Garantie
Verwijderd
Is het voor jou nu bevredigend opgelost dan fetcher? Hebben ze alleen schoongemaakt of hebben ze iets aangepast waardoor je er nooit meer last van hebt?
Neen, ik breng hem zaterdag weg voor een grote beurt. Ik moest even een tijdelijke phone fixen want je bent hem zo 2 weken kwijt.
Mijn vriendin is hem net 1,5 week kwijt geweest ivm een hangende 2 toets, mar die heeft nog steeds stof in haar eigen 6310i' tje
Mijn vriendin is hem net 1,5 week kwijt geweest ivm een hangende 2 toets, mar die heeft nog steeds stof in haar eigen 6310i' tje
Ik moet zeggen dat ik superblij ben met het toestel (had hiervoor 7110, goh wat een originele combinatie
) Supertoestel!
Het viel me ook gelijk al op dat hij bij de volume knop kierd. Minimaal, maar zeker aanwezig. Er zit geen stof achter het scherm, maar als het licht er op een bepaalde manier op valt dan zie ik 2 witte vlekjes tegen het scherm (Frontje) aan. Waarschijnlijk vetvlekjes oid. Meesterlijk irritant, want als de zon er dus op schijnt (dan zie je het het best) lijkt het net op condens! Verder vind ik ook dat het net lijkt alsof het scherm een beetje vlekkerig is als de zon erop schijnt.
Verder zullen de meeste 6310i's hier wel last van hebben. De meeste consumenten zullen echter niet zo 'pro-style' materialistiesch ingesteld zijn als de tweakers hier en er dus geen reet om geven
...maar wij! WIJ willen het gewoon PERFECT!!!!!!
morgen even langs nokia store
Het viel me ook gelijk al op dat hij bij de volume knop kierd. Minimaal, maar zeker aanwezig. Er zit geen stof achter het scherm, maar als het licht er op een bepaalde manier op valt dan zie ik 2 witte vlekjes tegen het scherm (Frontje) aan. Waarschijnlijk vetvlekjes oid. Meesterlijk irritant, want als de zon er dus op schijnt (dan zie je het het best) lijkt het net op condens! Verder vind ik ook dat het net lijkt alsof het scherm een beetje vlekkerig is als de zon erop schijnt.
Verder zullen de meeste 6310i's hier wel last van hebben. De meeste consumenten zullen echter niet zo 'pro-style' materialistiesch ingesteld zijn als de tweakers hier en er dus geen reet om geven
morgen even langs nokia store
...gamen blijft leuk...
YEah right! je koopt een telefoon van 500euro die "lek" is. Dan heb je als eerste nog garantie. dat openschroeven kan altijd nog zodra de garantie verlopen is.!Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:50:
openschrijven....stof weghalen....dichtschroeven
Succes is een keuze
Hier inmiddels dus ook stof achter het scherm
zit alleen met het probleem dat ik hem niet kan missen, dus opsturen/wegbrengen is geen optie. Ik hoop dus echt dat nokia hier iets aan gaat doen.
Verwijderd
Jah daar heb je erug gelijk in...foutje van mijMaxster4th schreef op 17 oktober 2002 @ 12:06:
[...]
YEah right! je koopt een telefoon van 500euro die "lek" is. Dan heb je als eerste nog garantie. dat openschroeven kan altijd nog zodra de garantie verlopen is.!
Verwijderd
Ben nu een 6310i bezitter sinds 8 juni, dus heb dat ding een 4 maanden. Had ook last van stof eronder.
Wat ik heb gedaan is ff naar EMTS (officieel nokia repair center) gegaan in a'dam noord op buikslotermeerplein tegen over de C&A (zo werd het mij verteld) hun hebben hem opengemaakt en ff schoon gemaakt. Binnen 30 min klaar.
En nu maar hopen dat het niet terug komt en anders is mijn telefoon spontaan gevallen in het water ofzo, claim ik wel een nieuwe bij verzekering.
Wat ik heb gedaan is ff naar EMTS (officieel nokia repair center) gegaan in a'dam noord op buikslotermeerplein tegen over de C&A (zo werd het mij verteld) hun hebben hem opengemaakt en ff schoon gemaakt. Binnen 30 min klaar.
En nu maar hopen dat het niet terug komt en anders is mijn telefoon spontaan gevallen in het water ofzo, claim ik wel een nieuwe bij verzekering.
Verwijderd
500 Euro's is wel een beetje overdreven... Voor 325,- luk het ook al welMaxster4th schreef op 17 oktober 2002 @ 12:06:
[...]
YEah right! je koopt een telefoon van 500euro die "lek" is. Dan heb je als eerste nog garantie. dat openschroeven kan altijd nog zodra de garantie verlopen is.!
He,Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 18:02:
[...]
500 Euro's is wel een beetje overdreven... Voor 325,- luk het ook al wel
je moet het wel een beetje aandikken. En als je naar belcompany gaat om ALLEEN 6310i te halen kost ie 495!
Succes is een keuze
Redelijk wat stof in mijn oude 6210 een klein beetje in de 6310 en veel
in de 6310i moet blijkbaar terug voor zo'n rubber afdichtringetje

Verwijderd
Nokia bekend probleem, was weer eens met de 6310i van mijn pa en neef in de nokiastore en voila weer de ringetjes vergeten!
Ringen eringezet, schoongemaakt en we kunnen weer.
DUS OP NAAR NOKIA OM HEM SCHOON TE LATEN MAKEN!
Ringen eringezet, schoongemaakt en we kunnen weer.
DUS OP NAAR NOKIA OM HEM SCHOON TE LATEN MAKEN!
Verwijderd
@murphy01: Welke nokiastore ben je geweest?
Ik ben net in Amsterdam geweest met mijn telefoon en daar zeiden ze dus doodleuk dat ze er nog nooit van gehoord hadden. Alle nokia's zijn gevoelig voor stof zeiden ze, yeah right! Onder je scherm zeker
Ik ben net in Amsterdam geweest met mijn telefoon en daar zeiden ze dus doodleuk dat ze er nog nooit van gehoord hadden. Alle nokia's zijn gevoelig voor stof zeiden ze, yeah right! Onder je scherm zeker
De mijne heeft het ook, en die van een collega nog erger, zijn beide 6310 (zonder de i dus)
De mijne heeft het toevallig gisteren begeven, die is nu opgestuurd, gelukkig heb ik nog een 8210 liggen, maar baal er flink van!! Hij was spontaan uit gegaan en ging niet meer aan, denk dat z'n mamabordje stuk is.
De mijne heeft het toevallig gisteren begeven, die is nu opgestuurd, gelukkig heb ik nog een 8210 liggen, maar baal er flink van!! Hij was spontaan uit gegaan en ging niet meer aan, denk dat z'n mamabordje stuk is.
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Weet jij ook het adres van Nokiastore in R'dam? Als die gasten het daar wel meteen fixen (A'dam niet), dan ga ik wel naar rotterdam. Of staat dat ook op nokiasite??Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 07:58:
Ik ben in Rotterdam en Breda bij nokia geweest!
Succes is een keuze
Ik heb een Nokia 6310i van m'n werk en er zat na 1 week al stof achter het glas .. komt omdat ik de foon vaak in m'n broekzak heb, maar is wel erg slordig voor een toestel van 500 pleuro.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ik heb een 6310 (zonder i dus) en precies hetzelfde probleem (toestel is nu 3 a 4 maanden oud.
zelfde probleem, maar opengeschroeft en schoongemaakt
T*ring Jantje zeg. Ik vandaag m'n telefoon laten fixen in NokiaStore Amsterdam. Ik zeg tegen die verkoper: ik heb stof in m'n 6310i waarop hij reageert met: bekend probleem, kijk hier (hij wijst naast beeldscherm) komt het binnen en we kunnen er niks aan doen. SCHOK!
Dus ik vraag: kan er ook geen rubberen ringetje (zoals eerder is vermeld in deze thread) onder?....hij: nee, er is geen oplossing voor.
Shit, maar ik dankzij murphy01 wist ik dat in R'dam ze het wel maken. Dus naar Rotterdam en geen enkel probleem. FF uurtje wachten (tijd gedood in MediaMarkt, maar dat terzijde) en gefixed terug.
Ik vind het echt belachelijk dat in de ene zaak er niet op gereageerd wordt en bij de andere maken ze hem zonder vragen.
Dus ik vraag: kan er ook geen rubberen ringetje (zoals eerder is vermeld in deze thread) onder?....hij: nee, er is geen oplossing voor.
Shit, maar ik dankzij murphy01 wist ik dat in R'dam ze het wel maken. Dus naar Rotterdam en geen enkel probleem. FF uurtje wachten (tijd gedood in MediaMarkt, maar dat terzijde) en gefixed terug.
Ik vind het echt belachelijk dat in de ene zaak er niet op gereageerd wordt en bij de andere maken ze hem zonder vragen.
Succes is een keuze
Heb dus sinds eergister ook een 6310i, wat een gaaf dingetje vergeleken met mijn c35i, maar ok. Stof dus, daar heb ik geen zin in. Produktie datum is 11/2002 software 5.10 dus das wel up to date.
Maar hoe kan ik zien of er zo'n beroemd rubber ringetje om de display zit? En dan wel zonder het ding op te schroeven.
Maar hoe kan ik zien of er zo'n beroemd rubber ringetje om de display zit? En dan wel zonder het ding op te schroeven.
gister bij de mediamarkt een doorzichtig plastic hoes gekocht, 12,95 met broek clip
voor de knopjes een stuk fijner
voor de knopjes een stuk fijner
...
Verwijderd
Naar mijn weten zitten er in de nieuwe series vanaf 11/2002 geen fouten. Je kan die rubber ring niet zien, zit onder je front.
Verwijderd
Ik blij dat ik er ook eentje heb van 11/2002
. Het blijft echter een zeer vervelend probleem voor de mensen die hem van een eerdere produktiedatum hebben.. Het lijkt me dat dit toch bij elke Nokia store / servicecentre gratis gerepareerd moeten kunnen worden (ook buiten de garantieperiode, want bij een produktiefout is de fabrikant verantwoordelijk...). Dit in tegenstelling tot wat ik gelezen heb. Waar ik me het meest over verbaasd heb is dat men in de ene shop het wel wil / kan verhelpen en in een andere niet. Dit zo toch eigenlijk niet zo moeten zijn...
Meldt........Ik heb ook een 6310i van 6/2002 software versie 4.07 (barst van de bugs). En jawel, er schijnt nog net licht doorheen wat blauw is. Maar als het zo doorgaat niet meer. Ok, ik overdrijf nu. Maar het is toch niet normaal dat er zomaar stof bij kan komen. Mijn Nokia gaat dus sowieso terug voor een software update en om het stof te laten verwijderen. En als ze het niet vergeten ook nog om een rubberen afdichtringetje te plaatsen.
You only live once, so live to the max's
Beste mensen en telefoonfreaks,
Ik ben dus vandaag weer eens langs geweest bij de Nokiastore in A'dam aan het Muntplein.
Ik had de telefoon daar al in september naar toe gebracht om hem te laten repareren, dit ivm de trilfunctie die het toen niet deed en natuurlijk om het stofprobleem voorgoed op te lossen.
Die reparatie van toen ging goed en snel, ze stopte tevens de beste en laatste firmware V 4.80
Doordat ze toen de trilmotor hebben vervangen ging er ook een nieuwe behuising op.
Zoals ik al had vermeldt eerder zat er na een paar weken weer stof onder het schermpje
Nu heb ik niet veel tijd om weer gelijk naar de winkel te rennen en weer te gaan klagen.
Vandaag eindelijk tijd, en dus ben ik zoals ik al schreef naar de Store gegaan.
Daar wisten ze natuurlijk wel van het probleem, maar toen ik over het rubberringetje begon snapte die man het niet meer, toevallig kwam zijn collega aan lopen van de reparatieafdeling, die wilde het verhaal wel horen.
Hij zij dat ze dat niet deden maar hij zou even naar R'dam bellen om bij hun opheldering te krijgen over het hier beroemde ringetje.
Hij kwam na een paar min terug met de mededeling dat ze daar er ook niet van gehoord hadden.
Ik pist en terug naar huis, onderweg met Nokia support bellen en die zeiden dat ik gewoon terug moet gaan en dat ze het gewoon moeten maken.
Tevens zei die man dat als ze mij een nieuw toestel geven als ze het na 3 keer repareren niet kunnen verhelpen
Ben dus weer terug gereden met de laatste twee pagina's van deze topic ingeprint.
Dat heb ik ze laten lezen en ze snapte nu dat ik dus niet zo makkelijk ben af te schepen met de mededeling (sorry het is een bekend probleem maar we kunnen niets voor u betekenen dan alleen het toestel schoonmaken )
Na wat heen en weer geluld te hebben daar hebben ze het toestel alleen schoongemaakt, ondertussen weer Nokia support gebeld en ik wilde nu mvr. Kepp spreken die had mij toen gebeld naar aanleiding van mijn klachtenbrief van 26-6-02.
Maar ik zou terug gebeld worden vandaag, en ik dus terug naar huis met een schoon toestel.
Ben ik net thuis wordt ik gebeld door die mevrouw van Nokia support, zij zei dat ik het dus gewoon nog maar eens moet proberen en als ze het niet willen fixen onder garantie,,, Ja ja ze zeiden daar dus dat de volgende reparatie waarschijnlijk geld gaat kosten :l maar als dat zou gebeuren zij wel een fax zouden sturen naar de Store waarin ze melden dat ze de kosten op zich nemen.
Zo gezegd zo gedaan.
Ben ik daar dus voor de 3e keer, en heb het dus vertelt van die fax. Toen wilde die vent zelf met Nokia support bellen dus na dat ik hem het telefoonnummer had gegevenen de naam van diegene daar.
Hij kwam na 10 min terug met de melding dat hij van haar te horen kreeg dat er vandaag een officieel Nokia bericht was gekomen, en daar stond dus in dat alle mensen met dit probleem binnen de garantie overal bij Nokia service point langs kunnen gaan om er een nieuwe behuising op laten zetten, waar bij ze heel goed moeten letten op het weer goed plaatsen van de afdichting ( en die is niet van rubber ).
Dus wat ze in R'dam hebben gedaan weet ik niet en dat ga ik later misschien wel uitzoeken.
Maar nu het mooiste van de dag: Die gast ging dus voor mij nu een nieuwe behuising plaatsen (kostenloos) maar eerst gingen we nog even kijken of er al weer stof te zien was. En Jawel er zaten al weer wat stof deeltje achter het display, terwijl hij hem net een uur eerder had afgestoft.... en daar stond hij dus wel even verbaast van dat het zo snel al terug kwam!
Maar ja het is nu dus gefixt tot zo ver, en nu kijken of het terug komt!
Het is nu 01:22 en ik ga naar bed, je snapt wel na zo'n nokia dag
Ik ben dus vandaag weer eens langs geweest bij de Nokiastore in A'dam aan het Muntplein.
Ik had de telefoon daar al in september naar toe gebracht om hem te laten repareren, dit ivm de trilfunctie die het toen niet deed en natuurlijk om het stofprobleem voorgoed op te lossen.
Die reparatie van toen ging goed en snel, ze stopte tevens de beste en laatste firmware V 4.80
Doordat ze toen de trilmotor hebben vervangen ging er ook een nieuwe behuising op.
Zoals ik al had vermeldt eerder zat er na een paar weken weer stof onder het schermpje
Nu heb ik niet veel tijd om weer gelijk naar de winkel te rennen en weer te gaan klagen.
Vandaag eindelijk tijd, en dus ben ik zoals ik al schreef naar de Store gegaan.
Daar wisten ze natuurlijk wel van het probleem, maar toen ik over het rubberringetje begon snapte die man het niet meer, toevallig kwam zijn collega aan lopen van de reparatieafdeling, die wilde het verhaal wel horen.
Hij zij dat ze dat niet deden maar hij zou even naar R'dam bellen om bij hun opheldering te krijgen over het hier beroemde ringetje.
Hij kwam na een paar min terug met de mededeling dat ze daar er ook niet van gehoord hadden.
Ik pist en terug naar huis, onderweg met Nokia support bellen en die zeiden dat ik gewoon terug moet gaan en dat ze het gewoon moeten maken.
Tevens zei die man dat als ze mij een nieuw toestel geven als ze het na 3 keer repareren niet kunnen verhelpen
Ben dus weer terug gereden met de laatste twee pagina's van deze topic ingeprint.
Dat heb ik ze laten lezen en ze snapte nu dat ik dus niet zo makkelijk ben af te schepen met de mededeling (sorry het is een bekend probleem maar we kunnen niets voor u betekenen dan alleen het toestel schoonmaken )
Na wat heen en weer geluld te hebben daar hebben ze het toestel alleen schoongemaakt, ondertussen weer Nokia support gebeld en ik wilde nu mvr. Kepp spreken die had mij toen gebeld naar aanleiding van mijn klachtenbrief van 26-6-02.
Maar ik zou terug gebeld worden vandaag, en ik dus terug naar huis met een schoon toestel.
Ben ik net thuis wordt ik gebeld door die mevrouw van Nokia support, zij zei dat ik het dus gewoon nog maar eens moet proberen en als ze het niet willen fixen onder garantie,,, Ja ja ze zeiden daar dus dat de volgende reparatie waarschijnlijk geld gaat kosten :l maar als dat zou gebeuren zij wel een fax zouden sturen naar de Store waarin ze melden dat ze de kosten op zich nemen.
Zo gezegd zo gedaan.
Ben ik daar dus voor de 3e keer, en heb het dus vertelt van die fax. Toen wilde die vent zelf met Nokia support bellen dus na dat ik hem het telefoonnummer had gegevenen de naam van diegene daar.
Hij kwam na 10 min terug met de melding dat hij van haar te horen kreeg dat er vandaag een officieel Nokia bericht was gekomen, en daar stond dus in dat alle mensen met dit probleem binnen de garantie overal bij Nokia service point langs kunnen gaan om er een nieuwe behuising op laten zetten, waar bij ze heel goed moeten letten op het weer goed plaatsen van de afdichting ( en die is niet van rubber ).
Dus wat ze in R'dam hebben gedaan weet ik niet en dat ga ik later misschien wel uitzoeken.
Maar nu het mooiste van de dag: Die gast ging dus voor mij nu een nieuwe behuising plaatsen (kostenloos) maar eerst gingen we nog even kijken of er al weer stof te zien was. En Jawel er zaten al weer wat stof deeltje achter het display, terwijl hij hem net een uur eerder had afgestoft.... en daar stond hij dus wel even verbaast van dat het zo snel al terug kwam!
Maar ja het is nu dus gefixt tot zo ver, en nu kijken of het terug komt!
Het is nu 01:22 en ik ga naar bed, je snapt wel na zo'n nokia dag

Verwijderd
Wauw, dit klinkt als erg goed nieuws en geeft mij ook weer enige motivatie om binnenkort maar weer eens langs de nokia store in A'dam te gaan. Ik was dus ook al eens afgescheept
Zal nokia blij mee zijn als alle 6310i gebruikers langskomen om een nieuwe behuizing erop te laten zetten
Zou je nu ook een andere kleur behuizing uit mogen kiezen?
Zal nokia blij mee zijn als alle 6310i gebruikers langskomen om een nieuwe behuizing erop te laten zetten
Ik heb nu een kleine 2 maanden een 6310, altijd in mijn broekzak, maar geen stof. Is dit probleem bij alle 6310(i), of alleen bij bepaalde series?
Waar ik wel last van heb, is dat ik de verlichting achter mijn toesten te zwak is (of dat mijn toetsen te donker zijn). Heeft iemand anders dit probleem?
Waar ik wel last van heb, is dat ik de verlichting achter mijn toesten te zwak is (of dat mijn toetsen te donker zijn). Heeft iemand anders dit probleem?
Verwijderd
Mensen TIP. Zit je in de buurt van Rotterdam, ga dan niet naar het centrum maar naar Spijkenisse. Daar staan een paar lieftallige dames achter de desk, die je al te graag helpen.
STA BV is het en officieel nokia service point (ook van ericsson) : http://www.nokia.be/nl/club3.html
Ene onderste!
Echt geweldig daar. Geen gezeik, gewoon direct verhelpen.
STA BV is het en officieel nokia service point (ook van ericsson) : http://www.nokia.be/nl/club3.html
Ene onderste!
Echt geweldig daar. Geen gezeik, gewoon direct verhelpen.
Verwijderd
Ja mijn linkernavigatie knop reageert slecht, ook mijn bel knop.Klaus_1250 schreef op 11 december 2002 @ 14:34:
Ik heb nu een kleine 2 maanden een 6310, altijd in mijn broekzak, maar geen stof. Is dit probleem bij alle 6310(i), of alleen bij bepaalde series?
Moet maar weer een keertje langs. Voorheen geweest met 8210, 6150
Verwijderd
Bij mij erkende men het probleem, en is opgelost en heb er ook geen last meer van. Dus voor mij hebben ze het goed gedaan! En in Rotterdam trouwens!
Nou Murphy01 ik weet niet wie jouw daar geholpen hebben, maar zo als ik al zei hebben gisteren gebeld naar R'dam en daar weten ze niks van het rubbertje.
Ik hoop alleen dat het niet meer terug komt, en als het wel gebeurt dan krijg ik een nieuwe phone, want bij 3 pogingen van reparatie moeten ze vervangen!
Greez en succes voor iedereen die het zelfde probleem hebben of krijgen.
Ik hoop alleen dat het niet meer terug komt, en als het wel gebeurt dan krijg ik een nieuwe phone, want bij 3 pogingen van reparatie moeten ze vervangen!
Greez en succes voor iedereen die het zelfde probleem hebben of krijgen.
Verwijderd
<quote>
</quote>
Ik heb tijd geleden stof uit mijn 6310i laten halen, maar het is weer terug gekomen.
Hoe zit dat precies met na 3 keer dat ze het moeten vervangen dan. Lijkt me wel handig, het blijft toch wel terug komen.
Heb stof weg laten halen bij EMTS in A'dam noord.
</quote>
Ik heb tijd geleden stof uit mijn 6310i laten halen, maar het is weer terug gekomen.
Hoe zit dat precies met na 3 keer dat ze het moeten vervangen dan. Lijkt me wel handig, het blijft toch wel terug komen.
Heb stof weg laten halen bij EMTS in A'dam noord.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 22:22 . Reden: mocht geen groeten doen, sorry ]
Verwijderd
lees even de topicregels geen groeten!!!!
Ik kan eens kijken op de bon wie mij heeft geholpen!
Ik kan eens kijken op de bon wie mij heeft geholpen!
Verwijderd
vanaf welke bouwmaand zijn ze dan niet meer stofgevoelig???
ik heb nu een samsung n500 en ik heb ook wat last van stof maar ik maak hem gewoon open blaas even en het is weer even weg.
maar zien ze dat dan als je hem hebt opengamaakt???
ik heb nu een samsung n500 en ik heb ook wat last van stof maar ik maak hem gewoon open blaas even en het is weer even weg.
maar zien ze dat dan als je hem hebt opengamaakt???
Verwijderd
dat kunnen ze zien ja, de garantie zegel zal dan gebroken zijn. Weet niet precies hoe dat zit. maak mijn 6310i maar niet open, weet namelijk dat bij nokia garantie zegel wel verboken wordt.
Verwijderd
ik wou de 6310i kopen en dan gelijk een 02 abbo erbij zodat ik mn nummer kan houden.
maar is het probleem dan al opgelost met de versies die nu in de winkel liggen???
maar is het probleem dan al opgelost met de versies die nu in de winkel liggen???
Uhm er zit in de 6310, en de 3310 en de 3210 iig geen garantie zegel op. Deze phoons heb ik zelf gehad, en getweaked, en daar zit nergens een zegel of zoiets op.Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 14:55:
dat kunnen ze zien ja, de garantie zegel zal dan gebroken zijn. Weet niet precies hoe dat zit. maak mijn 6310i maar niet open, weet namelijk dat bij nokia garantie zegel wel verboken wordt.
tja dat blauwige locktite spul, leuke is dat je dat ziet als je hem eruit haalt, hoe kun je het anders zien, niet! En ze halen hem net zo los als jij dat doet hoor, gewoon de schroefjes losdraaien.Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 20:59:
ze kunnen het aan de schroefjes zien... zit een blauw laagje op het schroefdraad.
Als je gewoon een tx-8 schroefendraaiertje hebt, en je doet er een klein stukje vershoud folie overheen, beschadigen je schroefjes echt niet.
Tevens draaien hun hem ook zo los, dus als die al een keerje naar een service point geweest is is dit helemaal geen probleem hoor, weten hun dat jij hem erna ook nog 4x losgehaald hebt, ne idd, dat weten ze niet.
Beschadig je hem wel, kanje ook nog met een zwarte stift erin pulken, is alles ook weer mooi zwart.
Lastiger word als er onder een plakzegel nog een schroefje zit, dan zie je mooi dat er "void" achterblijft, en dat ding plakt maar 1 keer
Moraal,alles kun je faken, dit dus ook,maar wees een vent en accepteer de gevolgen van je daden!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
2 collega's van een kennis hebben allebei dat ding laten vallen op de grond van een meter hoogte maar, en het display was kapot,een scheur erin en die andere deed ook helemaal niks meer.
ik geloof dat ze nogal kwetsbaar zijn,een beetje TE als je mij vraagt
ik geloof dat ze nogal kwetsbaar zijn,een beetje TE als je mij vraagt
ik heb 2 Nokia's 6310, en een 6310i en kan duidelijk verschil waarnemen waneer ik in het donker het display barnden heb. Bij de 6310i zie ik een duidelijk groter gat bij de volume knop! en het begin van het IR-glaasje er net boven. DIT IR glaasje ligt zelfs rood op in het donker, dit doet de 6310 NIET, het lijkt er dus op dat er iets is veranderd. Dat er bijvoorbeeld een stukje plastic is weggelaten achter deze knoppen die er op de 6310 nog wel zaten!
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
je bedoelt dat er makkelijker stof achter het scherm kan komen?sjolmers schreef op 15 december 2002 @ 15:15:
ik heb 2 Nokia's 6310, en een 6310i en kan duidelijk verschil waarnemen waneer ik in het donker het display barnden heb. Bij de 6310i zie ik een duidelijk groter gat bij de volume knop! en het begin van het IR-glaasje er net boven. DIT IR glaasje ligt zelfs rood op in het donker, dit doet de 6310 NIET, het lijkt er dus op dat er iets is veranderd. Dat er bijvoorbeeld een stukje plastic is weggelaten achter deze knoppen die er op de 6310 nog wel zaten!
als ze nou gewoon dat rubber plaatsen bij dat scherm dat is er niks aan de hand.
maar mn pa heeft hem al sinds begin semptember ofzo en heeft nog geen stof achter zn scherm(ook een 6310i)
dus mischien heeft het wat te maken met het feit dat mensen hem veel in hun broekzak hebben(wat ik ook doet)
Ik ben afelopen vrijdag weer (Keer: 3) naar NokiaStore in Rotterdam geweest. Samen met een vriend van mij die (op mijn aanraden
) dezelfde telefoon heeft gekocht. Terwijl we daar stonden kwam er een oudere man achter ons staan en toen wij ons probleem voorlegden aan de verkoper bleek dat hij EXACT hetzelfde probleem had.
Maar goed de verkoper WIST NIKS over een "rubberen randje" dat erin geplaatst moest worden. Nee, hij zei "dat stof in een telefoon kan gebeuren en het erbij hoorde". Ik zei dat het een productiefout was aangezien we daar met drie man stonden. Maar dat was niet waar én daar kon hij toch niks aan doen.
Het enige wat hij kan doen is het stof eruit halen en weer dicht doen. Oftewel, ik kan elke maand terugkomen om het te laten maken........
Sorry dat ik het zeg, maar: NOKIA SERVICE, forget it!

Maar goed de verkoper WIST NIKS over een "rubberen randje" dat erin geplaatst moest worden. Nee, hij zei "dat stof in een telefoon kan gebeuren en het erbij hoorde". Ik zei dat het een productiefout was aangezien we daar met drie man stonden. Maar dat was niet waar én daar kon hij toch niks aan doen.
Het enige wat hij kan doen is het stof eruit halen en weer dicht doen. Oftewel, ik kan elke maand terugkomen om het te laten maken........
Succes is een keuze
Verwijderd
jammer want het is zo'n fijne telefoon,vraag me af hoe de service in spijkenisse is(is het dichts bij mij)
maar ik ga nu toch wel zitten twijfelen tussen een 6310i en die 6610
maar ik ga nu toch wel zitten twijfelen tussen een 6310i en die 6610
Hier heb je adressen van Nokia serice points http://www.nokia.be/nl/club3.html
Ik ben vandaag naar Rijssen geweest en mijn stof probleem voorgelegd. Het probleem was bij ze bekend. En toen ik vroeg of ze ook iets afwisten van de afdichtringen werd dat ook bevestigd. Maar had de reparateur zich vandaag ziek gemeld, dus volgende week ga ik er weer langs. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben vandaag naar Rijssen geweest en mijn stof probleem voorgelegd. Het probleem was bij ze bekend. En toen ik vroeg of ze ook iets afwisten van de afdichtringen werd dat ook bevestigd. Maar had de reparateur zich vandaag ziek gemeld, dus volgende week ga ik er weer langs. Ik hou jullie op de hoogte.
Verwijderd
Doe jezelf een lol en rij even om naar Spijkenisse, www.sta.nlMaxster4th schreef op 16 December 2002 @ 13:57:
Ik ben afelopen vrijdag weer (Keer: 3) naar NokiaStore in Rotterdam geweest. Samen met een vriend van mij die (op mijn aanraden) dezelfde telefoon heeft gekocht. Terwijl we daar stonden kwam er een oudere man achter ons staan en toen wij ons probleem voorlegden aan de verkoper bleek dat hij EXACT hetzelfde probleem had.
Verwijderd
hoezo,maken ze daar die afdichting er wel op dan???Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 18:42:
[...]
Doe jezelf een lol en rij even om naar Spijkenisse, www.sta.nl
Verwijderd
*Ring ring* (0800 023 2155)
H: Bla bla bla... service.... bla bla bla ... nokia. Waar kan ik u mee helpen?
IK: Goeiemorgen, ik heb sinds 3 weken een nieuwe nokia 6310 en er zit stof onder mijn display!
H: Ja, dat komt _wel eens_ voor
IK: U wou toch niet zeggen dat het geen bekend probleem is he?
H: Zoals ik al zei, het komt _wel eens_ voor.
IK: Als het goed is, is er een oplossing voor. Een rubber afdichtring ofzo.
H: Ja, die kan je bij een Nokia service centre erin laten zetten.
IK: Kost dat nog iets ?
H: Als je nog garantie hebt, dan niet.
IK: Hijs pas nieuw (DUH!)
Waar kan ik in de buurt terecht bij zo'n service centre? Bla bla bla....
Raar figuur.... Volgende week gaak ik maar eens langs...
IK: Goeiemorgen, ik heb sinds 3 weken een nieuwe nokia 6310 en er zit stof onder mijn display!

IK: Hijs pas nieuw (DUH!)

Verwijderd
Ben vandaag geweest, ze hebben hem alleen schoongemaakt, maar van een afdichting wisten ze nix. Ben overigens naar EMTS tussen houten en nieuwegein geweest (grote wade 22). Ik heb ze maar effe gewezen naar deze thread.
FF nog een korte vraag: waar kan je aan de hand van je emei-nummer zien wanneer je telefoon geproduceerd is? Heb zoiets nog niet gevonden.
THX

THX
Ik ben laatst nog in Rijssen geweest en heb met de reparateur gesproken, hij wist niets van afdichtringen....
Verwijderd
Het gaat hier namelijk ook niet om een afdichtring maar een afdichting... het is meer een soort van kartonnetje wat erin komt...
Verwijderd
Ik heb ook een 6310i, en ik kan na een maand in bezit, bij te veel zonlicht op m'n scherm, niet meer zien hoe laat het is. Wil eigenlijk ook wel van frontje wissellen, maar zodra je er in gaat schroeven met zo'n torx schroevendraairtje, vervalt je garantie, dus pas daar mee op. ben benieuwd naar de ontwikkelingen. Volgens mij kan nokia er ook niks aan doen.
Verwijderd
Ik denk dat het al aardig opgelost is met de versie vanaf 5.10 (6310i) ik heb er nog totaal geen last van...
Verwijderd
Ik heb voor jullie even mijn overleden 6310i gesloopt en even gekeken wat ze er tussen gedaan hebben, het is idd een kartonnen ring zoals Neofurby zei. Maar ik heb er geen last meer van gehad, en zal het nu ook niet meer hebben want hij is overleden.
En ik maar denken dat je bij dat ding de behuizing zonder gereedschap kon verwijderen... Frontje loshalen, ff schoonmaken, frontje weer dicht. Schoon.
Of werkt dat ineens niet meer bij nieuwere modellen
Verwijderd
Hoe is ie overleden dan?? Das wel rottig valt ie echt niet meer te repareren denk je?Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 10:14:
Ik heb voor jullie even mijn overleden 6310i gesloopt en even gekeken wat ze er tussen gedaan hebben, het is idd een kartonnen ring zoals Neofurby zei. Maar ik heb er geen last meer van gehad, en zal het nu ook niet meer hebben want hij is overleden.
Heb je eventueel intresse om je 'witte' toetsenpaneel aan mij te verkopen, is namelijk beter afleesbaar als dat van een 6310 (zonder i)Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 10:14:
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Hij kon er niet tegen om tussen een heftruck en een vrachtwagen te komen, een collega gooit de telefoon naar me toe vanaf de vrachtwagen, en helaas DOOD!! Ik heb nog ergens foto;s van mijn slachtoffer en
Sjolmers, had het graag willen doen maar dat is helemaal naar de kl*te.
Moeten ze toch maar even in de handleidingzetten, KAN NIET TEGEN 4 TON!
Sjolmers, had het graag willen doen maar dat is helemaal naar de kl*te.
Moeten ze toch maar even in de handleidingzetten, KAN NIET TEGEN 4 TON!
Verwijderd
mmm, dat wilde ik nou net niet horen. Ik heb nu al een paar maanden de 6310i en daar zit idd ook stof onder het scherm. Moet ik nogsteeds een keer schoon laten maken. Nu krijg ik donderdag als het meezit die 6610, blijkt die dat ook te hebben
Ik heb mijn 6310i laatst opengeschroefd en al het stof er uitgehaald, ik irriteerde me dood 
Het is nog niet teruggekomen (2 weken later). Hopen dat het zo blijft. En hoe kun je zo de firmware zien ?
Het is nog niet teruggekomen (2 weken later). Hopen dat het zo blijft. En hoe kun je zo de firmware zien ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Een belletje plegen naar STA en je weet het.Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 19:18:
[...]
hoezo,maken ze daar die afdichting er wel op dan???
Verwijderd
Firmware kan je op dezelfde manier als je software versie zien *#0000# voor de 6310i is dat dan NPL-1.Arfman schreef op 20 januari 2003 @ 09:54:
Ik heb mijn 6310i laatst opengeschroefd en al het stof er uitgehaald, ik irriteerde me dood
Er is een oplossing waarvoor je niet een hele correspondentie met nokia hoeft op te zetten:
ga naar EMTS (www.emtscenter.com) in Amsterdam (buikslotermeerplein 537) en zodra je daar komt wordt je behandeld zoals je in elke Nokia Store behandeld wilt worden!!
Ten eerste zeggen ze: zo u bent de zoveelste al, het lijkt wel een productiefout.
en ze zeggen het niet alleen, ze doen ook echt wat>
een nieuw frontje (hagelnieuw), het is een test van hun om te kijken of het stof nu wel wegblijft..... dus hopelijk is dit de oplossing!
ga naar EMTS (www.emtscenter.com) in Amsterdam (buikslotermeerplein 537) en zodra je daar komt wordt je behandeld zoals je in elke Nokia Store behandeld wilt worden!!
Ten eerste zeggen ze: zo u bent de zoveelste al, het lijkt wel een productiefout.
een nieuw frontje (hagelnieuw), het is een test van hun om te kijken of het stof nu wel wegblijft..... dus hopelijk is dit de oplossing!
Succes is een keuze
Ik heb hetzelfde probleem als jullie allemaal, alleen ik heb een broekclip van Nokia, daar kan ik mijn 6310i indoen. Ik dacht misschien krijg ik daardoor geen stof op het scherm. Helaas pindakaas, heb ongeveer 6 weken nergens last van gehad, maar nadat ik van Turkije (vakantie) terug ben... zit er ook een beetje stof onder het scherm, en dit is de afgelopen maanden alleen maar erger geworden 
In Maastricht is een Nokia winkel, ga daar vanmiddag heen, zij houden het toestel 24uur en dan is die weer schoon. Laat ik meteen nieuwe firmware erop zetten en het pinnetje (waar ik mijn headset in doe) laat ik dan ook maar maken...
In Maastricht is een Nokia winkel, ga daar vanmiddag heen, zij houden het toestel 24uur en dan is die weer schoon. Laat ik meteen nieuwe firmware erop zetten en het pinnetje (waar ik mijn headset in doe) laat ik dan ook maar maken...
In Amsterdam wisten ze niets van die rubbere ring afVerwijderd schreef op 27 December 2002 @ 19:40:
*Ring ring* (0800 023 2155)
IK: Hijs pas nieuw (DUH!)Waar kan ik in de buurt terecht bij zo'n service centre? Bla bla bla....

Tussenstand: telefoon is 8x schoongemaakt wat normaal 15 EUR per keer kost.
[ Voor 1% gewijzigd door fetcher op 19-02-2003 09:51 . Reden: typo ]
ik ken dat probleem gelukkig nu niet meer, gisteren even mijn 6310 opengeschroefd, alle stofjes eruit te blazen, het viel mij op dat wat bij mij titanium kleur is (dus het aller binnenste gedeelte met NOKIA erop) dat daar onder die titanium kleur toetsen echt kilos stof zat gewoon.. echt niet normaal.. maar de 6310 is best lastig open te krijgen heb ik wel gemerkt, ik had het ook bij me vorige 6310 gedaan, en daar waren aan de zijkant wat pinnetjes afgebroken, bij deze gelukkig niet! dus pas op
Schroevendraaier ergens besteld? of kan je die ook bij de gamma halenUnExPeCtAbLe schreef op 19 februari 2003 @ 09:58:
ik ken dat probleem gelukkig nu niet meer, gisteren even mijn 6310 opengeschroefd, alle stofjes eruit te blazen, het viel mij op dat wat bij mij titanium kleur is (dus het aller binnenste gedeelte met NOKIA erop) dat daar onder die titanium kleur toetsen echt kilos stof zat gewoon.. echt niet normaal.. maar de 6310 is best lastig open te krijgen heb ik wel gemerkt, ik had het ook bij me vorige 6310 gedaan, en daar waren aan de zijkant wat pinnetjes afgebroken, bij deze gelukkig niet! dus pas op
eehm, die schroevedraaier is gewoon torx 6.. na mijn weten.. die heb ik bij de lokale electroboer gehaald..
Dit is dus de oplossing!! NOg steeds geen stof in mijn toestel!!Maxster4th schreef op 28 January 2003 @ 15:34:
Er is een oplossing waarvoor je niet een hele correspondentie met nokia hoeft op te zetten:
EMTS rules
Succes is een keuze
Dat er bij jou iemand je daar nog te woord kon staan, ben er nu 4x geweest om proberen een firmware update te krijgen.Maxster4th schreef op 16 December 2002 @ 13:57:
Ik ben afelopen vrijdag weer (Keer: 3) naar NokiaStore in Rotterdam geweest. Samen met een vriend van mij die (op mijn aanraden) dezelfde telefoon heeft gekocht. Terwijl we daar stonden kwam er een oudere man achter ons staan en toen wij ons probleem voorlegden aan de verkoper bleek dat hij EXACT hetzelfde probleem had.
1e X => dicht,
2e X=> computer storing,
3e X => repareren niet in het weekend,
4e X => vandaag dus, alle reparateurs ziek.
Schijnbaar is het in de nokia er moelijk om service te verlenen, aangezien ik er toch zo een 40 min vandaan woon laat ik het er voorlopig wel bij.
Kortom: nokia store in rotterdam is gewoon onbegonnen werk! (of heb gewoon elke keer de pech
[ Voor 4% gewijzigd door Smirnoff op 20-02-2003 23:33 ]
EMTS RULES??? Hier in Maastricht niet
Ik krijg hier nog altijd geen zoden aan de dijk, want niemand kent het probleem! Meneer, we maken uw toestel wel even schoon
en wat heb ik eraan... Stof is alweer terug. Ik moet nu sowieso terug gaan, want mijn headsetje (niet bluetooth) blijft niet vastzitten, ik zag dus dat een pinnetje in mijn gsm ver naar binnen is
Dus ik ben mijn gsm weer weken kwijt
[ Voor 1% gewijzigd door SuB-Gold op 20-02-2003 23:32 . Reden: typo's ]
Verwijderd
weird, ik geen problemen gehad met nokia service center rotterdam, 2x goed geholpen, firmware in een half uur gefixed. Tip: ga niet op zaterdag of zondag of koopavond of ga vroeg...
Het was behalve die 1ne keer (dicht) altijd zo rond 13:00 doordeweeks
ik heb vandaag eindelijk mijn 6310i binnengehad... 
Ik heb softwareversie v5.22 van 15-11-02. Is dit de laatste??
Ik heb geen openingen bij de volumeknop zitten, daar komt in ieder geval geen licht doorheen. Waar ik wel duidelijk het blauwe licht kan zien, is via de adapteringang van de voeding...
En daar gaat inderdaad nogal snel wat stof en andere zooi doorheen... Is hier ook een oplossing voor eventueel???
Ik heb softwareversie v5.22 van 15-11-02. Is dit de laatste??
Ik heb geen openingen bij de volumeknop zitten, daar komt in ieder geval geen licht doorheen. Waar ik wel duidelijk het blauwe licht kan zien, is via de adapteringang van de voeding...
En daar gaat inderdaad nogal snel wat stof en andere zooi doorheen... Is hier ook een oplossing voor eventueel???
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Verwijderd
Oke, ik heb het probleem ook, en voor iedereen die niet weet hoe het eruitziet:

Ik kan mijn klok niet eens meer lezen, ga naar servicepoint, daar kunnen ze het stof ertussenuit halen, maar het komt zeker weer terug, en ik doe er niets raars mee...

Ik kan mijn klok niet eens meer lezen, ga naar servicepoint, daar kunnen ze het stof ertussenuit halen, maar het komt zeker weer terug, en ik doe er niets raars mee...
Verwijderd
DÉ OPLOSSING voor al jullie problemen :
koop een nokia met verwisselbare cover
! dan kunnen jullie rustig het covertje erafhalen, stof wegblazen en covertje er terug opzetten; voilà, op 30 seconden is de zaak geklaard 
ikke blij met mijn 6510
koop een nokia met verwisselbare cover
ikke blij met mijn 6510
Verwijderd
waar heb jij gezeten met je gsm.Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 10:15:
Oke, ik heb het probleem ook, en voor iedereen die niet weet hoe het eruitziet:
[afbeelding]
werk jij en een meel fabriek ofzo
Verwijderd
Ik ga hier zaterdag ook ff heen, want mijn 6310i valt sosm zomaar uit, en gaat weer vanzelf aan..heel vreemd.Maxster4th schreef op 28 januari 2003 @ 15:34:
Moet je eigenlijk je aankoopbon meenemen? Want ik kan hem thuis niet meer vinden.
Misschien heeft de winkel waar ik hem gekocht heb hem nog....
dat gaat je niet lukken, er is geen een winkel die je een nieuwe bon gaat verstrekken als jij geen artikel koopt. Bonnen zijn eenmalig. Zelfs al heeft de winkel hem liggen met jou naam erbij en jij kan je indentificern dan nog is de winkel wettelijk beschermt om geen bon te hoeven verstrekken, en zullen ze dat dus ook niet doen omdat het alleen maar in hun nadeel kan gaan werken i.v.m. claims over garantie waarbij de aankopdatum/locatie van het artikel difuus is.Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 10:03:
[...]
Misschien heeft de winkel waar ik hem gekocht heb hem nog....
Heb er ervaring mee, heb een poosje in een electroshop gestaan.
offtopic:
ik blijf lekker nog een hele poos bij mij totaal stof / waterdichte Siemens M35i, wereldphone.
ik blijf lekker nog een hele poos bij mij totaal stof / waterdichte Siemens M35i, wereldphone.
[ Voor 9% gewijzigd door aardbeix15 op 05-03-2003 10:18 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
Ik heb ze net even gebeld, en ik kan vanmiddag een kopie aankoopbon ophalen.aardbeix15 schreef op 05 maart 2003 @ 10:16:
[...]
dat gaat je niet lukken, er is geen een winkel die je een nieuwe bon gaat verstrekken als jij geen artikel koopt. Bonnen zijn eenmalig. Zelfs al heeft de winkel hem liggen met jou naam erbij en jij kan je indentificern dan nog is de winkel wettelijk beschermt om geen bon te hoeven verstrekken, en zullen ze dat dus ook niet doen omdat het alleen maar in hun nadeel kan gaan werken i.v.m. claims over garantie waarbij de aankopdatum/locatie van het artikel difuus is.
Heb er ervaring mee, heb een poosje in een electroshop gestaan.
offtopic:
Was geen enkel probleem!!
Heb sinds gister ook een 6310i en zag ook gelijk al een stofje zitten 8er het scherm
.
Nu vond ik hier net dit topic,dus d8 zal het ff melden.Die foto hierboven,bij dat toestel komt het stof door de speakergaatjes van de rechterzijkant heen zo te zien.
Had hiervoor een 7210 en die had het probleem ook.Viel erg op omdat dat toestel een witte achtergrondverlichting heeft.
Heb ook nog een 6510,die heeft het probleem niet.
Een 6310 gehad en die had het probleem ook niet.Die heb ik een jaar gehad en had ik áltijd in mijn broekzak zitten.
Bij de adapteraansluiting van de 6310i Zit idd een flinke opening!Zal wel een beste stofzuiger zijn!
Dit toestel heeft ook softwareversie 5.22.
Zitten wel meer functies op dan op een 6310.Alleen opnemen kan met de i maar 2 minuten.Kon op mijn 6310 3 minuten.Misschien is dat om geheugen vrij te houden voor java toepassingen ofzo.
Nu vond ik hier net dit topic,dus d8 zal het ff melden.Die foto hierboven,bij dat toestel komt het stof door de speakergaatjes van de rechterzijkant heen zo te zien.
Had hiervoor een 7210 en die had het probleem ook.Viel erg op omdat dat toestel een witte achtergrondverlichting heeft.
Heb ook nog een 6510,die heeft het probleem niet.
Een 6310 gehad en die had het probleem ook niet.Die heb ik een jaar gehad en had ik áltijd in mijn broekzak zitten.
Bij de adapteraansluiting van de 6310i Zit idd een flinke opening!Zal wel een beste stofzuiger zijn!
Dit toestel heeft ook softwareversie 5.22.
Zitten wel meer functies op dan op een 6310.Alleen opnemen kan met de i maar 2 minuten.Kon op mijn 6310 3 minuten.Misschien is dat om geheugen vrij te houden voor java toepassingen ofzo.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
welke java-toepassingen???
Ik heb alleen nog maar 'nokia-tester' gevonden, maar dat stelt niks voor...
Ik heb alleen nog maar 'nokia-tester' gevonden, maar dat stelt niks voor...
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Had dit probleem ook. Heb dit heel eenvoudig opgelost.
Gedeelte van de spraak en oor dichtgekit met transparant kit.
Komt geen stoffie meer binnen en is tevens spatwaterdicht geworden.
Dat laatste is weer fijn voor de komende zomer (zand en strand) periode.
Alleen moet toegeven dat ze mij nu haast niet meer verstaan, en het
valt mij ook op dat de bellers een stuk zachter klinken.
Maarja elk voordeel heeft nu eenmaal een nadeel
Gedeelte van de spraak en oor dichtgekit met transparant kit.
Komt geen stoffie meer binnen en is tevens spatwaterdicht geworden.
Dat laatste is weer fijn voor de komende zomer (zand en strand) periode.
Alleen moet toegeven dat ze mij nu haast niet meer verstaan, en het
valt mij ook op dat de bellers een stuk zachter klinken.
Maarja elk voordeel heeft nu eenmaal een nadeel
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Is dit een grap ofzo? Laat dan je toestel meteen maar helemaal in plexiglas gieten.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Haas - is ook een oplossing / maar ben dan bang dat je niet meer bij de toetsjes
kunt komen. Of als optie een klein venster in het blok open laten en deze dan op zijn beurt weer dichtkitten met trans.Kit
Nee - was geen grap. Vroeger bij de oudere toestellen kreeg je bij je merkloze wisselfrontjes ook van plak ringetjes. deze plakte je aan de binnenkant van je behuising. Nou dat moet je dus nabootsen met kit - snappie.
kunt komen. Of als optie een klein venster in het blok open laten en deze dan op zijn beurt weer dichtkitten met trans.Kit
Nee - was geen grap. Vroeger bij de oudere toestellen kreeg je bij je merkloze wisselfrontjes ook van plak ringetjes. deze plakte je aan de binnenkant van je behuising. Nou dat moet je dus nabootsen met kit - snappie.
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Verwijderd
Maak er maar grapjes over, maar het blijft triest... Indien Nokia lef had getoond, hadden zij middels een persbericht een terughaalactie opgezet. Dat zou pas het vertrouwen winnen.
Nu ligt m'n 6310i hier naast mij met stof op de display en stof onder de cover. Je ziet dus keurig 2 laagjes stof zitten
Nu ligt m'n 6310i hier naast mij met stof op de display en stof onder de cover. Je ziet dus keurig 2 laagjes stof zitten
Hallo beste mensen, Ik de topic starter...
Gebruik nu zins een week weer mijn 6310i, omdat mijn 7650 bij de reparatie afdeling van de Nokiastore A'dam ligt om de systeemfout en het stofje weg te halen.
Maar nu over de 6310i, er zit nu weer stof achter het display...
En ik ga nu denk ik morgen weer bellen met Nokia service support, en mijn klacht daar neer leggen.
Als het goed is krijgen ze nu nog 1 kans om het probleem te verhelpen, want ze hebben het al twee keer geprobeert (maar dat kijk ik even na)
Toen in September 2002 heb ik te horen gekregen dat ik dan een nieuw toestel krijg, en of dat hetzelfde type wordt dat weet ik niet.
Ik kan dan misschien wel een ander nieuwer type uitzoeken, een 6100 of 6610 maybe
Gebruik nu zins een week weer mijn 6310i, omdat mijn 7650 bij de reparatie afdeling van de Nokiastore A'dam ligt om de systeemfout en het stofje weg te halen.
Maar nu over de 6310i, er zit nu weer stof achter het display...
En ik ga nu denk ik morgen weer bellen met Nokia service support, en mijn klacht daar neer leggen.
Als het goed is krijgen ze nu nog 1 kans om het probleem te verhelpen, want ze hebben het al twee keer geprobeert (maar dat kijk ik even na)
Toen in September 2002 heb ik te horen gekregen dat ik dan een nieuw toestel krijg, en of dat hetzelfde type wordt dat weet ik niet.
Ik kan dan misschien wel een ander nieuwer type uitzoeken, een 6100 of 6610 maybe
Ik heb een 6210 en ik heb ook last van stof onder display. Is hier inmiddels ook een oplossing voor, misschien ook zo een afdichting als bij de 6310i? Er gaat namelijk steeds meer stof onder zitten
Zo.... even kicken.
Ik ben dus in Schiedam naar Ricom Repairs geweest (Nokia dealer) en die hebben zonder problemen binnen 15 minuten mijn telefoon voorgoed verholpen van het stof probleem... onder garantie
Mocht zelfs kiezen wat voor frontje ik wou (champagne/zilver/zwart-goud etc)
Toppie dus!
Ik ben dus in Schiedam naar Ricom Repairs geweest (Nokia dealer) en die hebben zonder problemen binnen 15 minuten mijn telefoon voorgoed verholpen van het stof probleem... onder garantie
Mocht zelfs kiezen wat voor frontje ik wou (champagne/zilver/zwart-goud etc)
Toppie dus!
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook bij mijn nokia 6210, tis idd heel irritant dat je hem steeds moet schoon maken, maar blijkbaar moet dat
Als je nog garantie hebt, even langs een nokia store/repair center gaan.Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 14:16:
Ik heb dit probleem ook bij mijn nokia 6210, tis idd heel irritant dat je hem steeds moet schoon maken, maar blijkbaar moet dat
Gelukkig is mijn 6310i van de zaak, hij wordt over 3 weken vervangen door een 6100. Gezeik met die $#@$#@ $ 6310i .. baggerding.
Verwijderd
nee niet echt nodig want er komt soon een nieuwe gsm, kan alleen niet kiezen tussen de 6100 6610 7250 of T610fetcher schreef op 07 May 2003 @ 14:40:
[...]
Als je nog garantie hebt, even langs een nokia store/repair center gaan.
Ik dacht, ik haal dit topic maar weer even op, gezien het feit dat ik hetzelfde probleem heb hiero. Ik woon in enschede, heeft iemand goede ervaringen met dat service point in rijssen? Ik las hier in de thread dat er wel wat lui heen zouden gaan, maar weet niet of het ze gelukt is...
Laten we lekker link gaan doen...