Nau nau heren bedankt voor alle reply!!
Maar ik heb dus op 13-9 mijn telefoon weg gebracht naar de Nokiastore A'dam.
Na ongeveer 2 weken weer terug maar probleem blijft.
Ze hebben wel opnieuw software en de trilfunctie gemaakt.
Voor diegene die willen weten wat ik geschreven heb in mijn klachtenbrief naar Nokia belgie:
Beste heren of dames van Nokia, 25-6-02
Hallo ik heb al meer dan 5 jaar een actieve mobiele gebruiker, en onder andere van Nokia telefoon
Ik heb laatst op 30-05-02 bij telepoint in Amsterdam een Nokia 6310i gekocht.
Na 2 weken zat en zit er nog steeds STOF achter het display.
Ik heb toen gebeld naar die winkel en zij zeiden dat ik naar EMTS moest gaan er mee, om hem daar te laten schoonmaken en eventueel een nieuwe behuizing er op te laten zetten.
Ik dus eerst even bellen met die reparatie winkel, en zij zeiden dat ze al iemand anders met het zelfde probleem gehad.
En bij hem hebben ze het bovenstaande wel uitgevoerd , maar zonder bevredigend resultaat, het stof komt dus gewoon terug door bepaalde gaatjes in het toestel.
Ik bedoel dus het luistergedeelte of een van de andere openingen.
Ik hoop dat ik op deze manier jullie genoeg info heb gegeven hier over.
Als jullie misschien denken dat dit een incident is dan heb ik hier onder nog wel een internetlink met een topic van een GSM forum waar nog meer mensen klagen met het zelfde probleem.
stof in 6310i
Als jullie even de moeite willen nemen om hier op deze site gaan kijken.
Mijn oplossing is een nieuw toestel aan bieden die ik dan kan ruilen , maar dan zou ik graag daar in de winkel even de twee toestellen samen aanwillen hebben om al mijn telefoonnr’s over te zenden via de Ir-port.
Want ik kan al die telefoonnr’s niet met al die extra gegevens niet op mijn sim kaart kwijt.
Dat ik namelijk het telefoon geheugen gebruik is omdat je er zo veel gegevens op kan slaan, dat kon namelijk ook zo goed met mijn vorige toestel 7110.
Die ik helaas nu al heb weg gegeven aan iemand die ik nu niet meer kan bereiken.
Ik hoop op een snelle en soepele oplossing voor mijn en ook jullie probleem.