Ge-force 4 ti 4200 ervaringen Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.171 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 00:28 schreef XeNoBiTe het volgende:
haha....had nog zo'n svhs kabel liggen van 5 meter...
Aha het kabeltje dat er bij mij bij zat was namelijk ongeveer 20/30 cm :(

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 15:25
Zo, ook ff met mijn MSI GF4 Ti4200 64MB aan het klooien geweest, core op 300 MHz en mem op 610 MHz:

3DMark2001SE: 10193 3DMarks

Dus nu ook ik eindelijk over de 10k grens heen! *D

Voor de rest niks overclocked (ivm warme weer enzo):
AMD XP 1700+ @ 1466 MHz
Crucial 2x256 MB DDR @ 266 MHz
Epox 8KHA+ @ 133 MHz
(voor meer specs check Specs)

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat is toch wel jammer hoor aan zo'n 128 Mb kaart...neit dat ik er echt van wakker lig. Maar je komt eigelijk wau Core speed niet boven de 250 uit....en het geheugen kan ook niet echt boven de 475. Ik ga nog even wat dingetjes proberen ,want het liefst ga ik natuurlijk ook over de 10000 heen :)
En nu snel in de wagen springen naar ut werk.. :(

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Op woensdag 26 juni 2002 16:05 schreef McFlipp het volgende:

[..]

En waarom dan? Omdat die er mooier uitziet :? Dat grafiekje hierboven laat toch duidelijk zien dat de enermax HELE goede resultaten boekt, qua afwijking van de voltages!! (beter dan die CTW).
antwoord op de mail:
kwaliteit is beter (hij kreeg erg veel Enermax voedingen RMA) de maximaal toegestane afwijking op de Voltage lijnen zijn 3% bij CTW en bij Enermax 5% en CTW is ook nog is goedkoper.

O ja, gister ook nog even met 3dmark aan het spelen geweest en mijn highscore weer wat aangescherpt (10540), alleen mijn EMBM score is opeens lager :? De kaart was geklokt op 290 / 595 gaf wel wat artifacts, maar dat hebben we wel over voor een goede score ;)
Zal nog eens echt gaan testen, met mijn fsb nog ff hoger en alle achtergrond progjes in windows gekilled. Iemand de 29.80 drivers al geprobeerd, zijn die nog weer een fraktie sneller?

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ik ben ook wel benieuwd of die 29.80 drivers beter zijn...is toch jammer dat ik nu nog onder de 10000 blijf..hmm
Ga ook nog even proberen om die videokaart beter te koelen, want hij loopt gewoon meteen vast zodra je de core omhoog schroeft. Zal dit aan Sparkle liggen?? Of miss is het ook wel de voeding?!...met moederbord monitor kan je dat aflezen toch?! Als die even een logboek bij houdt, dan kan ik zien op welk moment hij vastloopt.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Op woensdag 26 juni 2002 23:52 schreef Mad_Cow het volgende:
Had die Leadtek GF4 Ti4200 128 MB nou 1 of 2 RAMDAC's? weten jullie dat? en ondersteunde die dus verschillende resoluties op verschillende monitoren?
blij dat je het ook vraagt, alleen jammer dat niemand het antwoord weet :( ...

is er niemand met een 128mb leadtek die ons kan vertelen of 'ie dual ramdac heeft?

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 11:11 schreef lange het volgende:

[..]

blij dat je het ook vraagt, alleen jammer dat niemand het antwoord weet :( ...

is er niemand met een 128mb leadtek die ons kan vertelen of 'ie dual ramdac heeft?
Ja die heeft 2 ramdacs

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:34
Op donderdag 27 juni 2002 11:14 schreef PetePawlusmah het volgende:

[..]

Ja die heeft 2 ramdacs
Kan je met die leadtek ook 2 beeldschermen aansluiten, maar...
De ene op 1152*864 en de ander op 800*600 ?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 11:16 schreef PASware het volgende:

[..]

ja dus

• Kheldar
Dat is wel het idee achter 2 aparte RAMDACsch.

(zoals PetePawlusmah tegelijk met mij zegt :) )

Verwijderd

Op de aopen site kan er niks over vinden dus ik vraag het hier maar. Zit er bij de AOpen Aeolus een dvi-vga converter voor een tweede analoge monitor en zit er nog een beetje software bij?

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:10
Op donderdag 27 juni 2002 12:32 schreef Shave het volgende:
Op de aopen site kan er niks over vinden dus ik vraag het hier maar. Zit er bij de AOpen Aeolus een dvi-vga converter voor een tweede analoge monitor en zit er nog een beetje software bij?
Nee, geen dvi-vga converter, wel software te weten, InterVideo WinProducer om films te editten en capturen (denk ik, heb het nog niet geprobeerd) en WinDVD.

Verwijderd

Xenobyte, ik heb ook diezelfde sparkle maar hij overclockt hier HEEL wat beter.
Ik draai 'm nu op 290/580, maar het ZOU nog een heel klein beetje hoger kunnen.
Hoe zit het met je koeling? Heb je je kast dicht, hoe warm is het daarbinnen, is er goede airflow?

Mijn kast staat fulltime open en er blaast een 120mm fan richting de videokaart, dat helpt natuurlijk wel wat, maar jij komt wel echt helemaal nergens met dat ding...Probeer 't eens met je kast open? Zonder goede airflow wordt het heel erg makkelijk 35+ graden ofzo binnen in de kast.
Ook een beetje op je 5v en 3.3v letten als je PC belast wordt, als ze te hard zakken kan dat het probleem zijn.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Op donderdag 27 juni 2002 14:07 schreef Gillish het volgende:
Hoe zit het met je koeling? Heb je je kast dicht, hoe warm is het daarbinnen, is er goede airflow?

Mijn kast staat fulltime open en er blaast een 120mm fan richting de videokaart, dat helpt natuurlijk wel wat, maar jij komt wel echt helemaal nergens met dat ding...Probeer 't eens met je kast open? Zonder goede airflow wordt het heel erg makkelijk 35+ graden ofzo binnen in de kast.
Ook een beetje op je 5v en 3.3v letten als je PC belast wordt, als ze te hard zakken kan dat het probleem zijn.
even voor de zekerheid, haal jij 580mhz met een 128mb kaart...?

Verwijderd

Ja.

Valt mij ook heel erg mee. :)

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43

paradoXical

The ParadoX

Het 128mb kaartje zou je makkelijk 550 mhz kunnen doen.. En een core van 325mhz is ook mogelijk..

Ik heb gewoon een mooi gat in me case geboord ter hoogte van mijn kaart, een 90mm fan direct op de kaart gericht..

Core snelheid kon ik van 290 mhz naar 325!! mhz verzetten zonder crashes..

Heb hem de vuurdoop gegeven, 3 uur Jedi Knight II 1280*1024 filtering aan, 32bit, max details.. Dat is pas stoken, en rockstable, geen enkele keer een crash. Was voor ik die fan had wel anders...

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Bzzje
  • Laatst online: 24-06 14:55

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Op donderdag 27 juni 2002 07:49 schreef XeNoBiTe het volgende:
Dat is toch wel jammer hoor aan zo'n 128 Mb kaart...neit dat ik er echt van wakker lig. Maar je komt eigelijk wau Core speed niet boven de 250 uit....en het geheugen kan ook niet echt boven de 475. Ik ga nog even wat dingetjes proberen ,want het liefst ga ik natuurlijk ook over de 10000 heen :)
En nu snel in de wagen springen naar ut werk.. :(
die van mij draait gewoon 310 / 510 en is 128mb prolink pixelview ti4200

* Bzzje zit net niet op de 10k

Negeren is vooruitzien

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Op donderdag 27 juni 2002 14:07 schreef Gillish het volgende:

Damn, eik moet je mijn core hebben en ik jouw mem pff... Mijn mem wil niet boven de 550 uit zonder artifacts, en dan die stinkende core van me, 330 mhz heb ik hem lopen, gewoon aso...

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Ik heb een beetje het idee dat het niet echt aan de core, maar aan de koeler ligt. Het is een nvidia reference koeler, en de kaart in die anandtech roundup die ook een nvidia reference koeler had werd het op 1 na warmst. Ik heb nog AS2 liggen dat ik ertussen zou kunnen doen, misschien kom ik dan iets hoger, maar al dat gedoe...ik heb deze comuter al door alle mogelijke bochten moeten wringen om 'm stabiel te krijgen (lag dus NIET aan de videokaart, ik heb uitermate brak RAM en een matige voeding) en nu heb ik dus even niet zo'n trek om weer aan zoiets te beginnen. Heb zat andere dingen te doen.

• XeNoBiTe
  • Niet online
ZO HOOG GECLOCKED?!!....wow....ik denk dat jij gelijk hebt wat betreft de voltage....hier zit hetm het probleem weetik zelf ook al bijna 100% zeker...kast staat al open...koeling had ik al genoeg in de kast...maar ook als ik de FSB op 143 of meer zet dan loopt ie vast..terwijl ik Crucial geheugen erin heb....dit lijkt dus gewoon te maken te hebben met de Volts...volgens mij heb ik een simpele 300 Watt voeding...even kijken of er hier op m'n werk ergens een 350+ voeding ligt..

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op donderdag 27 juni 2002 15:52 schreef XeNoBiTe het volgende:
ZO HOOG GECLOCKED?!!....wow....ik denk dat jij gelijk hebt wat betreft de voltage....hier zit hetm het probleem weetik zelf ook al bijna 100% zeker...kast staat al open...koeling had ik al genoeg in de kast...maar ook als ik de FSB op 143 of meer zet dan loopt ie vast..terwijl ik Crucial geheugen erin heb....dit lijkt dus gewoon te maken te hebben met de Volts...volgens mij heb ik een simpele 300 Watt voeding...even kijken of er hier op m'n werk ergens een 350+ voeding ligt..
Koop gewoon een enermax :+ (okeej nu wordt het vervelend :P)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• hjs
  • Niet online

hjs

Op donderdag 27 juni 2002 16:05 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Koop gewoon een enermax :+ (okeej nu wordt het vervelend :P)
Nee een CWT :+ (okeej nu wordt het vervelend :P)

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ik koop gewoon niks...ik pak m gewoon ergens vandaan...moet wel te regelen zijn... :)

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26
Op donderdag 27 juni 2002 15:52 schreef XeNoBiTe het volgende:
boeiend dat je crucial heb, welk type ist? 2100 of 2700?

niks

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ik heb 2100 Crucial....maar wil mijn XP eerst laten unlocken dan kan ik er pas optimaal gebruik van maken ...ja toch!!..draai nu ipv 1.54 Ghz op 1.63..dus is al stukkie beter...maar meot stukken hoger kunnen met mijn systeem

• Chop2000
Op donderdag 27 juni 2002 16:30 schreef XeNoBiTe het volgende:
Ik heb 2100 Crucial....maar wil mijn XP eerst laten unlocken dan kan ik er pas optimaal gebruik van maken ...ja toch!!..draai nu ipv 1.54 Ghz op 1.63..dus is al stukkie beter...maar meot stukken hoger kunnen met mijn systeem
had je maar pc2700 moeten kope.....

niks

• McFlipp

McFlipp

24...

Op donderdag 27 juni 2002 17:59 schreef Chop2000 het volgende:

[..]

had je maar pc2700 moeten kope.....
Wat voor onzin is dat nou weer.

Hij heeft een PC2100 mobo en crucial PC2100 komt vaak tot 166mhz of 170mhz, en ik denk niet dat ie dat de rest van zijn systeem dat zo maar ff'tjes trekt, dus het is juist een verstandige keuze geweest om Pc2100 te kopen! (ook omdat PC2700 wat duurder is)

• Chop2000
nou zijne komt niet hoger dan 145, dus had hij pc2700 moeten kopen, had hij garantie dat het zo hoog kwam!

niks

• Kolder
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 19:50

Kolder

Raaarrrr

Op donderdag 27 juni 2002 19:04 schreef Chop2000 het volgende:
nou zijne komt niet hoger dan 145, dus had hij pc2700 moeten kopen, had hij garantie dat het zo hoog kwam!
en natuurlijk krijg je dan garantie dat de fsb boven de 145 wil lopen met pc2700....NOT :?

D8 dat er nog wel iets meer componenten in je pc zaten die met de fsb te maken hebben en dus belemmeren

Whatever........

• XeNoBiTe
  • Niet online
Hoort er is!!....zijn, hij...het!!...noem me maar XeNoBiTe of Sven hoor...heb een naam..
Maar goed ..Heb het systeem alweer een tijdje en PC2700 was toen nog moeilijk te krijgen en vet duur...bovendien kom ik nu niet boven de 143 omdat ik mijn XP nog moet unlocken EN mijn voeding moet vervangen!!...dusssssss
heb nog genoeg te klussen...

• McFlipp

McFlipp

24...

Jij bent nog niet zo ervaren met overclocken hoor ik al :)

• XeNoBiTe
  • Niet online
LOL....ik ga even een extra FAN inbouwen...en heb nog een blacklight liggen...die ook alvast monteren , maar nog niet aansluiten. Want dan trekt deze voeding het al helemaal niet meer,..haha

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Morgen of overmorgen ga ik een Ti4200 halen, wat is jullie advies. Een Club 3D 128Mb of een Point of View 128Mb of maakt dit niets uit ?? Zit er een verschil in de TV-Out kwaliteit, kan hier iemand iets over zeggen ?? En het geheugen is dat op beide gelijk, volgens mij wel wat ik er zo'n beetje uit op kan maken. Alvast bedankt :)

It takes one to know one...

Verwijderd

Iemand al ervaringen met een Chaintech ??

• McFlipp

McFlipp

24...

Op donderdag 27 juni 2002 22:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
Morgen of overmorgen ga ik een Ti4200 halen, wat is jullie advies. Een Club 3D 128Mb of een Point of View 128Mb of maakt dit niets uit ?? Zit er een verschil in de TV-Out kwaliteit, kan hier iemand iets over zeggen ?? En het geheugen is dat op beide gelijk, volgens mij wel wat ik er zo'n beetje uit op kan maken. Alvast bedankt :)
Ik zou gaan voor de POV, goede ervaringen in dit topic mee (kan je zelf ook achter komen als je gewoon het topic had gelezen) en de 64mb versie van club 3D bleek niet zo heel erg lekker te zijn, dus grote kans dat dat ook zo is met de 128mb versie. Ik zou iig gaan voor de POV 128mb.

• XeNoBiTe
  • Niet online
Zoiezo zou ik ook gaan voor de 128 Mb hoor...is miss ietsiepietsie langszamer, maar bij spellen als Jedi Knight is die extra 64 Mb weer een groot pluspunt...en helemaal straks bij games als Doom3 en Unreal2!!

BTW...extra fan zit erin...blacklight ook aangesloten...ziet er erg stoer uit!!....nog even morgen een plexiglas plaat uitsnijden en dan heb ik een leuke doorzichtige kast :)

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Op donderdag 27 juni 2002 22:19 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor de POV, goede ervaringen in dit topic mee (kan je zelf ook achter komen als je gewoon het topic had gelezen) en de 64mb versie van club 3D bleek niet zo heel erg lekker te zijn, dus grote kans dat dat ook zo is met de 128mb versie. Ik zou iig gaan voor de POV 128mb.
OK, dat was ik al van plan maar jij bevestigd mijn plan. Ik was sowieso van plan om voor de 128mb versie te gaan. :)

Verwijderd

K'heb eindelijk m'n gainward Geforce 4 ti4200 128mb binnen. Het is echt een super kaart, geheugen op 600 Mhz en core op 320 Mhz stabiel en zonder artifacts >:).
Jammergnoeg is bij mij de CPU de bottleneck en dus draai ik op golden sample snelheid (290/550).
Maar wel lekker iets meer dan 7200 3dmarks 2001SE :).

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Op donderdag 27 juni 2002 23:04 schreef Ferret2 het volgende:
K'heb eindelijk m'n gainward Geforce 4 ti4200 128mb binnen. Het is echt een super kaart, geheugen op 600 Mhz en core op 320 Mhz stabiel en zonder artifacts >:).
Jammergnoeg is bij mij de CPU de bottleneck en dus draai ik op golden sample snelheid (290/550).
Maar wel lekker iets meer dan 7200 3dmarks 2001SE :).
Lekkere score!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
mn club3d 128mb ff getest, hij haalt met allemaal standaard instellingen ongeveer 9000 en met core/geheugen op 289/599
9150 ongeveer.

het leuke is, is dat wanneer je je fsb omhoog gooit dan gaan de prestaties pas echt hard omhoog.
dezelfde instelingen als hierboven en nu met een fsb van 137.

9500 3dmarks.

fsb is the magic word

• XeNoBiTe
  • Niet online
Nette score....ben zelf nu nog niet over de 9666 heengekomen...moet echt even een andere voeding hebben...dan kan ik gaan knallen!!..Serious Sam 2 draait wel strak hoor met zo'n Ti4200....heb ook Quintix aanstaan en alle kwaliteit van de kaart op z'n hoogst..erg prettig gamen!!...Ti4200 is tot nog toe een echte aanrader....morgen eens kijken hoe het met de TV-out zit..

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:12 schreef XeNoBiTe het volgende:
Nette score....ben zelf nu nog niet over de 9666 heengekomen...moet echt even een andere voeding hebben...dan kan ik gaan knallen!!..Serious Sam 2 draait wel strak hoor met zo'n Ti4200....heb ook Quintix aanstaan en alle kwaliteit van de kaart op z'n hoogst..erg prettig gamen!!...Ti4200 is tot nog toe een echte aanrader....morgen eens kijken hoe het met de TV-out zit..
Geinig, wij hebben zowat hetzelfde systeem... Mijn hoogste uitslagje was net even over de 10,000 maar ik had dan in de properties van die GF4 bij D3D settings ook "high image quality" gezet ipv "Best..."...dat scheelt dus daadwerkelijk in je score en doet dus echt wat blijkbaar ;)
Hoogste score was 10170 ofzo,... toen had ik high performance es geselecteerd (kan nog erger...Best performance ;) )

Maargoed ik ga ervanuit dat iedereen dat gewoon op Best image quality laat staan...... dan haal ik zo tegen de 10,000 puntjes, laat het er 15 minder zijn. Dit op een fsb van 137 (dat moet jij toch ook wel makkelijk kunnen halen!, ik heb zelfs een afgebrokkelde core)... dan heb je weer net iets meer en zit jij ook op de 10k.

Ik heb overigens eens me PSU wat gemod daarnet,... 5v nu tussen de +/-5,00 en 5,13 ipv de +/-4,80 en 5,00... tja wie weet scheelt het wat. En de boel net iets beter gekoeld en PSU fan ipv temp gestuurd nu altijd max draaiend. 'T scheelt bijna nix (hooguit paar graadjes) maar tja, het houdt je van de straat.

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 22:38 schreef XeNoBiTe het volgende:
Zoiezo zou ik ook gaan voor de 128 Mb hoor...is miss ietsiepietsie langszamer, maar bij spellen als Jedi Knight is die extra 64 Mb weer een groot pluspunt...en helemaal straks bij games als Doom3 en Unreal2!!

BTW...extra fan zit erin...blacklight ook aangesloten...ziet er erg stoer uit!!....nog even morgen een plexiglas plaat uitsnijden en dan heb ik een leuke doorzichtige kast :)
In unrealtournament2003 (gebaseerd op de unreal warfare engine) blijkt de extra 64mb helemaal niet benut te worden, op alle resoluties is de 64mb er dan ook sneller in (standaard clockspeeds).

Verwijderd

Crucial pc2100 draait standaard op 133 (266) MHz en het haalt op cas 3 timings zeker wel de 166 MHz. Ik dacht dat ie ergens rond de 170 kwam. Tuurlijk is pc2700 ook sneller, maar ja als het er niet is he... ;)

En als je cpu geunlockt is (mp omlaag), dan zijn er twee dingen die snel bottlenecken. Geheugen heeft prioriteit nummero een en op de tweede plaats staat je hdd (alhoewel geforce 4's geen hoge agp bus aan kunnen, meestal zelfs minder dan hdd's).

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
idd ut2003 heeft nog geen voordeel van 128 ipv 64 mb.

Volgens mij is het echt onzin een 128mb versie aan te schaffen, de spellen die al 128 mb 'nodig' hebben, hebben maar een paar fps wint tov de 64 mb versie.

Ik denk dat de spellen die komende jaren uitkomen meer voordeel gaan hebben aan de extra 64 mb, maar meer dan een paar fps zal dat niet worden, is dus zeker niet de meerprijs waard.

Kijk es naar de gf2 64 mb modellen die halen ook niet meer dan een paar fps meer dan de 32 mb gf2 op de ut2 engine.

Maar ja je bent natuurlijk wel een echte patser als je 128 mb hebt, dat denken die kaart makers ook denk ik.

• XeNoBiTe
  • Niet online
Dat is het natuurlijk gewoon...men start de pc op en eht eerste wat in beeld komt is NvIdia Ti4200 128 Mb.. :)
En dat van UT wist ik eigenlijk niet....me and my big mouth..
Maar laten we hopen dat die extra 64 Mb toch nog ergens goed voor is, naast het patsergehalte bedoel ik dan ;)

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik heb er ook 256mb Crucial 2100 inzitten, en ik draai op 145 fsb nu. (cas2 e.d natuurlijk)

Verwijderd

Ach, die 128mb ipv 64 zal in de toekomst zeker wel van belang zijn... maar ik denk niet in die mate dat het van doorslaggevend belang zal zijn. De vraag is of het inderdaad die extra euros waard is. Zo heb ik nu een Club3d 64mb voor 196, de 128mb is nu 225. Had ik hem nu gekocht was ik wel voor die 128mb gegaan... alleen op het moment dat ik kocht waren de meeste 128mb versies zo'n 250-260. Dat verschil vond ik net wel iets te veel...

Ik kan me niet voorstellen dat spellen niet meer speelbaar zouden zijn met de 64mb versie, dat zou alleen maar in het nadeel van de spellenmakers zijn... maar het zal op sommige punten zeker wel een voordeel kunnen zijn.

• XeNoBiTe
  • Niet online
Mijn laatste score was vanochtend 9880 voordat ik naar m'n werk ging!!...dus nog 120 puntjes en ik ga naar de 10000.
Denk dat de FSB nog wel een klein stukkie omhoog kan, dan moet ik het wel halen...maar eerst ga ik vanmiddag verder met de case mod...zodat ik morgen de vetste Case heb...hehe

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 07:19 schreef XeNoBiTe het volgende:
Dat is het natuurlijk gewoon...men start de pc op en eht eerste wat in beeld komt is NvIdia Ti4200 128 Mb.. :)
En dat van UT wist ik eigenlijk niet....me and my big mouth..
Maar laten we hopen dat die extra 64 Mb toch nog ergens goed voor is, naast het patsergehalte bedoel ik dan ;)
Die zijn zeker ergens goed voor, ik heb geprobeerd JediKnight 2 te spelen met alles max op 1280*1024 en vsync aan en de textures op very high (kaart op 310/610). In grote ruimten is mijn framerate echt beroerd door die gedatilleerde textures. Als ik de textures op high zet loopt alles als een zonnetje. Lijkt mij een geval van het nadeel van 64 mb ?

• XeNoBiTe
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 11:03 schreef SirWilliam het volgende:

[..]

Die zijn zeker ergens goed voor, ik heb geprobeerd JediKnight 2 te spelen met alles max op 1280*1024 en vsync aan en de textures op very high (kaart op 310/610). In grote ruimten is mijn framerate echt beroerd door die gedatilleerde textures. Als ik de textures op high zet loopt alles als een zonnetje. Lijkt mij een geval van het nadeel van 64 mb ?
Ik heb gisteren ook zo Jedi Knight gespeeld...Daarvoor had ik via Beeldscherminstellingen alles op max gezet. FSAAx6 en Hoogste beeldkwaliteit. Ook in JEdi Knight alles op z'n hoogst....draaide als een tierelier. Pas toen ik Complexed shadows aanzette ging hij echt een beetje tegenstribbelen. Maar deze zette ik ook meteen weer uit. Want dat is dus echt superlelijk...Vooral die schaduw in het gezicht..lijkt wel of die mannetjes naar een of andere halloweenparty gaan op die manier :r
Dus het lijkt erop dat Jedi Knight toch wel echt gebruik maakt van de 128 Mb *D

Verwijderd

Bij Guru3d staat een review van de aopen ti 4200 128mb online!

http://www.guru3d.com/review/aopen/aeolus-ti4200/

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ziet er vrijwel hetzelfde uit als de Sparkle...althans ook precies volgens de reference board van NvIdia.
Zelfde cooler heb ik ook.
Maar TV-Out heb ik nog niet gechecked..volgens die review is deze dus gelijk aan de Radeon....dan is XeNoBiTe heeeeeeel erg blij!!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 11:20 schreef XeNoBiTe het volgende:

[..]
Dus het lijkt erop dat Jedi Knight toch wel echt gebruik maakt van de 128 Mb *D
Tis dan ook het enige spel dat zoveel geboost wordt door die extra 64mb.

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ja dat lijkt er wel op!!!......nou, aangezien dat mijn favoriete spel is!!!....ben benieuwd of het bij SOF2 ook iets extra's levert??
Maar goed ik moet eerst een andere voeding hebben, want ik kan nu niks meer overclocken...grrr

• Nakebod
  • Laatst online: 14:22

Nakebod

Nope.

Op vrijdag 28 juni 2002 12:00 schreef XeNoBiTe het volgende:
Ja dat lijkt er wel op!!!......nou, aangezien dat mijn favoriete spel is!!!....ben benieuwd of het bij SOF2 ook iets extra's levert??
Maar goed ik moet eerst een andere voeding hebben, want ik kan nu niks meer overclocken...grrr
SOF2 liep ook op em TNT2, @ 1024*786, dus dat zal gok ik dus ook wel goed lopen :) (Heb SOF2 nog niet gespeeld met mijn GF4 (64mb) maar dat zal ook wel goed wezen :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ben erg benieuwd ernaar. GLExcess is trouwens ook een supervette test voor je Ti4200...dan zie je pas hoe snel dat ding is vergeleken bij een MX-je

Verwijderd

De Asus V8420 is een perfect dingetje :) Loopt hier al een paar dagen als een zonnetje :)

Warcraft 3 en Ghost Recon op 1600*1200 :9~ (celly 900)

Net een PIII 1200 besteld, kan die kaart nog ff verder gepusht worden ;)

• XeNoBiTe
  • Niet online
Warcraft 3......kan niet wachten!! :9~

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 28 juni 2002 13:48 schreef XeNoBiTe het volgende:
Warcraft 3......kan niet wachten!! :9~
Ga het dan spelen ;) Het is echt heel cool, ik heb net 2minuten geleden de Undead Campaign geunlocked ;)

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ik "krijg" hem morgen :) ...dusss, zondag zal ik m voor het eerst spelen..
Maar goed om bij de topic te blijven...ik denk dat alle eigenaren van de Ti4200 het met elkaar eens zijn. De Ti4200 is zijn geld ruim waard. Vooral de 64 Mb is een hele snelle kaart voor een mooie prijs.....maar kijk goed naar je voeding als je van plan bent hem over te clocken, want mijn 300 Watt NoName trekt het dus echt niet :(

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Net mijn club3d 128 MB binnen, snel even een 3dmark 2001 se gedraaid... Boven verwachting! 7455 3d marks op een Abit KT7 T-bird 1000@1082, 256 MB PC133 SDRAM, kaart niet overgeklokt :) Gezien de resultaten in deze en de vorige draad van mensen met een 1 GHz processor dacht ik rond de 6500/6600 uit te komen, omdat ik de proc iets overgeklokt heb. Dit valt echt alleszins mee :) Nou staan mijn bios-instellingen wel op zijn scherpst, dat scheelt waarschijnlijk. En blijkbaar is een AMD op 1 GHz toch een stuk sneller dan een P3 :) Ik ben benieuwd of overklokken iets gaat uitmaken, aangezien de processor de bottleneck is. Trouwens: bij het opstarten meldt de kaart zich echt als een 128 MB kaart aan, maar volgens Coolbits draait ie op 250/500 i.p.v. 250/444...kan dat een foutje van coolbits zijn?

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:27

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Ik sta op het punt om mijn kaart (4200 128 MB) te bestellen, maar ik vind het zo moeilijk... :'(

Mijn vraag: is de Point of View Geforce 4Ti 4200 128mb DDR TV-OUT DVI volledig volgens reference van NVidia :?

Als dat zo isch, dan druk ik op bestel...

Plies, zo snel mogelijk een reply van iemand die zo'n kaartje heeft... ;(

Thnx in Advance!

Grtz HDH

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Verwijderd

Heyo mensen!

Ben van plan om een Geforce 4 te kopen ...
ik heb een "PINE" ti4200 64 mb gezien voor een redelijke prijs ... en wil ik vragen of iemand daar ervaringen mee heeft of enig info daarover heeft.

Verder heb ik alvast wat vragen:
- is het beter om eerst FSB te overclocken of eerst videokaart?

-ik zie dat jullie over 'artifacs'hebben . Wat zijn dat ? ( sorry ik ben n00b ..en nieuw hier :D:D)

Alvast bedankt !

take care :)

see ya laterss

Alex

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 28 juni 2002 14:58 schreef VilleneuveFan het volgende:
Heyo mensen!

Ben van plan om een Geforce 4 te kopen ...
ik heb een "PINE" ti4200 64 mb gezien voor een redelijke prijs ... en wil ik vragen of iemand daar ervaringen mee heeft of enig info daarover heeft.

Verder heb ik alvast wat vragen:
- is het beter om eerst FSB te overclocken of eerst videokaart?

-ik zie dat jullie over 'artifacs'hebben . Wat zijn dat ? ( sorry ik ben n00b ..en nieuw hier :D:D)

Alvast bedankt !

take care :)

see ya laterss

Alex
Lees eerst de faq

En dan [topic=235012/1/75]

Ohh en nog een handige tip, misschien eens het topic doorlezen, misschien is het daar wel voor...

• XeNoBiTe
  • Niet online
Waarik mee ben begonnen is de FSB opvoeren...dit heeft bij mij het meeste resultaat gehad....maar eigenlijk als je nog een NOOB bent...zou ik gewoon er nog ff mee wachten...ram die Ti4200 er eerst maar eens in en sta versteld van de kwaliteit!!...Gaat al als een trein hoor!!!

Ik heb weer een andere vraag. Moet dus een nieuwe voeding....zal ik een enermax halen voor 65 euro (vind ik zat) of een Noname Silent voeding voor 49 euro??..

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Op vrijdag 28 juni 2002 15:05 schreef XeNoBiTe het volgende:
Waarik mee ben begonnen is de FSB opvoeren...dit heeft bij mij het meeste resultaat gehad....maar eigenlijk als je nog een NOOB bent...zou ik gewoon er nog ff mee wachten...ram die Ti4200 er eerst maar eens in en sta versteld van de kwaliteit!!...Gaat al als een trein hoor!!!

Ik heb weer een andere vraag. Moet dus een nieuwe voeding....zal ik een enermax halen voor 65 euro (vind ik zat) of een Noname Silent voeding voor 49 euro??..
Ik zou een enermax doen, zijn veel betrouwbaarder.

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 15:04 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Lees eerst de faq

En dan [topic=235012/1/75]

Ohh en nog een handige tip, misschien eens het topic doorlezen, misschien is het daar wel voor...
Ow okay bedankt ! :)

maar weet er verder iemand iets over dat "Pine" dingetje ?

see ya ltrzz

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 28 juni 2002 15:11 schreef VilleneuveFan het volgende:

[..]

Ow okay bedankt ! :)

maar weet er verder iemand iets over dat "Pine" dingetje ?

see ya ltrzz
Hmmmm waarom heb je de faq niet gelezen?!
• Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
En dat "Pine dingetje" is al heel vaak in dit topic langs gekomen, maar ik kan je zeggen dat ie vaak op 300/600mhz stabiel draait.

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
misschien heeft hij de faq nog niet gezien :)

<--- gaat ff AS3 op zijn CPU doen en morgen de leadtek :)

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Jedi Knight II maakt zeker gebuik van die 128MMB, GTAIII ook.

En veel games die gaan verschijnen zullen ook die extra 64mb gaan gebuiken, als je dan de kaart een tijd wilt gebruiken is het geen slecht idee gewoon de 128mb te pakken

Is natuurlijk ook een patserkaart 8-)

Anyhow, ook maar 512mb mircom mem bestellen, ik wil me fsb op 155 - 160 krijgen (nu 145). Gaat wel lukken, nu brakke dim draait op 146 fsb (0.4v extra!) Duss ;)

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Als ik vanavond die Point of View Ti4200 128Mb gehaald heb kan ik hem dan zonder problemen op 275/550 zetten. Of wordt ie dan al te warm aangezien er geen heatsinkjes op het geheugen zitten. Tot waar kan je zonder problemen gaan met zon ding als ie standaard is ?

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 28 juni 2002 16:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Als ik vanavond die Point of View Ti4200 128Mb gehaald heb kan ik hem dan zonder problemen op 275/550 zetten. Of wordt ie dan al te warm aangezien er geen heatsinkjes op het geheugen zitten. Tot waar kan je zonder problemen gaan met zon ding als ie standaard is ?
Is niet te zeggen (staat ook in de faq...) het is een kwestie van proberen :) Iedere kaart is anders, je kan net een goede versie hebben of eentje die maar een klein beetje boven de standaard snelheid wil overclocken (dus het is ook verschillend per kaart van hetzelfde type, niet iedere POV 128mb klokt evenver)

Verwijderd

die point of view gef4 4200 kaartjes zijn lekker goedkoop maar ik zie ze niet terug in de meest bezochte producten sectie in de pricewatch :?

zeker na dat artikel van anandtech http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1643
ze raden namelijk aan de goedkoopste te nemen en in tegenstelling tot de vorige geforce versies is de beeldkwaliteit van de goedkopere merken prima :)

• kleefding
9537 3D marks

compare url lukt niet
instellingen bij beste beeldkwaliteit

core 267 mem 566, werkt wel lekker

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 28 juni 2002 17:16 schreef kleefding het volgende:
http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectdetails&projectType=6&projectId=3811293

instellingen bij beste beeldkwaliteit

core 267 mem 566, werkt wel lekker
Je moet de compare url geven deze werkt niet. (staat apart gegeven bij je project)

• Kheldar
compare url lukt niet
Je moet je project, bij de details, eerst Published maken en dan krijg je de compare url:

Afbeeldingslocatie: http://home.utwente.nl/b.j.m.abma/tweakers/3dmarkconfig.png

• LawnMowerMan

LawnMowerMan

Ik heb zonet gebeld met Dutchdiscount om eens te vragen welke TI4200 kaarten ze verkopen en nu blijkt dat ze dus ook de AOPEN 128 MB verkopen!!!

Deze staat echter niet op hun site (welke sowieso nogal NIET-up-to-date is). Nu zal je zeggen, nou en, big deal...

Niet echt, aangezien ik ook direct naar de prijs heb gevraagd: euro 225 !!! Dat is goedkopen dan de pricewatch!!!

Ik heb em dus direct besteld en bij hun leverancier WAS ie op dat moment op voorraad!!! Ben zeer benieuwd...

Wou ik ff laten weten...

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 19:33 schreef HDH-PowerCow het volgende:
Ik heb zonet gebeld met Dutchdiscount om eens te vragen welke TI4200 kaarten ze verkopen en nu blijkt dat ze dus ook de AOPEN 128 MB verkopen!!!

Deze staat echter niet op hun site (welke sowieso nogal NIET-up-to-date is). Nu zal je zeggen, nou en, big deal...

Niet echt, aangezien ik ook direct naar de prijs heb gevraagd: euro 225 !!! Dat is goedkopen dan de pricewatch!!!

Ik heb em dus direct besteld en bij hun leverancier WAS ie op dat moment op voorraad!!! Ben zeer benieuwd...

Wou ik ff laten weten...
Prijs is inderdaad wel OK, 225. Ik heb em dus (voor 232) maar ben er niet echt laaiend enthousiast over. Hij haalt net op zijn teentjes de 280/540 maar dan zitten er wel al artifacts in 3dm2001 (275/530 is al beter te doen). Verder heb je ook geen leuke tooltjes om temp uit te lezen en tevens draait ie op 444mhz waar een aantal andere 128mb kaarten al op 500 standaard draaien of in ieder geval al een bios update hebben zodat hij "standaard" op 500 draait. Bij Aopen moeten we hier nog op wachten maar ik las zelfs dat iemand van Aopen had gezegd (was dat niet eerder in dit topic?) dat stabiliteit niet te garanderen is bij 500mhz,..... dus misschien komt er wel nooit een biosupdate.

• Xtuv
  • Nu online
'k heb mijn Club3D Ti 4200 64mb ook ff geflasht naar het M3 bios.

Loopt nu standaard 250/500 ipv 250/460.

Met mijn systeem:
MSI K7TPro 266 (Via KT266)
Duron 800@930 (143x6.5)
256mb PC2100 DDR
Nvidia Detonator 29.80

Haal ik nu 6835 3Dmarks, dat haalde ik ook al voor de bios update :P maar toen stond de core op 275Mhz.

Maargoed ik heb toch een nieuwe processor nodig voordat het nut heeft het geheugen veel verder over te klokken, m'n huidige duron is duidelijk de bottleneck.

Anyway ik ga nu wel ff verder met de core omhoog gooien en 't geheugen ook, al is 't maar te kijken hoe stabiel het loopt :)

Wat halen jullie met het M3 bios met de Club3D kaart?

Update: 6917 3Dmarks @ 275/513
http://service.madonion.com/compare?2k1=3812758

6967 @ 280/530 nu, ik wil de 7000 grens doorbreken :D :P

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Ik heb een vraag. Soms merk ik dat bepaalde letters een beetje wazig weergeven worden. Maar dan bijna alleen bij kleine letters (kleiner dan 8p) en meestal met lichte achtergrond en ook vrij lichte letters. Dan zijn ze vrij slecht leesbaar.
Weet iemand hoe dit kan?

Ik heb een Gainward 128 MB Ti4200. Monitor Bridge 19F. Maar aan de monitor ligt het niet. Voorheen met mijn TNT2 had ik dit probleem niet.

• Xtuv
  • Nu online
in spelletjes of in windows?
bij spelletjes mischien door Anti Aliassing?

In windows, maybe staat er iets van "cleartype" oid aan/uit in de beeldscherm opties waardoor het komt?

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Op vrijdag 28 juni 2002 20:57 schreef Xtuv het volgende:
in spelletjes of in windows?
bij spelletjes mischien door Anti Aliassing?

In windows, maybe staat er iets van "cleartype" oid aan/uit in de beeldscherm opties waardoor het komt?
Alleen in 2d dus. Dus ook windows/linux :)

• Xtuv
  • Nu online
Vanaf 280/540 geeft m'n Club3D Ti 4200 al artifacts in 3Dmark2001 :(
Er springen soort textures door het beeld... soort strepen.
Nouja stukje terug maar weer dan..

• Chop2000
club3xkots

niks

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Op vrijdag 28 juni 2002 19:58 schreef SALLY het volgende:

tevens draait ie op 444mhz waar een aantal andere 128mb kaarten al op 500 standaard draaien
Ik dacht dat die 128mb kaartjes allemaal op 444mhz liepen, of sla ik nu wartaal uit :?

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

wat is dat toch met die club 3d's?
(onder en bovengetekende heeft er zelf een en wilt graag weten alsie niet goed is)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• LawnMowerMan

LawnMowerMan

Op vrijdag 28 juni 2002 23:25 schreef Chop2000 het volgende:
club3xkots
FLAME! |:(

• Xtuv
  • Nu online
Op vrijdag 28 juni 2002 23:25 schreef Chop2000 het volgende:
club3xkots
:Z flame :Z

Prima kaartje voor het geld, hij doet wat je er van kan verwachten, nix mis mee.

• flippy
  • Niet online

flippy

dames dames,(en heren, maar ik geef de voorkeur aan dames ;) )

het gaat niet om de naam, het gaat erom wat ie doet.

als er its mis is met de werking van de club3d dan melden graag, daar is dit forum voor.
al die flamewars over merken...
ik hoor ze al roepen: intel/amd/intel/amd/intel/amd/

beetje bandbreete verzieken...

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op vrijdag 28 juni 2002 23:33 schreef thejoker80 het volgende:

[..]

Ik dacht dat die 128mb kaartjes allemaal op 444mhz liepen, of sla ik nu wartaal uit :?
Mja ik moet SALLY gelijk geven: mijn club3d 128 mb kaartje draait standaard vrolijk op 500 MHz ipv 444, volgens zowel coolbits als de nieuwste powerstrip.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

w00t deze Ti4200 rocks, ik heb nu gewoon 12268 3dmarks punten op 290 core 586 mem :P
Misschien later nog eens een Vmem mod doen en de wire trick toepassen op me p4 >:)

39

• kleefding
de club3d is een goede kaart, het enige nadeel is dat ie niet zo hoog geklokt kan worden (bij mij dan) namelijk
280/585 daarna krijg ik artifacts. er is niets veranderd aan de videokaart.

het geheugen draait hier trouwens standaard op 500mhz.

http://service.madonion.com/compare?2k1=3817047

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 16:09

ToeingTheLine

Mask of sanity

Hm...probleem hier... :'(
Heb gisteren (eindelijk, na 3(!) weken) mn Leadtek GF4 Ti4200 ontvangen, op het eerste gezicht deed alles het, heb 8250 3d marks.

Maar toen ging ik UT spelen, kwam ik niet boven de 75 FPS!
Alles op low gezet, haal ik er nog nog maar 75...wil niet hoger....en dat was bij mn oude kaart(3D Prophet 4000XT) ook al zo...Is er iets wat ik moet unlocken ofzo?

Zou mooi zijn als iemand toevallig wist waar het aan lag..

Overige Specs: MSI MS-6511, AMD Athlon XP 2000+, 512 MB SDRAM

Life is what you others make it.

• flippy
  • Niet online

flippy

Op zaterdag 29 juni 2002 10:58 schreef falling_down het volgende:
Heb gisteren (eindelijk, na 3(!) weken) mn Leadtek GF4 Ti4200 ontvangen, op het eerste gezicht deed alles het, heb 8250 3d marks.

Alles op low gezet, haal ik er nog nog maar 75...wil niet hoger....en dat was bij mn oude kaart(3D Prophet 4000XT) ook al zo...Is er iets wat ik moet unlocken ofzo?

makkelijk: v-sync uitzetten.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-08 10:28

amahusu

taking over the world!

Op zaterdag 29 juni 2002 10:58 schreef falling_down het volgende:

vsync uit en refreshrate fix installeren (als je xp draait)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

iedereen die club3d k"t vinden zonder enige onderbouwing lach ik hard uit dus: WAHAHAHHAHAHA

Club3d is voor mij goed genoeg en gaat perfect mee met de "Grote" merken alhoewel club3d (vind ik) ook een grote (lees: goeie merk) merk is.

Ik heb zelf een club3d radeon 7500 en heb een mooie 3dmark2001se score :Z :Z van: 5160 .

icm:
amd xp 1600+ @ 1400 mhz (niet overgeclockd dus)
256 mb ddr
en nog wat spul.

Dus dit was mijn onderbouwde uitspraak dat club3d helemaal niet zuigt. Misschien was het vroeger wel zeik maarja dat is dus niet zo meer. Is hetzelfde als je zegt dat nvidea slechte 2d kwaliteit heeft en ati kl0te drivers maakt.

Maarja ieder zijn eigen.....

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
ff een vraagje. Is de MSI 4200 nou rood of groen? Of is de ene de 128mb versie en de andere 64mb?

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 11:45 schreef FLiP.m0 het volgende:

blaat...

Dus dit was mijn onderbouwde uitspraak dat club3d helemaal niet zuigt. Misschien was het vroeger wel zeik maarja dat is dus niet zo meer. Is hetzelfde als je zegt dat nvidea slechte 2d kwaliteit heeft en ati kl0te drivers maakt.

Maarja ieder zijn eigen.....
Nvidia heeft geen slechte 2d kwaliteit, het zijn de f-a-b-r-i-k-a-n-t-e-n die er slechte filters op zetten. Daarentegen heeft ATI destijds wel slechte drivers drivers geproduceerd, wat ze in mijn ogen met de catalyst-crew helemaal hebben opgelost.

Verder ben ik het wel met je eens dat club3d wel meevalt, maar als je voor dezelfde prijs leadtek met HYNIX ram kan kopen. Nou dan ga ik voor leadtek (in geval van de 64mb versie).

• Saeverix
  • Laatst online: 19-08 11:43
Hallo. Ik ben van plan een GForce 4 Ti 4200 64mb te kopen. Ik kan nu kiezen uit een Pixelview of een Chaintech voor de zelfde prijs. Volges mij allemaal de zelfde functies, maar welke kan ik het beste nemen qua functies en mischien overklok mogelijkheden.

Hoop snel wat te horen.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.