Warcraft III: Grote troubleshooting/vragen topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.465 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 18:07 schreef Cyber_Dragon het volgende:
hoe quote je????
Rev3rend:
1: bedankt :)
2: waar kan je zien wat voor systeem je hebt?
3: ik heb net een nieuwe 3D kaart gekocht (oude was al best oud)..
je quote door op dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/quote.gif knopje te drukken, rechtsboven in de post van wie je wil quoten

1 : graag gedaan :)
2 : oei, wat doe jij hier? :P , nee hoor, rechtermuisknop op my computer en dan device manager.
3 : als je erachter komt wat voor videokaart je hebt, dan moet je daarvoor nieuwe drivers downloaden, dit kan op de site van de maker.

4. voor verdere hulp, post het hier, niemand mag dit spel niet spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2024

SynergY

<Insert title here>

Op donderdag 20 juni 2002 16:01 schreef The_xterminator het volgende:
Ik heb pas een vaag probleem met WarCraft 3...

Na het 2de level van dat "monster" ras gaat hij weer terug naar het hoofdmenu en kan je weer opnieuw beginnen met missie 2 :S
Hetzelfde geld voor de Humans alleen dan level 3

VAAG!!!
iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 22:18

bonzz.netninja

Niente baffi

monster ras?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonite
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04 22:23

demonite

the way is up

Bij mij crasht WC3 nadat ik chapter 6 (human campaign) heb uitgespeeld...
dan wordt je village geraid door een hele berg van die orcs, en komt uther lightbringer je uit de stront helpen.. Dan krijg je dus zo'n verhaaltje te zien, waarin die prins Uther bedankt.. en halverwege houd ie op met praten. hopla.. alles vast

keer op keer, ook op andere pc's hier...

amd 1400
256 ddr
asus a7m266
geforce 2mx 64

(en ja ik heb q306676 pre sp1 patch geinstalleerd)

en btw, heren moderator.. dit werkt toch niet man.. zo'n mega thread. aangezien die domme search engine van dit forum je alleen een link geeft naar de hele thread, en niet naar de posts... beetje 1000 posts doorlezen sux.
Flauw dat hier geen losse thread gemaakt van mogen worden.

Maargoed, ik had deze hele thread al doorgelezen en ik heb nog geen posts kunnen vinden die een crash beschrijven zoals hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op zaterdag 22 juni 2002 10:51 schreef bonzz.netninja het volgende:
monster ras?
Orcs dacht ik :P

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb ook zo'n beetje de hele thread doorgelezen, maar nog niets kunnen vinden wat helpt...

Bij mij loopt WarCraft 3 ook na een korte tijd spelen vast. In de eerste instantie kwam ik niet eens tot het spelen, maar na het uninstalleren van DivX werkte dat wel. Maar nu loopt hij dus nog steeds vast, net als GTA3 bij mij bleef doen (en ja, ik heb die microsoft patch geinstalleerd).

Ik heb ook verschillende compatibility modes enzo geprobeerd. Iemand nog suggesties? (Ook voor GTA3, want dit lijkt dus haast wel hetzelfde probleem.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 13:01 schreef steenz het volgende:
Ik heb ook zo'n beetje de hele thread doorgelezen, maar nog niets kunnen vinden wat helpt...

Bij mij loopt WarCraft 3 ook na een korte tijd spelen vast. In de eerste instantie kwam ik niet eens tot het spelen, maar na het uninstalleren van DivX werkte dat wel. Maar nu loopt hij dus nog steeds vast, net als GTA3 bij mij bleef doen (en ja, ik heb die microsoft patch geinstalleerd).

Ik heb ook verschillende compatibility modes enzo geprobeerd. Iemand nog suggesties? (Ook voor GTA3, want dit lijkt dus haast wel hetzelfde probleem.)
geef eens wat meer specs? en hoe zit het met de drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58410

??ik kan niet aan orcs beginnen :(, moet eerst mensen uitspelen denk ik, maarre, ik heb nederlandse XP, dus er staad geen system manager :P, en bij configuratiescherm heb ik all bekeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-05 00:04
Op zaterdag 22 juni 2002 16:54 schreef Cyber_Dragon het volgende:
??ik kan niet aan orcs beginnen :(, moet eerst mensen uitspelen denk ik, maarre, ik heb nederlandse XP, dus er staad geen system manager :P, en bij configuratiescherm heb ik all bekeken :(
Klopt, eerst Orc prologue, Human, Undead, Orc en dan Night Elves. In die volgorde moet je het ook uitspelen, op de proloog na dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 16:54 schreef Cyber_Dragon het volgende:
??ik kan niet aan orcs beginnen :(, moet eerst mensen uitspelen denk ik, maar eh, ik heb de nederlandse XP, dus er staat geen device manager :P, en bij configuratiescherm heb ik al gekeken :( al de typo's eruit gehaald ;)
hmm, dan rechtermuisknop op my comp, en dan zoeken naar "systeembeheer" dacht ik? wie heeft er nl windhoos xp! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kan iemand mij vertellen hoe ze warcraft 3 over kali aan de praat krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51474

Op zaterdag 22 juni 2002 17:30 schreef ReV3rEnD het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ze warcraft 3 over kali aan de praat krijgen :?
http://babs.gamepoint.net/temp/wc3-kali.txt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 19:46 schreef Babske het volgende:

[..]

http://babs.gamepoint.net/temp/wc3-kali.txt :)
dankje, maar ik wist het al >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij staad warcraft III niet in de add lijst :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:36
Ik ben lekker al bij de night elves en nog geen probleempje gezien :) (vind het allemaal tot nu toe een beetje makkelijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 22-05 10:24
Op zaterdag 22 juni 2002 20:58 schreef Shagura het volgende:
Ik ben lekker al bij de night elves en nog geen probleempje gezien :) (vind het allemaal tot nu toe een beetje makkelijk...)
Speel het dan eens op HARD setting zou'k zeggen.
Kan je mij gelijk ook laten weten wat er dan in de credits als je't spel hebt uitgespeeld gebeurt. 'k Heb het namelijk op NORMAL uitgespeeld en heeelemaal op't einde van die toch wel best grappige credits zegt ie doodleuk "come back when you finished the game on hard" :(
Ik wil dus weten wtf er verandert aan die credits als je't uispeelt op hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Kheb beetke vaag probleempie:
Als ik WC3 wil installeren dan gaat alles goed totdat ie bij iets van 75% stopt, dan geeft ie een foutmelding over dat ie worldedit.exe niet uit een .mpq file kan halen ofzo :?
Een beetje vaag maar wel fokkin irritant, nu kan ik hem dus niet installeren :(

Ik heb de .bin file van rzr en kheb winXP
Hopelijk heeft iemand een oplossing want kwil WC3 kunnen spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmz.. vaag spel hoor :7
Khad het 4 x geprobeerd om opnieuw die bin file te extracten en te branden en nu werkt ie opeens |:(

Njah, wel geniaal spel overigens :D
Want het draait zelfs op mijn comp :* En dat zegt wat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-06 23:09

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Weet iemand hoe je een beetje multi kan winnen ? Ik heb al 30 keer tegen de pc geprobeerd te spelen maar hij komt al zo snel met level 5 monsters mijn basis in gehold en dan doe je ook echt niks meer tegen die gasten. Hoe doet die dat ZO SNEL ? Of heeft er iemand een tip hoe je de computer in multi game aan kan pakken ?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53253

Jah dat vraag ik mij dus ook af. Wat de compu doet:
Hij traint supersnel kei veel ventjes en alle hero's, dan gaat ie mijn voor mijn af en verslaat daar alle monsters die erbij staan, dan heeft ie dus tegen de tijd dat ie bij jou mijn komt allemaal level 6 ventjes en omdat ie snel kan bouwen ook andere sterke monsters, ook kunnen zijn tovenaars al alles. Wij hebben al vele potjes gedaan 2 tegen 1 compu maar het wil maar niet lukken, we houden het ongeveer een uur vol en dan zijn we dood. Weet er iemand hoe ze te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 04-06 17:03
Op zondag 23 juni 2002 17:56 schreef Thorry het volgende:
Jah dat vraag ik mij dus ook af. Wat de compu doet:
Hij traint supersnel kei veel ventjes en alle hero's, dan gaat ie mijn voor mijn af en verslaat daar alle monsters die erbij staan, dan heeft ie dus tegen de tijd dat ie bij jou mijn komt allemaal level 6 ventjes en omdat ie snel kan bouwen ook andere sterke monsters, ook kunnen zijn tovenaars al alles. Wij hebben al vele potjes gedaan 2 tegen 1 compu maar het wil maar niet lukken, we houden het ongeveer een uur vol en dan zijn we dood. Weet er iemand hoe ze te verslaan?
www.igr.nl/users/m.dewaard/lame=p.w3g
:7

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-06 23:09

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Op zondag 23 juni 2002 19:49 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

www.igr.nl/users/m.dewaard/lame=p.w3g
:7
Wat moet ik met die file ?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 20:21 schreef Erhnam het volgende:

[..]

Wat moet ik met die file ?
kijken hoe de master het doet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey, met kali lukt (bijna) alles, ik join een game, chat enzo, dan start hij het, dan start bij mij wacrraft III, maar daarna gebeurt er niks meer en zit ik in het wacrraft III menu, weet iemand wat ik dan moet doen of wat er mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40657

dan moet je gewoon een 'LAN' game joinen. Na een tijdje verschijnt er een game die je kunt joinen.

Ik heb zelf ook een probleem. Soms start Warcraft op, en heb ik een superlage framerate (10 fps ofzow)

Zijn er nog meer die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSharky
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Kan iemand die link geven van "supahflyverify" waarmee je je bin bestand kan verifyen? Heb net 700mb dl maar doet het niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Op maandag 24 juni 2002 01:31 schreef blueraz0r het volgende:
dan moet je gewoon een 'LAN' game joinen. Na een tijdje verschijnt er een game die je kunt joinen.

Ik heb zelf ook een probleem. Soms start Warcraft op, en heb ik een superlage framerate (10 fps ofzow)

Zijn er nog meer die dit probleem hebben?
Hmm nee daar heb ik geen last van, heb wel altijd LAG als ik via internet speel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Op maandag 24 juni 2002 08:48 schreef FSharky het volgende:
Kan iemand die link geven van "supahflyverify" waarmee je je bin bestand kan verifyen? Heb net 700mb dl maar doet het niet :'(
wat doet het niet?

ken je em niet branden?
welk brand proggie.. wat is de foutmelding..

heb je de cue file wel?
staat het pad in de cue file verkeerd (cue file openen met notepad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSharky
  • Niet online
Ik heb hem gebrand op cd met fireburner en ook gemount met daemontools maar tijdens de installatie krijg ik een foutmelding:
"setup cannot read required datafile (war3.mpq) en van dat mijn cd er niet inzit. Dus ik denk dat ik een corrupt bestand heb. Helaas is dit bestand ongeveer 400 mb. Dus ik wil die supahflyverufyer er overheen gooien wwaar ze het een paar pagina's terug over hebben alleen kan ik dat progje nergens vinden en anders moet ik hem maar opnieuw dl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 12:14 schreef FSharky het volgende:
Ik heb hem gebrand op cd met fireburner en ook gemount met daemontools maar tijdens de installatie krijg ik een foutmelding:
"setup cannot read required datafile (war3.mpq) en van dat mijn cd er niet inzit. Dus ik denk dat ik een corrupt bestand heb. Helaas is dit bestand ongeveer 400 mb. Dus ik wil die supahflyverufyer er overheen gooien wwaar ze het een paar pagina's terug over hebben alleen kan ik dat progje nergens vinden en anders moet ik hem maar opnieuw dl.
ja, ik denk dat je hem overnieuw moet downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, ik had er ook last van, maar nu is het over :9
Je moet gewoon de file ff extracten met Isobuster. Dan naar de dir gaan waar je het naar heb ge-extract en de sizes van de grote files(zoals die mpq) met de sizes die isobuster aangeeft vergelijken. Als het klopt dan moet je het burnen, anders overnieuw extracten(werkte op een of andere manier bij mij :P) of je moet de file opnieuw downloaden 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Laatst online: 09-01 21:44
Op donderdag 20 juni 2002 20:12 schreef Volo het volgende:
ff een vraagje over een missie

ik zit vast in de orc campaign bij een missie waar je 15000 wood moet hakken. Heeft iemand deze al gehaald ? Dit is echt een zwaar boute missie aangezien ik altijd wordt afgeslacht wanneer ik die goudmijn een eind verderop wil pakken (ik bouw er dan gewoon een stronghold naast(duh))

Weet iemand misschien hoe je met deze missie moet starten? wat je eerst moet maken/trainen? Ik begon altijd met heel veel peons te trainen, en die massaal laten hakken. Magoe dat werkt dus niet.
Ik heb he spel uitgespeeld en ik heb het zo gedaan.
in het begin gelijk het bos uithakken, dan maak je een paar ventjes en vind je phillage uit.
met je hero en je ventje ga je dan de mijn in het midden toe. Daar bouw je een HQ en torens en nog een barrack.
als je dat hebt gedaan maak je een goed legertje en val je de onderste basis in het midden aan. makkelijk aan te vallen en je hebt 3000 wood erbij vanwege die tree of life.
dan ga je naar die goblins toe en voltooi je de quest. dan kan je shredders kopen. koop 2 shredders en hakken maar met die hap. dan val je nog die trollen aan bij de oude elf base die net hebt vernietigd en heb je nog een mijn tot je beschikking. nu zorgen dat vijand niet kan aanvallen en je hebt het gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
vreemd, ik heb de image gewoon gebrand met nero 5.5.6 ofzo en ik had er voorderest geen problemen mee. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 24 juni 2002 14:18 schreef vinkie het volgende:

[..]

vreemd, ik heb de image gewoon gebrand met nero 5.5.6 ofzo en ik had er voorderest geen problemen mee. :?
bin/cue image fikken met nero :?

cdrwin heb ik er voor gebruikt en no problems hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
multiplayer werkt nie bij mij
hij kan nie connecten met battle.net
iemand een idee?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSharky
  • Niet online
Nja, die files sie ge-extracteerd zijn, zijn precies even groot als op de image. Dus ben nu maar "ff" opnieuw
706.50mb aan het dl.
Ik heb het daarna ook nog met nero gebrand maar krijg dezelfde foutmelding dat hij het .mpq niet kan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 24 juni 2002 14:38 schreef Hacku het volgende:
multiplayer werkt nie bij mij
hij kan nie connecten met battle.net
iemand een idee?
moet je hem legaal nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Effe een paar korte vraagjes die vast al zijn gevraagd :X

Uit hoeveel chapters bestaat de human campaign?
Ik ben bij Chapter 4 op de helft, duurt het nog lang om de human campaign uit te spelen?
Als je de human campaign uitspeeld krijg je dan de orc campaign of nog meer of minder?
Uit hoeveel chapters bestaat de orc campaign?
Zijn er na de orc campaign nog bepaalde missie's of heb je dan Warcraft 3 praktisch uitgespeeld?

