Hoi.
ennuh, ben wel een technische n00b, moeter nog wat xtras voor worden gekocht om em aan de praat te krijgen? behalve dan kabels en een parallelle/seriele poortje?
nou dan moet je een dag nemen dat jullie bijde tegelijk beschikbaar zijnOp zaterdag 22 juni 2002 22:37 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
zeker tussen mijn mailtje en een reply zit meestal een hele dag
USA-> NL is -7 uur(6-8) (bijv hier 03:00 daar 20:00)
ff afspreken enzow irc/msn/icq
en dan veel overleggen
Als je nou het hele topic ff doorspit, dan kom je wel een lijstje tegen.....Op zaterdag 22 juni 2002 23:11 schreef Helox-in-a-box het volgende:
is de inkoop actie al gesloten? zoja, is dr nog 1tje over
ennuh, ben wel een technische n00b, moeter nog wat xtras voor worden gekocht om em aan de praat te krijgen? behalve dan kabels en een parallelle/seriele poortje?
Hoi.
-LCDOp zaterdag 22 juni 2002 23:11 schreef Helox-in-a-box het volgende:
is de inkoop actie al gesloten? zoja, is dr nog 1tje over
-KABEL moet je eraan solderen
-VOEDING moet je er bij maken
plus wat weerstandjes en potmetertjesOp zondag 23 juni 2002 22:33 schreef koentjuh het volgende:
[..]
-LCD
-KABEL moet je eraan solderen
-VOEDING moet je er bij maken
Ik zie op LauPro's inkoopactiesite dat de 150 al gehaald zijn, en dat de actie nog tot 15 augustus loopt.
Waarom ga je niet door voor de 200 stuks. Op dit tempo haal je dat wel. Denk je dat je het niet haalt, zet er dan bij dat er alleen bij 200 inschrijvingen ook daadwerkelijk 200 besteld worden, anders 150.
(En ditzelfde voor 250/300/350, maar dat is een beetje optimistisch
ik wil het snel hebben, eerst zouden we maar tot de 100 gaan nu tot de 150 en anders blijf je maar uitstellen.Op maandag 24 juni 2002 10:55 schreef hellfire_ultd het volgende:
Ik ben WEER eens te lui om alle 21 pagina's van het topic door te lezen, dus als dit een geweldige dubbelpost is, flame maar lekker weg.
Ik zie op LauPro's inkoopactiesite dat de 150 al gehaald zijn, en dat de actie nog tot 15 augustus loopt.
Waarom ga je niet door voor de 200 stuks. Op dit tempo haal je dat wel. Denk je dat je het niet haalt, zet er dan bij dat er alleen bij 200 inschrijvingen ook daadwerkelijk 200 besteld worden, anders 150.
(En ditzelfde voor 250/300/350, maar dat is een beetje optimistisch)
ik moest een datum opgeven voor het einde van de actie dus toen heb ik maar me verjaardag opgegeven
Verwijderd
want volgens mij willen de meeste wel gewoon 2$ ofzo meer betalen als het er maar redelijk snel is....
Verwijderd
helemaal mee eensOp maandag 24 juni 2002 12:01 schreef SuperLuuk het volgende:
heeft die amerikaan nog niks gestuurd?
want volgens mij willen de meeste wel gewoon 2$ ofzo meer betalen als het er maar redelijk snel is....
ben jij het er ook al mee eens? GezelligOp maandag 24 juni 2002 12:19 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
eens
ik ook hoor
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Aan de andere kant zolang toch nog niets officeel geregeld is met bestelling en verzending zou je de inkoop door kunnen laten lopen. En op het moment van bestellen afronden op 50-tal.Op maandag 24 juni 2002 11:17 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
ik wil het snel hebben, eerst zouden we maar tot de 100 gaan nu tot de 150 en anders blijf je maar uitstellen.
ik moest een datum opgeven voor het einde van de actie dus toen heb ik maar me verjaardag opgegeven
tenzij je het teveel geld vind.
Het is maar een idee maar ik denk hoe meer zielen hoe meer vreugde en als er toch nog niet besteld is kan het nog even.
Verwijderd
fijn dat we het zo eens zijn.Op maandag 24 juni 2002 12:19 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
eens
ennuh nog even Mr_x007 lastig vallen..
dus als die lcd-man morgenvroeg niet heeft terug gemaild(over pay on delivery/goedkopere mogelijkheden? of wat had je precies gevraagt? dan doe je dus die verzend methode van 300$ bij een lokaal bedrijf van die lcd-man of via fedex
je val maar een eind wegOp maandag 24 juni 2002 17:19 schreef SuperLuuk het volgende:
[..]
fijn dat we het zo eens zijn.
ennuh nog even Mr_x007 lastig vallen..
dus als die lcd-man morgenvroeg niet heeft terug gemaild(over pay on delivery/goedkopere mogelijkheden? of wat had je precies gevraagt? dan doe je dus die verzend methode van 300$ bij een lokaal bedrijf van die lcd-man of via fedex![]()
?
als pay on delivery niet mogelijk is dan wordt het via de ups of fedex.
we kunnen dus 2 x 50 $ totaal 100 $ maar dat duurt lang ofI checked the USPS web site http://www.usps.gov to recheck the numbers I was
given by the girl at the local post office and it looks like either she or I
made a mistake calculating the freight charge. The figures I got using the
online calculator are as follows:
Global Express Mail (EMS) 2 - 3 Days $150.00 Max.length
79", max. length plus girth 108"
Airmail Parcel Post 4 - 7 Days $124.25
Max.length 79", max. length plus girth 108"
Economy (Surface) Parcel Post 4 - 6 Weeks $50.75 Max. length
42", max. length plus girth 79"
These are costs for (1) 40lb package. Your order of 150 LCD's (~80lbs)
would need to be broken up into (2) packages.
Please advise as to whether these rates are agreeable with you. You can
check them by going to the link and using a 40 lb package for the
calculator.
Thanks,
binnnen een week voor 2 x 125 = 250 $. wat willen jullie snel en duurder of wat langer maar stukkie goedkoper.
Verwijderd
SNEL en duurder !!Op maandag 24 juni 2002 17:47 schreef Mr_x007 het volgende:
nieuwe mail van die gast
[..]
we kunnen dus 2 x 50 $ totaal 100 $ maar dat duurt lang of
binnnen een week voor 2 x 125 = 250 $. wat willen jullie snel en duurder of wat langer maar stukkie goedkoper.
(en liefst nog pay on delivery erbij of was dat TE duur?)
duur is 4/7 dagen best snel
goedkoper is 4/6 weken is wel erggg lang..
en zoveel scheelt het niet..
wel raar dat je 2 doosjes moet verzenden kost alleen maar meer ruimte zou je zeggen maarja als hun daar blij mee zijn..
dusse 1.5 dollar scheelt max. 4 dagen.Op maandag 24 juni 2002 17:47 schreef Mr_x007 het volgende:
nieuwe mail van die gast
[..]
Ik heb het er wel voor over, maar ik heb ook maar 1 displaytje. Maar wat is nu 4 dagen. We zijn nu al bijna 4 dagen hierover aan het discussieren, dus ik zou zeggen doe de goedkope maar.
Verwijderd
volgens mij kijk jij beetje verkeerd,,Op maandag 24 juni 2002 18:07 schreef Ralpy het volgende:
[..]
dusse 1.5 dollar scheelt max. 4 dagen.
Ik heb het er wel voor over, maar ik heb ook maar 1 displaytje. Maar wat is nu 4 dagen. We zijn nu al bijna 4 dagen hierover aan het discussieren, dus ik zou zeggen doe de goedkope maar.
duurste is 150! $ en die andere 2 kan je dus uit kiezen en de ene is dagen en ander WEKEN
of ligt het aan mij?
Ik kies denk ik voor de 4-7 dgn. Die 1 Euro per stuk meer boeit me niet echt. Het scheelt namelijk nogal in tijd, 1 week of 4 weken.Op maandag 24 juni 2002 17:47 schreef Mr_x007 het volgende:
nieuwe mail van die gast
[..]
Tijd voor een poll ?
If you don’t have enough time, stop watching TV.
• Snel en duur (2-3 dagen voor $300)
• Iets langzamer en goedkoper (4-7d/$250)
• Met de boot (4-6 wkn /$110)
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Wat mij betreft mag het ook wel iets langer duren dan 1 week, daar ik morgen voor 8 dagen op vakantie ga, maar ik heb toch voor snel-en-duur gekozen, daar ik wil aangeven dat die extra €-centjes mij niet uitmaken.Op maandag 24 juni 2002 18:37 schreef jvhaarst het volgende:
Poll: Hoe moet de leverancier het opsturen ?
• Snel en duur (2-3 dagen voor $300)
• Iets langzamer en goedkoper (4-7d/$250)
• Met de boot (4-6 wkn /$110)
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
[afbeelding]
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
- of pay on delivery ook mogelijk is.
- of we nog korting krijgen.
(posts hier zijn nogal tegenstrijdig)
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
je kan nog wel in de reserve lijst komenOp maandag 24 juni 2002 21:02 schreef heuveltje het volgende:
em als ik er nou ook nog 1a2 wil, ben ik dan al te laat ?
(posts hier zijn nogal tegenstrijdig)
ok dan zet me daar maar opOp maandag 24 juni 2002 21:04 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
je kan nog wel in de reserve lijst komen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
mail ff naar mr_xxx71@hotmail.comOp maandag 24 juni 2002 21:13 schreef heuveltje het volgende:
[..]
ok dan zet me daar maar op
dan krijg je een mailtje als er iemand uitvalt.
Verwijderd
't ziet ernaaruit dat langzamer en goedkoper de voorkeur heeft (pff, scheelt me dat ff 1,5 pleuro
hierheen halen danmaar?
voor die ene euro minder... geef mij maar iets minder duur maar wel snel (dus 4/7 dagen)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
heb al gemaild dat we die van een week nemen alleen nu nog of we korting krijgen en pay op delevery mogelijk, is en dan kan ik gaan rekenen hoeveel jullie moet overmaken.Op maandag 24 juni 2002 22:21 schreef _AscII_ het volgende:
nou.
't ziet ernaaruit dat langzamer en goedkoper de voorkeur heeft (pff, scheelt me dat ff 1,5 pleuro)
hierheen halen danmaar?
* PLeX vind dat het ook wel eens tijd werdOp maandag 24 juni 2002 22:51 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
heb al gemaild dat we die van een week nemen alleen nu nog of we korting krijgen en pay op delevery mogelijk, is en dan kan ik gaan rekenen hoeveel jullie moet overmaken.
Wat worden de kosten nou precies?????? Per persoon.
Hoi.
Verwijderd
LOL is dat niet een beetje domme vraag?Op maandag 24 juni 2002 23:43 schreef PLeX het volgende:
[..]
* PLeX vind dat het ook wel eens tijd werd, maar waardeerd de inzet hiero.
Wat worden de kosten nou precies?????? Per persoon.
nadat hij weet over pay on delivery en KORTING
weet er iemand hoe dat paypal werkt en heeft er al iemand een account daar??
ER IS EEN OPLOSSING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo, nu valt m`n post wel op
zie post hierboven
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Bij Paypal registreer je bijv. je credit card en dan betaal je met je account naam + passwd van PayPalOp dinsdag 25 juni 2002 07:20 schreef Mr_x007 het volgende:
ze zijn nu 7 $ per stuk. pay on delivery is helaas niet mogelijk, hij heeft het liefst dat er betaald wordt via paypal, de totale prijs krijg ik zo snel mogelijk, maar hij moet er nog een faktuur enzo voor aanmaken.
weet er iemand hoe dat paypal werkt en heeft er al iemand een account daar??
PayPal is dus een soort creditcard maatschappij, alleen betalen zij niet uit eigen zak, maar spreken jouw credit card maatschappij aan.
Het grote voordeel is dat je niet overal bij allerlei vage sites je creditcard nummer hoeft te geven en dat de transactie kosten een stuk minder zijn. (d'r blijft meer over voor de ontvanger)
Ik weet niet of PayPal tegenwoordig ook andere betalingsmethoden accepteerd, dan een creditcard. Zou je ff moeten nagaan.
Ik heb wel een PayPal account, maar het is niet aan te raden, dat ik ga betalen, daar ik over een paar uurtjes naar het vliegveld ga.
* TD-er gaat op vakantie... TD-er gaat op vakantie
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
maar ik heb geen credit-cardOp dinsdag 25 juni 2002 08:48 schreef TD-er het volgende:
[..]
Bij Paypal registreer je bijv. je credit card en dan betaal je met je account naam + passwd van PayPal
PayPal is dus een soort creditcard maatschappij, alleen betalen zij niet uit eigen zak, maar spreken jouw credit card maatschappij aan.
Het grote voordeel is dat je niet overal bij allerlei vage sites je creditcard nummer hoeft te geven en dat de transactie kosten een stuk minder zijn. (d'r blijft meer over voor de ontvanger)
Ik weet niet of PayPal tegenwoordig ook andere betalingsmethoden accepteerd, dan een creditcard. Zou je ff moeten nagaan.
Ik heb wel een PayPal account, maar het is niet aan te raden, dat ik ga betalen, daar ik over een paar uurtjes naar het vliegveld ga.
* TD-er gaat op vakantie... TD-er gaat op vakantie
Kijk anders ff op de site van paypal, of er andere betalings mogelijkheden zijn.Op dinsdag 25 juni 2002 09:10 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
maar ik heb geen credit-cardiemand anders zo'n account? anders vraag ik wel voor een andere betalingswijze.
Verwijderd
Visa, Mastercard, Discover en American Express zijn mogelijk.Op dinsdag 25 juni 2002 09:13 schreef TD-er het volgende:
[..]
Kijk anders ff op de site van paypal, of er andere betalings mogelijkheden zijn.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
en ik heb t allemaal nieOp dinsdag 25 juni 2002 11:32 schreef Chimera2k2 het volgende:
[..]
Visa, Mastercard, Discover en American Express zijn mogelijk.
Op dinsdag 25 juni 2002 11:32 schreef Chimera2k2 het volgende:
[..]
Visa, Mastercard, Discover en American Express zijn mogelijk.
Ah... mijn wiz kid is ook bezig
Mensen aangenaam... Dit is Chimera, deze gaat strax ook proberen om software te maken voor het lcd... tis echt een wiz kid, serieus.. wat hij doet *zucht* zal ik nooit kunnen.
Hoi.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
LOL @ DJOp dinsdag 25 juni 2002 12:40 schreef PLeX het volgende:
[..]
offtopic:
Ah... mijn wiz kid is ook bezig
Mensen aangenaam... Dit is Chimera, deze gaat strax ook proberen om software te maken voor het lcd... tis echt een wiz kid, serieus.. wat hij doet *zucht* zal ik nooit kunnen.
Maar euhm... McChronoM en Zotty en Creepy zijn er toch ff veel beter in als mij hoor, en nu weer ON TOPIC
Hmmm... dilemma: Een credit card kost 15 euro en het duurt een paar weken (toch
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
Verwijderd
je zou andere manier van betalen kunnen zoeken ja...ik heb alleen geeen idee wat anders..
maaruh als iemand dan toch met credit card betaal is het dan niet goedkoper om juist rechtsreeks op zijn credit card ofzo over te maken?! anders gaat het per paypal ofzo das alleen maar een extra bedrijf die denk ik weer extra geld vraagt..
Hier een quote uit de countries supported door PayPal:Op dinsdag 25 juni 2002 13:20 schreef SuperLuuk het volgende:
Me heeft ook geen credit card ofzo..
je zou andere manier van betalen kunnen zoeken ja...ik heb alleen geeen idee wat anders..
maaruh als iemand dan toch met credit card betaal is het dan niet goedkoper om juist rechtsreeks op zijn credit card ofzo over te maken?! anders gaat het per paypal ofzo das alleen maar een extra bedrijf die denk ik weer extra geld vraagt..
Dat is dus wel handig, het geld kan via PayPal terug gehaald worden, of begrijp ik dit zinnetje nou helemaal verkeerd?Netherlands ¥
¥ PayPal accepts withdrawals to local bank accounts in these countries. Users in any country may withdraw funds to a U.S. bank account.
Verwijderd
Sorry, die snap ik niet: Wij kopen wat, en de verkoper betaalt?Op dinsdag 25 juni 2002 14:47 schreef Genius_P het volgende:
paypal vraagd geld aan de verkoper, niet aan ons geloof ik, ze vragen ook mar 1 0/00 ofzo maar reken maar eens uit wat dat opleverd op 5 miljoen dollar per dagga ook zo'n bedrijf beginnen denk
Verwijderd
dus dan krijgen we de lcds gratis ?!Op dinsdag 25 juni 2002 14:47 schreef Genius_P het volgende:
paypal vraagd geld aan de verkoper, niet aan ons geloof ik, ze vragen ook mar 1 0/00 ofzo maar reken maar eens uit wat dat opleverd op 5 miljoen dollar per dagga ook zo'n bedrijf beginnen denk
hmmm ik snap niks van da paypal hoor..
Het accepteren van een credit card kost een bedrijf een paar procent meen ik.
Maar ook pinnen kost een winkelier geld niet zo veel ik meen een paar kwartjes (toen die nog bestonden) daarom wordt in nederland bijna nergens een credit card geaccepteerd dat kost te veel geld.
Dus bv Mastercard bied de winkelier het gemak van elektronisch betalen dus geen risico van overvallen kleingeld te kort en kopen van munten bij de bank, maar moet daarvoor een paar procent betalen van het aankoop bedrag. Daar halen die bedrijven het geld van daan om bij de klant eind van de maand geld af te schrijven (ze lijden dus rente verlies)
Ik hoop dat het zo duidelijk is
De postbank zegt :
"Met de PostbankCard heeft u een bestedingsruimte van maximaal € 3.500", dus dat zit wel snor, denk ik.
En paypal zegt:
"Your PayPal account is International - Verified. This means that you have confirmed your membership, and can send an unlimited amount of money with your PayPal account."
Ook geen probleem dus.
Mail me anders even.
Kijk, dat is handigOp dinsdag 25 juni 2002 17:38 schreef jvhaarst het volgende:
Ik heb wel paypal & creditcard, maar ik heb geen zin om er ook maar 1 cent bij in te gaan schieten.
De postbank zegt :
"Met de PostbankCard heeft u een bestedingsruimte van maximaal € 3.500", dus dat zit wel snor, denk ik.
En paypal zegt:
"Your PayPal account is International - Verified. This means that you have confirmed your membership, and can send an unlimited amount of money with your PayPal account."
Ook geen probleem dus.
Mail me anders even.
thanxOp dinsdag 25 juni 2002 17:38 schreef jvhaarst het volgende:
Ik heb wel paypal & creditcard, maar ik heb geen zin om er ook maar 1 cent bij in te gaan schieten.
De postbank zegt :
En paypal zegt:
Ook geen probleem dus.
Mail me anders even.
ik mail als ik thuis ben wel ff. als iedereen dan tzt het geld naar mij stuurd stuur ik het naar jou.
Verwijderd
YEEEEEYOp dinsdag 25 juni 2002 17:58 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
thanx
ik mail als ik thuis ben wel ff. als iedereen dan tzt het geld naar mij stuurd stuur ik het naar jou.
btw heb je postbank ?
heb geen internet-overmaak iets ofzo...
en bank--->postbank duurt meestal erg lang.
postbank--->postbank gaat redelijk snel..
Ik ook, en dat zuigt.Op dinsdag 25 juni 2002 18:56 schreef Mr_x007 het volgende:
ik heb postbank met girotel
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
alstie het toevallig ff doet staat het geld wel de andere dag op de anders rekeningOp dinsdag 25 juni 2002 19:42 schreef DustMan4u het volgende:
[..]
Ik ook, en dat zuigt.
Verwijderd
al opgelost, zinloze post dus
Verwijderd
eej, dan is mijn geld er lekker snel dit keerOp dinsdag 25 juni 2002 18:56 schreef Mr_x007 het volgende:
ik heb postbank met girotel
Ik wil best het geld overmaken, alleen dan moet ik dus wel eerst het geld van jullie hebben, van €300,- is toch een beetje veel...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
het geld wordt gewoon naar mij gestuurd en dan maak ik het over op jou rekening. wat is dan het limiet dat de postbank stelt?Op dinsdag 25 juni 2002 22:46 schreef deepbass909 het volgende:
Ik bezit ook een account bij PayPal, en heb er goede ervaringen mee. Ik mag een onbeperkte hoeveelheid geld sturen, echter als arm student, vindt de postbank van niet.
Ik wil best het geld overmaken, alleen dan moet ik dus wel eerst het geld van jullie hebben, van €300,- is toch een beetje veel...
Verwijderd
daar wordt allemaal rekening mee gehouden. weet de precieze verpakkingsmanier nog niet. bij meerder in een doosje wat taktisch opgevult wordt. 1 mischien in zo'n noppenenvelop dat haddem ze bij andere inkoopactie's toch ook gedaan?Op dinsdag 25 juni 2002 23:10 schreef SuperLuuk het volgende:
doe je ook wat extra geld erbij rekenen voor een GOEDE verpakking? (zon videoband doos met plastic erin werkt wel goed volgens mij) beter nog ietsje meer betalen als een kapot lcdtje
Verwijderd
hm heb al zon 4*20 ding en die was ook per videoband doos..ging perfect ,zit toch glas plastic in zo'n lcd en PTT probeert altijd de post doortebreken en een videband doos kunnen ze stukken moeilijker doorbreken.Op dinsdag 25 juni 2002 23:13 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
daar wordt allemaal rekening mee gehouden. weet de precieze verpakkingsmanier nog niet. bij meerder in een doosje wat taktisch opgevult wordt. 1 mischien in zo'n noppenenvelop dat haddem ze bij andere inkoopactie's toch ook gedaan?
wat koste die ding ongeveer?Op dinsdag 25 juni 2002 23:16 schreef SuperLuuk het volgende:
[..]
hm heb al zon 4*20 ding en die was ook per videoband doos..ging perfect ,zit toch glas plastic in zo'n lcd en PTT probeert altijd de post doortebreken en een videband doos kunnen ze stukken moeilijker doorbreken.
Verwijderd
wtf is de FRS nou weer?Op dinsdag 25 juni 2002 23:25 schreef SuperLuuk het volgende:
bij de FRS hebben ze ze wel...prijs week niet..(denk dat die hoogstends 50 euro cent kosten,,)
ik kom wel afentoe buiten en loop nie zo heel veel achter, voor het geval dat ik een hele dome vraag stel. ik ga zo naar bed, me oge staan nog maar een klein stukkie open enzo
ik mag €500 rood staan, maar liever niet, en aangezien ik altijd rond de nul hang, of iets daaronder, heb ik het liever op mijn rekening staan als het afgeschreven wordtOp dinsdag 25 juni 2002 23:00 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
het geld wordt gewoon naar mij gestuurd en dan maak ik het over op jou rekening. wat is dan het limiet dat de postbank stelt?
oke ik schrijf het dan wel eerst over naar jou endan jij via paypal naar die man, maar eerst ff de totale prijs enzo afwachten.Op dinsdag 25 juni 2002 23:41 schreef deepbass909 het volgende:
[..]
ik mag €500 rood staan, maar liever niet, en aangezien ik altijd rond de nul hang, of iets daaronder, heb ik het liever op mijn rekening staan als het afgeschreven wordt
is goedOp dinsdag 25 juni 2002 23:44 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
oke ik schrijf het dan wel eerst over naar jou endan jij via paypal naar die man, maar eerst ff de totale prijs enzo afwachten.
heb jij iets van ICQ of MSN, is wat makkelijker afspraken maken enzo
Verwijderd
tadaaaaa FREE record shopOp dinsdag 25 juni 2002 23:40 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
wtf is de FRS nou weer?
ik kom wel afentoe buiten en loop nie zo heel veel achter, voor het geval dat ik een hele dome vraag stel. ik ga zo naar bed, me oge staan nog maar een klein stukkie open enzo
zeg dat dan gelijk en laat mij niet moeilijk nadenken als ik slaap hebOp woensdag 26 juni 2002 00:21 schreef SuperLuuk het volgende:
[..]
tadaaaaa FREE record shop
nog geen nieuws, heb het druk met me stage dus kan nie zoveel meer poste. als er nieuws is meld ik dat gelijkOp woensdag 26 juni 2002 20:03 schreef pppeter het volgende:
is er al nieuws???
laatste topic is van vanochtend!!!!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik wacht ook op een mailtje. alleen die van mij komt van wat verder.Op donderdag 27 juni 2002 00:51 schreef -=!ME!=- het volgende:
* Mr_x007 wacht geduldig op het meeltje
ik wacht ookOp donderdag 27 juni 2002 07:42 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
ik wacht ook op een mailtje. alleen die van mij komt van wat verder.
Hoi.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Als we dat dan al af hebben, scheelt dat weer een hoop gezeur als de lcds er echt zijn
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Wanneer is alles duidelijk, aangezien ik over een week op vakantie gaat en dan dus twee weken weg ben en nie kan betalen
als ik de totale prijs heb kan ik dat mailen. maar er moest een faktuur enzo geregeld worden bij het bedrijf.Op donderdag 27 juni 2002 22:44 schreef koentjuh het volgende:
Heeeyz
Wanneer is alles duidelijk, aangezien ik over een week op vakantie gaat en dan dus twee weken weg ben en nie kan betalen
Ik ben zekers geintereseerd. Want dat schema ziet er toch wel errug ingewikkeld uit voor een elektro-leek als ik. Ik had namelijk al moeite met die 2 potmetertjes op me 4x20 en 4x40 [die ik beiden al heb opgeblazenOp zaterdag 15 juni 2002 17:49 schreef PLeX het volgende:
En betreft die voeding... kan ze hier evt. ook wel in productie maken
\o/
kan er iemand er 1 voor mij maken??Op donderdag 27 juni 2002 23:29 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Ik ben zekers geintereseerd. Want dat schema ziet er toch wel errug ingewikkeld uit voor een elektro-leek als ik. Ik had namelijk al moeite met die 2 potmetertjes op me 4x20 en 4x40 [die ik beiden al heb opgeblazen[een controllerchip van de 4x40 is d00d, dus alleen regel 1 en 3 [ofzow] doen het nog maar :(]]
Verwijderd
mijn ic-tjes van Maxim zijn binnen (wat is die max629 verrot klein zeg...)
Kan ik weer gaan plakken
Verwijderd
kan je die IC ook gebruiken inplaast van die voeding,Op vrijdag 28 juni 2002 03:00 schreef deepbass909 het volgende:
Joepie!!!!
mijn ic-tjes van Maxim zijn binnen (wat is die max629 verrot klein zeg...)
Kan ik weer gaan plakken
ik heb als het goed is ook besteld, maar ik geloof dat ik de MAX724 krijg.
of moet ik de max 629 gebruiken
en hoe moet deze dan worden aangesloten
Verwijderd
Verwijderd
Geen idee hoe ik daar bij kom.Op vrijdag 28 juni 2002 12:16 schreef Yarvieh het volgende:
Max724? waarom heb je die besteld dan? De enige die op got ooit opzoek is geweest naar die 724 ben ik volgens mij? en dat was voor een compleet ander display?
Verwijderd
Verwijderd
waar is die nou eigenlijk precies voor, wat moet ie kunnen alleen een instelbare spanning af kunnen geven tussen de +5 V en de -25 V of nog meer?