Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

lcd 256 * 128 voor $ 7,50

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 1.470 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

we zitten nu op de 127 producten :) nog 23 te gaan

Verwijderd

jep ik ben maar doorgegaan voor de 3 stuks :)
prijs is er gunstig genoeg voor

• PLeX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 19:59
Op zondag 16 juni 2002 19:49 schreef _AscII_ het volgende:
jep ik ben maar doorgegaan voor de 3 stuks :)
prijs is er gunstig genoeg voor
Goeie zaak :+

Hoi.

Verwijderd

scan
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/folie000cc1.jpg

geheel off topic:
Hoe krijg ik gescande plaatjes nou in goede kwaliteit op een redelijk formaat? 75KB voor zo'n wazig plaatje is véél te groot. Resizen geeft slechtere leesbaarheid. GIF is groter dan JPG, PNG is groter dan JPG.

• PLeX
Hey Zotty...

Waar kan ik dat Liquid MP3 downen??
Waar kan ik dlportio halen ?
edit:

Heb um al

Hoi.

• PLeX
Op zondag 16 juni 2002 20:01 schreef augustus het volgende:
scan
[afbeelding]

geheel off topic:
Hoe krijg ik gescande plaatjes nou in goede kwaliteit op een redelijk formaat? 75KB voor zo'n wazig plaatje is véél te groot. Resizen geeft slechtere leesbaarheid. GIF is groter dan JPG, PNG is groter dan JPG.
Erhm... is die folie doorzichtig?? :?

Hoi.

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 18:11
ik stuur hoeveel te betalen zo snel mogelijk door, waarschijnlijk als ik te horen krijg wat de verzendkosten zijn. dat hoor ik begin deze week.

• PLeX
Op zondag 16 juni 2002 20:25 schreef Mr_x007 het volgende:
ik stuur hoeveel te betalen zo snel mogelijk door, waarschijnlijk als ik te horen krijg wat de verzendkosten zijn. dat hoor ik begin deze week.
Mooi. En hoelang duurt dat verzenden eigenlijk?

Hoi.

• Mr_x007
Op zondag 16 juni 2002 20:28 schreef PLeX het volgende:

[..]

Mooi. En hoelang duurt dat verzenden eigenlijk?
geen idee dat zou die man ook navragen

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:09

decramy

root@birdie:~#

* decramy gaat ff [topic=526036] doorlezen >:)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 15:24

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb er ook ff 2 bijgezet, €13 per stuk kost toch geen drol en tis een leuke manier om mijn soldeerkunsten bij te trainen ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Mr_x007
Op zondag 16 juni 2002 20:44 schreef decramy het volgende:
* decramy gaat ff http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/526036/ doorlezen >:)
staat nu nog niet zoveel maar is zeker interresant topic.
nog 20 te gaan

vent ook gemaild dat het er waarschijnlijk 150 worden en hoeveel dat totaal wordt inc. verzendkosten. mischien krijgen we ze nog goedkoper :P 9~ :P

• Mr_x007
Op zondag 16 juni 2002 20:45 schreef -=!ME!=- het volgende:
Ik heb er ook ff 2 bijgezet, €13 per stuk kost toch geen drol en tis een leuke manier om mijn soldeerkunsten bij te trainen ;)
dat 13 per stuk was een berekening niet zeker, ik weet de verzendkosten nog nie en of we nog korting krijgen kan dus nog goedkoper worden. bij 2 hoef je zowiezo geen 2 * verzendkosten te betalen.

• decramy

decramy

Mooi hoe goedkoper hoe beter >:)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• decramy

decramy

dus het is WEL porto per adres??

das BETER!

• Mr_x007
Op zondag 16 juni 2002 20:55 schreef decramy het volgende:
dus het is WEL porto per adres??

das BETER!
tuurlijk bij meer lcd's wordt het wel duurder want is tuurlijk zwaarder. maar dat scheelt wel een stukje

edit:
[ot] [quote]
Hoe hier enters
[/quote]

met [ br ] zonder spaties
[/ot]

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:29
Wat is de prijs voor twee dan gokje ongeveer? anders haal ik er ook twee in plaats van 1, voor ut geval er een mislukt....

• D-Three
  • Laatst online: 08:21
Op zondag 16 juni 2002 17:57 schreef TD-er het volgende:
100 gr lijkt me een tikkeltje aan de lage kant.
Ik meen ergens iets gelezen te hebben van 150 gr.
Het exacte gewicht is 155 gram! Dus jah...
Op zondag 16 juni 2002 19:37 schreef augustus het volgende:
Er is bij conrad oplichtende folie te koop (10 gulden voor 138x34mm, 16 gulden voor 112x87mm), aangestuurd met een 110vac inverter (9 gulden nr 184005).
Ik zie het toch niet zitten om 110VAC aan te sluiten op dat LCD'tje :) Maar bestonder er geen platte CCFL's?? Ik heb hier toch ergens over gehoord. Hoe "plat" zijn die?

