-=[ Het Grote GameCube Topic ]=- Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.125 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Op donderdag 27 juni 2002 18:12 schreef MeisterHim het volgende:

[..]

Hoezo? Mij SNES kan ook op de scart. Kheb zo'n snoertje voor die multi uitgang of zo op de achterkant.
ik vroeg t me gewoon af
de snes wist ik
maar een megadrive met scart kende ik nog niet
(megadrive was voor snes toch?)

ja dus:
snes 1991
megadrive 1988

en scart kon ook... nooit geweten
had in 1990 (toen ik mijn geweldige megadrive kocht) helaas geen TV met scart...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.s. zaterdag heb ik eindelijk een GameCube met Smash Bros. in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK mischien morgen :)

een zwarte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

wat vinden jullie tot nu toe het leukste spel voor de gamecube dat jullie gespeeld hebben??

zelf vind ik James Bond agent under fire het leukst en de beste replay value hebben

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Iedereen nog steeds opgewonden voor ED?

[url][url="http://www.xengamers.com/sections/news/7496/[url]"]http://www.xengamers.com/sections/news/7496/[url][/url]
A few years ago Nintendo signed Silicon Knights to an exclusive contract joining the ranks of other second party developers such as Rare, Left Field and Hal. Given the track record of Nintendos other second parties and Silicon Knights development of the underrated Blood Omen for the PSX, great things were expected of them. Their first Gamecube project, Eternal Darkness, has been a long time coming. Nintendo showed a nearly finished version at E3 and we got a chance to play it one month before its release.

Going into the show, Eternal Darkness seemed like it was going to be the next generation of survival horror games. After years of seeing what Capcom, Konami and other companies were doing in the genre Silicon Knights had a pretty good foundation on which to build.

Though the game demo on display at E3 was only a small portion of the game, the portion that was shown played exactly like Resident Evil. The pre-rendered backgrounds have been replaced with low quality textures and the zombie polygon count has been halved, but other than that it could very well be mistaken for a Resident Evil side
story.

The control of Eternal Darkness is a tease. During normal gameplay the game moves at a snails pace. Realizing that there is very little fun in slowly lurking around a mansion, Silicon Knights wisely added a run button which speeds the game up to an acceptable level. Unfortunately, after about five consecutive seconds of running, your character gets winded and slows down to even slower than they were before. The combat controls also leave something to be desired. Players hit one button to use their weapon and thats about it. Theres no dodge or jump button. Hold down the L button while you attack allows you to aim at your opponents heads, but that doesnt change much. They could have just as easily defaulted your aim to a head shot since there is no reason to ever aim any place else. The much discussed insanity meter didnt come into play in the course of the demo, although its possible we just missed it.

Eternal Darkness was set up a stones throw from the Resident Evil 0 kiosk at Nintendos booth and the difference in the quality of graphics is startling. A genre such as survival horror needs jaw dropping graphics to hook players. Eternal Darkness looks and, for that matter, feels like a PlayStation game.

Eternal Darkness still has some hope in being a worthy entry in the survival horror genre, but right now it does nothing to distinguish itself from the hoard of other Resident Evil-clones out there. Nintendo has been known for keeping everything close to its chest so maybe they thought it best to only reveal certain aspects of the game. Check back with XenGamers in a month to read a final review
Niet zo erg positief dus...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een preview geschreven over de e3 demo. Die was express niet indrukwekkend gemaakt om het uiteindelijke spel een verassing te houden. Moet je maar eens wat reviews van de final versie lezen. Dan weet je zeker dat dit een topgame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op donderdag 27 juni 2002 19:36 schreef foxFX het volgende:
Dat is een preview geschreven over de e3 demo. Die was express niet indrukwekkend gemaakt om het uiteindelijke spel een verassing te houden. Moet je maar eens wat reviews van de final versie lezen. Dan weet je zeker dat dit een topgame is.
Okay, met die redenatie kan ik geloven dat je dan niet veel van het spel zou kunnen spelen. Maar moet je dan graphics verminderen en de besturing aanpassen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Op donderdag 27 juni 2002 19:36 schreef foxFX het volgende:
gheghe, wat zou dat nou weer voor een achterlijke taktiek zijn van die dudes die em maken :D.
We maken een vet lelijke niet-werkende demo van een of ander zuigspel, zodat meer mensen em kopen bij release :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 19:33 schreef Armada het volgende:
Iedereen nog steeds opgewonden voor ED?

[url="http://[url="http://www.xengamers.com/sections/news/7496/[url]"]<a href="http://www.xengamers.com/sections/news/7496/[url]""]http://www.xengamers.com/sections/news/7496/[url]"[/url] target="_blank">[url="http://www.xengamers.com/sections/news/7496/[url]"][url="http://www.xengamers.com/sections/news/7496/[url]</a>"]http://www.xengamers.com/sections/news/7496/[url]</a>[/url]
[..]

