Op zondag 23 juni 2002 17:22 schreef likkepot het volgende:
Ik weet dat het vervelend is dat ik dit vraag, aangezien ik niet echt meedoe in dit topic.
Moeten er nog graphics gemaakt worden ?
zoja ? Wat zijn de voorwaarden ?
Jah, er moeten ook graphics gemaakt worden, maar daar zijn:
- a: we nog niet aan toe

- b: nog geen specs voor

Komt dus nog.
FF een vraag/opmerking/idee. Persoonlijk vind ik het handig om bij dhtml een library te gebruiken, en dat wou ik graag hierbij ook zo doen. Aangezien er over standaard routines gebruikt moeten worden ala layers verplaatsen, showen hiden, clippen e.d. en gezien het feit dat dit een ongeloveljk complex ding wordt als het van de grond komt.
Overal en nergens losse document.getElementById(layer).style.attribuut = waarde; in de code draagt imo niet bij aan de duidelijkheid, maar er valt natuurlijk ook weer wat te zeggen voor "libraries zijn groot en bevatten veelal niet gebruikte dingen"
Daarom ben ik begonnen (en heb inmiddels een draaiende alpha) aan (codenaam)"BeeHive2". Deze is DOM only, werkt op dit moment gegarandeerd in IE6 en Moz (ie5 nog niet getest), en is 3 keer zo snel als BeeHive zelf. Ter illustratie, deze alpha kan in 1.6 seconden 1.000 layers genereren, (en onder de minuut 10.000), tegen 4.2 seconden van BeeHive voor 1.000 layers.
Vrijwel alle (>90%) huidige BeeHive functionaliteiten zitten erin,
en daarnaast kan die ook layers fysiek verplaatsen van nesting naar een andere nesting, en ook volledig verwijderen, en dat alles in op dit moment 5.7 K. (zo'n 3 keer zo klein ook dus)
enige wat mist zijn docs, en dat is toegegeven een beetje een probleem
Vraag is dus, is er iemand op tegen dit te gebruiken, (en zoja waarom, naast het gemis aan docs)?