Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 09:16

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Een paar dagen geleden kwam ik op de onderstaande site. En ik moet zeggen dat ze daar best een mooi systeem hebben opgezet voor het beoordelen van elkaars foto. Ik heb me meteen maar even geregd :)

http://www.photosig.com/index.php

Maaruh... mijn vraag, zijn er nog meer van dit soort sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/01010101.jpg

Wow.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Die is cool ja 8-). 4 sec sluitertijd, dan krijg je van dit soort gave effecten

Maar zo te zien is direct linken verboden, dus dan moet je het zo even doen (klikken en even refreshen):
http://www.photosig.com/photos/38/61/56138-a7ec3983a6a48450.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dat werkt ook niet :?, ik upload em wel ff op mijn server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:39

-Stef-

Slainthe!

Op vrijdag 14 juni 2002 16:15 schreef Aerodynamic het volgende:
[afbeelding]

Wow.....
Ik hou niet zo van overbewerkte foto's.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 16:47 schreef DrNizeGuy het volgende:
www.amihotornot.nl 8-)
:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 19:08 schreef Molybdenum het volgende:
http://www.photocritique.net/

http://www.digitalphotocontest.com/
Idd, maar ik moet zeggen dat het systeem van photoSIG echt veel beter in elkaar zit. Met het rating system (heeft wat weg van t.net) heb je wel het gevoel dat je vaker moet terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Hmm... ik geloof dat er verder niet veel meer zijn.... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op zaterdag 15 juni 2002 21:44 schreef vanDaal het volgende:
Hmm... ik geloof dat er verder niet veel meer zijn.... toch?
Na een tijdje [topic=525496/1/100]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Hallo vanDaal, kan je een directe link naar je fotopagina op photoSIG geven? Dan kan ik je plaatjes bewonderen.

hier staan mijn plaatjes.

http://www.photosig.com/userphotos.php?portfolioId=23964

Moly.

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:42
Molybdenum schreef op 05 september 2002 @ 11:05:
Hallo vanDaal, kan je een directe link naar je fotopagina op photoSIG geven? Dan kan ik je plaatjes bewonderen.

hier staan mijn plaatjes.

http://www.photosig.com/userphotos.php?portfolioId=23964

Moly.
offtopic:
Na 1699 posts nog steeds groeten.. :?

Wel mooie foto's en handige site!

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:42
Oeps dubbelpost.... 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door sjares op 05-09-2002 11:13 . Reden: DP ]

• Molybdenum
sjares schreef op 05 september 2002 @ 11:11:
[...]

offtopic:
Na 1699 posts nog steeds groeten.. :?

Wel mooie foto's en handige site!
Dat komt, omdat ik de laatste tijd ook op andere fora actief ben en daar wordt wel gegroet, kwestie van gewenning. Ik zie het probleem niet, maar het is een GoT regel dat niet te doen. Excuses hiervoor.

offtopic:
waarom werkt mijn icon niet????? ik heb een webicon ingesteld, maar het plaatje hier links verwijst naar een icon op GoT, die er niet is

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
die is echt heel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Molybdenum schreef op 05 september 2002 @ 11:05:
Tuurlijk :)

http://www.photosig.com/userphotos.php?portfolioId=26801

Maar zoveel te bewonderen valt er nog niet. Ik moet er eigenlijk wat meer opzetten.

Trouwens, klopt die portfolio van jou boven? Zo ja, lekkere foto's :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
vanDaal schreef op 06 september 2002 @ 14:09:
[...]

Tuurlijk :)

http://www.photosig.com/userphotos.php?portfolioId=26801

Maar zoveel te bewonderen valt er nog niet. Ik moet er eigenlijk wat meer opzetten.

Trouwens, klopt die portfolio van jou boven? Zo ja, lekkere foto's :9~
Yep, dat is mijn portfolio, bedankt voor het compliment! Alleen sommige mensen op photoSIG kunnen best kritisch zijn zeg! Eén foto van me heeft zelfs een paar negatieve beoordelingen gehad, terwijl ik zelf de foto best goed vond! ;(
Ik zal je pics eens bekijken en punten geven! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moly had die site pas aan mij getipt, maar ik ga nu toch maar even registreren.
Zelf kwam ik altijd al op http://www.photocritique.net , daar staan vaak ook juweeltjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik heb zelf een foto-site gemaakt op http://www.gaafy.nl, waar je zonder in te loggen één of meer foto's kan plaatsen. Iedere foto krijgt een score, opgebouwd uit de cijfers van bezoekers en hoe oud de foto is. De 50 mooiste en nieuwste blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Ik heb trouwens nog een nieuwe site gevonden die ook wel aardig is.

http://www.photoblink.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Even een kickje :)

Ik vroeg me af of er nog meer fotosites in de categorie van photosig.com zijn. Het systeem van photosig wordt imho hoe langer hoe oninteressanter. Dus misschien dat er nog meer sites zijn :?

[ Voor 8% gewijzigd door vanDaal op 10-01-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij blijft photosig toch het leukst, ook al is het systeem een beetje sad ;(, hoemeer totaalpunten, hoe meer punten voor je foto.

Je score neemt dus exponentieel toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Ja, dat is bijvoorbeeld één nadeel. Daarnaast vind ik het jammer dat je te veel op thumbnail beoordeeld wordt. Als je thumbnail onduidelijk is of niks interessants heeft, dan wordt je foto al snel overgeslagen. En dat terwijl de foto er op vol formaat wel goed uitziet. Dus je moet al snel een kleurrijke thumbnail produceren om gezien te worden.

Daarnaast heb ik het gevoel dat ik niet echt leer van de kritieken. 80% van de beoordelen zijn non-inhoudelijk, 10% redelijk inhoudelijk maar niet nuttig en 10% heb ik wel wat aan. Dus dat schiet ook niet op.

Ik ben eigenlijk meer geinteresseerd in een site waar je ook elkaars foto kunt waarderen, maar waar je dit niet kunt doen zonder een goede argumentatie te schrijven. Maar ik heb het gevoel dat zo'n site nog niet bestaat.

[ Voor 20% gewijzigd door vanDaal op 11-01-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 13:34

xychix

FreeBSD Rules !

photoblink lijkt me ook wel aardig..

welke is nu de beste ? ik ga me niet op 10tallen sites aanmelden...

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
eh.... op dit moment denk ik toch wel photosig, zoals Aerodynamic al aangaf. Zit vooral qua site iets professioneler in elkaar dan photoblink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

vanDaal schreef op 11 January 2003 @ 14:43:
Ja, dat is bijvoorbeeld één nadeel. Daarnaast vind ik het jammer dat je te veel op thumbnail beoordeeld wordt. Als je thumbnail onduidelijk is of niks interessants heeft, dan wordt je foto al snel overgeslagen. En dat terwijl de foto er op vol formaat wel goed uitziet. Dus je moet al snel een kleurrijke thumbnail produceren om gezien te worden.

Daarnaast heb ik het gevoel dat ik niet echt leer van de kritieken. 80% van de beoordelen zijn non-inhoudelijk, 10% redelijk inhoudelijk maar niet nuttig en 10% heb ik wel wat aan. Dus dat schiet ook niet op.

Ik ben eigenlijk meer geinteresseerd in een site waar je ook elkaars foto kunt waarderen, maar waar je dit niet kunt doen zonder een goede argumentatie te schrijven. Maar ik heb het gevoel dat zo'n site nog niet bestaat.
misschien moeten we contact op gaan met de bouwer van sitechecks.nl dit systeem zou nl perfect voldoen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
xychix schreef op 11 januari 2003 @ 14:57:
misschien moeten we contact op gaan met de bouwer van sitechecks.nl dit systeem zou nl perfect voldoen !
Dat was Tom. Toevallig ben ik moderator bij sitechecks.nl en het huidige systeem is ook niks. Daar hebben ze namelijk ook het probleem dat veel mensen niet serieus aandacht besteden aan een sitecheck. Veel mensen proberen er door een korte sitecheck snel vanaf te zijn. Misschien dat dit met de komst van Versie2 verholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

Optie: zelf developen .. Lijkt me wel grappig .. zijn er meer PhP kloppers aanwezig hier?

..

Ik vraag me af hoe het zit met de rechten van je foto's op die sites .. Er is bijvoorbeeld een site die Rate my kitten, waar in het reglement staat dat geposte foto's eigendom worden van de site .. achterlijke zooi ..

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 16:57:
..

Optie: zelf developen .. Lijkt me wel grappig .. zijn er meer PhP kloppers aanwezig hier?

..

Ik vraag me af hoe het zit met de rechten van je foto's op die sites .. Er is bijvoorbeeld een site die Rate my kitten, waar in het reglement staat dat geposte foto's eigendom worden van de site .. achterlijke zooi ..

..
ja ja j aj a j a\
ik doe mee. moet wel een beetje gepushed worden want ik ben erg druk maar als iemand de projectleiding op zich neemt een taken verdeeld...
maybe met wat irc (en evt. IRL) meetings moet dat wel lukken !
ik regel de hosting wel, ook een domeinnaam kan ik wel regelen

[ Voor 6% gewijzigd door xychix op 11-01-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 16:57:
Yup, ook aan gedacht....

* vanDaal kan ook wel php kloppen en designen :)

En ik vind het ook een leuk idee, want ik geloof dat er op dit moment geen goede varianten van photosig aanwezig zijn. Ik denk wel dat fotobeoordeelsites in het genre van photosig best wel potentie hebben. Alleen deugt dat systeem niet helemaal. Eigenlijk zou het systeem flink gewijzigd moeten worden. Misschien is het interessant om daarover te brainstormen?
xychix schreef op 11 January 2003 @ 17:25:
ik regel de hosting wel, ook een domeinnaam kan ik wel regelen
Ja? Dat is wel interessant :7

Vergeet niet dat een fotosite de mogelijkheid moet hebben om foto's online te zetten. Dus er is redelijk wat ruimte nodig. Op photosig mag je maximaal 360Kb per foto gebruiken. Dat is heel redelijk. Op photoblink is dat maar 100Kb en een maximale breedte van 750 pixels. Dat zuigt echt de pan uit.

[ Voor 32% gewijzigd door vanDaal op 11-01-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat zou wel lachen zijn als dat zou lukken hé :), maar als de site goed gaat lopen gaat het om een hooooop bandbreedte en een gigantische hoeveelheid opslag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verliezen we dit niet uit het oog?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Nope

* vanDaal is nu pas weer online

Maar als er genoeg animo voor is, wil ik wel even een nieuw topicje openen om te brainstormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het prima, maar of ik veel kan betekenen weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

vanDaal schreef op 11 January 2003 @ 17:36:
[...]
Yup, ook aan gedacht....

* xychix kan ook wel php kloppen en designen :)

En ik vind het ook een leuk idee, want ik geloof dat er op dit moment geen goede varianten van photosig aanwezig zijn. Ik denk wel dat fotobeoordeelsites in het genre van photosig best wel potentie hebben. Alleen deugt dat systeem niet helemaal. Eigenlijk zou het systeem flink gewijzigd moeten worden. Misschien is het interessant om daarover te brainstormen?

[...]
Ja? Dat is wel interessant :7

Vergeet niet dat een fotosite de mogelijkheid moet hebben om foto's online te zetten. Dus er is redelijk wat ruimte nodig. Op photosig mag je maximaal 360Kb per foto gebruiken. Dat is heel redelijk. Op photoblink is dat maar 100Kb en een maximale breedte van 750 pixels. Dat zuigt echt de pan uit.
ruimte valt ook nog wel te regelen... moet ik wel even gaan zien wat ik dan in totaal aan kosten ga maken. moet natuurlijk niet te gek worden... maar i'm in.

een honderd mb moet ik wel kunnen regelen, een database is ook wel te krijgen, en ook een domeinnaam lukt wel. nu nog een brainstorm over hoe en wat ivm de score, max aantal foto's genre's etc.

en nogmaals, ik heb niet heel veeel bouwtijd!
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 18:56:
Wow, dat zou wel lachen zijn als dat zou lukken hé :), maar als de site goed gaat lopen gaat het om een hooooop bandbreedte en een gigantische hoeveelheid opslag...
nee dat verliezen we niet uit het oog. als het in de eerste maanden niet meer dan 1 gig bandbreedte trekt en met honderd of 2 honderd mb dataruimte afkan is het wel ok.

word het meer dan moeten we dmv. ietsje reclame etc wat inkomsten zien te genereren om het te bekostigen.

maar als het binnen 100 mb opslag en 1 gig dataverkeer blijft dan zullen de kosten ongeveel 5 euro voor mij... nou dat kan ik wel dragen.
ik ben wel een zakelijk ingestelde tweaker dus mocht het booming business zijn dan moeten we het gewoon officieel los trappen met reclame en inkomsten.

(ik zie al een webwinkel voor digicam assesoires. niet de cam's zelf, teveel concurrentie.)

maar goedkope tasjes, statiefjes ed.

[ Voor 29% gewijzigd door xychix op 12-01-2003 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
of gewoon een bannertje,
tweakers klikken graag voor een goed doel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norjee
  • Niet online
Euhm lieverds... mijn contest site heeft in december alleen al 700 mb bandbreedte verbruikt.. dit met niet niet zo heel veel foto's en bovendien ook nog de grote versies van de pics niet op mijn server... 1 Gig is te weinig.. 10 komt meer in de buurt...

En 100mb opslag is ook een lachertje.. voor de 140 foto's is ook al 85mb opslag nodig (geresizede pics wil je opslaan, en niet elke keer opnieuw resizen)

Verder werkt een systeem als sitechecks niet.. het is te eenvoudig om een makkelijke beoordeling over een foto neer te zetten.. Dus je hebt een heel leger aan modjes nodig om dit tegen te gaan ;)
Bovendien zullen mensen veel sneller meer dan 1 foto willen toevoegen dan meerdere site -> heel veel foto's van dezelfde mensen -> weinig beoordelingen per foto.. OZf waardeloze.. wat je op photosig al ziet..

Maar toch, succes ermee ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Norjee op 12-01-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Norjee schreef op 12 januari 2003 @ 20:39:
Euhm lieverds... mijn contest site heeft in december alleen al 700 mb bandbreedte verbruikt.. dit met niet niet zo heel veel foto's en bovendien ook nog de grote versies van de pics niet op mijn server... 1 Gig is te weinig.. 10 komt meer in de buurt...

En 100mb opslag is ook een lachertje.. voor de 140 foto's is ook al 85mb opslag nodig (geresizede pics wil je opslaan, en niet elke keer opnieuw resizen)

Verder werkt een systeem als sitechecks niet.. het is te eenvoudig om een makkelijke beoordeling over een foto neer te zetten.. Dus je hebt een heel leger aan modjes nodig om dit tegen te gaan ;)

Ik was je net een mailtje aan het schrijven, maar dan doe ik het wel ff zo.

Stel dat wij zorgen voor voldoende bandbreedte, heb jij dan tijd/zin om wat te gaan PHP-en met nog wat (een stuk of 4) anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norjee
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 20:44:
[...]

Ik was je net een mailtje aan het schrijven, maar dan doe ik het wel ff zo.

Stel dat wij zorgen voor voldoende bandbreedte, heb jij dan tijd/zin om wat te gaan PHP-en met nog wat (een stuk of 4) anderen?
Nope.. Sorry :)

De contest site is java en niet php, dus daar heb je niks aan :) Misschien dat ik de contest site ooit nog wel verder ga uitbreiden zodat iedereen er foto's neer kan zetten (daarom ook de extentie .got en niet .html, per extentie is er een aparte site mogelijk.. alleen is dr alleen nog maar een .got site) , maar voorlopig even niet. Ik zou het best willen, maar moet nu eerst een andere site afmaken :)

Ik begrijp dat jullie een foto rate site een goed idee vinden, maar om eerlijk te zijn lijkt mij de kans van slagen erg klein.. Of je moet idd met een photosig kloon op de proppen komen, maar dat is te professioneel om hier even samen op got te maken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Norjee op 12-01-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Norjee schreef op 12 January 2003 @ 21:05:
Of je moet idd met een photosig kloon op de proppen komen, maar dat is te professioneel om hier even samen op got te maken ;)
Hmmm, dat geloof ik niet. Conceptueel is er met een paar mensen best wel iets van te maken. Echter, een systeem bedenken wat de voordelen van photosig handhaaft en de nadelen weg kan halen, is niet gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudge
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 14:18
Ik post af en toe op photosig en ik verbaas me ook over de duimpjeszuigerij daar.

Inderdaad heel weinig werkbare kritiek en veel loze veren in je je weet wel.

Ik weet niet of zoiets ooit te voorkomen is .

Het zou misschien wel veel minder kunnen worden, door geen punten aan fotoos toe te kennen, maar mensen het recht op het insturen van een foto te laten verdienen, door -bijvoorbeeld- 3 kritieken te geven aan anderen.

Dan merk je vanzelf wel of anderen je foto de moeite waard vinden toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fudge schreef op 13 januari 2003 @ 00:07:
Ik post af en toe op photosig en ik verbaas me ook over de duimpjeszuigerij daar.

Het zou misschien wel veel minder kunnen worden, door geen punten aan fotoos toe te kennen, maar mensen het recht op het insturen van een foto te laten verdienen, door -bijvoorbeeld- 3 kritieken te geven aan anderen.

Ben ji Cheiron Proper? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Norjee schreef op 12 januari 2003 @ 20:39:

Bovendien zullen mensen veel sneller meer dan 1 foto willen toevoegen dan meerdere site -> heel veel foto's van dezelfde mensen -> weinig beoordelingen per foto.. OZf waardeloze.. wat je op photosig al ziet..

Wow, dat had ik dan toch even zwaar onderschat, en als de foto's nu ook nog op de server komen te staan dan kun je die bandbreedte waarschijnlijk zo met factor 10 ophogen..... (als het niet nog veel meer is !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Photocritique....

is best wel aardig, alleen heb ik het idee dat je daar soms ook gewoon niet gezien wordt.

Mijn foto's op Photosig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het trouwens aan mij, of posten veel mensen foto's op dat soort sites, terwijl ze helemaal niet op kritiek zitten te wachten? Of er gewoon niet tegen kunnen....
Je kan bij Photosig ook een soort van modereren, en het valt mij op dat als je een keer "thumbs down" geeft, je zeker weet dat je kritiek als not useful aangemerkt wordt. Ongeacht de kwaliteit van de foto, ongeacht de mate van opbouwende kritiek die je probeert te leveren.
Am I right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 13:26:
Je kan bij Photosig ook een soort van modereren, en het valt mij op dat als je een keer "thumbs down" geeft, je zeker weet dat je kritiek als not useful aangemerkt wordt. Ongeacht de kwaliteit van de foto, ongeacht de mate van opbouwende kritiek die je probeert te leveren.
Am I right?
Nee. Want ik heb toch al een aantal keer een foto die op de main page staat flink afgekraakt. En in de meeste gevallen werkt dat prima, zolang je het maar goed beargumenteerd. Bij één foto had ik zelfs zo'n verhaal geschreven, dat ik volgens mij iets van 11x een useful beoordeling kreeg.

Dus het is wel degelijk mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanDaal schreef op 14 January 2003 @ 13:30:
[...]
Nee. Want ik heb toch al een aantal keer een foto die op de main page staat flink afgekraakt. En in de meeste gevallen werkt dat prima, zolang je het maar goed beargumenteerd. Bij één foto had ik zelfs zo'n verhaal geschreven, dat ik volgens mij iets van 11x een useful beoordeling kreeg.

Dus het is wel degelijk mogelijk :)
Misschien doe ik iets verkeerd :/ ;)

Maarre, ik krijg ook wel positieve usefuls op negatieve beoordelingen en andersom, maar de grote lijn lijkt toch wel dat mensen wat slecht tegen kritiek kunnen....
of idd misschien mijn kritiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 13:41:
[...]

Misschien doe ik iets verkeerd :/ ;)

Maarre, ik krijg ook wel positieve usefuls op negatieve beoordelingen en andersom, maar de grote lijn lijkt toch wel dat mensen wat slecht tegen kritiek kunnen....
of idd misschien mijn kritiek...
ik heb laatst een negatieve beoordeling gehad op een goede foto, omdat ik een negatieve beoordeling had gegeven aan een k*t foto. Dus het ligt niet aan jou ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk om een beoordeling te krijgen voor je vers geschoten plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Fudge schreef op 13 January 2003 @ 00:07:

woeps! ik heb je misschien zojuist ook een paar loze veren gegeven, maar ik vind je foto's gewoon écht mooi!

( http://www.photosig.com/userphotos.php?id=30882 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 15:09

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molybdenum schreef op 17 January 2003 @ 21:48:
[...]

woeps! ik heb je misschien zojuist ook een paar loze veren gegeven, maar ik vind je foto's gewoon écht mooi!

( http://www.photosig.com/userphotos.php?id=30882 )
Als jij meer punten wilt gaan verdienen zul je thumbsnails nodig hebben die meer aandacht pakken, ze zijn allemaal zo grauw, en daar houden we...uhm..de photosiggers O-) niet zo van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 22:06:
[...]

Als jij meer punten wilt gaan verdienen zul je thumbsnails nodig hebben die meer aandacht pakken, ze zijn allemaal zo grauw, en daar houden we...uhm..de photosiggers O-) niet zo van :P
hoho, daar was ik niet op uit! :P
ik ben alleen nog niet zo bevlogen. en ze zijn niet allemaal grauw hoor!
:) onderbouw U!!!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molybdenum schreef op 17 January 2003 @ 22:12:
[...]

hoho, daar was ik niet op uit! :P
ik ben alleen nog niet zo bevlogen. en ze zijn niet allemaal grauw hoor!
:) onderbouw U!!!

Ik persoonlijk volgens mijn mening vind :z dat jouw foto's een beetje een gebrek hebben aan een hoofdonderwerp. Daardoor zal ik ze al gauw met 'saai' en 'grauw' bestempelen. Maar goed, ik begreep dat je een fotocursus gaat doen, dus dan zal het wel goed komen :P.
Nee maar serieus, er zijn een paar regels die een mislukte foto tot een geslaagde maken, en één daarvan is een duidelijk hoofdonderwerp, bij veel van je landschapsfoto's en architectuurfoto's mis ik dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 22:43:
[...]

Ik persoonlijk volgens mijn mening vind :z dat jouw foto's een beetje een gebrek hebben aan een hoofdonderwerp. Daardoor zal ik ze al gauw met 'saai' en 'grauw' bestempelen. Maar goed, ik begreep dat je een fotocursus gaat doen, dus dan zal het wel goed komen :P.
Nee maar serieus, er zijn een paar regels die een mislukte foto tot een geslaagde maken, en één daarvan is een duidelijk hoofdonderwerp, bij veel van je landschapsfoto's en architectuurfoto's mis ik dat...
dat heb ik vaker gehoord!
:)

weet ik tenminste wat mijn hoofdprobleem is!

ach ja, je kan niet alles tegelijk kunnen he? (grappige zin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudge
Molybdenum:
No problem .
Bedankt voor je compliment trouwens :)

Ik heb eens wat zitten lezen op het forum van fotosig.
Er schijnen daar clubjes rond te dwalen, die mekaars prenten ''blind'' voorzien van 3 tu en het berichtje ''great pic'' zodat die ander er ook nog weer op gewaardeerd kan worden.

Een andere manier om tu's te verwerven heb ik begrepen is door gewoon meerdere accounts te nemen.
Eentje voor de punten en de rest voor het applaus.

Nah ja, net de echte wereld denk ik dan maar.
Tussen het kaf zit ook heus veel koren, mensen die eerlijk response geven.
Ik ben er al een aantal tegengekomen .

Voor mij relativeert het wel de giga hoeveelheden duimpjes die ik af en toe langs zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fudge schreef op 19 January 2003 @ 00:01:
[...]

No problem .
Bedankt voor je compliment trouwens :)

Ik heb eens wat zitten lezen op het forum van fotosig.
Er schijnen daar clubjes rond te dwalen, die mekaars prenten ''blind'' voorzien van 3 tu en het berichtje ''great pic'' zodat die ander er ook nog weer op gewaardeerd kan worden.

Een andere manier om tu's te verwerven heb ik begrepen is door gewoon meerdere accounts te nemen.
Eentje voor de punten en de rest voor het applaus.

Nah ja, net de echte wereld denk ik dan maar.
Tussen het kaf zit ook heus veel koren, mensen die eerlijk response geven.
Ik ben er al een aantal tegengekomen .

Voor mij relativeert het wel de giga hoeveelheden duimpjes die ik af en toe langs zie komen.
inderdaad, er zitten een paar irritante mensen bij daaro :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Ja, let voor de gein maar eens op de thumbsverdelingen van foto's van users met veel punten. Je ziet dat meer dan de helft van de mensen die thumbs uitdelen aan hun bestaan uit mensen die meer dan 10.000 punten hebben. En dat terwijl ik bij mijn foto's hooguit een paar mensen met een hoge score erbij zie zitten.

Opvallend.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanDaal schreef op 19 January 2003 @ 21:13:
Ja, let voor de gein maar eens op de thumbsverdelingen van foto's van users met veel punten. Je ziet dat meer dan de helft van de mensen die thumbs uitdelen aan hun bestaan uit mensen die meer dan 10.000 punten hebben. En dat terwijl ik bij mijn foto's hooguit een paar mensen met een hoge score erbij zie zitten.

Opvallend.... :/
Jordi Serra is heel erg, ik gaf hem "slechts" één punt omdat z'n foto (500+ punten) geeneens scherp was, geeft ie ook één punt terug aan gewoon een goede (al zeg ik hetzelf O-) ) foto. F*ck die gast, toen heb ik (evil me >:) >:) ) een stuk of 30 kritieken van hem negatief beoordeeld >:)

Als zij kinderachtig gaan doen, doe ik dat ook :+

Als ik dit zo terug lees......volgens mij heb ik dit verhaal al 10 keer in dit topic verteld :? Wat heb ik toch een boeiend leven :|

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
:D

Ik heb net Rui Palha ( :r ) een flinke afbrander gegeven }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Moet je voor de grap eens naar de foto's van deze gast kijken:

http://www3.photosig.com/userphotos.php?id=21672

Niet dat ik zo goed ben, maar veel van mijn foto's zijn beter dan de zijne en hij heeft echt belachelijk veel punten voor foto's die niet bepaald spetterend zijn te noemen!

Beetje het hele principe van die site om zeep helpen, als je het mij vraagt.

En dan commentaren als 'excellent details' bij een foto als deze:
http://www3.photosig.com/viewphoto.php?id=454622 (45 punten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

tja photosig leuke site maar ze konde het beter...photoshopsig noemen...

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Firecow schreef op 19 januari 2003 @ 21:37:
tja photosig leuke site maar ze konde het beter...photoshopsig noemen...
Leg uit. Ik ben het absoluut niet met je eens.
Photoshop mag best gebruikt worden, vind ik, in de kunstzinnige zin van het woord. Fotografie is naast het schieten van de plaatjes ook het werk er omheen. Een beetje oppoetsen moet kunnen!

Soms kom je wel zwaar gesoepte dingen tegen. Die zijn dan ook meteen niet mooi. En die scoren dan ook niet op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maaar, er zitten ook wel mensen op photosig die goed kunnen fotograferen. Zo ben ik helemaal O+ op het werk van Vadim: http://www2.photosig.com/viewuser.php?id=24067

Voor de rest is dit de topfoto die de samenzweerderigheid van photosig aantoont 1000+!!!! voor dit: http://www2.photosig.com/viewphoto.php?id=335093

En Jeroen, mooi commentaar op Rui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

nou wat me erg opvalt... is dat bijv bij dat high rated pics ofzo allemaal wel super vette pics tussen zitten bijv van licht en wolken wat je normaal nooooit ziet ofzo...
ik ben natuurlijk geen fotograaf ofzo ik doe het voor mijn hobby dus ik weet ook niet of ze zo uit de cam komen of zo mooi gemaakt zijn in fotosoep...
ik gebruik het namenlijk niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op 19 januari 2003 @ 21:46:
nou wat me erg opvalt... is dat bijv bij dat high rated pics ofzo allemaal wel super vette pics tussen zitten bijv van licht en wolken wat je normaal nooooit ziet ofzo...
ik ben natuurlijk geen fotograaf ofzo ik doe het voor mijn hobby dus ik weet ook niet of ze zo uit de cam komen of zo mooi gemaakt zijn in fotosoep...
ik gebruik het namenlijk niet....
mwah, het maken van die wolkopening in de vorm van een engel doe je niet zomaar ff in photoshop, daar kan je wel drie dagen voor uittrekken, en dan krijg je nog niet dit resultaat (denk ik :X). Maar er zit wel veel photoshop rotzooi tussen ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 21:45:
Maaar, er zitten ook wel mensen op photosig die goed kunnen fotograferen. Zo ben ik helemaal O+ op het werk van Vadim: http://www2.photosig.com/viewuser.php?id=24067

Voor de rest is dit de topfoto die de samenzweerderigheid van photosig aantoont 1000+!!!! voor dit: http://www2.photosig.com/viewphoto.php?id=335093

woahh!! meer dan duizend punten voor dat bootje!!!

Check wat een admin daar zei (3 thumbs down gegeven):
nando, the -3TU is not for the foto. Far from it. If it would have 60 Tu, I would give it a 2tu. Neither for you or your work. I 'm not a fan of bugs but Your "end of season " or "fishing boat and nets" are much better then this one these -3TU is a cry for help. (And - 3 will not have an impact on your stadings) But for my minds sanity's sake! Can anyone please tell me what happened here? 640 ???? Am i blind? What has this pic got to merit 640 ? Did anyone have a look at what surrounds this pic on the front page? What has it that it gets away with the cut off wood at the bottom. The unbalanced build up. The dominance of the boat. the lack of drama in sea and sky (blandness?) . ( pe not the case in 'end of season' ). The plastic feel of the engine-part. The snapshotty - aim and push the button - feel. Is this art? or is it Nikon? I read Micheal Neylons comment mentionning The NY post and stuff. It still is not clear to me wether he is joking or not. If he's not : the ultimate picture of the year? Were they on chemicals? Did Al Qaeda get to them? HEEEELLLLLP can anyone explain it to me? If not i'll have to re-write everything i thought to have figured out on photography. Nando, You look like a very nice man... i hope you can forgive me....
Ik heb daar de woorden 'doorgestoken kaart' en cheating maar even genoemd. Ik hoop dat de vriendjes van deze gast mij nu niet massaal omlaag gaan raten!

Ik heb de foto nog wel 2 punten gegeven, gewoon inhoudelijk, maar er dus wel bij gezegd dat die nooit >1000 punten waard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molybdenum schreef op 19 januari 2003 @ 21:52:
[...]

woahh!! meer dan duizend punten voor dat bootje!!!

Check wat een admin daar zei (3 thumbs down gegeven):

[...]

Ik heb daar de woorden 'doorgestoken kaart' en cheating maar even genoemd. Ik hoop dat de vriendjes van deze gast mij nu niet massaal omlaag gaan raten!

Ik heb de foto nog wel 2 punten gegeven, gewoon inhoudelijk, maar er dus wel bij gezegd dat die nooit >1000 punten waard is!
mietje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
maar wel een eerlijk (geen link) mietje. wat je wilt. ik had die foto anders ook 2 punten gegeven. misschien kan de fotograaf er wel niks aan doen dat ie gehyped wordt of wat dan ook, maar dat het een actie is van een stel vrienden van hem ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 21:45:
Thanks :), alleen jammer dat de foto net van de frontpage verdwenen is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Misschien interessant als de mensen hier hun photoSIG portfolio als link in hun signature zetten (zoals ik zojuist he gedaan)? Kunnen we elkaars werk makkelijk bekijken, zonder eerst de draad weer door te gaan spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier sta ik :) http://www3.photosig.com/viewuser.php?id=40467

edit: cooool! Kunnen we ook zorgen dat we foto's met 1000+ punten krijgen :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:08:
Hier sta ik :) http://www3.photosig.com/viewuser.php?id=40467

edit: cooool! Kunnen we ook zorgen dat we foto's met 1000+ punten krijgen :D
>:)
hebben we meer mensen nodig dan alleen ons drieën of met hoeveel zijn we hier eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molybdenum schreef op 19 January 2003 @ 22:10:
[...]

>:)
hebben we meer mensen nodig dan alleen ons drieën of met hoeveel zijn we hier eigenlijk.
als we nou allemaal 500 accounts aanmaken? 8)

edit: hmm, slecht gerekend ik bedoel 500/3 accounts :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Dit ben ik:
http://www3.photosig.com/viewuser.php?id=12655
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:11:
als we nou allemaal 500 accounts aanmaken? 8)
Ja, dan hebben we er allemaal nog 500 minder dan bepaalde andere users ;)

-edit-
Maar eigenlijk wel grappig. We bouwen gewoon een GoT-photoSIG-Clan, een vaste groep die elkaar allemaal blind 3TU geeft en daarnaast ook alle mensen met 10.000 punten of hoger (okee, niet alle, maar bijna alle) 2TD geeft >:)
-/edit-

[ Voor 31% gewijzigd door vanDaal op 19-01-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

nog een leuk voorbeeldje :)
http://www3.photosig.com/photos.php?categoryId=3
hoeveel pics zijn nou photoshop loos ? of iig waar niet veel aangedaan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op 19 January 2003 @ 22:14:
uhm, je geeft een link naar een categorie....bedoel je dat al die foto's gesoept zijn? :?

oh mijn god..dit slaat weer alles, was deze maar gesoept |:( :/

http://www3.photosig.com/viewphoto.php?id=620547

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

nee ik heb het puur over de eerste page...
was wel ff handig om dit te vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://stock.d2.hu/ is ook een leuke site waar je je foto's kunt naartoe zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me ook wel aanmelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 22:21:
http://stock.d2.hu/ is ook een leuke site waar je je foto's kunt naartoe zenden.
geinig, alleen nog niet erg druk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Firecow schreef op 19 January 2003 @ 22:14:
er zitten foto's bij met hele fele verzadigde kleuren, die de boel misschien een beetje kunstmatig doen lijken, maar met een polariser of wat andere filters kan je heel veel bereiken hoor!

check eens deze foto van mij:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.nieuwland/hoegaarden.jpg

Het is een muurschildering en het woord 'Hoegaarden' bijvoorbeeld ziet er heel kunstmatig uit. Echter deze foto heeft alleen een beetje aangepaste levels (omdat hij met grauw weer is genomen) en een resize. Het mooie was gewoon dat deze schildering vrij nieuw is, dus zwart is nog zwart en wit is hagelwit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molybdenum schreef op 19 januari 2003 @ 22:25:
[...]

er zitten foto's bij met hele fele verzadigde kleuren, die de boel misschien een beetje kunstmatig doen lijken, maar met een polariser of wat andere filters kan je heel veel bereiken hoor!

check eens deze foto van mij:
[afbeelding]

Het is een muurschildering en het woord 'Hoegaarden' bijvoorbeeld ziet er heel kunstmatig uit. Echter deze foto heeft alleen een beetje aangepaste levels (omdat hij met grauw weer is genomen) en een resize. Het mooie was gewoon dat deze schildering vrij nieuw is, dus zwart is nog zwart en wit is hagelwit.

ja ok, maar er zitten landschapsfoto's tussen die niet echt kúnnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 22:26:
[...]

ja ok, maar er zitten landschapsfoto's tussen die niet echt kúnnen zijn...
geef eens een linkje, waarvan jij denkt dat het niet kan. misschien kunnen we het analyseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 22:21:
mooie site. ik heb me opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molybdenum schreef op 19 januari 2003 @ 22:29:
[...]

geef eens een linkje, waarvan jij denkt dat het niet kan. misschien kunnen we het analyseren!
deze vind ik bijvoorbeeld wel heel dubieus.. http://www3.photosig.com/viewphoto.php?id=595603

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
dit is duidelijk een combinatie van twee foto's. ik vind hem zeer onnatuurlijk en ook eigenlijk heel niet mooi. dit is absoluut slecht gebruik van PS vind ik. met je eens dus!

edit: even mijn mening gespuit bij die foto.

[ Voor 7% gewijzigd door Molybdenum op 19-01-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molybdenum schreef op 19 januari 2003 @ 22:38:
[...]

dit is duidelijk een combinatie van twee foto's. ik vind hem zeer onnatuurlijk en ook eigenlijk heel niet mooi. dit is absoluut slecht gebruik van PS vind ik. met je eens dus!
hoera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudge
Op hun forum staan ook allerlei aktievelingen die kamikaze akties ondernemen.

Meestal van korte duur .

Ik heb net het werk van William Eastman III zitten bekijken.

What's in a name :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej, we hebben een nieuw lid voor onze got-photosig-clan: http://www3.photosig.com/viewuser.php?id=100109 (username: bluhhhhh)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

nog een leuke soepert...
http://www3.photosig.com/viewphoto.php?id=154818
met mooi neon gras en een andere lucht...

[ Voor 23% gewijzigd door Firecow op 19-01-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tss, gaan we beetje zuinig doen met punten in onze eigen clan moly? :o, ik ben onthutst! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:52:
Jeej, we hebben een nieuw lid voor onze got-photosig-clan: http://www3.photosig.com/viewuser.php?id=100109 (username: bluhhhhh)
GoT-photoSIG-clan!
klinkt goed.
paginaatje bouwen?

Bluhhhhh staat in mijn boekmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:58:
tss, gaan we beetje zuinig doen met punten in onze eigen clan moly? :o, ik ben onthutst! :+
LOL!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op 19 januari 2003 @ 22:53:
nog een leuke soepert...
wel ff beetje lezen hè :P, die gast zegt het speciaal erbij dat ie het heeft gebruikt, dus dan vind ik het absoluut niet erg, en hij heeft velvia film gebruikt (voor hoge verzadiging) dus de kleur zal niet ver van het origineel liggen...
Photographer's Comments
I had the image for several months in my mind but the problem was to find a blue sky with only one cloud. One day i could finally take a picture of such a sky. So, with PS I used the sky for background.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Firecow schreef op 19 January 2003 @ 22:53:
nog een leuke soepert...
Polariser:

Een polariser neemt de helf van je licht weg. Hierdoor lijkt vooral de lucht donkerder en diep blauwer. Kan. Dat groene is een beetje geboost met PS. Of met een andere filter. Het is jammer dat er vaak weinig info over filters wordt gegeven...

edit: die film doet blijkbaar ook wat dus... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Molybdenum op 19-01-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, jij bent nu een favorite user O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 22:52:
Ik heb je eerste foto meteen maar even ge-3TU'ed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 23:01:
[...]

hehe, jij bent nu een favorite user O-)
hehe,
_/-\o_

bedankt voor je 3tu voor mijn 'wake up'. echter ik ben het wel eens met anderen dat de crop misschien iets beter kan, alhoewel het zwarte rondom mijzelf wel absoluut de bedoeling was. (was trouwens 4 sec goed stilzitten voor die foto!)
never seen something this great in my whole life
woei!

niet te diep met die veer he? anders krijg ik kriebel in mijn neus!

[ Voor 17% gewijzigd door Molybdenum op 19-01-2003 23:06 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.