And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Anoniem: 54954
khad een vraagje daarover, bestaat er een java applicatie voor dit ding dat je er een afstandsbediening van kan maken? en zo niet zou dat technisch gezien wel kunnen? lijkt me wel heeel gaaf als dat zou kunnen
kheb btw hier al wel naar gezocht, maar helaas niets gevonden...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 54954 op 07-04-2003 19:13 ]
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Toch jammer dat daar geen radio in zit, kan ik alsnog m'n minidisc speler mee nemen als ik ga hardlopenrik schreef op 07 April 2003 @ 19:15:
Het gekke is dat ze overal de 6610 in de krantjes hebben staan, terwijl de 6100 een stuk lichter, dunner en dus vetter is! Ik heb hem nu een paar maanden en ben echt blij dat ik niet voor de 6610/7210 ben gegaan (vrienden van me hebben die helaas)
Nu neem ik gewoon sleutels en telefoon mee, lekker muziek aan en rennen maar.
Daar sluit ik mij bij aan.Burat schreef op 07 April 2003 @ 19:40:
Ik vind de 6610 al erg klein.. Kleiner wil ik echt niet. Heb pas een 6100 gezien. En ik ben dan weer heel blij dat ik die niet heb genomen
Ik heb nu een 8850 en ben blij dat de 6610 (die deze week bij mij binnen komt) een tikje groter is
Anoniem: 76472
Heb hetzelfde probleem maar dan als mn voicemail belt..op de stilfuncite , krijg ik ook geluidBram schreef op 27 februari 2003 @ 17:32:
[...]
Ik heb het net effe geprobeerd met mijn 6610 met 4.18. En die van mij blijft gewoon stil hoor. Gaat geen beltoon af.
Heb dus met een vaste telefoon naar gsm gebeld.
Anoniem: 34082
Wanneer ik naar die site toe wap dan krijg ik het bericht: Site is te groot om terug te sturen (ofzo)
Bestand is dus 69 kb groot (das groot ja
Maar bestaat er dus een programma waarmee ik die beltoontjes kan omzetten zodat ze wel op m'n telefoon doen, als ik ze dus via infrarood opstuur
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Anoniem: 64144
ik heb juist dezelfde problemen, ook met het toetsenbord en zo en met het scherm en de sim-kaart (ben bij proximus, dus aan Orange zal het niet liggen), heb software versie 3.09Stinger666 schreef op 04 April 2003 @ 03:03:
[...]
Ik had dit ook met mijn 6610. (Ook Orange toevallig?) Maaruh ik ben naar de Orange shop gegaan. Verhaal gedaan. Ik wist het al hoe het zat via GoT offcourse. Dus ik blabla: Software problemen. Hun: Geen probleem meneer, we zorgen dat er een nieuwe komt. 4 Dagen later wordt ik gebeld. En jawel er lag een nieuwe klaar.
Via *#0000# kun je zien welke software versie je hebt. Eerst had ik 3,09, die bij mij ook regelmatig mn SIM REJECTED gaf en uit zich ging SMS'en e.d. Nu heb ik software 4,18 en daarmee nog niet echt problemen. Vage klok screensaver (onduidelijk leesbaar) en soms trillend achtergrondbeeld en de rechterkant van het tobotje doet het niet altijd lekker (Soms moet ik hard douwen)
Verder zeer tevreden over deze GSM hoor. Kan leuke dingen mee doen via mn IR poort.
Antwoorden op de andere vragen (misschien al gegeven maarja(ben te lui om terug te kijken)
1. Als je op je Mobo een IrDA poort heb zitten moet van het merk waar je mobo ook van is een aansluiting hier voor kopen of er zelf een maken.
2. Nee je kunt niet via IrDA van telefoon naar telefoon plaatjes of MIDI files sturen. Helaas
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 64144 op 25-04-2003 18:14 ]
Anoniem: 37193
Kan niet. Is afgeschermd...Anoniem: 54954 schreef op 07 april 2003 @ 19:11:
ik heb dit ding nu in bezit heel leuk dingetje opzich, en heb ook gemerkt dat er dus een infrarood poort opzit.
khad een vraagje daarover, bestaat er een java applicatie voor dit ding dat je er een afstandsbediening van kan maken? en zo niet zou dat technisch gezien wel kunnen? lijkt me wel heeel gaaf als dat zou kunnen
kheb btw hier al wel naar gezocht, maar helaas niets gevonden...
Vertel.
Kan me niet voorstellen dat het afgeschermd is.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Anoniem: 37193
Anoniem: 67455
Anoniem: 39949
Anoniem: 33358
Nu heb ik wel een goedkopere versie gezien van 15 euro alleen werkt deze volgens de site niet met de officiele nokia software.. Iemand wel ervaring hiermee en welke software zou ik dan moeten gebuiken?
Anoniem: 42807
Voor 116 euro (d8 ik) heb ik een Cark-126 bij telecomadvies.nl gekocht. Bijbehorende originele houder had ik al gekregen.Anoniem: 67455 schreef op 03 May 2003 @ 20:07:
Heeft er al iemand een originele carkit voor de 6610? Ik zoek me te pletter maar geen winkel waar ik kom heeft hem. Hij schijnt uit losse onderdelen te bestaan, maar welke??? Wel origineel graag. en de eventuele prijs natuurlijk.
De aansluitingen op de regelkast van de Cark-91 zijn totaal anders dan de Cark-126, behalve de mic en speaker dan.
Ik heb allemaal toffe midi's welke ik probeer te sturen met Nokia Sound Converter. Maar dan moet ik ook telkens die kanalen gaan kiezen. Dat is knap irritant en meestal ben ik ook niet zo blij met hoe het uiteindelijk klinkt op mijn telefoon... als het al een keer werkt.
Dus hoe doen we dat dan slimmer en hoe blijven ze goed klinken en niet gaar.
Verder heb ik ook een vage klok. Ik zie een soort witte horizontale streep en als ik die tegen mijn oogbal druk dan kan ik met geluk de tijd onderscheiden. Is dat normaal?
Ik heb software versie 4.18? Is dat rampsoftware?
Metal up your ass
Vooral te merken met de klok. Ik kan hem wel lezen, maar scherp is anders.
Als je goed kijkt naar t scherm (normaal, dus met kleurenachtergrondje oid) zie je dan ook van die "golfjes"?
Anoniem: 80191
Elke dag krijg ik minstens 5 keer de melding 'simkaart geweigerd'
Mijn softwareversie is V 3.09
Wordt dit probleem verholpen als ik er een nieuwere softwareversie op laat zetten?
De een zegt van wel de ander van niet... jullie ervaringen?
Anoniem: 65654
ik heb btew software versie 4.74
Ja idd waar gehaald... zit namelijk aan dezelfde combo te denken
Anoniem: 82206
Ben ook even gaan zoeken... Goedkoopste bij www.2Call.nl voor 1 jaar € 38. Bij 2 jaar gratis. Hij heeft dus een 2-jarig abonnement neem ik aan.Rekkie schreef op 22 June 2003 @ 21:05:
Ja idd waar gehaald... zit namelijk aan dezelfde combo te denken
Anoniem: 82206
Ligt er aan in welke categorie je valt. Je hebt categorieën van Copper tot Diamond. Afhankelijk van hoeveel je belt. Daar kom je achter door de klantenservice te bellen of gewoon naar de winkel te stappen voor een aanbod.devil-j schreef op 27 juni 2003 @ 13:36:
Ik ga hem waarschijnlijk a.s week ook aanschaffen, ben me 8310 onderhand al zat. Me abbo is al afgelopen dus kan me abbo verlengen en een nieuwe toestel erbij krijgen. Ik heb een abbo bij Orange, iemand die weet hoe duur het kost als ik me abbo voor 2 jaar verleng met 20 euro per maand?
heb een 150 minuten abo van € 22,50
Tijd van werken, tijd van rusten
Anoniem: 55212
edit:
http://www.stuntprijzen.net/frontje.html
laatmaar
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 55212 op 08-08-2003 11:19 ]
Is dit normaal? Of moet ik hiermee terug gaan?
edit: als ik een witte achtergrond er op zet zie ik allemaal kleine grijze puntjes.
[ Voor 17% gewijzigd door martijn007 op 20-08-2003 00:00 ]
Anoniem: 50699
2. IK heb ORANGE SHARE.. kan je een beetje goed wappen op deze telefoon?
3. Hoeveel kb ruimte heb je om dingen op te zetten?
4. Hoe is de kwaliteit van het beeldscherm? Als ik bijvoorbeeld Orange Share gebruik kan ik dan fatsoenlijk en met goede kwaliteit die foto's en dergelijke bekijken?
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 50699 op 21-08-2003 23:26 ]
waarom kan ik met mijn 7650 geen plaatjes sturen naar een 6610
ik kan overgins wel contacten uitwisselen dus er is iig een werkende verbinding
1. Is de kwaliteit van de polyfonische ringtones goed eigenlijk?
> Die is goed, het zijn 'maar' 4 tonen tegelijk maar ik vind het goed genoeg.
2. IK heb ORANGE SHARE.. kan je een beetje goed wappen op deze telefoon?
> Ik heb ook Orange Share en werkt super icm met de 6610 de afbeeldingen zien er scherper uit dan op bijvoorbeeld een T68i.
3. Hoeveel kb ruimte heb je om dingen op te zetten?
> Geen id staat wel op nokia.com
4. Hoe is de kwaliteit van het beeldscherm? Als ik bijvoorbeeld Orange Share gebruik kan ik dan fatsoenlijk en met goede kwaliteit die foto's en dergelijke bekijken> Zeker, verschil met de T68i is alleen dat foto alleen kunnen worden opgeslagen als er een link voor is, je kunt dus bijvoorbeeld het Orange Share Logo niet opslaan.?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 55212 op 22-08-2003 07:56 ]
Iemand een idee?
Krijg ik mijn nieuwe mobiel al eerder?
*grin* Heb ik ook dus. Per 26 september dan. En ik had het ook gevraagd of ik dan pas per September de gsm zou krijgen. Antwoord: Neuh.....die komt wel eerder. Beter want die oude 3310 van mij valt de hele tijd weg.Dennis2925 schreef op 24 August 2003 @ 14:05:
Ik krijg ook een 6610 bij een het verlengen van een telfort abo (100 min, 24 mnd). Deze gaat pas 1 oktober in.
Krijg ik mijn nieuwe mobiel al eerder?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Ik heb het ook gevraagd, en de telefoon krijg ik dus maand eerder (volgende week). Maar opzich vind ik het raar, want je krijgt een telefoon en pas een maand daarna gha je aflossen. Niet dat ik het erg vindtoastingnow schreef op 28 August 2003 @ 10:48:
[...]
*grin* Heb ik ook dus. Per 26 september dan. En ik had het ook gevraagd of ik dan pas per September de gsm zou krijgen. Antwoord: Neuh.....die komt wel eerder. Beter want die oude 3310 van mij valt de hele tijd weg.
Verder heb ik sinds kort een camera erbij, das wel leuk speel goed !
Kon jij eigenlijk nog een kleur kiezen? Of hebben ze standaard de zilvere?Dennis2925 schreef op 28 August 2003 @ 11:15:
[...]
Ik heb het ook gevraagd, en de telefoon krijg ik dus maand eerder (volgende week). Maar opzich vind ik het raar, want je krijgt een telefoon en pas een maand daarna gha je aflossen. Niet dat ik het erg vind
Je kan geen kleur kiezen, je krijg de grijze.toastingnow schreef op 28 August 2003 @ 14:55:
[...]
Kon jij eigenlijk nog een kleur kiezen? Of hebben ze standaard de zilvere?
Ik heb op mijn verlengingscontract aangegeven dat ik een Piano White wil. Nooit geschoten, altijd mis
Heb bu de 6610 eindelijk binnen. Mooie wallpaper
Iemand een idee. Kon er niets over vinden op GoT of google.
Nu zitten alle twee de telefoons dus op elkaar te wachten, als je infrarood aan zet betekend dit dat hij signalen kan ontvangen. Je kan niet zomaaar net als 2 pc's met je 6610's connecten, maar als je bijvoorbeeld een visitekaartje van iemand uit je telefoonboek wilt sturen ga je naar de naam, kiest gegevens, opties, visitekaartje verzenden, via infrarood. Dan moet die andere dus wel eerst zijn ifrarood aanzetten zoals je net zelf beschreef.toastingnow schreef op 19 September 2003 @ 11:35:
Nog een vraagje. Collega en ik proberen elkaars 6610 met elkaar te verbinden. Via menu, connectivity en infra instellen. Alletwee gedaan, maar er komt geen verbinding oid. Tenminste we zien niks gebeuren. Volgens de handleiding moeten compatible gsm's werken, zou moeten werken dus. Hebben het ook met een 7250i geprobeerd, maar helaas....
Iemand een idee. Kon er niets over vinden op GoT of google.
nokia 6610: text/logo moeten wegtoastingnow schreef op 17 September 2003 @ 19:20:
Heb toch nog een vraagje
Heb bu de 6610 eindelijk binnen. Mooie wallpaperMaar er staat NL Telfort doorheen. Zit al 2 uur te zoeken, maar weet nog steeds niet hoe ik die NL Telfort weg kan krijgen
Iemand de oplossing?
sim-pel
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ok, ik snap dat nu, bedankt. Maar een beltoon of een wallpaper kan dus niet?UniCache2 schreef op 19 September 2003 @ 11:42:
[...]
Nu zitten alle twee de telefoons dus op elkaar te wachten, als je infrarood aan zet betekend dit dat hij signalen kan ontvangen. Je kan niet zomaaar net als 2 pc's met je 6610's connecten, maar als je bijvoorbeeld een visitekaartje van iemand uit je telefoonboek wilt sturen ga je naar de naam, kiest gegevens, opties, visitekaartje verzenden, via infrarood. Dan moet die andere dus wel eerst zijn ifrarood aanzetten zoals je net zelf beschreef.
ik heb WAP geactiveerd via My T-Mobile. Nu ga ik naar een adres via 'Diensten', maar staat er op mijn scherm als ik connectie maak '.. via GPRS'.
Betekent dit dat ik op mijn factuur een aparte verrekening krijg voor GPRS, of is dit gewoon WAPpen (en dus belminuten)?
(bij features staat: WAP 1.2.1 Browser (via GRPS or CSD) ...)
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Volgens mij valt dit gewoon onder wap, ik heb orange en daar gaat het gewoon van me belbundel af.Altaphista schreef op 19 September 2003 @ 13:53:
ff een vraagje over WAP/GPRS en T-Mobile:
ik heb WAP geactiveerd via My T-Mobile. Nu ga ik naar een adres via 'Diensten', maar staat er op mijn scherm als ik connectie maak '.. via GPRS'.
Betekent dit dat ik op mijn factuur een aparte verrekening krijg voor GPRS, of is dit gewoon WAPpen (en dus belminuten)?
Wel moet je oppassen met je datalimiet (bij orange dan)
http://www.designyourgoogle.com
dit gaat dus dan via GPRS.. wap is een manier van browsen, GPRS in de verbinding (bv: IE is een browser-http-dus WAP en ADSL/kabel is een connectie-dus GPRS). Dit komt dus appart op je factuur (bedrag per kb)Altaphista schreef op 19 september 2003 @ 13:53:
ff een vraagje over WAP/GPRS en T-Mobile:
Bij 02 kan je een " inbel-verbinding" aanvragen om via je belminuten te wappen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenTheStig op 19-10-2003 17:58 ]
Anoniem: 95275
Het lukt ook al niet via de datakabel, terwijl er wel contact is tussen pc en phone....
(via oxygen en phonemanager)
ligt eraan hoe je de ringtones aanlevert. gewone midi's (wel 4 kanaals) kan je gewoon uploaden en ook multi-kanaals kan je makkelijk aanpassen.BoKToR schreef op 19 oktober 2003 @ 17:57:
Ik heb hier een 6610, waar ik de ringtones naar mijn pc (met IrDA) wil kopieren. Hoe kan ik dit doen? Met de software die ik bij de telefoon heb gekopieerd lukt me het niet. Iemand enig idee?
Heb je al echte poly's, kan je met oxygen ze naar de map zelf kopieren, dan werken ze ook.
Je kan gewoon in je telefoon GPRS wijzigen in GSM, dan gaat het wel van je belminuten af.KarreMania schreef op 19 september 2003 @ 15:35:
[...]
dit gaat dus dan via GPRS.. wap is een manier van browsen, GPRS in de verbinding (bv: IE is een browser-http-dus WAP en ADSL/kabel is een connectie-dus GPRS). Dit komt dus appart op je factuur (bedrag per kb)
Bij 02 kan je een " inbel-verbinding" aanvragen om via je belminuten te wappen.
Heb ook een 6610, met software versie 4.18. Vage is, dat de wallpaper op m'n 'desktop' een beetje trilt, er zitten een soort golfjes achter... Weet iemand wat dit is? Paar pagina's terug dacht een Tweaker dat het aan de softwareversie zou liggen, kan iemand dit bevestigen?
En zo ja, waar kun je de software updaten? En zijn daar kosten aan verbonden?
Of het helpt weet ik niet
Nadat ik afgelopen maand "plotseling"! niet meer naar mijn geliefde radio-mogelijkheid kon luisteren op de 6610 (de headset aansluiten gaf namelijk een "onbekend accessoire" foutmelding aan), heb ik hem langsgebracht bij de Service Point in Den Haag.
Na 4 uurtjes verder gelopen te hebben in de stad (jaja, ik wilde men phone natuurlijk dezelfde dag nog weer terug meenemen
Echter ontdek ik nu drie bugs die bij de software update zijn bij gekomen:
* het radiovolume blijft hangen op een hoog volume-niveau (wat ook niet meer regelbaar is) nadat je de kabel per ongeluk eruit en weer erin stopt... dit echter een paar keer herhalen en het volume kan weer worden geregeld.
* het knopje van de headset kan de "switchen" van de radiokanalen (bookmarks) niet uitvoeren, er gebeurt dus niks en blijft dus op de zelfde zender "hangen"
Misschien wel het irritantste probleem:
* als je de phone op het profiel "stil" instelt (en de settings van het profiel ook gecontroleerd hebt of hij idd geen beltoon laat horen) en je wordt gebeld, blijft hij hardnekkig je leuke ringtone afspelen (ook met andere standaard en niet-standaard ringtones geprobeerd, maar helaas)... terwijl de optie bestaat om hem op "stil" te zetten, wordt je toch gestoord in een klaslokaal / collegezaal / vergaderzaal of weet ik veel waar je niet gestoord wil worden, maar wel bereikbaar zijn
Dit alles is gebeurd nadat mijn software geupdated was naar de volgende versie (vanaf welke versie weet ik helaas niet, wat overigens tog beter was behalve de radio bug):
V4.18
07-12-02
NHL-4U
(c) NMP
Nu vraag ik me ook af, sinds dit iets van 3 weken geleden was... waarom hebben ze in hemelsnaam niet de nieuwste software erop gezet? Sinds ik hier en daar gehoord heb over V4.78 van het jaar 03...
Vreemd, blijkbaar moet ik NOG eens ernaar toe gaan en om V4.78 eisen of nieuwer (en dat de bugs worden opgelost
Sorry voor dit lange essay, maar wilde volledig zijn met alle feitjes en weetjes... Misschien dat er iemand hetzelfde probleem ervaart en/of met de search te vinden zal zijn.
Greetz, InsjaHH.
Typo
[ Voor 3% gewijzigd door InsjaHH op 17-12-2003 16:16 ]
V5.52
19-09-03
NHL-4U
(c) Nokia
ik weet tevens niet of het mag of niet maar zijn er ook sites waar gewoon GRATIS tones/wallpapers/games te downloaden zijn?
ik wil het graag zo omdat ik het toch via IR oversein. ik heb er nu wel een paar maarja je wilt toch wel iets meer
Dat is nuttige informatie, dat zal ik zeker meenemen op een blaadje naar de Service Point, zodat ze in elk geval weten dat ik weet welke versie (hopelijk) de bugs oplost en geen bugs eraan toevoegtJaguar645 schreef op 17 december 2003 @ 16:22:
ik heb sinds eergisteren een Nokia 6610 en bemerk tot op heden geen problemen ermee. dit heb ik aan info over mijn firmware:
V5.52
19-09-03
NHL-4U
(c) Nokia
Waarschijnlijk ga ik morgen even langs of anders a.s. vrijdag. I'll keep you guys posted for the ones who are interested
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Anoniem: 25672
update is gratis bij een officieel nokia support centre, backup wel ff al je gegevens voor de zekerheid.Scorperito schreef op 17 december 2003 @ 16:34:
wat kost zo'n firmware upgrade ?
Ik ben paar maanden terug in Centre rotterdam geweest voor mn lcd reparatie, was een man voor mij die kreeg er 85 euro voor in rekening gebracht. (nokia 8210)Anoniem: 25672 schreef op 17 december 2003 @ 16:36:
[...]
update is gratis bij een officieel nokia support centre, backup wel ff al je gegevens voor de zekerheid.

Anoniem: 25672
auw... daar wordt je idd niet blij van. Ik had toch even navraag gedaan bij het nokia support centre wat de normale procedure is.KarreMania schreef op 17 december 2003 @ 18:21:
[...]
Ik ben paar maanden terug in Centre rotterdam geweest voor mn lcd reparatie, was een man voor mij die kreeg er 85 euro voor in rekening gebracht. (nokia 8210)Vooraf vragen dus
Anoniem: 79582
De golving in de wallpaper op het scherm (of met een spelletje) heeft te maken met het door nokia gebruikte scherm. De n6100, n6610 en n7210 hebbe er iig last van, ik dacht de n5100 ook.
Volgens mij is hier geen software oplossing voor, aangzien het een hardware issue is.
Zoals beloofd, post ik hier de resultaten na een s.u.InsjaHH schreef op 17 december 2003 @ 16:15:
Hey mede-Tweakers...
Heel verhaal, zie een paar posts terug...
Ik heb gewoon een printje gemaakt van mijn post hier op GoT en de winkelier laten lezen / voorlegd wat de bugs waren met V4.18...
Hij heeft er aantekeningen gemaakt en ik kon hem om 17:00u weer ophalen (stond met mijn telefoon al 's morgens vroeg rond uurtje of 10:00u in de winkel; hij was dan ook net open... maar dat ik nog ZO LANG moest wachten

Gecontroleerd welke versie erop stond -> idd, V5.52 was de laatste versie zoals hier al werd gezegd. Alle 3 de bugs zijn hiermee dan ook verholpen. Heb nog wel 1 "ding" ondervonden... de piep-geluidjes van het toetsenbord zijn "vernieuwd", er komt nog een klikje achteraan (persoonlijk vind ik hem niet zo denderend en eerder storend, maar goed... 'k stoor me er niet aan sinds de feature hier gewoon uitstaat
Al tweede minpuntje... sommige mensen kennen de feature niet eens, maar je hebt bijv. voor het resetten van o.a. het gespreksduur (te vinden onder oproep-info) een beveiligingscode (wat standaard 12345 is) nodig, die je zelf ook kunt veranderen. Nu werkte de code wat ik hem had opgegeven niet meer na de s.u... gelukkig kon het "gereset" worden met een speciaal tooltje en *plof*: het staat weer op de standaard-code, zodat je hem weer kunt veranderen
Nu denk je vast, wat heb je in hemelsnaam aan de feature: 'k heb zelf een KPN 120 Belbundel, met dus 120 minuten per maand en met deze feature kan je zelf een beetje bekijken hoeveel minuten (bij sommige uren, maar ok
Al met al weer een lang verhaal, maar dit keer gelukkig een goed einde
De verlichting van het toetsenbord viel laatst de hele tijd uit. Nu gelukkig geen last meer van. Ook geen zin om te laten maken dan ben ik hem minimaal 2 weken kwijt denk ik.
De telefoon loopt vast met wit scherm als ik de kalender uitga
Dat laatste kan ik hopelijk met een software update verhelpen. En ik wil een 6610 frontje in het wit. Kost alleen wel 30 euro? Iemand enig id waar het originele frontje het goedkoopst is?
Ik heb namelijk een van de eerste 6610's en ik weet nog steeds niet of het nou een hardwarematig of software matig probleem is.
Heb verder niet echt last gehad van bugs ofzo, heb em nu dik een jaar en in al die tijd is ie maar 2x vastgelopen.
V3.09
02-10-02
NHL-4U
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Anoniem: 18507
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik wilde er toch even op terugkomen, maar met de laatste versie (v5.52) voor de 6610 heb ik toch gemerkt dat de volume (voor zowel bellen als handsfree speaker als via de headset) veel minder luid is...
Wat als gevolg is dat je mensen niet meer duidelijk kan verstaan als je bijvoorbeeld buiten loopt en auto's voorbij rijden. Voor deze firmware had ik hier helemaal geen last van, op "stand 7" was hij al zo luid dat je buurman/vrouw naast je het gesprek kon volgen... Nu heb ik hem op "stand 10" gezet en nog moet ik moeite doen om iemand duidelijk te verstaan.
Nu was ik laatst ook teruggegaan bij de Nokia winkel in Den Haag en het "probleem" / klacht voorgelegd aan de verkoper; die meldde dat hij al van meerdere klanten deze klacht heeft gehoord. Een klant had zijn 6610 zelfs 2 keer laten opsturen, om als antwoord te krijgen dat er niks aan de hand is volgens de testen bij Nokia.
Ik vroeg ik me af of er meerdere mensen met dit probleem zitten... Voorlopig is er geen nieuwere versie dan v5.52 en ik heb niet zo'n zin om de telefoon op te sturen.
Heeft iemand zoiets toevallig wel gevonden op internet?
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 18507 op 28-01-2004 14:56 . Reden: Dubbel ]
Het staat hier wel bij en ook op de nokia siteNokia 6610 Mobile Phone
The Nokia 6610 combines top looks with winning performance. The most noticeable thing about the handset is its sleek appearance that looks both impressive and soft on the eye. With a full colour display, you can benefit by viewing screens in a bright and concise manner. MMS messaging is featured and means that you will be able to personalise messages with colour images, text and sounds. Polyphonic sounds will gives a richer depth to the phones sound and in-built Java technology means that you will be able to download a range of different games, ringtones or wallpapers, so you can always be having fun.
Worried about the weather, then why not check the temperature with its in-built thermometer?
The currency and measurement converter can be used whilst on your travels abroad. The Nokia 6610 is Tri-Band so you can use it pretty much anywhere in the world.
Bij de Nokia 6610 worden Java™-toepassingen geleverd, waaronder een vooraf geïnstalleerde thermometer, een valuta- en meeteenheidconverter, een portfolio manager en twee spelletjes.
Anoniem: 86363
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Tri-band wereldtelefoon - werkt in drie netwerken op vijf continenten Downloaden van gepersonaliseerde toepassingen via Java™ technologie MMS (multimediaberichten GPRS (General Packet Radio Service) HSCSD (High Speed Data) WAP 1.2.1 Browser (via GRPS of CSD) Geïntegreerde FM-radio Handenvrije luidenspreker Aanpasbare profielen en profielen met een beperkte tijdsduur Polyfonic ringing tones Achtergrond: kleurenafbeelding over het hele scherm Schermbeveiliging: digitale klok Klok, alarmklok Calculator, valuta omrekenen Stopwatch, countdown timer Aansluitopties: IR en kabel |
Volgens mij gaat het hier om de applicatie "Portfolio"; een slechte vertaling dusAnoniem: 86363 schreef op 28 januari 2004 @ 15:01:
Snap er niets van, heb ook geen idee waar de voeler zou moeten zitten. Ik weet iig zeker dat die applicatie niet vooraf geinstalleerd was bij mij. Vreemd...
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Anoniem: 86363
Portfolio vertaald als thermometer?Spider.007 schreef op 28 januari 2004 @ 18:37:
Volgens mij gaat het hier om de applicatie "Portfolio"; een slechte vertaling dus
39 euro bij http://www.stuntprijzen.net/Sky2k schreef op 28 januari 2004 @ 22:12:
Eeet iemand waar je scherm kan vervangen??? Ik heb een kapotte 6610 scherm
VERZENDKOSTEN GRATIS!
bij vooruitbetaling
[ Voor 13% gewijzigd door --Erik-- op 28-01-2004 23:57 ]
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
Maar nu heb ik 2 vragen hierover waarvan ik nog geen antwoorden heb van kunnen vinden:
1. Kun je met behulp van een infarood verbinding naar de pc ook java naar de 6610 verzenden, of heb je daar echt een datakabel voor nodig?
2. Is er al een firmware uitgebracht waardoor je niet meer perce je headset op je 6610 hoeft aan te sluiten om radio te luisteren over de luid speaker?
BlaBlaBla
Ja dat kan, met de bijgeleverde software.Strider schreef op 30 januari 2004 @ 21:24:
Ik heb nu ook een 6610 (tweede hands gekocht).
Maar nu heb ik 2 vragen hierover waarvan ik nog geen antwoorden heb van kunnen vinden:
1. Kun je met behulp van een infarood verbinding naar de pc ook java naar de 6610 verzenden, of heb je daar echt een datakabel voor nodig?
Nee, want het snoer van de headset fungeert als antenne voor het radiosignaal.2. Is er al een firmware uitgebracht waardoor je niet meer perce je headset op je 6610 hoeft aan te sluiten om radio te luisteren over de luid speaker?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
En welke is op dit moment de beste.
BlaBlaBla
1.)wat is de standaard beveiligingscode? (ik kan t nergens vinden in het boekje, en niks intoetsen of 0000 pakt ie niet..:(
2.)als ik nu iemand bel dan ziet hij mij alsof ik anoniem bel, en als iemand mij belt zie ik niet wie dat is...
Op vraag 2 heb ik gevonden dat een debiteller met vodafone 444 kan bellen en dat het daar laten veranderen.. nou is de vraag ik ben een debiteller met kpn waar kan ik het veranderen..:)
Vraag 2 dan maar :sjobiscity schreef op 01 februari 2004 @ 12:54:
goed op vraag 1 heb ik een antwoord voor iedereen met een 6610de beveiligingscode is standaard 12345.
Op vraag 2 heb ik gevonden dat een debiteller met vodafone 444 kan bellen en dat het daar laten veranderen.. nou is de vraag ik ben een debiteller met kpn waar kan ik het veranderen..:)
ff menu 4-2-7
(instellingen ->Oproepinstelling->Indentificatie meezenden !
lijkt wel alsof het vanuit debitel is ingesteld ofzo...
edit: nou ik ben er eindelijk achter je moet 313 bellen, daar krijg je een antwoordapparaat die overigens zo schal klinkt als ik weet niet wat en daar wordt het voor je aangezet..
[ Voor 118% gewijzigd door sjobiscity op 01-02-2004 14:52 ]
Heb ook last van dit probleem, om de een of andere manier maakt ie geen goed contact!Anoniem: 55212 schreef op 16 januari 2004 @ 21:14:
Mijn 6610 begint nu ook 2 nadelen te krijgen.
De verlichting van het toetsenbord viel laatst de hele tijd uit. Nu gelukkig geen last meer van. Ook geen zin om te laten maken dan ben ik hem minimaal 2 weken kwijt denk ik.
Ik heb het verholpen door een stukje plastic (van een snelhechter bijv.) achter het toetsenbordje te leggen (zo precies mogelijk uitknippen).
De toetsjes zijn dan wel een beetje stroef
Ik las dat het toestel nogal een slechte geluidskwaliteit heeft? En zit er standaard een headset bij?
Is dit een verstandige keuze of kan ik voor 't zelfde geld een beter toestel krijgen?