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 21:05 schreef Laagvliegerke het volgende:

[..]

Ik zie het toch niet zitten om 110VAC aan te sluiten op dat LCD'tje :) Maar bestonder er geen platte CCFL's?? Ik heb hier toch ergens over gehoord. Hoe "plat" zijn die?
op een ccfl staat zelfs nog meer spanning( 800 volt ofzo)
dus dan valt die 110 ook nog wel mee
en die 110 maak je ook van 12 volt door een inverter

• Mr_x007
Op zondag 16 juni 2002 21:03 schreef koentjuh het volgende:
Wat is de prijs voor twee dan gokje ongeveer? anders haal ik er ook twee in plaats van 1, voor ut geval er een mislukt....
ik gok op iets van rond de 20 misgien meer misgien minder

• koentjuh
Op zondag 16 juni 2002 21:14 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

ik gok op iets van rond de 20 misgien meer misgien minder
Aha... dan haal ik er dnek ik twee... :)

• decramy

decramy

en 10 :? >:)

• D-Three
Op zondag 16 juni 2002 21:11 schreef plasma_tv het volgende:

[..]

op een ccfl staat zelfs nog meer spanning( 800 volt ofzo)
dus dan valt die 110 ook nog wel mee
en die 110 maak je ook van 12 volt door een inverter
oops :)

edit:

OK, ik ga hier nu wat zinnings posten.
Zotty, werkt die LCD nu volgens jouw aansluitschema? Ik heb hier iemand die beweert dat dit niet zal werken? Zeg het gerust als ie verkeerd is :)[quote]
Hmmm, this is interesting.

First off, Zotty hasn't really used the correct pinouts for the LCD on JP2
has he?
If you connected it up directly your panel would die immediately.

Next, the diagram shows a pushbutton reset. That's great, but it would mean you'd have to do the reset before the PC started sending commands to the SED1330.
Another tricky thing with this is that, as shown on the diagram, there HAS to be a pull up resistor on the Reset Line (marked as pin 1 on JP2 Zotty, Pin 5 Panel spec. sheet).

I'm not an analog engineer, but the -ve supply voltage should not be referenced to the +5V level (via the 22K) but directly to the ground pin. A lot of talk has gone
on on how best to generate this Vo voltage. I've been told that pots can be used, but I would have thought that any change in current from the LCD would alter the -'ve contrast control voltage. That is why I used a voltage follower amplifier.

Without digging out my DOS books, I just can't comment on the parallel port connections. I know that these days that you can get bi-directioanlity on the data pins, but are there enough pins left over for the control lines? Are they TTL compatible (I seem to remember that some of them are open collector, but please don't shoot me if I'm wrong!).
[/quote]

Hij gebruikt dus niet de LPT-poort maar een seriële. Daarvoor heeft hij iets gebouwd met een PIC en een EEPROM dat de commando's die via de seriële poort binnenkomen, omgezet worden naar parallelle instructies voor de LCD.
Dit is voor ons dus niet echt bruikbaar. De seriële communicatie vind ik wat "te traag" en trouwens ook moeilijker. [edit2] Nu ik er ff over nadenk, misschien wel interessant voor jouw USB2LCD... Dat is dan terug snelle seriële communicatie :P [/edit2]

• TD-er
  • Laatst online: 24-11 07:50
Op zondag 16 juni 2002 21:38 schreef decramy het volgende:
en 10 :? >:)
Ik gok dat je ongeveer net zoveel kwijt bent, als ik.
Zodra ik meer weet, laat ik het je wel ff weten, goed? :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49
Zo, ook maar eentje besteld, teller staat nu op 133.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

Op zaterdag 15 juni 2002 20:59 schreef Zotty het volgende:
2e inkoopactie als er genoeg mensen voor zijn:?

Ik weet dat de grens bij 100 stuks gelegd was, maar het liep goed en was duidelijk gezegd door de verkoper dat bij hogere aantallen, de prijs nog verder omlaag zou gaat. Dan kun je het toch nog iets langer laten doorgaan? Is voor iedereen voordeliger. Of is het de grote hoeveelheid geld anders het probleem ?

/me wil er namelijk ook nog 3 :)
:? je staat er nog niet in
neem jij de rest :+ :D

Verwijderd

uhm net ook 1 besteld maar nr 135 ofzo..

ga je nu tot 100 of 150 :)?

mischien loop ik al een beetje vooruit.... maar ik weet niet of die gast van ebay helemaal te vertrouwen is of ken je die? (ook al is 8 euro niet zoveel) zou je niet van die ebay-man naar jou toe via een soort rembours kunnen regelen?

of is dit een dom idee ?

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Op zondag 16 juni 2002 22:36 schreef SuperLuuk het volgende:
uhm net ook 1 besteld maar nr 135 ofzo..

ga je nu tot 100 of 150 :)?
de 100 zijn we al voorbij }:O ;)
mischien loop ik al een beetje vooruit.... maar ik weet niet of die gast van ebay helemaal te vertrouwen is of ken je die? (ook al is 8 euro niet zoveel) zou je niet van die ebay-man naar jou toe via een soort rembours kunnen regelen?

of is dit een dom idee ?
rembours?
wil jij er 5 euro meer voor betalen?
rembours = ong. 5 euro :{

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 22:48 schreef ThaHandy het volgende:

[..]

de 100 zijn we al voorbij }:O ;)
[..]

rembours?
wil jij er 5 euro meer voor betalen?
rembours = ong. 5 euro :{
ik bedoel dus vanuit amerika naar NL niet van NL nou alle persoontjes..

en die rebours gedeelt door 100/150 is toch niet zoveel...
en je weet zeker dat ze aankomen..

• chevy78
  • Laatst online: 01-08-2004
ik wil ook ik wil ook,
ik heb een paar delen gelezen, maar hoe kan ik mij aan melden ???? please help me.

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 22:56 schreef chevy78 het volgende:
ik wil ook ik wil ook,
ik heb een paar delen gelezen, maar hoe kan ik mij aan melden ???? please help me.
1e pagina, 1e linkje

• chevy78
  • Laatst online: 01-08-2004
gelezen maar dank je wel :)

• BiLLY_daKid
  • Laatst online: 11:38
Ik heb mijzelf ook aangemeld voor 2 stuks.. nu even kijken hoe ik achte rje rekeningnummer kom, dan maak ik het morgen met Girotel over.

• PLeX
Op zondag 16 juni 2002 23:06 schreef BiLLY_daKid het volgende:
Ik heb mijzelf ook aangemeld voor 2 stuks.. nu even kijken hoe ik achte rje rekeningnummer kom, dan maak ik het morgen met Girotel over.
Krijg je via email..... |:(

Hoi.

• BiLLY_daKid
  • Laatst online: 11:38
Ja.. uh.. dat wist ik wel :o

• decramy

decramy

hoeveel mensen gebruiken hier eigenlijk girotel??

• Mr_x007
nog 13 te gaan, dat halen we waarschijnlijk vandaag nog wel.

• koentjuh
Ik heb telebankieren van rabobank, dus dat is practisch hetzelfde....

Verwijderd

Hey,

ik dacht maak er maar 3 van.

Ik zou hem bij 150 wel sluiten het zou zonde zijn om te lang te wachten en dan achter het net te vissen.

• Mr_x007
Op maandag 17 juni 2002 07:59 schreef Booty het volgende:
Hey,

ik dacht maak er maar 3 van.

Ik zou hem bij 150 wel sluiten het zou zonde zijn om te lang te wachten en dan achter het net te vissen.
bij 150 gaat hij dicht. wie na 150 nog opgeeft heeft pech.

• CyeZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 03:41

CyeZ

Vroem vroem!!!

Op maandag 17 juni 2002 08:02 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

bij 150 gaat hij dicht. wie na 150 nog opgeeft heeft pech.
Die zullen dan waarschijnlijk reserve staan, voor het geval er mensen afvallen neem ik aan.

[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet

• Mr_x007
Op maandag 17 juni 2002 08:02 schreef CyeZ het volgende:

[..]

Die zullen dan waarschijnlijk reserve staan, voor het geval er mensen afvallen neem ik aan.
idd dat bedoelde ik eignelijk ook

Verwijderd

gvd week geen internet en ik meot nu naar school :( lees vanmiddag alles wel door

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 19:37 schreef augustus het volgende:
Er is bij conrad oplichtende folie te koop (10 gulden voor 138x34mm, 16 gulden voor 112x87mm), aangestuurd met een 110vac inverter (9 gulden nr 184005).
Kleuren wit, rood, groen of blauw.
0,5mm dik.

o.a. nr 184930-60 in catalogus 2002/blz 691
Staat niet op de Nederlandse site, wel op de Duitse site (helaas weer zonder plaatje).

Misschien is dat in te bouwen als dat display geen backlite heeft?
Ik ga dit iig proberen. Er is een paar mm ruimte en er staat zelfs EL op de print, dus ik ga er van uit dat het ook zo bedoelt is.

CCFL gaat trouwens niet werken. Een CCFL is rond en is dus te dik.
Op zondag 16 juni 2002 21:38 schreef Laagvliegerke het volgende:
Zotty, werkt die LCD nu volgens jouw aansluitschema? Ik heb hier iemand die beweert dat dit niet zal werken? Zeg het gerust als ie verkeerd is :)
[..]

Hij gebruikt dus niet de LPT-poort maar een seriële. Daarvoor heeft hij iets gebouwd met een PIC en een EEPROM dat de commando's die via de seriële poort binnenkomen, omgezet worden naar parallelle instructies voor de LCD.
Dit is voor ons dus niet echt bruikbaar. De seriële communicatie vind ik wat "te traag" en trouwens ook moeilijker. [edit2] Nu ik er ff over nadenk, misschien wel interessant voor jouw USB2LCD... Dat is dan terug snelle seriële communicatie :P [/edit2]
[/edit]
Het is aangesloten volgens m'n aansluitschema. Maar, de pinout op het schema is gebasseerd op een ander display, en niet op dit model. Dat is altijd de pest met dit soort dingen, je maakt iets voor model X en vervolgens gaat iemand het schema gebruiken voor model Y... Hoe dan ook, het is een kwestie van de juiste signalen doorverbinden. 'k zal zo een versie maken speciaal voor dit display met signaalnamen erbij.

Seriele aansturing is net te traag voor veel frames/sec. In USB2LCD versie 1 wordt USB omgzezet naar serieel (230K4) en vervolgend via een PIC naar parallel voor het display. Werkt perfect, alleen bij een analyzer loopt het net niet helemaal lekker (240x128 display). Het maken van seriele communicatie is wel even wat lastiger, maar als je eenmaal weet wat je doet valt het wel mee. Grote voordeel is dat je meer I/O overhoud :) Er wordt trouwens ook gewerkt aan een parallelle USB2LCD versie. Hopelijk deze week meer info.

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Misschien is dit spul iets voor de backlight problemen:

Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/big/CaseMod%20GloPlex%20bleu.jpg
Matje, flexibel materiaal, naar eigen ontwerp te knippen met een gewone schaar of je tekent of plakt je eigen ontwerp er op. Rondom zitten 14 kleine aansluitpunten (ClickLock) voor de voeding. Er dient na het knippen minimaal 1 aansluitpunt over te blijven. Je eigen uitgeknipte ontwerp zal na aansluiting geheel oplichten in de kleur AquaBlue. Ziet er schitterd uit!
Oei... wel duur: 29,95 euro bij de regenboog

Verwijderd

/me heeft eindelijk de link van de bestelsite gevonden...

4 stuks erbij... wat het totaal nu op 144 brengt :)

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 10:14 schreef hellfire_ultd het volgende:
Misschien is dit spul iets voor de backlight problemen:

Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/assets/big/CaseMod%20GloPlex%20bleu.jpg
[..]

Oei... wel duur: 29,95 euro bij de regenboog
en wat wil je daar mee doen dan?? Volgens mij is dit niet doorzichtig. Dus dan heb je er niets aan??

Is er niet iemand die de taak op zich wil nemen om een aantal modellen kant en klaar te maken??

Is het trouwens mogelijk om op de ltp poort lcd + een printer aan te sluiten??

• Mr_x007
nog 6 te gaan bestel op
de bestelsite...

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 17 juni 2002 10:46 schreef Zotty het volgende:
/me heeft eindelijk de link van de bestelsite gevonden...

4 stuks erbij... wat het totaal nu op 144 brengt :)
Als Zotty mee doet neem ik er ook 1 -> totaal nu dus al 145 :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Mr_x007
op precies 150 dicht gegooid mensen die als reserve willen spelen moet even naar mr_xxx71@hotmail.com mailen

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 11:04 schreef Mr_x007 het volgende:
op precies 150 dicht gegooid mensen die als reserve willen spelen moet even naar mr_xxx71@hotmail.com mailen
Oke gooi maar dicht, hij staat op 150

:)

• C@SP
  • Laatst online: 21-11 16:50

C@SP

Biertje ??

Je was net te laat, hij was al dicht. :) Maar goed, ik neem aan dat verdere info gemaild wordt of hier in dit topic volgt.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• Mr_x007
Op maandag 17 juni 2002 11:22 schreef C@SP het volgende:
Je was net te laat, hij was al dicht. :) Maar goed, ik neem aan dat verdere info gemaild wordt of hier in dit topic volgt.
uiteraard als ik thuis ben hoop ik meer info te hebben van die gast uit amerika. dan post ik hier weer en krijgt iedereen een betalings mailtje

• C@SP
  • Laatst online: 21-11 16:50

C@SP

Biertje ??

Mooi werk :) Ik kijk er erg naar uit als ik die pics van Yarvieh zie in het [LCD] Software SED1330 Topic zie. :9~

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

ff de layout verkloten :+

Afbeeldingslocatie: http://www.waxworks.nl/got/files/LCD/HG25504.gif

• koentjuh
Op maandag 17 juni 2002 12:49 schreef Zotty het volgende:
ff de layout verkloten :+

[afbeelding]
En nu maar hopen dat iemand me dit kan uitleggen hier thuis :+ samen met de voeding... dat gaat namelijk niks owrden als ik ut uit mezlef moet maken :(

Dit snap ik nog een beetje, behalve dan waar 18 t/m 25 naar toe gaan, waar 1+2 heen gaan en de dingen die aan 3,4,en 5 moeten.

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Op maandag 17 juni 2002 10:50 schreef FreekWillem het volgende:

[..]

en wat wil je daar mee doen dan?? Volgens mij is dit niet doorzichtig. Dus dan heb je er niets aan??
Is idd niet doorzichtig, maar je kunt het zonder problemen acher je lcd zetten, heb ik ook gedaan. Werkt prima.

• Mr_x007
Op maandag 17 juni 2002 13:54 schreef equinoxe het volgende:

[..]

Is idd niet doorzichtig, maar je kunt het zonder problemen acher je lcd zetten, heb ik ook gedaan. Werkt prima.
heb je pics van het resultaat?

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op maandag 17 juni 2002 13:56 schreef Mr_x007 het volgende:

[..]

heb je pics van het resultaat?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, want dan heb je voor heel weinig geld toch een backlight ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 14:06 schreef -=!ME!=- het volgende:

[..]

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, want dan heb je voor heel weinig geld toch een backlight ;)
Zo weinig geld is dat niet 29,95 ik weet niet voor hoeveel lcd's je dit kunt gebruiken? Is duurder dan LCD

Dus je ziet het licht door het lcd heen.
das wel vet natuurlijk.

• Mr_x007
Op maandag 17 juni 2002 14:16 schreef FreekWillem het volgende:

[..]

Zo weinig geld is dat niet 29,95 ik weet niet voor hoeveel lcd's je dit kunt gebruiken? Is duurder dan LCD

Dus je ziet het licht door het lcd heen.
das wel vet natuurlijk.
er waren tog ook van die platte ledjes ken je die er nie voor gebruiken

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:24

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

allemaal wel leuk die verlichting, maar als het scherm geen eigen verlichting heeft, dan is de kans groot dat er een speciale reflectie laag achter zit, en die laat nauwelijks licht door... dus plak je er een verlichtingsmodule achter, zal je maar heel weinig licht overhouden...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
ik heb geen digicam, maar ik verwacht dat mixology binnenkort dat ding ven hem meeneemt, dan kan ik meteen de foto's van mijn casemod posten (met daarin de ingebouwde LCD)

hij geeft wel niet zo'n fel licht, maar geeft een vrij leuk effect.

• Wokker
  • Laatst online: 11:36

Wokker

De avond wokkel

Als er nog eentje over is heb ik nog wel intresse !!

Het oneindige X 0

• Mr_x007
Op maandag 17 juni 2002 16:14 schreef Wokker het volgende:
Als er nog eentje over is heb ik nog wel intresse !!
mail maar ff naar bovenstaand mailadres kom je op de reserve lijst

• koentjuh
Wanneer krijgen we mail??

• Mr_x007
als ik thuis ben en die man me gemaaild heb, om een uur of 8

Verwijderd

nou, ik kan weer 1 of 2 mensen blij maken
bij nader inzien kan ik het geld beter uit geven aan me nieuwe MP3 zelfgebouwde MP3 speler

als het goed is staat de teller weer op 148
als dat niet zo is, kan iemand me weer ff van de lijst halen

• Mr_x007
en we staan weer op de 150 ik heb er 2 xtra besteld wie die wil moet ff naar mr_xxx71@hotmail.com maile.

