Verwijderd
Laagvliegerke (tochOp dinsdag 18 juni 2002 12:08 schreef Mr_x007 het volgende:
doen er trouwens nog belgen mee ?
Jij misschien wel, maar ik ben niet zo handig met soldeerboutOp dinsdag 18 juni 2002 07:47 schreef Laagvliegerke het volgende:
Dat is een soort van "adapter". Wel dan noemen ze toch zo. Maar het verbindt gewoon die LCD met jouw LPT-poort. Kan je zelf maken hoor!
Ik vond de aansluitschemas toch wel redelijk veel op elkaar lijken, dus ik dacht dat ze misshien wel min of meer compatible zouden zijn...En trouwens, die adapter zou waarschijnlijk toch niet werken voor de LCD hier.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
yup, ikke, maar als de verzendingskosten voor mij iets meer bedragen, wil ik dat wel bijbetalen.Op dinsdag 18 juni 2002 12:08 schreef Mr_x007 het volgende:
De actie is afgesloten ? Damn net te laatOp dinsdag 18 juni 2002 12:08 schreef Mr_x007 het volgende:
Wanneer start er nog is zo één ?
Tuurlijk doe ik mee!Op dinsdag 18 juni 2002 12:14 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
Laagvliegerke (toch), maar ik weet niet oftie meedoet
Dat wil ik uiteraard ook doen.Op dinsdag 18 juni 2002 12:48 schreef inando het volgende:
[..]
yup, ikke, maar als de verzendingskosten voor mij iets meer bedragen, wil ik dat wel bijbetalen.
Trouwens, inando, je weet toch dat er transactiekosten betaald moeten worden als je geld stort vanuit België naar Nederland? Die zijn ongeveer €7 à €8, denk ik. Heb je er bijna een LCD voor
Enne... Mopertingen waar ligt dat ergens?
Ik wou eigenlijk ook nog één. Maar wees gerust, inkoopacties genoeg op GoT!Op dinsdag 18 juni 2002 13:03 schreef The_wave het volgende:
[..]
De actie is afgesloten ? Damn net te laat
Wanneer start er nog is zo één ?
Is dat met de euro nog altijd?Op dinsdag 18 juni 2002 13:25 schreef Laagvliegerke het volgende:
Dat wil ik uiteraard ook doen.
Trouwens, inando, je weet toch dat er transactiekosten betaald moeten worden als je geld stort vanuit België naar Nederland? Die zijn ongeveer €7 à €8, denk ik. Heb je er bijna een LCD voor
Bij Bilzen, kort aan de grens met MaastrichtEnne... Mopertingen waar ligt dat ergens?
Even kort de grens overwippen en de transactiekosten zijn uitgespaardOp dinsdag 18 juni 2002 13:43 schreef inando het volgende:
[..]
Is dat met de euro nog altijd?Spijtig maar ik wil die LCD's toch echt wel hebben.
[..]
Bij Bilzen, kort aan de grens met Maastricht
EDIT te laatOp dinsdag 18 juni 2002 13:43 schreef inando het volgende:
[..]
Is dat met de euro nog altijd?Spijtig maar ik wil die LCD's toch echt wel hebben.
[..]
Bij Bilzen, kort aan de grens met Maastricht
Ik weet niet of dat zoveel uitmaakt, wanneer Mr_x007 ff de grens overwipt. Zijn rekening zit nog steeds in NLOp dinsdag 18 juni 2002 13:56 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
Even kort de grens overwippen en de transactiekosten zijn uitgespaard
Maar ff serieus, de stortingskosten zijn ook een paar euro, wanneer je op het postkantoor iets wil storten op andermans rekening.
Het faken kan tegenwoordig ook niet meer, want je moet je pasje door de automaat halen, om aan te geven op welke rekening het moet komen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik bedoel wanneer inando even de grens overwipt. Dan kan hij toch storten in Nederland?Op dinsdag 18 juni 2002 14:01 schreef TD-er het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zoveel uitmaakt, wanneer Mr_x007 ff de grens overwipt. Zijn rekening zit nog steeds in NL
Maar ff serieus, de stortingskosten zijn ook een paar euro, wanneer je op het postkantoor iets wil storten op andermans rekening.
Het faken kan tegenwoordig ook niet meer, want je moet je pasje door de automaat halen, om aan te geven op welke rekening het moet komen.
Je kan in de bank ook storten, ik weet niet of je daarvoor iets moet betalen. Banken zijn geldwolven!
Maar die stortingskosten waar jij het over hebt in het postkantoor zijn ongeveer €2 denk ik...
goed idee! Ga ik zeker eens proberenOp dinsdag 18 juni 2002 14:10 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
Ik bedoel wanneer inando even de grens overwipt. Dan kan hij toch storten in Nederland?
Je kan in de bank ook storten, ik weet niet of je daarvoor iets moet betalen. Banken zijn geldwolven!
Maar die stortingskosten waar jij het over hebt in het postkantoor zijn ongeveer €2 denk ik...
Verwijderd
valt denk ik nog wel mee, ten eerste omdat een oplichter wel iets zoekt wat wel verkoopt (er is nog steeds geen bod op gedaan). en kijk is naar z'n verledenOp maandag 17 juni 2002 22:43 schreef SuperLuuk het volgende:
maar uh hoe weet je nou dat die lcds ook echt aankomen>?
niet dat ik jouw niet vertrouw ofzo maar ik heb wel eens gehoort dat mensen via ebay ofzo zijn opgelicht... betaal jij aan hem(ebay-man) achteraf ofzo of in 2 delen?
maar toch is het beter om voorzorgmaatregelen te nemen want we kopen gewoon bij hem niet via e-bay (en dus lopen we wat verzekeringen mis)
En de kosten in NL?Op dinsdag 18 juni 2002 10:17 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
door het aantal lcd's, dat is eerlijker
dat is wel gewoon per adres?
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
van vs -> mij = bedrag/aantal lcd'sOp dinsdag 18 juni 2002 20:24 schreef decramy het volgende:
[..]
En de kosten in NL?
dat is wel gewoon per adres?
van mij -> jou = gewoon wat ik er aan kwijt ben, dat is bij meer lcd's dus ook meer.
dit is de eerlijkste manier.
ivm. met tijdsverschil nog niet. hij is de juiste verzendmethode aan het zoeke.Op dinsdag 18 juni 2002 22:33 schreef pppeter het volgende:
hebbie al wat van die gast gehoord ofnie?
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Amerikanen zijn soms heel lastig
Erhm... heb je rekening info enzo al gemailt?
Hoi.
nog nie, hoop het morgen te kunnen mailenOp woensdag 19 juni 2002 23:47 schreef PLeX het volgende:
Hehe... me pc doet het weer... alles kwijt *snik snik*
Erhm... heb je rekening info enzo al gemailt?
Verwijderd
Nieuwe dag, nieuwe kansen! Vertel vertel! Al nieuws?Op woensdag 19 juni 2002 23:50 schreef Mr_x007 het volgende:
nog nie, hoop het morgen te kunnen mailen
dus kan het vandaag waarschijnlijk alemaal mailen.Hello,
I awaiting word back from a local company that ships overseas. I apologize for the delay. I hope to have the shipping info for you later today (thursday).
"I awaiting word back from a local company that ships overseas."Op donderdag 20 juni 2002 12:17 schreef SuperLuuk het volgende:
uhm is dat dan per vliegtuig of boot ?
boot duurt volgens mij heeel lang ..
Betekend niet automatisch, dat je per boot de boel verstuurd.
Maar ik kan met niet voorstellen dat de kosten van 25 kg verzenden zoveel hoeft te zijn.
Ik heb ook wel eens een hele vracht boeken uit de states laten versturen (amazon.com) en dat kan nooit meer dan 25 $ geweest zijn.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
THESE WON"T LAST LONG!
HYUNDAI HG25504NG-01, 256X128 TRANSFLECTIVE LCD DISPLAYS
500 pieces of Hyundai model HG-25504NG-01, 256x128 transflective LCD displays with option to add EL backlight, brand new in original cartons, date codes are from 97/98. Included with these is a SED1330 controller IC and 8K display memory. They ship 16 units per box. These retail for about $100.00, take all cost is only $19.00 each! $31.00 Ea/96.
Verwijderd
wat is dit??Op donderdag 20 juni 2002 13:02 schreef Zotty het volgende:
LOL
THESE WON"T LAST LONG!
HYUNDAI HG25504NG-01, 256X128 TRANSFLECTIVE LCD DISPLAYS
500 pieces of Hyundai model HG-25504NG-01, 256x128 transflective LCD displays with option to add EL backlight, brand new in original cartons, date codes are from 97/98. Included with these is a SED1330 controller IC and 8K display memory. They ship 16 units per box. These retail for about $100.00, take all cost is only $19.00 each! $31.00 Ea/96.
Is dit een nieuwe inkoop actie??
idd iemand die anderen oplicht. trouwens wel een makkelijk manier van geld verdienenOp donderdag 20 juni 2002 13:13 schreef koentjuh het volgende:
Neej.... informatie...
Dit lijkt me interessant! Het zou dus inderdaad mogelijk moeten zijn om een backlight toe te voegen.Op donderdag 20 juni 2002 13:02 schreef Zotty het volgende:
with option to add EL backlight
Neen hoorOp donderdag 20 juni 2002 13:10 schreef FreekWillem het volgende:
[..]
wat is dit??
Verwijderd
Nee joh! Kwam het toevallig tegen. Kijk eens naar de prijs *gna* *gna* *gna*Op donderdag 20 juni 2002 13:10 schreef FreekWillem het volgende:
[..]
wat is dit??
ik ben goedkoper.Op donderdag 20 juni 2002 13:17 schreef Zotty het volgende:
[..]
Nee joh! Kwam het toevallig tegen. Kijk eens naar de prijs *gna* *gna* *gna*
dit vraagt om opmerkingen
Verwijderd
Klopt, er staan op de print EL1 en EL2 (oid). Nog niet echt naar gekeken, maar 'k zal vanavond eens kijken wat dit precies inhoud.Op donderdag 20 juni 2002 13:16 schreef Laagvliegerke het volgende:
Dit lijkt me interessant! Het zou dus inderdaad mogelijk moeten zijn om een backlight toe te voegen.
btw, tussen print en LC zit precies genoeg ruimte voor een stukkie EL-folie van een paar mm dik.
Als ik dit schermpie binnenheb zal ik eens testen of ie erachter past.
maar hij is 6mm dik
en ik heb niet genoeg EL-foil meer over..
Winamp plugin is reeds ook al klaar... zie software topic.
Hoi.
Verwijderd
ik zie nog niks bij het software topic, helaasOp donderdag 20 juni 2002 16:27 schreef PLeX het volgende:
nieuws nieuws nieuws nieuws nieuws nieuws ???
![]()
Winamp plugin is reeds ook al klaar... zie software topic.
ff kijke of dat die amerikaan dit hoort
IK WIL MN LCD!!!!!!
heb al bijna vakantie dan moet ik m wel hebbe
is nog in de test fase dacht ikOp donderdag 20 juni 2002 17:23 schreef pppeter het volgende:
[..]
ik zie nog niks bij het software topic, helaas
IK WIL MN LCD!!!!!!
en ik denk nie dat die amerikaan op tweakers komt. heb nog niets gehoord maar daar duurt de dag nog een uur of wat langer dus mischien hoor ik t morge pas
Beter lezenOp donderdag 20 juni 2002 17:23 schreef pppeter het volgende:
[..]
ik zie nog niks bij het software topic, helaas
IK WIL MN LCD!!!!!!
En betreft de lever data enzoow....
Dat had je kunnen verwachten dat dat een tijdje kon duren.
Hoi.
heb al gemaild dat het te duur was en of er niet een goedkopere manier was, en dat levertijd niet zo heekHello,
UPS Express (2-3 days to Netherlands) $400
UPS Expedite (1wk to the Netherlands ) $300
Let me know if this is acceptable to you and sorry again for the delay.
Regards,
belangrijk is
hoeveel is een lbs eigenlijk ??
Verwijderd
en dan mag je als ze het pakketje brengen je handtekening OOK DIGITAAL zetten! op een touchscreen schermpje!
weet nie hoe zwaar jij gedaan heb en hoe groot pakket maar ik heb van die vent doorgekregen dat het 80 lbs is. en een pakket waar 150 van die dingen inzitten is ook nie al te klein. ik kwam met een gegokte grote op net zoiets uit als die ventOp donderdag 20 juni 2002 21:29 schreef SuperLuuk het volgende:
kan je denk ik beste fedex doen (op fedex.com kan je dan USA kiezen en dan ff alles invullen zie je zo hoeveel het kost had ff snel iets gendaan en kwam op 150 $ ofzo
en dan mag je als ze het pakketje brengen je handtekening OOK DIGITAAL zetten! op een touchscreen schermpje!
Wanneer krijgt iedereen nou mail ?? Ik ben het een beetje kwijtOp donderdag 20 juni 2002 21:59 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
weet nie hoe zwaar jij gedaan heb en hoe groot pakket maar ik heb van die vent doorgekregen dat het 80 lbs is. en een pakket waar 150 van die dingen inzitten is ook nie al te klein. ik kwam met een gegokte grote op net zoiets uit als die vent
geef niet. die man heeft prijzen opgezocht voor verzending maar die vallen hoog uit. dus zijn nu een oplossing aan t zoeken. hoewel binnen een week binnen ook welOp donderdag 20 juni 2002 22:03 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Wanneer krijgt iedereen nou mail ?? Ik ben het een beetje kwijt
kee thanx, maar je hebt wel van idereen het mailadres ?Op donderdag 20 juni 2002 22:06 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
geef niet. die man heeft prijzen opgezocht voor verzending maar die vallen hoog uit. dus zijn nu een oplossing aan t zoeken. hoewel binnen een week binnen ook welis maar helaas een beetje erg duur
Verwijderd
vind het wel erg duur 400$(gedeelt door 150 is het nou ook niet heel veel) kan je bijna net zo goed zelf gaan halen
Verwijderd
2.2 lbs is ongeveer 1 KGOp donderdag 20 juni 2002 21:14 schreef Mr_x007
hoeveel is een lbs eigenlijk ??
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
er zijn er ook die er 10 nemen en dan loopt dat aardig op. maar het blijft nosteeds goedkoop. als die man niets anders kan vinden moet het maarOp donderdag 20 juni 2002 22:33 schreef -=!ME!=- het volgende:
$300 / 150 personen = $2 per schermpje, dat valt toch wel mee d8 ik zo. Als je het zelf laat versturen kost het je $20. Maar als er een goedkopere manier is zal dat natuurlijk mooi zijn
Sja dan is het 20 dollar + binnelandse verzendkosten, maar dat is dan nog steeds $2 per schermpieOp donderdag 20 juni 2002 22:35 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
er zijn er ook die er 10 nemen en dan loopt dat aardig op. maar het blijft nosteeds goedkoop. als die man niets anders kan vinden moet het maar
Wel jammer dat de verzendkosten dan misshien net zo hoog worden als de kosten van de LCDS, maar jah, de schermpies zelf zijn ook zooo goedkoop
\o/
Ik dacht dacht het iets minder dan 25kg wasOp donderdag 20 juni 2002 23:56 schreef Yarvieh het volgende:
Ik denk niet dat je met +-40kg bagage het vliegtuig in komt
155gram * 150 + nog wat gewicht van de verpakking
oftewel mischien zijn 2 pakketjes wel iets voordeliger in totaal.
Anders ga je wat mij betreft voor die 300 $, al vind ik het nog steeds wel aso veel (750 gulden) voor een pakketje van 25 a 30 kg. of is dat incl een stevige verzekering?
en houd rekening met de transfer tijd van je geld naar de states...
kost ook een aantal dagen.
ter indicatie... wanneer je de LCD's voor 10 $ had aangeboden had iedereen ze ook besteld.
Dus die 2$ maakt ook niet veel uit.
Ik zal oa. mijn baas es ff vragen wat hij meestal kwijt is voor bijv. 10 dozen t-shirts uit de states ('k werk in een textieldrukkerij)
Ja, inderdaad daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik zag mooi in mijn gedachte een tweakertje lekker op onze kosten daar naartoe reizen, mooi allemaal foto's onderweg maken. En wij naderhand mooi verhaaltje erover lezenOp vrijdag 21 juni 2002 01:36 schreef TD-er het volgende:
ter indicatie... wanneer je de LCD's voor 10 $ had aangeboden had iedereen ze ook besteld.
Dus die 2$ maakt ook niet veel uit.
Verwijderd
Is opsplitsen in 2 of 3 delen geen optie? Misschien dat kleinere pakketten minder kosten. Voor zo'n bedrag is het de moeite waard om uit te zoeken.
Daarnaast heb ik nog 3 financiele vraagjes; bij grotere aantallen zou de prijs omlaag gaan. We zijn nu (d8 ik) van 100 naar 150 gegaan, dus is er nog iets van de prijs afgegaan?
Ten 2e, de koers van de euro heeft nog nooit zo hoog gestaan vergeleken met de dollar, dus voor een euro meer dollar. Dus hoe ga je koersschommelingen oplossen? Van welke koers ben je tot nu toe uitgegaan?
En ten 3e, vergeet de douane niet. Een dergelijk pakket zal zeker opvallen en dus komt er ook nog importbelasting oid overheen.
Sorry voor de lastige vragen, maar ik probeer een beetje inzicht te krijgen in het financiele plaatje van dit geheel.
1 ben nog aan t overhandelen,Op vrijdag 21 juni 2002 09:36 schreef Zotty het volgende:
Hoe dan ook, het is en blijft blijkbaar smerig duur om die dingen hier te krijgen
Is opsplitsen in 2 of 3 delen geen optie? Misschien dat kleinere pakketten minder kosten. Voor zo'n bedrag is het de moeite waard om uit te zoeken.
Daarnaast heb ik nog 3 financiele vraagjes; bij grotere aantallen zou de prijs omlaag gaan. We zijn nu (d8 ik) van 100 naar 150 gegaan, dus is er nog iets van de prijs afgegaan?
Ten 2e, de koers van de euro heeft nog nooit zo hoog gestaan vergeleken met de dollar, dus voor een euro meer dollar. Dus hoe ga je koersschommelingen oplossen? Van welke koers ben je tot nu toe uitgegaan?
En ten 3e, vergeet de douane niet. Een dergelijk pakket zal zeker opvallen en dus komt er ook nog importbelasting oid overheen.
Sorry voor de lastige vragen, maar ik probeer een beetje inzicht te krijgen in het financiele plaatje van dit geheel.
2 scheelt een paar centen daar ga je nie dood aan. tot nu toe uitgegaan van een koers van 1,05 euro per dollar
3 weet nie precies hoe dat zit, iemand enig idee
Ik heb horen zeggen dat er op elektronica-materiaal (of pc-materiaal??) geen douane-taksen betaald moeten worden. Maar dan zal het wel expliciet vermeld moeten worden wat het is.Op vrijdag 21 juni 2002 09:52 schreef Mr_x007 het volgende:
3 weet nie precies hoe dat zit, iemand enig idee
Wel belasting natuurlijk (zie mijn rekensommetje dat eigenlijk al niet helemaal meer klopt).
zal dat als ik thuis ben wel ff uitzoekeOp vrijdag 21 juni 2002 10:07 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen dat er op elektronica-materiaal (of pc-materiaal??) geen douane-taksen betaald moeten worden. Maar dan zal het wel expliciet vermeld moeten worden wat het is.
Wel belasting natuurlijk (zie mijn rekensommetje dat eigenlijk al niet helemaal meer klopt).
Je kunt het als volgt op laten sturen:3 weet nie precies hoe dat zit, iemand enig idee
Gift: No taxes
Zogenaamd retour ivm Defect: echter onverzekerbaar.
Een zeer lage value eraan verbinden, met proforma nota van zegge 100 dollar. Lage taxes (echter niet geloofwaardig indien porto $ 300 is)
Nusje moeilijk praat....Op vrijdag 21 juni 2002 10:20 schreef equinoxe het volgende:
[..]
Je kunt het als volgt op laten sturen:
Gift: No taxes
Zogenaamd retour ivm Defect: echter onverzekerbaar.
Een zeer lage value eraan verbinden, met proforma nota van zegge 100 dollar. Lage taxes (echter niet geloofwaardig indien porto $ 300 is)
Tjah, die 2 $ voor het oversturen maken mij eigenlijk nie uit. vind het alleen wel balen dat het in z'n totaal wel 300 $ is. ziek eigenlijk. das 600 piek? om een pakketje hier heen te laten sturen uit de states. Laat die vent gewoon allemaal envelopjes plakken
Heb ook ff 2 van de MAX7xx dingen bestelt
Tis toch gratis
Hoi.
189 USD voor 24 Kg en 281 USD voor 25 Kg
Let er dus op dat de verpakking onder de 24 kg blijft!
155 gr/scherm is 23.250 kg aan materiaal, blijft amper 1 kg voor verpakking over
1 kilo schuim, dat zachte spul, weegt niet zo veel toch?Op vrijdag 21 juni 2002 10:44 schreef equinoxe het volgende:
Bij ups maakt het 90 $ verschil als je 24 Kg of 25 Kg verstuurd!
189 USD voor 24 Kg en 281 USD voor 25 Kg
Let er dus op dat de verpakking onder de 24 kg blijft!
155 gr/scherm is 23.250 kg aan materiaal, blijft amper 1 kg voor verpakking over
Hoi.
s*d*juu, heeft ie 12.75 kg aan verpakkingsmateriaal gebruikt?Op vrijdag 21 juni 2002 11:24 schreef Yarvieh het volgende:
Alleen is het pakket geen 25kg maar 80lbs -> 36kg
Inderdaad, niet normaal trouwens.. er klopt hier iets niet in onze berekeningen denk ik.Op vrijdag 21 juni 2002 11:44 schreef equinoxe het volgende:
[..]
s*d*juu, heeft ie 12.75 kg aan verpakkingsmateriaal gebruikt?
Hoi.
Verpakkings gewicht verkijk je altijd heel erg op. Een beetje doos weegt zo een kilo of 2, en als hij geen licht gewicht schuim vlokken heeft, dan komt daar het vul materiaal ook nog bij. En waarschijnlijk zitten die lcdtjes ook nog in een soort kartonnen houder (zaten mijn LCDtjes van EIO.com ook namelijk). Het wil nog wel eens gebeuren zelfs dat de verpakking meer weegt dan het beschermt...Op vrijdag 21 juni 2002 11:44 schreef equinoxe het volgende:
[..]
s*d*juu, heeft ie 12.75 kg aan verpakkingsmateriaal gebruikt?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Hoi.
tis nu al vrijdag avond, en nog steeds NIX??
Ik begin er aan te twijvelen of dit geen crimineel is
Verwijderd
of een undercover FBI-agente om ons aan te klagenOp vrijdag 21 juni 2002 20:02 schreef decramy het volgende:
...
Ik begin er aan te twijvelen of dit geen crimineel is
volgens mij welOp vrijdag 21 juni 2002 20:30 schreef decramy het volgende:
is dit strafbaar dan
Hoi.
Verwijderd
een reply type als je net uit een feestje komt is vrij lastig
Verwijderd
en je hoeft ook niet te verzekeren want als ze niet komen hoef je natuurlijk ook niet te betalen.
zit wel wat in. wat is rembours ofzo in t engels??Op vrijdag 21 juni 2002 22:49 schreef SuperLuuk het volgende:
volgens mij moet het toch mogelijk zijn ALS je NOG ietsje meer betaald dat fedex(ofZo) die dingen bij jou afleverd(of dichtsbijzijnde postkantoor nog goedkoper) en als je ze dan haalt of krijgt van de fedex-bode JE dan gewoon aan die persoon(fedex-bode) kan betalen met euroz en fedex regelt het dan dat die worden gewisseld tegen dolllarz en die op die MAN'S(van de lcdtjes) z'n USA rekening komen ,Zo weet je 100 % dat ze aankomen of als ze niet aankomen dat je geen geld kwijt bent...
en je hoeft ook niet te verzekeren want als ze niet komen hoef je natuurlijk ook niet te betalen.
Verwijderd
maar ik weet toch wel zeker dat dit moet kunnen ook al betaal je wat meer TIS 100% veilig.. wil ik ook wel 4 $ zelfs meer voor betalen..
Volgens mij is het gewoon Pay on delivery, en het lijkt me, gezien het bedrag wel het veiligst... en anders is paypal of een andere creditcard instantie geen optie??? dan wordt het namelijk door hen verzekerdOp vrijdag 21 juni 2002 22:59 schreef SuperLuuk het volgende:
geen idee anders leg je het ff in het engels uit aan die man....
maar ik weet toch wel zeker dat dit moet kunnen ook al betaal je wat meer TIS 100% veilig.. wil ik ook wel 4 $ zelfs meer voor betalen..
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
verzekering kan weer lopen zeiken of het zou kunnen dat die man ze helemaal niet opstuurd en zegt van wel dan zijn ze dus ook niet verzekerd of wel?
pay on delivery heet het volgens mij ja , anders vraag je ff aan die man hoe duur dat is en offie dat kan doen UH dattie dat MOET doen.. als het tenminste geen 1000$ kost
en of dat verzend-bedrijf dan ook euro---> dollar kan regelen..
Verwijderd
niemand wordt genegeerd maar als ik nog niet weet hoe veel het totaal gaat worden kan ik ook geen betalingsmailtjes stureOp zaterdag 22 juni 2002 04:17 schreef Genius_P het volgende:
hmm ik heb nog gniks gehoord hoewel ik een van de eerste bestellers was, sta ik nog in de lijst of ben ik genegerd?
Idd. Geef Mr X gewoon ff de tijd.. het komt wel goed.Op zaterdag 22 juni 2002 08:23 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
niemand wordt genegeerd maar als ik nog niet weet hoe veel het totaal gaat worden kan ik ook geen betalingsmailtjes sture
Hoi.
ja precies ik heb ook nog een gewoon leven en mot 6 dage per week werkeOp zaterdag 22 juni 2002 10:20 schreef PLeX het volgende:
[..]
Idd. Geef Mr X gewoon ff de tijd.. het komt wel goed.
Maar goed dit is wat ik eergisteren ongeveer gepost had...
(deels zijn al voorbij gekomen)
Mijn baas betaald ongeveer 50 gulden per 5 kg naar Canada. Dus 30 kg zou dan ongeveer 300 gulden moeten zijn, mits je qua gewicht niet net boven een grens waarde uitkomt.
Dit moet prima te doen zijn, daar het gaat om heel veel afzonderlijke dingen gaat.
Een pakje van bijv 23,5 kg en eentje met de rest moet dus prima kunnen
Verder zijn de exorbitant hoge kosten in dit geval niet echt een probleem, daar het neerkomt op ongeveer 2$ per LCD.
Wanneer je de LCD's oorspronkelijk voor 9,99 $ aangeboden had, had iedereen ook ongeveer deze hoeveelheid genomen.
Dus die 20$ (in mijn geval) extra vind ik persoonlijk nog wel te doen.
Die verzendkosten zijn in mijn ogen alleen wel heel erg hoog, als totaal bedrag.
Zou goedkoper moeten kunnen.
Alleen ik ben er wel een voorstander van om niet heel erg lang te zoeken naar een goedkopere oplossing, daar je ook nog met een levertijd van 9 - 14 dagen rekening moet houden.
2 paketten scheelt volgens mij niet zoveel.Op zaterdag 22 juni 2002 18:14 schreef TD-er het volgende:
Mijn baas betaald ongeveer 50 gulden per 5 kg naar Canada. Dus 30 kg zou dan ongeveer 300 gulden moeten zijn, mits je qua gewicht niet net boven een grens waarde uitkomt.
Dit moet prima te doen zijn, daar het gaat om heel veel afzonderlijke dingen gaat.
Een pakje van bijv 23,5 kg en eentje met de rest moet dus prima kunnen
is idd nog steeds heel goedkoop 10 $ per lcd.Verder zijn de exorbitant hoge kosten in dit geval niet echt een probleem, daar het neerkomt op ongeveer 2$ per LCD.
Wanneer je de LCD's oorspronkelijk voor 9,99 $ aangeboden had, had iedereen ook ongeveer deze hoeveelheid genomen.
Dus die 20$ (in mijn geval) extra vind ik persoonlijk nog wel te doen.
is idd veel te duur. maar als er niet snel een goedkopere oplossing komt moet het maar.Die verzendkosten zijn in mijn ogen alleen wel heel erg hoog, als totaal bedrag.
Zou goedkoper moeten kunnen.
Alleen ik ben er wel een voorstander van om niet heel erg lang te zoeken naar een goedkopere oplossing, daar je ook nog met een levertijd van 9 - 14 dagen rekening moet houden.
dan geld --> mij, geld --> VS --> lcd's naar mij, lcd's -->jullie.
zeker tussen mijn mailtje en een reply zit meestal een hele dagOp zaterdag 22 juni 2002 21:26 schreef decramy het volgende:
hoogst iritand die tijdsverschillen... Je kunt niet niet ff snel overleggen
Heeft die man geen IM ?Op zaterdag 22 juni 2002 22:37 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
zeker tussen mijn mailtje en een reply zit meestal een hele dag
If you don’t have enough time, stop watching TV.