Toon posts:

[Copyrigth] Naam al geregistreerd

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 573 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik momenteel de naam Mobile Universe voor een (nog) niet commerciële website.

Ik krijg dus net een mailtje van een bedrijf dat ook zo heet met het verzoek te stoppen met het doorgaan onder deze naam:

[begin]
Sender's Name: Harry G Garcia
Sender's E-Mail: hgarcia@mobileuniverse.com
Feedback: The use of the name Mobile Universe by yoiur company is creating confusing and irreparable damage to our operation in spite of our copyrigths to the name Mobile Unvierse.

I am asking you to stoip using the name Mobile Universe along with the .net in order to prevent further confunsion. It is our intent to pursue our rigths to the full extent of the law.

Sincerely,

Harry G Garcia
President
Mobile Universe
6820 Commercial Drive
Springfield, Virginia 22151
[einde]

Kunnen ze me wat maken?

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 00:54
Jij in NL, en zij in de USA? Nou dan kunnen ze vrij weinig lijkt, mij, als jullie al dezelfde werkgebeiden zouden hebben dan liggen jullie niet in elkaars werkgebied, zit aardig wat water tussen.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

1. wat ze zeggen over copyright klopt niet, want dat heeft er niets mee te maken. Het enige wat ze kunnen zeggen is dat die merknaam al gedeponeerd is.

2. Het recht op dat domain hebben ze volgens mij ook niet zomaar. Als ik pietersen.nl heb, wil dat ook niet gelijk zeggen dat schildersbedrijf pietersen mijn domain moet hebben...

Volgens mij kunnen ze in 1e instantie dus wel aanspraak maken op die naam, als die iig als merknaam gedeponeerd is. Over dat recht op het .net domain, dat valt nog te bezien. Ze hebben daar niet automatisch recht op als je het mij vraagt...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

verkoop je domein naar maar, misschien word je er nog rijk van >:)

maar idd, als zij in amerika zitten, maken ze weinig kans...

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41
Ten eerste: op een naam zit geen copyright (feitelijke fout in hun bericht) Evt. kunnen ze de naam als hun handelsmerk etc. gedeponeerd hebben of het als bedrijfsnaam gebruiken.

Zitten jullie precies in hetzelfde vakgebied? Indien nee, dan kun je een poging doen je te verzetten.

Puur en alleen het feit dat ze het .com adres gebruiken geeft ze niet het recht om gebruik van het .net adres te verhinderen. Ze zullen dus met iets beters moeten komen waarom ze menen rechten te kunnen uitoefenen op de .net naam.

[edit]
1) too late (copyright)
2) zijn die typo's van hun of van jou? (zielig hoog aantal)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verkoop je domain aan die gast :)
En neem zelf een .NL :) of .info of .org :)

lijkt me sterk dat er op een bedrijfsnaam copyright zit. Maar ik kan me vergissen. Bij mijn weten mag iedereen gewoon een domain aanvragen. Jouwe is anders, staat een - tussen, dus 2 woorden, die van hem is 1 woord. Dat het verwarring voor hem is, is niet jou probleem lijkt me.

Ey!! Macarena \o/ f

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 11:34 schreef Rukapul het volgende:
Ten eerste: op een naam zit geen copyright (feitelijke fout in hun bericht) Evt. kunnen ze de naam als hun handelsmerk etc. gedeponeerd hebben of het als bedrijfsnaam gebruiken.

Zitten jullie precies in hetzelfde vakgebied? Indien nee, dan kun je een poging doen je te verzetten.

Puur en alleen het feit dat ze het .com adres gebruiken geeft ze niet het recht om gebruik van het .net adres te verhinderen. Ze zullen dus met iets beters moeten komen waarom ze menen rechten te kunnen uitoefenen op de .net naam.

[edit]
1) too late (copyright)
2) zijn die typo's van hun of van jou? (zielig hoog aantal)
Typo's zijn van hem [copy/paste]
Nogal veel ja voor de president van een Amerikaans bedrijf :P

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Op dinsdag 18 juni 2002 11:36 schreef RaZ het volgende:

lijkt me sterk dat er op een bedrijfsnaam copyright zit. Maar ik kan me vergissen.
nee je vergist je niet ;) copyright is een automatisch recht wat je verkrijgt (zonder dit te deponeren oid) dat teksten, beelden, etc. wat jij gemaakt hebt, beschermt dat ze niet zomaar gekopieerd mogen worden.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 11:36 schreef RaZ het volgende:
Verkoop je domain aan die gast :)
En neem zelf een .NL :) of .info of .org :)

lijkt me sterk dat er op een bedrijfsnaam copyright zit. Maar ik kan me vergissen. Bij mijn weten mag iedereen gewoon een domain aanvragen. Jouwe is anders, staat een - tussen, dus 2 woorden, die van hem is 1 woord. Dat het verwarring voor hem is, is niet jou probleem lijkt me.
Inderdaad dat dacht ik ook.
Mobile-Universe.com is ook geregistreerd door niemand minder dan Siemens.

Denk dat ie me gewoon beetje bang probeert te maken met zijn slechte engels :p

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Op dinsdag 18 juni 2002 11:39 schreef Linh81 het volgende:

[..]

Inderdaad dat dacht ik ook.
Mobile-Universe.com is ook geregistreerd door niemand minder dan Siemens.

Denk dat ie me gewoon beetje bang probeert te maken met zijn slechte engels :p
ja bang maken en dreigen met juridische stappen om te zorgen dat jij je domain ff afgeeft...niet doen dus. Laat ze idd maar $$$ betalen 8-)

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

offtopic:
Ik ga gelijk ff .info .nu .nl .be .biz reggen :) dit word geld verdienen >:)

Denk dat het idd een bangmakertje is :)

Ey!! Macarena \o/ f

Verwijderd

Topicstarter
Maar stel dat zij deze naam deponeerd (geregistreerd) hebben, dan is het dus mogelijk dat ik een andere naam moet gebruiken?

