En na dat hele gedoe met de telefoon (ben nu al iets van 4 a 5x terug geweest bij de Nokia Service Point te Den Haag), geen herkenning meer van de headset voor radio, geluid-issues etc moest ik een paar weken geleden
weer terug, voor de 6de keer.
Het probleem: bij het aanzetten van de telefoon kreeg ik de melding "Contact service" en meer niet

. Ik maar resetten, proberen de phone op te laden, met de headset erin aanzetten maar dat mocht geen oplossing bieden; nog altijd die melding.
Ik dus weer terug naar de Service Point in de stad en de medewerker keek me erg verbaasd aan; hij "kende" het probleem zelf niet (of had het nog niet eerder gezien bij de 6610). Maar goed, hij zei dat het vast wel met een software update te verhelpen moest zijn (en dat terwijl ik al een vrij recente erop had, de v5.52 dacht ik zo). Mag ik mooi 2 uur gaan wachten voordat ie geupdated is; maar ja, je moet er wat voor over hebben en ben dus gaan wandelen met mams.
2 uur verder kom ik terug; komt hij met de melding dat het niet kon verholpen worden

. Hij moest dus opgestuurd worden ter reparatie. Gevolg: nog een extra uur moeten wandelen i.v.m. garantie- / verzekering-issues voor een mogelijke leentelefoon. Toen kreeg ik weer een "vertrouwde" 3310 waarvan ik dacht dat ik hem voorgoed "achter me gelaten had"

.
Moraal van het verhaal? Tja... mijn volgende telefoon wordt waarschijnlijk geen Nokia meer; 'k heb het wel gehad. Ik bedoel; mijn oude 3330 die nu bij mijn moeder is doet na 2 1/2 jaar nog vrolijk z'n ding wat hij moet doen: juist; bellen en bereikbaar blijven. Mijn 6610 was pas 1 jaar oud ofzo... misschien zelfs minder; maar 'k heb wel een 2-jarig abonnement afgesloten... heerlijk.
Hier nog een fotootje ter herinnering van deze trieste "happening".

*Clickable*
edit:
Hahaa... bestaat er toch een phenomeen als toeval?

. Kreeg net een telefoontje van de Service Point dat ik hem "weer" (na twee weken gewacht te hebben) kan ophalen. Nu
hoop ik maar dat alles weer picobello in orde is, geen bugs meer te vinden is en dat mijn "net-uit-de-doos" harde volume terug is. Zoals eerder te lezen is, was het volume van het geluid na een "reparatie" van iets enorm verlaagd, waardoor je niet normaal een gesprek kon voeren terwijl je in de stad aan het lopen was. Terwijl het
voor de "reparatie" wel het geval was... maar goed, toon dat maar eens aan de medewerker

.
[
Voor 16% gewijzigd door
InsjaHH op 21-04-2004 16:19
]