan automatisch "Hoe integer is Microsoft om hiermee om te gaan ?". Antwoord: "Niet..." De hardware zal inderdaad alle bugs verhullen, omdat bug jagers geen software meer kunnen loslaten op de nieuwe NOS + HWA. Waarom niet: Omdat de hardware dit simpelweg niet toestaat...de cirkel is rond ( op papier

dan... )
Ik hoop oprecht dat Microsoft dezelfde accountants heeft als WorldCom en dat we snel verlost zullen zijn van deze kwalijke ontwikkelingen. Ik ben het eens dat hij/zij die iets heeft gemaakt ( games, muziek en video ) hiervoor ook betaald moet krijgen. Anders brengen we zelf de ontwikkeling om zeep. Alleen moet je dit niet doen dmv het zo moeilijk mogelijk maken van het maken van kopieën. Maak het product gewoon veel goedkoper ( -50% ). Ik weet zeker dat het hebben van het origineel veel aantrekkelijker wordt dan die kopie. Laat de EU maar eens tijd investeren om hierin onderzoek te doen, het kunstmatig hooghouden van de prijzen voor boeken, muziek en software.
Is iedereen wel bewust van het feit hoe veel je zelf te vertellen hebt in de markt. Op dit moment laat de meerderheid zich leiden door de fabrikanten. Maar denk aan het volgende: als iedereen alleen vandaag zijn geld opneemt bij zijn/haar bank is deze bank failliet. Als heel Nederland de komende zondagen niet belt zijn we verlost van KPN. En zo kan ik nog veel meer voorbeelden opnoemen die laten zien hoeveel wij echt te vertellen hebben. Alleen doet de meerderheid hier zo weinig mee.
Tot slot. Ondanks dat een groot aantal HWA fabrikanten hieraan meedoen, zullen deze altijd kiezen voor hun markt aandeel. En zolang Intel, IBM, Dell en AMD ook meedoen aan de open source zal er ook een "niet microsoft wereld" blijven bestaan.
Ezz Grtzz,
}:0
...The needle was four feet long and thick as a pencil. I tried to run but the doctor had been an olympic javelin champion. My new nickname at the hospital is Bob - short for shishkabob...