Warcraft III: Grote troubleshooting/vragen topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.462 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
ok dat maakt dus niks uit want hij crashed nu dus ook al in het menu :(

kga maar ff opnieuw installeren... :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ok dat maakt dus ook geen kont uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 18:33 schreef FireFoz het volgende:
ok dat maakt dus ook geen kont uit :(
kuch, drivers al geprobeerd ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Woei ik ben ook aant spelen nu.
Alleen 1 probleem...wat is er in godsnaam met dat scrollen aan de hand?

Als ik mijn muis naar de zijkant van het scherm breng schiet het scherm in 1 keer gelijk naar het einde van de map. Met de cursortoetsen is het hetzelfde.

Ik heb de scrollsnelheid al helemaal op het laagste gezet maar dat mag niet baten.

Ik kan dus op geen enkele manier fatsoenlijk scrollen en moet iedere keer op het kleine mapje onderin klikken.

:( :'(

Nog meer mensen met dit probleem?

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29705

ReV3rEnD -> Leuk zo'n slotje, maar hier gaat t continu over de campaign en niet over de skirmish-mode van warcraft3. :(

De campaign heeft me tot nu nog geen problemen opgeleverd, ik vraag me dus af of er hier iemand al skirmish tegen de pc heeft gespeeld??...

Zo niet, wil iemand dat misschien uitproberen, kvoel me op deze manier een behoorlijke looser :+ kheb t al 30x geprobt!!

Kods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReV3rEnD -> kijk dan krijg ik wel een slotje maar geen antwoord...., da's best vervelend |:(

Kods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 12:08

xdc

ik heb al skirmish gespeeld en die doet het wel perfect!
maar de campaign krijg ik telkes die fout melding!

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 19:24 schreef kods2001 het volgende:
ReV3rEnD -> kijk dan krijg ik wel een slotje maar geen antwoord...., da's best vervelend |:(

Kods
1. hou op telkens je naam onder je posts te zetten
2. ik ben [b]geen[/b] mod, itsnows heeft hem gesloten
3. je moet geduld hebben en niet na een half uur schoppen

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skirmish doet t perfect...., maar heb je kunnen winnen??

dat wil ik weten..

"Ik ben even gestopt met het prachtige scenario en probeer een single "costum" game te spelen tegen de computer.

Maar daar is geen beginnen aan: de computer is veel en veel efficienter met het aansturen van zijn legers. Gelijkwaardig opbouwen gaat nog net, maar wanneer er 20 legers verus 20 legers staan, en dan staat de speed op low, ben ik maar op zoek naar mijn eenheden en opdrachten aan t geven, en hij kan zelfs individueel bepaalde bommen ontwijken.

Nu al 30x geprobeerd, en verschillende taktieken gebruikt..., maar geen verschil."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
woei.. the fatal error probleem verholpen :D

Na lang denken wat nou eik het verschil is tussen vanacht en nu, waarom ie het dus nu oppeens niet meer doet en vanavond wel...is...DE WARMTE :D

Mn computer is overgeclocked... dus ik mn computer 100mhz terug clocken, kap van mn kast gehaald en een ventilator er recht op gezet...en tadaa..geen een keer een fatal error meer gehad :+

Ik zit hier op zolder en tis hier minstens 35 graden :(

Maargoed, iedereen die dus die fatal error heeft; Warcraft III is dus blijkbaar nogal gevoelig voor warmte oid :? :p

Probeer het eens zou ik zeggen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da's wel een leuke benadering van dit probleem!!..., maar superlogisch!

Kay, effe nog reageren op ReV3rEnD..., ik wil geen vervelende woordenwisseling opstarten, maar wat is nu het probleem?? Ik heb even de policy doorgenomen, en ik kan daar niks vinden over het plaatsen van je naam aan t einde van je post. Op andere delen van dit forum , harde waren ed heb ik daar nog nooit van gehoord?? En daarnaast was ik niet aan t omhoogschoppen maar wilde ik je duidelijk maken waarom ik hier een nieuw draadje was gestart. Omdat er namelijk meerdere problemen naast elkaar worden gestart, en op wordt gereageerd, en dat er zo onderwerpen niet behandeld worden.

Kay genoeg gezeurd...., ik zal deze keer mijn naam niet onder deze boodschap zetten, maar als je me niet kan uitleggen waarom dat niet gewenst is hier op GoT, zal mijn naam weer onder mijn volgende berichtjes komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 21:41 schreef kods2001 het volgende:
Da's wel een leuke benadering van dit probleem!!..., maar superlogisch!

Kay, effe nog reageren op ReV3rEnD..., ik wil geen vervelende woordenwisseling opstarten, maar wat is nu het probleem?? Ik heb even de policy doorgenomen, en ik kan daar niks vinden over het plaatsen van je naam aan t einde van je post. Op andere delen van dit forum , harde waren ed heb ik daar nog nooit van gehoord?? En daarnaast was ik niet aan t omhoogschoppen maar wilde ik je duidelijk maken waarom ik hier een nieuw draadje was gestart. Omdat er namelijk meerdere problemen naast elkaar worden gestart, en op wordt gereageerd, en dat er zo onderwerpen niet behandeld worden.

Kay genoeg gezeurd...., ik zal deze keer mijn naam niet onder deze boodschap zetten, maar als je me niet kan uitleggen waarom dat niet gewenst is hier op GoT, zal mijn naam weer onder mijn volgende berichtjes komen te staan.
(^_#^(!^@#!

• Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

rechtstreeks uit de faq

en je zei na een half uurtje al dat er niet geantwoord werd, en er is uiteindlijk toch wel geantwoord... |:(

i'll rest my case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

kods2001: je zit fout. Dat staat er wel.
En nu verder ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

of ik kan winnen van de skirimish-mode?!
Ja , wel eerst alles even netjes upgraden.. upgrades kopen in de warmill (orc :P)
Een Rush zit er niet in tegen de computer.

PS. error probleem deels verholpen door een tip van iemand!
Snel op spatie drukken tijdens het opstarten van de game.
Want de error zit in het filmpje , dus snel opstarten en filmpje weg drukken en je kan de campaign ook spelen.
Jammer van het filmpje wel :(
enne een reboot wil ook wel eens helpen. (had al paar dagen niet meer gereboot)

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

winnen van de skirmish mode , op kleine maps , snel alle creeps killen voor het upgraden van je hero.
DAn heeft de tegenstander automatisch een lage level hero.

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

***SPOILER!***

Arg! :( Ik zit in chapter9 van human campaign in dat filmpje dat ie dat zwaard gaat pakken.

En net als ie iets gaat zeggen van Damn those men, en dat ie dat de spirits gaat oproepen ofzo, geeft die game een error:
This application has encountered a critical error:
The file data is corrupt.

Program:C:\Games\Warcraft III\war3.exe
File:Sound\Music\mp3Music\DarkVictory.mp3
Zou het helpen als iemand mij de goede file stuurt? Ik wil natuurlijk wel dat filmpje kijken, want ik neem aan dat er een behoorlijke clou in komt te zitten, dus dat filmpje skippen, is liever geen optie...
Tenzij iemand het ff kan capturen met sound enzo .

***SPOILER***

edit: reinstall al gedaan, maar helpte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die stenen die in het menu neervallen, dat is toch het burning legion? Is dat dezelfde als de undead? want ik ben ze nog niet tegen gekomen, en komt er dan ook nog ene campaign van?

(sorry, dit is de eerste warcraft die ik speel..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39077

Hmm ik kan darkvictory.mp3 ook niet vinden in mijn wc, maaruhm daar ben ik nog nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien laad ie em van de cd :? omdat er in je wc3 dir gene map met sounds staat.

Dan meot ik ff een ander cdtje proberen te bemachtigen...

Heeft niemand anders hierlast van gehad?

edit: op de cd kan ik ook geen map sounds vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58147

Hey all, ik moet dus een review doen van de game maar ik heb geen zin om het helemaal uit te moeten spelen, dus heeft er al iemand cheats ontdekt? Ik heb alle zoekmachines en sites al gehad maar niks gevonden... khoop dat iemand me hier kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op dinsdag 18 juni 2002 09:58 schreef Pinguinmic het volgende:
Hey all, ik moet dus een review doen van de game maar ik heb geen zin om het helemaal uit te moeten spelen, dus heeft er al iemand cheats ontdekt? Ik heb alle zoekmachines en sites al gehad maar niks gevonden... khoop dat iemand me hier kan helpen...
tot nu toe alleen een trainer

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58147

Op dinsdag 18 juni 2002 10:06 schreef aftermath het volgende:

[..]

tot nu toe alleen een trainer
Haaaardstikke bedankt man! Kan ik verder met de review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Op dinsdag 18 juni 2002 07:34 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Misschien laad ie em van de cd :? omdat er in je wc3 dir gene map met sounds staat.

Dan meot ik ff een ander cdtje proberen te bemachtigen...

Heeft niemand anders hierlast van gehad?

edit: op de cd kan ik ook geen map sounds vinden :?
Je hebt cd niet eens nodig om spel te spelen... Maar met de editor kun je alle geluidjes en alle muziekjes luisteren en opslaan. De theme van WC2 kun je daar ook beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op maandag 17 juni 2002 18:39 schreef Fire_escape het volgende:
Woei ik ben ook aant spelen nu.
Alleen 1 probleem...wat is er in godsnaam met dat scrollen aan de hand?

Als ik mijn muis naar de zijkant van het scherm breng schiet het scherm in 1 keer gelijk naar het einde van de map. Met de cursortoetsen is het hetzelfde.

Ik heb de scrollsnelheid al helemaal op het laagste gezet maar dat mag niet baten.

Ik kan dus op geen enkele manier fatsoenlijk scrollen en moet iedere keer op het kleine mapje onderin klikken.

:( :'(

Nog meer mensen met dit probleem?
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:55
Op dinsdag 18 juni 2002 14:30 schreef Fire_escape het volgende:

[..]

Doe alles via de minimap :P .

Serieus, best een lullig probleem :D .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

ik warcraft 3 op allebei me pcs geinstalled, ik doe op de ene: create game en bij de andere join, kan die nix vinden, whats wrong?? welk protocol gebruikt wc3 om te lannen tcp/ip of ipx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 15:01 schreef bajo4life het volgende:
ik warcraft 3 op allebei me pcs geinstalled, ik doe op de ene: create game en bij de andere join, kan die nix vinden, whats wrong?? welk protocol gebruikt wc3 om te lannen tcp/ip of ipx?
als je ze gewoon allebei netjes op je computer hebt staan hoort hij het te doen hoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 14:30 schreef Fire_escape het volgende:

[..]

try reinstall :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845

Op dinsdag 18 juni 2002 15:01 schreef bajo4life het volgende:
ik net getest, 1 bak met XP en 1 met 98SE werkt goed.. tcip/ip en ipx allebei geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
ik dacht dat alles werkte na die patch...kreeg niet meer na 5 minuten die memory fout...maar helaas....ik krijg hem nu gewoon als ik een tijdje bent aant spelen , super iritant..is er al een goede oplossing voor? Misschien dat ik die gemist heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

Nou helaas ik behoor ook tot de ongelukkigen die het "memory not found" errortje krijgen.

vreselijk vervelend zeg hij start niet eens op.

heb alles al geprobeerd patch, nieuwste drivers, ondergeklokt, niets helpt.

en het vreemde is op een andere computer (op mijn werk) met een 2 mb vid kaartje doet hij het wel.

ik heb een p3 866 nvidia geforce ddr 512 mb sdram en win xp.

* digit7722 willuh ook warcraft kunnuh speluh :'(

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Eerder werd gesuggereerd, dat WC3 erg gevoelig was voor warmte. Misschien is het een idee om je pc wat minder over te klokken.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor iedereen die een memory foutmelding krijgt als je WC3 wilt opstarten of als een campaign wilt starten, heb ik hier de ultieme oplossing:

Uninstall al je video codecs zoals nimo codec en divx. Het blijkt dat de filmpjes van WC3 niet helemaal goed werken als je dit hebt geistaleerd Zal vast wel een patch voor komen, maar tot die tijd kun je wel WC3 spelen. Ik heb er tevens geen last van en heb wel divx op mijn comp staan, het is wel de nieuwste versie

Maar probeer het uit zou ik zeggen, bij veel van mijn vrienden doet WC3 het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Help! Het spel draait op mijn TBird 800, 256MB RAM en GF4 Ti4200 niet goed :(.

Het probleem is dat hij regelmatig stottert, zelf in 800x600x16! In 1280x1024x32 gaat het scrollen e.d. nog steeds supervloeiend, maar best vaak staat alles heel even stil om daarna hortend en stotend weer verder te gaan. Dat duurt even, en daarna draait hij weer effe goed, enz enz. Ook tijdens de cutscenes (dus niet de opgenomen filmpies maar gewoon de tussen scenes) is het erg.

Als dit gebeurt is er in ieder geval GEEN sprake van overmatig HD activiteit en mijn cd-rom is ook niet zoekende. Verder heb ik de laatste detonators van nVidia.com en DX 8.1.

Wie heeft een idee? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845

Op dinsdag 18 juni 2002 20:14 schreef draakhoofd het volgende:
Help! Het spel draait op mijn TBird 800, 256MB RAM en GF4 Ti4200 niet goed :(.

Het probleem is dat hij regelmatig stottert, zelf in 800x600x16! In 1280x1024x32 gaat het scrollen e.d. nog steeds supervloeiend, maar best vaak staat alles heel even stil om daarna hortend en stotend weer verder te gaan. Dat duurt even, en daarna draait hij weer effe goed, enz enz. Ook tijdens de cutscenes (dus niet de opgenomen filmpies maar gewoon de tussen scenes) is het erg.

Als dit gebeurt is er in ieder geval GEEN sprake van overmatig HD activiteit en mijn cd-rom is ook niet zoekende. Verder heb ik de laatste detonators van nVidia.com en DX 8.1.

Wie heeft een idee? :'(
heb je een rc5 koe ofzo? of andere dingen die lopen te laggen zoals viruscanners etc alles uitzetten en opnieuw proberen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op dinsdag 18 juni 2002 15:36 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

try reinstall :?
done

:'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 21:27 schreef Fire_escape het volgende:

[..]

done

:'( :(
dat lijkt mij negatief >:)

overnew branden/downloaden dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 20:25 schreef UneXpeCteD het volgende:heb je een rc5 koe ofzo? of andere dingen die lopen te laggen zoals viruscanners etc alles uitzetten en opnieuw proberen :Y)
Het was mijn Sblive (onder XP). Hij wilde namelijk ook niet EAX2 kiezen, hij kon die 'sound provider' niet installeren. Nu heb ik de standaard XP driver, en nu doet hij het perfect op 1600x1200x32 en alles aan :).
Alleen ja, nu heb ik onder XP geen 4 speaker support meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:20
Op dinsdag 18 juni 2002 18:06 schreef Vinzzz het volgende:

[..]

ik dacht dat alles werkte na die patch...kreeg niet meer na 5 minuten die memory fout...maar helaas....ik krijg hem nu gewoon als ik een tijdje bent aant spelen , super iritant..is er al een goede oplossing voor? Misschien dat ik die gemist heb
mja die patch helpt niet altijd, heb ik opgemerkt. Bij mij heeft het iig geholpen maar bij xdc niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 14:56

dwaas

_

mijn computer reboot random in een spelmenu of in het spel of tijdens een filmpje in het spel

sux... ik ga eerst eens die xp patch proberen... en anders om alles uit te zetten zoals virusscanner, koetje, edonkey :+
okeej koetje en edonkey heb ik altijd uit als ik ga spelen :P

eventueel nimo en divx eraf knikkeren en anders heb ik maar pech gehad en dan maar geen warcraft

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28739

ik vind het echt jammer dat er niet zo veel opties zijn as aoe2 anders zou ik het wel vaker spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Op woensdag 19 juni 2002 11:08 schreef dwaas het volgende:
mijn computer reboot random in een spelmenu of in het spel of tijdens een filmpje in het spel
Had ik eerst ook, bij mij bleek het een hitteprobleem te zijn... (niet vreemd met dat weer zoals het de afgelopen 2 dagen was) heb me CPU maar weer teruggeklokt naar originele specs. Nu loopt ie als een zonnetje :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58317

Heb een probleempje en het gaat als volgt...
Start het spel op kreeg mooie intro daarna zwartscherm met alleen mijn witte muispijlt die ik nog kan bewegen,maar verder kan ik niks behalve rebooten. :(
Ik heb pentium 550 128sd ram win98se....
Iemand die me uit deze toestand kan halen?!

ohja bijna vergeten heb crack wel gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 18:06
game is super tof :)

zit alleen vast in orc chpater 5 waar je die basis hebt en de demigod ofzo langskomt :(

ik word gewoon helemaal afgeslacht daar en kan niets doen :'( wie kan mij helpen met dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Is deze error al langs gekomen bij het starten van een game (ik deed epilogue ofzo, allereerste (pre-)missie) en kreeg dit na jump naar windows:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/wc3.jpg

ps. ik zie dat hij wel vaker voorbij is gekomen, maar nog niet echt een oplossing (ik heb die XP-patch voor Q3 + GTA3 al tijden geleden geïnstalleerd)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 19 juni 2002 21:51 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Is deze error al langs gekomen bij het starten van een game (ik deed epilogue ofzo, allereerste (pre-)missie) en kreeg dit na jump naar windows:

[afbeelding]

ps. ik zie dat hij wel vaker voorbij is gekomen, maar nog niet echt een oplossing (ik heb die XP-patch voor Q3 + GTA3 al tijden geleden geïnstalleerd)
Ik had een oplossing gepost maar niemand heeft het vast gelezen.. Maar hier nog een keer :P

Voor iedereen die een memory foutmelding krijgt als je WC3 wilt opstarten of als een campaign wilt starten, heb ik hier de ultieme oplossing:
Uninstall al je video codecs zoals nimo codec en divx. Het blijkt dat de filmpjes van WC3 niet helemaal goed werken als je dit hebt geinstaleerd. Zal vast wel een patch voor komen, maar tot die tijd kun je wel WC3 spelen. Ik heb er tevens geen last van en heb wel divx op mijn comp staan, het is wel de nieuwste versie.

Maar probeer het uit zou ik zeggen, bij veel van mijn vrienden doet WC3 het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Op woensdag 19 juni 2002 11:08 schreef dwaas het volgende:

sux... ik ga eerst eens die xp patch proberen... en anders om alles uit te zetten zoals virusscanner, koetje, edonkey :+
okeej koetje en edonkey heb ik altijd uit als ik ga spelen :P

eventueel nimo en divx eraf knikkeren en anders heb ik maar pech gehad en dan maar geen warcraft
dit heb ik dus ook.. echt ubervaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17387

Vandaag een x gewonnen met skirmish (die andere 14 x ben ik in de pan gehakt) :)

Het was een lange strijd, maar ik heb de juiste taktiek gevonden (ik speel alleen human) : zo snel mogelijk verdedigings-torens bouwen (en die upgraden), zo snel mogelijk ontwikkelen, Hero bouwen (en hem laten vechten tegen slechte tegenstanders) en dan afwachten. Tegen een stuk of 20 goed geplaatste towers kunnen die rakkers niet op. Als hun aanvallen minderen, genadeloos terugslaan. Dat zal ze leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 14:56

dwaas

_

Op woensdag 19 juni 2002 22:52 schreef ugamer het volgende:

[..]

mwja het heeft niets geholpen
khebbum eraf gegooid en grim fandango geïnstalleerd.. die schijnt wel een klassieker te zijn :?

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 19 juni 2002 22:52 schreef ugamer het volgende:

[..]

Weet niet of je XP hebt maar probeer anders je exe files the compatibilty te veranderen.

Rechtermuis knop op alle .exe files (in de wc3 directory) en dan properties (eigenschappen) dan naar Compatibility en dan aanvinken Run this program in compatibility mode. En dan windows 98 of 2000 kiezen (of een andere windows, moet je ze maar allemaal proberen). Nu kun je niet de shortcut gebruiken, als je die wel wilt gebruiken moet je het zelfde doen als met die exe files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op woensdag 19 juni 2002 22:34 schreef thekillerbean het volgende:

[..]

Ik had een oplossing gepost maar niemand heeft het vast gelezen.. Maar hier nog een keer :P

Uninstall al je video codecs zoals nimo codec en divx. Het blijkt dat de filmpjes van WC3 niet helemaal goed werken als je dit hebt geinstaleerd. Zal vast wel een patch voor komen, maar tot die tijd kun je wel WC3 spelen. Ik heb er tevens geen last van en heb wel divx op mijn comp staan, het is wel de nieuwste versie.

Beetje jammere oplossing, kan ik geen DiVX films kijken en WC3 spelen tegelijk :? :(

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 20 juni 2002 00:41 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Beetje jammere oplossing, kan ik geen DiVX films kijken en WC3 spelen tegelijk :? :(
Ik heb Divx er wel op staan, er is een nieuwe versie uit. Dus die kun je misschien wel proberen... En ik denk als WC3 uitkomt dat ze hier wel een patch voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op donderdag 20 juni 2002 10:08 schreef thekillerbean het volgende:

[..]

Ik heb Divx er wel op staan, er is een nieuwe versie uit. Dus die kun je misschien wel proberen... En ik denk als WC3 uitkomt dat ze hier wel een patch voor hebben.
Ik installeer Divx 5.02 Bundle nu ook weer, dan zal het wel Nimo zijn die niet met WC3 samenwerkt, das nog niet zo heel erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Woei, wat een spel. Prachtig. :)
Ik snap er alleen niks van, maar volgens mij is het de moeite waard om daar achter te komen. :9

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 11:09 schreef DataBeest het volgende:
Ik snap er alleen niks van, maar volgens mij is het de moeite waard om daar achter te komen. :9
je snapt er niks van :?

dan moet dit wel je eerste rts zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983

Ik heb helemaal geen last van problemen, het enigste probleem is dat je food maar tot 90 gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 20 juni 2002 11:40 schreef BeuKeR het volgende:
Ik heb helemaal geen last van problemen, het enigste probleem is dat je food maar tot 90 gaat :(
Dit zie ik niet echt als een probleem :) nu moet je juist tacktieser nadenken wat je gaat bouwen... Bij de C&C serie is het alleen "bouw zo veel mogelijk poppetjes en val masaal aan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Op donderdag 20 juni 2002 11:09 schreef DataBeest het volgende:
ga maar eerst de prologue af ;) je komt vanzelf wel meer achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 20 juni 2002 11:13 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

je snapt er niks van :?

dan moet dit wel je eerste rts zijn :)
Mja, idd. Het afgelopen jaar waren het alleen maar shooters.
Maarja, daar komt nu dus verandering in. is verandering in gekomen. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op donderdag 20 juni 2002 10:41 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Ik installeer Divx 5.02 Bundle nu ook weer, dan zal het wel Nimo zijn die niet met WC3 samenwerkt, das nog niet zo heel erg :P
Mmm.. dus net weer Divx 5.02 Bundle geïnstalleerd en wc3 geprobeerd, maar werkt dus niet |:(

Lekker is dat, kan ik geen films kijken + wc3 spelen, of ik moet steeds divx installeren en weer de-installeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2024

SynergY

<Insert title here>

Ik heb pas een vaag probleem met WarCraft 3...

Na het 2de level van dat "monster" ras gaat hij weer terug naar het hoofdmenu en kan je weer opnieuw beginnen met missie 2 :S
Hetzelfde geld voor de Humans alleen dan level 3

VAAG!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Op donderdag 20 juni 2002 12:44 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Mmm.. dus net weer Divx 5.02 Bundle geïnstalleerd en wc3 geprobeerd, maar werkt dus niet |:(

Lekker is dat, kan ik geen films kijken + wc3 spelen, of ik moet steeds divx installeren en weer de-installeren O-)
misschien nog andere codecs ernaast?
zoek even op google naar "Nimo codecs"

dat is een bundle met alle codecs tot nu toe voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26097

Ik heb toen ik windows installeerde alleen Nimo Codec Pack eropgezet en warcraft 3 had geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 09:57
Weet iemand toevallig of Warcraft 3 ook de nieuwe effecten van de nieuwe videokaarten kan gebruiken zoals de geforce 3 en 4 en de Ati 8500 ?

En of het spel ook nog gebruik maakt van speciale geluidseffecten zoals 6 kanaals enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29609

doh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

uh.. welke patchen??

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Op donderdag 20 juni 2002 17:07 schreef -|smr.geasto|- het volgende:
Ik heb versie 1.0.0.4448 maar nou wou ik updaten (tis dus de illegale versie, doh) maar werken die patches wel met de illegale versie ?
en wordt er door die patches ook nog iets verandert aan de moeilijkheidsgraad van skirmish ?
welke patches?
[edit] doh ik was te laat :P[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:58
Dat zijn patches voor de BETA |:( |:( |:( |:( |:(

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Op donderdag 20 juni 2002 17:22 schreef -|smr.geasto|- het volgende:
http://war3pub.net/resources/files/index.php?cat=Update%20Patches
grapjas :D :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Laatst online: 30-05 09:57
Op donderdag 20 juni 2002 17:05 schreef Rick Brands het volgende:
Weet iemand toevallig of Warcraft 3 ook de nieuwe effecten van de nieuwe videokaarten kan gebruiken zoals de geforce 3 en 4 en de Ati 8500 ?

En of het spel ook nog gebruik maakt van speciale geluidseffecten zoals 6 kanaals enzo ?
Niemand die dit weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Op donderdag 20 juni 2002 17:45 schreef Rick Brands het volgende:

[..]

Niemand die dit weet ?
nope soz :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28929

ff een vraagje over een missie

ik zit vast in de orc campaign bij een missie waar je 15000 wood moet hakken. Heeft iemand deze al gehaald ? Dit is echt een zwaar boute missie aangezien ik altijd wordt afgeslacht wanneer ik die goudmijn een eind verderop wil pakken (ik bouw er dan gewoon een stronghold naast(duh))

Weet iemand misschien hoe je met deze missie moet starten? wat je eerst moet maken/trainen? Ik begon altijd met heel veel peons te trainen, en die massaal laten hakken. Magoe dat werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-05 11:50
Leuk spel...

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:13

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 20 juni 2002 20:12 schreef Volo het volgende:

ik zit vast in de orc campaign bij een missie waar je 15000 wood moet hakken. Heeft iemand deze al gehaald ? Dit is echt een zwaar boute missie aangezien ik altijd wordt afgeslacht wanneer ik die goudmijn een eind verderop wil pakken (ik bouw er dan gewoon een stronghold naast(duh))

Weet iemand misschien hoe je met deze missie moet starten? wat je eerst moet maken/trainen? Ik begon altijd met heel veel peons te trainen, en die massaal laten hakken. Magoe dat werkt dus niet.
gewoon met je leger macht die mijn in nemen en dan leger opbouwen en even naar het zuiden gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Op donderdag 20 juni 2002 20:12 schreef Volo het volgende:

Heb met deze missie ook moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35403

Op zaterdag 15 juni 2002 17:21 schreef Metal-Kool4 het volgende:
zeker deze:

[afbeelding]

Die ahd ik in het begin...
Maar daarna nooit meer gehad
Ik krijg af en toe ook deze foutmelding bij het laden van een missie/level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58410

Ik had Warcraft III Beta maar na 5 min. sluitte het spel gewoon af of mijn PC hing en deed niks meer :'(
(ik had XP), lag het meschien aan de versie?, of werkt warIII niet geod onder XP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 23:01 schreef Cyber_Dragon het volgende:
Ik had Warcraft III Beta maar na 5 min. sluitte het spel gewoon af of mijn PC hing en deed niks meer :'(
(ik had XP), lag het meschien aan de versie?, of werkt warIII niet geod onder XP??
1. welkom op GoT :)
2. vermeld altijd ff erbij wat voor systeem je hebt (specs)
3. bij mij werkt het gewoon, al de nieuwe drivers geprobeerd voor je videokaart/moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragbak
  • Laatst online: 26-05 11:13

ragbak

Als ik de Prologue Campain speel, chapter Two speel,

Dan aan het eind als je gewonnen hebt, kom ik gewoon weer
in het begin van het menu terecht.
waar je kan kiesen welke Campain je wil spelen.

Iemand het zelfde probleem ?????

:? :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 20 juni 2002 23:29 schreef ragbak het volgende:
Als ik de Prologue Campain speel, chapter Two speel,

Dan aan het eind als je gewonnen hebt, kom ik gewoon weer
in het begin van het menu terecht.
waar je kan kiesen welke Campain je wil spelen.

Iemand het zelfde probleem ?????

:? :? :? :? :?
Dat is geen probleem :)
je hebt eerst de prologue, daarna kan je 9 missies van humans spelen en ga je over naar de undead (8 missies) en dan de nightelfs (ook 8) en als laatste de orcs (8 :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Op donderdag 20 juni 2002 23:51 schreef -|smr.geasto|- het volgende:

[..]

Dat is geen probleem :)
je hebt eerst de prologue, daarna kan je 9 missies van humans spelen en ga je over naar de undead (8 missies) en dan de nightelfs (ook 8) en als laatste de orcs (8 :?)
Je hebt de volgorde een beetje verkeerd.

Orcs
Human
Undead
Orcs (nu echt)
NightElves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragbak
  • Laatst online: 26-05 11:13

ragbak

Oke thanx man !!!!!

verder met dit gave spel !!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Laatst online: 01-06 12:05

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Hier totaal geen probs met spelen....ook gewoon DivX codecs erop staan.

Prologue (moeilijk...moeilijk) en Humans (1 vervelend level maar ei'k (Mal'Ganis met zijn pest)) zijn uitgespeeld.

Ben normaal gesproken niet zo'n fan van de andere rassen (ook niet in WC1 / WC2 maar toch wel gedaan daar WC3 zo ontiegelijk lang op zich liet w88). En aangezien je bij WC3 meer rassen hebt om campaigns mee te spelen, ga ik me er toch maar aan wagen.

Zal helaas moeten w88 tot na het weekend omdat ik een Catan toernooi heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47312

Heb ook een probleempje, m'n geluid staat nu namelijk op maximaal maar ik hoor nauwelijks iets.
Heb alles gecontrolleerd en het is in ieder geval geen hardware probleem.
Iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 23:54
Ik heb een probleempje met de orcs.. Normaal op het einde van een level krijg ik een scherm met continue of exit campaign.. Alleen bij campaign 2 van de orcs waarna ik die gast gered hebt krijg ik dat scherm niet maar kom meteen bij die stats.. Hij keert wanneer ik dan op OK druk terug naar het hoofdscherm en ik kan niet naar level 3?? Iemand dat ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op vrijdag 21 juni 2002 11:40 schreef devv05 het volgende:
Ik heb een probleempje met de orcs.. Normaal op het einde van een level krijg ik een scherm met continue of exit campaign.. Alleen bij campaign 2 van de orcs waarna ik die gast gered hebt krijg ik dat scherm niet maar kom meteen bij die stats.. Hij keert wanneer ik dan op OK druk terug naar het hoofdscherm en ik kan niet naar level 3?? Iemand dat ook gehad?
lees nou de thread door! Is al duizend keer langsgekomen!!! Ook ongeveer 3 replies boven je :Z

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 10:59 schreef TwenteTerror het volgende:
Heb ook een probleempje, m'n geluid staat nu namelijk op maximaal maar ik hoor nauwelijks iets.
Heb alles gecontrolleerd en het is in ieder geval geen hardware probleem.
Iemand een idee :?
probeer eens direct sound i.p.v eax

hielp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57107

Hier op me werk heb ik hem geinstalleerd op een Compaq 4410 Pressario ..jaja kut pc

config:

Cellie 1,4
256 sdram
40gb hdd
Onboard I815 gfx

Maar als ik het spel speel dan is de muiscontrol vreselijk traag..een delay van 1 sec ofzo....

ligt het aan de I815 chip???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58186

Haha mensen,

Hier wel een probleempje, dus maar goed dat...

Enfin, Warcraft geinstalleerd en geopend. Ging goed tot het moment dat ik iets wilde spelen of een filpie kijken. Geluid goed, gelikte qualiteit etc. Daarna..

krijg ik mijn desktop weer in beeld. Op mijn taakbalk staat dan dat warcraft geopend is. Als ik daar op klik dan schiet warcraft 'omhoog' en weer even geluid (en zwart beeld) maar naar 3 seconden ongeveer krijg ik weer mijn desktop. Gisteravond een paar keer op het even zwarte beeld geklikt met de muis en dan krijg ik soms warcraft. Ga ik dan een missie doen of video bekijken dan "floep" weer mijn desktop.

Nu las ik op website van warcraftr dat er een moeilijkheid zat tussen een AMD processor en een Nvidia kaart. En natuurlijk een patch om het probleem te fixen. Dit heet W2k.AMD fix.reg Maar helaas, dit werkt niet.

De videokaart test kom ik ook niet doorheen. Bij het testen "floept" het beeld weg en komt op de taakbalk "a game in progress". Druk ik daarop krijg ik het o-zo beroemde zwarte scherm en vervolgens de vraag of de test gelukt was. Nee dus.

Nieuwste Nvidiadriver erover gezet maar ook dat biedt geen soelaas.

Systeem:
AMD 1330 athlon
Geforce 2 MX400
256 mb

Wie weet raad!

Taco
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 06:36

M.I.G.

[like an alien]

'k heb topic goed doorgelezen en ben er nog niet uit wat het is.

Spel geinstalleerd op Duron 800, TNT2 32 kaartje, 512 MB. Hier werkt het goed en kan lekker spelen.

Spel geinstalleerd op XP1800+, Geforce III deluxe en 512 DDR. Bij starten van spel filmpje enzo. En dan kom je bij menu en dan zie je die kometen vallen enzo en dan slaat ie vast.

Beide op W2K.

Op internet gezocht en die aanpassing van register voor AMD processoren geprobeerd in combinatie met nVidia kaarten, maar helaas.

Iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op vrijdag 21 juni 2002 12:08 schreef Darkvater het volgende:

[..]

lees nou de thread door! Is al duizend keer langsgekomen!!! Ook ongeveer 3 replies boven je :Z
Owww oke sorrrryyyyy :D :P

Maar ik vind het level waarin je 100 zombies in de stad moet hakken zo moeilijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47312

Op vrijdag 21 juni 2002 12:10 schreef Trancentral het volgende:

[..]

probeer eens direct sound i.p.v eax

hielp bij mij :)
En waar stel ik dat in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

yes , uitgespeeld, nu kan ik me weer concentreren op belangrijkere zaken :)

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Iemand tips voor dat Orcs level waarin je 100 zombies moet slachten voordat die groene aap 100 zombies als volgeling heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58410

hoe quote je????
Rev3rend:
1: bedankt :)
2: waar kan je zien wat voor systeem je hebt?
3: ik heb net een nieuwe 3D kaart gekocht (oude was al best oud)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Laatst online: 30-05 14:03
Op woensdag 19 juni 2002 19:22 schreef SoulFire het volgende:
Heb een probleempje en het gaat als volgt...
Start het spel op kreeg mooie intro daarna zwartscherm met alleen mijn witte muispijlt die ik nog kan bewegen,maar verder kan ik niks behalve rebooten. :(
Ik heb pentium 550 128sd ram win98se....
Iemand die me uit deze toestand kan halen?!

ohja bijna vergeten heb crack wel gebruikt...
Je hebt nieuwe, zo niet DE nieuwste dentonators nodig (als je een nvidia kaart hebt)

je kunt ze downloaden van http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Laatst online: 30-05 14:03
Op vrijdag 21 juni 2002 18:03 schreef devv05 het volgende:
Iemand tips voor dat Orcs level waarin je 100 zombies moet slachten voordat die groene aap 100 zombies als volgeling heeft?
ga met je knights en je hero rondlopen huisjes kapotmaken, als je "die groene aap" tegenkomt, richt dan al je aanvalskracht op hem, als hij dood is, dan gaan de andere vechters van hem er ook vandoor. De groene aap blijft dan een paar minuten weg, en in die tijd kun je een voorsprong opbouwen.

en als je een huisje hebt gemolt, dan gelijk de vilagers vermoorden, voordat ze in undead veranderen.

en natuurlijk alle upgrades voor je knights maken. <--- Belangrijk!

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
2 groepjes van 6 knights rondlopen hacken in dat mission gaat ook vrij hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Gewoon steeds die gast mollen :), ik won geloof ik met 100 - 30 of 40 score. Steeds dat gastje mollen en constant je ridders upgraden en bouwen. Dan ben je eigenlijk klaar.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.