Toon posts:

Zoooo, ik kan hier dus mijn klachten kwijt?!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 382 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

domme vragen bestaan in principe niet.

De reden dat jouw topics dicht gingen, is niet dat ze dom waren, maar wel makkelijk zelf op te zoeken waren.

Als je zelf een beetje gezocht had en moeite gedaan had, dan was je ook op hetzelfde antwoord gekomen :)

Of zie ik dat verkeerd?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moderators are not GOD !!

Iedereen moet in zijn/haar waarde worden gelaten hier. Dat kom ik niet al te vaak tegen, als ik eerlijk ben. Er zijn van mij ook genoeg topics op slot gezet. Erg vervelend, ik heb het gevoel dat hier nogal wat arrogante mensen rondsurfen. Jammer, ik hoor namelijk ook van genoeg mensen die hier surfen dat er geen normale sfeer hangt. Wees een echte tweaker (ofwel butt-kisser), anders hoor je er niet bij. Zuigt hier en daar wat, niet?

P-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Op vrijdag 14 juni 2002 11:17 schreef Courage het volgende:
Topics die snel dicht gaan is vaak een kwestie van forumbreed niveau hoog houden. Denk daar maar eens over na.
je moet het niveau ook hoog houden. Maar er worden topics gesloten met serieuse vragen.
Dat is ook niet echt de bedoeling toch?

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 14 juni 2002 11:18 schreef Riemer Reinalda het volgende:
Is al gemeld in SM, ik denk dat het niet lang duurt voordat hier ook een slotje ophangt :X :9
correct me if i'm wrong maar ik dacht dat je LA topics niet in SeM hoefde te melden omdat de mods hier net zo vaak komen als in SeM... Zoiets herinner ik me iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:19 schreef Noener het volgende:

[..]

je moet het niveau ook hoog houden. Maar er worden topics gesloten met serieuse vragen.
Geef eens voorbeelden dan. Zonder voorbeelden kunnen ze niet zoveel.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op vrijdag 14 juni 2002 11:19 schreef m-m het volgende:

[..]

correct me if i'm wrong maar ik dacht dat je LA topics niet in SeM hoefde te melden omdat de mods hier net zo vaak komen als in SeM... Zoiets herinner ik me iig...
Laten we dat hopen IIG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 14 juni 2002 11:18 schreef AlienX het volgende:
Ik ben ook een moderater op een ander forum en hier is het gewoon abnormaal hoe snel een topic op slot gezet wordt (deze nog steeds niet trouwens :p)
ik vraag me af of die ook meer dan 50.000 users geregistreerd hebben ;)

Hier is het nu eenmaal vrij druk :) Daardoor heb je veel topics. Daarnaast is het een forum voor gevorderde computeraars. Door die twee feiten eisen we gewoon dat je zelf een beetje zoekt en moeite doet, voor relatief makkelijk op te zoeken vragen.

Zo houd je het forum een beetje schoon en netjes en overzichtelijk voor de vragen die niet zo makkelijk op te zoeken zijn :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Op vrijdag 14 juni 2002 11:19 schreef m-m het volgende:
komen als in SeM... Zoiets herinner ik me iig...
We zien wel ;)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:19 schreef Noener het volgende:

[..]

Als die vragen met een ietsiepietsie eigen moeite zelf te beantwoorden zijn wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 14 juni 2002 11:19 schreef predatorx het volgende:

Iedereen moet in zijn/haar waarde worden gelaten hier. Dat kom ik niet al te vaak tegen, als ik eerlijk ben. Er zijn van mij ook genoeg topics op slot gezet. Erg vervelend, ik heb het gevoel dat hier nogal wat arrogante mensen rondsurfen. Jammer, ik hoor namelijk ook van genoeg mensen die hier surfen dat er geen normale sfeer hangt. Wees een echte tweaker (ofwel butt-kisser), anders hoor je er niet bij. Zuigt hier en daar wat, niet?

P-X
Ik zei het net ook al tegen iemand, maar bevalt het je hier niet hoef je hier niet te komen. 'tis geen dienst waar je voor betaalt hebt ofzo hoor, je hebt nergens recht op. En sorry dat ik het moet zeggen, maar [topic=309815/1/50]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iig is mijn statement made en ik heb veel aanhangers zie ik wel (en tegenhangers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 14 juni 2002 11:19 schreef predatorx het volgende:

P-X
Zolang je niet met concrete voorbeelden komt, blijft dit in principe loos gelul in de ruimte :P

We kunnen heus wel wat tegen kritiek, mits dat een beetje normaal en onderbouwd gebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Altijd prettig als mensen een goed onderbouwde klacht of andersoortige opmerking op een vriendelijke toon posten in LA.
It realy makes my day :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als die vragen met een ietsiepietsie eigen moeite zelf te beantwoorden zijn wel :)
[/quote]

Hohoho, als een vraag een tijd geleden als eens voorbij is gegaan boeit het toch niet zo als dit nog eens gevraagd wordt? Vaak krijg je een antwoord als 'RTFM', 'Search' of whatsoever... Leuk voor de nieuwkomers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voorbeelden zat (kijk maar naar alle/veel gesloten topics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 14 juni 2002 11:20 schreef AlienX het volgende:
iig is mijn statement made en ik heb veel aanhangers zie ik wel (en tegenhangers)
NOFI hoor, maar het feit dat mensen het met jou stelling eens zijn is even logisch dat veel mensen in de gevangenis een hekel hebben aan de politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 14 juni 2002 11:20 schreef AlienX het volgende:
aanhangers ja, ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat ze iets met jou te maken hebben :P

Maar zolang er geen voorbeelden komen, kunnen we weinig met deze kritiek? lijkt me niet zo'n probleem om een voorbeeld te geven als je hier komt klagen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:22 schreef predatorx het volgende:
Hohoho, als een vraag een tijd geleden als eens voorbij is gegaan boeit het toch niet zo als dit nog eens gevraagd wordt? Vaak krijg je een antwoord als 'RTFM', 'Search' of whatsoever... Leuk voor de nieuwkomers hier.
Dat mag niet, zie [topic=396113], en hier wordt ook op gelet, dus wees gerust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 14 juni 2002 11:22 schreef AlienX het volgende:
geef maar wat linkjes. Gaan we discussieren of ze terecht op slot zijn gegaan.

De twee linkjes die net voorbij zijn gekomen zijn iig wel terecht dicht gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:22 schreef AlienX het volgende:
Concrete voorbeelden, en argumenten waarom een topic open had moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>> ik vraag me af of die ook meer dan 50.000 users
>> geregistreerd hebben ;)

En hoeveel 'active' users? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 14 juni 2002 11:22 schreef predatorx het volgende:

ho ho ho, tegen mensen die UTFS en RTFM roepen wordt door de moderators die jij zo haat ook hard opgetreden hoor, als je er aan ergert kan je het gewoon melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

Op vrijdag 14 juni 2002 11:20 schreef blackd het volgende:

[..]

Geef eens voorbeelden dan. Zonder voorbeelden kunnen ze niet zoveel.
[topic=524145/1/25]

Er word dus gezegt dat ik op het phpBB forum moet gaan vragen. Dit had ik gedaan, maar kreeg geen antwoord.
Dus probeer ik het hier.

Jammer van slotje dan

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 14 juni 2002 11:24 schreef predatorx het volgende:

ik gok nog steeds meer dan op jullie forum :)

iig duizenden actieve forummers ;)

en jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 23:45

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op vrijdag 14 juni 2002 11:12 schreef AlienX het volgende:
Zo dat wou ik even kwijt. Ik en een aantal medestudenten zijn het nu een beetje zat namelijk.
emmzz, student :?, ik dacht dat je als student altijd eerst zelf initiatief zou moeten tonen en proberen er zelf achter te komen. Ipv. passief achterover leunen en andere het laten uitzoeken. Lekkere instelling |:( en al je draadjes zijn om deze reden gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, als je het meldt gaat dat probably ook weer op slot... duzzz...

Niet echt onderbouwde reply, maar boeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Op vrijdag 14 juni 2002 11:24 schreef predatorx het volgende:

Ik denk dat het aantal active users zelfs hoger ligt, omdat er denk ik meer mensen zijn die hier alleen lezen, dan dat er accounts zijn die niet gerbuikt worden. 50.000 is dus een reële schatting van het aantal gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 14 juni 2002 11:25 schreef predatorx het volgende:
Maar, als je het meldt gaat dat probably ook weer op slot... duzzz...

Niet echt onderbouwde reply, maar boeiend...
mja met zo'n instelling moet je ook niet denken dat je serieus kans maakt op een goede discussie :)

we willen heus wel serieus op klachten ingaan, maar dat moet van twee kanten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:36
Omdat er al een paar jaar zoveel users zijn geregistreerd zijn er al zoveel vragen met oplossingen langsgeweest dat wanneer je een vraag hebt gewoon eerst de search moet gebruiken.

Ik snap niet waarom sommige daar zo een moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:25 schreef Noener het volgende:

[..]

[topic=524145/1/25]

Er word dus gezegt dat ik op het phpBB forum moet gaan vragen. Dit had ik gedaan, maar kreeg geen antwoord.
Dus probeer ik het hier.

Jammer van slotje dan
Logisch, zij hebben (bij phpBB) een eigen forum, en ook meer kennis van zaken. Als users in SA komen vragen waarom hun telebankierprogramma niet werkt, vraag ik ook wat de helpdesk ervan zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ja hoor nu is mijn instelling weer fout!

In deze topic wordt de (misschien wel beginnende) programeur 'afgezeken'.
[topic=524121/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:25 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ik gok nog steeds meer dan op jullie forum :)
Kijk, heb je weer zoiets... "Lekker meer dan op jullie forum", ik vraag gewoon hoeveel active users er zijn, geen stomme vraag, wel? Krijg je zo'n antwoord... sjonge jonge jonge... daaaaar word ik nu zo moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:27 schreef AlienX het volgende:

[topic=524121/1/25]
Afgezeken is een groot woord. Ik denk dat ze eerder spottend suggereren dat dit een beetje basiskennis is (zeker in PHP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=524121/1/25]
dit gebeurt wel vaak op GOT. hele slechte zaak, zo help je de nieuwe users echt heel goed. ga zo door! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

Volgens mij kun je bij elk probleem wel verwijzen naar een ander forum of helpdesk.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Op vrijdag 14 juni 2002 11:27 schreef Artwido het volgende:
Omdat er al een paar jaar zoveel users zijn geregistreerd zijn er al zoveel vragen met oplossingen langsgeweest dat wanneer je een vraag hebt gewoon eerst de search moet gebruiken.

Ik snap niet waarom sommige daar zo een moeite mee hebben.
Precies, misschien idee voor de FAQ? Het stappenplan:

1. Google
2. FAQ
3. Search
4. Nieuw topic openen, waarin je je probleem duidelijk omschrijft,met eventuele specs erbij en een goed dekkende topictitel, in het juiste forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaaa, en als je bezig bent om die basiskennis op te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 14 juni 2002 11:28 schreef predatorx het volgende:
je wil het allemaal dus gewoon niet begrijpen, ik heb mn best gedaan maar ik ga verder niet meer in dit draadje posten hoor |:(
Op vrijdag 14 juni 2002 11:29 schreef the_predator het volgende:

[..]

dit gebeurt wel vaak op GOT. hele slechte zaak, zo help je de nieuwe users echt heel goed. ga zo door! |:(
als users van jou niveau weggepest worden ben ik ze persoonlijk liever kwijt dan rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:29 schreef the_predator het volgende:

[..]

Is leuk, van die basisvragen op GoT, daardoor lopen de die hard GoTters lekker snel weg, dat is de andere kant van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:26
In dat topic wordt de topicstarter niet 'afgezeken'. We drukken hem gewoon met de neus op de feiten, dat je een syntax-error zelf ook wel kunt oplossen. En zeker als je dat doet voor een stage-opdracht, want als je stage doet, ben je toch niet meer echt beginnend.

Er dwaalt hier ergens een topic rond in LA over het niveau in P&W, misschien moet je dat maar eens zoeken en lezen. In P&W willen we gewoon het niveau hoog houden, en dat topic dat jij aanhaalt heeft gewoon dat niveau niet.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Precies, misschien idee voor de FAQ? Het stappenplan:
1. Google
2. FAQ
3. Search
4. Nieuw topic openen, waarin je je probleem duidelijk omschrijft,met eventuele specs erbij en een goed dekkende topictitel, in het juiste forum.
Goed idee!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Op vrijdag 14 juni 2002 11:29 schreef AlienX het volgende:
Jaaa, en als je bezig bent om die basiskennis op te doen?
Tutorials over bijvoorbeeld PHP volgen? www.php.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:29 schreef Noener het volgende:
Volgens mij kun je bij elk probleem wel verwijzen naar een ander forum of helpdesk.
Zou kunnen, maar het gaat er in dit geval om, dat er bij de fora van phpBB meer kennis over het product zelf aanwezig is. Evenzo bij de telebankierhelpdesks.

Bovendien is GoT niet alleen een helpdesk, maar een community waar je over allerlei tech-related zaken discussiert, dus ook over je problemen met je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 14 juni 2002 11:28 schreef predatorx het volgende:

[..]

Kijk, heb je weer zoiets... "Lekker meer dan op jullie forum", ik vraag gewoon hoeveel active users er zijn, geen stomme vraag, wel? Krijg je zo'n antwoord... sjonge jonge jonge... daaaaar word ik nu zo moe van.
jullie beginnen er zelf mee :?

ik wil helemaal niet patsen. Bovendien is dit niet mijn forum, dit forum is voor iedereen, ik maak er alleen maar deel van uit.

Ik probeer alleen maar aan te geven waarom er zo verschillend gemodereerd moet worden, anders wordt het hier een zooitje met een laag niveau. En dan heb je helemaal niks meer aan GoT.

Wat denk je dat er gebeurt als iedereen hier zn makkelijke vraagjes zomaar dumpt? Dan is het hier een helpdesk idee, niemand wilt op een gegeven manier nog antwoord geven omdat het te makkelijk zelf op te zoeken is of al tig keren voorbij is geweest.

De mensen met de kennis vinden het dan geen reet meer aan, en zonder mensen die antwoord geven en helpen, heb je geen forum meer. Heb je daar wel eens aan gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, als ik het goed begrijp moeten nieuwelingen dus eerst alles zelf uit zoeken en x-perts worden voordat ze op GoT mogen gaan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:31 schreef sdomburg het volgende:

[..]

Tutorials over bijvoorbeeld PHP volgen? www.php.net.
fantastisch, je hebt precies door waar dit topic over gaat! waar slaat dit nou weer op... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:32 schreef AlienX het volgende:
Ok, als ik het goed begrijp moeten nieuwelingen dus eerst alles zelf uit zoeken en x-perts worden voordat ze op GoT mogen gaan posten?
Neem dat eens op in de FAQ of zo... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 14 juni 2002 11:31 schreef AlienX het volgende:

[..]

Goed idee!!!!
Hoezo goed idee? Dit is zeg maar de 'levensinstelling' van een Gotter. Dit had je dus al moeten weten. En die slotjes wijzen je daar ook nog eens op. Ik zie niet in waarom dat dan ineens verschil uit zou moeten maken?

Bovendien staat zoiets wel in de FAQ hoor, dus ik snap je punt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
De nieuwelingen moeten in iedergeval een houding hebben van 'zelf uit proberen te zoeken' (=tweaken) voor ze met hun problemen aankomen. Als het dan iets heel simpels blijkt te zijn...
Op vrijdag 14 juni 2002 11:32 schreef the_predator het volgende:

[..]

fantastisch, je hebt precies door waar dit topic over gaat! waar slaat dit nou weer op... |:(
Daardoor leer je nou juist met PHP om te gaan, wat is daar mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Tja, het heet niet voor niets Gathering of Tweakers. Enige basiskennis en de wil om te leren wordt dus wel verwacht. Je kan natuurlijk niet alles weten, dat weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg

[..]

Hij vraagt toch hoe je je basiskennis over bijvoorbeeld PHP opdoet?
Simpel, door een tutorial te volgen dus. In het voorbeeld van php is op www.php.net daar genoeg over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben volgens mij wel de grootste leek die hier af en toe rondloopt, en ik vind bij nader inzien, want eerst was ik het ook niet eens met het beleid hier, dat het toch wel goed is zoals het gaat. Vooral de snelle reacties op een probleem vond ik wel makkelijk. Maar het wordt dan weer wel dichtgegooid omdat ik niet creatief genoeg was geweest bij "search". :)

Vind het dus wel best zo. Zolang ze mijn stommiteiten maar niet afdoen met een :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:34 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Hoezo goed idee? Dit is zeg maar de 'levensinstelling' van een Gotter. Dit had je dus al moeten weten. En die slotjes wijzen je daar ook nog eens op. Ik zie niet in waarom dat dan ineens verschil uit zou moeten maken?

Bovendien staat zoiets wel in de FAQ hoor, dus ik snap je punt niet :)
Precies, kijk voor de gein eens naar het WOS stappenplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[..]

je snapt zn punt niet?

Je moet niet zomaar je code hier dumpen en vragen: hey, haal mn fout er ff uit.

Dat moet je dus zelf uitzoeken, met behulp van bijv tutorials, en veel zelf zoeken.

Pas als je er echt niet meer uitkomt, open je een topic met daarin een uitgebreide openingspost, wat je zoal geprobeerd hebt en dat je er echt niet uitkomt.

Daar hoef je geen expert voor te zijn, maar zo bereik je wel dat mensen je willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Nu ga ik toch weer replien:
Iedereen is een nieuweling geweest, maar het merendeel van die nieuwelingen denkt WEL even na voor hij met een vraag aankomt. GoT is geen vraagbeantwoordservice. Je mag als nieuweling best direct posten, zolang je nuttige dingen post... en dat geldt ook voor de mensen die er al een jaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:34 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik ben volgens mij wel de grootste leek die hier af en toe rondloopt, en ik vind bij nader inzien, want eerst was ik het ook niet eens met het beleid hier, dat het toch wel goed is zoals het gaat. Vooral de snelle reacties op een probleem vond ik wel makkelijk. Maar het wordt dan weer wel dichtgegooid omdat ik niet creatief genoeg was geweest bij "search". :)

Vind het dus wel best zo. Zolang ze mijn stommiteiten maar niet afdoen met een :O
en daar doen ze het vaak wel mee af.. dat is ook het probleem, die arrogantie op GOT :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02

[topic=524121/1/25]
btw ff tussendoor (reageer er maar niet op maar ik wil best even behulpzaam wezen)
sluit $valid_user = "admin" eens af met puntkomma.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Het gevoel bekruipt me dat iig predatorx en the_predator dezelfde persoon zijn.

Plus dat jullie niet naar argumenten luistern en ze wegwapperen. Waar slaat dat op :? Open dan geen toch als je zo overtuigt bent van je eigen superioriteit

Over dat PHP topic: Dat was echt om te huilen gewoon. MEER dan terecht op slot, maar als je de vraag bijzonder moeilijk vond, dan kun je bij http://www.nijntje.nl misschien een betere community voor jezelf vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
GoT is ook niet bedoeld om basiskennis op te doen, al helpt de search vaak wel om het toch te doen. GoT is voor de meer gevorderde vragen.
Dat gezeik over slotjes altijd komt me mijn strot uit, in 99 van de 100 gevallen zijn ze gewoon terecht. Het is geen aanval op de vrager, maar de vrager stelt gewoon te basisvragen. Dat maakt de vraag niet dom, alleen hoort de vraag hier niet. Gebruik de search of ga naar een ander beginnersforum. "ja maar daar beantwoorden ze mijn vraag ook niet" jammer dan, wil nog niet zeggen dat hij hier hoort....
Dat is het zelfde als simpele netwerkvragen in PNS dumpen omdat ze het daar zeker wel weten..... zwaar irritant is het.

Bah, ik word zo moe van dit soort topics.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Neen, elke gebruiker dient eerst te zoeken voordat men een topic posten. Zie ook:

The Basics; Forum Survival Guide
• Als je ergens mee zit; ga dan eerst zelf zoeken. Na 3 jaar is GoT op zichzelf een knowledge base geworden voor alle standaard en veel exotische problemen. Voor je je vraag post is het verstandig om even met de GoT search te zoeken. Veel problemen zijn al eens eerder voorgekomen en zijn dus op te lossen door alleen even te zoeken. Problemen die 5x per dag langs komen worden op den duur namelijk irritant voor andere bezoekers. Begrijp dit niet verkeerd, een forum als GoT is er in de eerste plaats om vragen te stellen en domme vragen bestaan niet. Wat wel bestaat zijn domme manieren om achter het antwoord te komen. Eerst zoeken voordat je wat vraagt is dus het devies!
Goede zoekmachines buiten GoT om zijn Google en Ilse of kijk hier voor een compleet overzicht van zoekmachines. Ga bijv. ook niet vragen wat de website van Microsoft is zonder eerst www.microsoft.com in je browsertje in te vullen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Op vrijdag 14 juni 2002 11:35 schreef blackd het volgende:

[..]

Precies, kijk voor de gein eens naar het WOS stappenplan
Ik bedoelde dus extra duidelijk als sticky bovenaan. Mensen als deze, die niet de moeite nemen om bijvoorbeeld op Google te zoeken en gewoon hier een kant en klaar antwoord verwachtten, zullen ook niet de moeite nemen de FAQ door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, genoeg. Ik wodt een beetje moe hier. Maar iig vind ik persoonlijk dat de topics iets te snel gesloten worden. Ik bedoel, wat is nou 5 posts op een vraag? (hoe debiel ie ook mag zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:35 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Pas als je er echt niet meer uitkomt, open je een topic met daarin een uitgebreide openingspost, wat je zoal geprobeerd hebt en dat je er echt niet uitkomt.

Daar hoef je geen expert voor te zijn, maar zo bereik je wel dat mensen je willen helpen.
En als je dus niet zo gevorderd bent in php oid, post je hier, omdat je ergens een errortje hebt zitten waar je simpelweg NIET uitkomt, word je alsnog 'afgezeken' (om dat woord toch maar te gebruiken).

Cirkeltje rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:36 schreef Glimi het volgende:
Het gevoel bekruipt me dat iig predatorx en the_predator dezelfde persoon zijn.

Plus dat jullie niet naar argumenten luistern en ze wegwapperen. Waar slaat dat op :? Open dan geen toch als je zo overtuigt bent van je eigen superioriteit

Over dat PHP topic: Dat was echt om te huilen gewoon. MEER dan terecht op slot, maar als je de vraag bijzonder moeilijk vond, dan kun je bij http://www.nijntje.nl misschien een betere community voor jezelf vinden
wat is dit nou weer voor bullshit.. ik ben helemaal niet predatorx....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:36 schreef the_predator het volgende:

[..]

en daar doen ze het vaak wel mee af.. dat is ook het probleem, die arrogantie op GOT :r
Waar dan? Concrete voorbeelden graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 17:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

deja vu anyone?

tis gewoon simpel

jij bent dom dus rot maar op >:)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 14 juni 2002 11:34 schreef DeStedebouwer het volgende:

:)

als je idd creatief met de search aan de slag gaat, kun je de meeste problemen zelf oplossen. Zo ook met bijv google. ALs ik een probleempje/vraagje heb, dan heb ik 99% de oplossing met een van bovenstaande zoekmachines.

Pas als ik het echt niet meer kan vinden, dan ga ik pas een topic openen. Laat zien wat je gezocht hebt, geprobeerd hebt. Vriendelijk en veel info.

Dan heeft echt niemand problemen met je topic hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 14 juni 2002 11:37 schreef predatorx het volgende:

En als je dus niet zo gevorderd bent in php oid, post je hier, omdat je ergens een errortje hebt zitten waar je simpelweg NIET uitkomt, word je alsnog 'afgezeken' (om dat woord toch maar te gebruiken).

Cirkeltje rond?
Dat topic is gewoon te laag niveau voor P&W.
En waar wordt hij afgezeken? Ik vind juist dat ik een 'nette' sluitingspost heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:37 schreef AlienX het volgende:
Ok, genoeg. Ik wodt een beetje moe hier. Maar iig vind ik persoonlijk dat de topics iets te snel gesloten worden. Ik bedoel, wat is nou 5 posts op een vraag? (hoe debiel ie ook mag zijn)
Na 5 zinnige replies weet ik onderhand wel waar het aan ligt. En dat is meestal wel genoeg voor mijn debiele vragen, voor de jouwe niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:37 schreef eendje het volgende:
deja vu anyone?

tis gewoon simpel

jij bent dom dus rot maar op >:)
Laten we het even rustig houden oke, dit is toch geen doen op deze manier? Je mag -neem ik aan- toch best je klachten hier neerwerpen?

ps; Ik ben NIET dezelfde als the_predator !!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Debiele vragen horen niet op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:38 schreef whoami het volgende:

[..]

Dat topic is gewoon te laag niveau voor P&W.
En waar wordt hij afgezeken? Ik vind juist dat ik een 'nette' sluitingspost heb gemaakt.
Ik heb het niet specifiek over dat topic, da's toch logisch neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 14 juni 2002 11:39 schreef predatorx het volgende:

[..]

Laten we het even rustig houden oke, dit is toch geen doen op deze manier? Je mag -neem ik aan- toch best je klachten hier neerwerpen?

van mij mag je, alleen komen dit soort topics gem. elke week langs, en is de topicstarter zo arrogant als maar zijn kan, met een bord van 10 bij 10 voor z'n kop en weigert ie om gewoon s na te denken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

maar qua naam en slechte houding scheelt het niet veel ;(
Als op GoT alle topics met de intelligentie van het darmkanaal van een varken (jouwe bijvoorbeeld) open blijven kan de boel net zo goed direct ermee ophouden.
GoT wordt geflood met n00bs die met allerlei vragen komen, de mensen die ze kunnen beantwoorden zoeken hun heil ergens anders. de n00bs komen niet meer omdat ze toch geen antwoord krijgt en voilla, GoT heeft 0,0 users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deja vu anyone?
tis gewoon simpel

jij bent dom dus rot maar op
Dus ik ben dom? Ik ben geen ; vergeten (schijnen mensen nu ineens te gaan denken)!

Hoe weet jij dat ik dom ben, heb je mijn werk wel eens gezien dan? Tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah, het is niet echt logisch voor hun zo te zien.... ze blijven erover doorzagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg

[..]

Kom dan maar weer met een neiuw concreet voorbeeld om je stelling te onderbouwen. Dit topic was dus blijkbaar niet goed genoeg om je stelling te onderbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus onze topicstarter is arrogant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Om eerlijk te zijn, ik word een beetje moe van jou

Er wordt meerdere malen gevraagt om je bevindingen te beargumenteren en concrete voorbeelden aan te geven. Ja, waar? Een beetje nutteloos beblaat, zo komt het nu over...

Zoek de fout eerst eens bij jezelf, hoe confronterend dat ook zal zijn :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online

[..]

Nee, dat is niet logisch. Als je klachten hebt, kom je met concrete voorbeelden en argumenten. Dit was een van je voorbeelden, die door de moderators toch echt als terecht gesloten wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:40 schreef m-m het volgende:

[..]

maar qua naam en slechte houding scheelt het niet veel ;(
goeie reactie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 14 juni 2002 11:41 schreef predatorx het volgende:
Dus onze topicstarter is arrogant?
ja

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En arrogant ben ik al helemaal niet. Je kent me niet eens. Ik stop ermee trouwens, ik heb wel wa beters te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Straks gaan ze vertellen dat ze nu nooit meer op GoT komen, wedden ?
Om dan een week later nog zo'n idioot LA topic te openen.

[transformatie 2 RL]
AlienX rent winkel in en roept "Jullie doen ook alles fout, ik wordt ziek van jullie"
Winkel: "Wat ging er fout meneer"
AlienX: "Ik krijg altijd te weinig wisselgeld van jullie"
Winkel: "Kunt u daar een voorbeeld van geven"
AlienX: "Tsss, kijk maar naar het afgelopen jaar, voorbeelden genoeg"
Winkel: "Uhm kunt u iets specefieker zijn"
AlienX: "Vorige week kocht ik een stapel CD's voor 14.99 en betaalde met 15 euro. Ik kreeg toen 1 cent terug"
Winkel: "Dat klopt toch ?"
AlienX: "Jesus, het gaat toch niet alleen om dat voorbeeld, je begrijpt toch wat ik bedoel ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Pfff. Ik ben het moe.

Als je het niet eens bent met de policies van GoT, dan ga je toch gewoon ff ergens anders heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:40 schreef AlienX het volgende:

[..]

Dus ik ben dom? Ik ben geen ; vergeten (schijnen mensen nu ineens te gaan denken)!

Hoe weet jij dat ik dom ben, heb je mijn werk wel eens gezien dan? Tja..
Je bent niet dom, maar de ; zijn toch een van de eerste dingen waar je op let in PHP bij dergelijke errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 14 juni 2002 11:42 schreef AlienX het volgende:
En arrogant ben ik al helemaal niet. Je kent me niet eens. Ik stop ermee trouwens, ik heb wel wa beters te doen.
mooi zo

ik zal je iig niet missen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:41 schreef sdomburg het volgende:

[..]

Kom dan maar weer met een neiuw concreet voorbeeld om je stelling te onderbouwen. Dit topic was dus blijkbaar niet goed genoeg omje stelling te onderbouwen.
Oh, oh, oh... hele diepe zucht... ik hoef toch geen concrete voorbeelden te noemen, je kent er toch genoeg of nie? Hoe vaak komt hier niet een newbie langs die zijn/haar vraag post en vervolgens uitgekafferd wordt door 'tweakers' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 14 juni 2002 11:42 schreef AlienX het volgende:
En arrogant ben ik al helemaal niet. Je kent me niet eens.
we kennen je niet nee, god zij dank. Maar we kunnen wel spreken van je houding in dit topic, en die is ronduit arrogant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmmmmm.. zijn eendje en Glimi soms dezelfde persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 14 juni 2002 11:43 schreef predatorx het volgende:

[..]

Oh, oh, oh... hele diepe zucht... ik hoef toch geen concrete voorbeelden te noemen, je kent er toch genoeg of nie? Hoe vaak komt hier niet een newbie langs die zijn/haar vraag post en vervolgens uitgekafferd wordt door 'tweakers' ?
maar zonder voorbeelden blijft het bij loos geblaat.. want altijd als mensen zeuren dat ze uitgezeken worden blijkt het te zijn omdat ze zelf te lui zijn geweest om ook maar 1 dingetje uit te proberen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je het aantal topics gezien die ik aangemaakt heb? Dat zijn er sinds een tijd niet veel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:43 schreef m-m het volgende:

[..]

we kennen je niet nee, god zij dank. Maar we kunnen wel spreken van je houding in dit topic, en die is ronduit arrogant.
Maarreh, is iedereen hier niet een ietsiepietsie (lees: super) arrogant? Lees de replies eens man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 14 juni 2002 11:43 schreef the_predator het volgende:
probeer jij nu constant een flamewar uit te lokken of ben je expres zo verdomde irritant? Zelfde geldt voor je seminaamgenoot in de post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:42 schreef Glimi het volgende:
Straks gaan ze vertellen dat ze nu nooit meer op GoT komen, wedden ?
Om dan een week later nog zo'n idioot LA topic te openen.
idd, en maar schelden en maar schelden en roepen dat hun vraag toch best beantwoord moet kunnen worden. En de andere users zich maar door die crappy topics heen worstelen... daar denken ze uiteraard niet aan.

Van mijn part mogen ze wegblijven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 14 juni 2002 11:43 schreef the_predator het volgende:
nee, vraag maar aan een modje met ipview rechten...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg

[..]

Dat heb ik in dit topic eerder gehoord. "je kent er toch genoeg of nie?". Toen we je net 1 voorbeeld vroegen kwam je daarmee aan en toen wij dat beargumentered van de tafel veegden kwam jij aanzetten met "maar dat is geen goed voorbeeld". Geef eens een GOED voorbeeld van een onterecht gesloten topic dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online

[..]

Hoe kun je nou klagen over iets niet concreets? Je moet juist wel met voorbeelden komen.

Lees voor de gein eens dit:
[topic=489710/1/100]
Is er echt overduidelijk een foutje gemaakt, dan mag je een topic openen wat in behandeling genomen wordt, mits het rustig beargumenteerd is en er een duidelijke titel is meegegeven met hierin minimaal de forumnaam (of een afkorting).
Ik mis je titel, forumnaam en je argumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:44 schreef AlienX het volgende:
Heb je het aantal topics gezien die ik aangemaakt heb? Dat zijn er sinds een tijd niet veel meer...
of zitten ze in de TC >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Dit draadje gaat nu op slot, dit is zinloos om door te gaan. De boodschap lijkt me nu wel duidelijk.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.