Beste mensen en telefoonfreaks,
Ik ben dus vandaag weer eens langs geweest bij de Nokiastore in A'dam aan het Muntplein.
Ik had de telefoon daar al in september naar toe gebracht om hem te laten repareren, dit ivm de trilfunctie die het toen niet deed en natuurlijk om het stofprobleem voorgoed op te lossen.
Die reparatie van toen ging goed en snel, ze stopte tevens de beste en laatste firmware V 4.80
Doordat ze toen de trilmotor hebben vervangen ging er ook een nieuwe behuising op.
Zoals ik al had vermeldt eerder zat er na een paar weken weer stof onder het schermpje
Nu heb ik niet veel tijd om weer gelijk naar de winkel te rennen en weer te gaan klagen.
Vandaag eindelijk tijd, en dus ben ik zoals ik al schreef naar de Store gegaan.
Daar wisten ze natuurlijk wel van het probleem, maar toen ik over het rubberringetje begon snapte die man het niet meer, toevallig kwam zijn collega aan lopen van de reparatieafdeling, die wilde het verhaal wel horen.
Hij zij dat ze dat niet deden maar hij zou even naar R'dam bellen om bij hun opheldering te krijgen over het hier beroemde ringetje.
Hij kwam na een paar min terug met de mededeling dat ze daar er ook niet van gehoord hadden.
Ik pist en terug naar huis, onderweg met Nokia support bellen en die zeiden dat ik gewoon terug moet gaan en dat ze het gewoon moeten maken.
Tevens zei die man dat als ze mij een nieuw toestel geven als ze het na 3 keer repareren niet kunnen verhelpen
Ben dus weer terug gereden met de laatste twee pagina's van deze topic ingeprint.
Dat heb ik ze laten lezen en ze snapte nu dat ik dus niet zo makkelijk ben af te schepen met de mededeling (sorry het is een bekend probleem maar we kunnen niets voor u betekenen dan alleen het toestel schoonmaken )
Na wat heen en weer geluld te hebben daar hebben ze het toestel alleen schoongemaakt, ondertussen weer Nokia support gebeld en ik wilde nu mvr. Kepp spreken die had mij toen gebeld naar aanleiding van mijn klachtenbrief van 26-6-02.
Maar ik zou terug gebeld worden vandaag, en ik dus terug naar huis met een schoon toestel.
Ben ik net thuis wordt ik gebeld door die mevrouw van Nokia support, zij zei dat ik het dus gewoon nog maar eens moet proberen en als ze het niet willen fixen onder garantie,,, Ja ja ze zeiden daar dus dat de volgende reparatie waarschijnlijk geld gaat kosten :l maar als dat zou gebeuren zij wel een fax zouden sturen naar de Store waarin ze melden dat ze de kosten op zich nemen.
Zo gezegd zo gedaan.
Ben ik daar dus voor de 3e keer, en heb het dus vertelt van die fax. Toen wilde die vent zelf met Nokia support bellen dus na dat ik hem het telefoonnummer had gegevenen de naam van diegene daar.
Hij kwam na 10 min terug met de melding dat hij van haar te horen kreeg dat er vandaag een officieel Nokia bericht was gekomen, en daar stond dus in dat alle mensen met dit probleem binnen de garantie overal bij Nokia service point langs kunnen gaan om er een nieuwe behuising op laten zetten, waar bij ze heel goed moeten letten op het weer goed plaatsen van de afdichting ( en die is niet van rubber ).
Dus wat ze in R'dam hebben gedaan weet ik niet en dat ga ik later misschien wel uitzoeken.
Maar nu het mooiste van de dag: Die gast ging dus voor mij nu een nieuwe behuising plaatsen (kostenloos) maar eerst gingen we nog even kijken of er al weer stof te zien was. En Jawel er zaten al weer wat stof deeltje achter het display, terwijl hij hem net een uur eerder had afgestoft.... en daar stond hij dus wel even verbaast van dat het zo snel al terug kwam!
Maar ja het is nu dus gefixt tot zo ver, en nu kijken of het terug komt!
Het is nu 01:22 en ik ga naar bed, je snapt wel na zo'n nokia dag