Toon posts:

Zoooo, ik kan hier dus mijn klachten kwijt?!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 382 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:41 schreef sdomburg het volgende:

[..]

Kom dan maar weer met een neiuw concreet voorbeeld om je stelling te onderbouwen. Dit topic was dus blijkbaar niet goed genoeg omje stelling te onderbouwen.
Oh, oh, oh... hele diepe zucht... ik hoef toch geen concrete voorbeelden te noemen, je kent er toch genoeg of nie? Hoe vaak komt hier niet een newbie langs die zijn/haar vraag post en vervolgens uitgekafferd wordt door 'tweakers' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 14 juni 2002 11:42 schreef AlienX het volgende:
En arrogant ben ik al helemaal niet. Je kent me niet eens.
we kennen je niet nee, god zij dank. Maar we kunnen wel spreken van je houding in dit topic, en die is ronduit arrogant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmmmmm.. zijn eendje en Glimi soms dezelfde persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:59

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 14 juni 2002 11:43 schreef predatorx het volgende:

[..]

Oh, oh, oh... hele diepe zucht... ik hoef toch geen concrete voorbeelden te noemen, je kent er toch genoeg of nie? Hoe vaak komt hier niet een newbie langs die zijn/haar vraag post en vervolgens uitgekafferd wordt door 'tweakers' ?
maar zonder voorbeelden blijft het bij loos geblaat.. want altijd als mensen zeuren dat ze uitgezeken worden blijkt het te zijn omdat ze zelf te lui zijn geweest om ook maar 1 dingetje uit te proberen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je het aantal topics gezien die ik aangemaakt heb? Dat zijn er sinds een tijd niet veel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:43 schreef m-m het volgende:

[..]

we kennen je niet nee, god zij dank. Maar we kunnen wel spreken van je houding in dit topic, en die is ronduit arrogant.
Maarreh, is iedereen hier niet een ietsiepietsie (lees: super) arrogant? Lees de replies eens man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 14 juni 2002 11:43 schreef the_predator het volgende:
probeer jij nu constant een flamewar uit te lokken of ben je expres zo verdomde irritant? Zelfde geldt voor je seminaamgenoot in de post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:42 schreef Glimi het volgende:
Straks gaan ze vertellen dat ze nu nooit meer op GoT komen, wedden ?
Om dan een week later nog zo'n idioot LA topic te openen.
idd, en maar schelden en maar schelden en roepen dat hun vraag toch best beantwoord moet kunnen worden. En de andere users zich maar door die crappy topics heen worstelen... daar denken ze uiteraard niet aan.

Van mijn part mogen ze wegblijven :(

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:59

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 14 juni 2002 11:43 schreef the_predator het volgende:
nee, vraag maar aan een modje met ipview rechten...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024

[..]

Dat heb ik in dit topic eerder gehoord. "je kent er toch genoeg of nie?". Toen we je net 1 voorbeeld vroegen kwam je daarmee aan en toen wij dat beargumentered van de tafel veegden kwam jij aanzetten met "maar dat is geen goed voorbeeld". Geef eens een GOED voorbeeld van een onterecht gesloten topic dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

[..]

Hoe kun je nou klagen over iets niet concreets? Je moet juist wel met voorbeelden komen.

Lees voor de gein eens dit:
[topic=489710/1/100]
Is er echt overduidelijk een foutje gemaakt, dan mag je een topic openen wat in behandeling genomen wordt, mits het rustig beargumenteerd is en er een duidelijke titel is meegegeven met hierin minimaal de forumnaam (of een afkorting).
Ik mis je titel, forumnaam en je argumenten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:44 schreef AlienX het volgende:
Heb je het aantal topics gezien die ik aangemaakt heb? Dat zijn er sinds een tijd niet veel meer...
of zitten ze in de TC >:)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Dit draadje gaat nu op slot, dit is zinloos om door te gaan. De boodschap lijkt me nu wel duidelijk.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.