Het wordt toch niet dat de spellen netzo duur worden als bij de N64Op woensdag 26 juni 2002 00:24 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Vond ik dus ook best klote
EA is zover ik weet de enige die meer vraagt voor hun spellenOp woensdag 26 juni 2002 07:23 schreef darthraver het volgende:
[..]
Het wordt toch niet dat de spellen netzo duur worden als bij de N64Want dat was toch echt te duur
typisch...
alles uitstellen, niks op tijd uitbrengen, en dan ook nog meer geld vragen
daarom haat ik EA
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
idd die fucking prijzen liggen gewoon aan EA. alle andere dus niet EA games kosten gewoon €59,99.Op woensdag 26 juni 2002 09:28 schreef Phusebox het volgende:
[..]
EA is zover ik weet de enige die meer vraagt voor hun spellen
typisch...
alles uitstellen, niks op tijd uitbrengen, en dan ook nog meer geld vragen
daarom haat ik EA
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
wow dat ziet er lekker uit.Op woensdag 26 juni 2002 09:30 schreef Phusebox het volgende:
Colin McRae 3: weathereffects:
AVI filmpje 6094 kb
damn!!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
yep klot de inkoopprijs is 5 euro duurder (55 euro) dit is dus belachelijk en dit kunnen winkeliers niet rechtvaardigen tegonverhun klantenOp woensdag 26 juni 2002 10:12 schreef schnumi het volgende:
[..]
idd die fucking prijzen liggen gewoon aan EA. alle andere dus niet EA games kosten gewoon €59,99.
de winkeliers verdienen als zo weinig aan de games en om daar dan nog weer wat van af te halen door de inkoop prijs omhoog te doen
de game verkoopt trouwens wel als een trijn (alle 10 besteld waren binnen 1 dag op
pikmin verkoopt trouwens voor geen flikker van de 30 nog maar 5 verkocht
This space is occupied
welk spel?Op woensdag 26 juni 2002 10:28 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
yep klot de inkoopprijs is 5 euro duurder (55 euro) dit is dus belachelijk en dit kunnen winkeliers niet rechtvaardigen tegonverhun klanten
de winkeliers verdienen als zo weinig aan de games en om daar dan nog weer wat van af te halen door de inkoop prijs omhoog te doen
de game verkoopt trouwens wel als een trijn (alle 10 besteld waren binnen 1 dag op
pikmin verkoopt trouwens voor geen flikker van de 30 nog maar 5 verkocht
agent under fire?
lijkt me eerlijk gezegd geen ruk aan
krijgt ook niet al te beste reviews
in de reviews word het spel te liniair genoemd (true maar geen probleem voor mij)Op woensdag 26 juni 2002 10:32 schreef Phusebox het volgende:
[..]
welk spel?
agent under fire?
lijkt me eerlijk gezegd geen ruk aan
krijgt ook niet al te beste reviews
This space is occupied
Dat hangt er natuurlijk vanaf of je van vechtspellen houdt zoals Tekken. Het speelt sneller en soepeler dan bijvoorbeeld Tekken Tag Tournament en is gewoon een lekker vechtspel met hele stoere beast-transformations. De button lay-out is hartstikke prettig, geoptimaliseerd voor de GameCube controller en de lichteffecten zijn GameCube waardig.Op woensdag 26 juni 2002 10:36 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Wie ken t dat speal BLoody raor?
Is dat wel een leuk spel
Voor de beat 'm up-fan onmisbaar, als je niet zo van vechten houdt moet je 'm eerst ff huren.
Verwijderd
Mensen herrinneren zich gewoon Goldeneye ja als je dan geen gamesmagazine leest, dan ben je de lul.Op woensdag 26 juni 2002 10:36 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
in de reviews word het spel te liniair genoemd (true maar geen probleem voor mij)
Ik w8 lekker op PD Zero.
ja ik heb Agent under fire alleen maar om mijn gedachten van perfect dark zero af te houden. Dat spel moet ik hebben en ga ik zeker importeren ''no matter what the cost!!''Op woensdag 26 juni 2002 10:58 schreef JanMaster het volgende:
[..]
Mensen herrinneren zich gewoon Goldeneye ja als je dan geen gamesmagazine leest, dan ben je de lul.
Ik w8 lekker op PD Zero.
PD vond ik op de n64 ook al een veel beter spel dan goldeneye vooral de multiplayer die echt zooooooooooooooo uitgebreid was en je kon 8 bots kiezen dus dat was echt fun fun fun!!!!
This space is occupied
woohoo
net een N64 met Zelda OoT en Goldeneye gekocht!!!
net een N64 met Zelda OoT en Goldeneye gekocht!!!
Lees net op CubeEurope dat RE2 en RE3 voor $19,95 in de verkoop zullen gaan. Best netjes vind ik dat. Nou hopen dat ze dat hier ook doen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik heb em wel een keer gehuurd. Was wel leuk in je eentje gaat het wel snel vervelen. Ook haalt hij het niet bij de echte toppers zoals soulcaliber voor de dreamcast of tekken en DOA.Op woensdag 26 juni 2002 10:36 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Is dat wel een leuk spel
Bij mij was het gewoon de hele tijd op de knoppen rammen tot je animal balk opgeladen was en daarna een speciale attack. daarna herhaal je het tot je gewonnen hebt.
Beste is gewoon zelf huren natuurlijk.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Jawel maar de kosten zijn afhankelijk van hoe je het verzend en hoe zwaar het is.Op woensdag 26 juni 2002 11:42 schreef Hitpoint het volgende:
BTW betaal je nou geen verzendkosten bij Lik-Sang?
ik zal om daarop te antwoorden mezelf even quotenOp woensdag 26 juni 2002 10:36 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Is dat wel een leuk spel
Ik vind het spel dus een beetje tegenvallen speel liever Street Fighter 2 (Snes), Mortal Kombat (snes), Killer Instinct ( snes / N64) of wat dan ook.Bloody Roar ( Valt tegen te grote spelers daardoor te onduidelijk en als je alleen maar blijft schoppen win je altijd dus ook te simpel. DOA3 op de xbox is 10× beter )
Maar als je wilt ruilen tegen Super Monkey Ball of Tony Hawk -> mail me
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Hij is echt supervetOp dinsdag 25 juni 2002 16:54 schreef playa het volgende:
Ik ga vandaag waarschijnlijk agent under fire halen...zijn er peepz die hier ervaring mee hebben????Ik wil graag in ieder geval een first-person shooter hebben....of kan ik beter w8en op Die Hard of Metroid....of weet iemand nog betere aktie spellen.....
Multiplayer is helemaal geniaal. Vooral de mode dat de één een celeb moet beschermen en de ander hem moet neerschieten. Dan heb je allebei een sniper en dat is zo KOEL! Heb het spel bijna uitgespeeld, dus als je iets specifieks te vragen hebt...
hoelang ben je al met single player bezig?
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Verwijderd
Een uurtje of 7 en dan speel ik hem op agent. Er is nog een moeilijkheidsgraad hoger. Maar ik wil alle extra's(medailles waardoor je bonusdingen unlockt) halen dus ik ben er nog wel een tijdje zoet mee. Multiplayer verveelt ook zeker niet snel. Je kan er namelijk bots bijgooien en de levels zijn lekker klein, zodat je elkaar vaak tegenkomtOp woensdag 26 juni 2002 15:25 schreef Capibara het volgende:
hoelang ben je al met single player bezig?
en de bots beetje hoog niveau???Op woensdag 26 juni 2002 15:45 schreef saabracer het volgende:
[..]
