Op woensdag 03 juli 2002 13:00 schreef Saico het volgende:
Het lag dus echt aan de verschillen tussen de schema's

Maar deze nieuwe aansluitingen gelden dus alleen voor de testsoftware die door Pollin erbij wordt geleverd (Toch

)
Helemaal TeGek voor jullie , ben wel erg benieuwd..... (foto's).

deze nieuwe aansluitingen gelden alleen voor de testsoftware van pollin ja..
bij deze software zit ook de source, en die kan LAuWe omzetten naar een INIT (hij heeft er verstand van!!!!!) en deze init kunnen andere programmeurs gebruiken in hun programma's... met andere woorden...
software komt eraan!!
foto's komen zo rond 4 uur.. goed? (kan helaas niet eerder...)
Op woensdag 03 juli 2002 13:10 schreef kazz1980 het volgende:
ik ook erg benieuwd!!
Enne...als het niet te veel moeite is....
Zouden jullie een lijstje kunnen maken met de onderdelen die nodig zijn en een duidelijke beschrijving hoe het aangepakt moet worden(hoeft niet zo uitgebreid dan hoor. we kunnen allemaal ook zelf wel een beetje nadenken).
En tevens graag naast PICS van scherm in actie (

) ook wat pics van het soldeerwerk.
((alleen als het niet te veel moeite is he!! Ik ben jullie in ieder geval nu al erg dankbaar voor gedane moeite!))
foto's van LAuWe komen dus vanavond, van mij komen zo rond 4 uur... kortom... veel te smullen straks!!!
over het lijstje:
benodigdheden:
-flatcable
-lpt aansluiting sub-d 25 pins male
-potmeter 22 kOhm
-Weerstand 10k Ohm
-Drukschakelaar
-Condensator 100 nF
opmerkingen: de flatcable en de sub-d aansluiting kun je vervangen door een printerkabel, dit heeft LAuWe geloof ik gedaan, ik heb gewoon flatcable + sub-d gebruikt.
de potmeter 22k Ohm staat niet in het (aangepaste) aansluitschema, deze kun je echter tussen de pinnen 18 en 19 van het lcd doen, hierdoor ben je in staat het contrast te regelen. (dit werkt!! heb ik zelf getest!)
Het lijstje is eventueel uit te breiden met de volgende onderdelen:
-CCFL invertor (aanbevolen model: ILP-324-INV) maar een invertor van bijvoorbeeld stuutenbruin voldoet ook
-krimpkous (beetje netjes afwerken)
-Molex connector male, hiermee kun je het lcd aansluiten op je voeding.
-"doosje" voor je sub-d connector