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Op dinsdag 18 juni 2002 11:45 schreef RaZ het volgende:
offtopic:
Ik ga gelijk ff .info .nu .nl .be .biz reggen :) dit word geld verdienen >:)

Denk dat het idd een bangmakertje is :)
.info en .biz kunnen alleen voor 2 jaar, houdt daar rekening mee :)

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op dinsdag 18 juni 2002 11:50 schreef Linh81 het volgende:
Maar stel dat zij deze naam deponeerd (geregistreerd) hebben, dan is het dus mogelijk dat ik een andere naam moet gebruiken?
Ja dus? Jij zit in .NL hun denk ik niet. Ik zou me er niet druk om maken. Ga anders eens naar een rechtswinkel. Die hebben op dagen gratis spreekuur ofzo. Kan je informatie opdoen over het juridische stuk. Suc6

Ey!! Macarena \o/ f

Verwijderd

Je kunt beter even een advocaat of naar de rechtswinkel gaan. Dan weet je altijd je positie en vaak is het eerste bezoek aan een advocaat gratis.

en dan die typ fouten dit is gewoon achterlijk van iemand wat een afgang, als je dit als Nederlandse directeur zo een engelse brief stuurt lachen ze je uit.

Kortom naai die gast een oor aan!! en laat je niet bang ;)

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Op dinsdag 18 juni 2002 11:50 schreef Linh81 het volgende:
Ligt eraan... er zijn verschillende deponeringen mogelijk. Ik zou eerst gewoon eens afwachten wat je nog van ze hoort. Zou me niets verbazen als je helemaal niks meer verneemt ;)

Verwijderd

lijkt mij een bangmakertje, wil kennelijk gaan profiteren van jouw bezoekers.
En over dat geld verdienen met een domeinnaampje, dit is echt niet zoveel om direct rijk van te worden tenzij je iemand gevonden hebt die echt veel geld er aan uit wil geven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit gevonden op internet:

[begin]
Buitenland
Indien u ook in het buitenland zaken doet, of u verwacht dit te gaan doen in de toekomst, is het raadzaam uw merk ook in het buitenland te laten registreren. Elk land heeft zijn eigen merkregister. In principe zou u in elk land afzonderlijk een merkdepot moeten laten verrichten. Gelukkig hebben veel landen verdragen gesloten, waardoor veel tijd en energie bespaard kan worden. Wilt u uw merk voor alle landen van de Europese Unie laten registreren, dan hoeft u maar één depot te laten verrichten. Dit gebeurt bij het Europese Merkenbureau in Alicante, Spanje. Ook buiten Europa zijn er vele landen die samenwerken, waardoor er één internationaal depot verricht kan worden, met de bescherming in meerdere landen ten gevolge.
[einde]

Lijkt mij dus als ie die naam niet in Europa geregistreerd heeft, hij er geen aanspraak op kan maken. Op mn site is ook niet vermeld dat ik uit nl kom. Misschien gaat ie er vanuit dat ik uit de vs kom

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer bericht van ze gehad, dit keer hebben ze een advocaat ingeschakeld lijkt het..

[begin]
Dear Sir:
Our firm represents Compex Corporation, Inc. (hereinafter, "Compex"). We were notified by our client that your organization operates under the name Mobile Universe on the World Wide Web, and is using the domain name "Mobile-Universe.Net."

Please be advised that Compex is the sole owner to the entire right and title for U.S. Trademark Registration No. 2,491,193 for "MOBILE UNIVERSE" in connection with computer services, namely, communications software design for others; installation of computer software, and updating of computer software; and technical consultation and research in the field of mobile computing and wireless communications for the benefit of various government agencies and private industry organizations. Compex has used and continues to use the mark MOBILE UNIVERSE throughout the industry, and especially on the World Wide Web.

Compex has made a significant investment in developing the use of their mark and is very concerned over any use of their mark by a third party that would result in confusion and thereby detract from the goodwill and reputation that they have built to date.

We believe that your organization's use of Mobile Universe as a company name and in a domain name causes confusion or mistake, or deception in those familiar with our client's mark, and thereby infringes our client's rights in the mark.

Because of our client's federally registered trademark and their extensive use of the mark in the industry, our client has certain rights of exclusivity in the U.S. which are protected under law, such as through the Anticybersquatting Consumer Protection Act and the Lanham Act, against those having a presence in the U.S. or conducting business in the U.S. In addition, ICANN and all domain name registrars throughout the world recognize those rights through the Uniform Domain Name Dispute Resolution Policy. By your having registered a domain name, you are subject to the rules, regulations and adjudication under that policy.

Therefore, we demand that your organization cease and desist from all activities that infringe upon the trademark rights of our client and upon the goodwill and reputation that our client has built up in the industry, including ceasing all use of the name Mobile Universe and the domain name Mobile-Universe.Net. Further, we demand that your organization provide us the necessary information and assurances to show that you have taken the necessary actions to prevent any further infringing use of our client's mark on or before July 31, 2002. We hope that you will cooperate in expeditiously resolving this matter.

Our client would of course prefer to resolve this matter in an amicable and business-like manner. However, if necessary, our client is prepared to protect its trademark rights and interests through the different avenues available to them. Therefore, we would suggest that you contact us on or before the above date so that this matter can be resolved expeditiously. Otherwise, if we do not hear from you, we will have to confer with Compex and reconsider the other avenues available to them.

We look forward to hearing from you by July 13, 2002.

Very truly yours,
REED SMITH, LLP

Juan Carlos A. Marquez

JCM/jc
[einde]

Ze zijn achter mijn adres gekomen, dus ik zal binnenkort bovenstaande als brief binnenkrijgen.

Is er iemand die iets dergelijks heeft meegemaakt of weet hoe ik dit het beste kan oplossen. Kan dit me wat geld opleveren? :P

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 12:17 schreef Linh81 het volgende:
Ze zijn achter mijn adres gekomen, dus ik zal binnenkort bovenstaande als brief binnenkrijgen.
Das niet zo moeilijk hoor :)
Als je uit Almere komt iig... Gewoon de whois info van je domein...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 12:24 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Das niet zo moeilijk hoor :)
Als je uit Almere komt iig... Gewoon de whois info van je domein...
Verrek hey, dat wist ik helemaal niet.
Lijkt me handig om dat ff weg te halen

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:42

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik heb iets dergelijks meegemaakt. Gewoon die domeinnaam proberen te verpatsen aan hun. De verkoop van een domeinnaam aan een groot telecombedrijf heeft mij ettelijke $$$ opgeleverd :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 12:37 schreef Wokschotel het volgende:
Ik heb iets dergelijks meegemaakt. Gewoon die domeinnaam proberen te verpatsen aan hun. De verkoop van een domeinnaam aan een groot telecombedrijf heeft mij ettelijke $$$ opgeleverd :P
Hoe heb je dat aangepakt?
ze verwachten namelijk een reply van me.
Heb je nog het mailtje of brief dat je ze gestuurd hebt?
Ik weet ook niet precies hoeveel ik kan vragen.
Iemand adviseerde om met $10.000 te beginnen :P
Ik kan dan nog altijd omlaag gaan

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Volgens mij kunnen ze wel blaffen, maar niet bijten. Kijk bijv. maar naar Via (van de chipsets). Het eerste wat iemand zal intikken is www.via.com, maar da's een hele andere toko. VIA heeft www.viatech.com. Dan zou VIA toch ook die andere site aanvallen? Er zijn zo wel meer voorbeelden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
We look forward to hearing from you by July 13, 2002.

Very truly yours,
REED SMITH, LLP
weet je wel zeker dat het echt is? vraag anders eens om een telefoon nummer. Very truly yours is bij mijn weten (niet dat ik er zoveel verstand van heb) niet een correct afsluiten van een brief?? En een mail sturen 5 dagen na de sluitingstermijn van dat je bericht kan hebben ziet er ook niet helemaal fris bij.

Bewaar die mail, misschien is het dan niet rechtsgeldig ofzo (maar nogmaals: ik ben een leek)

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 12:45 schreef Justice het volgende:

[..]

weet je wel zeker dat het echt is? vraag anders eens om een telefoon nummer. Very truly yours is bij mijn weten (niet dat ik er zoveel verstand van heb) niet een correct afsluiten van een brief?? En een mail sturen 5 dagen na de sluitingstermijn van dat je bericht kan hebben ziet er ook niet helemaal fris bij.

Bewaar die mail, misschien is het dan niet rechtsgeldig ofzo (maar nogmaals: ik ben een leek)
Eerder in het mailtje hadden ze het over 31 juli, het is dus denk ik gewoon een hele domme typfout.

• RedHat
  • Laatst online: 03-08 21:54
Proberen te verpatsen natuurlijk, teken dat ze een advocaat ingeschakeld hebben is al een teken dat ze $$$ hebben lijkt mij, misschien kun je ermee rijk worden.

Barst van de typefouten, reken dus niet erop dat ze een advocaat hebben.

• Justice
  • Laatst online: 07-08-2025
wacht maar lekker op een brief, zoiets gaat nooit per email denk ik. :)

Human Bobby

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dat mailtje gaat steeds over zaken doen in de US.
Ten eerste:
Je zit in de EU en niet in de US. Dat .net is ook niet alleen voorbehouden aan US Residents, dus je hebt een Europese site.
Ten tweede:
Je bent geen commerciele site. Je kunt dus ook nooit op hun markt zitten, en dan is het legaal om hun naam te gebruiken.

Ten derde:
Leer die mensen eens Engels, als Nederlander zie ik er gewoon foute zinsconstructies in zitten... zelfs in die laatste mail van de "advocaat".

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-08 23:05
Als je iets copyrighted wilt hebben kun je dat in bepaalde plaatsen doen..

in de wereld, in de VS en de benelux in de EU.

en ik denk dat ze het alleen maar hebben in de EU

dus: lekker boeie
net doen of je emails niet gelezen hebt :)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:42

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 18 juli 2002 12:41 schreef Linh81 het volgende:

[..]

Hoe heb je dat aangepakt?
ze verwachten namelijk een reply van me.
Heb je nog het mailtje of brief dat je ze gestuurd hebt?
Ik weet ook niet precies hoeveel ik kan vragen.
Iemand adviseerde om met $10.000 te beginnen :P
Ik kan dan nog altijd omlaag gaan
$10.000 lijkt me aan de hoge kant (maar ik ga niet zeggen wat ik heb gebeurd :P )

Bij mij belde een duur consultancybedrijf of ze alsjeblieft de domeinnaam mochten kopen voor hun klant. Zij stelden toen een contractje op, ik heb dat ondertekend en nadat ik het geld heb gekregen de boel laten overschrijven. Dat was nog best lastig omdat een registrar daarvoor allerlei papierwerk vereist, onder andere een 'legalisatie' van je handtekening door een notaris. Omdat het toch domme Amerikanen zijn zou ik als stempel gewoon een gulden gebruiken die je op een stempelkussen hebt gedrukt, zij zien het verschil toch niet >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga die gasten maar eens een reply sturen..

Hebben jullie misschien nog tips voor argumenten die ik kan gebruiken om de domein voor zo veel mogelijk geld te kunnen verkopen?

En stel ze willen er niet voor betalen, ik zou hem dan toch kunnen blijven gebruiken, maar dan onder een andere naam verder gaan?

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08 17:57

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Als dit alles al waar is.

Goed,

Ze hebben het over zaken doen in de US, jij zit in NL.
Waarom hebben ze alle namen niet geregd zoals .org .net .nu enz. als ze "bang" zijn dat het door een concurrent gebruikt "kan" worden?

Denk dat je op de hak genomen wordt.

Mocht het toch waar zijn.

Als ik de beide site's vergelijk denk ik dat ze wel een punt hebben.
Jullie liggen wel heel dicht tegen elkaar aan.
Kijk naar de layout, inhoud en niet geheel onbelangrijk; de naamstelling in het logo.
Zou gewoon eens contact met ze opnemen en kijken of jullie er samen uit kunnen komen.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

edit:
hoe lang ben jij al geregd en hoe lang zijn zij al geregd

|:( dikke vingers, klein keybord, sorry.

Wel post scoren zo :+

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41
Paar punten:
- zorg altijd dat je via de whois info bereikbaar bent, want als bedrijven / ICANN voor bepaalde procedures je niet kunnen bereiken dan kan dat reden zijn om het domein af te nemen

- Als jij kan aantonen dat je je met name op de Europese markt richt en kan aantonen dat je dat al een tijdje doet, dan hebben ze eigenlijk geen poot om op te staan. Zorg dat je papieren bewijzen hebt vanaf wanneer je bezig bent.

- Begin zelf NIET over het verkopen van de domeinnaam aan hen. Als je dat doet dan zullen ze een UDRP procedure starten en zul je 100% zeker je domein GRATIS af moeten staan omdat je in BAD FAITH gehandeld hebt. (Zoek maar eens wat UDRP uitspraken op via google.) Het kost hun maar $1500 om zo'n procedure te starten en helaas geld dat de uitspraken nogal biased zijn voor grote bedrijven (lees waar het geld zit).

- Antwoord op hun brief. Of het een advocaat is of niet, met afwachten bereik je niets. Het beste kun je ingaan op de door hen aangedragen punten: de registratie in de VS -> jij richt je op Europa. Verder zou je nog kunnen aandragen dat het een .net domein betreft en het dus onwaarschijnlijk is dat hun klanten zich daarin vergissen omdat normaal gesproken .com gebruikt worden.

- Mocht je het domein toch over willen dragen dan kun je het beste bellen. Niet met het advocaten kantoor maar met iemand van het bedrijf zelf. Let op dat je niet in de BAD FAITH val trapt.
Als je onder een andere naam verder gaat, maar wel het domein aanhoudt, dan is er een grote kans dat je je domein kwijtraakt. Niet-actieve domeinen worden soms ook als bad faith gezien |:(

[off-topic]
Mijn vriendin heeft laatst ook zo'n akkefietje gehad met een .com domeinnaam. Een NL bedrijf had het domein laten verlopen wat ik zag en m'n vriendin heeft het vervolgens geregistreerd. Verlopen bleek dus een foutje te zijn van hun provider. Eerst werd het domein een beetje uit de hoogte 'opgeeist', maar daar trappen we niet in :) Nog wat gegevens ontvangen van ze met het verzoek het over te dragen voor EUR 100 |:( (We zijn al een maand bezig om de nullen te zoeken achter dat bedrag :P)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op donderdag 18 juli 2002 12:45 schreef Justice het volgende:
Very truly yours is bij mijn weten (niet dat ik er zoveel verstand van heb) niet een correct afsluiten van een brief??
Sgewoon correct en zakelijk Engels hoor, misschien iets aan de beleefde kant voor een dreigbrief :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Tipje, ik weet niet hoe precies dat werkt qua recht enzo en dat domein...

Maar als je een aangetekende brief ontvangt, ALTIJD wat terug sturen, want volgens de nederlandse wet is dan de brief die jij ontvangen heb niet meer rechtsgeldig.

• PrinsEdje80
  • Laatst online: 01-01 15:26

PrinsEdje80

Holographic, not grated...

uit brief:

Please be advised that Compex is the sole owner to the entire right and title for U.S. Trademark Registration No. 2,491,193 for "MOBILE UNIVERSE" in connection with computer services, namely, communications software design for others; installation of computer software, and updating of computer software; and technical consultation and research in the field of mobile computing and wireless communications for the benefit of various government agencies and private industry organizations. Compex has used and continues to use the mark MOBILE UNIVERSE throughout the industry, and especially on the World Wide Web.
Als ik dit zo lees en alle andere commentaren hier, dan kun je ze hier op pakken.
Het kan idd voorkomen dat iemand dezelfde naam heeft als bedrijf. Dit kan puur toeval zijn en volgens mij voor de rechter uitgevochten worden en degene met het meeste geld wint :? (Ben ook maar een leek)
Maar IMHO denk ik dat je gewoon in je recht staat.

Used to be Down Under... Foto gallery

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Als ik kijk naar jou .net en hun .com zie ik geen vergelijk.
Ik zat naar het .net en .org domein te kijken.
Deze twee, .net en .org lijken wel op elkaar.
Vraag eens of zij ook een brief hebben gehad, of horen jullie bij elkaar?
Maar misschien maak je dan slapende honden wakker.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 10:37 schreef i2Paq het volgende:
Als ik kijk naar jou .net en hun .com zie ik geen vergelijk.
Ik zat naar het .net en .org domein te kijken.
Deze twee, .net en .org lijken wel op elkaar.
Vraag eens of zij ook een brief hebben gehad, of horen jullie bij elkaar?
Maar misschien maak je dan slapende honden wakker.
Ik heb de mensen van de .org site een mailtje gestuurd.
Ben benieuwd of zij wat gehad hebben en wat zij van plan zijn te doen.

• hemiparo
  • Niet online
Very truly yours? Dacht altijd dat het yours truly was :?
Lijkt me een grap... of idd van iemand die echt geen goed Engels beheerst...

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 13:18 schreef hemiparo het volgende:
Very truly yours? Dacht altijd dat het yours truly was :?
Lijkt me een grap... of idd van iemand die echt geen goed Engels beheerst...
|:(
Op vrijdag 19 juli 2002 10:25 schreef Rataplan het volgende:

[..]

Sgewoon correct en zakelijk Engels hoor, misschien iets aan de beleefde kant voor een dreigbrief :)

• Pino
  • Laatst online: 09:14
Zouden ze Siemens dan ook een brief hebben gestuurd? :?

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Verwijderd

<fun> je kan adds op je website zetten van TMUA op zo manier kan je lang genieten van je inkomsten :) </fun>

Join The Mobile Universe Affiliate Program for FREE today!

SPAM

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 13:07 schreef Linh81 het volgende:

[..]

Ik heb de mensen van de .org site een mailtje gestuurd.
Ben benieuwd of zij wat gehad hebben en wat zij van plan zijn te doen.
Zijn het niet gewoon die mensen van het .org bedrijf/persoon die geen concurrentie wil :?.

edit : dit lijkt me eigenlijk wel erg stug ;).

Verwijderd

check hier of die naam is gedeponeerd:

[url="http://www.merkenregisters.nl/index2.html"]klik[/url]

als zij hun naam hebben gedeponeerd als handelsnaam in Europa en USA heb je pech... anders kun je makkelijk je domain-name aan hun verpatsen voor veel $$$$$.

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 14:09 schreef zkywalker het volgende:

als zij hun naam hebben gedeponeerd als handelsnaam in Europa en USA heb je pech... anders kun je makkelijk je domain-name aan hun verpatsen voor veel $$$$$.
Maar als jij nu ook een streepje tussen je naam zet is het probleem dan niet opgelost want dan is het niet dezelfde naam :? Mobile-Universe :)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op vrijdag 19 juli 2002 14:13 schreef ChicaneBT het volgende:
Maar als jij nu ook een streepje tussen je naam zet is het probleem dan niet opgelost want dan is het niet dezelfde naam :? Mobile-Universe :)
Een drankje coca-cola op de markt brengen mag niet maar Co-ca-co-la wel ?

Maar reageer idd wel het mailtje, niet beginnen over verkopen maar aanduiden dat jij in Europa werkt. En dat je vanwege naamsbekendheid in Europa en hoge kosten die je gemaakt hebt door PR etc niet van plan bent zomaar een ander domein te nemen.

Ik denk niet dat het zin heeft te beginnen over andere URL's die er op lijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

edit:
pagina 2 over het hoofd gezien, laat maar... |:(

• PrinsEdje80
  • Laatst online: 01-01 15:26

PrinsEdje80

Holographic, not grated...

Op vrijdag 19 juli 2002 14:13 schreef ChicaneBT het volgende:

[..]

Ik denk het niet... Even het geheugen opfrissen: Veronica wilde Me gaan heten, maar heeft dat verloren van voormaling Hij & Zij (modeketen), omdat ze daar met het merk We werk(t)en. Zo'n streepje maakt echt niets uit.
Zelfde geldt voor de ArenA en nog een Arena in A'dam (opvangcentrum). Alleen zijn daar tussen beide partijen oplossingen aangedragen.

Used to be Down Under... Foto gallery

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 14:09 schreef zkywalker het volgende:

Hij is op die site niet gedeponeerd, dus waarschijnlijk alleen in de VS. Ik richt me ook helemaal niet specifiek op de VS, maar op de hele wereld (waar VS ook een deel van uitmaakt duh :P). Ik kan ze natuurlijk wel duidelijk maken dat ik me op Europa richt (bezoekers komen voornamelijk uit NL en Engeland)

Verwijderd

ik kan je dan aanraden als je echt zeker wil zijn van je zaak, gewoon je naam in de Benelux op alle drie de niveau`s (voor uitleg hiervan check die site) te registreren.
kosten ongeveer: even een quote:
De beste en snelste manier om deze rechten daadwerkelijk te verwerven is het indienen van een merkenrechtelijk depot, wat wij voor u kunnen verzorgen voor het voordelige tarief van ¤ 595,00 per depot (excl. BTW) in maximaal drie waren- en dienstenklassen. Voor elke klasse boven de derde berekenen wij ¤ 75,00 (excl. BTW). Na goedkeuring door het Benelux Merkenregister bent u dan tien jaar lang verzekerd van de exclusieve rechten op uw naam en logo. U mag dan de buitenwereld middels internationaal bekende symbolen laten weten dat niemand zonder uw toestemming met uw naam of logo aan de haal kan gaan.
dus per jaar zo`n 60 euro, maar dan heb je nergens meer last van! erg handig als je dus echt een commerciele site gaat opzetten en je mag dan ook dat geile trademark-tekentje achter je naam zetten! *D

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 16:45 schreef zkywalker het volgende:
ik kan je dan aanraden als je echt zeker wil zijn van je zaak, gewoon je naam in de Benelux op alle drie de niveau`s (voor uitleg hiervan check die site) te registreren.
kosten ongeveer: even een quote:
[..]

dus per jaar zo`n 60 euro, maar dan heb je nergens meer last van! erg handig als je dus echt een commerciele site gaat opzetten en je mag dan ook dat geile trademark-tekentje achter je naam zetten! *D
Dat zou idd handig zijn, ik heb ook plannen om commercieel te gaan, maar daarvoor wil ik eerst wat meer bezoekers aantrekken, dus dat moet ik eerst ff bereiken.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Ten eerste moet je bedenken dat jij gewoon brieven terug mag sturen in je eigen moerstaal. Niemand kan jou dwingen in het Engels te communiceren.

Daarnaast moet je een goede motivatie hebben of verzinnen waarom die domein naam voor jou van betekenis is. Als dat een sterke is, zal de rechter die nooit onder hun belang stellen.

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 18:16 schreef Device het volgende:
Ten eerste moet je bedenken dat jij gewoon brieven terug mag sturen in je eigen moerstaal. Niemand kan jou dwingen in het Engels te communiceren.
dat heet dan non-communicatie :?

even nog die laatste brief doorgelezen, er staat specifiek in dat ze in de US idd het merkrecht hebben.
Daar een .net domein "worldwide" is zou ik als ik jou was een .nl gaan gebruiken, dan kunnen ze je sowieso niks maken.
Aangezien jullie toch niet in hetzelfde marktsegment zitten/gaan zitten kun je die .net naam aan hun te koop aanbieden! Richt je business gewoon op de benelux en registreer daar het merkrecht.

(als zij dat al niet snel hebben gedaan... )

• hemiparo
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 13:38 schreef Blackwater het volgende:

[Op een reactie die ik had gegeven over het truly yours verhaal...]

|:(
Beetje raar... ik had gewoon het idee dat het verkeerd geschreven was en een aantal e-mails en brieven later heb ik nog steeds dat idee. Ook al zegt Rataplan iets anders...
Om dan meteen met |:( te reageren...

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ben benieuwd of er al meer "nieuws" dan wel ontwikkelingen zijn.
:9~

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 juli 2002 10:39 schreef i2Paq het volgende:
Ben benieuwd of er al meer "nieuws" dan wel ontwikkelingen zijn.
:9~
Vandaag is de aangetekende brief via Fedex binnengekomen. Moet dus maar eens beginnen aan een reply. In de brief staat wel gewoon de juiste datum van 31 juli.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op vrijdag 19 juli 2002 14:45 schreef PrinsEdje80 het volgende:

[..]

Ik denk het niet... Even het geheugen opfrissen: Veronica wilde Me gaan heten, maar heeft dat verloren van voormaling Hij & Zij (modeketen), omdat ze daar met het merk We werk(t)en. Zo'n streepje maakt echt niets uit.
Zelfde geldt voor de ArenA en nog een Arena in A'dam (opvangcentrum). Alleen zijn daar tussen beide partijen oplossingen aangedragen.
Naar mijn weten heeft de HMG de rechtszaak gewonnen van We, maar ze hadden de zender daarvoor voor de zekerheid al Yorin genoemd

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 12:57 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Naar mijn weten heeft de HMG de rechtszaak gewonnen van We, maar ze hadden de zender daarvoor voor de zekerheid al Yorin genoemd
In hoger beroep geloof ik idd.

• OutSIdeR
  • Laatst online: 11:54

OutSIdeR

theworldforizabel.la

Uhm, misschien een beetje stom maar, ze zeggen dat Moblie bla blah van hun is terwijl jij zelf ook die naam hebt.
Probeer ze gewoon terug te pakken, door te zeggen dat zei jou naam hebben gepikt :P

Maarja ik vind t beetje mierenneukerij, je bent maar een lullig eenmans(bedrijfje), en dan zo stom doen |:(
Ik vind t maar walgelijk wat ze doen. Of doe wat al eerder is voorgesteld, gewoon verpatsen die hap :Y) :7

theworldforizabel.la

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 20:57 schreef OutSIdeR het volgende:
Uhm, misschien een beetje stom maar, ze zeggen dat Moblie bla blah van hun is terwijl jij zelf ook die naam hebt.
Probeer ze gewoon terug te pakken, door te zeggen dat zei jou naam hebben gepikt :P

Maarja ik vind t beetje mierenneukerij, je bent maar een lullig eenmans(bedrijfje), en dan zo stom doen |:(
Ik vind t maar walgelijk wat ze doen. Of doe wat al eerder is voorgesteld, gewoon verpatsen die hap :Y) :7
Ja het probleem is dat zij die naam gedeponeerd hebben in de VS en vinden dat ik met mijn site verwarring breng voor hun klanten.

Ik ga zowieso aanbieden om die domein te verkopen, wil er wel wat aan over houden, aangezien de vaste bezoekers en er veel links naar dit domein gaan.

Wat mij betreft kunnen ze me niks maken, omdat ze hun naam alleen in de VS gedeponeerd hebben en ik me daar niet specifiek op richt. Een .net domein kan wereldwijd gebruikt worden.

Maar voor een eventuele rechtzaak heb ik als student geen geld voor, en hoewel ik goede kansen heb, zal mij weinig opleveren. Mijn site is (nog) geen commerciële site.

Dus het enige wat ik kan doen is ze dat domein aanbieden en met argumenten komen waardoor dat domein zo veel mogelijk oplevert.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op donderdag 25 juli 2002 00:44 schreef Linh81 het volgende:
Ik ga zowieso aanbieden om die domein te verkopen, wil er wel wat aan over houden
Denk dan wel aan het 'Bad faith' zoals Rukapul dat aangaf - dus niet zelf beginnen over verkopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op vrijdag 19 juli 2002 14:45 schreef PrinsEdje80 het volgende:

[..]

Nee, dit heeft Veronica gewonnen. Alleen omdat het allemaal zo kort dag was hadden ze al voor een andere naam gekozen en kwam die overwinning dus te laat.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een reply in elkaar geflanst, zal grammaticaal vast niet 100% in orde zijn. Maar ben benieuw naar jullie reacties/suggesties.

[begin]
Dear sir

This is a response to the letter I received about the 'Trademark Infringement Matter' under reference number 615058.00000.

I would first like to inform you that it was never my intention to cause any trouble for the company Compex by using the name "Mobile Universe". When I used the name I wasn't aware about the companys use of this name.

In your letter you mentioned the fact that Compex has certain rights of exclusivity in the U.S. which are protected under law. My website doesnt aim for on visitors from the U.S., but on the European audience.

Although I believe that I have the legal right to use the name Mobile Universe and the domain Mobile-Universe.net I am willing to take actions to prevent further more confusion for the company Compex by changing the current name Mobile Universe of my website.

As for the domain issue its a bit more complicated because Im planning to start a commercial website and made several investments for it. To realise this the website needs a lot of visitors. The current visitors of the website are well known with the current domain name. There are also many links to this domain in other websites and search engines, which generate a great number of visitors. Changing the domain would mean a decrease of visitors which would undo all the efforts and investments Ive done already.

I am well aware of the problems that my use of this name and domain name is causing but I hope you also realise that giving up this domain name shall bring problems to me and my investments. I believe that we could work something out that would be satisfying for both parties.

Very truly yours,

Linh Nguyen
[einde]

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Nette brief, alhoewel ik de laatste zin anders zou schrijven (lees iets formeler).

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 20:51 schreef Bas het volgende:
Nette brief, alhoewel ik de laatste zin anders zou schrijven (lees iets formeler).
Zoiets als:

I believe we can come to a agreement together to solve this matter that will be satisfying for both parties

Verwijderd

Pak alles bij elkaar wat je hebt erover en ga eens langs bij rechtshulp.. eerste keer is gratis daarna kost het je 30 gulden en als ze het in behandeling gaan nemen 300 gulden...reken zelf maar ff om in euro's

maar zo ver ik het kan zien kunne ze je totaal niks maken en is dit gewoon uitproberen en kijken wat je doet..

Hmm... [url="http://www.microsoft.uk/"]http://www.microsoft.uk/[/url] is niet registerd... zal ik die es ff voor de gein nemen en kijken wat ze bij microsoft gaan doen hier aan hehehehehehe

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 14:10 schreef Xiphy het volgende:
Pak alles bij elkaar wat je hebt erover en ga eens langs bij rechtshulp.. eerste keer is gratis daarna kost het je 30 gulden en als ze het in behandeling gaan nemen 300 gulden...reken zelf maar ff om in euro's

maar zo ver ik het kan zien kunne ze je totaal niks maken en is dit gewoon uitproberen en kijken wat je doet..

Hmm... [url="http://www.microsoft.uk/"]http://www.microsoft.uk/[/url] is niet registerd... zal ik die es ff voor de gein nemen en kijken wat ze bij microsoft gaan doen hier aan hehehehehehe
Vraag me af of die gebruikt wordt.. is meestal domeinnaam.co.uk

• MWP
  • Laatst online: 04-08 18:45

MWP

Volgens mij kunnen ze geen aanspraak maken op jouw domeinnaam.

Hoewel ik het niet zeker weet, want chello heeft ook aanspraak kunnen maken op sjello.nl (parodie op chello)

Maar de brief ziet er wel correct uit, dus ik zou zeggen stuur m op!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mobileuniverse.net linkt hier gewoon door naar .com hoor :?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op zondag 28 juli 2002 15:11 schreef Linh81 het volgende:

[..]

Vraag me af of die gebruikt wordt.. is meestal domeinnaam.co.uk
Inderdaad. Kijk maar eens op [url="http://www.microsoft.co.uk/"]http://www.microsoft.co.uk/[/url]

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Op zondag 28 juli 2002 15:52 schreef Papa Roach het volgende:
mobileuniverse.net linkt hier gewoon door naar .com hoor :?
het gaat hier dan ook om de naam mobile-universe.net (met streepje dus)

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 16:04 schreef Linh81 het volgende:
Ik heb een reply in elkaar geflanst, zal grammaticaal vast niet 100% in orde zijn. Maar ben benieuw naar jullie reacties/suggesties.

[begin]
Dear sir

This is a response to the letter I received about the 'Trademark Infringement Matter' under reference number 615058.00000.

I would first like to inform you that it was never my intention to cause any trouble for the company Compex by using the name "Mobile Universe". When I used the name I wasn't aware about the companies use of this name.

In your letter you mentioned the fact that Compex has certain rights of exclusivity in the U.S. which are protected under law. My website doesnt aim for on visitors from the U.S., but on the European audience.Hele kromme zin

Although I believe that I have the legal right to use the name Mobile Universe and the domain Mobile-Universe.net I am willing to take actions to prevent further more confusion for the company Compex by changing the current name Mobile Universe of my website.

As for the domain issue its a bit more complicated because Im planning to start a commercial website and made several investments for it. To realise this the website needs a lot of visitors. The current visitors of the website are well known with the current domain name. There are also many links to this domain in other websites and search engines, which generate a great number of visitors. Changing the domain would mean a serious decrease of visitors which would undo all the efforts and investments Ive done already.

I am well aware of the problems that my use of this name and domain name is causing but I hope you also realise that giving up this domain name shall bring problems to me and my investments. I believe that we could work something out that would be satisfying for both parties.

Very truly yours,

Linh Nguyen
[einde]
Het komt op mij over alsof je eerst zegt dat je de naam wel, zonder moeilijk doen op wil geven en vervolgens zeg je hoeveel problemen dat op zou leveren

Ik zou dat eerste niet zo makkelijk zeggen. Zeker niet in je eerste reactie. Als ik dit zou lezen als ik hun was zou ik 'kat in het bakkie, ik heb em' denken.

Oh, en het is natuurlijk nog een kladje, maar kom intelligenter over als hen en schrijf in schrijftaal: 'I am' 'does not' enz.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 18:34 schreef Gemma het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof je eerst zegt dat je de naam wel, zonder moeilijk doen op wil geven en vervolgens zeg je hoeveel problemen dat op zou leveren

Ik zou dat eerste niet zo makkelijk zeggen. Zeker niet in je eerste reactie. Als ik dit zou lezen als ik hun was zou ik 'kat in het bakkie, ik heb em' denken.

Oh, en het is natuurlijk nog een kladje, maar kom intelligenter over als hen en schrijf in schrijftaal: 'I am' 'does not' enz.
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik de naam wel wil veranderen, maar het veranderen van de domeinnaam problemen oplevert, ik heb het gevoel dat ik het zo goed geschreven heb of niet? :?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2002 @ 18:45:
[...]

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik de naam wel wil veranderen, maar het veranderen van de domeinnaam problemen oplevert, ik heb het gevoel dat ik het zo goed geschreven heb of niet? :?
Waarschijnlijk heb ik je dan verkeert begrepen. Ik ging ervan uit dat de naam en de domeinnaam één en hetzelfde waren. Is dat niet zo?

(Dit is niet naar bedoelt. Ik weet weinig van het onderwerp af. Ik wilde alleen maar zeggen hoe de brief op mij overkomt. Maar als ik het verkeert begrepen heb, kan ik ook geen goed advies geven in die richting. Sorry daarvoor, mocht dat het geval zijn.)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb antwoord gehad op bovenstaande reply die ik ze gestuurd heb:

[begin]
Dear Mr. Nguyen:

We received your reply to our previous letter. Our client would consider
your proposal for an arrangement that would be beneficial to all. Can you
provide us details as to your proposal?

We would appreciate your sending us a detailed description of the
arrangement you are seeking as soon as possible. Based on what you send us,
we will then send you a counter-proposal as to how your proposal would fit
with what our client is seeking.

JCM
[einde]

Is het nu wel goed om over domein verkopen te beginnen?
Iemand nog andere suggesties voor oplossingen?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Verwijderd

voorstel:
- jij kan Mobile-Universe met streepje gebruiken in de Benelux, daar heb je zowieso recht op.
- koop die .nl domeinnaam (als je die nog niet hebt)
- verpats die .net voor zoveel mogelijk geld (even alle opstart-kosten e.d optellen + flink wat meer, nieuwe naam e.d)
- zorg dan tijdelijk voor een link op hun .net naam naar die .nl van jou

• Koffie
  • Laatst online: 11:36

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ze vragen jou om een eis/bod, zodat ze daar vervolgens een tegenbod op kunnen doen.
Zou ik nooit doen.
Hun zij degene met problemen. Volgens hun trek je bezoekers/klanten en weet ik wat weg.
Jij hebt nooit prbs gehad c.q. van het bestaan af geweten.

Laat hun maar lekker met een proposal aankomen (en dat kan alles zijn o.a. verkoop van domain naam).

Braaikamer - Smoke&BBQ

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
Because of our client's federally registered trademark and their extensive use of the mark in the industry, our client has certain rights of exclusivity in the U.S. which are protected under law, such as through the Anticybersquatting Consumer Protection Act and the Lanham Act, against those having a presence in the U.S. or conducting business in the U.S. In addition
Boeien, wij ziten hier in NL en niet US waar die wetten gelden, en die Act zijn door het congres in de US aangenomen en niet door NL of de EU

En mobile-universe.com is van siemens deze zullen ze dat natuurlijk niet zo gauw vragen want die hebben geld / advocaten zat, en ze zien dat de .net van een iemand is en die proberen ze te pakken dmv brieven en advocaten van hun kant.

Verwijderd

Topicstarter
eth0 schreef op 09 augustus 2002 @ 13:04:
[...]
Boeien, wij ziten hier in NL en niet US waar die wetten gelden, en die Act zijn door het congres in de US aangenomen en niet door NL of de EU

En mobile-universe.com is van siemens deze zullen ze dat natuurlijk niet zo gauw vragen want die hebben geld / advocaten zat, en ze zien dat de .net van een iemand is en die proberen ze te pakken dmv brieven en advocaten van hun kant.
Klopt, volgens mij kunnen ze me niks maken, maar een eventuele rechtzaak kost me geld en wil de domein en naam best opgeven voor wat geld :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze de volgende reply gestuurd, nu nog wachten op antwoord..

[begin]
Dear Mr. Marquez

In your reply you are asking for a proposal for an arrangement to solve the
trademark and domain issue.

I do not believe I should be the one to come with a proposal because your
client is the one asking me to stop using the name "Mobile Universe" and the
domein name "mobile-universe.net".

I would rather see an offer from your client that is interesting enough for
me to stop using this name and domain name so I can make a counter-proposal.

I hope to receive a reply from you as soon as possible

Thank you in advance,
Linh Nguyen
[eind]

• eth0
  • Laatst online: 15-09-2025
Das een goeie, laat hun daar maar eens op reageeren. En nu hopen dat het een goed voorstel is $$$$

• PD2MVJ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 10:46
Compex is een Siemens company !

Kijk maar: http://www.compex-group.com/

Verwijderd

Als je nou de reply krijgt wij bieden x reply dan altijd dat je een hoger bedrag wilt. Of x is wel zo hoog dat het niet uitmaakt.

Siemens heeft toch geld genoeg ;)

En niet voor $$$ gaan maar voor €€€

Verwijderd

het is bol.com nooit gelukt om bol.nl in handen te krijgen....

• Draven
  • Laatst online: 14-07 00:55

Draven

It wasn't me

Je moet idd gewoon proberen hier zoveel mogelijk $$$ uit te halen, hun zijn degene die willen dat je het veranderd, dus hun laten bieden...

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• amahusu
  • Laatst online: 04-08 22:21

amahusu

taking over the world!

Hoe is dit nou geeindigd :p

ben je nog rijk geworden linh? :p

* amahusu is erg nieuwsgierig... :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• -Pi-air-
  • Laatst online: 11:18
Ja ben ook wel benieuwd hoe het nu zit :) . Net effe hele topic doorgespit..nu wil ik ook weten hoe het afloopt/afgelopen is :).

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

jij was eerder dus is ie van jou :+ !! :D :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht nog steeds op bericht van ze, duurt wel erg lang nu ja

Laatste actie van mij was het versturen van het mailtje dat zij met een oplossing mochten komen, aangezien zij willen dat ik die naam en domein niet meer gebruik.

Wat denken jullie? Moet ik vragen naar een reactie :?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:15

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ja, en geef ze meteen even een deadline:
als ze niet voor ($datum) reageren dat je ervan uit gaat de zaak dan afgedaan is en dat ze alle toekomstige aanspraken op jouw domeinnaam verliezen. :)

Wise enough to play the fool

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

En stuur dan meteen een ultimatum naar de beheerders van tweakers.nl :+

Volgens mij hebben ze gewoon geprobeerd om je te overbluffen. Nou je niet meteen "yessir" roept, laten ze het er waarschijnlijk bij zitten...

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Qwerty-273
  • Laatst online: 05-08 21:58

Qwerty-273

Meukposter

teacher schreef op 22 september 2002 @ 12:40:
Ja, en geef ze meteen even een deadline:
als ze niet voor ($datum) reageren dat je ervan uit gaat de zaak dan afgedaan is en dat ze alle toekomstige aanspraken op jouw domeinnaam verliezen. :)
Inderdaad een reactie met het verzoek om binnen 2 weken schriftelijk te reageren ;) op je aanbod. Doen ze diet niet. Dan vervalt hun 'kans' op je domein naam of voor het vrienden bedrag van 1.000.000 euro ben je bereid het van de hand te doen. aangezien het geen plezierig zaken doen is met een bedrijf wat eerst je lastig valt om zomaar te verdwijnen wanneer je op een reactie wacht.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Bergen
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Dat doet ze echt niets volgens mij... Zal wel weer onder de BAD FAITH-rommel vallen als je een deadline stelt.

Verwijderd

gewoon een aangetekende brief versturen met een ultimatum.

• Teckna
  • Laatst online: 03-08 20:42
Een ultimatum is goed, maar met een redelijke termijn. wettelijk gezien hebben ze *nog* niets om op te staan, behalve een hoop gedreig, het wordt anders wanneer ze de naam hebben gedeponeerd in de benelux. en hoeveel geld ze in deze procedure willen steken. iedergeval dat het zo lang duurd nu is een kwestie van geen daden maar woorden, heb je al gekeken of het advocaten bureau daadwerkelijk bestaat?
Pagina: 1 2 Laatste