Een uurtje of 7 en dan speel ik hem op agent. Er is nog een moeilijkheidsgraad hoger. Maar ik wil alle extra's(medailles waardoor je bonusdingen unlockt) halen dus ik ben er nog wel een tijdje zoet mee. Multiplayer verveelt ook zeker niet snel. Je kan er namelijk bots bijgooien en de levels zijn lekker klein, zodat je elkaar vaak tegenkomt
jay je kan ook de aggresieviteijd instellenOp woensdag 26 juni 2002 16:34 schreef schnumi het volgende:
[..]
en de bots beetje hoog niveau???
en ja ik zette ze eerst ook normal maar toen kickte ze me (vooral met die rocketlauncher dan worden ze gek
This space is occupied
Verwijderd
Naar mijn weten niet,al circuleren er wel vage filmpjes van gekopieerde mini-dvd's waar een GC spel op staat.Maar die zijn waarschijnlijk een hoax.Is de gamcube al gekraakt?
dan denk ik ook dat ik binnenkort maar bond haal.
lekker singleplayer en de multiplayermode schijnt vet te zijn.
de officiële memcard van 59blocks kost: €21 er zijn ook andere onofficiële die iets minder kosten.
trouwens hoeveel blocks gebruikt bond????
Verwijderd
Dan ga ik morgen ff een gamecube halen
1x Gamecube zwart
1x Zwarte Controller (totaal 2 controllers)
1x een spel (super smash b of bloody roar)
Dan zeg ik gewoon > dan wil ik die memory card er gratis bij
OF heeft iemand anders nog tips voor een spel
1x Gamecube zwart
ja je hebt 30 dagen in de pikmin tijdOp woensdag 26 juni 2002 18:05 schreef Webby het volgende:
mhh, ik kzie dat Pikmin een tijd limit heeft? is dat zo?
want dan haal ik hem denk niet
1 dag in het spel is 15 minuten in het echt dus reken zelf maar uit dat 7.5 uur is d8 ik. Maar je haalt natuurlijk niet elke dag een onderdeel van dat schip dus doe je soms een dag opnieuw
This space is occupied
ja james bondOp woensdag 26 juni 2002 18:10 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Dan ga ik morgen ff een gamecube halen
1x Gamecube zwart
of wave race dan kan je meedoen aan de competitie
This space is occupied
Verwijderd
Ik stond in de winkel met Wave Race in mijn handen maar ik heb hem toch niet gekocht. Ik weet het niet, maar ik ben niet zo'n liefhebber van racespellen. Star Wars leek me ook wel leuk maar ik heb slechte ervaringen met space fighter shooter spellen. Bovendien vondt ik de meldingen over dat de Cube vastliep, bij die Hoth missie of zo, ook niet echt leuk.
jippie
nu kan ik volgende week Zelda Ocarina of Time en Conker's Bad Fur Day gaan spelen!!
nu kan ik volgende week Zelda Ocarina of Time en Conker's Bad Fur Day gaan spelen!!
Verwijderd
Hij is ook helemaal in zijn sas. FF tussendoor er bestaat zoiets als emulators, ok ok illegaal. En er is ook zoiets als een adaptoid zodat je je N64 controller op de pc kunt aansluiten met rumble en save functie, enz.
Weer wat geleerd, hè Phusebox. En hoe zit het nou, heb je nog mensen nodig die ff tussendoor een reviewtje willen schrijven over een spel voor je website? Heb dan misschien wel interesse.
Weer wat geleerd, hè Phusebox. En hoe zit het nou, heb je nog mensen nodig die ff tussendoor een reviewtje willen schrijven over een spel voor je website? Heb dan misschien wel interesse.
meisterhim dat over dat vastlopen heb het spel al vanaf het begin en nog nooit vastgelopen bij mij.
maar weet iemand nou hoeveel memblocks bond inneemt????
Phusebox hoe kom je aan die conkers bad fur day ? en wat heeft die juo gekost ik wil dat spel nog steeds hebben maar vond het toen te duur ( Fl 269,- )
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
ik kan je er 1 regelen voor 60 euroOp woensdag 26 juni 2002 18:59 schreef harley het volgende:
Phusebox hoe kom je aan die conkers bad fur day ? en wat heeft die juo gekost ik wil dat spel nog steeds hebben maar vond het toen te duur ( Fl 269,- )
Een tijdje geleden lagen de Conkers voor 40 Euro bij de intertoys.
