edit:
hoe lang ben jij al geregd en hoe lang zijn zij al geregd
hoe lang ben jij al geregd en hoe lang zijn zij al geregd
Wel post scoren zo
Sgewoon correct en zakelijk Engels hoor, misschien iets aan de beleefde kant voor een dreigbriefOp donderdag 18 juli 2002 12:45 schreef Justice het volgende:
Very truly yours is bij mijn weten (niet dat ik er zoveel verstand van heb) niet een correct afsluiten van een brief??
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Als ik dit zo lees en alle andere commentaren hier, dan kun je ze hier op pakken.uit brief:
Please be advised that Compex is the sole owner to the entire right and title for U.S. Trademark Registration No. 2,491,193 for "MOBILE UNIVERSE" in connection with computer services, namely, communications software design for others; installation of computer software, and updating of computer software; and technical consultation and research in the field of mobile computing and wireless communications for the benefit of various government agencies and private industry organizations. Compex has used and continues to use the mark MOBILE UNIVERSE throughout the industry, and especially on the World Wide Web.
Used to be Down Under... Foto gallery
Ik heb de mensen van de .org site een mailtje gestuurd.Op vrijdag 19 juli 2002 10:37 schreef i2Paq het volgende:
Als ik kijk naar jou .net en hun .com zie ik geen vergelijk.
Ik zat naar het .net en .org domein te kijken.
Deze twee, .net en .org lijken wel op elkaar.
Vraag eens of zij ook een brief hebben gehad, of horen jullie bij elkaar?
Maar misschien maak je dan slapende honden wakker.
Verwijderd
Op vrijdag 19 juli 2002 13:18 schreef hemiparo het volgende:
Very truly yours? Dacht altijd dat het yours truly was
Lijkt me een grap... of idd van iemand die echt geen goed Engels beheerst...
Op vrijdag 19 juli 2002 10:25 schreef Rataplan het volgende:
[..]
Sgewoon correct en zakelijk Engels hoor, misschien iets aan de beleefde kant voor een dreigbrief
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Verwijderd
Verwijderd
Zijn het niet gewoon die mensen van het .org bedrijf/persoon die geen concurrentie wilOp vrijdag 19 juli 2002 13:07 schreef Linh81 het volgende:
[..]
Ik heb de mensen van de .org site een mailtje gestuurd.
Ben benieuwd of zij wat gehad hebben en wat zij van plan zijn te doen.
Verwijderd
Verwijderd
Maar als jij nu ook een streepje tussen je naam zet is het probleem dan niet opgelost want dan is het niet dezelfde naamOp vrijdag 19 juli 2002 14:09 schreef zkywalker het volgende:
check hier of die naam is gedeponeerd:
[url="http://www.merkenregisters.nl/index2.html"]klik[/url]
als zij hun naam hebben gedeponeerd als handelsnaam in Europa en USA heb je pech... anders kun je makkelijk je domain-name aan hun verpatsen voor veel $$$$$.
Een drankje coca-cola op de markt brengen mag niet maar Co-ca-co-la wel ?Op vrijdag 19 juli 2002 14:13 schreef ChicaneBT het volgende:
Maar als jij nu ook een streepje tussen je naam zet is het probleem dan niet opgelost want dan is het niet dezelfde naamMobile-Universe
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik denk het niet... Even het geheugen opfrissen: Veronica wilde Me gaan heten, maar heeft dat verloren van voormaling Hij & Zij (modeketen), omdat ze daar met het merk We werk(t)en. Zo'n streepje maakt echt niets uit.Op vrijdag 19 juli 2002 14:13 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Maar als jij nu ook een streepje tussen je naam zet is het probleem dan niet opgelost want dan is het niet dezelfde naamMobile-Universe
Used to be Down Under... Foto gallery
Hij is op die site niet gedeponeerd, dus waarschijnlijk alleen in de VS. Ik richt me ook helemaal niet specifiek op de VS, maar op de hele wereld (waar VS ook een deel van uitmaakt duhOp vrijdag 19 juli 2002 14:09 schreef zkywalker het volgende:
check hier of die naam is gedeponeerd:
[url="http://www.merkenregisters.nl/index2.html"]klik[/url]
als zij hun naam hebben gedeponeerd als handelsnaam in Europa en USA heb je pech... anders kun je makkelijk je domain-name aan hun verpatsen voor veel $$$$$.