Zo, hebben jullie weer wat typewerk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Op maandag 24 juni 2002 15:41 schreef Cyber_Dragon het volgende:

[..]

moet je hem legaal nemen :P
ja, maar is nog nie te koop

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op maandag 24 juni 2002 14:33 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

zorgen dat cue en bin in dezelfde dir zitten.
burn image en cue selecteren en voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-02 19:20
Op maandag 24 juni 2002 16:02 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Effe een paar korte vraagjes die vast al zijn gevraagd :X

Uit hoeveel chapters bestaat de human campaign?
Ik ben bij Chapter 4 op de helft, duurt het nog lang om de human campaign uit te spelen?
Als je de human campaign uitspeeld krijg je dan de orc campaign of nog meer of minder?
Uit hoeveel chapters bestaat de orc campaign?
Zijn er na de orc campaign nog bepaalde missie's of heb je dan Warcraft 3 praktisch uitgespeeld?

Zo, hebben jullie weer wat typewerk :7
Human campaign bestaat uit 9 chapters. Daarna komt de Undead. Die bestaat ook uit 9 of 8..
Daarna komen de Orcs en daarna nog de nightelves..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op maandag 24 juni 2002 18:44 schreef Kris het volgende:

[..]

Human campaign bestaat uit 9 chapters. Daarna komt de Undead. Die bestaat ook uit 9 of 8..
Daarna komen de Orcs en daarna nog de nightelves..
correctie :)

9 Human
8 Undead
8 Orc
9 NE

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 24 juni 2002 18:35 schreef vinkie het volgende:

[..]

zorgen dat cue en bin in dezelfde dir zitten.
burn image en cue selecteren en voila :)
cool weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu bij chapter 7, alleen kvind het erg makkelijk. Wordt het later nog moeilijk of kan ik meteen beginnen met de custom games waarvan ik hoor dat ze erg moeilijk zijn? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey,

na een half uur spelen, start mijn computer automatisch opnieuw, of crashd ie gewoon helemaal (heb ik alleen als ik warIII speel), weet iemand wat er dan mis is en of ik meschien its moet deleten of zo??

Systeem:

Pentium III 450
512MB Ram
40GB HD
Prophet 4500 blah blah (3D kaart)
maar had het zelfde probleem voordat ik die nieuwe 3D kaart er in hem gezet) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46405

Ok, ik heb hem (cracked iso van Razor) dus gemount met Daemon en geinstalleerd. Hij speelt de intro en zo netjes af maar daarna... POEF zwart scherm met een mooie witte cursor. Compleet hangen die zooi... enig idee wat er aan de hand is en wat er moet gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hargh help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Laatst online: 15-01 18:46
Op dinsdag 25 juni 2002 17:51 schreef Joenerino het volgende:
Hargh help!
hoe moeten wij in godsnaam weten wat er aan de hand is?
- nieuwste drivers
- service pack
- etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 13:34

Bluppy2

Hip!

hoe kan ik het best het laatste level van de undeath overleven?
Ik hou steeds net 20-30 seconden over :(
Ze komen met zoveel op het einde dat ik ze gewoon niet tegenhou :(

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op dinsdag 25 juni 2002 23:00 schreef bluppy2 het volgende:
hoe kan ik het best het laatste level van de undeath overleven?
Ik hou steeds net 20-30 seconden over :(
Ze komen met zoveel op het einde dat ik ze gewoon niet tegenhou :(
ik had dat probleem ook, je moet dus ik het begin alles vol bouwen met torens en op het laatst heb je die opgeroepen undeath beesten wel nodig, die zijn lekker sterk.
dan haal je het makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Op dinsdag 25 juni 2002 23:21 schreef vinkie het volgende:

[..]

ik had dat probleem ook, je moet dus ik het begin alles vol bouwen met torens en op het laatst heb je die opgeroepen undeath beesten wel nodig, die zijn lekker sterk.
dan haal je het makkelijk
torens???
je bedoelt die super weake undeath defense structures... Die je eerst moet upgraden voor veel geld enzo..??

mwach... maar eens gaan proberen danmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op woensdag 26 juni 2002 10:49 schreef bluppy2 het volgende:

[..]

torens???
je bedoelt die super weake undeath defense structures... Die je eerst moet upgraden voor veel geld enzo..??

mwach... maar eens gaan proberen danmaar :)
Die heten ziggaruts (ofzo) en de upgrade is een Spirit Tower. Zoveel duurder is het ook niet, en je hebt als extraatje bij dat je geeneens extra farms hoeft te bouwen, want het zijn ook farms.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ja idd, undead is daar heel makkelijk in vind ik , nu moet ik orc huisjes + torens kopen , bij undead 1 zon ding steeds :) Enigste nadeel is dat je farm midden in vuurlinie ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 25 juni 2002 18:53 schreef HertogJan het volgende:

[..]

hoe moeten wij in godsnaam weten wat er aan de hand is?
- nieuwste drivers
- service pack
- etc.
Dat ik de nieuwste drivers heb is vanzelfsprekend. Ik zou niet met dit probleem bij jullie komen als ik niet eerst alles al geprobeerd had. Maar wat is die servicepack waar je het over heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51925

Dit is mijn Probleem
-----------------------------------------
ik heb WarCraft 3 net geinstaleert opgestart en ik dacht
het menu zal wel veranderd zijn dan het Beta menu(was helemal zwart aleen nog een paar randjes)toen ben ik gaan spelen en weer een zwart scherm(behalve die randjes dan)
weten jullie wat het probleem is?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok ik heb het Menu wel terug en kan de game nu spelen
maar de map(kleine mapje onderin)is helemaal rood dus niet fris hier paar screens:
[img][url="ftp://gbtv.bravepages.com/W3Screen2.bmp"]ftp://gbtv.bravepages.com/W3Screen2.bmp[/url][/img]
[img]ftp://gbtv.bravepages.com/W3 Screen.bmp"]
[img]ftp://gbtv.bravepages.com/W3 Screen 4.bmp"]
[img]ftp://gbtv.bravepages.com/W3 Screen 3.bmp"]
als hij het ftp niet kan vinden down de screens
door op de knop vernieuwen te klikken en dan downt ie ze

qoute:
Sorry dat W3 Screen 1,3,4
down zijn werk eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik wil warcraft 3 online spelen. (heb net een een of andere crack van iemand gekregen)
Ik weet dat ik de poorten 6110 tot 6210 moet hebben maar wat is de trigger die ik moet gebruiken?
Weet iemand dit?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Ik had dit al gepost in het normale Warcraft3 topic..maar goed:

Ik heb dus ook WC3, maar zodra ik deze opstart gaat gelijk mijn beeldscherm op zwart! Als eerst zie je de 2 filmpjes, maar zodra hij het menu inwil pats..zwart. Je hoort wel het geluid maar das ook kut. Krakend en stotterend.

Ik heb een AMD 1,2 Ghz, SB Live 5.1 en een GeForce2MX met de laatste nieuwe drivers, die van 11 juni 2002.

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 26 juni 2002 23:50 schreef Tosti het volgende:
Ik had dit al gepost in het normale Warcraft3 topic..maar goed:

Ik heb dus ook WC3, maar zodra ik deze opstart gaat gelijk mijn beeldscherm op zwart! Als eerst zie je de 2 filmpjes, maar zodra hij het menu inwil pats..zwart. Je hoort wel het geluid maar das ook kut. Krakend en stotterend.

Ik heb een AMD 1,2 Ghz, SB Live 5.1 en een GeForce2MX met de laatste nieuwe drivers, die van 11 juni 2002.
had dat ook dan moet je de resolutie veranderen
aleen als ik een map wil kiezen staan er inplaats van die groene puntjes een heel zwarte map wat is het probleem???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 07:47 schreef SolidCobra het volgende:

[..]

had dat ook dan moet je de resolutie veranderen
aleen als ik een map wil kiezen staan er inplaats van die groene puntjes een heel zwarte map wat is het probleem???????????
nieuwe drivers voor je vid. kaart? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
hey iemand een idee voer mijn probleem?
Ik speel het nu al een aantal dagen alleen vandaag is het 2 sec spelen 0.5 sec freezed het beeld. Het geformatteerd enz enz, helpt allemaal niet :(

XP, 356 mb ram, nieuwste drivers, zelf alle updates van xp enz enz, onderstaand systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Ball
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2023

8-Ball

nee...gewoon nee

Hey dudes,
ik heb een probleem, als ik WCIII ga spelen zijn mijn model van de ventjes en van de huizen verdwenen, in iedergeval als ik met een ventje loop. Als ik stil sta is alles okay :?
Mijn specs:
Laptop(?? kan toch niet hieraan liggen neem ik aan)
AMD 1,4 Ghz
256 MB intern
S3 K Twister 3d kaart(bagger??)

Plz help, heel irritant om battles te vechten als je alleen maar de zwaarden kan zien :'(

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49932

ik heb em net geinstalleerd en als ik hem wil spelen zegt ie dat de cd er niet in zit maar hij zit er toch gewoon in
ps ik heb win2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
  • Laatst online: 21-02 19:20
Op zaterdag 29 juni 2002 00:15 schreef DJSonGoten het volgende:
ik heb em net geinstalleerd en als ik hem wil spelen zegt ie dat de cd er niet in zit maar hij zit er toch gewoon in
ps ik heb win2k
Als je een illegale versie hebt moet je er een crack overheen gooien... maar die heb je natuurlijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49932

Op zaterdag 29 juni 2002 10:25 schreef Kris het volgende:

[..]

Als je een illegale versie hebt moet je er een crack overheen gooien... maar die heb je natuurlijk niet :P
illegale versie ja, maar bedankt, ik zal eens op zoek gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:31
Waarom kom ik niet door die custom game, de computer staat op normal (makkelijker kan niet) en komt zoo snel met level 3 4 of zelfs 5 hero's met een hele ZOOI mannetjes derachteraan, op slow valt hij zelfs niet te verslaan.

Iemand enig idee waardoor dit komt?
dit kan toch niet normaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blizzard heeft naar mijn mening de custom games computer AI niet goed uitgewerkt. Bij de campaigns zijn ze makkelijk te verslaan, maar in custom games is het erg lastig voor de slechtere of beginnende spelers.
Als je ze wil verslaan raad ik je aan om eerst alle campaigns uit te spelen. Dan weet je wat de zwakke punten en de voordelen van elk ras zijn. Dan kies je jouw ras uit die jij het beste vindt. En dan een goede tactiek verzinnen.
Dan een paar keer oefenen en het is niet moeilijk meer.
Maar omdat je de computer maar op een aantal manieren kan verslaan is custom game al snel saai. Ik versla ze nu heel makkelijk met een rush strategie met de humans. En omdat nou 10x achter elkaar te doen :P
Ik zou gewoon nu Kali(www.kali.net) gebruiken, als je kabel/adsl hebt, en dan op het internet spelen. Op het internet kan het vaak nog moeilijker zijn, maar het wordt minder snel saai, want ze doen niet telkens hetzelfde :P
Of je kan wachten op een patch, die difficulty levels aanmaakt bij custom games(easy, normal, hard etc.). En dat het dan wat leuker/makkelijker wordt.
En als je het toch nog te moeilijk vindt, ga dan maar the sims spelen ofzo, of download een trainer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Voor al die mensen die vastlopers hebben bij warcraft 3 na een tijdje spelen:

Bij mij hield het op nadat ik de videosettings op 800x600x16 heb gezet en alles opmedium! Nu geen vastlopers meer, Divx heb ik nogsteeds geinstaleerd nimo pack ook!

:)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 09-05 09:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

is die 1.20 patch er al en klopt het dat de final 1.0 is ? want bij mij werkt bettle net niet

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Jongens jullie moeten me echt helpen ik word helemaal gek (8> !!
Kijk voor mij probleem een paar replies naar boven..

Ik heb alles gedaan de nieuwste versies van S3, of weer de oude, nix gebeurt er...dus ik denk meschien oude HL wallhack :D ik alle openGL weer naar oude veranderen.... nogsteeds ontzichtbare popptjes..
Alle .ini van de Cheats verwijdert, geen effect
Nu zag ik de laatste keer dat als me poppetjes rechts in het midden van mijn scherm staat wel te zien zijn.. :? dit snap ik helemaal niet....
kan iemand mij helpen??

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

HELP ME NOU :'( ik wil het normaal kunnen spelen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesTiberius
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

Op zaterdag 29 juni 2002 18:48 schreef 8-Ball het volgende:
HELP ME NOU :'( ik wil het normaal kunnen spelen!!!
Zijn jouw videokaart drivers wel volledig Direct X 8 compatibel?? Ik heb jouw probleem ook gehad, verdween als sneeuw voor de zon door een driver update van mijn videokaart (die deze DX8 compatibel maakte)

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Op zaterdag 29 juni 2002 17:43 schreef BruceLee het volgende:
is die 1.20 patch er al en klopt het dat de final 1.0 is ? want bij mij werkt bettle net niet
is er al een update ? oficele en zoniet wanner komt die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 13-05 15:32
Op maandag 24 juni 2002 14:33 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

Ja dat doe ik al jaren zo, in cue file staan de instellingen en van de .bin maak je een .nrg (renamen) en klaar...alleen effe de instellingen overnemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Op zaterdag 29 juni 2002 18:57 schreef JamesTiberius het volgende:

[..]

Zijn jouw videokaart drivers wel volledig Direct X 8 compatibel?? Ik heb jouw probleem ook gehad, verdween als sneeuw voor de zon door een driver update van mijn videokaart (die deze DX8 compatibel maakte)
euh ja, ik heb de nieuwste drivers en alles, staat ook bij DirectX version: 8.1
Dus...en alle testen doen het als ik dxdiag.exe start

Nog steeds geen oplossing dus :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik zit vast bij een missie waar een gast 100 mensen verandert in zombie's die kan ik maar niet halen ! en ik moet honderd zombie's doden als hij huis omhakt en mensen wil veranderen en ziel opnemen krijg ik die mensen niet optijd dood en hij haald de dondert en hij is zo van het ene eind naar het andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

shet is hier niet druk in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 12-07-2024
Je moet gewoon constant die demon dood maken en zelf huizen kapot maken en die zombies killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

mmm weer voor de gek gehouden,
zie ik dat er een pagina bij is dus ik denk dat er een oplossing is... maar nee hoor :'( !!

Ik wordt gek, alleen maar armor en geen ventjes??
En me WisPs zie ik helemaal niet :? ?
|:( ik word gek!

help me nou...?(een paar replies hier boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 10:32

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Hoeveel levels heeft de orcs mission? Ik kan bij de orcs 2 missies uit spelen en dan moet ik door met de humans. Hoe kan dat?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 12-07-2024
Op zondag 30 juni 2002 21:00 schreef AkroBatik het volgende:
Hoeveel levels heeft de orcs mission? Ik kan bij de orcs 2 missies uit spelen en dan moet ik door met de humans. Hoe kan dat?
|:( |:( Misschien is dat wel de tutorial |:( |:(

Volgorde:

Tutorial
Humans
Undead
Orcs
Night Elves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Draait wc3 op dit systeem:

PIII504Mhz
256MB RAM
Geforce 2 MX @ 200/210Mhz
7300 rpm Matrox HD
Win XP Pro NL

:?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op zondag 30 juni 2002 22:02 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Draait wc3 op dit systeem:

PIII504Mhz
256MB RAM
Geforce 2 MX @ 200/210Mhz
7300 rpm Matrox HD
Win XP Pro NL

:?
ja als het goed is wel.
ik heb tot nu alleen problemen gehad op m'n andere computer met een voodoo2.
voodoo3 en hoger worden ondersteund door het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op zondag 30 juni 2002 23:35 schreef vinkie het volgende:

[..]

ja als het goed is wel.
ik heb tot nu alleen problemen gehad op m'n andere computer met een voodoo2.
voodoo3 en hoger worden ondersteund door het spel :)
Zal ie ook een beetje goed draaien :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

jawel gewoon goed tot zeer goed

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op maandag 01 juli 2002 11:16 schreef pierkwam het volgende:
jawel gewoon goed tot zeer goed
Gaaf! Dan ga ik het bij me ouders ook proberen te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24967

Op zondag 30 juni 2002 16:20 schreef BruceLee het volgende:
ik zit vast bij een missie waar een gast 100 mensen verandert in zombie's die kan ik maar niet halen ! en ik moet honderd zombie's doden als hij huis omhakt en mensen wil veranderen en ziel opnemen krijg ik die mensen niet optijd dood en hij haald de dondert en hij is zo van het ene eind naar het andere
nou zo moeilijk is het nou ook weer niet, je kan de mensen hun ziel al pakken voordat ze veranderd zijn in de undead. Dat schiet lekker op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leo2222
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-06 17:11
Ik heb een probleem met het beeld,
Hij heeft het lang goed gedaan, heb het zelfs uitgespeeld met goed beeld. En opeens kreeg ik er verticaal allemaal strepen door.
Het ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/brugmansl/war3_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/brugmansl/war3.jpg

Ik heb het een paar keer geuninstalled, register nagelopen en alles verwijderd, verschillende resoluties/kwaliteiten geprobeerd. Nimo codec geïnstalleerd, DX8.1 opnieuw geïnstalleerd. Diverse Nvidea drivers, maar niks werkt er.
Besturingsysteem is Winxp

Ik heb savonds tot half3 lopen spelen, computer aan laten staan, smorgens het spel opnieuw opgestart en hij deed het niet meer goed.
Ik heb dit alleen bij War3. UT en RA2 lopen gewoon goed

Wie weet er nog een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Laatst online: 15-01 18:46
Kut-probleem leo...

Van mij helaas geen oplossing, maar dat je wel even weet dat mensen het lezen!

Misschien de patch eroverheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien is je monitor beetke op hol geslagen :?
Probeer even die refresh rate fix te downloaden(gewoon zoeken met google naar: nvidia refresh rate fix) en install die dan. Als het dna nog niet werkt. Moet je ff je refresh rate op iets lager dan je normale zetten 75 ofzo.
Nog steeds de strepen, tja, dan weet ik het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leo2222
Die refresh fix gebruik ik al. Ik zal hem is wat lager zetten. Denk alleen niet dat het werkt de rest van de spellen doen het wel.

En als je het 1e plaatje bekijkt loopt er een pad, dit is helemaal ingekleurd met allerlij kleuren. net of die de textures niet meer kan maken.

3dmark doet het ook gewoon goed
Ik heb me kaard ondergeoclockt, dit werkte ook niet.
iig bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leo2222
Ik heb de videotest van blizzard gedownload.
Deze geeft ook problemen. Toen heb ik via de website die je dan krijg ff gekeken. http://www.blizzard.com/support/?id=mwr0569p Dan staat er bij de gf4mx-440 "Missing construction frames". maar geen echte oplossing :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op zaterdag 15 juni 2002 13:21 schreef MasterOverdrive het volgende:
wel leuk als je vaak op zo'n vampier klikt enzo ;)

echt een Blizzard iets :D
Is met alle ventjes zo

ORC GRUNT: "Why dont you try leading an army instead of poking me?" "Hihihi, that was kinda nice" "You me touch me hurt you long time" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

vraag: ligtie al in de nederlandse winkels???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Op vrijdag 05 juli 2002 09:46 schreef bajo4life het volgende:
vraag: ligtie al in de nederlandse winkels???
vandaag zoudie in de NL winkels moeten liggen.. de wereldwijde release is vandaag nl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Antwoord, ja hij ligt in de winkels, want ik ben em vancohtend gaan halen en zit nu vrolijk met z'n drie-en over een lan te spelen, maar mn zusje heeft nu t probleem dat ze geen geld meer heeft om een goldmine te gebruiken en nix meer kan, dus we zijn ff gestopt, maar hoe zit t nou met de cheats. Bergens iets goeds gevonden, maar heeft iemand nu al een leuke "glittering prizes" cheats ofzo :) ?
Maar hijs erg vet en mooi en loopt echt vet goed, op een geforce 2 met 1024*768@32bit met FSAA 2x vet goed :)
En op mn Geforce 4 :9~
isset hlemaal geweldig :) alles vet hoog en FSAA4 etc.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

Op vrijdag 05 juli 2002 10:25 schreef bluppy2 het volgende:

[..]

vandaag zoudie in de NL winkels moeten liggen.. de wereldwijde release is vandaag nl..
laat maar kep hem net gehaald bij dixons :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, khad gebeld naar Dynabyte gister en toen zeiden ze dus dat ze em vandaag zouden hebben en toen ik uit mn warme bedje kwam, om half 12, vandaag heb ik ze gebeld, heb em laten vastleggen en ben ik meteen gegaan :)
maar n nadeelis datj niet met een CD kan lannen met anderen zonder dat zij ook een CD hebben, maar ik ga toch echt enti 3 CDs van 50 euro kopen, dat is toch ziek?
Maar WarcraftII was wat dat betreft handiger, dan kon je met 4 spelen op 1 CD en 8 op 2 CDs ofzo, dat was handiger :)
In t boekje staat er nix over in, daar staat wel hoe je moet joinen maar verder nix.
Zonder CD start ie gewoon neit op, dus kan je ook enit joinen, zoals bij WII
Mis ik iets? of meot je gewoon veel CDs kopen?
maar hijs in elk geval vet :)
kben nu gewoon maar bezig met een nocdding op 2 v/d PCs en de andere de CD, maar t meot toch anders kunnen?

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34979

Op vrijdag 05 juli 2002 18:45 schreef Okyah het volgende: maar hoe zit t nou met de cheats, heeft iemand nu al een leuke "glittering prizes" cheats ofzo :) ?:)

WarCraft 3 [cheats] Cheat mode:
Press [Enter] to display the two player message box, type one of the following codes, then press [Enter] again to activate the corresponding cheat function. The message "Cheat enabled" will appear to confirm correct code entry.

Full map - Iseedeadpeople
Instant victory - allyourbasearebelongtous
Instant defeat - somebodysetupusthebomb
Unlimited mana - thereisnospoon
Invicible - whosyourdaddy
500 gold and 500 lumber - greedisgood

To Disable a Cheat
To disable a cheat after enabling it, simply put the code back in. This will only work for iseedeadpeople, whosyourdaddy, and thereisnospoon.

of je kan gewoon hier de trainer halen, werkt perfect!
kben nu gewoon maar bezig met een nocdding op 2 v/d PCs en de andere de CD, maar t meot toch anders kunnen?
Tuurlijk kan het...
Zolang Blizzard daar geen mogelijkheid heeft voor heeft gegeven, zo je het wel via een "omweg" kunnen doen maar dat zou dan inbreuk zijn op de auteursrechten van Blizzard. Zulke posts mogen trouwens nie op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Op vrijdag 05 juli 2002 19:39 schreef Wilson_Fisk het volgende:

Tuurlijk kan het...
Zolang Blizzard daar geen mogelijkheid heeft voor heeft gegeven, zo je het wel via een "omweg" kunnen doen maar dat zou dan inbreuk zijn op de auteursrechten van Blizzard. Zulke posts mogen trouwens nie op GoT.
Ermmm..... Ik weet beste wat wel en niet mag, hoor, maar waar ik op doelde en doel is of er neit een optie is om normaal t kunnen multiplayeren, zoals Spaws-install bij SC en Diablo of gewoon met de normal install van WarcraftII.

Ik zoek niet naar een omweg, ik heb daar ook nooit naar gevraagd, ik zoek naar een optie (zoals zie hierboven) :) das dus niets illegaals :)

IK doelde niet op verdere gekke dingen, kben juist blizzard fan en kheb neit voor neits WarcraftIII legaal gekocht (net zolas, Warcraft1, Warcraft2 en Starcraft), , khad em ook kunnen downen, maar dit wil ik niet, omdat ik em juist wil kopen.
Ik ben dus NIET uit op illegale praktijken of hulp daarmee.

Dat wilde ik nekel even duidelijk maken :D
Maar mn vraag is dus of er neit iets is als Spawn-install ofzo, of ik dus iets over t hoofd heb gezien.

Dank voor de cheats btw, dat wel, maar ik word neit graag beschuldigd van a:illegale praktijken b:niet weten hoe t hier op GoTm er aan toe gaat

Kben een vrolijke eerlijke gamer en als er een spel vet is dan koop ik dat (met geld, dus, voor de niet-ingewijden onder ons ;) )
Dus ajb geen beschuldigingen.
Kdacht al dat ik misschien iets op mn dak zou krijgen met die vraag,omdat mensen t verkeerd begrepen.
Maar er is dus gen oplossing voor?
Afgezien van veel CDs kopen?

En iemand een id over of die unit cap nog veranderd gaat worden? nja, de food-limit dus eigenlijk?
kvind t low/highkeep enzo in multiplayer onhandig, daar zou ook een optie voor moeten komen om t uit te kunenn schakelen en verder zou fog-of-war uitschakelbaar moeten zijn (voor mn zusje :D)

maar hij loopt (in tegenstelling to bijvoorbeeld GTA3) vet gruwlijk op al mn systemen en op mn lievelingsbak op 1600*1200 met Ansitropic64zooi en FSAA2 :) op mn ti4600 :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.