Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

lcd 256 * 128 voor $ 7,50

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 1.470 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 18:11
sorry phreak maar anders krijgen veel mensen dit niet onder ogen.
ik kan zo als in een ander topic al is aangegeven voor heel goedkoop aan grafische lcd's kome zie ook http://212.187.14.178/ia/inkoopactieinfo.asp?id=53 en http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1737831440 het is nog niet zeker dat hij er komt maar wel bijna zeker. dus bij 100 stuks $7,50 per stuk exclusief verzendkosten naar mij en naar jou. komen een paar euro bij.

• Robino
  • Laatst online: 16:16
En waarmee zou je hem allemaal kunnen aansturen :? Daar bedoel ik dan mee prog., op je comp, etc. :?

BTW. 100 deelnemers zijn er wel veel.

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kan je daar zelf backlight achter maken?

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

• Robino
  • Laatst online: 16:16
Shipping only within the continental US.
Quote uit de beschrijving.

Verwijderd

100 is idd wel extreem veel
ben je zeker dat ze naar Nederland KUNNEN gestuurt worden ?
het is GEEN t6963c controller (wel SED1330)
Als er geen backlight is dan kan je die ook niet maken(alles kan natuurlijk, maar tis wel héél erg moeilijk)

• Mr_x007
Op dinsdag 11 juni 2002 22:50 schreef Mr.ChronoM het volgende:
100 is idd wel extreem veel
ben je zeker dat ze naar Nederland KUNNEN gestuurt worden ?
het is GEEN t6963c controller (wel SED1330)
Als er geen backlight is dan kan je die ook niet maken(alles kan natuurlijk, maar tis wel héél erg moeilijk)
kan wel naar nederland verstuurd worden ik heb die gast gemaild. van aansturing heb ik weinig verstand. mischien kunnen onze lcd-guru's er wat over vertellen. 50 kan ook maar dan wordt het wat duurder

Verwijderd

kan je ff het juiste type van het LCD vragen ?
merk en type liefst dan kunnen we eens kijken voor een aansluiting

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
een pagina van iemand die een vergelijkbaar LCD (met SED1330) aan de praat heeft gekregen.
http://ertw.dhis.org/Proj-GraphicLCD.htm

Als dit zo "simpel" kan, dan heb ik er wel interesse.
voor de volledigheid ff de pinout gecut 'n peest...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
LCD PINS FUNCTION STAMP PIN LEVEL Description 

PIN 01   Frame GND   -  0V    Frame Ground 
PIN 02   Vss       -    0V    Ground 
PIN 03   Vdd       -    +6V   Power Supply Voltage for Logic and LCD (Abs Max 7V) 
PIN 04   Vo     -   -9V   Operating Voltage for LCD (Connect -9 to -18V) Use Pot. 
PIN 05  /RES       -    H     Reset Signal 
PIN 06  /RD     -   H     Read Signal 
PIN 07  /WR     9   H/L   Write Signal 
PIN 08  /CS     -   L     Chip Select 
PIN 09   A0     8   H/L   Data Type Select Signal 
PIN 10   DB0       7    H/L   Display Bit #0 
PIN 11   DB1       6    H/L   Display Bit #1 
PIN 12   DB2       5    H/L   Display Bit #2 
PIN 13   DB3       4    H/L   Display Bit #3 
PIN 14   DB4       3    H/L   Display Bit #4 
PIN 15   DB5       2    H/L   Display Bit #5 
PIN 16   DB6       1    H/L   Display Bit #6 
PIN 17   DB7       0    H/L   Display Bit #7

Die gast heeft er een klein processor boardje voor gebruikt om 'm makkelijker aan te kunnen sturen. (dat zijn de STAMP-pins)
Verder heb ik op een andere pagina wat dingen gevonden die erop duiden dat je zelf je characters moet genereren.
Dat is natuurlijk wel heel gaaf, maar kost wel wat extra moeite.
Tot zover mijn inbreng en door deze reactie heb ik 'm voor me zelf ook gebookmarkt :)
discussier ze, ik hoor/lees het morgen wel.....

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Enige wat ik nog wil weten voor ik bestel of dat er een invertor op zit of dat we zelf 'n -?? volt voeding in elkaar moeten knutselen? kan je'n datasheet van 't display bij die knakker los peuteren?

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

als ze aan te sturen zijn:

* count KreKrrr in!

Gregor van Egdom Krekr

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:31
ok, ik heb bestelt :P

• Mr_x007
hier
staat meer technische informatie, ik snap er niet veel van maar sommige zullen hier wel wat mee kunnen.

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Ik heb zeker wel interesse....volg de draad eerst nog even of er wat meer info over de LCD komt.

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 19:48
Op woensdag 12 juni 2002 08:06 schreef Mr_x007 het volgende:
hier
staat meer technische informatie, ik snap er niet veel van maar sommige zullen hier wel wat mee kunnen.
LCDdrive voltage 0 - 30V...
Zoals ik het lees zit er dus geen inverter op het bord. => eigen voeding maken..

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Verwijderd

Currently US $5,800.00 First bid US $5,800.00
Quantity 1 # of bids 0 bid history
Time left Auction has ended.
:?

Verwijderd

Hij heeft ze opnieuw aangeboden een paardagen geleden

• Mr_x007
Op woensdag 12 juni 2002 09:16 schreef Yarvieh het volgende:
Hij heeft ze opnieuw aangeboden een paardagen geleden
kan smartie ook overweg met deze lcd's?

Verwijderd

nee, momenteel niet, geen idee of de maker er plannen voor heeft ook.

• Mr_x007
Op woensdag 12 juni 2002 09:29 schreef Yarvieh het volgende:
nee, momenteel niet, geen idee of de maker er plannen voor heeft ook.
een gratis lcd voor de gene die voor een programmatje zorgt en de aansturing uitwerkt.

Verwijderd

t is ook zo'n kapitaal die $7.50 >:) Suport komt wel goed, ik wou er zowiezo eentje kopen.

• Mr_x007
Op woensdag 12 juni 2002 09:35 schreef Yarvieh het volgende:
t is ook zo'n kapitaal die $7.50 >:) Suport komt wel goed, ik wou er zowiezo eentje kopen.
het gaat om het idee :)
weet iemand hoe dat met die stroom zit?
<edit> 150 posts joepie </edit>

• TD-er
zoals uit mijn post bleek, heb je een +6V nodig en een variabele spanning tussen -9 en -18 V voor het contrast.
Afbeeldingslocatie: http://ertw.dhis.org/Projects/GraphicLCD/ContrastVoltage.jpg

Dus niet een erg ingewikkelde voeding.
Ik heb d'r nog ff over na zitten denken, maar ik vermoed dat een parallelle poort een tikkeltje te langzaam is om bijv. een full-screen equalizer aan te sturen.
Mischien is het dan toch makkelijker om een los printje te maken, die wat simpeler is qua aansturing en die dan vanuit een eigen buffertje een of meerdere LCD's aanstuurt.
Ik denk er over om er een stuk of 5 in te slaan.
* TD-er heeft al wat ontwerp-ideetjes inhet hoofd.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Mr_x007
Op woensdag 12 juni 2002 09:45 schreef TD-er het volgende:
zoals uit mijn post bleek, heb je een +6V nodig en een variabele spanning tussen -9 en -18 V voor het contrast.
[afbeelding]

Dus niet een erg ingewikkelde voeding.
Ik heb d'r nog ff over na zitten denken, maar ik vermoed dat een parallelle poort een tikkeltje te langzaam is om bijv. een full-screen equalizer aan te sturen.
Mischien is het dan toch makkelijker om een los printje te maken, die wat simpeler is qua aansturing en die dan vanuit een eigen buffertje een of meerdere LCD's aanstuurt.
Ik denk er over om er een stuk of 5 in te slaan.
* TD-er heeft al wat ontwerp-ideetjes inhet hoofd.
enig idee wat zo'n printje totaal gaat kosten, idd een goed idee zeker als hij er meerdere kan aansturen. want ik was zelf ook van plan er een stuk of 4 te neme

• 8-Ball
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2023

8-Ball

nee...gewoon nee

ik heb zkr intresse, maar ik wil er wel wat mee kunnen natuurlijk...dus ik w8 nog eerst op proggies etc.
maar als het werkt is het echt :9~

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

• CyeZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 03:41

CyeZ

Vroem vroem!!!

Mooi lcd'tje zo te zien.
Programmatuur zal geen probleem zijn, er zal best al wat bestaan en anders maak ik het zelf eventueel wel.
Ik wacht alleen eerst nog even af hoe dat met de aansturing zit, daar heb ik zelf geen verstand van.

* CyeZ plaatst topic in HotTopic lijst.

[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet

• TD-er
je zit alleen wel met een aantal parallelle signalen op een redelijke frequentie, dus de afstanden mogen niet echt lang worden, tussen die controle print en de LCD.
IK zal eens kijken wat voor soort processoren er in aanmerking komen (goedkoop, eenvoudig te programmeren, genoeg IO-aansluitpinnen)
Ik vermoed dat een BASIC stamp zeker een geschikte kandidaat is

Wanneer er meerdere "tegelijk" aangestuurd moeten kunnen worden, dan denk ik dat het het meest eenvoudige is om voor elk LCD een eigen buffertje te gebruiken en een paar bits extra voor de adressering (bijv 2 bits voor 4 LCD's)
Op die manier kan 'ie dan bijv. getriggered worden om de bufferdata te flushen naar een LCD, terwijl de buffer van een volgend LCD geupdate wordt.
Afhankelijk van eventuele mogelijkheid tot gebruik van grijswaarden, moet er voor de buffergrootte 32 kbit per LCD over zijn (256*128 pixels). met 4 grijswaardes en 4 LCD's zit je dan dus op 16 kByte aan buffer geheugen.
De keuze van de CPU zal dus ook aanzienlijk afhangen van de hoeveelheid geheugen.
eventueel kan er met minder buffer als LCD's gewerkt worden, maar dan moeten er andere adresserings methoden bedacht gaan worden, dan dat ik nu in m'n hoofd heb.
In het ongunstigste geval, kan het LCD geen grijstinten aan en heb je maar ruimte voor 1 buffer van 4 kByte.

Ik ben er wel voor om een volledig scherm te kunnen bufferen, omdat je dan de communicatie vanuit de PC zo simpel mogelijk kunt houden en dus ook zo snel mogelijk.
Over vrijwel elke printerpoort moet je zo'n 200 kByte/s kunnen trekken, dus het oversturen van een complete buffer met overhead (+/- 8 kB, rekening houdend met eventueel het hooggooien van het BUSY signaal) zal dan ongeveer 1/25 e sec. duren.
4 LCD's moet je dan dus wel een paar x per seconden kunnen verversen.
>4 LCD's zal dus alleen maar haalbaar zijn, wanneer je af en toe wat text weergeeft.

Eventueel zou de controller uitgebreid kunnen worden met een eigen character generator, zodat je kunt schakelen tussen een grafische weergave, of het aansturen met ASCII characters.
Dit maakt de besturingssoftware van de PC wel wat simpeler, maar de code op de controller niet (en zeker niet kleiner)
De vraag is dan ook of de winst in communicatie-snelheid tussen de PC en de controller niet verloren gaat aan een tekort aan snelheid van de gebruikte processor (deze laatste zal dan namelijk eerst het hele beeld moeten renderen in de buffer, zoals een laserprinter het ook doet)

* TD-er stopt ff met typen in deze zeer lastige houding en gaat eerst zijn bureau even leger maken.

• TD-er
* TD-er heeft ff een dwars geplaatste arm over zijn bureau heen gehaald >:)

Hier is een PDF met de datasheet van de controller
IK heb ff de (goed gedocumenteerde) code van de (door iemand anders) gebruikte BASIC stamp doorgebladerd.
Ik begin nu te twijfelen aan de afwezig heid van een font in de SED1330 controller.
Ik heb op het moment geen tijd meer om de datasheet door te worstelen, daar ik zo weg moet.
Ik lees het wel weer wanneer ik vanavond of morgen weer achter de compu zit.

• TD-er
* TD-er kon het toch ff niet laten nog ff snel de datasheet door te lezen :)

op pagina 5 van de eerder genoemde datasheet staat een lijstje met features.
Er zit dus wel een eigen character generator in.
Waarschijnlijk ging dat genereren van characters dat ik eerder ergens gezien had, gewoon over het gebruik van eigen grote cijfers ofzo.

Ik begin er steeds meer zin in te krijgen :)

ff een stukje cut'n peesten uit de datasheet....
1.1 Description

The SED1330/1335F/1336F is a family of versatile
LCD controller ICs that can display text and graphics
on a medium size LCD panel. The software is
compatible among all three chips. S-MOS recommends
new designs use the SED1335 since the
SED1330 will gradually be replaced by the SED1335.

The SED1336F incorporates a TV sync generator
circuit that is compatible with both NTSC and PAL
systems. The 256 x 200 pixel TV display comprises
three superimposed layers, and is identical to the
simultaneous LCD panel display. When driving an
LCD only, up to 3 overlapping layers can be displayed
on LCD panels up to 640 Ž 256 pixels in size. The
SED1330/1335F does not incorporate a TV controller.

The SED1330/1335F/1336F can display layered text
and graphics, scroll the display in any direction and
partition the display into multiple screens.

The SED1330/1335F/1336F stores text, character
codes and bit-mapped graphics data in external frame
buffer memory. Display controller functions include
transferring data from the controlling microprocessor
to the buffer memory, reading memory data, converting
data to display pixels and generating timing signals
for the buffer memory, TV monitor and LCD
panel.

The SED1330/1335F/1336F has an internal character
generator with 160, 5 x 7 pixel characters in
internal mask ROM. The character generators support
up to 64, 8 x 16 pixel characters in external
character generator RAM and up to 256, 8 x 16 pixel
characters in external character generator ROM.

1.2 Features
- Text, graphics and combined text/graphics display
modes
- Three overlapping screens in graphics mode
- 640 x 256 pixel LCD panel display resolution
- Programmable cursor control
- Smooth horizontal and vertical scrolling of all or part of the display
- 1/2-duty to 1/256-duty LCD drive
- Up to 64 Kbytes of external static RAM frame buffer memory
- Internal character generator
- 160, 5 x 7 pixel characters in internal maskprogrammed character generator ROM
- Up to 64, 8 x 16 pixel characters in external character generator RAM
- Up to 256, 8 x 16 pixel characters in external character generator ROM
- 6800 and 8080 family microprocessor interfaces
- NTSC and PAL systems compatible (SED1336F only)
- 256 x 200 pixel TV monitor display resolution (SED1336F only)
- Low power consumption3.5 mA operating current (VDD = 3.5V), 0.05 mA standby current
- 4.5 to 5.5V (SED1330F)
- 2.7 to 5.5V (SED1330F/1335F)
- 3.0 to 5.5V (SED1336F)
- Available in 60-pin QFPs
Let wel, dit gaat dus over de mogelijkheden van de chip en niet over het (mogelijk) aan te schaffen display. (chip kan 640*256 aan, display 256*128)

Verwijderd

Ik begin nu te twijfelen aan de afwezig heid van een font in de SED1330 controller.
Ik heb zo'n (naja niet precies die) sed1330 display maar character generator zit gewoon in de controller hoor!

• Mr_x007
bedankt voor de uitleg, snap ere nu weer wat meer van. maar wat gaat dat aansturingsprintje ongeveer kosten ? kan jij ze mischien niet voor iedereen maken.
je komt in aanmerking voor de gratis lcd

• CyeZ

CyeZ

Vroem vroem!!!

Op woensdag 12 juni 2002 10:21 schreef TD-er het volgende:
Afhankelijk van eventuele mogelijkheid tot gebruik van grijswaarden, moet er voor de buffergrootte 32 kbit per LCD over zijn (256*128 pixels). met 4 grijswaardes en 4 LCD's zit je dan dus op 16 kByte aan buffer geheugen.
De keuze van de CPU zal dus ook aanzienlijk afhangen van de hoeveelheid geheugen.
De controller maakt gebruik van apart geheugen voor de character layer en voor de graphical layer zo te zien in de specs. Dus dan wordt de hoeveelheid benodigd geheugen ietswat meer denk ik. In de specs gebruiken ze als voorbeeld
een 1000 bytes character layer en een 8000 bytes graphical layer voor een display van 320x200
Conditions
- 320 x 200 pixels, single-panel drive (1/200 duty cycle)
- First layer: text display
- Second layer: graphics display
- 8 x 8-pixel character font
- CG RAM not required

Display memory allocation
- First layer (text): 320/8 = 40 characters per line, 200/8 = 25 lines. Required memory size = 40 x 25 = 1000 bytes.
- Second layer (graphics): 320/8 = 40 characters per line, 200/1 = 200 lines. Required memory size = 40 x 200 = 8000 bytes.

pg. 128 van die specs PDF.
In het geval van het nu beschikbare display wordt dit uiteraard iets anders:

- First layer (text): 256/8 = 32 characters per line, 128/8 = 16 lines. Required memory size = 32 x 16 = 512 bytes.
- Second layer (graphics): 256/8 = 32 characters per line, 128/1 = 128 lines. Required memory size = 32 x 128 = 4096 bytes.
(4.5kb totaal)

Ook kun je nog zelf gedefineerde characters gebruiken, die zullen dan ook een paar kB aan geheugen kosten, maar dat is wellicht wel iets wat gedeelt kan worden over de verschillende LCD's

• TD-er
nog ff een laatste reactie van vanochtend...
De BASIC stamp valt af, vanwege zijn prijs. (> 30 euro pst.)
Ik hoop dat anderen nog ideeen hebben, anders moeten de LCD's toch maar op de LPT gesoldeerd worden.
Zeker nu bekend is dat er een character generator aan boord is, zal de bandbreedte van de LPT-poort niet zo'n probleem meer zijn.
Mischien dat er nog wel een soort van decoder printje gemaakt kan worden zodat er alsnog >1 LCD aangestuurd kan worden.
De kosten die ik voor mezelf voor ogen heb, liggen <15 euro voor een eventuele controller print, zodat het geheel nog steeds beneden de prijs blijft van kant en klare producten. (en de mogelijkheid van >1 LCD open houden)

Verwijderd

Dit bijna hetzelfde, zoniet precies hetzelfde display als wat ik een tijd geleden bij timeline gekocht heb. Een voeding heb ik toen ook ontworpen;

Foto
Schema

Aansturing staat al op m'n to-do lijst na USB2LCD ;)

ps, "Shipping only within the continental US."

• CyeZ

CyeZ

Vroem vroem!!!

Software om de controller aan te sturen is er al zo te zien, in ieder geval voor een basic aansturing:

http://www.compsys1.com/workbench/Benchware/GLiPIC2/glipic2.html

• CyeZ

CyeZ

Vroem vroem!!!

Op woensdag 12 juni 2002 11:21 schreef Zotty het volgende:
Zie 2e bericht van Mr_x007 in deze thread:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:58 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
kan wel naar nederland verstuurd worden ik heb die gast gemaild.
[...]
:)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 12 juni 2002 11:24 schreef CyeZ het volgende:
Software om de controller aan te sturen is er al zo te zien, in ieder geval voor een basic aansturing:

Heb jij daar toevallig al ervaring mee?
(of misschien iemand anders??)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 11:24 schreef CyeZ het volgende:

Dat is bekend ja, maar wat hebben wij tweakers daar aan?

• CyeZ

CyeZ

Vroem vroem!!!

Op woensdag 12 juni 2002 11:31 schreef Zotty het volgende:

[..]

Dat is bekend ja, maar wat hebben wij tweakers daar aan?
Lijkt me in ieder geval handig om te kunnen testen of je LCD het doet, voordat je zelf aan het programmeren slaat en je dus niet weet of het aan jou of het LCD ligt als ie het niet doet.

• Mr_x007
Op woensdag 12 juni 2002 11:21 schreef TD-er het volgende:
nog ff een laatste reactie van vanochtend...
De BASIC stamp valt af, vanwege zijn prijs. (> 30 euro pst.)
Ik hoop dat anderen nog ideeen hebben, anders moeten de LCD's toch maar op de LPT gesoldeerd worden.
Zeker nu bekend is dat er een character generator aan boord is, zal de bandbreedte van de LPT-poort niet zo'n probleem meer zijn.
Mischien dat er nog wel een soort van decoder printje gemaakt kan worden zodat er alsnog >1 LCD aangestuurd kan worden.
De kosten die ik voor mezelf voor ogen heb, liggen <15 euro voor een eventuele controller print, zodat het geheel nog steeds beneden de prijs blijft van kant en klare producten. (en de mogelijkheid van >1 LCD open houden)
maar het voordeel van een grafische lcd is toch dat je plaatjes enzo erop kan laten zien. en als je het gewoon op de lpt aansluit kan dat dan met het standaart t393c aansluitschema solderen?
Dit bijna hetzelfde, zoniet precies hetzelfde display als wat ik een tijd geleden bij timeline gekocht heb. Een voeding heb ik toen ook ontworpen;
Foto
Schema

Aansturing staat al op m'n to-do lijst na USB2LCD

wat kost die voeding ongeveer?

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 11:36 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

maar het voordeel van een grafische lcd is toch dat je plaatjes enzo erop kan laten zien. en als je het gewoon op de lpt aansluit kan dat dan met het standaart t393c aansluitschema solderen?
[..]

wat kost die voeding ongeveer?
Damn, deze had ik al lang niet meer gezien :+
SED1330 aansluitschema

Voeding kost iets van een paar euro. Biertje minder dus ;)

• Mr_x007
Op woensdag 12 juni 2002 11:41 schreef Zotty het volgende:

[..]

Damn, deze had ik al lang niet meer gezien :+
SED1330 aansluitschema

Voeding kost iets van een paar euro. Biertje minder dus ;)
duidelijke site heb je, is hij nog "onder construction"?
en dat biertje kan er nog net af ;)

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 08:57
ff alles op een rijtje graag:
- wat worden de verzendkosten?
- is ie aan te sturen?
- en wat ongeveer het to0taal aantal kosten???

edit:

me excuses voor het aantal vragen, maar de threads gaan niet meer over het bestellen maar over het aansluiten van de LCD
no flame intended

Maakt soms wel eens een foto ...

• Mr_x007
Op woensdag 12 juni 2002 13:48 schreef Mr.B het volgende:
ff alles op een rijtje graag:
- wat worden de verzendkosten?
- is ie aan te sturen?
- en wat ongeveer het to0taal aantal kosten???

edit:

me excuses voor het aantal vragen, maar de threads gaan niet meer over het bestellen maar over het aansluiten van de LCD
no flame intended
-verzendkosten van hun naar mij worden gedeelt tussen de deelnemers. zal nie al te veel zijn hoogstens een paar euro, en dan een paar euro van mij naar jou. ik gok op max 12,5 euro. dit is onder voorbehoud!!!
- hij is aan te sturen, daar gaat de discussie nu over hoe we dat het beste kunnen doen.
-totaal kosten ligt aan de manier van aansluiting, daar heb ik zelf geen verstand van. gelukkig andere wel.

Verwijderd

Kan iemand controllertjes leveren ed ? :)

Verwijderd

Kan iemand controllertjes leveren ed?
Sed1330 kan je gewoon direct aan je parraleleport solderen (naja een draadje en stekkertje er tussen is wel aan te raden) hoor, geen controllertje voor nodig, enige wat evt lastig kan zijn om te maken is de voeding.

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 14:15 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Sed1330 kan je gewoon direct aan je parraleleport solderen (naja een draadje en stekkertje er tussen is wel aan te raden) hoor, geen controllertje voor nodig, enige wat evt lastig kan zijn om te maken is de voeding.
en ze zachtewaren? hoe zit het daar mee ? :) lijkt me stug dat ik windows zo kan vertellen dat er een LCD aan LTP1 zit :)

Verwijderd

en ze zachtewaren? hoe zit het daar mee ?
Ik ga als deze actie doorgaat zelf zo'n ding bestellen, en hoop deze/volgende week het sed1330 display wat ik al heb liggen thuis aan de gang te hebben dus dan komt driver support voor mijn lcd app wel goed, creepy zou binnekort ook 'n sed1330 display opgestuurd krijgen dus dan gaat lcdinf support ook wel goed komen

• Mr_x007
Op woensdag 12 juni 2002 14:31 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Ik ga als deze actie doorgaat zelf zo'n ding bestellen, en hoop deze/volgende week het sed1330 display wat ik al heb liggen thuis aan de gang te hebben dus dan komt driver support voor mijn lcd app wel goed, creepy zou binnekort ook 'n sed1330 display opgestuurd krijgen dus dan gaat lcdinf support ook wel goed komen
worden die progjes text of grafisch?

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 16:45 schreef Mr_x007 het volgende:
worden die progjes text of grafisch?
voor lcdinf kan ik niet spreken, maar hier gaat het een mix van beide worden.

• Mr_x007
Op woensdag 12 juni 2002 16:48 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

voor lcdinf kan ik niet spreken, maar hier gaat het een mix van beide worden.
mooi iedereen al vast bedankt voor de inzet.
edit:
Mr.ChronoM is ChronoGrafx ook compatible met deze lcd's ? Want dat is ook een mooi progje

• Mr_x007
op dat plaatje worden ze aangesloten met 2 9 volt blokken, Hoe sluit je dat aan op de 12v uit je voeding?

Verwijderd

ik wil er ook wel één.

actie2@hotmail.com

8-)

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Op woensdag 12 juni 2002 16:55 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

mooi iedereen al vast bedankt voor de inzet.
edit:
Mr.ChronoM is ChronoGrafx ook compatible met deze lcd's ? Want dat is ook een mooi progje
ChronoGrafx is voor een 240*128 met een T6963c-controller.
Helaas.
.

7.50$ :)

wat gaan ze kosten (incl. porto etc..), noteer mij maar voor 1.
(weer een scherm bij de verzameling..).

• Mr_x007
wil iedereen die er 1 of meer wil zich hier opgegeven?

Verwijderd

kweeni of de vraag al gesteld is, maar is ie backlighted?

• equinoxe
:
Er is momenteel onderhoud aan de server, deze website is nog wel functioneel maar kan af en toe wegvallen. Wacht dan even en probeer het dan nog is
helaas..

• CyeZ

CyeZ

Vroem vroem!!!

Op woensdag 12 juni 2002 20:53 schreef badpinguin het volgende:
This LCD is not backlit and does include the SED1330ba controller.
Dus nee, helaas geen backlit.

• equinoxe
?? volgens de specs EL-backlighted..

• Mr_x007
helaas niet

• ThaHandy
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

Op woensdag 12 juni 2002 21:00 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

helaas niet
dat valt wel te modden niet? :P

enne 2 LCD's added (gister)
die inkoopsite is dood :(

• equinoxe
Op woensdag 12 juni 2002 21:00 schreef Mr_x007 het volgende op de vraag of het scherm backlighted was:

[..]

helaas niet
Heb je dan de juiste datasheets? Degene die hier gepost zijn hebben het over een EL (electro lumicentie) backlicht 9heeft invertor nodig), ook de gegevens die ik op het net kon vinden over dit scherm kon vinden wezen daarop.

SVP op andere wijze mij toevoegen (mail mij), de inkoopactie-site is dood, zie mijn opmerking enkele posts hierboven.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:54

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik wil hem ook!!!! :9~

Alleen je site ligt plat.... :'(

Ik wil me bij deze inschrijven voor je actie (en morgen via je site, als die weer up is).

Alleen wel jammer dat ik net een rvs front paneel voor mijn mp3 server af heb die een raam heeft voor een seiko 4x20 van EIO.com (wat er trouwens wel errug geil uitziet) 8-)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• TD-er
Is ikke weer...
Aangezien de inkoop-actie site een tikkeltje dood is, wil ik ieg al aangeven dat ik er 10 wil hebben, dan is het voor anderen niet zo moeilijk meer om in te zien, dat we gewoon aan de 100 komen ;)

Ik wil dan ook het aansluitschema voor op de parallelle poort graag proberen uit te breiden, om meerdere LCD's aan te gaan sluiten (zonder processortje, indien mogelijk)
D'r zal alleen dan wel een kleine uitbreiding moeten worden geschreven voor de software.
Ikzelf zat te denken aan een soort van klein schakelingetje die bij een bepaald character of signaal een soort van flipflop set, waarna de data op de poort bepaald voor wie de volgende reeks data is.
D'r zal dus in de software een soort van uitbreiding geschreven moeten worden dat wanneer die ene combinatie toch doorgegeven moet worden, er een soort van escape-character wordt meegestuurd. Dit kun je vergelijken met het volgende.... Bij NL-se taalinstelling in Windows kun je een accent typen, gevolgd door een klinker (bijv "i) wat dan het character met dat accent op moet leveren (ï dus in dit geval) Wil je toch de string ("i hier dus) meegeven, dan zal je na het accent een spatie moeten typen (invoer is dan dus ["][ ][i])
Qua hardware moet dit absoluut niet veel kosten, daar je alle lijntjes aan elkaar kunt knopen, en alleen het <WR>-lijntje bepaalt in feite naar welk display er geschreven wordt.
Programma-technisch is dat ook niet echt veel. (2 a 3 regeltjes code bij de uitvoer naar de printerpoort)

Het nadeel is echter wel, dat je bij 1 scherm al stevig aan het optimaliseren moet gaan, wil je fullscreen animatie doen. Bij meerdere schermen zal dit echt te merken zijn.
Voor bijv. 4 schermen met text zal het allemaal wel snel genoeg zijn, maar voor grafisch denk ik niet dat je al te hoge refresh rates moet verwachten.

Het is mischien welk mogelijk om bijv. 2 schermen tegelijk te vullen met dezelfde data, maar er moet dan wel gekeken worden dat de busy-lijnen elkaar niet beïnvloeden (diodes bijv.) en de software maak je mogelijk hier onhandig veel complexer mee.
(tenzij de verhouding transmissietijd : vergelijktijd vrij groot wordt, bijv. 10:1)

Ik weet dus niet of de al bestaande software open source is, of dat ik een NDA moet tekenen ;)

Bestaat er trouwens al aanstuursoftware hiervoor onder Linux, of is LCDproc dusdanig modulair opgezet dat 'ie makkelijk aangepast kan worden?
De schermpjes zulen bij mij namelijk voor een groot deel aangesloten moeten worden op de server.

* TD-er weet niet of 'ie nu veel duidelijker is, of dat 'ie alleen maar meer vragen oproept

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 00:28 schreef TD-er het volgende:
Bestaat er trouwens al aanstuursoftware hiervoor onder Linux, of is LCDproc dusdanig modulair opgezet dat 'ie makkelijk aangepast kan worden?
Trek de laatste versie es uit cvs? woeiiiiii Sed1330 en T6963c drivertjes zitten er gewoon standaard al bij..
* TD-er weet niet of 'ie nu veel duidelijker is, of dat 'ie alleen maar meer vragen oproept
Buiten het feit dat me ontgaat waaorm je meer dan 1 scherm tegelijk aan zou willen sturen geen vragen eigenlijk ;)

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 20:47 schreef Mr_x007 het volgende:
wil iedereen die er 1 of meer wil zich hier opgegeven?
Ik zou wel willen maar da werkt nie zo momenteel?

Verwijderd

Is ikke weer...
Aangezien de inkoop-actie site een tikkeltje dood is, wil ik ieg al aangeven dat ik er 10 wil hebben, dan is het voor anderen niet zo moeilijk meer om in te zien, dat we gewoon aan de 100 komen ;)

Ik wil dan ook het aansluitschema voor op de parallelle poort graag proberen uit te breiden, om meerdere LCD's aan te gaan sluiten (zonder processortje, indien mogelijk)
D'r zal alleen dan wel een kleine uitbreiding moeten worden geschreven voor de software.
Ikzelf zat te denken aan een soort van klein schakelingetje die bij een bepaald character of signaal een soort van flipflop set, waarna de data op de poort bepaald voor wie de volgende reeks data is.
D'r zal dus in de software een soort van uitbreiding geschreven moeten worden dat wanneer die ene combinatie toch doorgegeven moet worden, er een soort van escape-character wordt meegestuurd. Dit kun je vergelijken met het volgende.... Bij NL-se taalinstelling in Windows kun je een accent typen, gevolgd door een klinker (bijv "i) wat dan het character met dat accent op moet leveren (ï dus in dit geval) Wil je toch de string ("i hier dus) meegeven, dan zal je na het accent een spatie moeten typen (invoer is dan dus ["][ ][i])
Qua hardware moet dit absoluut niet veel kosten, daar je alle lijntjes aan elkaar kunt knopen, en alleen het <WR>-lijntje bepaalt in feite naar welk display er geschreven wordt.
Programma-technisch is dat ook niet echt veel. (2 a 3 regeltjes code bij de uitvoer naar de printerpoort)

Het nadeel is echter wel, dat je bij 1 scherm al stevig aan het optimaliseren moet gaan, wil je fullscreen animatie doen. Bij meerdere schermen zal dit echt te merken zijn.
Voor bijv. 4 schermen met text zal het allemaal wel snel genoeg zijn, maar voor grafisch denk ik niet dat je al te hoge refresh rates moet verwachten.

Het is mischien welk mogelijk om bijv. 2 schermen tegelijk te vullen met dezelfde data, maar er moet dan wel gekeken worden dat de busy-lijnen elkaar niet beïnvloeden (diodes bijv.) en de software maak je mogelijk hier onhandig veel complexer mee.
(tenzij de verhouding transmissietijd : vergelijktijd vrij groot wordt, bijv. 10:1)

Ik weet dus niet of de al bestaande software open source is, of dat ik een NDA moet tekenen ;)

De schermpjes zulen bij mij namelijk voor een groot deel aangesloten moeten worden op de server.

is de parallelle poort hier wel snel genoeg voor?? en zeker voor grafische lcd
ghosting?...

• Mr_x007
Op donderdag 13 juni 2002 00:59 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Ik zou wel willen maar da werkt nie zo momenteel?
voor deze actie maak ik gebruik van de inkoopactie-site van laupro, helaas kan ik er dus niks aan doen. als het lang duurt voordat hij weer up komt maak ik zelf wel een inschrijf-site.
Is ikke weer...
Aangezien de inkoop-actie site een tikkeltje dood is, wil ik ieg al aangeven dat ik er 10 wil hebben, dan is het voor anderen niet zo moeilijk meer om in te zien, dat we gewoon aan de 100 komen
zo gaat het lekker snel als er nog meer per 10 willen bestelle ;)
Heb je dan de juiste datasheets? Degene die hier gepost zijn hebben het over een EL (electro lumicentie) backlicht 9heeft invertor nodig), ook de gegevens die ik op het net kon vinden over dit scherm kon vinden wezen daarop.
[url="http://"http://arend.lagendijk.info/lcd/LCD.pdf"]dit[/url] pdf'je heb ik van die man gekregen. en daar zie ik niets over backlight staan.

• Mr_x007
Op woensdag 12 juni 2002 23:00 schreef ThaHandy het volgende:

dat valt wel te modden niet? :P
je kan blacklight erin modden hadden andere geloof ik wel eens gedaan bij andere lcd's. Maar een mooi effetct te krijgen is best lastig

• CyeZ

CyeZ

Vroem vroem!!!

Voorlopig heb ik interesse in 1 zo'n schermpje. Wellicht later nog meer, moet ik nog overleggen met een paar vrienden van me.

Zodra die site weer werkt zal ik het daar zo snel mogelijk op zetten.

• D-Three
  • Laatst online: 08:21
Is ikke weer...

Op de vorige pagina wordt gesproken over een controller-printje met een microcontroller ofzo op... Kan iemand mij even uitleggen waarom dit nodig zou zijn? Deze LCD kan rechtstreeks aan de parallelle poort geschakeld worden. Indien je meerdere LCD's wil aansturen, zal er natuurlijk wel iets van hardware tussen moeten, maar dat kan dan misschien wel eenvoudiger opgelost worden. Daarvoor zit ik al met een klein ideetje in mijn hoofd maar ik weet niet of het uitvoerbaar is.
Full-screen animatie zal heel zeker al een probleem worden! Bij aansturen van één LCD met full-screen animatie krijg je al ghosting. Daarbij heeft de LPT-poort het al moeilijk (max 10-14 fps!!). Maar als je dan nog meerdere schermen wil aansturen, dan mag je het volgens mij helemaal vergeten. Die LPT-poort haalt dat niet.
Blijkbaar is het programma ChronoGrafx van Mr.ChronoM niet compatibel met de SED1330 (ik dacht eerst van wel??) maar dat kan eventueel wel compatibel gemaakt worden denk ik. Ik weet niet precies hoe het programma opgebouwd is, maar eventueel wil ik wel routines schrijven om deze LCD aan te sturen. Maar daarvoor moet ik eerst wat tijd hebben, mijn vriendin eist daar nogal veel van op :)
Op donderdag 13 juni 2002 09:24 schreef Mr_x007 het volgende:
je kan blacklight erin modden hadden andere geloof ik wel eens gedaan bij andere lcd's. Maar een mooi effetct te krijgen is best lastig
Er zit dus inderdaad geen backlight in, dit wordt vermeld door de verkoper. Maar ik denk persoonlijk dat het niet zo eenvoudig is om er een backlight in te krijgen. Meestal is er dan op de achterkant van de LCD een soort van reflecterend materiaal geplakt en daar een CCFL ofzo achter stoppen zal dus niet lukken. Maar dat zal je wel zien éénmaal je de LCD in handen krijgt.

• Mr_x007
Op donderdag 13 juni 2002 10:01 schreef CyeZ het volgende:
Voorlopig heb ik interesse in 1 zo'n schermpje. Wellicht later nog meer, moet ik nog overleggen met een paar vrienden van me.

Zodra die site weer werkt zal ik het daar zo snel mogelijk op zetten.
hier doet de site het weer !!!
dus er kan weer besteld worden

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 11:22 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

hier doet de site het weer !!!
dus er kan weer besteld worden
site wel..

maar k kan me niet aanmelden :(

• Mr_x007
Op donderdag 13 juni 2002 11:24 schreef rakkenakkie het volgende:

[..]

site wel..

maar k kan me niet aanmelden :(
de site heeft wat probleempjes, hopelijk kan laupro dat fixxen

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 13:05 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

de site heeft wat probleempjes, hopelijk kan laupro dat fixxen
k hoop ut....

k wil die dingen best wel hebbe :9~

Verwijderd

Hallo,

Ik wil ook wel meedoen alleen zie ik de prijs al van 7.50 naar 15 omhoog gaan. Kun je meer duidelijkheid geven wat de kosten precies worden.

Ik weet dat dit van aantallen afhangt maar toch

• hellfire_ultd
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Hoe zit het nu? Op E-Bay wordt een doos met 1000 lcd's verkocht, maar die veiling is gesloten. Koop jij de lcd's van die gast die de 1000 heeft gekocht, of koop je ze bij degene die de 1000 lcd's heeft aangeboden?

• Mr_x007
Hallo,
Ik wil ook wel meedoen alleen zie ik de prijs al van 7.50 naar 15 omhoog gaan. Kun je meer duidelijkheid geven wat de kosten precies worden.

Ik weet dat dit van aantallen afhangt maar toch
15 is te hoog
het is $7,50 + verzenkosten naar mij/aantal deelnemers + verzendkosten naar jullie = +- 10 euro
Hoe zit het nu? Op E-Bay wordt een doos met 1000 lcd's verkocht, maar die veiling is gesloten. Koop jij de lcd's van die gast die de 1000 heeft gekocht, of koop je ze bij degene die de 1000 lcd's heeft aangeboden?
hij kon ze niet per 1000 kwijt. en ik vind 1000 te veel
dus ik gemaild of het ook minder kon, en dat kon. zodoende

• hellfire_ultd
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Op donderdag 13 juni 2002 13:36 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

hij kon ze niet per 1000 kwijt. en ik vind 1000 te veel
dus ik gemaild of het ook minder kon, en dat kon. zodoende
Good 'nuff for me!

Count me in zodra die site van LauPro weer online is

• Allanon
  • Laatst online: 29-11 20:50

Allanon

appearance is overrated

lijkt mij ook wel wat, ik meld me ook wel als de site weer werkt

:P kan niet genoeg van die dingen hebben lijkt me ;)

• D-Three
Op donderdag 13 juni 2002 13:36 schreef Mr_x007 het volgende:
15 is te hoog
het is $7,50 + verzenkosten naar mij/aantal deelnemers + verzendkosten naar jullie = +- 10 euro
Als we $1 = €1,1 dan is $7,5 = €8,25
Verzendkosten vanuit de USA naar Nederland (of is het België??), daar heb ik geen idee van, maar dan kan heel duur zijn! Best via schip, vliegtuig is te duur. Maar dan mag je je wel aan een lange levertijd verwachten. En reken je verzendkosten/100 of verzendkosten/aantal deelnemers?
€10 voor verzendkosten, is nogal duur. Dat kan goedkoper als je dat in zo een "bubbeltjes-envelop" stopt. The EquinoXe heeft dit ook gedaan voor zijn inkoopactie en ik moet zeggen dat het goed verpakt (nogmaals bedankt, equinoxe! ;)). Hij had er ook nog een stuk dik karton (op maat gesneden) bijgekleefd om de LCD te beschermen. Als je het nog iets steviger wil, kan je ook aan de kant van de print een stuk karton stoppen... Maar die enveloppe absorbeert wel goed schokken.
edit:

Ik moet beter leren lezen! |:(

• Mr_x007
Op donderdag 13 juni 2002 13:54 schreef Laagvliegerke het volgende:

[..]