Verwijderd
dus per jaar zo`n 60 euro, maar dan heb je nergens meer last van! erg handig als je dus echt een commerciele site gaat opzetten en je mag dan ook dat geile trademark-tekentje achter je naam zetten!De beste en snelste manier om deze rechten daadwerkelijk te verwerven is het indienen van een merkenrechtelijk depot, wat wij voor u kunnen verzorgen voor het voordelige tarief van ¤ 595,00 per depot (excl. BTW) in maximaal drie waren- en dienstenklassen. Voor elke klasse boven de derde berekenen wij ¤ 75,00 (excl. BTW). Na goedkeuring door het Benelux Merkenregister bent u dan tien jaar lang verzekerd van de exclusieve rechten op uw naam en logo. U mag dan de buitenwereld middels internationaal bekende symbolen laten weten dat niemand zonder uw toestemming met uw naam of logo aan de haal kan gaan.
Dat zou idd handig zijn, ik heb ook plannen om commercieel te gaan, maar daarvoor wil ik eerst wat meer bezoekers aantrekken, dus dat moet ik eerst ff bereiken.Op vrijdag 19 juli 2002 16:45 schreef zkywalker het volgende:
ik kan je dan aanraden als je echt zeker wil zijn van je zaak, gewoon je naam in de Benelux op alle drie de niveau`s (voor uitleg hiervan check die site) te registreren.
kosten ongeveer: even een quote:
[..]
dus per jaar zo`n 60 euro, maar dan heb je nergens meer last van! erg handig als je dus echt een commerciele site gaat opzetten en je mag dan ook dat geile trademark-tekentje achter je naam zetten!
Verwijderd
dat heet dan non-communicatieOp vrijdag 19 juli 2002 18:16 schreef Device het volgende:
Ten eerste moet je bedenken dat jij gewoon brieven terug mag sturen in je eigen moerstaal. Niemand kan jou dwingen in het Engels te communiceren.
Beetje raar... ik had gewoon het idee dat het verkeerd geschreven was en een aantal e-mails en brieven later heb ik nog steeds dat idee. Ook al zegt Rataplan iets anders...Op vrijdag 19 juli 2002 13:38 schreef Blackwater het volgende:
[Op een reactie die ik had gegeven over het truly yours verhaal...]
Vandaag is de aangetekende brief via Fedex binnengekomen. Moet dus maar eens beginnen aan een reply. In de brief staat wel gewoon de juiste datum van 31 juli.Op dinsdag 23 juli 2002 10:39 schreef i2Paq het volgende:
Ben benieuwd of er al meer "nieuws" dan wel ontwikkelingen zijn.
Naar mijn weten heeft de HMG de rechtszaak gewonnen van We, maar ze hadden de zender daarvoor voor de zekerheid al Yorin genoemdOp vrijdag 19 juli 2002 14:45 schreef PrinsEdje80 het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Even het geheugen opfrissen: Veronica wilde Me gaan heten, maar heeft dat verloren van voormaling Hij & Zij (modeketen), omdat ze daar met het merk We werk(t)en. Zo'n streepje maakt echt niets uit.
Zelfde geldt voor de ArenA en nog een Arena in A'dam (opvangcentrum). Alleen zijn daar tussen beide partijen oplossingen aangedragen.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
In hoger beroep geloof ik idd.Op woensdag 24 juli 2002 12:57 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft de HMG de rechtszaak gewonnen van We, maar ze hadden de zender daarvoor voor de zekerheid al Yorin genoemd
theworldforizabel.la
Ja het probleem is dat zij die naam gedeponeerd hebben in de VS en vinden dat ik met mijn site verwarring breng voor hun klanten.Op woensdag 24 juli 2002 20:57 schreef OutSIdeR het volgende:
Uhm, misschien een beetje stom maar, ze zeggen dat Moblie bla blah van hun is terwijl jij zelf ook die naam hebt.
Probeer ze gewoon terug te pakken, door te zeggen dat zei jou naam hebben gepikt
Maarja ik vind t beetje mierenneukerij, je bent maar een lullig eenmans(bedrijfje), en dan zo stom doen
Ik vind t maar walgelijk wat ze doen. Of doe wat al eerder is voorgesteld, gewoon verpatsen die hap![]()
Denk dan wel aan het 'Bad faith' zoals Rukapul dat aangaf - dus niet zelf beginnen over verkopen.Op donderdag 25 juli 2002 00:44 schreef Linh81 het volgende:
Ik ga zowieso aanbieden om die domein te verkopen, wil er wel wat aan over houden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Nee, dit heeft Veronica gewonnen. Alleen omdat het allemaal zo kort dag was hadden ze al voor een andere naam gekozen en kwam die overwinning dus te laat.Op vrijdag 19 juli 2002 14:45 schreef PrinsEdje80 het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Even het geheugen opfrissen: Veronica wilde Me gaan heten, maar heeft dat verloren van voormaling Hij & Zij (modeketen), omdat ze daar met het merk We werk(t)en. Zo'n streepje maakt echt niets uit.
Zelfde geldt voor de ArenA en nog een Arena in A'dam (opvangcentrum). Alleen zijn daar tussen beide partijen oplossingen aangedragen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Tjielp... een vogel.
Zoiets als:Op zaterdag 27 juli 2002 20:51 schreef Bas het volgende:
Nette brief, alhoewel ik de laatste zin anders zou schrijven (lees iets formeler).
Verwijderd
Vraag me af of die gebruikt wordt.. is meestal domeinnaam.co.ukOp zondag 28 juli 2002 14:10 schreef Xiphy het volgende:
Pak alles bij elkaar wat je hebt erover en ga eens langs bij rechtshulp.. eerste keer is gratis daarna kost het je 30 gulden en als ze het in behandeling gaan nemen 300 gulden...reken zelf maar ff om in euro's
maar zo ver ik het kan zien kunne ze je totaal niks maken en is dit gewoon uitproberen en kijken wat je doet..
Hmm... [url="http://www.microsoft.uk/"]http://www.microsoft.uk/[/url] is niet registerd... zal ik die es ff voor de gein nemen en kijken wat ze bij microsoft gaan doen hier aan hehehehehehe
Inderdaad. Kijk maar eens op [url="http://www.microsoft.co.uk/"]http://www.microsoft.co.uk/[/url]Op zondag 28 juli 2002 15:11 schreef Linh81 het volgende:
[..]
Vraag me af of die gebruikt wordt.. is meestal domeinnaam.co.uk
het gaat hier dan ook om de naam mobile-universe.net (met streepje dus)Op zondag 28 juli 2002 15:52 schreef Papa Roach het volgende:
mobileuniverse.net linkt hier gewoon door naar .com hoor
Verwijderd
Het komt op mij over alsof je eerst zegt dat je de naam wel, zonder moeilijk doen op wil geven en vervolgens zeg je hoeveel problemen dat op zou leverenOp zaterdag 27 juli 2002 16:04 schreef Linh81 het volgende:
Ik heb een reply in elkaar geflanst, zal grammaticaal vast niet 100% in orde zijn. Maar ben benieuw naar jullie reacties/suggesties.
[begin]
Dear sir
This is a response to the letter I received about the 'Trademark Infringement Matter' under reference number 615058.00000.
I would first like to inform you that it was never my intention to cause any trouble for the company Compex by using the name "Mobile Universe". When I used the name I wasn't aware about the companies use of this name.
In your letter you mentioned the fact that Compex has certain rights of exclusivity in the U.S. which are protected under law. My website doesnt aim for on visitors from the U.S., but on the European audience.Hele kromme zin
Although I believe that I have the legal right to use the name Mobile Universe and the domain Mobile-Universe.net I am willing to take actions to prevent further more confusion for the company Compex by changing the current name Mobile Universe of my website.
As for the domain issue its a bit more complicated because Im planning to start a commercial website and made several investments for it. To realise this the website needs a lot of visitors. The current visitors of the website are well known with the current domain name. There are also many links to this domain in other websites and search engines, which generate a great number of visitors. Changing the domain would mean a serious decrease of visitors which would undo all the efforts and investments Ive done already.
I am well aware of the problems that my use of this name and domain name is causing but I hope you also realise that giving up this domain name shall bring problems to me and my investments. I believe that we could work something out that would be satisfying for both parties.
Very truly yours,
Linh Nguyen
[einde]
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik de naam wel wil veranderen, maar het veranderen van de domeinnaam problemen oplevert, ik heb het gevoel dat ik het zo goed geschreven heb of niet?Op zondag 28 juli 2002 18:34 schreef Gemma het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof je eerst zegt dat je de naam wel, zonder moeilijk doen op wil geven en vervolgens zeg je hoeveel problemen dat op zou leveren
Ik zou dat eerste niet zo makkelijk zeggen. Zeker niet in je eerste reactie. Als ik dit zou lezen als ik hun was zou ik 'kat in het bakkie, ik heb em' denken.
Oh, en het is natuurlijk nog een kladje, maar kom intelligenter over als hen en schrijf in schrijftaal: 'I am' 'does not' enz.
Verwijderd
Waarschijnlijk heb ik je dan verkeert begrepen. Ik ging ervan uit dat de naam en de domeinnaam één en hetzelfde waren. Is dat niet zo?Verwijderd schreef op 28 juli 2002 @ 18:45:
[...]
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik de naam wel wil veranderen, maar het veranderen van de domeinnaam problemen oplevert, ik heb het gevoel dat ik het zo goed geschreven heb of niet?
Verwijderd
Boeien, wij ziten hier in NL en niet US waar die wetten gelden, en die Act zijn door het congres in de US aangenomen en niet door NL of de EUBecause of our client's federally registered trademark and their extensive use of the mark in the industry, our client has certain rights of exclusivity in the U.S. which are protected under law, such as through the Anticybersquatting Consumer Protection Act and the Lanham Act, against those having a presence in the U.S. or conducting business in the U.S. In addition
Klopt, volgens mij kunnen ze me niks maken, maar een eventuele rechtzaak kost me geld en wil de domein en naam best opgeven voor wat geldeth0 schreef op 09 augustus 2002 @ 13:04:
[...]
Boeien, wij ziten hier in NL en niet US waar die wetten gelden, en die Act zijn door het congres in de US aangenomen en niet door NL of de EU
En mobile-universe.com is van siemens deze zullen ze dat natuurlijk niet zo gauw vragen want die hebben geld / advocaten zat, en ze zien dat de .net van een iemand is en die proberen ze te pakken dmv brieven en advocaten van hun kant.
$$$$$PD2MVJ schreef op 16 augustus 2002 @ 20:35:
Compex is een Siemens company !
Kijk maar: http://www.compex-group.com/
Verwijderd
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wise enough to play the fool
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Inderdaad een reactie met het verzoek om binnen 2 weken schriftelijk te reagerenteacher schreef op 22 september 2002 @ 12:40:
Ja, en geef ze meteen even een deadline:
als ze niet voor ($datum) reageren dat je ervan uit gaat de zaak dan afgedaan is en dat ze alle toekomstige aanspraken op jouw domeinnaam verliezen.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Ik ben ook reuze benieuwd of er al iets gebeurt is
Verwijderd
Verwijderd
het is mobile-universe.net en niet mobileuniverse.net/comwielhelm schreef op 26 november 2002 @ 09:22:
.net is al doorgelinkt naar .com maarre hoeveel heeft het opgebracht?
Verwijderd
Ja zou kunnen, maar dan hadden ze geen advocatenkantoor ingeschakelt denk ik. Tenzij ze dat gedaan hebben om me proberen bang te maken (wat niet gelukt is[Airwolf] schreef op 28 January 2003 @ 07:53:
Linh, ik denk dat ze gewoon zoiets hadden van: "We kunnen het altijd proberen, misschien is het wel iemand die totaal geen verstand heeft van zaken".
Nu komen ze erachter dat jij niet zoiemand bent en dan weten ze ook wel dat het teveel geld gaat kosten om het domein over te nemen.
Verwijderd
Verwijderd
Geloof me, ik werk iedere dag met Amerikanen en elk bedrijf heeft jurist op de loonlijst waarvoor ze werk aan het zoeken zijn. Gewoon een hoop blabla. Niet teveel van aantrekken.Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 12:28:
[...]
Ja zou kunnen, maar dan hadden ze geen advocatenkantoor ingeschakelt denk ik. Tenzij ze dat gedaan hebben om me proberen bang te maken (wat niet gelukt is)
Verwijderd