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Op maandag 17 juni 2002 19:22 schreef Mr_x007 het volgende:
en we staan weer op de 150 ik heb er 2 xtra besteld wie die wil moet ff naar mr_xxx71@hotmail.com maile.
ga anders tot de 160
die LCD's werden toch verstuurd per 16 in een doos(je)
10x16=160
tis een optie :?

• Mr_x007
Op maandag 17 juni 2002 19:56 schreef ThaHandy het volgende:

[..]

ga anders tot de 160
die LCD's werden toch verstuurd per 16 in een doos(je)
10x16=160
tis een optie :?
maar dan blijf je uitstellen. eerst van 100 naar 150 dan nu naar 160 zo blijf je bezig.

• koentjuh
Mij lijkt het gewoon het beste om nu te gana bestellen... als er wat over blijft hebben ze geluk, en anders pech, te laat = te laat. Is met alles zo. Enne als alles hierin één keer goed gaat, hou ik er eentje over, die ik eventueel wel weer wil verkopen. Dus er is nog zat kans dat de gene die te laat zijn er nog eentje kunne kirjgen, aangezien er wel meer zijn die er één extra hebben gehaald, just for sure :)

• Ralpy
  • Laatst online: 16-11 13:53
mailtje verstuurd!

Dusse mocht er 1 over zijn, jullie weten me te vinden :P

• Mr_x007
Op maandag 17 juni 2002 20:58 schreef Ralpy het volgende:
mailtje verstuurd!

Dusse mocht er 1 over zijn, jullie weten me te vinden :P
1tje voor jou
nog 1 over.

• koentjuh
Al meer info, prijs? rekeningnummer levertijd enz....????

Verwijderd

Tweede keer verhaal intypen password was niet goed :r

Ik ga een microcontroller voor het aansturen van het display gebruiken. Waarschijnlijk de AT90S8535 van Atmel, deze kost 13.68 euro.
Deze kan je programmeren met BASCOM (basic compiler). Hiermee programmeeer je dus in basic. Er is een demo versie te downloaden waarmee je microcontroller met 2k kan programmeren. Mocht dit niet voldoende zijn dan kan je de voledige software ook kopen waardoor het volledige geheugen van de microcontroller kan programmeren. Kijk even voor de prijzen op de gegeven links.
Ik heb zelf geen ervaring met de Atmel controller en de BASCOM software. Maar ik denk dat het allemaal meevalt. Ik heb al eerder een PIC controller van Microchip geprogrammeerd, dat scheelt gelukkig.

Volgens mij staan er ook al drivers voor het aansturen van de SED1330 controller op internet, hiervoor moet dus wel een Atmel microcontroller gebruikt worden. Waar ik dit tegengekomen was weet ik niet meer. Was niet zo moeilijk te vinden gelook ik.

Ook ga ik nog schuifregisters op de microcontroller aansluiten waardoor er extra in- en uitgangen ontstaan. Ik ga een keypad op de microcontroller aansluiten, hiermee kan ik het display dus ook bedienen. Met de analoog naar digitaal converter van de microcontroller kan ik spanningen meten. Deze spanningen kan ik vervolgens op het display weergeven waardoor een soort oscilliscoop ontstaat. Ook kan heeft de microcontroller een serial interface waardoor aansluiten op de computer alsnog mogelijk is.
Kortom op deze wijze kan je nog meer met zo'n display doen.

Ik verwacht er ongeveer over 3 weken mee te kunnen beginnen. Eerst moet ik nog een ander projectje afmaken.

algemene site:
http://www.mcselec.com

downloaden demo BASCOM:
http://www.mcselec.com/download_avr.htm

BASCOM AVR:
http://www.mcselec.com/bascom-avr.htm

• Mr_x007
Op maandag 17 juni 2002 22:17 schreef koentjuh het volgende:
Al meer info, prijs? rekeningnummer levertijd enz....????
nog nie hoop ik vanavond of morge te krijgen, de tijd loop daar ook wat anders he.
laatste lcd is ook weg.

Verwijderd

maar uh hoe weet je nou dat die lcds ook echt aankomen>?

niet dat ik jouw niet vertrouw ofzo maar ik heb wel eens gehoort dat mensen via ebay ofzo zijn opgelicht... betaal jij aan hem(ebay-man) achteraf ofzo of in 2 delen?

• Mr_x007
Op maandag 17 juni 2002 22:43 schreef SuperLuuk het volgende:
maar uh hoe weet je nou dat die lcds ook echt aankomen>?

niet dat ik jouw niet vertrouw ofzo maar ik heb wel eens gehoort dat mensen via ebay ofzo zijn opgelicht... betaal jij aan hem(ebay-man) achteraf ofzo of in 2 delen?
ik ben daar een mooie regeling voor aan t bedenken, iemand ideeen, hij komt iig goed over weet waar die t over heeft en lijkt me niet een oplichter

Verwijderd

ok dan is het goed :)

ik dacht iets van soort rembours via zon amerikaans post bedrijf volgens mij doen die dat gewoon over heel de wereld...

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

FF een vragie over het aansluiten.

Ik heb hier een print voor een text LCD gevonden.

Zou deze aansluiting ook kunnen gaan werken¿ [of is hij makkelijk aan te passen¿]

Afbeeldingslocatie: http://www.kernelconcepts.de/products/pplcd-full.jpg

\o/

• Mr_x007
mail terug van man, was bij de UPS geweest en nagevraagd wat dat verzenden kost. en was een beetje van de prijs geschrokken, en gaat nu iets anders zoeken. ik heb terug gemaild met de vraag hoeveel het dan was omdat wij het toch me elkaar delen.

• D-Three
Op dinsdag 18 juni 2002 01:40 schreef -=!ME!=- het volgende:
FF een vragie over het aansluiten.

Ik heb hier een print voor een text LCD gevonden.

Zou deze aansluiting ook kunnen gaan werken¿ [of is hij makkelijk aan te passen¿]

Afbeeldingslocatie: http://www.kernelconcepts.de/products/pplcd-full.jpg
Dat is een soort van "adapter". Wel dan noemen ze toch zo. Maar het verbindt gewoon die LCD met jouw LPT-poort. Kan je zelf maken hoor! En trouwens, die adapter zou waarschijnlijk toch niet werken voor de LCD hier.
Op dinsdag 18 juni 2002 07:21 schreef Mr_x007 het volgende:
mail terug van man, was bij de UPS geweest en nagevraagd wat dat verzenden kost. en was een beetje van de prijs geschrokken, en gaat nu iets anders zoeken. ik heb terug gemaild met de vraag hoeveel het dan was omdat wij het toch me elkaar delen.
UPS is duur! Het voordeel is natuurlijk wel dat het een internationaal gekend bedrijf is en dat je on-line kan checken waar je pakje zich nu bevindt... Als het werkt, tenminste...

• Mr_x007
Op dinsdag 18 juni 2002 07:47 schreef Laagvliegerke het volgende:

UPS is duur! Het voordeel is natuurlijk wel dat het een internationaal gekend bedrijf is en dat je on-line kan checken waar je pakje zich nu bevindt... Als het werkt, tenminste...
heb ff op de site van ze gekeke en dat wordt dan idd erg duur. een 190 $ ofzo

Verwijderd

$190 / 150 = $1.27 dollar per display extra, ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar die 1.5 dollar kunnen mij niet rotten. en je hebt 't extra snel!

Verwijderd

Hij zou ook FedEx kunnen proberen, ik heb gehoord dat andere de lcd's daar ook mee verstuurd hebben.

• decramy

decramy

Op dinsdag 18 juni 2002 08:12 schreef Yarvieh het volgende:
$190 / 150 = $1.27 dollar per display extra, ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar die 1.5 dollar kunnen mij niet rotten. en je hebt 't extra snel!
Zelf koop ik er 10 (wat mensen in de buurt die er ook wel een paar willen), en dan is 10*$1.50=$15=€20=f50 duurder...

ik vind dat nogal wat...

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-11 09:49

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Wat is er mis met de "normale" post ?
Al die amerikanen denken op de een of andere manier altijd dat je het het liefst supersnel thuis wilt hebben.
Het gaat ons hier toch om goedkoop ?
Laat die vent het gewoon naar het postkantoor brengen en via luchtpost versturen. Dan is het er ook volgende week.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• Mr_x007
Op dinsdag 18 juni 2002 08:20 schreef ~Slash~ het volgende:
Hij zou ook FedEx kunnen proberen, ik heb gehoord dat andere de lcd's daar ook mee verstuurd hebben.
hoe raad je het daar zou hij ook nog contact mee opnemen
Al die amerikanen denken op de een of andere manier altijd dat je het het liefst supersnel thuis wilt hebben.
Laat die vent het gewoon naar het postkantoor brengen en via luchtpost versturen. Dan is het er ook volgende week.
hij gaat nu een goedkope en snelle manier proberen te vinde

Verwijderd

190 dollar !? OMG wat een aso hoog bedrag. Niet dat het met zoveel man veel uitmaakt, maar het is belagelijk veel...

worden de verzendkosten trouwens gedeeld door het aantal LCD's of door het aantal personen? Voor de mensen die meerdere LCD besteld hebben, maakt dit namelijk wel wat uit qua prijs.

• Mr_x007
Op dinsdag 18 juni 2002 09:28 schreef Zotty het volgende:
190 dollar !? OMG wat een aso hoog bedrag. Niet dat het met zoveel man veel uitmaakt, maar het is belagelijk veel...

worden de verzendkosten trouwens gedeeld door het aantal LCD's of door het aantal personen? Voor de mensen die meerdere LCD besteld hebben, maakt dit namelijk wel wat uit qua prijs.
door het aantal lcd's, dat is eerlijker

• PLeX
En...... waar blijft rekening infoooooooo :?

Heb er zin in luitjes :+

Hoi.

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 10:17 schreef Mr_x007 het volgende:
door het aantal lcd's, dat is eerlijker
Da's waar :)

Maar dan moet je (en de verkoper), zoals decramy al zei, bij de verzendkosten dus wel rekening houden met mensen die meerdere displays hebben besteld, omdat anders het verzenden bij wijze van spreken duurder is dan het display zelf. En dat is toch niet echt fijn.

• Mr_x007
Op dinsdag 18 juni 2002 11:00 schreef PLeX het volgende:
En...... waar blijft rekening infoooooooo :?

Heb er zin in luitjes :+
ik heb er ook zin an ;)
maar die man is een goedkopen manier van verzenden aan het zoeken anders gaat het te veel kosten. maar dat komt er vast wel

• D-Three
Op dinsdag 18 juni 2002 08:45 schreef jvhaarst het volgende:
Luchtpost is toch ook duur?? De boot is het goedkoopst... En dan hebben we die LCD's zeker voor nieuwjaar!! :P
Ik denk inderdaad dat FedEx wel goedkoper is.

Verwijderd

Goed ik geef toe $190 is veel geld, maar voor 5 vfd's was ik laatst ook iets van $30 kwijt dus als dan *150* displaytjes $190 moet kosten is dat best redelijk toch? (goed als het goedkoper kan is het natuurlijk mooi mee genomen maar als we dan 4 weken langer moeten wachten (per boot ofzo) en allemaal dan $0.50 minder hoever te betalen lijkt me ook nie zo geweldig)

• Mr_x007
Op dinsdag 18 juni 2002 11:14 schreef Yarvieh het volgende:
Goed ik geef toe $190 is veel geld, maar voor 5 vfd's was ik laatst ook iets van $30 kwijt dus als dan *150* displaytjes $190 moet kosten is dat best redelijk toch? (goed als het goedkoper kan is het natuurlijk mooi mee genomen maar als we dan 4 weken langer moeten wachten (per boot ofzo) en allemaal dan $0.50 minder hoever te betalen lijkt me ook nie zo geweldig)
vind ik ook. ik zie wel of hij wat anders kan vinden anders moet het maar.

• Allanon
  • Laatst online: 29-11 20:50

Allanon

appearance is overrated

e 8,- is al erg goedkoop, dan is die 1,50 verzendkosten heel goed te doen

zeker als we ze dan mooi op tijd binnen krijgen, kunnen we er mooi mee gaan klooien B-)

• D-Three
De prijs is hoger hé.
Prijs LCD: $7,5 * 1,1 = €8,25
Prijs verzenden: $190 * 1.1 = €209,00
Totaal: (150 * 8,25) + 209,00 = €1446,50
+ BTW: €1446,50 * 1,19 = €1721,34

Prijs per LCD = €11,48
verzendkosten naar Nederland en België niet meegerekend!

Dus zoiets zal het ongeveer zijn, denk ik :) Ben ik niets vergeten??
Lijkt me trouwens een redelijke prijs...

• Allanon
  • Laatst online: 29-11 20:50

Allanon

appearance is overrated

Op dinsdag 18 juni 2002 11:32 schreef Laagvliegerke het volgende:
De prijs is hoger hé.
Prijs LCD: $7,5 * 1,1 = €8,25
Prijs verzenden: $190 * 1.1 = €209,00
Totaal: (150 * 8,25) + 209,00 = €1446,50
+ BTW: €1446,50 * 1,19 = €1721,34

Prijs per LCD = €11,48
verzendkosten naar Nederland en België niet meegerekend!

Dus zoiets zal het ongeveer zijn, denk ik :) Ben ik niets vergeten??
Lijkt me trouwens een redelijke prijs...
ik wist dat er een reden was waarom economie 1&2 me niet lagen |:(

wat een rekensom, hulde, maar idd is nog steeds erg goedkoop
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste