dat dach ik nou ook....

Verwijderd
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
En hoe heet deze dan weer?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ik moet nog zien dan dat-ie ook onder dat nummer wordt uitgebracht.Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 23:08:
Ja hier dan eigenwijs! http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?id=206
Verwijderd
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Meer functionaliteit?!? Kweenie hoor, maar het enige wat de 6610 echt voor heeft is meer kleuren op het schermpje. Verder zie ik niet echt meer functionaliteit...Spyro_the_Dragon schreef op 10 oktober 2002 @ 11:06:
500..... da's best veel vergeleken met een T68i (nu nog 400 zonder abbo, zal nog wel zakken voordat de 6610 er is)
En dan heeft de 6610 aan de ene kant wel wat meer functionaliteit, maar ook niet zo heel veel meer. Maar ik vind de 6610 nog steeds wel de mooiste mobiel die er is op dit moment...
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Kun je beter een PocketPC o.i.d. halen lijkt me. Meer kleurenscherm, meer functionaliteit.Duderuud schreef op 11 oktober 2002 @ 16:45:
Ik vind het ook de mooiste telefoon die (bijna) leverbaar is.
Gisteren nog in een phoneshop nagevraagd, zal ongeveer 400 euro met een Dutchtone allin 40 gaan kosten
Lijkt me wel erg veel...
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 12-10-2002 19:25 ]
632 euro voor een gsm[Airwolf] schreef op 12 oktober 2002 @ 18:03:
Mja, maar zoals ik in het andere topic al zei...
Ik vind hem verschrikkelijk duur.. 632 euro.
Dan wacht ik liever wat langer en neem ik een abbo en heb ik hem voor +/- 300 euro of minder.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
vivacom in "Nieuw: Nokia 6610"Scorperito schreef op 12 oktober 2002 @ 18:39:
ik weet niet waarom jullie door blijven ratelen over die 6** euro hoor, maar in de pricewatch staat de goedkoopste voor +/- 500
ik hoop dat je bedoelt dat de 6610 geen bluetooth heeft, want dat heeft ie namelijk nietGugger schreef op 09 oktober 2002 @ 11:02:
Mwoah, is de 6610 toch mooier, daarbij heeft deze weer geen Bluetooth
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Tuurlijk laten we gelijk 10 bestellen dan maarVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:04:
600 euro is toch wel een goeie deal
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Verwijderd
Volgens mij heeft de Nokia 7210 OOK geen bluetooth. De 6610 en 7210 is technisch identiek, alleen de design van is anders. Dat is wel erg jammer dat die geen bluetooth heeft. Ik vind het toch raar dat Nokia het niet in die telefoon implementeert.Phusebox schreef op 13 oktober 2002 @ 11:29:
[...]
ik hoop dat je bedoelt dat de 6610 geen bluetooth heeft, want dat heeft ie namelijk niet geef mij maar de 7210
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat een aarschen daar bij de Makro, ik zou zeggen: de fik erin!!Phusebox schreef op 17 oktober 2002 @ 22:05:
hoe het zit bij de makro?
ze hadden gehoopt de telefoon te kunnen leveren
niet dus
ter vervanging konden ze me wel een motorola blablabla aanbieden
mijn reactie: nou stop die motorola maar in je aarsch want hier koop ik dus niks meer, verspil een uur van mijn tijd en 10 liter benzine voor deze shit
http://www.xbmcfreak.nl/
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ik heb ook een 5510 gehad, en geen enkel probleem met XP en muziek inladen, moet je ff op de nokia site kijken, dan bij de FAQ op de 'product-page' van de 5510...KroontjesPen schreef op 30 oktober 2002 @ 17:28:
Een jaar geleden kwam er ook een nieuw toestel uit, de 5510.
Opzicht een prima toestel alleen de service viel erg tegen.
Eerst maanden gewacht op een tasje en dan bij voorkeur een die je horizontaal kan gebruiken.
Na 6 mnd eindelijk een verticaal tasje gevonden alleen niet van Nokia.
Dan na m'n overgang op XP geen semi mp3 muziek meer te laden.
Dat is nu geen probleem meer want m'n headset is stuk.
O ja, vergeet ik bijna: is niet los verkrijgbaar.
Na nog geen jaar is m'n toestel voor meer dan de helft niet meer te gebruiken.
Kan nog wel bellen maar dat had ik ook met een goedkoper type gekunt.
Dus wees gewaarschuwd.
Vraag bij aanschaf van een Nokia hoe het zit met dit soort zaken.
/me voor mij geen Nokia meer *
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Paar euro's ???Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 19:14:
Jongens ik heb gisteren die Nokia 6610 gekocht maar het is een brilliant mooi toestel
Lekker easy kleuren schermpje met leuke soundjes erop, vind et wel geinig voor die paar euro's
mzzl
Verwijderd
Verwijderd
Excuse me ??Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 13:26:
Nou ik bel regelmatig dus ik heb een Vodafone500 abo toestel kostte me 279 euro maar ik vind em dat echt wel waard.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 20:51 ]
als je dan ook gelijk vermeld waar je die kabel hebt gekocht help je tenminste nog mensen.
[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 14-12-2002 18:59 ]
39
Verwijderd
Ik denk dat hij bedoelde dat hij ook een 6610 heeft gekocht... anders was het wel een vage opmerking jaHomedisc schreef op 14 december 2002 @ 18:59:
[...]
als je dan ook gelijk vermeld waar je die kabel hebt gekocht help je tenminste nog mensen.
Verwijderd
Ik heb een 7210 en een 7650 en het scherm van de 7210 viel me in de eerste instantie behoorlijk tegen! het is een beetje wazig scherm vergeleken met de 7650 dat een kristalhelder scherm heeft! maargoed ik vind de 7210 weer eenmarz01 schreef op 15 December 2002 @ 00:28:
heb mijn 6610 met een 7650 vergeleken, maar vind het display van de 7650 toch wel mooier (hij is ook groter),
knopjes van 6610 zijn toch wel klein en zitten dicht bij elkaar,
schermverlichting gaat erg snel uit ( dit is volgens mij niet te veranderen, kan alleen schermbeveiliging veranderen)
7650 is veel dikker maar niet veel groter dus dat valt wel mee.
en mijn ir doet het niet , kon dus niet communiceren met de 7650/t68, ( de 7650 kon wel met de t68 comm.) dus dat wordt weer terug naar de winkel(mischien gelijk maar een 7650 nemen
)
DUH !Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 19:26:
[...]
Ik denk dat hij bedoelde dat hij ook een 6610 heeft gekocht... anders was het wel een vage opmerking ja
Verwijderd
Ik begreep het even verkeerd.. zeg dan gelijk waar je dat ding kan kopen man!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 23:20 ]
...gamen blijft leuk...
precies!Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 23:17:
[...]
Ik begreep het even verkeerd.. zeg dan gelijk waar je dat ding kan kopen man!ipv die toffe opmerkingen van je
39
Zou je ons ook willen vertellen waar je die gekocht hebt, is in mijn ogen ook wel aantrekkelijk als je van abo mag wisselenMurphy schreef op 16 December 2002 @ 10:19:
* Doublehomme is sinds zaterdag ook in het bezit van een 6610
Kostte me in totaal €80,- met een abbonementje van Vodafone, €40,- per maand. Duur? Ja, maar ik zit er maar 4 maanden aan vast. Hierna kan ik overstappen op een goedkoper abonnementje.
Het is een mooi bakkie! Mooi kleurendisplay, leuk geluid. Het is wel even wennen
Er zit ook een FM radio in die je ook nog eens over de handsfree kunt zetten, lol!
Hierbij moet je wel je headset aangesloten houden omdat dit ook de FM antenne is.
waar heb je die voor nodig als je infrarood erop hebt ?Homedisc schreef op 16 december 2002 @ 10:36:
[...]
lekker blije bijdehante opmerking
[...]
precies!
-D-Jay- , misschien is het in de toekomst wel handig als je erbij vermeld wat je dan gekocht hebt, aangezien niet iedereen het kan "ruiken" wat je hebt gekocht en 42 euro kon makkelijk ook de prijs zijn van de datakabel.
...gamen blijft leuk...
het frontje geloof ikVerwijderd schreef op 21 December 2002 @ 15:33:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de Nokia 6610 en de Nokia 7210
39
Dat kan de 6610 niet, maar dat boeit mij persoonlijk weinigTekstberichten: aaneengeschakelde SMS-berichten: verzenden en ontvangen van drie berichten, (450) 160+145+145 tekens
Heb ik ook nog niet gezien.Stopwatch, countdown timer
Verwijderd
Is er dan uberhaupt een camera voor beschikbaar ?Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 16:53:
Heeft toevallig iemand ervaring met zoon cameratje dat je op de 6610 kunt aansluiten?? Kwam er namelijk eentje tegen op internet maar ik von 100 euro voor zoon cameratje wel duur.
[ Voor 11% gewijzigd door Attilla op 28-12-2002 17:05 ]
Die heb ik zelf gemaakt, aangezien die camera niet alleen werkt op de 6610, maar ook op meerdere toestellen. (alle die een pop-port hebben)
Vind je hem mooi ? (mooier dan een ander toestel)Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 23:49:
ff beetje off-topic sorry: is de 6100 minder goed dan de 6610?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 01:24 ]
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Verwijderd
Ik weet niet wat jij doet met je toestel dan, maar ik doe die van mij gewoon in mijn spijkerbroek en ik gebruik hem zeer regelmatig, hij is al een maand in mijn bezit en nog geen enkel krasje erop.JustSomeone schreef op 29 december 2002 @ 11:48:
Het display van de 6610 is trouwens wel erg krasgevoelig. Heb hem nu 3 weken en het scherm zit onder de krassen...
[ Voor 76% gewijzigd door barrymel op 30-12-2002 12:32 ]
BarryMel
Verwijderd
BarryMel
39
Dit is al vaak voorbij gekomen:Homedisc schreef op 02 January 2003 @ 15:06:
zijn mensen hier al het gelukt om frontjes van de 7210 op de 6610 te krijgen?
Ik zelf heb de 6610 alleen de zwarte cover met de daarbij behorende knopjes van de 7210 vind ik wat mooier
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq