Nou, die hud is anders, er zitten veeel meer mappen bij, je ziet daar headshot en andere taunts die in die eerste leak niet zitten, je ziet daar wapens anders werken, de models zijn af en buggen niet, bombing run doet het en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer wat er niet in die eerste leak zat!
Verwijderd
hmmm ik zal het doorgeven ben benieuwd wat hij daarvan vind
(PS no way dat ik de naam tweakers gebruik dus wees maar niet bang
)
Verwijderd
de nieuwe screenies zijn idd duidelijk van een nieuwere versie .. ik lees net dat iemand ergens heeft gepost dat de nieuwe demo release genuked is in de warez scene, maar waarom weet niemand ....
weet iemand hier meer van deze NIEUWE build, en of hij ook echte de ronde doet (ik heb hem niet gezien
)?
weet iemand hier meer van deze NIEUWE build, en of hij ook echte de ronde doet (ik heb hem niet gezien
Verwijderd
Nergens, want die is er nog nietOp dinsdag 18 juni 2002 17:07 schreef SolidCobra het volgende:
Waar kan je eigenlijk de demo Downen
(en wees slim en ga niet verder vragen)
Presies, en zoals je al hoorde / zag is die demo eigenlijk nog niks bij het echte spel. dus zal van die demo zeggen ik koop UT2003 niet. tis beter voor jeOp dinsdag 18 juni 2002 17:17 schreef Terr het volgende:
[..]
Nergens, want die is er nog niet
(en wees slim en ga niet verder vragen)
Maar als ie komt (zeer binnenkort word verwacht
) kan je 'm hier vinden http://www.unrealtournament2003.com/?downloads
edit: typo
edit: typo
Ik, geheel anders
Genuked in de warez scene? Leg uit...Op dinsdag 18 juni 2002 17:00 schreef Alkahol!K het volgende:
de nieuwe screenies zijn idd duidelijk van een nieuwere versie .. ik lees net dat iemand ergens heeft gepost dat de nieuwe demo release genuked is in de warez scene, maar waarom weet niemand ....
weet iemand hier meer van deze NIEUWE build, en of hij ook echte de ronde doet (ik heb hem niet gezien)?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Ja ik heb ook gelezen dat die genuked is , zou te groot zijn (65x15mb)
.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Kewl, bij mij draait hij best goed met een 700 mhz athlon, tnt2 videokaart en 128 mb ram, hij schokt wel een beetje, maar wat wil je met zo'n systeem...Online denk ik dattie heel erg zou schokken..
Op het ina forum zijn 2 topics geweest (en gekilled) over de 2e leak. in een van deze topics stond dat het o.a. over een CTF-December ging(lol), een 15 dagen trial had (hadden hun oude games vroeger ook naar het scheen) en dat het versienummer niet "klopte", kortom dat het niet meer dan een grap/gerucht/leugen is. Maarja, ik weet niet meer wat ik geloven moet
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
*****************************************************************************************
*////////////////////// *
*()()()()()()()()()()() *
* ???????????????? * *
* ???????? *
* (<>) ???????????????? *
* ^ *
* 000 000 ???????????????? * *
* 0 0 0 0 ___________________ ? ? ? *
* 000 000 / | ^ *
* /JJJ U U NN N I X X | ???????????????? * *
* / \ / J U U N N N I X | ??? *
* / \ / JJ UUU N NN I X X | ??? *
* ----- / | ^ *
* / | ???????????????? * *
* (-------)/_________________________| ??????? *
* ??? *
* ??????? *
* |----| ???????????????? * *
* |||||| ^ *
* ???????????????? * *
* *
*****************************************************************************************
Unreal Tournament 2003-Beta
ReLeaseD: Jun|x FiLeNaMe: JIX-UT23.rar
CRackEd: JUn|x FiLeSiZe: 65 X 15
DaTe: 6-16-02
Enjoy this release. We saw the RDMiSO release. Our release is build 927. You will need an
80 min cd, to fit this one, and overburning must be turned on.
*With more than 30 arena's, 50 detailed characters and 10 unique worlds,
Unreal Tournament 2003 includes a huge arsenal of weapons and a host of
improvements on its popular predecessor. The sequel to the popular multiplayer
action shooter features an upgraded 3D engine with new environments, characters,
weapons, game modes, and special moves, as well as better artificial intelligence,
new special effects, and new game types.
Mail: *****@***hmail.com (weggelaten op verzoek)
WWW: (NO LONGER)
IRC: MAYBE
*IF YOU ENJOY ANY OF OUR RELEASE BUY THE MOFO PRODUCT!! YOU CHEAP WAREZ MONKEY!
************************************************************************************************
GreEtz: Deviance, Fairlight, Kalisto, Myth, Razor 1911, FTFiSO, CALiSO, EATiSO, NLiSO, W3D, MaGE,
and any other groups...
************************************************************************************************
*////////////////////// *
*()()()()()()()()()()() *
* ???????????????? * *
* ???????? *
* (<>) ???????????????? *
* ^ *
* 000 000 ???????????????? * *
* 0 0 0 0 ___________________ ? ? ? *
* 000 000 / | ^ *
* /JJJ U U NN N I X X | ???????????????? * *
* / \ / J U U N N N I X | ??? *
* / \ / JJ UUU N NN I X X | ??? *
* ----- / | ^ *
* / | ???????????????? * *
* (-------)/_________________________| ??????? *
* ??? *
* ??????? *
* |----| ???????????????? * *
* |||||| ^ *
* ???????????????? * *
* *
Unreal Tournament 2003-Beta
ReLeaseD: Jun|x FiLeNaMe: JIX-UT23.rar
CRackEd: JUn|x FiLeSiZe: 65 X 15
DaTe: 6-16-02
Enjoy this release. We saw the RDMiSO release. Our release is build 927. You will need an
80 min cd, to fit this one, and overburning must be turned on.
*With more than 30 arena's, 50 detailed characters and 10 unique worlds,
Unreal Tournament 2003 includes a huge arsenal of weapons and a host of
improvements on its popular predecessor. The sequel to the popular multiplayer
action shooter features an upgraded 3D engine with new environments, characters,
weapons, game modes, and special moves, as well as better artificial intelligence,
new special effects, and new game types.
Mail: *****@***hmail.com (weggelaten op verzoek)
WWW: (NO LONGER)
IRC: MAYBE
*IF YOU ENJOY ANY OF OUR RELEASE BUY THE MOFO PRODUCT!! YOU CHEAP WAREZ MONKEY!
GreEtz: Deviance, Fairlight, Kalisto, Myth, Razor 1911, FTFiSO, CALiSO, EATiSO, NLiSO, W3D, MaGE,
and any other groups...
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Ik heb de beta binnen.. als iemand me ff een link geeft om pics te kunnen uploaden, zal ik wat shots laten zien..
welke beta? de laatste >600mb of de een voor de laatste demo van rdmiso >400mb???
wow mail me effe aub
Nee. Warez verspreiden mag hier niet. Mails/ICQ erover beantwoord ik niet.
Iemand een URL waar ik pics kan uploaden? Klote chello homepage server ligt weer plat.
Iemand een URL waar ik pics kan uploaden? Klote chello homepage server ligt weer plat.
maar ik wil je iets vragen. ik vraag toch geen link of iets dergelijks?
-[Het grote Unreal Tournament 2003 topic deel 2!]- is net open gegaan, ga daar aub verder met posten, thx
Novah: Dit topic kan nog wel even doorgaan hoor, zie sluitmessage van andere topic 
ZuzZoo: Wil je deze dingen voortaan even buiten het forum om doen, dus over het mailen. Of je post je vraag hier, of je mailt degene aan wie je het wil vragen, maar niet hier vragen of iemand je even wil mailen. Zeker zo niet, aangezien dit heel erg kan overkomen als een warez request.
ZuzZoo: Wil je deze dingen voortaan even buiten het forum om doen, dus over het mailen. Of je post je vraag hier, of je mailt degene aan wie je het wil vragen, maar niet hier vragen of iemand je even wil mailen. Zeker zo niet, aangezien dit heel erg kan overkomen als een warez request.
There is no magic.
Geef me dan tenminste de eerste 3 letters van de je weet wel wat bestandsnaam. Geen link vraag! Gewoon een vraagje naar een naam van een bestand!
nah ok ik heb er vrede mee
Maar bij de 1000 ga ik deel 2 openen hoor 
btw: hiero, staat er gewoon, filename: JIX-UT23.rar
btw: hiero, staat er gewoon, filename: JIX-UT23.rar
huh? dan vraag ik me echt af waar je hem gezocht hebt want ik zoek ook jix***** maar kan hem nie vinde op ezel2000
Oh okay,Op woensdag 19 juni 2002 03:49 schreef The Will het volgende:
Novah: Dit topic kan nog wel even doorgaan hoor, zie sluitmessage van andere topic
ik d8 dat het mocht. En dit is zeer zeker geen warez request. Omdat het hier om een topic gaat over een niet officieel release demo wilt het nog niet zeggen dat ik hier een warez request wil beginnen. Moet je maar ook geen topics toelaten. Wel lullen hierzo over een niet officiele demo maar geen mails vragen aan anderen.???? Da snap ik nie.
Nah ik wil eerst bewijs zien dat hij hem echt heeft, zeg ingame via say je eigen nickname, dan geloof ik he
Het bestaat maar of ie hem heeft, da's dan nu de vraag jah.
Via ezel kan ie het zeer zeker niet hebben gevonden.
Ach jah.
Hallo mod, nogmaals mijn excuses voor een mail request in een topic. Ik zal het de volgende keer anders aanpakken wil ik met iemand prive gaan babbelen.
Via ezel kan ie het zeer zeker niet hebben gevonden.
Ach jah.
Hallo mod, nogmaals mijn excuses voor een mail request in een topic. Ik zal het de volgende keer anders aanpakken wil ik met iemand prive gaan babbelen.
Quote van gozer van het IsoNews.com forum:
"#2 0x [921M] Unreal Tournament 2003.Build 927 *HOT*"
THAT's the newer UT 2003 leaked version...Build 927...I haven't tried it yet since the bots seem to be a bit fucked and aren't responding to any of my commands, but anyway, that's the latest version that's out on the net.
The 250meg or whatever one (it's around that size compressed, not the bin file itself) is a Leaked 2001 Press Release...It's not an official demo, it's nowhere near finished, it has missing textures, texture bugs, etc. That is Not the demo which will come out soon...Officially.
And for you people saying "but itŽs only 247 mb?? anyone knows? i coulndŽt find any posts about", wtf are you talking about? There were tens of posts about that in this thread alone. That's how it all started, with "that" version...
Oh, I'm not sure why they did that...Maybe since they didn't wanna call it "UT 2003 Press Release From 2001"...Well, it only has some "levels" and "some" characters, so in a way it "is" a demo...But that gives people, as you can see, the impression that the Official Upcoming Demo will be like that press release, which is not true...Really, it just throws off the people who don't know much about this game...But yeah, the version closest to the official demo is the 927 build.
Edit: One of the new bots that have it only had one other person queued, so I'm now in position 2 in its queue...I should be getting the game soon.
server: 24.132.219.143. Ik laat hem woensdag de hele dag aanstaan (onder voorbehoud)
Beter, als er nu ook nog iemand op komt dan is het toppie (kijk wel f om 4 uur)Op woensdag 19 juni 2002 05:33 schreef ZuzZoo het volgende:
server: 24.132.219.143. Ik laat hem woensdag de hele dag aanstaan (onder voorbehoud)
Verwijderd
lolOp woensdag 19 juni 2002 11:27 schreef HyperViper het volgende:
die ftp doet het niet kom er niet op
Alhoewel ik er niks van kan (met 20fps spelen is namelijk lastig) kom ik denk ik ook nog wel langs vandaag.Op woensdag 19 juni 2002 05:33 schreef ZuzZoo het volgende:
🌞🍃
ok.. chello homepage server is weer online.
hier zijn de beloofde shots:
BR-Kalendra:

CTF-December, opvolger van CTF-November:

CTF-Lavagiant2:

DM-Curse3:

DM-Gael:

Deze beta is volgens mij zon beetje het complete spel, alleen zit er een 15-dagen limiet op. Maar die wordt binnekort vast wel gecrackt..
hier zijn de beloofde shots:
BR-Kalendra:
CTF-December, opvolger van CTF-November:
CTF-Lavagiant2:
DM-Curse3:
DM-Gael:
Deze beta is volgens mij zon beetje het complete spel, alleen zit er een 15-dagen limiet op. Maar die wordt binnekort vast wel gecrackt..
Verwijderd
idd en ik ken iemand die heeftOp woensdag 19 juni 2002 11:42 schreef Alkahol!K het volgende:
nieuwe versie is rond de 900 mb ofzo! en schijnt dus een "volledige" beta versie te zijn
Verwijderd
http://www.poosay.com/ut2003Crack-WARNING.html .. voor iedereen die nu al een crack heeft geprobeerd
die screenshots zien er wel EXTREEM koel uit mag ik zeggen
Verwijderd
kan iemand mij een OW geven want ik vraag dingen die niet mogen?
---------------------
niethandig@hotmail.com
---------------------
niethandig@hotmail.com
Wauw die shots zijn kewl 
Curse 3, December... WAUW
Curse 3, December... WAUW
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Nog wat shots.. nu hoogste kwaliteit op 1280x1024x32:

BRUUUUT
Maar eh dat groene ding, Pulse Gun neem ik aan. Dat ziet er niet zo super uit zegmaar waar het je wapen uitkomt. Hopelijk is dit ook nog niet de final versie (lijkt me ook stug als het spel pas in augustus uitkomt) en wordt dat nog mooier gemaakt.
Maar eh dat groene ding, Pulse Gun neem ik aan. Dat ziet er niet zo super uit zegmaar waar het je wapen uitkomt. Hopelijk is dit ook nog niet de final versie (lijkt me ook stug als het spel pas in augustus uitkomt) en wordt dat nog mooier gemaakt.
In-game ziet alles er 10 zo goed uit.Op woensdag 19 juni 2002 12:01 schreef QuestGamer het volgende:
BRUUUUT
"the shots dont do the game justice"
Ja ok ik heb de 1e demo ook gespeeld en ik vond dat al mooi terwijl dat versie 902 was.Op woensdag 19 juni 2002 12:03 schreef Mitt3nz het volgende:
In-game ziet alles er 10 zo goed uit.
Maar daar viel me die Pulse Gun ook al op
Maar dit kan toch nooit de offi versie zijn? Demo is nog geen eens uit.
Nee, want dat is niet toegestaan op GoT.Op woensdag 19 juni 2002 11:50 schreef HyperViper iets wat niet wordt gewaardeerd
OMG!! Hij heeft die game wel, en ik wil hem ook
maar ik mag niets vragen
Naja, ik zoek wel de hele dag verder
don't forget: <tab> open 24.132.219.143 to play!
Is de performance beter dan die van de geleakte demo?Op woensdag 19 juni 2002 12:03 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
In-game ziet alles er 10 zo goed uit.
Ja, het ziet er ook nog eens stukken beter uit.Op woensdag 19 juni 2002 13:12 schreef Sappie het volgende:
[..]
Is de performance beter dan die van de geleakte demo?
UT 2003 lijkt me echt zwaar roelen 
Rare gasten trouwens bij de Power Unlimited...
Ik heb toch echt een REVIEW gelezen van UT 2003, maar hij is helemaal niet echt uit.
Maarja ik zal toch eerst moeten w8en op een nieuwe compjoeter...
Rare gasten trouwens bij de Power Unlimited...
Ik heb toch echt een REVIEW gelezen van UT 2003, maar hij is helemaal niet echt uit.
Maarja ik zal toch eerst moeten w8en op een nieuwe compjoeter...

Hmmz ik doe niets illegaals, hij zoekt een host voor zijn screenshots hoorOp woensdag 19 juni 2002 13:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe dat illegale maar buiten GoT om, ook aankondigingen dat je iemand hebt gevraagd om de link
Sorry, mijn fout, maar zo kwam het over, snappieOp woensdag 19 juni 2002 13:42 schreef Novah het volgende:
[..]
Hmmz ik doe niets illegaals, hij zoekt een host voor zijn screenshots hoor
Aan de screenshots te oordelene gaat dit spel echt zwaar de pan uit rocken. Ik ga em dus ook KOPEN. Ik vind het gewoon waard om dit soort spelen te kopen want die developers zijn er zolang mee bezig geweest dat ze het gewoon verdienen.
idd, ik koop hem ook, gelijk een geforce 4 meenemen daaro ook, ik wil wel kunnen genieten en niet stikken in de fpslag
nog een paar.. CTF-December is zoooo mooi:
CTF-Citadel:

CTF-December:

CTF-Citadel:
CTF-December:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, mazzelaar ik zit nu al 3 dagen naar die beta te zoeken en ik hen een gevoel dat ik vandaag beet heb.
En een hele zooi Curse3 shots.. aangezien mensen me daarom vragen:

check #ut.fb op quakenet voor meer shots..
check #ut.fb op quakenet voor meer shots..
Doet de Ion Canon het in die versie al? zo ja pics plz
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
nog een paar.. laatste 2 hebben pics van de ion cannon in actie. Die "pillen" zijn adrenaline.
DM-LeviathanB:

DM-TokaraForest:

DM-Inferno:

DOM-ScorchedEearth:

DM-LeviathanB:
DM-TokaraForest:
DM-Inferno:
DOM-ScorchedEearth:
Verwijderd
Ik zie je nu staanOp woensdag 19 juni 2002 12:52 schreef ZuzZoo het volgende:
don't forget: <tab> open 24.132.219.143 to play!
Er staat een gun op je kop gericht
net nu ik eventjes wegga komt er iemand???
Haha wel grappig....schiet me maar.
Oh and fellowz: de niewe versie die er de ronde doet en uit een bestandsgrootte van 921 mb bestaat is: echt.
Er is ook een file die 700 en nog wat mb groot is maar die blijkt een filmpje te zijn.
Dus......oh hij heet: build 927
Haha wel grappig....schiet me maar.
Oh and fellowz: de niewe versie die er de ronde doet en uit een bestandsgrootte van 921 mb bestaat is: echt.
Er is ook een file die 700 en nog wat mb groot is maar die blijkt een filmpje te zijn.
Dus......oh hij heet: build 927
Hoe echt? Beta Demo echt, Release Demo echt? Beta Game echt?Op woensdag 19 juni 2002 14:58 schreef ZuzZoo het volgende:
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Een echte illegale betaOp woensdag 19 juni 2002 15:05 schreef Gerco het volgende:
Hoe echt? Beta Demo echt, Release Demo echt? Beta Game echt?
het is een reply op een gerucht: dus een beta versie met veel meer mappen en goed uitziende bots/skins. Dus wil ik hiermee ook zeggen dat de geposte screenshots echt zijn.
Ik draai een dedicated server maar niemand komt erop hoogstens 1 mannetje maar die is er al weer tussenuit.
die van 400-500 mb versie
Ik draai een dedicated server maar niemand komt erop hoogstens 1 mannetje maar die is er al weer tussenuit.
die van 400-500 mb versie
Nee echt waar? Of wou je beweren dat ik ze ff allemaal gefotosoept had? ...Op woensdag 19 juni 2002 15:11 schreef ZuzZoo het volgende:
het is een reply op een gerucht: dus een beta versie met veel meer mappen en goed uitziende bots/skins. Dus wil ik hiermee ook zeggen dat de geposte screenshots echt zijn.
Ik weet nie of dit mag zo nee, heb ik niks gevraagd.
En anders heb ik nog altijd meel
Wat is de filename van die nieuwe UT2003 versie (die met meer mappen en goede skins enz)
Ik vraag dus niet om links en meuk alleen de filename
En anders heb ik nog altijd meel
Wat is de filename van die nieuwe UT2003 versie (die met meer mappen en goede skins enz)
Ik vraag dus niet om links en meuk alleen de filename
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Aaah ik kan er niet meer tegen.
Ik kan hem gewoon niet spelen omdat ik een voodoo kaart heb
Gelukkig had ik nog wel Operation Nali Pali (ofzo) gedownload, dat maakt mijn dag weer goed
Ik kan hem gewoon niet spelen omdat ik een voodoo kaart heb
Gelukkig had ik nog wel Operation Nali Pali (ofzo) gedownload, dat maakt mijn dag weer goed
Dan zie je de details beter en scheelt veel klikwerk.Op woensdag 19 juni 2002 16:21 schreef bbrother het volgende:
resizen is een vak zeg
Mooooie pics, heel mooi. Maar daar heb je ook wel een aardig videokaart voor nodig zo te zien.
🌞🍃
ff een vraagje... weet iemand een irc channel ofzo, waar ik mensen kan uitnodigen voor een potje ut2k3? (of mensen die mij uitnodigen)
#spielerijOp woensdag 19 juni 2002 16:41 schreef greatgonzo het volgende:
ff een vraagje... weet iemand een irc channel ofzo, waar ik mensen kan uitnodigen voor een potje ut2k3? (of mensen die mij uitnodigen)
🌞🍃
Woei reclameOp woensdag 19 juni 2002 16:56 schreef DataBeest het volgende:
[..]
#spielerij
The devil is in the details.
Tering , die game is toch wel ernstig zwaar zeg, had gehoopt dat deze toch een stuk sneller dan die alpha zou lopen.
Ik zit nu met een geleende gf2mx400 64 mb omdat mijn gf2pro bij leadtek ligt
. Ik haal in de wat zwaardere levels amper 10fps op 800x600 (bv DM-Gestalt) terwijl ik toch met een P4 1.8@2.4 draai . In de opties heb ik alles zo'n beetje uitstaan. Ben bang dat je minstens een GF3 moet hebben en geen mx dus. Ook ben ik eigenlijk wel teleurgesteld in deze game, lijkt mij toch een beetje teveel op Quake 3 helaas (qua sfeer , power ups ed.). Ik moet nog maar zien of dit wel het grote verkoop succes gaat worden.
Ik zit nu met een geleende gf2mx400 64 mb omdat mijn gf2pro bij leadtek ligt
Oh man! Die volledige beta speelt echt superveel fijner dan die andere gelekte demo!!!
En ik haal ook veel meer fps! Echt een superspel!
En ik haal ook veel meer fps! Echt een superspel!
Verwijderd
Mwah na de filpmjes van doom 3 lig ik zekers niet meer wakker van UT2003 zeker nu ik die demo gespeelt heb 
Ik mis een bepaalde sfeer ofzo, kan niet echt vertellen wat, maar het boeit me gewoon niet, op het ogenblik vind ik zelfs sof2 nog veel en veel beter
(wel rekening mee houdend dat UT2003 nog maar een demo is)
Ik mis een bepaalde sfeer ofzo, kan niet echt vertellen wat, maar het boeit me gewoon niet, op het ogenblik vind ik zelfs sof2 nog veel en veel beter
Verwijderd
lighteye die demo is totaal niet representatief voor ut2k3 ... persoonlijk vind ik doom3 helemaal niet zo mooi.. als je sof2 ga vergelijken met de uiteindelijke versie van ut2k3 dan is 'r toch wel een verschilletje
(ut2k3 is echt wat nieuws)
Dahm man na al die plaatjes op de 35e pagina hebben we weer een dwijl nodig
is er nog een beta uit ofzoo (met een Hud enzoo)
is er nog een beta uit ofzoo (met een Hud enzoo)
Hrmpf, Doom III moet elke 2 minuten laden voor een nieuwe map 
Dat heeft UT dus ff lekker niet
En voor Doom III heb je een lekker zware pc nodig plus het is niet geschikt als multiplayergame (saai)
Dat heeft UT dus ff lekker niet
En voor Doom III heb je een lekker zware pc nodig plus het is niet geschikt als multiplayergame (saai)
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Ik denk juist dat je unreal episode 2 tegen over doom 3 moet zetten en eerder iets van quake 4 (nog nix van gezien dus kan niet goed oordelen) tegen over ut2k3. Want dat zou specifiek single player tegen over single player en multiplayer tegen multiplayer
ik krijg de full morgen.. heb flink wat uurtjes gespeeld met de demo
..
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
at xal vast die zijn, aangezien de full nog niet af isOp woensdag 19 juni 2002 21:45 schreef _subzero_ het volgende:
Full? Of bedoel je de beta build 927?
edit: Wel ranzig, 65 bestanden van 15MB
die beta ja.. maar ik vind hem full omdat ie fuller is dan de demoOp woensdag 19 juni 2002 21:45 schreef _subzero_ het volgende:
Full? Of bedoel je de beta build 927?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
ik probeer het nog een keer:
<tab> open 24.132.219.143
Als er weer niemand komt dan ...latersssssss met jullie
<tab> open 24.132.219.143
Als er weer niemand komt dan ...latersssssss met jullie
hoe zet je opengl aan in unreal 2003 demo wat moet je invullen in je ut2.inf of hoe ie ook heet
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
UT2003 doet niet aan Open GL , ook de final zal daar niet aan gaan doen.
Dit topic is gesloten.