En miesterhim, die emu's waar jij het over hebt halen nog lang niet de real thing qua snelheid.
En miesterhim, die emu's waar jij het over hebt halen nog lang niet de real thing qua snelheid.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Welke emu gebruik jij dan? dat moet wel PJ 64 zijn
hoeveel blocks gebruikt bond nu>????
Nieuw ?Op woensdag 26 juni 2002 19:06 schreef Phusebox het volgende:
[..]
ik kan je er 1 regelen voor 60 euro
Verwijderd
Blijkbaar weet niemand het. Tip: zoek het ff zelf op op internet of als je het doosje ergens kan vinden kijk je ff op de achterkant. Heb geen flauw id of het spel al uit is maar dat boeit me ook geen ene flikker.Op woensdag 26 juni 2002 19:38 schreef schnumi het volgende:
Ik denk dat ik BTW ff wacht met het kopen van Monkeyball
op Monkeyball 2
zie de screenshots ->

en de update's :
Leukste toevoeging is de level editor, waarin je naar hartelust je eigen onmogelijke levels kunt bouwen. Ook erg leuk zijn natuurlijk nieuwe minigames als Monkey Soccer en Monkey Boatrace. De minigames die we in deel 1 zagen komen allemaal terug, met een hoop nieuwe levels.
op Monkeyball 2
zie de screenshots ->

en de update's :
Leukste toevoeging is de level editor, waarin je naar hartelust je eigen onmogelijke levels kunt bouwen. Ook erg leuk zijn natuurlijk nieuwe minigames als Monkey Soccer en Monkey Boatrace. De minigames die we in deel 1 zagen komen allemaal terug, met een hoop nieuwe levels.
wow cool.
trouwens iemand hier had dat spel wel dus lijkt mij ook dat hij weet hoeveel blocks het gebruikt.
Ja die SMB2 ga ik echt meteen halen als 'uitkomt !
VETTE partygames (voetbal, kano race etc.)
En Pikmin HEB je NIET in 7,5 uur uitgespeeld..
Trust me..
VETTE partygames (voetbal, kano race etc.)
En Pikmin HEB je NIET in 7,5 uur uitgespeeld..
Trust me..
heb het voor je gevonden:Op woensdag 26 juni 2002 19:59 schreef schnumi het volgende:
wow cool.trouwens iemand hier had dat spel wel dus lijkt mij ook dat hij weet hoeveel blocks het gebruikt.
Agent under fire review met het aantal memory blocks dat ie gebruikt
Memory Card: 03 Blocks
ja nieuwOp woensdag 26 juni 2002 19:39 schreef harley het volgende:
[..]
Nieuw ?
en ik kom uit midden-limburg dus dat is ook nog wel te doen qua afstand
Verwijderd
Is een monkey ball time trial competitie misschien een idee? Heb voorlopig jungle circuit - 1.22.28
Dan kan ik em zelf ook nog wel komen halen 
heb je HEEEEEL toevallig ook een adresje voor Bust a Move voor de SNES ???
k thanks 3 blocks dus maar dan hoef ik geen nieuwe memcard te kopen.
ehm nee dat nietOp woensdag 26 juni 2002 20:22 schreef harley het volgende:
Dan kan ik em zelf ook nog wel komen halen
maar wil je die Conker hebben?
stuur me ff een mailtje? check mijn profile voor mailadres
Verwijderd
aah, zoiets dan ga ik van het weekend wel halen moet een vhet spel zijnOp woensdag 26 juni 2002 18:10 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
ja je hebt 30 dagen in de pikmin tijd
1 dag in het spel is 15 minuten in het echt dus reken zelf maar uit dat 7.5 uur is d8 ik. Maar je haalt natuurlijk niet elke dag een onderdeel van dat schip dus doe je soms een dag opnieuw
trouwens is monkeyball ook vet singleplayer?? dus dat je blijft doorspelen???
3 blocks gebruikt ieOp woensdag 26 juni 2002 19:41 schreef MeisterHim het volgende:
[..]
Blijkbaar weet niemand het. Tip: zoek het ff zelf op op internet of als je het doosje ergens kan vinden kijk je ff op de achterkant. Heb geen flauw id of het spel al uit is maar dat boeit me ook geen ene flikker.
edit: oh ik ben al te laat
This space is occupied
Verwijderd
Heb het spel zelf niet, maar volgens mij wordt het op het einde wel zo frustrerend moeilijk dat je wel stopt met spelen. Je hebt het dan dus nog niet uitgespeeld, maar bij multiplayer valt er ook genoeg te doen, dus ga je daar maar mee verder.Op woensdag 26 juni 2002 21:16 schreef schnumi het volgende:
Ik las trouwens ook dat iemand SMB niet kocht maar wachtte op SMB2. Als je veel singleplayer gaat doen maakt dat niet uit, want er zijn toch allemaal nieuwe levels. De enige reden waarom je zou wachten is omdat er meer minigames zijn. Volgens mij zijn de graphics ook niet spetterend verbeterd.
ik bleef doorspelen totdat ik ssbm had, daarna werd het pikmin... maar als je van frustrerende arcade houdt, is monkey ball een absolute aanrader!Op woensdag 26 juni 2002 21:16 schreef schnumi het volgende:
Verwijderd
Weet je wat het probleem bij mij is? Voordat ik een spel heb uitgespeeld heb ik alweer een nieuwe die ik dan ga spelen. Op die manier krijg ik nooit een spel uitgespeeld. Laatste spel dat ik heb uitgespeeld was MOHAA maar daar deed ik dan ook maar 1 weekend over. Laatste daarvoor was volgens mij nog voor de SNES.
Verwijderd
Das nou het vervelende van illegale games of teringveel geld hebben. Dat je bijna geen enkel spel uitspeelt.
Ik koop altijd pas een volgende game als ik de vorige game heb uitgespeelt of er echt geen zak meer aanvindt.
Ik koop altijd pas een volgende game als ik de vorige game heb uitgespeelt of er echt geen zak meer aanvindt.
did everybody die?
Verwijderd
bond gebruikt 3 blocksOp woensdag 26 juni 2002 19:38 schreef schnumi het volgende:

hey harley
je moet wel snel zijn
anders is ie denk ik weg..
er zijn wel meer mensen geinteresseerd
je moet wel snel zijn
anders is ie denk ik weg..
er zijn wel meer mensen geinteresseerd
zo goed als final Mario Sunshine boxart:

Woei, deze ziet er zeer goed uit. iig beter dan vorige dingen die ik heb gezien. Toch vind ik die ene dat mario onder de verf zit ook wel kick.Op donderdag 27 juni 2002 08:30 schreef Phusebox het volgende:
zo goed als final Mario Sunshine boxart:
[afbeelding]
Great minds think alike, zullen we maar zeggenOp woensdag 26 juni 2002 22:03 schreef foxFX het volgende:
Ik heb ook genoeg geld om veel spellen te kopen, maar ik wacht altijd tot ik klaar ben met het spel waar ik mee bezig ben.
Toen ik mijn Cube kocht was Smash Brothers al uit, maar ik heb toch eerst Wave Race gekocht (omdat die eerder was
Dat was ik en juist die mini games en de level editor zijn voor mij de reden dat ik erop wacht.Op woensdag 26 juni 2002 21:35 schreef MeisterHim het volgende:
[..]
[..]
Ik las trouwens ook dat iemand SMB niet kocht maar wachtte op SMB2. Als je veel singleplayer gaat doen maakt dat niet uit, want er zijn toch allemaal nieuwe levels. De enige reden waarom je zou wachten is omdat er meer minigames zijn. Volgens mij zijn de graphics ook niet spetterend verbeterd.
Verwijderd
mij twee.Op donderdag 27 juni 2002 09:06 schreef harley het volgende:
[..]
Dat was ik en juist die mini games en de level editor zijn voor mij de reden dat ik erop wacht.
Ik wacht ook op SMB2, door meer levels, minigames, level editor
Verwijderd
SSBM kan je ergens toch weer terugverkopen he? Of inruilen of zo? Zo ja, iemand tips waar ik dit het beste kan doen? Vind het nl toch maar een tja... saai spel..
dat vind ik dus ookOp donderdag 27 juni 2002 09:21 schreef darthraver het volgende:
[..]
mij twee.
Ik wacht ook op SMB2, door meer levels, minigames, level editor. Want het ljikt me opzich wel een leuk spel, maar meer minigames enz is leuker
.
moettie wel alleen vrij vlug komen.
een andere reden van mij om te wachten is dat xtreme G racing bijvoorbeeld mij best wel leuk lijkt ( heb dat soort spellen altijd wel lachuh gevonden maar het verkoopt nu voor geen meter
dus wordt het gauw een budgetbak titel en dan koop ik hem wel. anders sla ik mezelf voor me kop dit geldt dus weer niet voor smb die blijft waarschijnlijk net zo duur kan ik meteen voor deel 2 gaan ( toch
Verwijderd
SMB2 staat gepland voor september in de VS. Weet niet of ze net zoals bij zelda het spel overal tegelijk uitbrengen. Volgens mij doen ze dat meestal om te kijken of een spel goed verkoopt en pas daarna gaan ze een Europese versie maken. Maar SMB heeft volgens mij ook hier wel goed verkocht dus misschien dat het overal tegelijk komt. Hoop doet leven.
ik denk dat we allemaal een freeloader gaan kopen, dan hoeven we tenminste alleen nog maar te kijken naar US release datesOp donderdag 27 juni 2002 09:47 schreef MeisterHim het volgende:
SMB2 staat gepland voor september in de VS. Weet niet of ze net zoals bij zelda het spel overal tegelijk uitbrengen. Volgens mij doen ze dat meestal om te kijken of een spel goed verkoopt en pas daarna gaan ze een Europese versie maken. Maar SMB heeft volgens mij ook hier wel goed verkocht dus misschien dat het overal tegelijk komt. Hoop doet leven.
edit: vergis ik me nu, maar is het goedkoper om spellen te bestellen bij dvdboxoffice dan wanneer ik ze haal bij de spellenboer om de hoek?
Verwijderd
Gewoon nu deel 1 kopen, want het is echt een steengoed spel imo. Heb er echt heel veel lol van, SSBM ligt stof te happen. Monkey Bowling is ook wel fun vind ikOp donderdag 27 juni 2002 09:40 schreef harley het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook
moettie wel alleen vrij vlug komen.
een andere reden van mij om te wachten is dat xtreme G racing bijvoorbeeld mij best wel leuk lijkt ( heb dat soort spellen altijd wel lachuh gevonden maar het verkoopt nu voor geen meter
dus wordt het gauw een budgetbak titel en dan koop ik hem wel. anders sla ik mezelf voor me kop dit geldt dus weer niet voor smb die blijft waarschijnlijk net zo duur kan ik meteen voor deel 2 gaan ( toch)
Deel 2 ga ik ook zeker kopen, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Verwijderd
Probleem is dat je volgens mij wel een creditcard nodig hebt, en die heb ik dus niet. De prijzen zijn wel lager maar waarschijnlijk komen er dan nog verzendkosten op en eigenlijk moet je ook belasting betalen.Op donderdag 27 juni 2002 09:54 schreef daFubar het volgende:
[..]
ik denk dat we allemaal een freeloader gaan kopen, dan hoeven we tenminste alleen nog maar te kijken naar US release dates
edit: vergis ik me nu, maar is het goedkoper om spellen te bestellen bij dvdboxoffice dan wanneer ik ze haal bij de spellenboer om de hoek?
DVDboxoffice is géén verzendkosten en/of belasting. En een CC heb je nodig ja, maar je pa heeft er misschien wel 1?Op donderdag 27 juni 2002 10:05 schreef MeisterHim het volgende:
[..]
Probleem is dat je volgens mij wel een creditcard nodig hebt, en die heb ik dus niet. De prijzen zijn wel lager maar waarschijnlijk komen er dan nog verzendkosten op en eigenlijk moet je ook belasting betalen.
Verwijderd
Nedgame nemen ze 2e hands spul weer in en misschien bij je lokale gamesboer, anders moet je het aanbieden op marktplaats.nl ofzo.Op donderdag 27 juni 2002 09:29 schreef Jaxe het volgende:
SSBM kan je ergens toch weer terugverkopen he? Of inruilen of zo? Zo ja, iemand tips waar ik dit het beste kan doen? Vind het nl toch maar een tja... saai spel..
Verwijderd
Ik ken wel iemand die er een heeftOp donderdag 27 juni 2002 10:20 schreef ilyc het volgende:
[..]
DVDboxoffice is géén verzendkosten en/of belasting. En een CC heb je nodig ja, maar je pa heeft er misschien wel 1?
ja ik wacht nog ff met bestellen in de US totdat iemand anders die een freeloader heeft dat heeft gedaan
wil namelijk wel weten of dat ding ook echt werkt
wil namelijk wel weten of dat ding ook echt werkt
ik denk dat iemand dit het beste kan testen met een spel van elroy ofzo. dit moet ff geregeld worden. iemand koopt die freeloader, leent een spel van elroy en proberen!
waar woont elroy eigenlijk? en wil hij hier aan meewerken?
find out next time... on... freeloader test unlimited 2000!!

/edit: hmmmz. er was iemand die resident evil ook had, maar geen usa cube. misschien is dat handiger
/edit: hmmmz. er was iemand die resident evil ook had, maar geen usa cube. misschien is dat handiger
ps. volgens mij leven we tegenwoordig in 2002...Op donderdag 27 juni 2002 12:46 schreef daFubar het volgende:
ik denk dat iemand dit het beste kan testen met een spel van elroy ofzo. dit moet ff geregeld worden. iemand koopt die freeloader, leent een spel van elroy en proberen!
sumier detail
Huh wie wat.Op donderdag 27 juni 2002 12:46 schreef daFubar het volgende:
Ik kom in dit topic niet meer zo regelmatig

Verwijderd
Ik heb gisteren een RGB kabel gehaald, ze zijn eindelijk verkrijgbaar. En het verschil in beeldkwaliteit is duidelijk merkbaar. Echt een stuk scherper. Als je tv het ondersteunt is dit zeker aan te raden om het mooiste uit je gamecube te halen
Resident Evil 1 is een remake geworden, maar de rest zou een port worden. Ik weet wel dat het niet zoiets wordt als deel 1 maar, betekent dit dat ze helemaal niets extra's krijgen zoals kleding of speelmodes.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Wat is er toch met die RGB kabels ik heb vaak gelezen dat ze nergens meer te krijgen zijn, maar ik had met SSBM er gewoon 1 bij gekocht (Nedgame).Op donderdag 27 juni 2002 13:44 schreef foxFX het volgende:
Ik heb gisteren een RGB kabel gehaald, ze zijn eindelijk verkrijgbaar. En het verschil in beeldkwaliteit is duidelijk merkbaar. Echt een stuk scherper. Als je tv het ondersteunt is dit zeker aan te raden om het mooiste uit je gamecube te halen
Bij dixons (Deventer)hadden ze er nog een stuk of 8 dozen.
zucht...Op donderdag 27 juni 2002 13:06 schreef Phusebox het volgende:
[..]
ps. volgens mij leven we tegenwoordig in 2002...
sumier detail
hah vandaag monkey ball gehaalt cool spelletje.
Verwijderd
Ze waren geloof ik een hele tijd slecht verkrijgbaar en bij de launch schenen ze te zijn teruggeroepen, omdat er een foutje inzat.Op donderdag 27 juni 2002 14:13 schreef stormblade32 het volgende:
[..]
Wat is er toch met die RGB kabels ik heb vaak gelezen dat ze nergens meer te krijgen zijn, maar ik had met SSBM er gewoon 1 bij gekocht (Nedgame).
Bij dixons (Deventer)hadden ze er nog een stuk of 8 dozen.
Verwijderd
Hoe alsjeblieft op over die verrekte RGB-kabel. Ik speel gvd nog op zo'n kast waar niet eens scart op zit. ARGH...
lol. uitgerekend van alle tv's in huis hier heeft mij TV geen scart!!!
Verwijderd
Wordt altijd tering gestoord van die scart aansluiting.
Ze mogen tv's wel van meer scarts voorzien of een systeem verzinnen waarmee je alle scart apparaten op elkaarkunt doorlussen.
Ik heb 1 scart aansluitning op me tv maar wel 2 video's 1 dvd-speler 1 megadrive 1 dreamcast en een gamecube die erop moeten
dus heb hier 2 externe scart dozen met 4 aansluitngen staan wat een gedoe is dat en die dingen zijn ook niet goedkoop ook 
Ontopic komende heb nu 3 dagen agent under fire moet zeggen erg leuk spel alleen waren de controls nogal erg wennen.
Vind het alleen jammer dat je niet met voertuigen kun spelen in de multiplayer.
Ze mogen tv's wel van meer scarts voorzien of een systeem verzinnen waarmee je alle scart apparaten op elkaarkunt doorlussen.
Ik heb 1 scart aansluitning op me tv maar wel 2 video's 1 dvd-speler 1 megadrive 1 dreamcast en een gamecube die erop moeten
Ontopic komende heb nu 3 dagen agent under fire moet zeggen erg leuk spel alleen waren de controls nogal erg wennen.
cool een megadrive met scart aansluitingOp donderdag 27 juni 2002 16:24 schreef SilverBolt het volgende:
Ik heb 1 scart aansluitning op me tv maar wel 2 video's 1 dvd-speler 1 megadrive 1 dreamcast en een gamecube die erop moetendus heb hier 2 externe scart dozen met 4 aansluitngen staan wat een gedoe is dat en die dingen zijn ook niet goedkoop ook
ik vond deze controls de makkelijkste die ik ooit in een FPS heb gehad. alles gaat makkelijk en vooral het wapens/gadgeds veranderen is erg goed geregeld.Op donderdag 27 juni 2002 16:24 schreef SilverBolt het volgende:
ik vind (volgends mij als engiste in de wereld) dat een FPS NIET op een PC hoort maar op een console vooral voor de besturing (behalve dan de online games zoals Q3 UT CS enzo)
en natuurlijk het gemak dat je rustig op je te kan spelen zonder een dure tv out kaart te kopen
maja wie ben ik
This space is occupied
Verwijderd
Hoezo? Mij SNES kan ook op de scart. Kheb zo'n snoertje voor die multi uitgang of zo op de achterkant.Op donderdag 27 juni 2002 17:07 schreef Phusebox het volgende:
[..]
cool een megadrive met scart aansluiting
Verwijderd
Wijze woorden.Op donderdag 27 juni 2002 17:22 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
ik vond deze controls de makkelijkste die ik ooit in een FPS heb gehad. alles gaat makkelijk en vooral het wapens/gadgeds veranderen is erg goed geregeld.
ik vind (volgends mij als engiste in de wereld) dat een FPS NIET op een PC hoort maar op een console vooral voor de besturing (behalve dan de online games zoals Q3 UT CS enzo)
en natuurlijk het gemak dat je rustig op je te kan spelen zonder een dure tv out kaart te kopen
maja wie ben ik
Dit topic is gesloten.