Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

xychix schreef op 02 januari 2003 @ 20:02:
ik heb €65 betaald voor mijn nieuwe 6610 met een 2 jarig ben vaak (€22,50) per maand. Geen aansluitkosten ed....

was een leuke stunt van media markt..
wat ik me alleen afvraag.

-=- Hoe kan ik met infrarood plaatjes / deuntjes op dat ding zetten ?
-=- Waar kan ik een Java Development kit voor dit ding downloaden ?
Plaatjes en deuntjes kun je via nokia suite versturen.
Die Java kit zou ik niet weten waar je die kan halen.

Zelf heb ik een foto gemaakt voor de mensen die het verschil tussen de t68i en de 6610 willen zien wat betreft de kleuren van het scherm.
Er zitten wel wat vage lijnen over het scherm van de 6610 maar dat komt omdat ik de camera niet optimaal had ingesteld, in het echt zie je die lijnen namelijk niet.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~razter/kleur.jpg

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:16

rammes

koekebakker 1e klas

nou das toch een wereld van verschil!!! had ik niet verwacht.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145

xychix schreef op 02 January 2003 @ 20:02:
-=- Waar kan ik een Java Development kit voor dit ding downloaden ?
http://forum.nokia.com

links staan de tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb (tel. provider apps e.d.) om fatsoenlijk via GPRS een pop mail account te gebruiken met deze foon ??? Ik heb hem nog niet maar kan er ook niet echt veel over vinden

[ Voor 3% gewijzigd door Diederik op 03-01-2003 13:38 . Reden: duidelijker + typo's ]

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-01 16:09

xychix

FreeBSD Rules !

Ik kan dus niet een zelfgemaakte foto als achtergrond op mijn phone zetten ??? jammer. dat leek me juist zo cool..

btw. dat schaakspel dat in de 6610 zit klopt voor geen meter.. mat in 1 zet.. vaak zijn er meerdere mogelijkheden, de phone kent er echter maar een....

zijn er trouwens kosten aan verbonden (het naar jezelf toesturen van plaatjes en deuntjes vanaf de nokia site ?)

[ Voor 18% gewijzigd door xychix op 03-01-2003 14:33 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

xychix schreef op 03 January 2003 @ 14:32:
Ik kan dus niet een zelfgemaakte foto als achtergrond op mijn phone zetten ??? jammer. dat leek me juist zo cool..

btw. dat schaakspel dat in de 6610 zit klopt voor geen meter.. mat in 1 zet.. vaak zijn er meerdere mogelijkheden, de phone kent er echter maar een....

zijn er trouwens kosten aan verbonden (het naar jezelf toesturen van plaatjes en deuntjes vanaf de nokia site ?)
Tuurlijk kun je een zelfgemaakte foto als achtergrond gebruiken, de achtergrond op de foto's heb ik zelf ook geupload.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Homedisc schreef op 03 januari 2003 @ 18:19:
[...]

Tuurlijk kun je een zelfgemaakte foto als achtergrond gebruiken, de achtergrond op de foto's heb ik zelf ook geupload.
als je me nu ook nog zou kunnen vertellen HOE ik dat kan doen zou je me helemaal blij maken.

ik heb een nokia 6610 en een laptop met infrarood. hierop heb ik de bijgeleverder nokia software geinstalleerd... en dan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

xychix schreef op 03 januari 2003 @ 20:01:
[...]

als je me nu ook nog zou kunnen vertellen HOE ik dat kan doen zou je me helemaal blij maken.

ik heb een nokia 6610 en een laptop met infrarood. hierop heb ik de bijgeleverder nokia software geinstalleerd... en dan ???
klik op start -> nokia pc suite 5 -> nokia image converter (*klik*)
App laad zich in, druk op next
kies het plaatje wat je wil.
druk op image resizing om het plaatje qua afmeting te vormen, druk op next
druk op wallpaper Voor het formaat.
versleep het kader een beetje over het gene wat je wilt hebben en druk op next
bewerk eventueel hier het plaatje met emboss etc etc of druk gewoon direct weer op Next.
Druk op Update to phone.

(btw je infrarood moet wel ingeschakeld staan op je phone, anders doet hij nog weinig)
En nu staat het platje op je phone en kun je hem in de Gallery hem bekijken en aanvinken als achtergrond, klaar.

Hopelijk lukt het je nu wel, succes :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

werkt idd.. |:( ik zat maar met die nokia PC Graphics te kloten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64144

oeeeeeh, mooi schermpje... :9 maar het raadseltje blijft: 6610 of 7650?: De koelkast met ingebouwde digi cam of het stijlvolle toestelletje zonder foto-functie... :s kiezen is moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

xychix schreef op 03 januari 2003 @ 20:37:
werkt idd.. |:( ik zat maar met die nokia PC Graphics te kloten ....
:) kan gebeuren.
Anoniem: 64144 schreef op 03 January 2003 @ 22:02:
oeeeeeh, mooi schermpje... :9 maar het raadseltje blijft: 6610 of 7650?: De koelkast met ingebouwde digi cam of het stijlvolle toestelletje zonder foto-functie... :s kiezen is moeilijk!
voor de 6610 is wel een losse camera te koop, dus mocht je echt perse er een cam bij willen of voor in de toekomst.

De 7650 schijnt wel een iets mooier scherm te hebben, zelf ben ik voor de 6610 gegaan ivm het formaat en het gewicht, wil ik eventueel iets fotograveren dan neem ik me digicam of - mocht ik hem ooit kopen- die camera/headset voor de 6610.
Voor de 6610 kun je ook makkelijk een nieuw frontje halen mocht er teveel krassen opkomen, bij de 7650 gaat dat niet.
De software intern is natuurlijk ook totaal anders, de 7650 gebruikt symbian en de 6610 een andere software type met java ondersteuning.
Dus ligt er ook aan waar je eventueel iets voor gaat programmeren, mocht dat van toepassing zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 03-01-2003 22:23 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus voor jan met de pet is de 6610 geschikter? Nu ja dat feit maakt eigelijk wel de doorslag dat je nieuwe frontjes niet kunt krijgen voor 7650. Digi cams zijn handig denk ik maar heb er geen nu en heb er nog nooit mee gewerkt. En dan nog een keer datakabel kopen :? Duur grap. En die losse headset om ook foto's mee te pakken ziet me er maar miezerig uit met dat "view-trough-the-whole" principe :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 64144 op 03-01-2003 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:23
Homedisc schreef op 03 January 2003 @ 12:14:
[...]

Plaatjes en deuntjes kun je via nokia suite versturen.
Die Java kit zou ik niet weten waar je die kan halen.

Zelf heb ik een foto gemaakt voor de mensen die het verschil tussen de t68i en de 6610 willen zien wat betreft de kleuren van het scherm.
Er zitten wel wat vage lijnen over het scherm van de 6610 maar dat komt omdat ik de camera niet optimaal had ingesteld, in het echt zie je die lijnen namelijk niet.
[afbeelding]
Hey, kun je dat plaatje ffe posten zonder telefoon er omheen ? Da's een mooie background

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

rammes schreef op 03 January 2003 @ 12:36:
nou das toch een wereld van verschil!!! had ik niet verwacht.
Ja dat klopt. ik had dit grote verschil ook niet verwacht :)
superjoost schreef op 04 januari 2003 @ 01:11:
[...]

Hey, kun je dat plaatje ffe posten zonder telefoon er omheen ? Da's een mooie background
tuurlijk, asjeblieft:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~razter/homediscbg.jpg

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet er nu iemand waar je polyfone ringtones kunt krijgen ervoor? In belgie dan, ze zijn nog steeds zoek, ik dacht me herrinnerd te hebben da er vroeger op proximus stonden, maar nu blijkbaar niet meer :? en op club nokia ook geen polyfone ringtones te bespeuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en weet iemand hoe je bij mobistar wap kunt instellen? hun helpdesk is niet bereikbaar in het weekend :( en op hun site http://www.mobistar.be valt ookal niet veel te vinden. Ik wil poly ringtones binnenhalen voor men 6610 maar kan niet wachten! :X
heb het gevonden :P

Weet iemand waar die datakabels of enige andere oplossing in België verkrijgbaar zijn?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 64144 op 04-01-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49315

Ik heb gisteren de HS-1C gekregen ( Camera Headset ) Alles werkt wel maar weet er iemand hoe je gemaakte foto's van je toestel via ir naar me laptap kan krijgen. Andersom is geen probleem. Volgens de handleiding moet het kunnen via pc suite maar verder vertellen ze er niets over. Het toestel zet ze in een aangemaakte map in de galerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

met nokia content copier moet het volgens mij kunnen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49315

Homedisc schreef op 04 January 2003 @ 19:14:
met nokia content copier moet het volgens mij kunnen
Ben ik de afgelopen uren al mee aan het prullen geweest maar helaas ik krijg het niet voor elkaar of het kan daarmee gewoon niet. Met de content copier kom ik niet verder dan een backup van :

Profielen
Geavanceerdefuncties
Leukefuncties
Telefoonboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Delton, kan jij in dit draadje je ervaringen posten met die camera:
[rml][ Nokia] Losse camera voor nokia toestellen[/rml]

Er zijn namelijk nog een aantal andere mensen (waaronder ik) die hem van plan zijn om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik nu nog mensen moest kennen die me plaatjes konden door MMS'en dan zou het pas tot zijn recht komen ... :X

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 64144 op 04-01-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand of er al burostandaards te koop zijn voor de 7210/6610? op de site zelf ben ik nog niks tegengekomen en ook met google is het 0 results
Zo'n mooie phone hoort wel in een standaard te staan :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en heeft er al iemand het operator logo weggekregen? O-)
en zijn der nog mensen die last hebben van een knarsende ^ knop? :X

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 64144 op 04-01-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Homedisc schreef op 04 January 2003 @ 20:05:
Weet iemand of er al burostandaards te koop zijn voor de 7210/6610? op de site zelf ben ik nog niks tegengekomen en ook met google is het 0 results
In de handleiding achterin staat een lijstje accessoires.. daar staat ie bij. DCV-14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:12

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Desktop stand met luidsprekers voor je geïntergreerde FM radio
Anoniem: 64144 schreef op 03 januari 2003 @ 22:31:
dus voor jan met de pet is de 6610 geschikter? Nu ja dat feit maakt eigelijk wel de doorslag dat je nieuwe frontjes niet kunt krijgen voor 7650. Digi cams zijn handig denk ik maar heb er geen nu en heb er nog nooit mee gewerkt. En dan nog een keer datakabel kopen :? Duur grap. En die losse headset om ook foto's mee te pakken ziet me er maar miezerig uit met dat "view-trough-the-whole" principe :(
Nokia 7250, bijna percies het zelfde al de 7210. Maar dan plus camera

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 05-01-2003 00:52 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja hoor, dat wist ik van die 7250, maar die komt pas in juni uit of zow... Anywayz, heb nu de 6610 al gekocht vandaag en ben er dik tevreden mee, nu zoek ik nog alleen een manier om plaatjes om de gsm te krijgen, maar in belgië is er voorlopig nog geen oplossing schijnbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 64144 schreef op 05 januari 2003 @ 01:23:
[...]

ja hoor, dat wist ik van die 7250, maar die komt pas in juni uit of zow... Anywayz, heb nu de 6610 al gekocht vandaag en ben er dik tevreden mee, nu zoek ik nog alleen een manier om plaatjes om de gsm te krijgen, maar in belgië is er voorlopig nog geen oplossing schijnbaar :?
Je kunt ze toch van een wappagina downloaden, of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64144 schreef op 05 January 2003 @ 01:23:
nu zoek ik nog alleen een manier om plaatjes om de gsm te krijgen, maar in belgië is er voorlopig nog geen oplossing schijnbaar :?
Van PC -> 6610 gaat prima met Nokia PC Suite 5/Image Converter.
Moet je wel een infrarood poortje hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doublehomme schreef op 05 januari 2003 @ 15:00:
[...]

Je kunt ze toch van een wappagina downloaden, of kan dat niet?
Welke dan :?

Ah en ps: ik heb geen infrarood op de pc en de datakabels zijn er nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Niet online
Op http://www.myfone.nl kun je je gratis registreren, en kun je plaatjes uploaden via de gewone pc en die kun je dan met je telefoon via wap downloaden, verdere info daarover staat op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Komt er voor de 6610 nog een bluetooth update o.i.d. ??
Ik heb geloof ik ergens gelezen ,dat er een bluetooth batterij komt.
Weet iemand daar iets van? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Vind ik ook!! :*) NU gewoon te koop bij de meeste telecomwinkels!

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/j.j.reitsma/7210deskstand.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Niet online
Zo'n standaard zal wel duur zijn..
En pas de nokia 6610 daar ook in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 70316 schreef op 09 January 2003 @ 23:41:
[...]

Vind ik ook!! :*) NU gewoon te koop bij de meeste telecomwinkels!

[afbeelding]
mooie standaard :), alleen je mag eens je buro stoffen ;) :P
Doublehomme schreef op 10 January 2003 @ 00:07:
Zo'n standaard zal wel duur zijn..
En pas de nokia 6610 daar ook in?
Ja de 6610 zal er hoogstwaarschijnlijk ook in passen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40245

6610 past erin. Check Nokia.com maar, zoals je ziet hebben de desktopstandaards van de 7210 en de 6610 hetzelfde typenummer (xx14).

Nou had ik alleen even een kleine vraag, dat apparaatje is ook te gebruiken als SyncStation. Dan moet je apart de datakabel er op aansluiten, maar hoeveel kabels komen er dan uit? Een voor stroom en een voor de data of trek je dan de stroom via de (USB) datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40245 schreef op 10 January 2003 @ 08:39:
6610 past erin. Check Nokia.com maar, zoals je ziet hebben de desktopstandaards van de 7210 en de 6610 hetzelfde typenummer (xx14).

Nou had ik alleen even een kleine vraag, dat apparaatje is ook te gebruiken als SyncStation. Dan moet je apart de datakabel er op aansluiten, maar hoeveel kabels komen er dan uit? Een voor stroom en een voor de data of trek je dan de stroom via de (USB) datakabel?
Er is volgens mij wel ruimte voor en een popport naar USB kabel en om je lader aan te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Homedisc schreef op 10 January 2003 @ 08:30:
[...]

mooie standaard :), alleen je mag eens je buro stoffen ;) :P
HAHA! ik zat er al op te wachten ja! >:) normaal valt het niet echt op ofzo dat stof maar ik zag het gelijk toen ik de foto nam en dacht ach.. ;) maargoed zoals je ziet ben ik een drukbezet man! :P

en ja de 6610 past er idd ook in net als bijna alle nieuwe popport telefoons! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42149

Kun je nou ook een logo's en ringtones oversturen met zo'n standaard op de een of andere manier? en hoe duur kost dat kreng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:20

Sherlock

No Shit

Ik wil morgen een 6610 gaan halen, maar het volgende is me nog niet helemaal duidelijk:
*Zijn er nu datakabels voor de 6610?
+Ik heb ze wel op de Nokia site gezien, maar zijn ze in nederland (makkelijk)verkrijgbaar? (Bij Belcompany 99 EUR? Staat niet op de site nl. Zijn ze ergens anders goedkoper?)

*Wat kan ik allemaal via IR?
+Bijv. plaatjes, Outlook sync. ?

*Hoe zit het nu met die plaatjes?
Zou graag van achtergrond veranderen, wat moet ik hiervoor hebben?

[ Voor 47% gewijzigd door Sherlock op 10-01-2003 11:38 . Reden: Anders lijkt het alsof ik helemaal niet inlees ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42149 schreef op 10 January 2003 @ 10:48:
Kun je nou ook een logo's en ringtones oversturen met zo'n standaard op de een of andere manier? en hoe duur kost dat kreng?
Aangezien je de Datakabel op deze deskstand kan aansluiten lijkt het me wel mogelijk om logo's en ringtone's te kunnen versturen ja.. maarja dat kan ook zonder deskstand, want de kabel zelf is het belangrijkste, ik heb mijn deskstand gekocht voor 30 euro

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 10-01-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Anoniem: 70316 schreef op 10 January 2003 @ 12:28:
[...]

Aangezien je de Datakabel op deze deskstand kan aansluiten lijkt het me wel mogelijk om logo's en ringtone's te kunnen versturen ja.. maarja dat kan ook zonder deskstand, want de kabel zelf is het belangrijkste, ik heb mijn deskstand gekocht voor 30 euro
Waar, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JerryH schreef op 10 januari 2003 @ 12:30:
[...]

Waar, als ik vragen mag?
Bij Belcompany in Hilversum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*Zijn er nu datakabels voor de 6610?

Geen id.. IR werkt iig prima.

*Wat kan ik allemaal via IR?

Ik sync mijn outlook calendar met Nokia Data Suite. Je kan nog meer syncen zoals je contacts.

*Hoe zit het nu met die plaatjes?

Ik zet ze in mijn foon met Nokia Image Converter. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-01 09:29
mijn schoonvader (in spe :p) heeft zo 1 en is echt wel superleuke gsm. Veel functies, goed scherm (4096 kleuren), leuke spelletjes (:p).

Vind het persoonlijk 1 van de leukste nokia's van het ogenblik. De 7210 heb ik nog niet kunnen testen, maar die ziet er zo "kinderachtig" uit vind ik.

Heb zelf een T68 maar de 6610 is heel wat leuker, maar is dan ook al recenter. Veel beter scherm ... (scherp, 'hoge' resolutie, ververst snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Krijgt ie nu ook nog een bluetooth mogelijkheid dan?

Ik heb iets gelezen over een bluetooht batterij.... :?

[ Voor 36% gewijzigd door ManiacScum op 10-01-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Weet iemand hoe ik polyphonische ringtones (midi) kan sturen naar mijn telefoon vanaf mijn pc, via infrarood. Ik heb het al geprobeerd met nokia software, pc suite 5.0, logomanager, mobiMB en nog wat. Heeft iemand hier een oplossing voor. mobiMB loopt trouwens vast bij mij, als ik een polytone vanaf mijn telefoon naar mijn pc wil kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Rekkie schreef op 10 January 2003 @ 19:37:
Krijgt ie nu ook nog een bluetooth mogelijkheid dan?

Ik heb iets gelezen over een bluetooht batterij.... :?
Iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als niemand er iets over zegt lijkt het me niet he!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41

crashtestdummy

Ajoeto member

Anoniem: 75879 schreef op 18 January 2003 @ 14:46:
Weet iemand hoe ik polyphonische ringtones (midi) kan sturen naar mijn telefoon vanaf mijn pc, via infrarood. Ik heb het al geprobeerd met nokia software, pc suite 5.0, logomanager, mobiMB en nog wat. Heeft iemand hier een oplossing voor. mobiMB loopt trouwens vast bij mij, als ik een polytone vanaf mijn telefoon naar mijn pc wil kopieren.
Oxygen Ringtone Workshop werkt perfect :*)

Main features of Oxygen Ringtone Workshop for Nokia:
===================================================

1. Loading MIDI files (polyphonic) to Nokia 3510, 3590, 6610 and 7210.
2. Reading MIDI (polyphonic) ringtones from the phone and saving them to disk.
3. Reading from phone and writing to phone plain ringtones.
4. Working with several mobiles simultaneously.
5. Copying and moving ringtones between several phones.
6. Complete backup and restore of all custom ringtones (plain as well as polyphonic).
7. Play MIDI ringtones (preview feature).
8. Deleting custom ringtones (both plain and polyphonyc) from the phone.

To be added soon:
Simple ringtone editor allowing to cut custom time interval from MIDI, enable/disable and change instrument for individual MIDI tracks.
http://www.oxygensoftware.com

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Anoniem: 70316 schreef op 18 January 2003 @ 23:03:
[...]

Als niemand er iets over zegt lijkt het me niet he!? :?
Nee inderdaad, maar daarom mag ik hem nog wel na een week deze vraag omhoog schoppen..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

bedankt crashtestdummy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rekkie schreef op 19 January 2003 @ 13:14:
[...]

Nee inderdaad, maar daarom mag ik hem nog wel na een week deze vraag omhoog schoppen..... :|
Is zeker zo, maar het staat een beetje raar omdat er maar 1 post tussenzit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Anoniem: 70316 schreef op 19 January 2003 @ 19:37:
[...]

Is zeker zo, maar het staat een beetje raar omdat er maar 1 post tussenzit......
Daarom juist, ik had het idee dat dit topic een beetje in de vergetenheid terrecht kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27945

Heeft de 7210 exact het zelfde schrem als de 6610??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37193

Anoniem: 27945 schreef op 19 januari 2003 @ 22:37:
Heeft de 7210 exact het zelfde schrem als de 6610??
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:07

Abu

Abu!

Weet iemand of er ook een datakabel voor dit toestel verkijgbaar is, voor een redelijke prijs (die van Nokia zelf is bijna 90 euro bij Belcompany), die je gewoon in de pop-port kan stoppen?

Insanus sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01 11:46
Ik zat net op www.gsm.nl te kijken en daar stond dat de 6610 voor €349 te koop was (als los toestel. Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk omdat de 8310 hetzelfde moet kosten. Of niet???

Voor de wat luiere mensen hier is de exacte link http://www.gsm.nl/phptest/toestellen.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28712

Ik zie toch echt € 469 staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Misschien dat deze vraag al 1000x beantwoord is, maar wat kun je met een datakabel meer dan met infrarood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
_Diederik schreef op 03 January 2003 @ 13:37:
Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb (tel. provider apps e.d.) om fatsoenlijk via GPRS een pop mail account te gebruiken met deze foon ??? Ik heb hem nog niet maar kan er ook niet echt veel over vinden
Iemand ?

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Anoniem: 75879 schreef op 18 januari 2003 @ 14:46:
Nou, bij mij werkt het prima met pc suite 5.0 en IR. Geen probleem, maar kies wel het juiste onderdeel van pc suite.
Thefirstikke schreef op 20 January 2003 @ 16:32:
Misschien dat deze vraag al 1000x beantwoord is, maar wat kun je met een datakabel meer dan met infrarood?
Niks dat ik weet.

[ Voor 18% gewijzigd door jvo op 20-01-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01 11:46
Anoniem: 28712 schreef op 20 januari 2003 @ 16:30:
Ik zie toch echt € 469 staan 8)
Ik zie toch echt 349 staan, of zit ik er nu helemaal naast :S

Nokia 6610 € 349,00 O2 XDA € 839,00 Sony
Nokia 8310 € 349,00 Panasonic Sony T200 € 159,00
Nokia 8910 Zwart € 639,00 Panasonic EBGD 75 € 249,00 Sony T300 € 269,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

scorpio81 schreef op 20 January 2003 @ 18:13:
[...]

Ik zie toch echt 349 staan, of zit ik er nu helemaal naast :S

Nokia 6610 € 349,00 O2 XDA € 839,00 Sony
Nokia 8310 € 349,00 Panasonic Sony T200 € 159,00
Nokia 8910 Zwart € 639,00 Panasonic EBGD 75 € 249,00 Sony T300 € 269,00
Ik zie 349,- en 469,- staan. Reken maar dat het de laatste is...

[ Voor 8% gewijzigd door jvo op 20-01-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand hoe ik een blanco operator logo op me phone kan krijgen dmv irda ipv naar een wap site te gaan en daar een blanco logo downloaden?
Ik heb al lopen stoeien in PS7 met transperante achtergronden alleen die worden toch wit als je ze op je telefoon ziet.

Iemand?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Homedisc schreef op 20 januari 2003 @ 20:36:
Weet iemand hoe ik een blanco operator logo op me phone kan krijgen dmv irda ipv naar een wap site te gaan en daar een blanco logo downloaden?
Ik heb al lopen stoeien in PS7 met transperante achtergronden alleen die worden toch wit als je ze op je telefoon ziet.

Iemand?
Is al eerder genoemd, maar goed. Gewoon de shareware versie van logomanager downloaden en een willekeurig logo koppelen aan operator 000-00. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61772

Ging vandaag naar een Nokia service point voor een datakabel!

kosten : €100,-

Wie weet nog een adres voor de datakable maar dan met de normale aansluiting i.p.v. achter de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-06 00:04
kan je beter een irda aansluiting kopen
die kan hetzelfde en kost de helft (zit vaal al een aansluiting op moederbord, dus dan is het nog goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Thefirstikke schreef op 20 January 2003 @ 16:32:
[rml][ Nokia6610] Kabel vs. IR[/rml]

Hehe, ik ben dus niet de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog ff een linkje meegeven van de nieuwe site die een mede-gotter aan't in mekaar knutselen is... Hij is nog lang niet volledig af, we zoeken nog mensen die kunnen helpen met het phpbb forum, enige interesse, laat dan iets weten. Hier alvast de link van Supergroof's site http://members.lycos.nl/sretep002/test/wap.html

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 64144 op 29-01-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76169

Anoniem: 64144 schreef op 28 januari 2003 @ 23:29:
Nog ff een linkje meegeven van de nieuwe site die een mede-gotter aan't in mekaar knutselen is... Hij is nog lang niet volledig af, we zoeken nog mensen die kunnen helpen met het phpbb forum, enige interesse, laat dan iets weten. Hier alvast de link van Supergroover's site http://members.lycos.nl/sretep002/test/wap.html
http://members.lycos.nl/sretep002/test voor de volledige site....

alle midlet java wap of andere coole links of hulp is welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldKlijsen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07-2022
ik heb nu al een tijdje een nokia 6610 en niks als problemen mee gehad maar dit even terzijde.

Mijn vriendin heeft laatst de samsung t100 gekocht.

De beltonen van die samsung zijn 2x zo mooi als die van mijn nokia. En toch zijn het alletwee polyfoon beltonen??!

Waar ik al achter ben gekomen is dat er voor de samsung polyfoon premium beltonen bestaan en is er nu iemand die kan uitleggen wat het verschil is en waarom die dingen niet voor de nokia 6610 bestaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

RonaldKlijsen schreef op 02 februari 2003 @ 15:41:
ik heb nu al een tijdje een nokia 6610 en niks als problemen mee gehad maar dit even terzijde.
Nix terzijde... Ben toch wel benieuwd wat voor problemen je daarmee gehad hebt.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldKlijsen
Moartn schreef op 02 februari 2003 @ 16:06:
[...]

Nix terzijde... Ben toch wel benieuwd wat voor problemen je daarmee gehad hebt.
de eerste maand ging alles op rolletjes. maar toen kreeg ik opeens de melding sim geweigerd. Nokia gebeld, Dutchtone gebeld en uiteindelijk een nieuwe sim kaart gehad van Dutchtone. Helaas zonder resultaat.

Telefoon daarna, na veel moeite opgestuurd naar Nokia en hebben ze er voor mijn de software opnieuw opgezet. Gevolg: alle beltonen en plaatjes en instellingen kwijt.

Toen bleek alles weer goed te werken tot vorige week. Kleur viel weg. Alles zo grijs als een nokia 3210. Dus nu loop ik momenteel met een nokia 6610 zonder kleuren. ben ik vergeten bij te zeggen voordat de kleuren wegvielen knipperde alles. was ik met een spelletje bezig beeld flikkerde en ook de lichten van het toetspad knipperde. ik dacht het zou wel maar ik denk dus nu dat dit een teken is dat alle kleuren binnen enkele dagen wegvalt.

Morgen ga ik naar de winkel en ruil ik hem in voor een samsung s100. Hoop dat ik er meer geluk mee heb

Maar nu heb ik het nog niet gehad over al die foutjes in de software. Niet alleen taalfouten waar ik me eigen aan erg maar ook de chatfunctie is niet goed.

Ik weet niet of ik de enigste ben met problemen?

[ Voor 12% gewijzigd door RonaldKlijsen op 02-02-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldKlijsen
Hier nog een waarschuwing:

als je de nokia 6610 hebt met software versie 4.18 (*#0000#) dan pas maar op als je gebeld wordt terwijl je alles op stil hebt gezet.

Je beltoon gaat gewoon af wanneer er prive vanaf een huistelefoon wordt gebeld.

Heel vervelend voor als je in de klas zit kan ik je vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:12

Ginz

Trek Superfly 5 powered

RonaldKlijsen schreef op 04 February 2003 @ 15:45:

als je de nokia 6610 hebt met software versie 4.18 (*#0000#) dan pas maar op als je gebeld wordt terwijl je alles op stil hebt gezet.

Klink misschien heel vreemd, maar hoeft niet bij elke Nokia 6610 met die SW versie te gebeuren.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldKlijsen
ik hoop dat je gelijk hebt maar ik denk ik laat het even weten
Ginz schreef op 04 February 2003 @ 15:48:
[...]

Klink misschien heel vreemd, maar hoeft niet bij elke Nokia 6610 met die SW versie te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldKlijsen
Ik d8 ik laat het ff weten

Anoniem: 61051

Ik zoek ook een tel, maar zit te twijfelen tussen een 3510i en 6610. mijn voorwaarden(eisen) zijn dat ie kleur,polyfonisch en radio moet hebben wie o wie weet goede alternatieven met zelfde functies.....

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

6610 viel vaak uit en zegt vaak sim geweigerd.

4 weken geleden ding naar MediaMarkt gebracht en op laten sturen
2weken zonder phone gezeten
2 weken geleden weer opgehaald (wat er gefixed was stond er niet bij!)
nu begint hij alweer...
ik heb het ding net 2 weken terug !!

Ik wil een nieuwe.
kan ik beter gewoon weer naar mediamarkt gaan ? of langs een Nokia Service center rijden ?

Anoniem: 30757

1 klein vraagje
is het mogelijk om met
een nokia 6610 een afbeelding te verzenden via infrarood naar een andere nokia 6610
of van eeen nokia 7650 naar een nokia 6610

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik heb het net effe geprobeerd met mijn 6610 met 4.18. En die van mij blijft gewoon stil hoor. Gaat geen beltoon af.

Heb dus met een vaste telefoon naar gsm gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61051

Niemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

De 3510i heeft geen radio als het goed is :) . En ook geen infra rood.
iig effe een offtopic vraagje: Ik heb een ecsk7s5a en bij de specs staat bij Internal I/O Connectors: IR header.

Betekend dit dat ik een IRDA adapter kan kopen van 30 euro die je gewoon op je moederbord kan zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

Ik hoor echt superzacht het geluidje van Nokia zelf, opstarttoontje dan. Maar het is echt bijna niet te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

Ik vroeg me af of iemand wist hoe je bastonen van je ringtone als trilfunctie kan gebruiken?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Ik heb wat gevonden:
4 MIDI Vibra Alert Control
The SP-MIDI standard [4] defines an optional method for vibra alert control using MIDI messages. SPMIDI
content can be composed having synchronized audio and vibra performance. This feature is
supported in Nokia 3510(i), 5100, 6100, 6610, 6650, 6800, 7210, and 7250 products. Vibra control is
defined as melodic MIDI instrument. The vibra control is supported on a melody channel using the
following instrument bank and program numbers:
PROG# BANK# (MSB LSB) PROGRAM NAME Recommended key range (in
3510(i), 5100, 6100, 6610,
6650, 6800, 7210, 7250)
### SFX
125 (7CH) 79H 06H Vibra 50
In Nokia 3510(i), 5100, 6100, 6610, 6650, 6800, 7210, and 7250 implementation, the Note On message
turns vibra on and the Note Off message turns vibra off. Vibra channel is monophonic and only one
note can be rendered at a time. Composers should use the following values for Note On messages:
Note# = 50 and Velocity = 100.
Vibra information must be composed on one melodic MIDI channel. Vibra program selection is done
using a sequence of three consecutive messages on a single channel:
1. Bank select message (Control Change #0) with value Bank# MSB 121 (79H)
2. Bank select message (Control Change #32) with value Bank# LSB 6 (06H)
3. Program Change message with value (Prog#) 125 (7CH)
In SP-MIDI, all channels have defined channel priority. In order to make sure that vibra is always
played (at all polyphony levels), vibra channel should have a high channel priority. Since vibra support
does not reserve any voices from the MIDI synthesizer, vibra notes should not be taken into
consideration in the actual MIP calculation.
The following is a simple procedure for creating SP-MIDI content with vibra information that is
supported at all polyphony levels:
1. Compose SP-MIDI content and generate the MIP message
2. Add vibra information on one free channel
3. Modify the MIP message by a) setting the vibra channel to be the second highest priority channel,
and b) copying the MIP value of the highest (first) priority channel for the vibra channel
Hebben er al mensen op deze manier populaire ringtones gecomponeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

*verboden kick ;) :9 *
ben uberhaupt wel benieuwd of er veel sites zijn met recente midi's erop :?
dwz.. die geschikt zijn voor nokia polyfoon en niet te koop

[ Voor 26% gewijzigd door E-Mile op 02-03-2003 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37760

Anoniem: 61051 schreef op 27 februari 2003 @ 10:19:
Ik zoek ook een tel, maar zit te twijfelen tussen een 3510i en 6610. mijn voorwaarden(eisen) zijn dat ie kleur,polyfonisch en radio moet hebben wie o wie weet goede alternatieven met zelfde functies.....
de 5100

echt super toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

GROOT
toestel
en imo ook niet erg mooi :X

[ Voor 3% gewijzigd door E-Mile op 02-03-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

Anoniem: 42807 schreef op 28 June 2002 @ 16:03:
Mooi toestelletje die 6610! Ik had hem al een tijdje geleden gespot, en waarschijnlijk ga ik hem kopen. Maar vlak voordat deze op de markt komt, wordt er opeens onaangekondigd een nieuw model gelanceerd. Als die nou mooi is en in mijn CARK-91 past én kleuren display heeft >:)
Haha, kwam een oude post tegen in dit topic. En ik heb hem gekocht, er paste geen mooie toestellen in mn CARK-91 :D Echt een aanradertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Laatst online: 09-01 11:04
xychix schreef op 27 februari 2003 @ 10:32:
6610 viel vaak uit en zegt vaak sim geweigerd.

4 weken geleden ding naar MediaMarkt gebracht en op laten sturen
2weken zonder phone gezeten
2 weken geleden weer opgehaald (wat er gefixed was stond er niet bij!)
nu begint hij alweer...
ik heb het ding net 2 weken terug !!

Ik wil een nieuwe.
kan ik beter gewoon weer naar mediamarkt gaan ? of langs een Nokia Service center rijden ?
Ik had dit ook met mijn 6610. (Ook Orange toevallig?) Maaruh ik ben naar de Orange shop gegaan. Verhaal gedaan. Ik wist het al hoe het zat via GoT offcourse. Dus ik blabla: Software problemen. Hun: Geen probleem meneer, we zorgen dat er een nieuwe komt. 4 Dagen later wordt ik gebeld. En jawel er lag een nieuwe klaar. :*)

Via *#0000# kun je zien welke software versie je hebt. Eerst had ik 3,09, die bij mij ook regelmatig mn SIM REJECTED gaf en uit zich ging SMS'en e.d. Nu heb ik software 4,18 en daarmee nog niet echt problemen. Vage klok screensaver (onduidelijk leesbaar) en soms trillend achtergrondbeeld en de rechterkant van het tobotje doet het niet altijd lekker (Soms moet ik hard douwen :?)

Verder zeer tevreden over deze GSM hoor. Kan leuke dingen mee doen via mn IR poort.

Antwoorden op de andere vragen (misschien al gegeven maarja(ben te lui om terug te kijken ;))

1. Als je op je Mobo een IrDA poort heb zitten moet van het merk waar je mobo ook van is een aansluiting hier voor kopen of er zelf een maken.

2. Nee je kunt niet via IrDA van telefoon naar telefoon plaatjes of MIDI files sturen. Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Stinger666 schreef op 04 april 2003 @ 03:03:
[...]
de rechterkant van het tobotje doet het niet altijd lekker (Soms moet ik hard douwen :?)
Wat is een tobotje?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Stinger666 schreef op 04 april 2003 @ 03:03:
soms trillend achtergrondbeeld en de rechterkant van het tobotje doet het niet altijd lekker (Soms moet ik hard douwen :?)

2. Nee je kunt niet via IrDA van telefoon naar telefoon plaatjes of MIDI files sturen. Helaas :(
Het trillende scherm is normaal, dit komt door de lage refreshrate van het scherm. Dit zie je ook alleen maar bij bepaalde achtergronden en als je van de zijkant kijkt.

En wat betreft je tweede punt, ik meen gelezen te hebben in het 6610/7210 topic dat dit wel mogelijk is. Hoe dit precies in zijn werk gaat weet ik niet.
haas schreef op 04 april 2003 @ 08:22:
[...]

Wat is een tobotje?
Wat denk je van een toestsenbordje ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 15:59
Ik heb dit topic (en een ander topic over deze foon) helemaal doorgelezen maar over 1 ding niets kunnen vinden.

Kan de 6610 ook gebruikt worden als modem voor laptop of PDA via IrDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
DarkFlow schreef op 05 april 2003 @ 02:17:
Ik heb dit topic (en een ander topic over deze foon) helemaal doorgelezen maar over 1 ding niets kunnen vinden.

Kan de 6610 ook gebruikt worden als modem voor laptop of PDA via IrDA?
Een vriend van mij gebruikt zijn 7210 in combinatie met zijn (semi) PDA, en zijn laptop. Aangezien de 7210 qua hardware identiek is aan de 6610 moet dat kunnen.

Zodra je de infra-rood van je tel op je pda richt, zou je via GPRS moeten kunnen internetten. een kwestie van instellen.
Moet je ergens nog een "gratis" internet accountje vinden (inbelnummer enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
[quote][Airwolf] schreef op 04 april 2003 @ 08:43:
[...]

Het trillende scherm is normaal, dit komt door de lage refreshrate van het scherm. Dit zie je ook alleen maar bij bepaalde achtergronden en als je van de zijkant kijkt.

[...]

mmm als mijn batterij voor de helft is.... zie ik hem niet trillen maar beetje vaag lijntjes heen en weer lopen van links naar rechts.. dat heeft niks met refresh te maken maar volgens gewoon met powerloos

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Spectaculaire prijsdalingen, nu nog maar € 289. Ik dacht dat-ie tot voor kort nog ong. € 450 kostte, of vergis ik me nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wicher schreef op 05 April 2003 @ 15:17:
Spectaculaire prijsdalingen, nu nog maar € 289. Ik dacht dat-ie tot voor kort nog ong. € 450 kostte, of vergis ik me nu?
Pricewatch?
Nee, je vergist je niet.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:35
Ik heb de 6610 nu ook besteld, bij GSM.NL voor maar 59 euro incl. een Orange Free 20 abbo :9 Ik hoop hem snel binnen te krijgen, ken ik lekker mee ouwehoeren over deze fantastische telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24175

hijs inderdaad erg mooi, maar zit er ook een camera op? of kan ik niet lezen :)
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste