Hey mede-Tweakers...
Nadat ik afgelopen maand "plotseling"! niet meer naar mijn geliefde radio-mogelijkheid kon luisteren op de 6610 (de headset aansluiten gaf namelijk een "onbekend accessoire" foutmelding aan), heb ik hem langsgebracht bij de Service Point in Den Haag.
Na 4 uurtjes verder gelopen te hebben in de stad (jaja, ik wilde men phone natuurlijk dezelfde dag nog weer terug meenemen

), ben ik teruggegaan en werd het probleem inderdaad opgelost: ik kon weer naar de radio luisteren
Echter ontdek ik nu drie bugs die bij de software update zijn bij gekomen:
* het radiovolume blijft hangen op een hoog volume-niveau (wat ook niet meer regelbaar is) nadat je de kabel per ongeluk eruit en weer erin stopt... dit echter een paar keer herhalen en het volume kan weer worden geregeld.
* het knopje van de headset kan de "switchen" van de radiokanalen (bookmarks) niet uitvoeren, er gebeurt dus niks en blijft dus op de zelfde zender "hangen"
Misschien wel het irritantste probleem:
* als je de phone op het profiel "stil" instelt (en de settings van het profiel ook gecontroleerd hebt of hij idd geen beltoon laat horen) en je wordt gebeld, blijft hij hardnekkig je leuke ringtone afspelen (ook met andere standaard en niet-standaard ringtones geprobeerd, maar helaas)... terwijl de optie bestaat om hem op "stil" te zetten, wordt je toch gestoord in een klaslokaal / collegezaal / vergaderzaal of weet ik veel waar je niet gestoord wil worden, maar wel bereikbaar zijn
Dit alles is gebeurd nadat mijn software geupdated was naar de volgende versie (vanaf welke versie weet ik helaas niet, wat overigens tog beter was behalve de radio bug):
V4.18
07-12-02
NHL-4U
(c) NMP
Nu vraag ik me ook af, sinds dit iets van 3 weken geleden was... waarom hebben ze in hemelsnaam niet de nieuwste software erop gezet? Sinds ik hier en daar gehoord heb over V4.78 van het jaar 03...
Vreemd, blijkbaar moet ik NOG eens ernaar toe gaan en om V4.78 eisen of nieuwer (en dat de bugs worden opgelost

). Ik bedoel, je betaalt toch een hoop geld voor een (als het goed is) goede, kwalitatieve phone van een (bekend en toch betrouwbaar?) bedrijf als Nokia...
Sorry voor dit lange essay, maar wilde volledig zijn met alle feitjes en weetjes... Misschien dat er iemand hetzelfde probleem ervaart en/of met de search te vinden zal zijn.
Greetz, InsjaHH.
edit:
Typo
[
Voor 3% gewijzigd door
InsjaHH op 17-12-2003 16:16
]