Warcraft III: Grote troubleshooting/vragen topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.491 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-07 17:25

Katwijck1

So little time to spend

Voor de mensen met het beruchte "exception: 0xC0000005.. The memory could not be read"

Ik had dit probleem ook , nadat ik de anti-ailasing (zal wel weer fout gespeld weze)had veranderd van 4 naar 2 (met een Geforce 2 MX400 32 MB) , werkte de campaigns ook. In plaats van alleen de custom game.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Exploring the island of Tsushima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53914

Ja daar heb ik dus ook last van, die Critical error onder Win2k Pro (mn OS)...
Hoe los ik dit op :'( :'( :'(
Deze bedoel ik dus:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~donde190/Warcraft3.jpg

En dan heb ik et niet over 1x dat dit scherm verschijnt na zon gemiddeld 15 minuten gamen, NÉÉ wel 20x elke keer opnieuw als ik WC3 aan het spelen ben hoppa |:(

Iemand een echte TIP? Behalve dat je het ook had, dus iets om et op te lossen plz.

B.v.d.

Sub Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ja, waar verander ik mn anti-aliasing met een nVidia Riva TNT2 :) (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

Ik veranderde dat op deze manier:

rechtermuis op bureaublad -> eigenschappen -> tabblad instellingen -> klik op geavanceerd -> klik dan op het tabblad waar je videokaart's naam staat (bij mij een tabblad met Geforce2MX/MX400 -> vervolgens klikken op aanvullende eigenschappen -> dan op tabblad 3d-inferrentie-instellingen klikken , en kies voor handmatig 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik heb met een TNT2 m64 alleen geen referentie of hoe heet et instellingen :r maarja, ik probeer eerst een paar andere dingetjes, ik kom wel trug op dit onderwerp als dat geen effect heeft.
Thx btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leo2222
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 17:43
Een TNT2 met FSAA :D
Dat ondersteunen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik ben nu bij de Humans: Chapter 6: The Culling...
Alleen wat moet je nou precies doen? Sommige zeggen loop naar het zuidwesten met veel knights, arthas en een paar footmen en destroy dan de huizen, maar als ik attack op de huizen doe krijg ik geen geel handje (dus ik kan de huizen niet destroyen) moet je dan eerst w8en?
En die Mal'Ganis kan je wel doden, maar dan revived ie steeds :Z Dus.. welke mensen moet je doden en hoe houd je mal'ganis tegen, kortom een korte uitleg van de objectives van de missie plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 20:39
Hmmz zelfde probleem met de 0xC000005 error :(
Naja op 2x AA zetten helpt ook niet :(

Ik heb blizzard support al gemaild maar het is zondag he, misschien moeten wat meer mensen naar blizzard mailen en dan werken ze misschien wat sneller eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed idee Squirtle, ik zal het ook eens doen en dan hopen dat ze een patch of iets dergelijks uitbrengen voor ons arme WC3 addicts die onder deze critical error moeten lijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 13:31
Op zondag 07 juli 2002 18:33 schreef -Sub-Zero- het volgende:
Hmm ik ben nu bij de Humans: Chapter 6: The Culling...
Alleen wat moet je nou precies doen? Sommige zeggen loop naar het zuidwesten met veel knights, arthas en een paar footmen en destroy dan de huizen, maar als ik attack op de huizen doe krijg ik geen geel handje (dus ik kan de huizen niet destroyen) moet je dan eerst w8en?
En die Mal'Ganis kan je wel doden, maar dan revived ie steeds :Z Dus.. welke mensen moet je doden en hoe houd je mal'ganis tegen, kortom een korte uitleg van de objectives van de missie plz :)
Als je op 'A' drukt kun je de huizen wel mollen.
En als als Mal vermoord is ie een paar minuten weg, dus kan hij geen mensen vermoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

Er is inmiddels een .reg file beschikbaar bij blizzard , die alle instellingen met betrekking tot video en sound op het laagst zet , en de refresh rate op 60 Hz. Op deze manier kun je dan stukje bij beetje al je instellingen opschroeven (van low naar medium en naar high)

Bij mij werkt het met FSAA 2x , alleen ik kan geen 1024x768 , want dan krijg ik weer die error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier werkt het ook.
M'n RefreshRate stond trouwens eerst op 85 Hz (19")
Nu op 60, en ook geregged, werkt prima aardig goede textures/quality en snel!
Ik kan nu tenminste de letters lezen onder de naam van je character :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 05-07 23:46

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik heb die critical error dus ook in win2k, tis gewoon GAY :(
ik kan doen wat ik wil error komt er toch op random..soms game ik 1.5 uur..soms crasht ie na 30 seconden.
Blizzard moet dit gewoon fixen ipv met nep oplossingen komen.
ik ga dat spel gvd nie in 640x480 draaien omdat zij nie kennuh programmeren.(btw alles laag werkt bij mij NIET) Zet dan niet win2k compatible op die doos.

je merk et.. * Max|Burn is pissed off

soz voor flamen maar ..im fed up ;(

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43466

Op vrijdag 05 juli 2002 18:45 schreef Okyah het volgende:
maar hoe zit t nou met de cheats. Bergens iets goeds gevonden, maar heeft iemand nu al een leuke "glittering prizes" cheats ofzo :) ?
Maar hijs erg vet en mooi en loopt echt vet goed, op een geforce 2 met 1024*768@32bit met FSAA 2x vet goed :)
En op mn Geforce 4 :9~
isset hlemaal geweldig :) alles vet hoog en FSAA4 etc.
:)
Dan ben je toch echt zielig gaat meteen om cheats vragen met cheats is een spel niet leuk meer man wees een vent en speel eerst zonder cheats dat spel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 07:31

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Cheats:

iseedeadpeople - hele kaart open
whosyourdaddy - units onsterfelijk en tegenstander met 1 klap dood
allyourbasearebelongtous - instant win
somebodysetusupthebomb - instant loss.

Voor de liefhebber. Maar dit verpest echt je spelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59688

Damn Warcraft III verziek je er echt mee.
Bij sommige spellen is het wel leuk om te kloten (GTA III puur om een beetje mee te kloten)...
Maar verders, cheaten is ziek. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

elk spel verziek je met cheats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26987

whueelp !

ik heb dus ook al een probleempje..
de FMV's doen het niet.

voor de rest draait het voortreffelijk.
maar ik zou die filmpjes toch best leuk vinden.. (da's toch de reward voor het uitspelen vaak, en bij Blizzard zijn ze altijd puik :)

ik draai win2k
athlon 750 met GeForce en SBlive.
en het ZOU moeten werken.

ik vermoed eigenlijk dat ik erges een stukje software mis. maar dat vind ik wel vaag.
dus als iemand een suggestie heeft voor de software..

graag !

bvd
Lamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

heb het een keer eerder ge-post maar hier nog een keer:

Uninstall al je video codecs zoals nimo codec en divx. Het blijkt dat de filmpjes van WC3 niet helemaal goed werken als je dit hebt geistaleerd Zal vast wel een patch voor komen, maar tot die tijd kun je wel WC3 spelen. Ik heb er tevens geen last van en heb wel divx op mijn comp staan, het is wel de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26987

Tnx.
dat hielp

bij mij moest ik de quicktime zooi eruit gooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28374

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik draai Warcraft III op een Thunderbord 1200, A7A266 moederbord met 256 MB DDR geheugen en een Creative GeForce 4 Ti4600 videokaart. Zou toch als een zonnetje moeten draaien zou je zeggen. Om de een of andere reden wil het niet soepel lopen. Zodra er een aantal units in m'n scherm lopen die flink actief zijn gaat het fout en daalt het aantal fps drastisch naar beneden.

Ik heb al diverse instellingen geprobeerd, maar niets haalt uit. Zelf op 800 x 600 - 16 bits - low detail doet hij dit.

Met andere spellen heb ik geen probleem.

Iemand dezelfde problemen of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Op donderdag 11 juli 2002 19:09 schreef bouncin-j het volgende:
ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik draai Warcraft III op een Thunderbord 1200, A7A266 moederbord met 256 MB DDR geheugen en een Creative GeForce 4 Ti4600 videokaart. Zou toch als een zonnetje moeten draaien zou je zeggen. Om de een of andere reden wil het niet soepel lopen. Zodra er een aantal units in m'n scherm lopen die flink actief zijn gaat het fout en daalt het aantal fps drastisch naar beneden.

Ik heb al diverse instellingen geprobeerd, maar niets haalt uit. Zelf op 800 x 600 - 16 bits - low detail doet hij dit.

Met andere spellen heb ik geen probleem.

Iemand dezelfde problemen of een oplossing?
misschien nieuwe driver instaleren? Ik heb een 850 met GeForce 4 Ti4400 en ik draau het op 1024x768 en alles op high. En alles loopt zeer soepel. Dus het zou om jouw computer ook geen problemen moeten leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Vraagje, zodra ik een tijdje W3 aan het spelen ben gaan m'n beeld heel erg trillen en beginnen de randen van het scherm te golven. Dit is een probleem dat op de site van blizzard beschreven staat en als mogelijke oplossing wordt gegeven de refreshrate van je monitor te verlagen. Dit werkt bij mij niet echt, maar dat doet er ff niet toe. Mijn vraag is of dit echt een probleem met W3 is, het punt is namelijk dat dat trillen door gaat ook nadat ik W3 heb afgesloten, het stopt pas weer als ik de computer uit heb gezet en dan weer aan. Wat ook opvallend is is dat ik er pas sinds vandaag last van heb, net nu ik een nieuwe videokaart heb geïnstalleerd, ik ben van een Matrox G200 naar een GForce 2 MX400 gegaan. Opzich een mooie upgrade voor mij, want W3 speelt nu op hogere settings een stuk soepeler, maar als dat trillen geen W3 issue is, is er misschien iets mis met de kaart. Hebben andere ook last van dat trillen en blijft het bij jullie ook nadat je W3 hebt afgesloten?

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11750

Op donderdag 11 juli 2002 20:25 schreef RickN het volgende:
Vraagje, zodra ik een tijdje W3 aan het spelen ben gaan m'n beeld heel erg trillen en beginnen de randen van het scherm te golven. Dit is een probleem dat op de site van blizzard beschreven staat en als mogelijke oplossing wordt gegeven de refreshrate van je monitor te verlagen. Dit werkt bij mij niet echt, maar dat doet er ff niet toe. Mijn vraag is of dit echt een probleem met W3 is, het punt is namelijk dat dat trillen door gaat ook nadat ik W3 heb afgesloten, het stopt pas weer als ik de computer uit heb gezet en dan weer aan. Wat ook opvallend is is dat ik er pas sinds vandaag last van heb, net nu ik een nieuwe videokaart heb geïnstalleerd, ik ben van een Matrox G200 naar een GForce 2 MX400 gegaan. Opzich een mooie upgrade voor mij, want W3 speelt nu op hogere settings een stuk soepeler, maar als dat trillen geen W3 issue is, is er misschien iets mis met de kaart. Hebben andere ook last van dat trillen en blijft het bij jullie ook nadat je W3 hebt afgesloten?
de- en her- installeer ff je monitor en Detonator drivers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PFFF !! Ik heb echt genoeg van die errortjes van Blizzard en WC3...
Wordt maar eens tijd voor een nieuwe patch :'(
Dit sucked HARD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Zeur niet. Blizzard rulez. Ze doen naar mijn weten nooit wat fout en weten hun zaakjes goed te regelen.
En de meeste die problemen met WC3 hebben, die hebben of hun comp overgeclocked of de illegale versie.
Dus mondje dicht :X en niet zeuren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11

NoTimeRemains

I know

kut ik heb die error dus ook en ik heb de originele versie!!!!!! :'(

wat moet ik nou aan doen???

amd 1100, 512 mb, gforce 2gts pro (hercules), maxtor (45 + 40 raid), abit kt7Pro, winxp, (nog wat?) ?

wat moet ik eraan doen.

tis sinds dat ik die nieuwste patch gedowned heb (ik heb origineeeel!!!!!!!!!!)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:53
Op donderdag 11 juli 2002 20:41 schreef gillesdegrote het volgende:

[..]

de- en her- installeer ff je monitor en Detonator drivers...
Denk niet dat het weinig zal uitrichten. Als in windows en warcraft voorkomt ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de monitor of aan de videokaart hoewel ik het laatste niet zo waarschijnlijk acht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet zo he p00pz0r_p4wn3r, ik heb mn comp niet geclocked ik heb dan maybe wel de illegal maar ik ken ook mensen die de error wel hebben al hebben ze de legale versie dus STFU :Z
Hm voor de rest heb ik niets tegen Blizzard persoonlijk, ik zeg alleen dat die error gewoon irritant is.
[Laten we niet gaan flamen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Laatst online: 30-06 21:50

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Voor de mensen met de "Acces Violation 0xC0000005" is dit de oplossing waar Blizzard mee kwam (en ja ik heb die foutmelding dus ook bij de legale versie):
There are a lot of steps below, it may seem a bit overwhelming but please try and follow them all as each of them have solved this error for different customers. Reply back with the results:

1. Make sure you meet the minimum requirements for Warcraft III. http://www.blizzard.com/support/?id=awr0517p

2. Run DirectX 8.1 from Microsoft's website at www.microsoft.com/directx even if you already have 8.1 installed.

3. Update your video card driver from the manufacturer's website and make sure that your video card is supported by our game. Links to manufacturer's web sites can be located on our support site at http://www.blizzard.com/support/?id=mwr0555p

4. Get all the critical updates from Microsoft's website at http://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp

5. Checking the Device Manager for IRQ conflicts:
a. Right click on My Computer and select Properties
b. (Windows 95/98/Me) Select the Device Manager tab
c. (Windows 2000/XP) Select the Hardware tab and click the Device Manager button
d. Look for devices which have yellow exclamation marks beside them denoting problem or conflicts

If you see a "!" or an "X" next to anything, either contact your system administrator for help or contact your computer manufacturer for help with the problem Windows is detecting with your computer.

6. Set your Hardware Sound Acceleration level from Full to Standard. a. Left click "Start" b. Select "Run" c. Type in "dxdiag", without the quotes d. Select the "Sound" tab e. Under "DirectX Features", set the Hardware Sound Acceleration level to Standard. f. Select "Save All Information..." and exit the program.

7. If step 6 doesn't help, try disabling your sound card.
a. Right click on My Computer and select properties.
b. (Windows 2000 only) Click on the Hardware tab.
c. Click on Device manager.
d. Expand the Sound, video, and game controllers branch.
e. Select the sound card and click the Properties button.
f. Disable the device from the active profile.
g. Click OK
h. Reboot your computer and start the game again.

8. Set your Min and Max for your Virtual Memory to about double your RAM. a. Right-click on the "My Computer" icon.
b. Select "Properties".
c. Select the "Advanced" tab.
d. Select the "Performance Options..." button to get to the "Performance Options" screen.
e. Select the "Change..." button to get to the "Virtual Memory" screen.
f. Set the initial and maximum values to twice the amount of RAM your computer has.
128 MB RAM ..........Min 300 Max 300
192 MB RAM .........Min 384 Max 384
256 MB RAM .........Min 512 Max 512
g. Left click on the "Set" button to apply the changes.
h. Reboot your computer.

9. Set the role of the computer to Network Server:
a. Right-click on My Computer.
b. Select Properties.
c. Click on the Performance tab.
d. Click on the File System button.
e. Set the typical role of this computer to Network Server.
f. Click OK and reboot.

10. You may need to exit any programs you have running in the background to improve performance and stability.
a. Press the Ctrl, Alt, and Delete keys at the same time. A dialog box will display with a series of buttons, select the Task Manager button to display a dialog listing the active programs running.
b. Select each program displayed and click the "End Task" button below. Repeat Step 1 to bring up the list once more.
c. Close all active programs other than: explorer, and Systray.

Note: You will have to do this every time your computer restarts unless you remove the certain programs from the startup. If your system locks up or reboots because of step 10, you will need to contact your computer manufacturer to find out how to close these programs for your system. If your system does lockup, turn the power off (waiting 10 seconds) and back on.

11. We have gotten reports of crashing, freezing, and memory read error messages being solved by removing bad or mismatched RAM from machines. If you would like to test your RAM to make sure it is performing as it should, we recommend downloading and using a RAM testing program. We have heard good results from using the program called GoldMemory for testing RAM. If you need a program to do this try doing a search on the web or use the link provided to get a program from www.download.com (http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=ram+tester&tg=dl-2001)

The link to GoldMemory's website is: http://www.goldmemory.cz/

Unfortunately we cannot provide support for using these programs but they should come with well documented readme's to get you started on how to use them.

12. Download and install the latest chipset drivers for your motherboard. Check the motherboard manufacturer's website for updated chipset drivers, first. If you can't find updated drivers at the manufacturer's website, the next two most common locations for chipset drivers are http://www.viaarena.com/?PageID=2 and http://www.intel.com/support/chipsets/

13. Set the Warcraft III refresh rate and basic settings:
Download and run War3.reg (http://ftp.blizzard.com/pub/war3/other/war3.reg) to set the refresh rate to 60 and setup the game to use some basic settings.

14. Sometimes this error will occur if your computer gets too hot, so anything you can do to lower the operating temperature of your computer might be useful. Lowering the clock speed will lower the operating temperature. You should also make sure that your processor is adequately cooled with a cooling fan and heatsink. Your processor manufacturer has specific recommendations for cooling fans for some of their chips. If you have Windows 2000 or XP and you are receiving random reboots, you have your computer set to "Automatically reboot" for system failures.
Steps to stop it from rebooting:
a. Right click on "My Computer"
b. Select "Properties"
c. Select "Advance"
d. Select "Startup and Recovery..."
e. Under "System Failure"
f. Uncheck the box next to "Automatically reboot"

Unchecking the "Automatically reboot" will stop your computer from rebooting, but it will not stop your computer from crashing. If none of the solutions below helps you with this problem, feel free to send us your System Error Logs, MsInfo.txt, DXDiag, and a description of your problem to support@blizzard.com.

1. Steps to save your System Error Logs:
a. Left click on "Start"
b. Select "Programs"
c. Select "Administrative Tools"
d. Select "Event Viewer"
e. Right click on "System Log"
f. Select "Save Log File as..."
g. Save your System Log to your Desktop and name it "System Log"

2. Steps to send MsInfo and DXDiag:
a. Click on Start.
b. Click on Run.
c. Type in DXDIAG and press Enter or click OK, this will open the DirectX diagnostic tool. d. Click on the Save All Information Button (save this file to your windows desktop and name it dxdiag). e. Click on the More Help tab and open the Microsoft system information tool (MSInfo). f. Click on File and choose Export (save this file to your windows desktop and name it MSInfo.txt).

Attach the System Log.evt, dxdiag.txt, and msinfo.txt files to your email and send it to support@blizzard.com.

15. If you have an Nvidia video card and are using an AMD processor, go to display properties/settings/advanced/(card name ie GFti4600)/additional properties/direct3d settings/ and change the PCI texture memory to 2mb.

Regards,
Chad Jones
Technical Support
Blizzard Entertainment
Ok allemaal geprobeerd en helaas niks hielp. Toen als laatste optie de eigenschappen van de snelkoppeling op "compatible mode Win98/ME" gezet....en geen probs meer. Misschien dat anderen hier wat aan hebben.

Als laatste heb ik dan een vraag...de resolutie... Ik las dus in dit topic dat je hetzelfde te zien krijgt en dat dat zo hoort. Maar waarom bouwen ze dan extra resoluties in? Ik zie graag iets meer op mijn speelveld...of zijn er al mensen waarbij dit is opgelost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 06-07 23:11

NoTimeRemains

I know

Opgelost!

het kwam idd door de patch(s) maar wat ik nu gedaan heb is een hele uninstall, fresh install, patch handmatig dr op gezet (1ste), dan de 2de en toen spelen no problem B-)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Op woensdag 10 juli 2002 13:35 schreef NmQ.Thijs het volgende:
Damn Warcraft III verziek je er echt mee.
Bij sommige spellen is het wel leuk om te kloten (GTA III puur om een beetje mee te kloten)...
Maar verders, cheaten is ziek. :r
Dude, chill :)

ik vroeg erom, zoasl ik al had gezegd, omdat ik met mn zusje aant lannen was en zij neit verder kone omdat er geen goud meer was, afgezien van t mijne :)
dus we wilden verder spelen, in singleplayer gebruik ik t heus neit.

dus niet meteen zo schreeuwen en lees eerst de gehele draad maar eens, dan zie je waarom ik t vroeg :)

Waarom begint iedereen te stressen als er iets over cheats wordt gevraagd?
Ik had al uitgelegd waarom ik t nodig had en t was neit om mn singleplayer te verzieken.
Maar dit soort directe reacties zonder eerst alles te lezen, dat maakt de boel wat gespannen enzo ;)
dus wees allen rustig en speel vrolijk verder :)
En ik ben neit lame, ik heb t gewoon gekocht en ik speel de singleplayer zonder cheats :) zo :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Laatst online: 30-12-2024
weet iemand waar ik levels kan downloaden?

google levert alleen maar sites op die niet maps hebbuh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-03 22:09

Mandor

Lord of Chaos

Op zondag 14 juli 2002 12:50 schreef AcIDeR het volgende:
weet iemand waar ik levels kan downloaden?

google levert alleen maar sites op die niet maps hebbuh!!
Websites met mappen:
http://war3pub.net
http://war3center.com
http://wc3campaigns.com
[url="http://"http://www.infoceptor.com"]<a href="http://www.infoceptor.com"]http://www.infoceptor.com[/url]" target="_blank">"http://www.infoceptor.com"]http://www.infoceptor.com</a>

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice sites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
ik speel alleen maar op gateway VS east omdat europe veel disconnectie gaf.
nou ik toch weer een keer op europe proberen.
Ik moest een patch downen. 1.01b, deze zou de disconnectie verhelpen.
Ik druk op "play game" en hij zoekt. Hij vindt een game en dan krijg ik een error met: can't handle the request ofzo :?

heel vreemd, heeft iemand dit nog meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 22:20
Op maandag 15 juli 2002 17:37 schreef Rody het volgende:
ik speel alleen maar op gateway VS east omdat europe veel disconnectie gaf.
nou ik toch weer een keer op europe proberen.
Ik moest een patch downen. 1.01b, deze zou de disconnectie verhelpen.
Ik druk op "play game" en hij zoekt. Hij vindt een game en dan krijg ik een error met: can't handle the request ofzo :?

heel vreemd, heeft iemand dit nog meer :?
Ja dat probleem heb ik ook sinds gister. Je moet gewoon heel vaak opnieuw proberen en vanzelf werkt het dan een keer |:(

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Volgens mij werkt Northrend inmiddels weer. Ik had gisteravond in ieder geval geen problemen meer met ladderen.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 03-07 20:30
ik heb ook een vreemd probleem, soms als ik w3 wil opstarten zegt ie dat er geen cd in mijn speler zit, terwijl die er toch echt in zit en ik een tijd geleden nog heb gespeelt (zonder te rebooten tussentijds). Als ik dan reboot is het probleem opgelost. Ik heb winXP en de originele w3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 03-07 04:24
Op woensdag 17 juli 2002 17:58 schreef bones het volgende:
ik heb ook een vreemd probleem, soms als ik w3 wil opstarten zegt ie dat er geen cd in mijn speler zit, terwijl die er toch echt in zit en ik een tijd geleden nog heb gespeelt (zonder te rebooten tussentijds). Als ik dan reboot is het probleem opgelost. Ik heb winXP en de originele w3.
Herkent winXP zelf de cd speler dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

als je de Collector's Edition heb kijk hier!!!: [topic=552110/1/50]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Zoals Kremer al zei in de andere topic, er is iets mis met de DVD van de CE op de Europese markt. Het gaat om het eindfilmpje van de Undead. Deze is geinterlaced op de DVD.
http://www.xs4all.nl/~redox1/int.jpg

IK heb hierover een mail gestuurd naar blizzard:
Dear Blizzard,

I have finally received the Collectors Edition, and am so far very satisfied with it, if not for one thing:

This is the DVD box that comes with the Edition including all the movies from the game. The movie which shows the end of the Undead campaign (ugly guy destroying human city), has heavy interlacing.
Attached you will find a picture.

It is only this movie, but greatly annoying. It is not my TV/DVD or PC that's faulty, it's the movie itself. Watching the DVD on my TV or PC gives the same interlaced picture.

I hope you know about this, and are working on a fix (eg. recall and replace all of these copies on the European market).

Best regards,

xxxx

The Netherlands
Dit was hun antwoord:
Hi,

You are the only one to complain of this. Check carefully for any dirt or
scratches on the DVD. If it appears to be clean, replace it from the place
of purchase.

{WR600}
Regards,
Dus als een van jullie ook deze probleem heeft, aarzel niet om te schrijven, want met hoe meer we zijn, hoe groter de kans is dat ze het omwisselen, ipv met onzinantwoorden te komen!

Dus ik wil graag dat als je de CE versie hebt gaat kijken of je ook dit probleem hebt.

edit:
me topic hebben ze gesloten..dus maar hier :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op donderdag 18 juli 2002 14:02 schreef Darkvater het volgende:
Zoals Kremer al zei in de andere topic, er is iets mis met de DVD van de CE op de Europese markt. Het gaat om het eindfilmpje van de Undead. Deze is geinterlaced op de DVD.
http://www.xs4all.nl/~redox1/int.jpg

IK heb hierover een mail gestuurd naar blizzard:
[..]

Dit was hun antwoord:
[..]

Dus als een van jullie ook deze probleem heeft, aarzel niet om te schrijven, want met hoe meer we zijn, hoe groter de kans is dat ze het omwisselen, ipv met onzinantwoorden te komen!

Dus ik wil graag dat als je de CE versie hebt gaat kijken of je ook dit probleem hebt.

edit:
me topic hebben ze gesloten..dus maar hier :)
Dan hoef je niet gelijk het hele forum vol te spammen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Op donderdag 18 juli 2002 14:04 schreef Shagura het volgende:

[..]

Dan hoef je niet gelijk het hele forum vol te spammen :{
Hmm, als je vindt dat ik dat gedaan heb? Op een nieuwe thread antwoorden mensen tenminste, in die oude zouden ze niet eens kijken voor hun DVD van de CE. Maar ok, als jij dat vindt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

iemand nog tips voor chapter 7 Night elfs waarje 45 minuten hebt
waar de undead de human eerst aanvalt en daarna de orcs

ik probeer de human base helemaal vol te bouwen met static defense maar het wil niet lukken want golf na golf met undead komt er telkens aan

is trouwens die undead base te mollen
en kan ik in deze chapter alle units bouwen dus ook de chimara dragon??

nog een probleem
sinds de vorige missie (nadat ik et spel weer ging spelen)
mis ik de speech en attack geluidjes dus de music doet et wel maar niet de verdere game effecten
heel soms hoor ik mn hero wel es wat roepen..
(in de sound menu heb ik al gekeken)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 04-07 22:20
Voor dat laatste level:

ik heb gewoon zoveel mogelijk units (geen static) naar dat kamp gestuurd en geprobeerd het zo lang mogelijk vol te houden. Dan doe je daarna het zelfde maar dan bij de orc base en probeer het daar ook net zo lang vol te houden. Ten slotte gooi je alles op alles en timmer je je eigen kamp dicht :) (ook met static defense)

Als je ongeveer op 15 min per kamp rekend dan moet het lukken :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op donderdag 18 juli 2002 15:54 schreef JaWa het volgende:
iemand nog tips voor chapter 7 Night elfs waarje 45 minuten hebt
waar de undead de human eerst aanvalt en daarna de orcs

ik probeer de human base helemaal vol te bouwen met static defense maar het wil niet lukken want golf na golf met undead komt er telkens aan

is trouwens die undead base te mollen
en kan ik in deze chapter alle units bouwen dus ook de chimara dragon??

nog een probleem
sinds de vorige missie (nadat ik et spel weer ging spelen)
mis ik de speech en attack geluidjes dus de music doet et wel maar niet de verdere game effecten
heel soms noem ik mn hero wel es wat roepen..
(in de sound menu heb ik al gekeken)
Je begint met de gold mines links en rechts te pakken, ondertussen maak je zoveel mgelijk units en maak je nog wat gebouwen erbij (zorg dat je +/- 4 gebouwen hebt waar units uitploppen). Verder kun je nog je verdediging (die wandelende erdedigingsbomen) naar de orcs sturen en daar neerploppen. Probeer het dan zo lang mogelijk bij de humans uit te houden en daarna zo lang mogelijk bij de orcs (bij de humans ging ik weg rond de 25 min over en daarna moet je het proberen te redden met de orcs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 12:42
Op donderdag 18 juli 2002 14:02 schreef Darkvater het volgende:
Net gekeken, en ik heb precies hetzelfde.

Op meerdere computers/stand alone dvd spelers geprobeert, maar overal hetzelfde.
Sterker nog, ik heb 2 collector editions gekocht (1 voor een vriend van me), en die andere heeft het ook.

Ik stuur daalijk ook wel ff een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Op vrijdag 19 juli 2002 18:08 schreef Phantom het volgende:

[..]

Net gekeken, en ik heb precies hetzelfde.

Op meerdere computers/stand alone dvd spelers geprobeert, maar overal hetzelfde.
Sterker nog, ik heb 2 collector editions gekocht (1 voor een vriend van me), en die andere heeft het ook.

Ik stuur daalijk ook wel ff een mailtje.
Eindelijk iemand die een normale reactie geeft en niet gaat zeuren dat ik de DVD moet schoonmaken en ander bullshit. Laat me weten als ze antwoorden, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32012

Ey,

Ik ben zelf in het bezit van de Amerikaanse Collectors Edition. Vrienden van mij hadden hem echter via de Europese site besteld en hadden dezelfde problemen als hierboven omschreven staat. Het lijkt me toch wel duidelijk dat het een fout is in de Europese uitgave. Hier weet Blizzard echter weinig vanaf. Misschien helpt het als je Vivendi Europa gewoon mailt of duidelijk maakt dat je de Europese versie bezig. De Amerikaanse is namelijk gewoon in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Op vrijdag 19 juli 2002 21:01 schreef GooDy het volgende:
Ey,

Ik ben zelf in het bezit van de Amerikaanse Collectors Edition. Vrienden van mij hadden hem echter via de Europese site besteld en hadden dezelfde problemen als hierboven omschreven staat. Het lijkt me toch wel duidelijk dat het een fout is in de Europese uitgave. Hier weet Blizzard echter weinig vanaf. Misschien helpt het als je Vivendi Europa gewoon mailt of duidelijk maakt dat je de Europese versie bezig. De Amerikaanse is namelijk gewoon in orde.
Ja, zoiets dacht ik ook. Maar de blizzard support zegt (ook al zei ik dat ik de Europese versie heb), dat het aan mij ligt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Ik kick hem want ik heb een probleem.

ik wil dus over LAN spelen tegen m'n broertje.
1 pc 2 netwerkkaarten
A is voor internet
B is voor netwerk

C is netwerk kaart in andere pc.

ik heb dus TCP/IP en IPX geinstalled
IPX is alleen gebind met kaart B en C en je ziet elkaar niet :/
de ene wc3 is origineel met legale key
andere is origineel met keygen key dit heb ik gedaan om te vermijden dat ik dezelfde keys heb.

Wie weet hier voor een oplossing?
In het begin op pagina 7 ofzo stond hetzelfde probleem, maar het helpt bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Probleem:
zwarte blokken in drukke levels.
Mijn Radeon8500 LE is niet overgeclocked (250/250) en heb de nieuwste drivers erop gezet, maar probleem blijft:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=1662

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Op zondag 21 juli 2002 01:51 schreef Rody het volgende:
Ik kick hem want ik heb een probleem.

ik wil dus over LAN spelen tegen m'n broertje.
1 pc 2 netwerkkaarten
A is voor internet
B is voor netwerk

C is netwerk kaart in andere pc.

ik heb dus TCP/IP en IPX geinstalled
IPX is alleen gebind met kaart B en C en je ziet elkaar niet :/
de ene wc3 is origineel met legale key
andere is origineel met keygen key dit heb ik gedaan om te vermijden dat ik dezelfde keys heb.

Wie weet hier voor een oplossing?
In het begin op pagina 7 ofzo stond hetzelfde probleem, maar het helpt bij mij niet
Firewall actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op dinsdag 23 juli 2002 01:58 schreef Hielko het volgende:

[..]

Firewall actief?
nee iets heel slims....
was vergeten op die andere computer ook versie 1.01 te installen |:( :)

nu werkt het wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:30
is het mogelijk om de "backuped beta" versie
eerder gereleased op de ftp's te kunnen upgraden?

ik wil w3 wel kopen maar vind 50 euro tamelijk veel
voor een game, zoals wel meer mensen.
over een maandje of 3 zal deze wel gedaald zijn hoop ik.
tot die tijd wordt het campaign en Lan.

nu wil ik graag een patch zoals bv. 1.01b toekennen
aan mijn installatie (cue/bin burned).
maar als ik dit doe zegt ie dat ik iets me me hkey registery mist. ( ik ga zometeen even pics schieten. )

is dit probleem bekend?

ps. dit mag wel gesteld worden hoop ik.
aangezien ik dus echt van plan ben om deze te kopen
en dus op BBnet online te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:03

Soullie

Planeshift

Dit vroeg je in het ander wc3 topic ook... 1x is toch zat of niet ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Op woensdag 24 juli 2002 23:41 schreef Morph666 het volgende:
is het mogelijk om de "backuped beta" versie
eerder gereleased op de ftp's te kunnen upgraden?

ik wil w3 wel kopen maar vind 50 euro tamelijk veel
voor een game, zoals wel meer mensen.
over een maandje of 3 zal deze wel gedaald zijn hoop ik.
tot die tijd wordt het campaign en Lan.

nu wil ik graag een patch zoals bv. 1.01b toekennen
aan mijn installatie (cue/bin burned).
maar als ik dit doe zegt ie dat ik iets me me hkey registery mist. ( ik ga zometeen even pics schieten. )

is dit probleem bekend?

Dan nog, we hebben het nu niet meer over een backup, maar je wil een backup updaten met een gekraakte update, dat lijkt me op GoT niet echt verstandig om te vragen.

om ff op dit terug te komen:
========================================================
========================================================

zolang je hem nog niet hebt, ben je met iets illegaals aan het klooien.

en ik ben ook de brave hendrik niet hoor, want ik speelde em ook al voordat ie in nederland te koop is, maar als je een game dermate goed vind, koop het dan....
met die uren speel plezier heb je zo die 40 euro eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Laatst online: 01-07 19:25
even een vraag van mn broertje die het heel blij zat te spelen, hij kan niet meer als 90 mannetjes maken ookal heeft hij teveel boerderijen enzo. weet iemand hoe je dit onbeperkt kan krijgen of dat je er gewoon meer kan maken??

in een custom game is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

de totale foodcap is gewoon 90, dus je kan niet meer krijgen nee

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb wIII is een mooi spel, alleen op een PIII 667 Mhz met een GF1 DDR, met een sb onboard geluids kaartje krijg ik geen geluid.

Bij options>sound heb ik 3 keuzes maar bij allebij zegt ie dat hij het geluid niet kan inialiseren ( <- zal wel weer fout gespelt zijn :P )

op de andere pc (zie specs in sig) doet hij het wel goed. doet wIII het alleen met 3d geluidskaarten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Hmm, ik krijg ook deze foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
FATAL ERROR!

Program:    D:\Games\WARCRA~1\war3.exe
Exception:  0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:6F0B98F9

The instruction at '0x6F0B98F9' referenced memory at '0x00000000'.
The memory could not be 'read'.

Deze melding komt iedere keer als hij een filmpje wil spelen, ik heb al verschillende dingen uit dit topic geprobeert, maar nog niets heeft gewerkt. Met dat .reg bestandje van Blizzard kan ik wel de intro overslaan zodat ik wel in het menu kan komen, maar als ik dan een nieuwe campaign wil starten hang hij weer, omdat hij dan een filmpje wil spelen.

Verder heb ik ook een probleem met het afspelen van de preview filmpjes van Diablo 2 en World of Warcraft die op de Warcraft III cd staan in de map trailers, het zijn 2 .avi filmpjes. Weet iemand of je speciale codecs nodig hebt voor het afspelen van deze filmpjes?

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Volgens mij zijn het DivX fimpjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb ook wat vragen (heb niet het hele topic gelezen, is zoooooooo gigantisch. Ideetje is om topics niet langer als 10 pagina's te laten worden, anders leest niemand ze helemaal meer. 10 is nog net te doen !!!) -->

Ik heb de originele warcraft en heb eerst upgedate naar 1.01 toen die uitkwam en nu naar 1.01b. Ik heb geen problemen met het spel (draait als een treintje :P ) ... maar ik kan niet verder met de Orc campain, nadat missie twee succesvol is klik ik op "continue campaign" , dan zie ik een overzicht van het gevecht enzo, maar dan kapt hij af en moet ik wel Human Campaign gaan doen :? :? :? Kan iemand dit uitleggen ???

Ook zit ik vast in het level van de Human campaign (die ik wel moest doen ;) ) waarin ik Mal'Ganis moet stoppen om 100 zombies te krijgen en ik moet er zelf 100 doden. Heeft iemand een tip voor dat leven.

Bedankt gamers !!! :)

(Edit --> supervreemd, ik kan helemaal niet kiezen uit Undead of Elf campaign |:( Ik snap er niks van :( )

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Dat begin is niet de orc campain, dat is gewoon een tutorial achtig iets. De orc campain komt pas na de human en undead compain. Je moet dus eerst de human campain uitspelen, dan kan je beginnen met de undead, dan komen de orcs en als laatste heb je de night elf campain.

Dat Human level kan je trouwens het best aanpakken door met twee groepjes mensen te gaan slopen (hero + wat knight en nog een groepje knights). En als je mal ganis tegenkomt in dat level moet je die gewoon slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat verduidelijkt een hoop, zeer bedankt.

(GODDAMN, moet ik eerst heel de humans uitspelen :P |:( Ik ben nog wel ff bezig dan ;) )

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63001

Heeft iemand ervaring met warcraft3 die de hele tijd vast loopt. Elke keer als ik net aan het spelen ben ( op bnet ) dan loopt de game vast en blijft het geluid hangen. Zelf win xp reageert dan niet meer.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Anoniem: 63001 schreef op 01 september 2002 @ 14:02:
Heeft iemand ervaring met warcraft3 die de hele tijd vast loopt. Elke keer als ik net aan het spelen ben ( op bnet ) dan loopt de game vast en blijft het geluid hangen. Zelf win xp reageert dan niet meer.
Bedankt
1) Heb je dit met meerdere computerspellen of -programma's?
2) Wat voor videokaart/moederboard heb je?

(Dit klinkt als een nVidia loop error).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dit niet met meerdere spellen en alleen met het officiele spel. ( de beta had geen problemen ).
specs: - abit kt7a , 1400 mhz amd athlon
- nVidia gforce 2 mx 400

Ik heb op andere forums gelezen dat inderdaad meerdere mensen hier last van hebben. En ook bijna iedereen met een nvidia. Kan je me misschien meer vertellen over die loop error.
Alvast bedankt@!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Ik heb net WC3 gekocht
en hij installeert hem perfect,
maar als ik daarna wil spelen krijg ik vier schermen over elkaar heen.

ik heb een
celeron 500
240 intern
en een Geforce 4 mx 440 kaart
nieuwste driver maar hij doet het nog niet .
HELP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Anoniem: 63001 schreef op 02 september 2002 @ 09:14:
Ik heb dit niet met meerdere spellen en alleen met het officiele spel. ( de beta had geen problemen ).
specs: - abit kt7a , 1400 mhz amd athlon
- nVidia gforce 2 mx 400

Ik heb op andere forums gelezen dat inderdaad meerdere mensen hier last van hebben. En ook bijna iedereen met een nvidia. Kan je me misschien meer vertellen over die loop error.
Alvast bedankt@!!
Loop error is een fout waarmee of je grafische kaart, of je processor vastloopt omdat een van de twee stopt met het ontvangen van informatie. Probleem is dat er geen 'fix' voor is. Er zijn wel een paar workarounds die voor sommige mensen werken. Voor meer info zie http://www.viaarena.com/?PageID=64.
Sommige oplossingen zijn heel eenvoudig, zoals oudere drivers installeren. Maar ik heb het bij mij op moeten lossen door m'n RAM geheugen minder snel te laten draaien. In ieder geval zou het niet specifiek aan Warcraft III moeten liggen, en zou je het bij andere spellen ook kunnen krijgen.
Wat je in ieder geval kan proberen om er zeker van te zijn dat je inderdaad de loop error hebt, is bij System Properties in Configuration Panel, Tabblad Advanced, op Settings bij Startup and Recovery klikken, en daar "Automatically Restart" uitvinken. Als het goed (of eigenlijk dus fout) is, krijg je dan als het crasht een bekende "blue screen of death" die nv4_disp.dll of geheugenlocatie 0x000000c5 de schuld geeft van het probleem. Dan weet je zeker dat je de looperror hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Voor meer informatie betreffende videoproblemen, check deze webpage van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke jongens bedankt ik denk dat ik het heb opgelost. Na twee keer spelen nog niet uitgevallen:). Voor mensen met hetzelfde probleem ga naar deze website: http://war3pub.net/forums/viewtopic.php?t=12631 .

Suc7 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61527

Hello people,
Ik heb een probleempje met wc III. Na een aantal keer saven loopt ie vast. En dat is meestal op de punten dat ik t minst kangebruiken. Bijjv nadat ik al een tijdje nie had gesaved. EN ik vind dit zwaar zuigen. Dus vraag ik t ff hier.
Ik al wel gegoogled maar daar kwam nix uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 02-07 12:01
Specs PC, drivers, wc3 versie?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474

Ik heb nu aardig vaak een error: "could not found map file" als ik net een map zat te dl'en(die ik volgens mij al lang had). Is misschien al aan bod gekomen. Niet gezien. Kan iemand me vertellen hoe dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61527

Pentium 3, 512 Ram, 800 Mh, met een Matrox Millenium G4 50 duel head (geupdate), de laatste versie van wc III, Asus CU V4X moederbord en geen hardware conflicten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbereendje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 11:39
Ik heb net zoals andere problemen met sygate en warcraft.
Nu heb ik Access rules gevonden voor sygate zodat warcraft online goed werkt. Maar nu is die GVD @!^$!@%& site down of in ieder geval doet de download het niet.

heeft iemand toevallig die access rules al gedownload ?
zo ja kan ik ze dan krijgen !!

grz.

Rubbereendje

http://www.sygate.com/support/documents/applications.htm ( battle.net)
http://www.sygate.com/support/cfgs/Battle_Net.cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Aan iedereen die Sygate heeft -> hoe moeilijk kan het zijn om het zelf te doen? Leer programma's is kennen voordat je ze installt :P.

Save problemen -> Geen idee wat dit kan zijn... wat voor operating system draai je? Windows[9X|ME]? If so, dan is dat je probleem :)?

Map problemen -> Dit kan ik bedenken:
1) Je hdd is corrupt in je <drive>:\<warcraft3 dir>\maps
2) Je start Warcraft 3 met een loader op, zie 3
3) In de shortcut die je gebruikt om Warcraft 3 op te starten, staat niet dat het in <drive>:\<warcraft 3 dir> gestart moet worden.

Voor allen, check de Blizzard Support site, of gebruik de forums op Battle.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:20

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Vaak als ik tegen een necromancer speel wordt ik onder de voet gelopen door een groot aantal necromancers die fijn skeletons casten. Heeft iemand hier een goede counter measure voor. Ik word er zelf nogal chagerijnig van. Ik speel zelf altijd orc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 02-07 12:01
Koop een wand of negotiation bij de lokale shop :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:20

TrailBlazer

Karnemelk FTW

met zo'n wand of negation sloop je dan alle skeletons :p

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 21:19

Jumpiefox

Hoi ?

ik heb een vraagje ik heb wc3 orgineel maar hoeveel mensen kunnen er op 1 cd key spelen?

The first casualty in war is always the truth...

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb warcraft3 net geinstalleerd en ik wilde online spelen maar dat lukte niet. Ik kreeg deze foutmelding:

Unable to validate game version.
Please reconnect to Battle.net, or
apply the currunt game patch
manually

Ik heb dus versie 1.02 er op gezet en hij doet het nog steeds niet.
Kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing?
Ik wil nu echt graag spelen

Ik wil nu echt graag spelen

Ik heb win XP.

Ja doe maar.

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Volgens mij moet je eerst 1.01 en dan pas 1.02 erop doen. Heb je dat gedaan?

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

nope ik zal het proberen

Ja doe maar.

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

waar kan ik 1.01downloaden ik kan hem niet vinden bij blizzard

Ja doe maar.

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ben ik nu meebezig :)

Ja doe maar.

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Apocrypha schreef op 21 september 2002 @ 22:37:
Volgens mij moet je eerst 1.01 en dan pas 1.02 erop doen. Heb je dat gedaan?
Nope werkt niet...... |:(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1184

Alpha-xp schreef op 21 september 2002 @ 22:05:
ik heb een vraagje ik heb wc3 orgineel maar hoeveel mensen kunnen er op 1 cd key spelen?
Als je online wil spelen met meerdere personen dan moet iedere persoon een cd-key hebben. Je kan niet met 1 cd-key met zijn 3e te gelijk online zijn.

suc6 verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik d8 4 personen per key (maar of die teglijk online kunnen betwijfel ik idd)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Laatst online: 22-06 12:17
Mensen, ik heb een Radeon 9700, draait perfect, behalve dat ie mij uit Warcraft III gooit na 10 min tot half uur. Weet iemand hoe dat komt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethan_Hunt
  • Laatst online: 18-11-2019

Ethan_Hunt

En nu eerst... een biertje!

Nou mensen, schiet mij maar lek, ik weet het niet meer. :'(
Het volgende is er aan de hand:
Ik heb Warcraft III geinstalleerd, maar bij het opstarten van de game krijg ik de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~pjager/Tweakers/Foutmelding05.jpg

Het idiote is dat mijn huisgenoot vanaf dezelfde cd geen foutmeldingen krijgt. :?

Kan iemand mij uitleggen hoe ik van die foutmelding afkom?

P.S. Met MEMTEST kreeg ik geen errors, dus het geheugen werkt prima. Met andere spellen heb ik nergens last van. ;(

Proud [DPC]Clan_Delft member
Specs: AMD Athlon 64 X2 4400+ | ASUS mobo | 4x 1024MB PC6400 DDR2
Voor uitgebreide specs zie http://specs.tweak.to/2994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60768

heeft iemand al iets gehoord van World of Warcraft? dat ziet er nl ook UBER1337 uit op die site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

bk386133 schreef op 04 oktober 2002 @ 14:38:

Kan iemand mij uitleggen hoe ik van die foutmelding afkom?
Download even de Warcraft III patches van de Blizzard site, en installeer ze. Als dit het niet oplost, kijk dan nog even verder op de Blizzard Support site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 21:55

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Are you experiencing white boxes or are your heroes white?

This issue can normally be solved by installing the latest drivers. Please visit our Driver Update Information page for information on installing the latest version of the DirectX program as well as Sound and Video drivers, and try adjusting the video settings to low
Dit heb ik dus op mijn computer.
Ik draai Windows XP met SP1 en als videokaart een diamond monster fusion. (3dfx)
Patch 1.02 geinstalleerd en naast de standaard XP driver voor mijn videokaart ook de laatste Beta 3dfx driver van 3D-guru gedownload. Helaas alle2 geven hetzelfde probleem.
dxdiag geeft geen problemen.

Weet iemand of hier een oplossing voor is?

Voor meer specs, zie in siggy: specs server

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

>GPV.

dicht: verder met kleine topics :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.