volgens mij maakt het niet zoveel uit . Beide zijn gemaakt met het reference design. Ik zou gaan voor chaintech, maar dat is puur de naam waar ik me nu door laat leidenOp zaterdag 29 juni 2002 13:49 schreef WernerV het volgende:
Hallo. Ik ben van plan een GForce 4 Ti 4200 64mb te kopen. Ik kan nu kiezen uit een Pixelview of een Chaintech voor de zelfde prijs. Volges mij allemaal de zelfde functies, maar welke kan ik het beste nemen qua functies en mischien overklok mogelijkheden.
Hoop snel wat te horen.
Iemand al antwoord hierop?:
Op vrijdag 28 juni 2002 20:53 schreef RooT het volgende:
Ik heb een vraag. Soms merk ik dat bepaalde letters een beetje wazig weergeven worden. Maar dan bijna alleen bij kleine letters (kleiner dan 8p) en meestal met lichte achtergrond en ook vrij lichte letters. Dan zijn ze vrij slecht leesbaar.
Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb een Gainward 128 MB Ti4200. Monitor Bridge 19F. Maar aan de monitor ligt het niet. Voorheen met mijn TNT2 had ik dit probleem niet.
Vandaag naar de PC Dump geweest, en daar een XFX Geforce 4 TI 4200 64mb gekocht voor € 188.
Meteen maar eens GTA3 getest (die zelfs nog op 640*480 schokte met mn TNT2), en die draait nu heel lekker vloeiend en snel. (dat werd tijd
)
Daarna 3D Mark 2001SE eens gedraaid. Ik kom uit op 4686 punten.
Systeem: Amd Athlon Thunderbird 750 MHz, 512mb pc133 geheugen, 1x IBM 40gb 7200 toeren. (niks overclocked).
Core draait standaard op 250, memory op 446. Is er al een bios update voor deze kaart?
Meteen maar eens GTA3 getest (die zelfs nog op 640*480 schokte met mn TNT2), en die draait nu heel lekker vloeiend en snel. (dat werd tijd
Systeem: Amd Athlon Thunderbird 750 MHz, 512mb pc133 geheugen, 1x IBM 40gb 7200 toeren. (niks overclocked).
Core draait standaard op 250, memory op 446. Is er al een bios update voor deze kaart?
Ja er is al een nieuwe. Ik post hem zo directOp zaterdag 29 juni 2002 15:32 schreef DeadMetal het volgende:
Vandaag naar de PC Dump geweest, en daar een XFX Geforce 4 TI 4200 64mb gekocht voor € 188.
Meteen maar eens GTA3 getest (die zelfs nog op 640*480 schokte met mn TNT2), en die draait nu heel lekker vloeiend en snel. (dat werd tijd)
Probeer een lagere refreshrate.Op zaterdag 29 juni 2002 14:57 schreef RooT het volgende:
Iemand al antwoord hierop?:
[..]
-En weet er dan misschien iemand of de MSI 4200 kaart groen of rood is?
edit-> Hier is de bios file
Zo moet je hem flashen:
Your card must have an older bios revision. To update to the newer BIOS you will l need to do is insert a blank floppy into your floppy drive. Next open my computer, right click on the floppy drive icon and select format. Now check the option to Create an MS-DOS startup disk , then click start. After the startup disk is created copy the files attached to this message. Now simply reboot your computer with the disk in the drive. Your computer should boot to the floppy and automatically update the BIOS on the TI 4200. After you receive a message stating the update successful, shut down the computer (hold down the power button for about 5 sec), remove the floppy, and then turn the computer back on. XP should then load and the memory should now show up as 513MHz.
Damn heb jij in een grot gewoont ofzo?Op zaterdag 29 juni 2002 15:32 schreef DeadMetal het volgende:
Meteen maar eens GTA3 getest (die zelfs nog op 640*480 schokte met mn TNT2), en die draait nu heel lekker vloeiend en snel. (dat werd tijd)
Op vrijdag 14 juni 2002 10:36 schreef BioWEB het volgende:
Voor een echte tweaker telt elk puntje...
Maarruh, mijn XFX Ti4200 liep niet eens stabiel op 490MHz mem. Standaard geklokt op 432MHz.
Na BIOS update nu op 620MHz stabiel... Zoveel kan het dus schelen...
RoodOp zaterdag 29 juni 2002 15:42 schreef kutkip het volgende:
En weet er dan misschien iemand of de MSI 4200 kaart groen of rood is?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
En wat is dit voor kaart dan? http://tweakers.net/ext/i.dsp/1022149741.jpgOp zaterdag 29 juni 2002 15:42 schreef McFlipp het volgende:
Rood
Het is een 4200 TD maar heeft die 128 of 64 mb geheugen?
Das een reviw sample volgens mij, de winkel versie is rood, naar ik meen.Op zaterdag 29 juni 2002 15:46 schreef kutkip het volgende:
[..]
En wat is dit voor kaart dan? http://tweakers.net/ext/i.dsp/1022149741.jpg
Het is een 4200 TD maar heeft die 128 of 64 mb geheugen?
Zal dat niet het verschil zijn tussen de 64 en 128mb versie?Op zaterdag 29 juni 2002 15:46 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Das een reviw sample volgens mij, de winkel versie is rood, naar ik meen.
Volgens mij was dit hun sample: http://www.amdmb.com/images/ti4200/ti4200.jpg
Hier een review met een rode kaart en die is 64mb: http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1134
Die bovenste is volgens mij het reference design van nvidia, dus daar heeft niet zoveel met MSI te maken qua kleurOp zaterdag 29 juni 2002 15:49 schreef kutkip het volgende:
[..]
Zal dat niet het verschil zijn tussen de 64 en 128mb versie?
Volgens mij was dit hun sample: http://www.amdmb.com/images/ti4200/ti4200.jpg
Hier een review met een rode kaart en die is 64mb: http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1134
En die onderste is iid rood, daarom zei ik ook dat ie rood was, maar misschien is de 128mb iid wel een andere kleur.
Maar hieruit zou ik opmaken dat de 128mb versie ook gewoon rood is:
Verwijderd
Ja je hebt gelijk.Op zaterdag 29 juni 2002 12:15 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Nvidia heeft geen slechte 2d kwaliteit, het zijn de f-a-b-r-i-k-a-n-t-e-n die er slechte filters op zetten. Daarentegen heeft ATI destijds wel slechte drivers drivers geproduceerd, wat ze in mijn ogen met de catalyst-crew helemaal hebben opgelost.
Verder ben ik het wel met je eens dat club3d wel meevalt, maar als je voor dezelfde prijs leadtek met HYNIX ram kan kopen. Nou dan ga ik voor leadtek (in geval van de 64mb versie).
Waarom? Omdat ik 1,75 jaar met een TNT2 doe?Op zaterdag 29 juni 2002 15:42 schreef McFlipp het volgende:
Damn heb jij in een grot gewoont ofzo?
[..]
Neej omdat je vraagt of er een bios voor de XFX 64MB is, terwijl daar al heel wat overgesproken isOp zaterdag 29 juni 2002 16:05 schreef DeadMetal het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik 1,75 jaar met een TNT2 doe?
* McFlipp doet ook al bijna 3jaar met zijn geforce 1 hoor
Eindelijk, ik heb gister een Leadtekje gekregen!
Vanwege het lange wachten werd het een 128MB VIVO, maar ik ben blij
Hij draait nu rotsvast 270/550, maar als ik wat betere koelmethoden heb ga ik er nog een fan naast hangen als mijn kast weer dicht kan, want dat wordt nu een beetje warm, de heatsink van die Leadtek is trouwens ook niet koud.
Verder klokken doe ik later dus wel, als ik er wat ASIII op heb gedaan. Enig idee waar ik de chips en heatsink mee schoon moet maken? Ben nogal n00b op koelprut gebied.
[offropic]
Koelprut met secondelijm, is dat een werkende combinatie? De Socket A heatsink op mijn northbridge blijft namelijk niet zo goed plakken met het warmtegeleidend plakband wat er nu zit.
[/offtopic]
Vanwege het lange wachten werd het een 128MB VIVO, maar ik ben blij
Hij draait nu rotsvast 270/550, maar als ik wat betere koelmethoden heb ga ik er nog een fan naast hangen als mijn kast weer dicht kan, want dat wordt nu een beetje warm, de heatsink van die Leadtek is trouwens ook niet koud.
Verder klokken doe ik later dus wel, als ik er wat ASIII op heb gedaan. Enig idee waar ik de chips en heatsink mee schoon moet maken? Ben nogal n00b op koelprut gebied.
[offropic]
Koelprut met secondelijm, is dat een werkende combinatie? De Socket A heatsink op mijn northbridge blijft namelijk niet zo goed plakken met het warmtegeleidend plakband wat er nu zit.
[/offtopic]
edit:
Ik kan geen pics geven, want ik heb geen webcam en mijn scanner is dood, maar Tha TE heeft dezelfde kaart als ik, alleen heeft hij zijn Athlon gemold
Ik wil wel opmerken dat er genoeg kabeltjes bij zaten, een VIVO achtig ding, een composiet en een S-VHS kabel, dus dat zit allemaal wel ok. Geen DVI->CRT converter. De Dualhead ga ik een dezer dagen testen, als ik een clean install heb gedaan.
Ik kan geen pics geven, want ik heb geen webcam en mijn scanner is dood, maar Tha TE heeft dezelfde kaart als ik, alleen heeft hij zijn Athlon gemold
Ik wil wel opmerken dat er genoeg kabeltjes bij zaten, een VIVO achtig ding, een composiet en een S-VHS kabel, dus dat zit allemaal wel ok. Geen DVI->CRT converter. De Dualhead ga ik een dezer dagen testen, als ik een clean install heb gedaan.
...
Heb hier nu een Leadtek ongeveer een week volges mij.
Draait rotsvast op 322/544
Hoger wil mijn geheugen niet, anders komen die lelijke artifacts
Draait rotsvast op 322/544
Hoger wil mijn geheugen niet, anders komen die lelijke artifacts
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Ik volg de thread ook helemaal hoor, maar dacht dat de bios update voor XFX nog nie aan de orde geweest was, wel die van Club 3DOp zaterdag 29 juni 2002 16:31 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Neej omdat je vraagt of er een bios voor de XFX 64MB is, terwijl daar al heel wat overgesproken is
* McFlipp doet ook al bijna 3jaar met zijn geforce 1 hoor
Flashen is trouwens een eitje, had verwacht dat ik ook nog commando's in dos moest gaan geven, gelukkig nie.
Nu kan je in feite geen fouten maken.
Diskette formatteren en bestanden erbij gooien.
Flashen is trouwens prima gelukt, draait nu standaard op 513 MHz. Overclocken begin ik nog niet aan, zal in de eerste plaats weinig uitmaken met een Athlon 750 I guess (correct me if I'm wrong), en daarnaast wil ik eerst 2 fans in mn cast hebben (om het zaakie koel te houden)
Verwijderd
ik heb een tijdje dit forum niet meer gevolgd, dus vandaar dit:
ik heb besloten om voor een g4 ti 4200 128 mb te gaan. Dit vanwege mijn lage 3d markscore van 950 punten. en spellen lopen voor geen meter
nou ben ik op zoek gegaan en kwam ik de POINT OF VIEW ti 4200 128 mb tegen en de CLUB3D ti 4200 128 mb. De prijs is nagenoeg gelijk, dus daar gaat het me niet om. Mijn vraag is nu, welke kan ik beter kopen en waarom dus:
- drivers
- overklockmogelijkheden
- standaard 500 mhz of niet
- kwaliteit
dat was het
ik heb besloten om voor een g4 ti 4200 128 mb te gaan. Dit vanwege mijn lage 3d markscore van 950 punten. en spellen lopen voor geen meter
nou ben ik op zoek gegaan en kwam ik de POINT OF VIEW ti 4200 128 mb tegen en de CLUB3D ti 4200 128 mb. De prijs is nagenoeg gelijk, dus daar gaat het me niet om. Mijn vraag is nu, welke kan ik beter kopen en waarom dus:
- drivers
- overklockmogelijkheden
- kwaliteit
dat was het
-drivers is altijg gelijk d8 ik zo. neem aan dat je gewoon de nvidia detonators gaat gebruikenOp zaterdag 29 juni 2002 18:54 schreef DNA het volgende:
ik heb een tijdje dit forum niet meer gevolgd, dus vandaar dit:
- drivers
- overklockmogelijkheden
- kwaliteit
dat was het
-overclockmogelijkheden is puur geluk hebben. de ene kaart gaat verder dan de andere
-dat van dat standaart 500mhz weet ik niks. kijk anders op de website van de fabrikant.
-kwaliteit. daarin vind ik de club3d een stuk beter. tenminste, bij m'n radeon 8500 pro die ik ervan heb. kreeg een berg kabels converters en boekjes erbij
let wel op dat de 128mb lager geclockt is dan de 64mb ti4200
Verwijderd
oke bedankt. ik wil wel een 128 mb versie, want schijnt beter te zijn voor de toekomst. ik denk dat ik de club3d ga halen.Op zaterdag 29 juni 2002 19:04 schreef weareborg het volgende:
[..]
-drivers is altijg gelijk d8 ik zo. neem aan dat je gewoon de nvidia detonators gaat gebruiken
-overclockmogelijkheden is puur geluk hebben. de ene kaart gaat verder dan de andere
-dat van dat standaart 500mhz weet ik niks. kijk anders op de website van de fabrikant.
-kwaliteit. daarin vind ik de club3d een stuk beter. tenminste, bij m'n radeon 8500 pro die ik ervan heb. kreeg een berg kabels converters en boekjes erbijzelfs een gratis spel zat in de doos.
Geprobeerd. Ook geprobeerd resolutie lager te zetten en Refreshrate hoger/lager, maar geen effect. Maar het is dus eigenlijk bijna alleen bij witte achtergrond + grijze letters wat erg klein zijn. Voor de rest is het wel goed. Maar daarom post ik het hier, kijken of nog meer mensen hier last van hebben met een Gainward Geforce 4 Ti4200..Op zaterdag 29 juni 2002 15:42 schreef kutkip het volgende:
Probeer een lagere refreshrate.
mmhh ik wil er ook een gaan kopen (4200)
maar ik vroeg me af of het geen overkill is...
heb namelijk een P3 750 @750
(en een tnt die er al meer dan 2 jaar inhangt LOL)
verder 384 SDram (pc133)
en hoe oc'en jullie die dingen eigelijk?
ik ben er niet zo'n fan van om met lijm/soldeer/messen bijlen ect te gaan werken... het kan toch ook allemaal software matig???
verder 384 SDram (pc133)
ik ben er niet zo'n fan van om met lijm/soldeer/messen bijlen ect te gaan werken... het kan toch ook allemaal software matig???
offtopic:
kan iemand me een link geven voor oc software voor tnt2
die had ik eerst alleen die heeft zijn graf gevonden in de groote "format C:"
Overkill maakt niet zo heel veel uit denk ik, zodra je een nieuw systeem haalt omdat je oude "verouderd" mocht zijn heb je toch een lekkere grafische kaart.Op zaterdag 29 juni 2002 20:10 schreef ixl85 het volgende:
mmhh ik wil er ook een gaan kopen (4200)
verder 384 SDram (pc133)
offtopic:
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Is het aan the raden om een gf ti 4200 te kopen en dan te ocen tot een snelheid van 300/600, en als je een gf4 ti 4200 koopt, welke is beter dan, de 128 mb of de 64 mb ??
Bij wie danOp zaterdag 15 juni 2002 21:35 schreef DumphuiZ het volgende:
Ik heb mijn Leadtek ti-4200 voor maar 189 euro gekocht. En was binnen 2 dagen in huis
(duitsland).
/me snapt niet waarom men niet gewoon minstens 30 (!) euro bespaard en een kaartje vanuit duitsland bestelt.
249 - 189 = 60 euro
Ik heb hem voor €199,- gezien bij http://www.computershop.de
Is er een soort goudengids website van Duitsland?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual
Verwijderd
http://www.geizhals.at/de/?m=1Op zaterdag 29 juni 2002 21:26 schreef Speedy-Andre het volgende:
[..]
Bij wie dan
Ik heb hem voor €199,- gezien bij http://www.computershop.de
Is er een soort goudengids website van Duitsland?
(duitse pricwatch)
Ik denk dat je bedoelt:" het ene merk gaat verder dan het andere". Dit komt niet zozeer door de componenten zelf, maar eerder door het verschil in grootte van de koelblokken die op de kaarten zitten. (hoe kouder, hoe meer kans op goede overclock)Op zaterdag 29 juni 2002 19:04 schreef weareborg het volgende:
[..]
Verwijderd
mwha, ook bij elke merk zitten er verschillen tussen de kaarten hoor, ligt bv ook aan kwaliteit geheugen die niet altijd hetzelfde is. ZIe je toch ook bij processoren?Op zaterdag 29 juni 2002 21:55 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
http://www.geizhals.at/de/?m=1
(duitse pricwatch)
[..]
Ik denk dat je bedoelt:" het ene merk gaat verder dan het andere". Dit komt niet zozeer door de componenten zelf, maar eerder door het verschil in grootte van de koelblokken die op de kaarten zitten. (hoe kouder, hoe meer kans op goede overclock)
Nview op mijn asus ti4200 doet het retegoed man
...
Verwijderd
Maar die hebben dan een andere stepping. Bij gpu's zal dit ook wel voor komen, maar in veel kleinere mate, gezien nvidia maar 3 kaartjes met een geforce 4 ti verkoopt. En uit de reviews is gebleken, dat de verschillen tussen absolute core overclock van b.v. 4200 & 4600 veel kleiner zijn dan bij dezelfde amd processoren met een verschillende stepping.Op zaterdag 29 juni 2002 23:07 schreef toppertje het volgende:
[..]
mwha, ook bij elke merk zitten er verschillen tussen de kaarten hoor, ligt bv ook aan kwaliteit geheugen die niet altijd hetzelfde is. ZIe je toch ook bij processoren?
Nou, de LANPARTY is net voorbij...ben net thuis....het was geweldig en de Ti4200 trok veel aandacht!!...(en natuurlijk ook m'n nieuwe casemod)..SOF2 draait als een tiet..en UT2003 ga ik zo eens proberen :-)...en daarna voetbal...en daarna Parkpop
Heeft iemand een misschien plaatje v/d Point of View 128mb?
Wel genoeg aandacht gekregen voor tot de volgende LAN?Op zondag 30 juni 2002 09:03 schreef XeNoBiTe het volgende:
Nou, de LANPARTY is net voorbij...ben net thuis....het was geweldig en de Ti4200 trok veel aandacht!!...(en natuurlijk ook m'n nieuwe casemod)..SOF2 draait als een tiet..en UT2003 ga ik zo eens proberen :-)...en daarna voetbal...en daarna Parkpop
This message was sent from a galaxy far, far away.
zielig hoor, als je naar lanparty's gaat om te patsen met je gf4 (en dan nog de low budget ti ookOp zondag 30 juni 2002 09:03 schreef XeNoBiTe het volgende:
(nofi)
niks
Nou?Op zaterdag 29 juni 2002 21:21 schreef GTA3 het volgende:
Is het aan the raden om een gf ti 4200 te kopen en dan te ocen tot een snelheid van 300/600, en als je een gf4 ti 4200 koopt, welke is beter dan, de 128 mb of de 64 mb ??
Verwijderd
Doe volgende keer zelf ook eerst eens wat meer moeite voordat je wat vraagtOp zondag 30 juni 2002 12:22 schreef GTA3 het volgende:
[..]
Nou?
Snel even mijn ervaring:
Ik heb een MSI Gf4 Ti4200 met 64Mb, was me verteld dat deze ViVo had maar heeft alleen Tv-out. Geheugen is 3,8 ns if im correct en zonder Oc. heb ik em op Xp pro op 9000 punten gehad (Via 4 in 1, nieuwste det., Xp 1600+, 8KHA+ en 256Mb ram). Systeem is verder ook niet Oc. dus de 10k is wel te halen nog.
Kaart is vrij compleet geleverd (zie specs website msi), mis dus alleen die ViVo controller die er wel geinig uit zag. Kaart is rood btw voor de geinteresseerde. Tv-out en Nvieuw moet ook nog getest worden maar ik is momenteel voor me 200 Eur wel tevreden. Kaart en geheugen voelt koel aan nog dus er is denk wel plenty ruimte voor Oc.
2d kwaliteit is moeilijk te beoordelen maar ik zie weinig verschil tussen deze en me "oude" Gf2 Pro van Leadtek (maar blijft subjectief). 3d roelt en ik draai alle games natuurlijk soepel. (voor specifieke vragen mailen naar plooy@chello.nl)
Ik heb een MSI Gf4 Ti4200 met 64Mb, was me verteld dat deze ViVo had maar heeft alleen Tv-out. Geheugen is 3,8 ns if im correct en zonder Oc. heb ik em op Xp pro op 9000 punten gehad (Via 4 in 1, nieuwste det., Xp 1600+, 8KHA+ en 256Mb ram). Systeem is verder ook niet Oc. dus de 10k is wel te halen nog.
Kaart is vrij compleet geleverd (zie specs website msi), mis dus alleen die ViVo controller die er wel geinig uit zag. Kaart is rood btw voor de geinteresseerde. Tv-out en Nvieuw moet ook nog getest worden maar ik is momenteel voor me 200 Eur wel tevreden. Kaart en geheugen voelt koel aan nog dus er is denk wel plenty ruimte voor Oc.
2d kwaliteit is moeilijk te beoordelen maar ik zie weinig verschil tussen deze en me "oude" Gf2 Pro van Leadtek (maar blijft subjectief). 3d roelt en ik draai alle games natuurlijk soepel. (voor specifieke vragen mailen naar plooy@chello.nl)
*
http://www.pointofview-online.com/Op zondag 30 juni 2002 11:38 schreef kutkip het volgende:
Heeft iemand een misschien plaatje v/d Point of View 128mb?
de 128MB versie loopt hier al 2 weken op 275/550 zonder problemen
http://service.madonion.com/compare?2k1=3824658
BTW --> is het beeldkwaliteit merkbaar beter als je de dvi gebruikt, ik heb hem nu nog analoog aangesloten en ben in principe wel tevreden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
wat ik me net afvroeg...
hoelang zou deze kaart mee gaan...
totdat ie helemaal dood is (zoals mijn tnt2 nou is)???
want ik moet wel een geode investering maken he, want als student heb je niet het oneindige geld
en hoe oc'en jullie je Gf4?? welke software???
en hoever kan je gaan met oc'en? zonder aan de kaart zelf te gaan rommelen?
want ik moet wel een geode investering maken he, want als student heb je niet het oneindige geld
Verwijderd
bedoel je voordat i echt ophoudt, of doorbrand?Op zondag 30 juni 2002 16:05 schreef ixl85 het volgende:
wat ik me net afvroeg...
uuhm... laten we zeggen dat ie NIET kappot mag...
gewoon wat normaal is...
1 kaartje is al duur genoeg toch?
gewoon wat normaal is...
1 kaartje is al duur genoeg toch?
Welke denk je....Op zondag 30 juni 2002 12:22 schreef GTA3 het volgende:
Die met 128 mb is sneller maar er zijn nog maar weinig spellen die die extra 64 mb gebruiken.
Ik heb nu de XFX (pine) Geforce4ti 4200 64Mb DDR+dvi
Werkt perfect, 250 fps in counterstrike (/timerefresh in je console) En dat op 1050 (10.5*100) met "optimal" system settings in me bios....
Ik ga nu ff testen weer op 1500 mhz
Werkt perfect, 250 fps in counterstrike (/timerefresh in je console) En dat op 1050 (10.5*100) met "optimal" system settings in me bios....
Ik ga nu ff testen weer op 1500 mhz
Op zondag 30 juni 2002 16:15 schreef thejoker80 het volgende:
[..]
Welke denk je....
Die met 128 mb is sneller maar er zijn nog maar weinig spellen die die extra 64 mb gebruiken.
eventjes een vraagje. Ik heb gister een Leadtek GF4 4200 Ti gekocht en 2 maal 128mb sdram. Nu loopt ie om de haverklap vast. IN totaal heb ik 3 maal 128mb 1tje Dram en 2 SDRAM als ik die 2 SDRAM eruit haal dan loopt ie normaal en niet vast maar als ik die andere twee erbij doe loopt ie vast. Ik heb net me bios geupdate maar hij blijft het doen. Waar kan het aan liggen aan me kaart of aan die geheugen chips?
me systeem is Asus A7V AMD800 Athlon Thunderbird
hoi
Nog niet nee, maar steeds meer spellen gaan daar wel om vragen, als je begin volgend jaar weer een paar leuke benchmarks doet (wel met nieuwe proggies) is die 128mb snellerOp zondag 30 juni 2002 16:15 schreef thejoker80 het volgende:
[..]
Welke denk je....
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
wat is ingods naam dram? die a7v slikt alleen sdram.Op zondag 30 juni 2002 17:00 schreef Kr44nVogel het volgende:
eventjes een vraagje. Ik heb gister een Leadtek GF4 4200 Ti gekocht en 2 maal 128mb sdram. Nu loopt ie om de haverklap vast. IN totaal heb ik 3 maal 128mb 1tje Dram en 2 SDRAM als ik die 2 SDRAM eruit haal dan loopt ie normaal en niet vast maar als ik die andere twee erbij doe loopt ie vast. Ik heb net me bios geupdate maar hij blijft het doen. Waar kan het aan liggen aan me kaart of aan die geheugen chips?
niks
ok laten we er dan maar sdram van maken. het punt is hij blijft vastlopen na al die nieuwe hardware
hoi
Verwijderd
Nou je zegt het zelf al, het ligt niet aan je GF4 maar aan je nieuwe geheugenbalkjes, dus zit je hier sowieso in het verkeerde topic.Op zondag 30 juni 2002 17:33 schreef Kr44nVogel het volgende:
ok laten we er dan maar sdram van maken. het punt is hij blijft vastlopen na al die nieuwe hardware
Ik zou zeggen probeer het eens met 1 vd 2 nieuwe erin, allebei in hun eentje, wissel es wat af en kijk welke de problemen oplevert...enzoverder.
Misschien is een van je dimm bankjes kaputOp zondag 30 juni 2002 17:33 schreef Kr44nVogel het volgende:
Ok misschien kunnen mensen mn probs met me kapotte club3d herinneren...nou goed ik heb nu een goeie.
PC:
1.2ghz Tbird
512mb pc133 Dane-Elec
Asus a7v (100mhz fsb(200)...)
GF4 ti4200 64mb club-3D
30gb maxtor 5400rpm
80gb maxtor 7200rpm
40gb maxtor 7200rpm
3dmark score: 7490
De videokaart is NIET ge OC-ed
compare url: http://service.madonion.com/compare?2k1=3826094
PC:
1.2ghz Tbird
512mb pc133 Dane-Elec
Asus a7v (100mhz fsb(200)...)
GF4 ti4200 64mb club-3D
30gb maxtor 5400rpm
80gb maxtor 7200rpm
40gb maxtor 7200rpm
3dmark score: 7490
De videokaart is NIET ge OC-ed
compare url: http://service.madonion.com/compare?2k1=3826094
ik lees nu al verscheidene posts over bios-updates voor o.a. de xfx gf4 ti4200. Weet iemand toevallig of er ook een voor de POV gf4 ti4200 128mb is?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Mail POV even?Op zondag 30 juni 2002 17:51 schreef amahusu het volgende:
ik lees nu al verscheidene posts over bios-updates voor o.a. de xfx gf4 ti4200. Weet iemand toevallig of er ook een voor de POV gf4 ti4200 128mb is?
Ennuh met die kaart is toch niets mis? Die heeft toch gewoon het goede bios? En als er niets mis mee is brengen ze geen nieuwe bios uit denk ik, dus volgens mij is die er niet. (ook nog niets over gehoord)
Verwijderd
Dram - voor 80-286/386/486 moederbordenOp zondag 30 juni 2002 17:21 schreef Chop2000 het volgende:
[..]
wat is ingods naam dram? die a7v slikt alleen sdram.
Fast page - voor 80-486/pentium 1 moederborden
Edo ram - voor 80-486/pentium 1/pentium 2 moederborden (dacht ik)
Sdram - (60 MHz/100 MHz/ 133 MHz) pentium 2 en erboven
DDR-sdram - (200/266/333 MHz) alle huidige nieuwe moederborden
(ff ter verheldering
Wel irritant dat de hele tijd dezelfde vraag herhaalt wordt:" Wat is beter 64mb of 128mb".
Nou ben er dus achter het ligt idd aan de geheugenchips. Maar waarom geven ze een conflict dan? als ik er maar 1 van de nieuwe in doe dan doet ie al raar en met me ouwe loopt ie 100%. Hoe kan ik dit verhelpen?
O ja en om nog ontopic te blijven uhmmm GF4 rulez ben tevree ermee is zekers beter dan me vorige gf 256DDR
maar ja zinloze info......
O ja en om nog ontopic te blijven uhmmm GF4 rulez ben tevree ermee is zekers beter dan me vorige gf 256DDR
hoi
Verwijderd
Jongens, kheb het probleem opgelost. Heb de dontenator drivers verwijderd en daarna drivers van de leadtek site gedownload....loopt als een trein nu!
edit:
wel vreemd dat het met die andere drivers zo was
misschien staat bij de ene driver anti-aliasing etc standaard aan of juist uit etc?..heb je daar wel mee gespeeld...Op zondag 30 juni 2002 20:01 schreef dajando het volgende:
[..]
Jongens, kheb het probleem opgelost. Heb de dontenator drivers verwijderd en daarna drivers van de leadtek site gedownload....loopt als een trein nu!
edit:
Verwijderd
Ja had ik allemaal geprobeerd met geforce tweak utillity...Op zondag 30 juni 2002 20:04 schreef MaxBurn het volgende:
[..]
misschien staat bij de ene driver anti-aliasing etc standaard aan of juist uit etc?..heb je daar wel mee gespeeld...
Probleemje:
XFX geïnstalleerd, drivers van de CD. Resolutie kan niet hoger dan 1280*1024.
Toen BIOS update gedaan, kaart werd opnieuw gedectecteerd.
Toen kon ik wel hele hoge resoluties halen ineens.
Restart... Toen weer maximaal 1280*1024.
Wie weet waar dit door zou kunnen komen? Ik gebruik Windows XP, en de drivers van de kaart zijn 27.42 (staat op het cdtje)
Wie weet waar dit door zou kunnen komen? Ik gebruik Windows XP, en de drivers van de kaart zijn 27.42 (staat op het cdtje)
Verwijderd
Verkeerde monitordrivers misschien? Welke gebruik je en wat voor monitor heb je?Op zondag 30 juni 2002 20:46 schreef DeadMetal het volgende:
Probleemje:
[miereneuk-mode] SDRAM - (66/100/133/150 pentium 2 en erboven[/miereneuk-mode]Op zondag 30 juni 2002 18:08 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Dram - voor 80-286/386/486 moederborden
Fast page - voor 80-486/pentium 1 moederborden
Edo ram - voor 80-486/pentium 1/pentium 2 moederborden (dacht ik)
Sdram - (60 MHz/100 MHz/ 133 MHz) pentium 2 en erboven
DDR-sdram - (200/266/333 MHz) alle huidige nieuwe moederborden
(ff ter verheldering)
Wel irritant dat de hele tijd dezelfde vraag herhaalt wordt:" Wat is beter 64mb of 128mb".
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Een 17inch Philips, hij wordt standaard gedetecteerd onder XP, dus daar niks aan veranderd. Op mn TNT2 kon de resolutie wel hoger dan dat het nu kan.Op zondag 30 juni 2002 20:48 schreef PetePawlusmah het volgende:
[..]
Verkeerde monitordrivers misschien? Welke gebruik je en wat voor monitor heb je?
Verwijderd
Op zondag 30 juni 2002 21:23 schreef HDH-PowerCow het volgende:
[..]
[miereneuk-mode] SDRAM - (66/100/133/150 pentium 2 en erboven[/miereneuk-mode]
little mistake van die 60 MHz, maar zijn er echt 150 MHz reepjes
Kijk: http://www.tweakers.net/pricewatch/19261Op zondag 30 juni 2002 21:25 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
little mistake van die 60 MHz, maar zijn er echt 150 MHz reepjes
Verwijderd
Ja hoor. Maar mijn PC133 CAS2 Dane Electric wil ook uiterst tevreden draaien op 150 Mhz bij CAS3. Maar jah, da's geen DDR als je dat zocht ..
Deze reepjes waren twee weekjes terug maar 50 Euro per 256 Mb.
Over Ti4200's gesproken, ik heb sinds vrijdag die Aeolus 128 MB ViVo Aopen kaart, bij Magic Bytes gekocht.
Uiterst scherp beeld op mijn 21 inch Dell monitor, scherper dan mijn oude Elsa Gladiac, die ook al merkbaar scherper was dan een tijdelijk aanwezige Gainward GF3Ti200/500 Golden Sample.
Overklokken gaat ook prima, nu naar 306 core en 545 mem van 250/445. Wel met een Ystech 92 mm fannetje liggend op de achterkant van de kaart, dat ding genereert me toch een zooi hitte.... pffffhhhhh..
Op 318/560 krijg ik van die mooie blauwe stippen die ik in die posting hierboven op dat plaatje zie. Op zich hangt de kaart of de machine dan nog niet.
Misschien dat er bij het probleempje van die posting hoger een vage overklok poging was blijven hangen in het registry?? Als je een nieuwe/andere versie driver installeert, gaat alles weer op default.
(Score? niet zo hoog natuurlijk, FSB100 bordje + 1.4Ghz CPU en SDRAM -> ca. 8500 max. Wel is aardig dat de Nature Bench gemiddeld 50+ FPS is
)
Over Ti4200's gesproken, ik heb sinds vrijdag die Aeolus 128 MB ViVo Aopen kaart, bij Magic Bytes gekocht.
Uiterst scherp beeld op mijn 21 inch Dell monitor, scherper dan mijn oude Elsa Gladiac, die ook al merkbaar scherper was dan een tijdelijk aanwezige Gainward GF3Ti200/500 Golden Sample.
Overklokken gaat ook prima, nu naar 306 core en 545 mem van 250/445. Wel met een Ystech 92 mm fannetje liggend op de achterkant van de kaart, dat ding genereert me toch een zooi hitte.... pffffhhhhh..
Op 318/560 krijg ik van die mooie blauwe stippen die ik in die posting hierboven op dat plaatje zie. Op zich hangt de kaart of de machine dan nog niet.
Misschien dat er bij het probleempje van die posting hoger een vage overklok poging was blijven hangen in het registry?? Als je een nieuwe/andere versie driver installeert, gaat alles weer op default.
(Score? niet zo hoog natuurlijk, FSB100 bordje + 1.4Ghz CPU en SDRAM -> ca. 8500 max. Wel is aardig dat de Nature Bench gemiddeld 50+ FPS is
Welk spel is dit?Op zondag 30 juni 2002 20:01 schreef dajando het volgende:
[..]
edit:
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Detonatortje leggen, niemand zeggen.Op zondag 30 juni 2002 22:09 schreef nigelator het volgende:
[..]
Welk spel is dit?
Ik installeer SOF2 ffies.. kan me niet herrineren dat het zo mooi wasOp zondag 30 juni 2002 22:17 schreef Tha_TE het volgende:
SOF2 dacht ik
Mijn moederbord is nu verrot dus ik kan nu niks doen op mijn zus haar PC...
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Ik ga morgen ffe wat AS III op mijn Leadtek doen. Hij draait nu stabiel en zonder artifacts op 270/550 met een 3D Mark 2001SE score van 6144
Op mijn systeempje was dat dan ook wel te verwachten, dus ik klaag niet.
Ik ga morgen een nieuwe HD bestellen en als ik die heb doe ik dan een clean install en ga weer benchen.
Ik heb trouwens nu ook de WinFox software draaien. Het ziet er idd een beetje kinderachtig uit moet ik toegeven, maar het werkt lekker, daar gaat het om.
Over 4 dagen ga ik mijn Leadtek dus tot de max klokken, als de AS III "ingewerkt" is.
Bij de 2D kwaliteit zie ik trouwens bijna geen verschil met mijn oude GF2MX400, maarja, ik heb een 15" monitor uit 1999
De MyVIVO opties ga ik ook es binnenkort uitproberen...
Ik ga morgen een nieuwe HD bestellen en als ik die heb doe ik dan een clean install en ga weer benchen.
Ik heb trouwens nu ook de WinFox software draaien. Het ziet er idd een beetje kinderachtig uit moet ik toegeven, maar het werkt lekker, daar gaat het om.
Over 4 dagen ga ik mijn Leadtek dus tot de max klokken, als de AS III "ingewerkt" is.
Bij de 2D kwaliteit zie ik trouwens bijna geen verschil met mijn oude GF2MX400, maarja, ik heb een 15" monitor uit 1999
De MyVIVO opties ga ik ook es binnenkort uitproberen...
...
Ik betwijfel of het uitmaakt hoor, je cpu houdt hem toch omlaag. Ik heb hetzelfde en het maakt geen ene donder uit of ik de kaart overklok of niet, score blijft gelijk!Op maandag 01 juli 2002 02:08 schreef PhatFish het volgende:
Ik ga morgen ffe wat AS III op mijn Leadtek doen. Hij draait nu stabiel en zonder artifacts op 270/550 met een 3D Mark 2001SE score van 6144
Weet ik, maar elke 3D Mark telt voor mijOp maandag 01 juli 2002 02:14 schreef Marger het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het uitmaakt hoor, je cpu houdt hem toch omlaag. Ik heb hetzelfde en het maakt geen ene donder uit of ik de kaart overklok of niet, score blijft gelijk!
Bovendien is mijn huidige score al 2.5x hoger dan met mijn GF2MX400.
Oh jah, het gaat mij niet alleen om 3D Marks, ook al geef ik die indruk. Ik vind MHz'tjes gewoon mooi, je kan er nooit genoeg van hebben
Ik ga trouwens ook denk ik een plekje zoeken voor een fannetje dat meehelpt de heatsink te koelen, want die is nu al best warm...
...
Heb m'n gainward ti4200 128mb binnen....ga em maar eens aan een testje onderwerpen. Kaartje ziet er erg stoer uit
Ik heb m'n gainward Ti4200 sinds 2 dagen. Ben nog aan het wachten op m'n nieuwe onderdelen, hij zit dus nu voorlopig in m'n PIII 500 hier, dikke bottleneck 
Standaard stond m'n memory op 513Mhz geclocked, is dit normaal? Volgens specs is hij standaard 500, ofwel kijken ze niet op een paar Mhz te veel
Anyways, t'is afwachten tot ik nieuwe stuff heb, dan ff zien wat dit ding werkelijk kan
Standaard stond m'n memory op 513Mhz geclocked, is dit normaal? Volgens specs is hij standaard 500, ofwel kijken ze niet op een paar Mhz te veel
Anyways, t'is afwachten tot ik nieuwe stuff heb, dan ff zien wat dit ding werkelijk kan
Verwijderd
Ik wil graag een Gainward GeForce4 Ti4600 Ultra/750XP Golden Sample kopen, is deze kaart dusdanig beter dan de 4400 dat hij het bedrag waard is? Of kan ik net zo goed een 4400 kopen?
Zoals de topic-naam aangeeft gaat het om Ge-force 4 ti 4200 ervaringen. De TI4600 en 4400 komen hier dus in principe niet aan bod... (Op maandag 01 juli 2002 10:13 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Ik wil graag een Gainward GeForce4 Ti4600 Ultra/750XP Golden Sample kopen, is deze kaart dusdanig beter dan de 4400 dat hij het bedrag waard is? Of kan ik net zo goed een 4400 kopen?
tsja en toch is er de gf4 ti4400 ervaringen topicOp maandag 01 juli 2002 10:23 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Hmm.. ok, maar het lijkt me een beetje dom om voor zoiets een nieuwe topic te openenen
Dit is idd 4200 only...
De Aopen Aeolus, heeft die eigenlijk een goede cooler?!?! Ik las nl. net dat ie nogal warm wordt (of hebben alle 4200's dat "probleem")
Standaard ding, ik kom tot 295/595 ongeveer (met extra koeling)Op maandag 01 juli 2002 10:38 schreef HDH-PowerCow het volgende:
De Aopen Aeolus, heeft die eigenlijk een goede cooler?!?! Ik las nl. net dat ie nogal warm wordt (of hebben alle 4200's dat "probleem")
ik heb een probleem:
ASUS GF4 ti4200 128 MB
(overige specs zie signature).
Spellen in direct 3d draaien niet!
sommige spellen (dirt track racing) geven bij het opstarten een zwart beeld en dan zit mn PC vast; andere spellen (MB truck racing, madden 2001) geven een heel vaag gescrambled beeld, alsof er meerdere lagen over elkaar heen liggen die niet precies recht onder elkaar liggen, snap je?
ik vind dit heel erg k*t.... heeft iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen? het enige wat mij is opgevallen is dat ie in d3d overgaat naar 120 Hz refresh rate. in mn advanced properties van mn display settings kan ik wel kiezen voor 100-120 Hz maar dat lijkt niet veel uit te maken...
ASUS GF4 ti4200 128 MB
sommige spellen (dirt track racing) geven bij het opstarten een zwart beeld en dan zit mn PC vast; andere spellen (MB truck racing, madden 2001) geven een heel vaag gescrambled beeld, alsof er meerdere lagen over elkaar heen liggen die niet precies recht onder elkaar liggen, snap je?
ik vind dit heel erg k*t.... heeft iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen? het enige wat mij is opgevallen is dat ie in d3d overgaat naar 120 Hz refresh rate. in mn advanced properties van mn display settings kan ik wel kiezen voor 100-120 Hz maar dat lijkt niet veel uit te maken...
100-hz refresh rate ? beetje hoog, probeer 85 Hz en nieuwe drivers , of een fresh install ...Op maandag 01 juli 2002 11:43 schreef Raimond het volgende:
ik heb een probleem:
ASUS GF4 ti4200 128 MB
heb de kaart sinds gisteren en alles draait toppie
...
ja dat i dus het probleem: ik kan in die dropdown box niet lager dan 100 hz kiezen!
overigens staat bij het tabblad opengl ook zo'n box en die staat ook op 120, maar hij is wel greyed out. dat komt omdat de optie 'enable stereoscopic mode' uitstaat.
[edit]
na het uitzetten van die optie onder d3d doet ie het wel
probleempje nu nog is dat ie op 640x480@60hz staat, en daar krijg ik pijn van in mn harses.... hoe kan ik dat veranderen? want mn desktop settings hebben daar duidelijk niks mee te maken.
overigens staat bij het tabblad opengl ook zo'n box en die staat ook op 120, maar hij is wel greyed out. dat komt omdat de optie 'enable stereoscopic mode' uitstaat.
[edit]
probleempje nu nog is dat ie op 640x480@60hz staat, en daar krijg ik pijn van in mn harses.... hoe kan ik dat veranderen? want mn desktop settings hebben daar duidelijk niks mee te maken.
Zo'n refreshrate fix. Staat ergens goed beschreven in de V&B faqOp maandag 01 juli 2002 12:18 schreef Raimond het volgende:
ja dat i dus het probleem: ik kan in die dropdown box niet lager dan 100 hz kiezen!
[edit]
nee, daar heb ik niks aan, ik draai win98, en het gaat erom zowel mn resolutie als mn refresh rate aan te kunnen passen voor direct 3d.
Download eens HZTool kun je per resolutie je refreshrate installen.
http://hem.spray.se/doxx/
Wat vinden jullie btw van de XFX wat voorheen Pine was? De kleur past nl wel goed bij me mobo en ik vraag me af of het een beetje een kwaliteitskaartje is
(hoeft niet goed te OC'en) Ik heb wel gehord dat de koeling aan de wat brakke kant is maar ik ga over en tijdje toch die nieuwe Zalman erop zetten (die met heatpipe
) En dan ga ik natuurlijk meteen voor de 128mb versie
Verwijderd
Mooi tool! Jammer dat het niet werkt onder win xp...Op maandag 01 juli 2002 14:19 schreef hjs het volgende:
Download eens HZTool kun je per resolutie je refreshrate installen.
Win 98 !!!Op maandag 01 juli 2002 13:53 schreef Raimond het volgende:
nee, daar heb ik niks aan, ik draai win98, en het gaat erom zowel mn resolutie als mn refresh rate aan te kunnen passen voor direct 3d.
Ik ben gestopt met windows 98 toen spelletje gingen haperen op mijn geforce 2 !!!
gewoon windows 2000 nemen werkt echt veel beter
...
Verwijderd
Mwah koeler is denk ik niet veel beter of slechter dan die van de meeste concurrentie (afgezien vd Leadtek dan met dat grote blok)... Geheugenchippies en fannetje/koeler wordt wel een beetje warm inderdaad maar dat heb je altijd wel volgens mij, echt heet wordt het nou ook weer niet voor zover ik heb gemerkt. Hij wordt wel wat warmer dan me oue GF2 GTS geloof ik maar dat boeit niet zo heel erg. Feit is wel dat die van mij lang niet zo ver te klokken is als die van hjs. De mijne haalt hooguit de 280/540... daarbij geeft ie al articats in 3dm2001 overigens. 275/530 is al beter te doen, daar draait ie nu dan ook maar op. Extra fans en luchtafvoer/koeling helpt ook geen meter zoals meestal. Het lijken dus echt de maximaal haalbare waardes te zijn van zowel core als geheugen bij mijn exemplaar. Ik vind het dan ook wel een aardig groot verschil met die 295/595 van hjs, dat is voor een 128mb 4ns Samsung geheugen kaartje sowieso nogal absurd hoog.Op maandag 01 juli 2002 11:42 schreef hjs het volgende:
[..]
Standaard ding, ik kom tot 295/595 ongeveer (met extra koeling)
Guru3d komt tot: 310 MHz for the core and 567 MHz for the mem.
Eynstein kwam iig tot 560 voor het geheugen.
Bij mij hangt wel dit apparaat boven de videokaart.

En standaard loopt de kaart nauwelijks overklokt.
Eynstein kwam iig tot 560 voor het geheugen.
Bij mij hangt wel dit apparaat boven de videokaart.

Met mijn GeForce 4 Ti4200 van Club3D kan ik de 310 mhz voor de core en de 595 mhz voor het geheugen halen, alleen wordt mijn score dan niet zo heel er veel hoger. Waar kan dat dan aan liggen?
CPU, RAM, HDD (in mindere mate), bussnelheden (icm RAM)Op maandag 01 juli 2002 15:40 schreef BronX het volgende:
Met mijn GeForce 4 Ti4200 van Club3D kan ik de 310 mhz voor de core en de 595 mhz voor het geheugen halen, alleen wordt mijn score dan niet zo heel er veel hoger. Waar kan dat dan aan liggen?
Kortom, vanalles...
Verwijderd
Ja die begrijp ik ook niet helemaal!Op maandag 01 juli 2002 15:42 schreef HDH-PowerCow het volgende:
[..]
Verwijderd
Is er nog niemand die een site met een OC-database heeft (gevonden) ?
Zou mooi zijn om per merk/type te kunnen zien wat de gemiddelde OC is en de bijbehorende spread.
Zou mooi zijn om per merk/type te kunnen zien wat de gemiddelde OC is en de bijbehorende spread.
Lekker kaartje. Ik heb de 64MB versie en bleek dat er een oudere BIOS versie op zat waardoor geheugen maar op ongeveer 430MHz liep. BIOS update opgestuurd gekregen (binnen anderhalf uur nadat ik ze een mailtje had gestuurd) van de XFX mensen en het kaartje loopt nu als een trein en klokt ook heerlijk over (zie sig)...Op maandag 01 juli 2002 14:28 schreef kutkip het volgende:
Wat vinden jullie btw van de XFX wat voorheen Pine was? De kleur past nl wel goed bij me mobo en ik vraag me af of het een beetje een kwaliteitskaartje is(hoeft niet goed te OC'en) Ik heb wel gehord dat de koeling aan de wat brakke kant is maar ik ga over en tijdje toch die nieuwe Zalman erop zetten (die met heatpipe
) En dan ga ik natuurlijk meteen voor de 128mb versie
Misschien is dit wat?Op maandag 01 juli 2002 16:06 schreef J.A.M.F. het volgende:
Is er nog niemand die een site met een OC-database heeft (gevonden) ?
http://www.hardware.fr/art/lire/425/11/
Of vertaald:
http://www.worldlingo.com/wl/translate?wl_lp=FR-EN&wl_fl=2&wl_url=http://www.hardware.fr/art/lire/425/11/&wl_g_table=-3
10500 3dmark puntjes! Alleen maar fsb overgeclocked van 133 naar 144... Verder ben ik nog niet gegaan want laat em nu standaard op 144 lopen.
club3d 4200 64mb
athlon xp 1600mhz @1732
333DDR
club3d 4200 64mb
athlon xp 1600mhz @1732
333DDR
Verwijderd
Ik zit dit nu een beetje te volgen, en heb dus maar een leadtek ti4200 64 mb besteld en ga hem morgen halen .
Ik ben benieuwd of i dik over mijn gf2 ti gaat. http://service.madonion.com/compare?2k1=3187267
Ik ben benieuwd of i dik over mijn gf2 ti gaat. http://service.madonion.com/compare?2k1=3187267
Cool, dat zou ik ook wel willen weten; kheb ongeveer zelfde sys als jouw...Op maandag 01 juli 2002 20:45 schreef heavy3 het volgende:
Ik zit dit nu een beetje te volgen, en heb dus maar een leadtek ti4200 64 mb besteld en ga hem morgen halen .
Nieuwe videokaartentest bij Anand
de gf4 ti 4200 64 mb wint het eigenlijk altijd van de duurdere 128 mb versie
Opvallend in het licht van zijn eerdere advies om de 128 mb versie te kopen.
de gf4 ti 4200 64 mb wint het eigenlijk altijd van de duurdere 128 mb versie
Opvallend in het licht van zijn eerdere advies om de 128 mb versie te kopen.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Dit topic is gesloten.
![]()