Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 15:20:
[...]
dat zie je volkomen verkeerd. Tenminste wat mijn beoordelingen betreft zeker. Als ik iets kut vind dan post ik dat gewoon onder een foto en dan ga ik ervan uit dat de fotograaf zijn lering zal trekken uit wat ik te zeggen heb.
Oh ok. Nou ja, zo kwam het niet direct over. Maar als iedereen inhoudelijk reageert op elkaars foto (misschien zelfs zonder punten te geven, maar ja..) dan wordt het snel leuker

.
Wel goed dat jij gewoon eerlijk bent.
Ik beargumenteer een slechte beoordeling ook altijd zo goed mogelijk. Kortom: onzin dus.
Oeps: ik heb onzin geschreven
Het was ook niet persoonlijk bedoeld, maar meer in het algemeen. Wat ik meer bedoelde is dat het leek op een soort éénrichtingsverkeer: iedereen op photosig wilt dat men naar hun foto's kijkt, maar hebben geen zin om naar anderen te kijken.
Hier op GoT is dat natuurlijk al een heel stuk minder, maar kon me niet ontrekken aan een gevoel van: "Ja, dat zeggen ze wel, maar toch...."
Ik hoop dat dat dan aan mij ligt.

Trouwens over beoordelingen op PS gesproken: ik hoop dat ze inderdaad in versie 2.0 maken dat je kan zien WIE je critiques zit te raten. Ik krijg soms hele vreemde "not useful" markings terwijl ik wel degelijk iets zinnigs heb geschreven. Enorm irritant is dat, vooral dat je niet weet welke bokkelul dat zit te doen.
Da's idd zo klote-systeem. Tussen de 892347 3TU beoordelingen zitten er zowaar 3 goede, kritische. En dan worden die weggemarked (zeg maar).
Het is zo DE manier om een oppervlakkige beoordelingsstructuur te creeeren.
Wachten op V2.0
[
Voor 2% gewijzigd door
Verwijderd op 29-01-2003 15:31
. Reden: d/t's blijft lastig :( ]