Als we $1 = €1,1 dan is $7,5 = €8,25
Verzendkosten vanuit de USA naar Nederland (of is het België??), daar heb ik geen idee van, maar dan kan heel duur zijn! Best via schip, vliegtuig is te duur. Maar dan mag je je wel aan een lange levertijd verwachten. En reken je verzendkosten/100 of verzendkosten/aantal deelnemers?
nederland, Weet ook niet hoe duur die verzendkosten zijn. daarom is het nu nog gokke. Het wordt verzendkosten/aantal deelnemers.

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
De inkoopsite werk maar half jammergenoeg, maar hou er maar rekening mee dat ik 2 stuks wel wil hebben! Zien er wel :9 uit!

Verwijderd

Als iemand hem voor mij kan solderen, wil ik er ook wel eentje hebben.

keep me in toutch
freekwillem@BonBon.net

Verwijderd

dus je heb er een ding bij nodig om hem aan te sluiten???

• ThaHandy
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

Op donderdag 13 juni 2002 14:09 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

nederland, Weet ook niet hoe duur die verzendkosten zijn. daarom is het nu nog gokke. Het wordt verzendkosten/aantal deelnemers.
inport moet je ook rekening mee houden :{
Op woensdag 05 juni 2002 14:09 schreef ThaHandy het volgende:

[..]

www.duane.nl

ff voorbeeld aangepast dmv LCD's ipv CD's

Voorbeeld 2: geen douanerechten, wel BTW
U bestelt 100 LCD's met een waarde van € ~640,-. Stel: De portokosten bedragen € 20,-. Per zending geldt een vrijstelling tot € 22,-. U krijgt geen vrijstelling en moet 0 %(pc onderdeel = 0% :) ) douanerechten en 19 % BTW betalen over de totale waarde van de cd's en over de portokosten, die bij de € 640,- worden opgeteld. Dit is in totaal € 660,-.
Het douanerecht bedraagt 0 % van € 660,- = € 0.
In de praktijk komt het erop neer dat u wel BTW moet betalen, maar geen douanerechten. U betaalt pas douanerechten wanneer die meer dan € 10,- bedragen.
De BTW wordt berekend over € 660,-.
De BTW bedraagt dan 19 % van € 660,- = € 105,6.
Totaal bedrag is dus € 765,60

correct me if im wrong

• sjares
  • Laatst online: 18-11 07:23
Idd geen douanerechten wel BTW uiteraard. Voor elektronische componenten tbv de computer hoef je geen douane rechten te betalen.

Verwijderd

Totaal aantal deelnemers: 8

Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 0,00 dat zijn 15 producten.

Dat is gemiddeld € 0,00 en 1,88 producten per deelnemer.
ik wil ook wel bestellen maar dan moet ie wel een beetje lopen, ik heb al veel vaker gelezen dat iemand mee ging doen, dan 15 x :'(

• Mr_x007
Op donderdag 13 juni 2002 21:24 schreef pppeter het volgende:

[..]

ik wil ook wel bestellen maar dan moet ie wel een beetje lopen, ik heb al veel vaker gelezen dat iemand mee ging doen, dan 15 x :'(
nog niet idereen heeft besteld want de bestel-site en tweakers zijn een ppos down geweest. en de bestel site werkt niet helemaal lekker. maar daar werdt door laupro aan gewerkt.

• equinoxe
Is de BTW in America wel 19 % ?

Verwijderd

Hey

ik heb er 1 besteld hoop dat het goed ging zag de teller van 15 naar 17 gaan ?

Dit is wel mits de prijs niet hoger dan ongeveer 10 Euro wordt.

• The Dolf
  • Niet online
Ook maar ff besteld.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 20:31 schreef G_SHOCK het volgende:
dus je heb er een ding bij nodig om hem aan te sluiten???
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|||||||||||||||||||||
kijk ik had een vraag :)

• Mr_x007
Op donderdag 13 juni 2002 22:47 schreef G_SHOCK het volgende:

[..]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|||||||||||||||||||||
kijk ik had een vraag :)
die vraag was al beantwoord:
je kan hem direct aansluiten op de lpt poort. je het iets nogdig om er meer tegelijk aan te sluiten

• The Dolf
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 22:59 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

je kan hem direct aansluiten op de lpt poort. je het iets nogdig om er meer tegelijk aan te sluiten
Dit zijn toch alleen de lcd's? Dus er moet nog gewoon gesoldeerd worden hoor.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• D-Three
Op donderdag 13 juni 2002 22:59 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

Er best ook nog even bijvermelden voor de duidelijkheid (je kan nooit weten): hij moet wel nog gesoldeerd worden natuurlijk!

edit:

en daarmee is de vraag van hierboven ook beantwoord :P

Verwijderd

ik wil er 2 hebben, count me in!!!! kosten hoor ik later wel.

aanturen regel ik zelf wel met een AVR :z

• Mr_x007
Op donderdag 13 juni 2002 23:04 schreef Laagvliegerke het volgende:

[..]

Er best ook nog even bijvermelden voor de duidelijkheid (je kan nooit weten): hij moet wel nog gesoldeerd worden natuurlijk!

edit:

en daarmee is de vraag van hierboven ook beantwoord :P
dat bedoelde ik ook, zo van dat er niets tussen hoeft, maar solderen moet idd wel

• D-Three
Op donderdag 13 juni 2002 23:15 schreef Genius_P het volgende:
ik wil er 2 hebben, count me in!!!! kosten hoor ik later wel.

aanturen regel ik zelf wel met een AVR :z
WTF is een AVR?
Op donderdag 13 juni 2002 23:16 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

dat bedoelde ik ook, zo van dat er niets tussen hoeft, maar solderen moet idd wel
Ik wist wel dat je dat bedoelde, maar het was gewoon ff voor de duidelijkheid. :)

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 23:23 schreef Laagvliegerke het volgende:

WTF is een AVR?
een AVR is een micro controller, ik wil iets zonder pc bouwen.

• Mr_x007
Op donderdag 13 juni 2002 23:27 schreef Genius_P het volgende:

[..]

een AVR is een micro controller, ik wil iets zonder pc bouwen.
klink goed, wat ga je maken of is dat nog geheim?
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste