Op donderdag 13 juni 2002 00:56 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Trek de laatste versie es uit cvs? woeiiiiii Sed1330 en T6963c drivertjes zitten er gewoon standaard al bij..
[..]
Dat scheelt....
Ik weet nu helemaal zeker dat ik die dingen wil hebben
* TD-er heeft er zojuist een paar besteld op de bestelsite...Buiten het feit dat me ontgaat waaorm je meer dan 1 scherm tegelijk aan zou willen sturen geen vragen eigenlijk

Ik wil al een tijdje een aantal dingen op een of meerdere LCDs presenteren van m'n servertje.
Zo wil ik bijvoorbeeld een luie stoel naast m'n servertje neer zetten en het leek me wel leuk om daarop een aantal standaard dingen te showen (aantal mailtjes, met header, laatste log-entrys, etc)
Verder wil ik zo'n ding ook op m'n divxbakje hebben en ik kan nog wel 10 toepassingen bedenken.
Het probleem is echter dat ik maar een beperkt aantal printerpoortjes kwijt kan in de server.
Bij mij zal de info op het scherm ook niet zo snel geupdate hoeven te worden (en het scherm ondersteund hardware matig scrollen). Voor mijn toepassingen kan het dus handig zijn, om de printerpoortjes voor >1 schermpje te gaan gebruiken.
Verder heb ik hier nog een prototyping machine met een VIA eden boardje waar ik ook wel een LCD in wil hebben, al was het alleen maar voor de show. (er komt toch al een 10 - 15" TFT op met touchscreen... iemand nog een inkoopactie daarvan

)
't is dus dat ik gebonden ben aan een budget (mijn girorekening), anders zou ik gelijk wat meer bestellen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)