Niet zo erg positief dus...
Sorry hoor, maar aangezien ED een maand na de E3 zou uitkomen hebben ze niet de moeite genomen om een up-to-date demootje te maken. Ze hebben heel simpel een oude demo van een jaar oud er neergezet. In de tussentijd zijn de graphics en controls aanzienelijk verbeterd. Maar geloof wat je zelf wilt hoor.. IGN: 9,6 GameSpot: 9,4 Gaming-Age: A+, No-name site: '3' :Z

De meeste sites hebben niet eens een artikel geschreven over ED omdat er niks nieuws te vertellen viel, geeft maar weer aan hoe slecht de journalistiek is bij xengamers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 18:07 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[afbeelding]

Hebben ze ook zo'n schermpje in het zwart?
Weet iemand dit nog ? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op donderdag 27 juni 2002 20:05 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

Weet iemand dit nog ? *D
Ik wil je wel een beetje verbale aandacht geven hoor :P ;)

Maar mij lijkt het niets. Sta je daar met je protable GC. Nee, niks voor mij.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op donderdag 27 juni 2002 20:15 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Ik wil je wel een beetje verbale aandacht geven hoor :P ;)

Maar mij lijkt het niets. Sta je daar met je protable GC. Nee, niks voor mij.
dat vraagt ie niet. hij wil weten of die schermpjes er ook in het zwart zijn.

ik geloof van niet, maar ik weet het niet zeker
het is natuurlijk wel 1337 om met je cube in de trein te spelen :)
gameboy mega advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daarom :)
Want als die er in het zwart is > dan haal ik morgen een zwarte gamecube.

Als dat ding er niet in het zwart is. > dan haal ik morgen een paarse gamecube. :)

Wat voor kleur gamecube hebben jullie?

En ik zit te tijfelen welk spel ik er bij zal nemen :
Super smash brothers melee of Bloody roar ...

Is er ook iemand met bloody roar >? en is het wel een vet spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 15:58
Op donderdag 27 juni 2002 20:49 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ja daarom :)
Want als die er in het zwart is > dan haal ik morgen een zwarte gamecube.

Als dat ding er niet in het zwart is. > dan haal ik morgen een paarse gamecube. :)

Wat voor kleur gamecube hebben jullie?

En ik zit te tijfelen welk spel ik er bij zal nemen :
Super smash brothers melee of Bloody roar ...

Is er ook iemand met bloody roar >? en is het wel een vet spel?
En kijk eens wat ik hier weer gegoogled heb *D:

suprise voor Metal-kool4 :)

van deze site gehaalt:

Walmart

Btw ik heb een paarse GC vond zwart zo saai en paars is een keer iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:50
Op donderdag 27 juni 2002 20:57 schreef Tetsuo het volgende:

[..]

En kijk eens wat ik hier weer gegoogled heb *D:

suprise voor Metal-kool4 :)

van deze site gehaalt:

Walmart

Btw ik heb een paarse GC vond zwart zo saai en paars is een keer iets anders.
Walmart zit ook in duitsland dus misschien dat ze het daar ook wel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
Sommige mensen lezen echt maar half he ?
open eens een gamecube topic druk op ctrl-F en zoek op bloody roar en tada je vind vast wel iets.
ikzelf heb al 2 ( mischien wel al 3 keer ) aangegeven dat ik persoonlijk het spel vind tegenvallen maar dat staat allemaal in dit topic dus lees ff verder.

over dat zwarte scherm. Is er wel maar zal niet in nederland leverbaar worden denk ik want er zijn bijna geen zwarte accesoires zoals die trustmaster tas alleen in zwart paas niet in zwart grijs :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor de zwarte cube gekozen omdat dat beter naast mijn PS2 en tv staat. Paars is natuurlijk wel leuk maar het moet wel een beetje passen, anders vloekt het zo.

Ken Bloody Roar niet maar SSBM is een aanradertje als je van instant fun houd zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb voor paars gekozen omdat de rest al zwart en onorigineel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nog wat meer boxart:

Afbeeldingslocatie: http://www.n64europe.com/cubemedia/graphics/ts2.jpg

looking good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boxart gaat er wel op vooruit ja sommige die ik eerder heb gezien waren echt zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
ik heb een paarse cube(met 2 paarse controllers), vond ik wel leuk bij mn paarse gba.

ps. hebben jullie bij de 2e contr. ook een transparante onderkant, of is dat toeval. Ik merkte het thuis pas en vind het teveel werk om te ruilen

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op donderdag 27 juni 2002 23:41 schreef Capibara het volgende:
ik heb een paarse cube(met 2 paarse controllers), vond ik wel leuk bij mn paarse gba.

ps. hebben jullie bij de 2e contr. ook een transparante onderkant, of is dat toeval. Ik merkte het thuis pas en vind het teveel werk om te ruilen
da's niet standaard nee
je hebt een paarse,zwarte, en paars/transparante in europa

ikzelf heb een oranje geimporteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zo beter :D :

Ik lees net dat Konami's Yugioh: Falsebound Kingdom eind deze winter in Japan uitkomt...

Whatever that means... :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
ik had trouwens voor de n64 een controller waarbij t joystickje op een metalen mechanisme zat, hiermee heb ik nooit last van slijtage gehat terwijl ik dat wel had met de originele. Die maar een maand ouder was.

weet iemand of dit ook in deze controller zit of...

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:45 schreef GolbeZeromus het volgende:
Zo beter :D :

Ik lees net dat Konami's Yugioh: Falsebound Kingdom eind deze winter in Japan uitkomt...

Whatever that means... :?
Maar.. maar... maar, Konami toch! Waar blijven de Disney games nou... Deze war sim is niet geschikt voor ons cubers want de cube is teh KIDDY!!!!!1111111

wedden dat er een addertje onder het gras zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:13 schreef Phusebox het volgende:
ik heb voor paars gekozen omdat de rest al zwart en onorigineel is
Ik wou een oranje , maar die was er niet , toen paars , maar die was uitverkocht dus heb ik nu een zwarte met een zwart en een paars joypad . Oranje komt als ik nog eens geld heb .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oranje is er toch nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op vrijdag 28 juni 2002 08:09 schreef Metal-Kool4 het volgende:
oranje is er toch nog steeds niet?
en zal er niet komen
in europa dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Importeren dus. Heeft iemand al een WaveBird of is dat ding nog steeds niet uit? Weet iemand eigenlijk wanneer dat ding in de winkels ligt? Welke kleuren is dat ding eigenlijk te krijgen? Of is die alleen in het grijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
volgens mij heeft nog niemand een wavebird.
ik denk ook dat als iemand een wavebird heeft, die het wel van de daken zal schreeuwen.
ik heb volgens mij al wel iets gedroomd van dat ik met een wavebird zat te cuben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 09:08 schreef daFubar het volgende:
volgens mij heeft nog niemand een wavebird.
ik denk ook dat als iemand een wavebird heeft, die het wel van de daken zal schreeuwen.
ik heb volgens mij al wel iets gedroomd van dat ik met een wavebird zat te cuben... :)
Dat telt dus niet. Maar weet iemand wanneer die uitkomt en in welke kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12

Phydomir

Dennis

Damn zeg, dit topic gaat hard... Tijdje niet gekeken (veel GP4 :P ) en we zijn 1 topic en een pagian of 20 verder :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

heb je die banaan eindelijk opgegeten? >:) :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 28 juni 2002 09:40 schreef schnumi het volgende:
heb je die banaan eindelijk opgegeten? >:) :P
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat aan naaierij :( > hier in Harlingen kost dat ding overal 219 euro!

Weet iemand hoe duur dat ding kost bij media-markt ?
Want over de telefoon willen ze geen prijzen zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hoezo naaierij?
219 is de officiele prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb trouwens een mailtje gehad van psxshop waarin stond dat de productie van de Freeloader was uitgesteld tot juli...
dus als ze hem dan pas gaan produceren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat 209 de officiele prijs was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ahjoh, koop nou gewoon een cube! wat ken jou die 10 snikkels nou schelen.
of je moet student of heel jong zijn ofzo natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 16:07 schreef harley het volgende:

Kijk eens bij een van de 5 links van gameshops
Gaimez.nl heeft aanbieding voor 1 Gamecube + extra controllers ( totaal 2 dus ) memorycard en1 spel voor 299,-
ik heb mijn complete set
Nintendo Gamecube Zwart incl 1 controller
+ 1 Extra controller ( paars )
+ 4 Mb 59 blocks Memorycard
+ BLoody Roar Primal Fury
+ Luigi's Mansion
voor 354,- bij Gameland helmond gekocht na lang onderhandelen

wel alles origineel Nintendo :)
Niet duur :) > mischien doe ik dat ook wel.
Hoe lang duurt dat versturen bij hun? (als ik vandaag bestel, wanneer heb ik hem dan ongeveer in huis)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op vrijdag 28 juni 2002 09:43 schreef daFubar het volgende:

[..]

:?
hij had toch altijd zo'n dansende banaan als plaatje. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Em de walmart in Duitsland heeft eigenlijk niks te maken met de walmart in Amerika... DUs geen amerikaanse producten in Duitsland. Alleen duitse producten enzo.

De wavebird kost in amerika 30 dollar dus ik pik er wel 1 of twee op als mijn geld het toe laat. Ik heb misschien net 200 euro beschikbaar dus dan moet ik maar kijken welke spellen ik ga kopen en welke ik hier ga kopen. Ik heb dan hopelijk intussen ook mijn free loader. Als de freeloader het niet doet flip (kijk naar mijn naam) ik uit en stuur ik de freeloader terug en EIS ik geld voor de spellen (en de freeloader) terug van de psx shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 28 juni 2002 10:30 schreef FLiP.m0 het volgende:
Em de walmart in Duitsland heeft eigenlijk niks te maken met de walmart in Amerika... DUs geen amerikaanse producten in Duitsland. Alleen duitse producten enzo.

De wavebird kost in amerika 30 dollar dus ik pik er wel 1 of twee op als mijn geld het toe laat. Ik heb misschien net 200 euro beschikbaar dus dan moet ik maar kijken welke spellen ik ga kopen en welke ik hier ga kopen. Ik heb dan hopelijk intussen ook mijn free loader. Als de freeloader het niet doet flip (kijk naar mijn naam) ik uit en stuur ik de freeloader terug en EIS ik geld voor de spellen (en de freeloader) terug van de psx shop.
laat ik nou 4 maanden stage gaan lopen op aruba. ken ik mooi 2 wavebirds kopen, een freeloader en een berg spellen.

life is good... nu nog aan geld zien te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 09-09 18:44
fok, zit net de release lijst op cubezone te bekijken en zie dat ED pas in oktober uit komt :(

om een of andere reden had ik de illusie dat ie vandaag uit zou komen:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Op vrijdag 28 juni 2002 09:54 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ik dacht dat 209 de officiele prijs was :?
199 bij mediamarkt, zoals bij vele gamestores in Rotterdam.
De games zelf zijn ook iets goedkoper 5 tot 10 euro i.v.m. dixons of V&D. Toch leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op vrijdag 28 juni 2002 11:14 schreef DarkChylde het volgende:
fok, zit net de release lijst op cubezone te bekijken en zie dat ED pas in oktober uit komt :(

om een of andere reden had ik de illusie dat ie vandaag uit zou komen:z
tja helaas
net zoals ik nu ook zo ongeveer elke dag alle winkels afga in de hoop SSX Tricky of F1 2002 te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 12:16 schreef Goudstof het volgende:

[..]

De games zelf zijn ook iets goedkoper 5 tot 10 euro i.v.m. dixons of V&D. Toch leuk :)
Of als je te ver van Media Markt af woont: www.e-toy.nl

Geen verzendkosten, en goedkoper als in de normale winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kan er iemand ergens pics vinden van Villeneuve Racing?
ik kan er bijna niks over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja echt vaag die villeneuve racing komt al zeer snel uit en ik kan er ook echt helemaal niet over vinden. Geen preview, geen screenshots. Hij staat alleen maar op release lijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Er is meer bekendheid over de Memory Card 251. Het dingetje wisselt voor 20 euro van eigenaar.

De Memory Card is meer dan 4 keer zo groot als de huidig verkrijgbare kaart op de Europese markt. In Japan zal dit handigheidje op 19 juli op de markt gebracht worden, tegelijk met Super Mario Sunshine. Dat zou eventueel kunnen betekenen dat de nieuwe Mario meer dan 59 blocks nodig heeft. Wanneer er boten met dit goedje naar Europa trekken is helaas nog onbekend.
bron: www.cubezone.nl

betah! 20 euro's is niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Dat zou eventueel kunnen betekenen dat de nieuwe Mario meer dan 59 blocks nodig heeft.
Dan hebben we nog nix aan grotere memorycards als alle spellen zoveel blocks gaan gebruiken, dus ik mag hopen dat dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag toch hopen van niet. Zouden ze dat ding ook als pack maken dan, net als bij Donkey Kong 64 en die upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me niet dat die zoveel blocks nodig heeft , voor de PSX zijn er ook grotere memcards geweest maar je kreeg meer dan 10spellen/card minstens .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 13:49 schreef Glitch het volgende:

[..]

Dan hebben we nog nix aan grotere memorycards als alle spellen zoveel blocks gaan gebruiken, dus ik mag hopen dat dat niet zo is.
Hehe heb je wel grote spellen... Ik kan nu al niet wachten op Mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las een paar pagina's terug, dat sommige mensen nieuwe spellen kopen terwijl ze hun vorig spel nog niet uitgespeeld hebben. Nou ik ben er daar dus ook één van, want ik wil gewoon de keus hebben. Als ik een FPS'er wil spelen en ik waverace nog niet uitgespeeld moet ik dus tegen mijn zin in waverace uitspelen om vervolgens dan naar de winkel te rennen om Bond te halen. Nou mooi niet! Ik koop gewoon alles wat los en vast zit en dan kan ik lekker kiezen. Heb nu 5 games(Starwars,bond,ssbm,spiderman,waverace) en allemaal uitgespeeld behalve starwars maar dat duurt ook niet lang meer :) en ik vind al deze spellen nog steeds leuk. Zo ik heb even een punt gezet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hmm, ik denk dat ik straks ff spiderman ga halen. maar zijn er nog shops open vanavond?

bij amsterdam in de buurt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat kan er nou zo leuk zijn aan spiderman?
hmm
argh
spellen....
wanneer komt er weer eens iets uit
ik wordt gek van het wachten
eerst wacht je een jaar op je gamecube
en nu mag nog een half jaar wachten tot er vette spellen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 16:02 schreef saabracer het volgende:
Ik las een paar pagina's terug, dat sommige mensen nieuwe spellen kopen terwijl ze hun vorig spel nog niet uitgespeeld hebben. Nou ik ben er daar dus ook één van, want ik wil gewoon de keus hebben. Als ik een FPS'er wil spelen en ik waverace nog niet uitgespeeld moet ik dus tegen mijn zin in waverace uitspelen om vervolgens dan naar de winkel te rennen om Bond te halen. Nou mooi niet! Ik koop gewoon alles wat los en vast zit en dan kan ik lekker kiezen. Heb nu 5 games(Starwars,bond,ssbm,spiderman,waverace) en allemaal uitgespeeld behalve starwars maar dat duurt ook niet lang meer :) en ik vind al deze spellen nog steeds leuk. Zo ik heb even een punt gezet hier :)
Zo heb jij dat manneke :P ;)

Je zegt het al, jij speelt ze wel uit. Anderen hier niet. Die gaan bij de eerste 'tegenslag' een ander spel spelen en zo gaat dat andere spel stof liggen happen.

En jij hebt blijkbaar variatie nodig qua spellen. Ik niet. Als ik met een spel bezig ben, heb ik helemaal geen zin in een ander (nieuw) spel. Pas als ik em heb uitgespeeld (of em spuugzat ben ;)) ga ik naar een ander spel kijken.

En DarkChylde, et is toch zeker koopavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hmz, spiderman is best een redelijk spel, en een vriend van mij heeft pikmin en luigi al. dus wil ik wat anders (ivm ruilen)

maar het is geen koopavond in amsterdam... vandaar dat ik het vroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen in amsterdam stad is de Free Record shop tot 19.00 open. Rest is gesloten! Of je moet richting zuid-holland gaan. Daar is het wel koopavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil nog een spel kopen maar weet niet echt welke? welke games raden jullie me aan? khou van adventures/acktie games etc.

heb nu

Waverace
Luigi Mansion
Sonic 2
ISS 2

Pikmin komt der aan :) moet ook leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie :) > ik ben vandaag eigenaar geworden van een zwarte GAMECUBE :P met super smash brothers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Op vrijdag 28 juni 2002 17:59 schreef Webby het volgende:
[...]
Pikmin komt der aan :) moet ook leuk zijn
Waar aan ? Je hebt 'm besteld neem ik aan ?
Hij's nl. alweer een tijdje uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Op vrijdag 28 juni 2002 17:50 schreef Zero00 het volgende:
Alleen in amsterdam stad is de Free Record shop tot 19.00 open. Rest is gesloten! Of je moet richting zuid-holland gaan. Daar is het wel koopavond
bedankt, maar dat redt ik niet. ik koop 'm wel morgen of anders van de week. wel jammer, had vanavond wel zin in een nieuwe game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 28 juni 2002 16:51 schreef Phusebox het volgende:
wat kan er nou zo leuk zijn aan spiderman?
dude, met dit soort opmerkingen maak je natuurlijk niet echt veel vrienden hier.
je bent de laatste tijd wel een beetje negatief over alles en iedereen.
ik vind het prima als je een beetje gefrustreerd bent ofzo, maar loop niet alles en iedereen af te zeiken hier.
laten we het grote gamecube topic gewoon gezellig houden zoals het altijd is geweest.
en dus ook moet blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op vrijdag 28 juni 2002 18:31 schreef daFubar het volgende:

[..]

dude, met dit soort opmerkingen maak je natuurlijk niet echt veel vrienden hier.
je bent de laatste tijd wel een beetje negatief over alles en iedereen.
ik vind het prima als je een beetje gefrustreerd bent ofzo, maar loop niet alles en iedereen af te zeiken hier.
laten we het grote gamecube topic gewoon gezellig houden zoals het altijd is geweest.
en dus ook moet blijven :)
ehm sorry maar ik meen t serieus
wat kan er nou leuk zijn aan spiderman?
wat zit er in dat we nog geen acht triljard keer in een spel hebben gezien?
en de reviews zijn nu ook weer niet dat je zegt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel opzich is leuk alleen is het zo snel uitgespeelt. En er zit ook helemaal geen replay value in. Dat is gewoon het grote nadeel. Bovendien kun je volgens mij ook niet multiplayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 18:34 schreef Phusebox het volgende:

[..]

ehm sorry maar ik meen t serieus
wat kan er nou leuk zijn aan spiderman?
wat zit er in dat we nog geen acht triljard keer in een spel hebben gezien?
en de reviews zijn nu ook weer niet dat je zegt goed
Weet je, zo denk ik precies over F1 racing games! maar dat ga ik toch ook niet constant herhalen. Er zijn nu eenmaal mensen die zulke games wel leuk vinden. Laat gewoon iedereen in z'n waarde, als je een spel niet leuk vind, fijn.. hou het dan voor je.

Als iemand er naar vraagt dan geef je een linkje naar een review, kunnen ze daar hun mening op baseren of ze die game moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op vrijdag 28 juni 2002 18:48 schreef ds het volgende:

[..]

Weet je, zo denk ik precies over F1 racing games! maar dat ga ik toch ook niet constant herhalen, toch?. Er zijn nu eenmaal mensen die zulke games wel leuk vinden. Laat gewoon iedereen in z'n waarde, als je een spel niet leuk vind, fijn.. hou het dan voor je.
Weet je, zo denk ik precies over meningen! maar dat ga ik toch ook niet constant herhalen, toch?. Er zijn nu eenmaal mensen die zulke mening wel delen. Laat gewoon iedereen in z'n waarde, als je een mening niet leuk vind, fijn.. hou het dan voor je.

m.a.w. onzinnige discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 18:48 schreef ds het volgende:

[..]

Weet je, zo denk ik precies over F1 racing games! maar dat ga ik toch ook niet constant herhalen. Er zijn nu eenmaal mensen die zulke games wel leuk vinden. Laat gewoon iedereen in z'n waarde, als je een spel niet leuk vind, fijn.. hou het dan voor je.

Als iemand er naar vraagt dan geef je een linkje naar een review, kunnen ze daar hun mening op baseren of ze die game moeten aanschaffen.
Dat hoeft nou ook weer niet. Je mag wel zeggen wat je vind van een spel, maar ik vind wel dat je het dan ook ff gespeelt moet hebben en eventueel met wat argumenten zodat we beter begrijpen waar je het over hebt.

Ik vond bijvoorbeeld GT3 voor de PS2 zuigen, omdat ze het systeem van limitaties niet goed hadden uitgewerkt naar mijn mening. Ik kon met de auto die ik had gekocht maar 3 races rijden die ik met mijn aantal pk's kon winnen. Voor een gewonnen race kreeg ik maar Cr. 1000,- en om mijn auto te boosten had ik wel iets meer nodig zodat ik eindeloos dezelfde races moest rijden voordat ik iets verder kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:08

jOzh

Sweet dude!

Wow, Pikmin wordt steeds beter en beter! Ik ben nu bij dag 13 en ik heb nu 14 onderdelen gevonden. Echt leuk gedaan dat je elke vijand op een andere manier af moet maken, je moet toch steeds ff het een en ander proberen voor je weet hoe het werkt. Ik ben nu bezig in "Forest Navel" maar ik kan daar geen bommen vinden.... :? Al die muren zijn maar lastig, dus als iemand me kan vertellen waar ik een paar van die bommen kan vinden, graag. M'n gele pikminnetjes vervelen zich namelijk een beetje ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op vrijdag 28 juni 2002 18:58 schreef jOzh het volgende:
Wow, Pikmin wordt steeds beter en beter! Ik ben nu bij dag 13 en ik heb nu 14 onderdelen gevonden. Echt leuk gedaan dat je elke vijand op een andere manier af moet maken, je moet toch steeds ff het een en ander proberen voor je weet hoe het werkt. Ik ben nu bezig in "Forest Navel" maar ik kan daar geen bommen vinden.... :? Al die muren zijn maar lastig, dus als iemand me kan vertellen waar ik een paar van die bommen kan vinden, graag. M'n gele pikminnetjes vervelen zich namelijk een beetje ;)
ik heb pikmin geleend van iemand
heb em nu 1,5 week thuisliggen
3x gespeeld tot dag 3
daarna begon het al saai te worden vond ik...

en JA ik zeik weer een spel af...
helaas... ik ga een spel wat ik niet cool vind niet ophemelen
want sommige doen net alsof je alleen positief mag zijn hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel dan waarom je het saai vond. Waar dit aan kan liggen. Zo weten we toch nog niets. Vertel trouwens eens een beetje hoe het speelt, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 19:02 schreef Phusebox het volgende:

[..]

ik heb pikmin geleend van iemand
heb em nu 1,5 week thuisliggen
3x gespeeld tot dag 3
daarna begon het al saai te worden vond ik...

en JA ik zeik weer een spel af...
helaas... ik ga een spel wat ik niet cool vind niet ophemelen
want sommige doen net alsof je alleen positief mag zijn hier
Voor een of andere vage reden ben ik em nu ook beu , maar ik zal er wel terug in geraken hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
weet niet, aan het begin vond ik t wel grappig die beestjes
maar na een dik uur spelen had ik al zoiets van, hmmph moet ik weer met die beesten daarachter naartoe rennen, en dan weer daar gaan ophalen enzo...
vond ik maar niks

hou sowieso niet zo van RTS spellen (enigszins vergelijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Op vrijdag 28 juni 2002 19:05 schreef Phusebox het volgende:
weet niet, aan het begin vond ik t wel grappig die beestjes
maar na een dik uur spelen had ik al zoiets van, hmmph moet ik weer met die beesten daarachter naartoe rennen, en dan weer daar gaan ophalen enzo...
vond ik maar niks

hou sowieso niet zo van RTS spellen (enigszins vergelijkbaar)
Hee waarom heb jij eigenlijk een GameCube gekocht? In 1 van je vorige posts zeg je dat je al een jaar aan het wachten was op de Cube, maar ik neem aan dat je van te voren ook al wel wat previews van verschillende games gelezen hebt? Ik bedoel, waarom waren je verwachtingen zo hoog gespannen als er eigenlijk geeneen game rond de launch uitkwam die je echt interesseerde?
Niet lullig bedoeld hoor, ik snap alleen niet waarom je nu de GameCube gekocht hebt als de (in jouw ogen) topspellen (of de spellen die jij wilt spelen) pas veel later uitkomen.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

trouwens phusebox nog iets van EA gehoort?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op vrijdag 28 juni 2002 20:57 schreef jOzh het volgende:

[..]

Hee waarom heb jij eigenlijk een GameCube gekocht? In 1 van je vorige posts zeg je dat je al een jaar aan het wachten was op de Cube, maar ik neem aan dat je van te voren ook al wel wat previews van verschillende games gelezen hebt? Ik bedoel, waarom waren je verwachtingen zo hoog gespannen als er eigenlijk geeneen game rond de launch uitkwam die je echt interesseerde?
Niet lullig bedoeld hoor, ik snap alleen niet waarom je nu de GameCube gekocht hebt als de (in jouw ogen) topspellen (of de spellen die jij wilt spelen) pas veel later uitkomen.
Bezit van de zaak is het einde van het vermaak.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
WTF..
Uit mijn panacube komt opeens geen geluid meer.
Wel met CD's/DVD's enz maar niet bij de spelletjes, terwijl het door dezelfde audio kabel gaat.
AAahhhhh

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ziet er echt cool uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.n64europe.com/cubemedia/graphics/m2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 22:16 schreef Elroy het volgende:
WTF..
Uit mijn panacube komt opeens geen geluid meer.
Wel met CD's/DVD's enz maar niet bij de spelletjes, terwijl het door dezelfde audio kabel gaat.
AAahhhhh
kewl jij hebt zo'n 1 :) ... hoe duur was dat ding? en waar hebbie hem weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

491.97 EUR bij www.liksang.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

freekstyle pics

dit ziet er ook wel vet uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

huh ik word gek net stond er nog deel 7 pagina 12 en nu maar pagina 8. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
zit je nu ingelogd op een andere naam?

of zijn je pref's verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op vrijdag 28 juni 2002 20:57 schreef jOzh het volgende:

[..]

ik heb een cube omdat ik al te lang zonder heb gezeten
en omdat ik dacht dat een aantal spellen vet zouden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
ik had m'n cube alvast voor zelda gehaald, en ik dacht dat ik t wel zou volhouden met ssbm. helaas lukken een paar events niet. en sinds ik een paar keer heb gemultiplayerd is er niks meer aan.
nou maar wachten op fox, zelda, metroid en gauntlet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Op zaterdag 29 juni 2002 00:02 schreef Phusebox het volgende:
ik heb een cube omdat ik al te lang zonder heb gezeten
en omdat ik dacht dat een aantal spellen vet zouden zijn...
Maar in principe speel je er nu dus weinig op? Damn, balen is dat man, als je ergens zo lang op wacht en dan valt het tegen. Ik ken het gevoel, ik wachtte een jaar of 2 op Black & White. Gekocht op de eerste dag dat ie in de winkel lag. M'n eerste impressie was: Wow, fokking mooi, maar Nederlands gesproken :r M'n latere impressie: Wow, dit wordt snel saai...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 28 juni 2002 21:16 schreef Armada het volgende:

[..]

Bezit van de zaak is het einde van het vermaak.. ;)
hahaha, die is kick!
neej, ik vermaak me prima met mijn cube!
hoewel ik toch denk dat het vetter wordt cuben als mijn maatje uit aruba terugkomt en dat we dan als 2 nintendo fanboys mekaar gaan zitten opgeilen voor nintendo...

...totdat ik zelf naar aruba ga om daar een beetje de stagiair uit te hangen... affijn... dan heb ik resident evil, mario etc.. terwijl ik daar zit...

zucht... bier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
neuk
kwor gek
zit al 2 uur te proberen mijn internet connection sharing weer aan de gang te krijgen en het lukt gewoon niet

/edit 3 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 00:24 schreef jOzh het volgende:

[..]

Maar in principe speel je er nu dus weinig op? Damn, balen is dat man, als je ergens zo lang op wacht en dan valt het tegen. Ik ken het gevoel, ik wachtte een jaar of 2 op Black & White. Gekocht op de eerste dag dat ie in de winkel lag. M'n eerste impressie was: Wow, fokking mooi, maar Nederlands gesproken :r M'n latere impressie: Wow, dit wordt snel saai...
Ik vond het een boeiend spel , zat op eiland 4 .
Maar toen moest ik dankzij Win ME formatten , en toen waren ook alle saves weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaat.. whatever.

Mario Sunshine Commercial:

15 seconden

30 seconden

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Mario_Sunshine_125.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Mario_Sunshine_126.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Mario_Sunshine_127.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Mario_Sunshine_128.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Mario_Sunshine_129.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Mario_Sunshine_130.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Mario_Sunshine_131.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Mario_Sunshine_132.jpg
Dat hoeft nou ook weer niet. Je mag wel zeggen wat je vind van een spel, maar ik vind wel dat je het dan ook ff gespeelt moet hebben en eventueel met wat argumenten zodat we beter begrijpen waar je het over hebt.
Mee eens. Ben nu al benieuwd welke titel phusebox hierna gaat afkraken. Blijft niet veel meer over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

filmpje F1 2002.

wow maar op 320*180 (het filmpje) ofzo maar moet je kijken hoe strak het eruit ziet en super snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 05:33 poste ds een vette filmpje:
Vette filmpje zeg!! :9~ :9~
Kan niet wachten! Hey laat op 19/07 ook mijn verjaardag zijn! YAY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 29 juni 2002 09:53 schreef Zero00 het volgende:

[..]

Vette filmpje zeg!! :9~ :9~
Kan niet wachten! Hey laat op 19/07 ook mijn verjaardag zijn! YAY!
net alsof EA het ook echt dan gaat uitbrengen...
de eerste release dat was 14 juni
dat werd 21 juni
toen werd het 5 juli
en nu dan 19 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

reken dus maar op eind deze maand of begin augustus of niet phusebox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op zaterdag 29 juni 2002 05:33 schreef ds het volgende:
blaat.. whatever.

Mario Sunshine Commercial:

15 seconden

30 seconden

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[..]

Mee eens. Ben nu al benieuwd welke titel phusebox hierna gaat afkraken. Blijft niet veel meer over. ;)
woeiiii
echt heel vet.
hopen dat nu de verkopen van de gamecube in japan wat gaan stijgen. zou wel moeten nu natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd die filmpjes zien er strak en supervet uit!!! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voor iedereen die dacht dat sega een onwijze xbox supporter was:
During Segas shareholders meeting held in Tokyo earlier today, Sega of Japan announced that between now and the end of the fiscal year, March 31st 2003, the company would be releasing a total of 89 titles spanning four platforms. Sega broke down these numbers to 42 PlayStation 2 games, 20 GameCube games, 15 Xbox games and 12 Game Boy Advance games. Sega also stressed that North America was the most important market for them and, as such, Xbox support would continue. The company continued to state that due to the difficulty of collecting pay-to-play funds, Phantasy Star Online (PSO) would remain exclusive to Xbox and GameCube and not be making an appearance on PlayStation 2 as so many rumors have suggested.
Maar ik wil toch wel graag weten welke 20 titels dat zijn voor de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 29 juni 2002 11:45 schreef foxFX het volgende:
En voor iedereen die dacht dat sega een onwijze xbox supporter was:
[..]

Maar ik wil toch wel graag weten welke 20 titels dat zijn voor de cube.
1 Super Monkeyball 2
2 Fzero GC
3 PSO 1&2
4 Nieuwe sonic?
5...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.