Nokia 6610

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.098 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95275

Ik krijg het maar niet voor elkaar om via wap een operator-logo in te stellen. De telefoon geeft steeds aan dat het saven mislukt is. Kan dit een instelling zijn of iets dergelijks? En wat eraan te doen...
Het lukt ook al niet via de datakabel, terwijl er wel contact is tussen pc en phone....
(via oxygen en phonemanager)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BoKToR schreef op 19 oktober 2003 @ 17:57:
Ik heb hier een 6610, waar ik de ringtones naar mijn pc (met IrDA) wil kopieren. Hoe kan ik dit doen? Met de software die ik bij de telefoon heb gekopieerd lukt me het niet. Iemand enig idee?
ligt eraan hoe je de ringtones aanlevert. gewone midi's (wel 4 kanaals) kan je gewoon uploaden en ook multi-kanaals kan je makkelijk aanpassen.

Heb je al echte poly's, kan je met oxygen ze naar de map zelf kopieren, dan werken ze ook.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

KarreMania schreef op 19 september 2003 @ 15:35:
[...]

dit gaat dus dan via GPRS.. wap is een manier van browsen, GPRS in de verbinding (bv: IE is een browser-http-dus WAP en ADSL/kabel is een connectie-dus GPRS). Dit komt dus appart op je factuur (bedrag per kb)

Bij 02 kan je een " inbel-verbinding" aanvragen om via je belminuten te wappen.
Je kan gewoon in je telefoon GPRS wijzigen in GSM, dan gaat het wel van je belminuten af.

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 08:24

DouweGNL

Ik ben tof.

*kick*
Heb ook een 6610, met software versie 4.18. Vage is, dat de wallpaper op m'n 'desktop' een beetje trilt, er zitten een soort golfjes achter... Weet iemand wat dit is? Paar pagina's terug dacht een Tweaker dat het aan de softwareversie zou liggen, kan iemand dit bevestigen?
En zo ja, waar kun je de software updaten? En zijn daar kosten aan verbonden?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-07 10:11
nokia service points, 1e jaar gratis geloof ik.
Of het helpt weet ik niet

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb recent een upgrade gehad op mn 6610, maar de "golven" blijven. Zover ik begreep kwam dat puur door de lage refresh van het scherm.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 21:32
Hey mede-Tweakers...

Nadat ik afgelopen maand "plotseling"! niet meer naar mijn geliefde radio-mogelijkheid kon luisteren op de 6610 (de headset aansluiten gaf namelijk een "onbekend accessoire" foutmelding aan), heb ik hem langsgebracht bij de Service Point in Den Haag.

Na 4 uurtjes verder gelopen te hebben in de stad (jaja, ik wilde men phone natuurlijk dezelfde dag nog weer terug meenemen B)), ben ik teruggegaan en werd het probleem inderdaad opgelost: ik kon weer naar de radio luisteren :*)

Echter ontdek ik nu drie bugs die bij de software update zijn bij gekomen:

* het radiovolume blijft hangen op een hoog volume-niveau (wat ook niet meer regelbaar is) nadat je de kabel per ongeluk eruit en weer erin stopt... dit echter een paar keer herhalen en het volume kan weer worden geregeld.
* het knopje van de headset kan de "switchen" van de radiokanalen (bookmarks) niet uitvoeren, er gebeurt dus niks en blijft dus op de zelfde zender "hangen"

Misschien wel het irritantste probleem:
* als je de phone op het profiel "stil" instelt (en de settings van het profiel ook gecontroleerd hebt of hij idd geen beltoon laat horen) en je wordt gebeld, blijft hij hardnekkig je leuke ringtone afspelen (ook met andere standaard en niet-standaard ringtones geprobeerd, maar helaas)... terwijl de optie bestaat om hem op "stil" te zetten, wordt je toch gestoord in een klaslokaal / collegezaal / vergaderzaal of weet ik veel waar je niet gestoord wil worden, maar wel bereikbaar zijn :9

Dit alles is gebeurd nadat mijn software geupdated was naar de volgende versie (vanaf welke versie weet ik helaas niet, wat overigens tog beter was behalve de radio bug):

V4.18
07-12-02
NHL-4U
(c) NMP

Nu vraag ik me ook af, sinds dit iets van 3 weken geleden was... waarom hebben ze in hemelsnaam niet de nieuwste software erop gezet? Sinds ik hier en daar gehoord heb over V4.78 van het jaar 03...

Vreemd, blijkbaar moet ik NOG eens ernaar toe gaan en om V4.78 eisen of nieuwer (en dat de bugs worden opgelost :P). Ik bedoel, je betaalt toch een hoop geld voor een (als het goed is) goede, kwalitatieve phone van een (bekend en toch betrouwbaar?) bedrijf als Nokia...

Sorry voor dit lange essay, maar wilde volledig zijn met alle feitjes en weetjes... Misschien dat er iemand hetzelfde probleem ervaart en/of met de search te vinden zal zijn.

Greetz, InsjaHH.

edit:
Typo

[ Voor 3% gewijzigd door InsjaHH op 17-12-2003 16:16 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:36
ik heb sinds eergisteren een Nokia 6610 en bemerk tot op heden geen problemen ermee. dit heb ik aan info over mijn firmware:

V5.52
19-09-03
NHL-4U
(c) Nokia

ik weet tevens niet of het mag of niet maar zijn er ook sites waar gewoon GRATIS tones/wallpapers/games te downloaden zijn?

ik wil het graag zo omdat ik het toch via IR oversein. ik heb er nu wel een paar maarja je wilt toch wel iets meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Jaguar645 schreef op 17 december 2003 @ 16:22:
ik heb sinds eergisteren een Nokia 6610 en bemerk tot op heden geen problemen ermee. dit heb ik aan info over mijn firmware:

V5.52
19-09-03
NHL-4U
(c) Nokia
Dat is nuttige informatie, dat zal ik zeker meenemen op een blaadje naar de Service Point, zodat ze in elk geval weten dat ik weet welke versie (hopelijk) de bugs oplost en geen bugs eraan toevoegt :P

Waarschijnlijk ga ik morgen even langs of anders a.s. vrijdag. I'll keep you guys posted for the ones who are interested 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 13-07 11:33

scorpie

Supra Addict

wat kost zo'n firmware upgrade ?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25672

Scorperito schreef op 17 december 2003 @ 16:34:
wat kost zo'n firmware upgrade ?
update is gratis bij een officieel nokia support centre, backup wel ff al je gegevens voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 25672 schreef op 17 december 2003 @ 16:36:
[...]

update is gratis bij een officieel nokia support centre, backup wel ff al je gegevens voor de zekerheid.
Ik ben paar maanden terug in Centre rotterdam geweest voor mn lcd reparatie, was een man voor mij die kreeg er 85 euro voor in rekening gebracht. (nokia 8210) :r Vooraf vragen dus :P

Anoniem: 25672

KarreMania schreef op 17 december 2003 @ 18:21:
[...]

Ik ben paar maanden terug in Centre rotterdam geweest voor mn lcd reparatie, was een man voor mij die kreeg er 85 euro voor in rekening gebracht. (nokia 8210) :r Vooraf vragen dus :P
auw... daar wordt je idd niet blij van. Ik had toch even navraag gedaan bij het nokia support centre wat de normale procedure is.

Anoniem: 79582

Ter info:

De golving in de wallpaper op het scherm (of met een spelletje) heeft te maken met het door nokia gebruikte scherm. De n6100, n6610 en n7210 hebbe er iig last van, ik dacht de n5100 ook.
Volgens mij is hier geen software oplossing voor, aangzien het een hardware issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
InsjaHH schreef op 17 december 2003 @ 16:15:
Hey mede-Tweakers...

Heel verhaal, zie een paar posts terug... :+
Zoals beloofd, post ik hier de resultaten na een s.u.
Ik heb gewoon een printje gemaakt van mijn post hier op GoT en de winkelier laten lezen / voorlegd wat de bugs waren met V4.18...

Hij heeft er aantekeningen gemaakt en ik kon hem om 17:00u weer ophalen (stond met mijn telefoon al 's morgens vroeg rond uurtje of 10:00u in de winkel; hij was dan ook net open... maar dat ik nog ZO LANG moest wachten 8)7 maar goed, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen).

Gecontroleerd welke versie erop stond -> idd, V5.52 was de laatste versie zoals hier al werd gezegd. Alle 3 de bugs zijn hiermee dan ook verholpen. Heb nog wel 1 "ding" ondervonden... de piep-geluidjes van het toetsenbord zijn "vernieuwd", er komt nog een klikje achteraan (persoonlijk vind ik hem niet zo denderend en eerder storend, maar goed... 'k stoor me er niet aan sinds de feature hier gewoon uitstaat :Y) ).

Al tweede minpuntje... sommige mensen kennen de feature niet eens, maar je hebt bijv. voor het resetten van o.a. het gespreksduur (te vinden onder oproep-info) een beveiligingscode (wat standaard 12345 is) nodig, die je zelf ook kunt veranderen. Nu werkte de code wat ik hem had opgegeven niet meer na de s.u... gelukkig kon het "gereset" worden met een speciaal tooltje en *plof*: het staat weer op de standaard-code, zodat je hem weer kunt veranderen B)

Nu denk je vast, wat heb je in hemelsnaam aan de feature: 'k heb zelf een KPN 120 Belbundel, met dus 120 minuten per maand en met deze feature kan je zelf een beetje bekijken hoeveel minuten (bij sommige uren, maar ok :P) je al gebeld hebt. Zo heb je jezelf een beetje in de hand hoeveel je belt. Iedere keer nadat je een factuur gewoon even resetten en voila :)

Al met al weer een lang verhaal, maar dit keer gelukkig een goed einde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Mijn 6610 begint nu ook 2 nadelen te krijgen.

De verlichting van het toetsenbord viel laatst de hele tijd uit. Nu gelukkig geen last meer van. Ook geen zin om te laten maken dan ben ik hem minimaal 2 weken kwijt denk ik. :>

De telefoon loopt vast met wit scherm als ik de kalender uitga :(

Dat laatste kan ik hopelijk met een software update verhelpen. En ik wil een 6610 frontje in het wit. Kost alleen wel 30 euro? Iemand enig id waar het originele frontje het goedkoopst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Weet iemand of het knipperen van je scherm bij het spelen van spelletjes langer dan 10 min. opgelost is met zo'n firmware update?
Ik heb namelijk een van de eerste 6610's en ik weet nog steeds niet of het nou een hardwarematig of software matig probleem is.
Heb verder niet echt last gehad van bugs ofzo, heb em nu dik een jaar en in al die tijd is ie maar 2x vastgelopen. :)

V3.09
02-10-02
NHL-4U

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18507

Wie heeft er ook geen thermometer op zijn nokia 6610? Bij de specificaties staat het wel als voorgeinstalleerde applicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:23

Sherlock

No Shit

Een thermometer? Nee die heb ik er niet op zitten. Ik heb hem nu ongeveer een jaar.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Ik wilde er toch even op terugkomen, maar met de laatste versie (v5.52) voor de 6610 heb ik toch gemerkt dat de volume (voor zowel bellen als handsfree speaker als via de headset) veel minder luid is...

Wat als gevolg is dat je mensen niet meer duidelijk kan verstaan als je bijvoorbeeld buiten loopt en auto's voorbij rijden. Voor deze firmware had ik hier helemaal geen last van, op "stand 7" was hij al zo luid dat je buurman/vrouw naast je het gesprek kon volgen... Nu heb ik hem op "stand 10" gezet en nog moet ik moeite doen om iemand duidelijk te verstaan.

Nu was ik laatst ook teruggegaan bij de Nokia winkel in Den Haag en het "probleem" / klacht voorgelegd aan de verkoper; die meldde dat hij al van meerdere klanten deze klacht heeft gehoord. Een klant had zijn 6610 zelfs 2 keer laten opsturen, om als antwoord te krijgen dat er niks aan de hand is volgens de testen bij Nokia.

Ik vroeg ik me af of er meerdere mensen met dit probleem zitten... Voorlopig is er geen nieuwere versie dan v5.52 en ik heb niet zo'n zin om de telefoon op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Ik vind het irritant dat er geen normaal ring-ring ringtone opzit.
Heeft iemand zoiets toevallig wel gevonden op internet?

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deleted was dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 18507 op 28-01-2004 14:56 . Reden: Dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nokia 6610 Mobile Phone

The Nokia 6610 combines top looks with winning performance. The most noticeable thing about the handset is its sleek appearance that looks both impressive and soft on the eye. With a full colour display, you can benefit by viewing screens in a bright and concise manner. MMS messaging is featured and means that you will be able to personalise messages with colour images, text and sounds. Polyphonic sounds will gives a richer depth to the phones sound and in-built Java technology means that you will be able to download a range of different games, ringtones or wallpapers, so you can always be having fun.
Worried about the weather, then why not check the temperature with its in-built thermometer?
The currency and measurement converter can be used whilst on your travels abroad. The Nokia 6610 is Tri-Band so you can use it pretty much anywhere in the world.
Het staat hier wel bij en ook op de nokia site
Bij de Nokia 6610 worden Java™-toepassingen geleverd, waaronder een vooraf geïnstalleerde thermometer, een valuta- en meeteenheidconverter, een portfolio manager en twee spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86363

:? Snap er niets van, heb ook geen idee waar de voeler zou moeten zitten. Ik weet iig zeker dat die applicatie niet vooraf geinstalleerd was bij mij. Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand een emailadres van Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
hij heeft geen thermometer hoor.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Tri-band wereldtelefoon - werkt in drie netwerken op vijf continenten 
Downloaden van gepersonaliseerde toepassingen via Java™ technologie 
MMS (multimediaberichten 
GPRS (General Packet Radio Service) 
HSCSD (High Speed Data) 
WAP 1.2.1 Browser (via GRPS of CSD) 
Geïntegreerde FM-radio 
Handenvrije luidenspreker 
Aanpasbare profielen en profielen met een beperkte tijdsduur 
Polyfonic ringing tones 
Achtergrond: kleurenafbeelding over het hele scherm 
Schermbeveiliging: digitale klok 
Klok, alarmklok 
Calculator, valuta omrekenen 
Stopwatch, countdown timer 
Aansluitopties: IR en kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Anoniem: 86363 schreef op 28 januari 2004 @ 15:01:
:? Snap er niets van, heb ook geen idee waar de voeler zou moeten zitten. Ik weet iig zeker dat die applicatie niet vooraf geinstalleerd was bij mij. Vreemd...
Volgens mij gaat het hier om de applicatie "Portfolio"; een slechte vertaling dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spider.007 schreef op 28 januari 2004 @ 18:37:
Volgens mij gaat het hier om de applicatie "Portfolio"; een slechte vertaling dus :)
Portfolio vertaald als thermometer? :P Maar dat is het niet iig, portfolio staat namelijk in hetzelfde rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
met dat programmatje kan je omrekenen
gewoon hele slechte vertaling dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07 22:13
Eeet iemand waar je scherm kan vervangen??? Ik heb een kapotte 6610 scherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Sky2k schreef op 28 januari 2004 @ 22:12:
Eeet iemand waar je scherm kan vervangen??? Ik heb een kapotte 6610 scherm :(
39 euro bij http://www.stuntprijzen.net/ :)

VERZENDKOSTEN GRATIS!
bij vooruitbetaling

[ Voor 13% gewijzigd door --Erik-- op 28-01-2004 23:57 ]

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 07:35
Ik heb nu ook een 6610 (tweede hands gekocht :P ).

Maar nu heb ik 2 vragen hierover waarvan ik nog geen antwoorden heb van kunnen vinden:

1. Kun je met behulp van een infarood verbinding naar de pc ook java naar de 6610 verzenden, of heb je daar echt een datakabel voor nodig?

2. Is er al een firmware uitgebracht waardoor je niet meer perce je headset op je 6610 hoeft aan te sluiten om radio te luisteren over de luid speaker?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Strider schreef op 30 januari 2004 @ 21:24:
Ik heb nu ook een 6610 (tweede hands gekocht :P ).

Maar nu heb ik 2 vragen hierover waarvan ik nog geen antwoorden heb van kunnen vinden:

1. Kun je met behulp van een infarood verbinding naar de pc ook java naar de 6610 verzenden, of heb je daar echt een datakabel voor nodig?
Ja dat kan, met de bijgeleverde software.
2. Is er al een firmware uitgebracht waardoor je niet meer perce je headset op je 6610 hoeft aan te sluiten om radio te luisteren over de luid speaker?
Nee, want het snoer van de headset fungeert als antenne voor het radiosignaal.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 07:35
Waar kun je eigenlijk firmware's downloaden, ik zag er geen op www.nokia.nl staan :)

En welke is op dit moment de beste.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Je kan zelf geen firmware's flashen. Dit kan alleen bij een nokia service point, en ik geloof dat ze dat alleen gratis doen als je nog garantie hebt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 15:19
Ik heb 2 vraagjes,
1.)wat is de standaard beveiligingscode? (ik kan t nergens vinden in het boekje, en niks intoetsen of 0000 pakt ie niet..:(
2.)als ik nu iemand bel dan ziet hij mij alsof ik anoniem bel, en als iemand mij belt zie ik niet wie dat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
goed op vraag 1 heb ik een antwoord voor iedereen met een 6610 :) de beveiligingscode is standaard 12345.

Op vraag 2 heb ik gevonden dat een debiteller met vodafone 444 kan bellen en dat het daar laten veranderen.. nou is de vraag ik ben een debiteller met kpn waar kan ik het veranderen..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:18
sjobiscity schreef op 01 februari 2004 @ 12:54:
goed op vraag 1 heb ik een antwoord voor iedereen met een 6610 :) de beveiligingscode is standaard 12345.

Op vraag 2 heb ik gevonden dat een debiteller met vodafone 444 kan bellen en dat het daar laten veranderen.. nou is de vraag ik ben een debiteller met kpn waar kan ik het veranderen..:)
Vraag 2 dan maar :

ff menu 4-2-7
(instellingen ->Oproepinstelling->Indentificatie meezenden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
Hmm nu krijgen andere nog steeds privenummer in beeld..
lijkt wel alsof het vanuit debitel is ingesteld ofzo...
edit: nou ik ben er eindelijk achter je moet 313 bellen, daar krijg je een antwoordapparaat die overigens zo schal klinkt als ik weet niet wat en daar wordt het voor je aangezet..

[ Voor 118% gewijzigd door sjobiscity op 01-02-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Anoniem: 55212 schreef op 16 januari 2004 @ 21:14:
Mijn 6610 begint nu ook 2 nadelen te krijgen.

De verlichting van het toetsenbord viel laatst de hele tijd uit. Nu gelukkig geen last meer van. Ook geen zin om te laten maken dan ben ik hem minimaal 2 weken kwijt denk ik. :>
Heb ook last van dit probleem, om de een of andere manier maakt ie geen goed contact!
Ik heb het verholpen door een stukje plastic (van een snelhechter bijv.) achter het toetsenbordje te leggen (zo precies mogelijk uitknippen).
De toetsjes zijn dan wel een beetje stroef :o als nieuw, maar het werkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 13-07 22:11
Ik sta op het punt een Nokia 6610 te bestellen i.c.m. een Telfort 200 abbo (kost me eur. 330 voor een jaar). Via de telecomvergelijker op deze keuze gekomen.

Ik las dat het toestel nogal een slechte geluidskwaliteit heeft? En zit er standaard een headset bij?

Is dit een verstandige keuze of kan ik voor 't zelfde geld een beter toestel krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
MetHod schreef op 06 februari 2004 @ 14:08:
Ik sta op het punt een Nokia 6610 te bestellen i.c.m. een Telfort 200 abbo (kost me eur. 330 voor een jaar). Via de telecomvergelijker op deze keuze gekomen.

Ik las dat het toestel nogal een slechte geluidskwaliteit heeft? En zit er standaard een headset bij?

Is dit een verstandige keuze of kan ik voor 't zelfde geld een beter toestel krijgen?
^^

Niemand? Lijkt me dan geen goede keuze ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Arnout op 07-02-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Slechte geluidskwaliteit is b*llshit, maar of er een headset bijzit weet ik niet..

Ik ga mijn 6610 verkopen na het vasthouden van een 6820 (is nog nieteens uit weet ik ;)).
Wat een machine, echt té vet die 6820..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105048

Geluidskwaliteit van de 6610 is juist super. weet niet waar je dat vandaan haalt. De optie tot luidspreker is erg cool. ook om FM-radio te beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Laatst online: 01-06 23:41
Scorperito schreef op 07 februari 2004 @ 18:57:
Slechte geluidskwaliteit is b*llshit, maar of er een headset bijzit weet ik niet..

Ik ga mijn 6610 verkopen na het vasthouden van een 6820 (is nog nieteens uit weet ik ;)).
Wat een machine, echt té vet die 6820..
Bij mijn 6610 zat wel een Headset... wordt volgens mij overal standaard bijgeleverd... (T-Mobile voor zover het van belang is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

SuperKevin schreef op 07 februari 2004 @ 18:59:
[...]

Bij mijn 6610 zat wel een Headset... wordt volgens mij overal standaard bijgeleverd... (T-Mobile voor zover het van belang is)
Ik heb hem van een vriend overgekocht.. hij kon z'n headset niet vinden, zo was het idd, hij wordt er standaard wel bijgeleverd ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Ok, bedankt voor de reakties. Zojuist besteld bij 2call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Typefout? Bij telecomvergelijker en 2call staat die combi namelijk voor 300 euro aangegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
marteltor schreef op 09 februari 2004 @ 00:17:
[...]
Typefout? Bij telecomvergelijker en 2call staat die combi namelijk voor 300 euro aangegeven :)
Dat klopt wel, ik had m'n belgedrag ook opgegeven, vandaar. :)
iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Anoniem: 105048 schreef op 07 februari 2004 @ 18:59:
Geluidskwaliteit van de 6610 is juist super. weet niet waar je dat vandaan haalt. De optie tot luidspreker is erg cool. ook om FM-radio te beluisteren.
Euh.. de geluidskwaliteit van de 6610 is echt niet super hoor. Mijn 3330 had een veel hogere kwaliteit qua geluid. :D

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 08:24

DouweGNL

Ik ben tof.

Spider.007 schreef op 09 februari 2004 @ 10:09:
[...]

Euh.. de geluidskwaliteit van de 6610 is echt niet super hoor. Mijn 3330 had een veel hogere kwaliteit qua geluid. :D
Mjah, maar he is weer beter dan die van mn MT50 en dan van mn vaders 6310i. Ontloopt elkaar allemaal niet zoveel, maar 'slecht' is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

Een kleine vraag mbt tot het verzenden van kleine plaatjes mbv sms
Ik kan op mijn telefoon bij sms wel kiezen voor Opties, Afb. invoegen en dan kan ik kiezen uit 10 standaard Afbsjablonen (zoals het boven in vermeld staat)
Ik wil echter via Infrarood (verbinding werkt prima) wat nieuwe plaatjes in mijn telefoon zetten zodat ik die kan kiezen.

Ik heb 4 programma's geprobeerd: Nokia Suite 5.1, MobiMb, Oxygen2.0 en Logomanger.
Bij al deze programma's kun je plaatjes verzenden en die komen dan in de Gallerij; dit werkt perfect, zo heb ik ook al nieuwe wallpaper in kunnen stellen. Maar bij sms kun je juist weer geen plaatjes invoegen vanuit die gallerij??
Ik gebruik wel het juiste formaat (ik weet dat je geen grote kleurenplaatjes kan verzenden via sms), gewoon een zwartwit gifje van 72x28 pixels van 250bytes

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 15:54

AMDFreak

Intel is zo..

Mar, je moet ook een multimedia (MMS) bericht verzenden he

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mar schreef op 15 februari 2004 @ 19:59:
Een kleine vraag mbt tot het verzenden van kleine plaatjes mbv sms
Gallerijplaatjes (bv jpg of gif) zijn iets anders dan sms-plaatjes. De laatste zijn nog uit de tijd dat MMS nog niet bestond. Ze staan ook alleen in de sms-afbeeldingen map en niet in de gallerij.
Let erop dat voor het versturen van zo'n beeldbericht (via SMS) maar liefst 3 sms-jes in rekening worden gebracht, dus bijna net zoveel of zelfs meer dan voor een MMS. En dat je ze alleen naar Nokia of compatible telefoons kunt versturen (sommige oudere Samsungs ondersteunen de Nokia standaard). MMS is universeel.

[ Voor 32% gewijzigd door Canaria op 15-02-2004 22:39 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik vind de geluidskwaliteit van de telefoon ook niet slecht, maar het geluidsniveau (wanneer die niet op de luidspreker staat) vind ik wel laag. Ik moet wel af en toe mijn best doen om iemand te kunnen verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

AMDfreak en Canaria, bedankt voor de reply. GPRS is (nog) niet geactiveerd op ons bedrijfsaccount, maar gaat binnen enkele maanden wel gebeuren. Dus tot die tijd maar aanklooien met de 10 standaard afb.sjablonen van sms en de paar afb. die ik ontvagen heb via sms (want die kun je wel opslaan en weer gebruiken)
Daarna gewoon over op MMS via gprs

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:46

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb sinds gisteren ook een 6610, van december 2003 via een vriend (hij wilde een Siemens S-55).
Daar kwam ik pas achter nadat ik zijn toestel had gekocht... :/ Ik heb namelijk een S-55 maar vind het toestel niets. Dus aangezien ik altijd Nokia's heb gehad en deze me erg aanstaat ééntje gekocht. Ik zit nu enigzins met het volgende en excuseer als ik ergens niet goed gelezen heb en het antwoord al gegeven is. nl.

Als ik een sms-je verstuur wil ik dat hij automatisch wordt opgeslagen, nu moet ik dat handmatig doen. In het boekje kan ik niets hierover vinden.
Iemand?

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Henry heeft zojuist een software update gehad :D

V 5.52
19-09-03
NHL-4U
(c) Nokia

Dat 2e klikje in het toetsenbord geluid heb ik niet kunnen ontdekken hoor. Of het moet het geluid van de toetsen zelf zijn.

Voor de rest is er weinig veranderd. De balk aan de bovenkant waar tekst in staat is dikker en de instellingen voor geluid word nu met balkjes weergegeven ipv Nivo1, Nivo2 enz.

Nog steeds een prima telefoon :D

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 55212 op 18-03-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF een schop. O-)

Mijn 6610 werkt na de software update nog steeds perfect! Helaas zit mijn toestel na 3 weken gebruik vol met stof. Stof in het toetsenbordmatje, stof achter het display, stof langs het rubber. Ik maak het dan schoon met zo´n doekje dat stof aantrekt maar zelfs dan is het een iritant klusje.

Iemand enig id wat de mooiste/beste manier is om stof te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:54
hoi mensen, sorry voor het kicken van dit topic, maar heb echt een vraagje!

ik heb hier een jad en een jar bestand van een java applet voor deze telefoon,

maaaaarr...... hoe krijg ik deze nu op mijn telefoon, ik heb geen datakabel, of IR dongle

ik heb de bestanden al geupload, en dan ga ik met wap ernaar toe, maar dan ziet hij de bestanden niet,

iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-07 10:52
volgens mij moet je gewoon naar je eigen server serven: bijvoorbeeld http://80.45.23.234/blaat.jad. Als je dit gewoon intoets dan moet het goed gaan. Je benaderd het bestand direct. Dit doe je vervolgens ook met het jar bestand

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
als ik dat doe, krijg ik onbekend bestandsformaat te zien in mijn scherm, mischien een ander ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
m.lammers schreef op 16 april 2004 @ 10:15:
als ik dat doe, krijg ik onbekend bestandsformaat te zien in mijn scherm, mischien een ander ideetje?
Dan is je bestand misschien corrupt. Ik wil het wel ff testen, gooi hier dan de link even neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 19:00

Pogostokje

* twiet *

Klik eens op je eigen link? ;)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
niemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
En na dat hele gedoe met de telefoon (ben nu al iets van 4 a 5x terug geweest bij de Nokia Service Point te Den Haag), geen herkenning meer van de headset voor radio, geluid-issues etc moest ik een paar weken geleden weer terug, voor de 6de keer.

Het probleem: bij het aanzetten van de telefoon kreeg ik de melding "Contact service" en meer niet :/. Ik maar resetten, proberen de phone op te laden, met de headset erin aanzetten maar dat mocht geen oplossing bieden; nog altijd die melding.

Ik dus weer terug naar de Service Point in de stad en de medewerker keek me erg verbaasd aan; hij "kende" het probleem zelf niet (of had het nog niet eerder gezien bij de 6610). Maar goed, hij zei dat het vast wel met een software update te verhelpen moest zijn (en dat terwijl ik al een vrij recente erop had, de v5.52 dacht ik zo). Mag ik mooi 2 uur gaan wachten voordat ie geupdated is; maar ja, je moet er wat voor over hebben en ben dus gaan wandelen met mams.

2 uur verder kom ik terug; komt hij met de melding dat het niet kon verholpen worden 8)7. Hij moest dus opgestuurd worden ter reparatie. Gevolg: nog een extra uur moeten wandelen i.v.m. garantie- / verzekering-issues voor een mogelijke leentelefoon. Toen kreeg ik weer een "vertrouwde" 3310 waarvan ik dacht dat ik hem voorgoed "achter me gelaten had" :(.

Moraal van het verhaal? Tja... mijn volgende telefoon wordt waarschijnlijk geen Nokia meer; 'k heb het wel gehad. Ik bedoel; mijn oude 3330 die nu bij mijn moeder is doet na 2 1/2 jaar nog vrolijk z'n ding wat hij moet doen: juist; bellen en bereikbaar blijven. Mijn 6610 was pas 1 jaar oud ofzo... misschien zelfs minder; maar 'k heb wel een 2-jarig abonnement afgesloten... heerlijk.

Hier nog een fotootje ter herinnering van deze trieste "happening".

Afbeeldingslocatie: http://www.wels.nu/pics/thumbnails/6610_contactservice.jpg
*Clickable*

edit:
Hahaa... bestaat er toch een phenomeen als toeval? B). Kreeg net een telefoontje van de Service Point dat ik hem "weer" (na twee weken gewacht te hebben) kan ophalen. Nu hoop ik maar dat alles weer picobello in orde is, geen bugs meer te vinden is en dat mijn "net-uit-de-doos" harde volume terug is. Zoals eerder te lezen is, was het volume van het geluid na een "reparatie" van iets enorm verlaagd, waardoor je niet normaal een gesprek kon voeren terwijl je in de stad aan het lopen was. Terwijl het voor de "reparatie" wel het geval was... maar goed, toon dat maar eens aan de medewerker :9.

[ Voor 16% gewijzigd door InsjaHH op 21-04-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106823

Het viel me op dat je bij de berichtinstellingen van de tekstberichten kan aangeven of je de berichten via GPRS wilt versturen of niet.

Wat zouden hier de voordelen van zijn?
Volgens mij rekenen ze toch wel die 22 eurocent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Niet online
Bij mijn 6610 is het aan/uit-knopje door de midden gebroken. Hij ging al heel lastig aan en uit, maar nu is het echt een ramp.

Zijn die knopjes bij een nokia-store te halen?
Iemand hetzelfde probleem meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Mijn speakertje (om te ontvangende kant de horen) is stuk. Tenminst in zoverre, dat je het geluid eruit krijgt van een opgeblaasde speaker. Maar ik heb geen zin om 'm op te sturen naar telfort, daar ik er 4 maanden voor heb moeten knokken. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106823

Anoniem: 106823 schreef op 22 april 2004 @ 19:59:
Het viel me op dat je bij de berichtinstellingen van de tekstberichten kan aangeven of je de berichten via GPRS wilt versturen of niet.

Wat zouden hier de voordelen van zijn?
Volgens mij rekenen ze toch wel die 22 eurocent.
Lekker druk forum hier.......

Lamazitten.... kheb al een 6230 gekocht, toch weer een slagje beter dan de 6610 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn 6610 met de nieuwste 5.52 software heeft een raar probleem: als ik word gebeld door iemand die in m'n telefoonboek staat dan komt de naam er niet bij te staan. Ik heb het bij sommige nummers wel en bij andere niet.

Weet iemand of er ook zoiets bestaat als een grote reset ipv een fabrieksinstellingen reset?

En ik vroeg me of er nog meer sites bestaan naast www.koopjessite.nl waar je originele nokia frontjes kunt bestellen. (geen marktplaats.nl)

Ik heb een halfjaar terug een zogenaamd origineel nokia 6610 pearl white frontje gekocht. Het zag er net zo echt uit maar hij paste nooit helemaal goed en er zat teveel verf op het zilveren gedeelte waardoor je scherm niet altijd helemaal zichtbaar was. Ook heb ik nooit geen nokia verpakking gezien. Ben ik genept of is dit gewoon geen officieel frontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:46

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik zoek de tune DO-MI-SO, mijn vriendin had hem er op staan maar door een vage reden is hij "weg". Weet iemand of hij ergens on-line staat waar ik hem kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

i2Paq schreef op 07 juni 2004 @ 20:45:
Ik zoek de tune DO-MI-SO, mijn vriendin had hem er op staan maar door een vage reden is hij "weg". Weet iemand of hij ergens on-line staat waar ik hem kan downloaden?
Volgens mij niet, die heb ik namelijk ook tijd gehad als beltoon want die hoor je altijd :D Na een software update was ie weg :(

Edit:

Ik heb net dit gevonden met google:
http://www.geocities.com/chadiwrx/Nokia_Tones/

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 55212 op 13-06-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108007

Anoniem: 55212 schreef op 06 juni 2004 @ 16:26:
Mijn 6610 met de nieuwste 5.52 software heeft een raar probleem: als ik word gebeld door iemand die in m'n telefoonboek staat dan komt de naam er niet bij te staan. Ik heb het bij sommige nummers wel en bij andere niet.
komt dat nummer gewoon in je beeldscherm of staat er "oproep "
Ik heb een halfjaar terug een zogenaamd origineel nokia 6610 pearl white frontje gekocht. Het zag er net zo echt uit maar hij paste nooit helemaal goed en er zat teveel verf op het zilveren gedeelte waardoor je scherm niet altijd helemaal zichtbaar was. Ook heb ik nooit geen nokia verpakking gezien. Ben ik genept of is dit gewoon geen officieel frontje?
Genept als een Motherfucker ;)

zelfs neppe frontjes zitten tegenwoordig nog in nokia verpakking... en als ie al niet goed sluit weet jij genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108007 schreef op 06 september 2004 @ 16:17:
[...]

komt dat nummer gewoon in je beeldscherm of staat er "oproep "

[...]

Nummer in beeld :)

Genept als een Motherfucker ;)

zelfs neppe frontjes zitten tegenwoordig nog in nokia verpakking... en als ie al niet goed sluit weet jij genoeg
Achteraf denk ik dat je gelijk had maar hij word op koopjessite.nl wel verkocht als een echte.

Maakt ook niet meer uit heb inmiddels een 6230. Niks mis met de 6610 verder maar ik wou gwoon iets beters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:20
Is het met een 6610i ook mogelijk om foto's/beltonen/plaatjes e.d. via infrarood te verzenden? Ik kan op dit moment alleen maar dingen ontvangen, kan alleen maar visitekaartjes verzenden... Is dit mogelijk dit om/aan te zetten of kan het niet? (ik heb weinig kunnen vinden in de handleiding...) Zou iig handig zijn voor data overdracht ;)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:20
Klein schopje :)

Zal Nokia eens mailen, voorzover ik zie in mn tel kan het niet :/

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Het is inderdaad niet mogelijk om die dingen via infrarood te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marccom schreef op 06 september 2004 @ 19:36:
Is het met een 6610i ook mogelijk om foto's/beltonen/plaatjes e.d. via infrarood te verzenden? Ik kan op dit moment alleen maar dingen ontvangen, kan alleen maar visitekaartjes verzenden... Is dit mogelijk dit om/aan te zetten of kan het niet? (ik heb weinig kunnen vinden in de handleiding...) Zou iig handig zijn voor data overdracht ;)
nee.. je kan visite kaartjes sturen via infra rood ;)

voor die andere onzin heb je data kabeltje nodig ( als het goed is )

Anoniem: 110229

Ik kan wel degelijk via infrarood beltonen etc versturen. Zorg ervoor dat je de nieuwste PC suite download

Anoniem: 121479

Het is niet mogelijk om vanaf je telefoon via IR beltonen, plaatjes oid te sturen hoor... Alleen plaatjes versturen met MMS.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb al bijna 2 jaar een 6610. als bijna een van de eerste. Nu dus bijna 2 jaar later valt het me op dat hij nu zo'n 3x per dag uitvalt. Voornamelijk als hij in mijn broekzak zit.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Gunner schreef op 16 september 2004 @ 08:36:
Ik heb al bijna 2 jaar een 6610. als bijna een van de eerste. Nu dus bijna 2 jaar later valt het me op dat hij nu zo'n 3x per dag uitvalt. Voornamelijk als hij in mijn broekzak zit.

zit je frontje en de batterij wel goed op zijn plaatst , dat is meetsal de oorzaak.. dat de bat. een beetje schuift en geen goed contact meer maakt

Anoniem: 110229 schreef op 15 september 2004 @ 19:05:
Ik kan wel degelijk via infrarood beltonen etc versturen. Zorg ervoor dat je de nieuwste PC suite download
leg eens uit... ( pc suite ken ik en heb ik )
hoe verstuur je beltonenen en dergelijke met IR dan ?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 108007 op 16-09-2004 09:23 ]

• Maeslant
  • Laatst online: 17:18
Gunner schreef op donderdag 16 september 2004 @ 08:36:

Bij mij begon dat al na minder dan een jaar. 1 dag voor het verstrijken van de garantie termijn gebeurde het gewoon 10 x op een dag. Dus ik maar even terug en jaar hoor, hij werd opgestuurd.

Inmiddels is hij gemaakt, weet niet wat het was heb volgens mij een andere mee gekregen. Nu gebruikt moeders hem :d

• Arnout
Gunner schreef op donderdag 16 september 2004 @ 08:36:

Even de batterij contactpunten schoonmaken, met alcohol. Je zou ook kunnen proberen de metalen clipjes (die tegen de batterij drukken) wat bij te buigen, maar dit gaat niet altijd goed (vooral als ze een beetje lam zijn). Voorzichtig doen dus en niet te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
InsjaHH schreef op woensdag 21 april 2004 @ 16:14:
Het probleem: bij het aanzetten van de telefoon kreeg ik de melding "Contact service" en meer niet :/. Ik maar resetten, proberen de phone op te laden, met de headset erin aanzetten maar dat mocht geen oplossing bieden; nog altijd die melding.
*gecensureerd gescheld*...

Geweldig, na "maandenlang" (met v5.52) gewoon de phone gebruikt te hebben (en laatste backup nog net voor de zomervakantie was), heb ik van 't weekend WEER die "Contact Service"-error gekregen: geeft geen enkele kick, niet in de lader, niet bij het aanzetten etc. Just like the other time unfortunately :(.

Dit is voor mij alweer de 5de!!! keer dat 'k terug naar het Service Point moet. Slechte dingen komen altijd tegelijkertijd: standaard garantie van 1 jaar is verlopen, eigen risico van de verzekering betalen en ter reparatie opsturen naar Dynafix... gezellig allemaal. Hoorde ik ook nog gezellig, zou hij binnen de garantieperiode alweer kapot zijn gegaan, had 'k zo een nieuw toestel meegekregen van ze.

Daarbij komt ook nog kijken dat ik nummers van familie uit Indonesie dus kwijt ben... nog geen tijd gehad om ze te backuppen. Moraal van 't verhaal: slechte dingen komen altijd onverwachts en zorg ervoor dat je alle nummers die je hebt ook ergens ZWART-OP-WIT opschrijft i.v.m. deze gebeurtenissen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88397

Ik heb op dit moment een nokia 6610, maar er is een probleempje mee! Ik moet hem iedere avond aan de oplader leggen omdat hij zo snel leeg gaat.

Dit komt volgens mij doordat het display altijd blijft branden! En ik kan het maar niet uitzetten! Heeft iemand een id wat ik hiermee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Anoniem: 88397 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:20:
Ik heb op dit moment een nokia 6610, maar er is een probleempje mee! Ik moet hem iedere avond aan de oplader leggen omdat hij zo snel leeg gaat.

Dit komt volgens mij doordat het display altijd blijft branden! En ik kan het maar niet uitzetten! Heeft iemand een id wat ik hiermee kan?
Ik ben bang dat je hiermee terug moet naar de winkel. Wellicht updaten ze de firmware, waarbij dit probleem mee verholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
hmm ik heb nu 2,5 jaar mijn mooie telefoon 6610, maar echt, volgende keer nooit meer zo'n toetssysteem als de 6610: de knopjes worden soms niet meer gepakt, en om met de menuselector naar boven te gaan moet ik keihard drukken. Heb ook het frontje er even afgehaald, maar dat ronde-knopje zeg maar waar je met die toets dan op drukt, is niet meer gevoelig: zelfs daar moet je hard op drukken om nog omhoog te scrollen.

Kan je zoiets nog laten repareren of is het beter een nieuwe te kopen?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 15:49

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

* Effe een klein schopje * >:)

Mijn 6610 heeft v4.74 (geloof ik) en heeft al jaaaren een kein klachtje.
Hij wordt soms wel eens 'wakker' en dan gaat het scherm aan... en na een tijdje weer uit.

Het probleem is dat ik hem wil gaan gebruiken als schakelaar in combinatie met een Velleman kitje (MK160) om mijn PC remote aan te schakelen.
Maar als het scherm ongewenst aan komt schakelt hij en.. ach, je ziet het probleem.

Heeft iemand anders dit probleem ook wel eens (gehad)? en zo ja, wat heb je er succesvol aan kunnen doen?

Is er iets bekend dat een nieuwere firmware specifiek dit probleem aanpakt? (kan nergens een changelog vinden)

[ Voor 3% gewijzigd door Tijgert op 20-09-2005 11:16 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Hallo, ik heb onlangs een 6610 gevonden en vraag mij nu af hoe ik hem volledig kan "formateren"? want er staan nog wat fotos en nummers en info op van de vorige eigenaar en ik weet niet hoe ik alles deftig kan herinstellen.

Kan mij iemand gemakkelijk helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Anoniem: 91491 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:51:
Hallo, ik heb onlangs een 6610 gevonden en vraag mij nu af hoe ik hem volledig kan "formateren"? want er staan nog wat fotos en nummers en info op van de vorige eigenaar en ik weet niet hoe ik alles deftig kan herinstellen.

Kan mij iemand gemakkelijk helpen?
Als je hem hebt gevonden moet je hem niet formateren maar aan de pliesie geven.... |:(

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33384

precies, doe je burgerplicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

er zat toch geen sim kaart meer in...
weet nu iemand een gemakkelijke oplossing voor het formateren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Anoniem: 91491 schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:23:
er zat toch geen sim kaart meer in...
weet nu iemand een gemakkelijke oplossing voor het formateren?
Als je een auto vindt zonder sleutel, dan neem je hem ook gewoon mee? Vinden=afgeven bij de plisie.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste