Op vrijdag 05 juli 2002 19:39 schreef Wilson_Fisk het volgende:
Tuurlijk kan het...
Zolang Blizzard daar geen mogelijkheid heeft voor heeft gegeven, zo je het wel via een "omweg" kunnen doen maar dat zou dan inbreuk zijn op de auteursrechten van Blizzard. Zulke posts mogen trouwens nie op GoT.
Ermmm..... Ik weet beste wat wel en niet mag, hoor, maar waar ik op doelde en doel is of er neit een optie is om normaal t kunnen multiplayeren, zoals Spaws-install bij SC en Diablo of gewoon met de normal install van WarcraftII.
Ik zoek niet naar een omweg, ik heb daar ook nooit naar gevraagd, ik zoek naar een optie (zoals zie hierboven)

das dus niets illegaals
IK doelde niet op verdere gekke dingen, kben juist blizzard fan en kheb neit voor neits WarcraftIII legaal gekocht (net zolas, Warcraft1, Warcraft2 en Starcraft), , khad em ook kunnen downen, maar dit wil ik niet, omdat ik em juist wil kopen.
Ik ben dus NIET uit op illegale praktijken of hulp daarmee.

Dat wilde ik nekel even duidelijk maken

Maar mn vraag is dus of er neit iets is als Spawn-install ofzo, of ik dus iets over t hoofd heb gezien.
Dank voor de cheats btw, dat wel, maar ik word neit graag beschuldigd van a:illegale praktijken b:niet weten hoe t hier op GoTm er aan toe gaat
Kben een vrolijke eerlijke gamer en als er een spel vet is dan koop ik dat (met geld, dus, voor de niet-ingewijden onder ons

)
Dus ajb geen beschuldigingen.
Kdacht al dat ik misschien iets op mn dak zou krijgen met die vraag,omdat mensen t verkeerd begrepen.
Maar er is dus gen oplossing voor?
Afgezien van veel CDs kopen?
En iemand een id over of die unit cap nog veranderd gaat worden? nja, de food-limit dus eigenlijk?
kvind t low/highkeep enzo in multiplayer onhandig, daar zou ook een optie voor moeten komen om t uit te kunenn schakelen en verder zou fog-of-war uitschakelbaar moeten zijn (voor mn zusje

)
maar hij loopt (in tegenstelling to bijvoorbeeld GTA3) vet gruwlijk op al mn systemen en op mn lievelingsbak op 1600*1200 met Ansitropic64zooi en FSAA2

op mn ti4600