Ok, en die lifschacht, jah sommige CT's zijn telaat voor de lift, en dan kunne ze erop jumpen en dan zo erin komen door een roostertjeOp donderdag 13 juni 2002 12:53 schreef likkepot het volgende:
Maken we ook iets van een WC (nee geen worldcraft of waterkoeling )
En de lift schacht, komen hier mensen in te 'lopen' ?
Ik heb daar namelijk een perfect texture voor.
red. Ik geef je dadelijk nog even de vloer van de serverruimte zonder naadje.
iemand in voor een 'leaked'pre-alpha versie? Wil wel eens rondlopen in dat level, geeft een betere feedback!
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
hmnee dan zou iemand me comp gehekt moeten hebben met'n hegguhschaartje
maaruhm, er komt wel een alfapreviewleakedbetalevelgoldedition maar ik moet die kut freemreet lag weten weg te werken want ik loop met 20 fps door het level terwijl ik met 100 moet. maar dat komt door de verre afstanden. Ik snap niet wrom ik daarmee problemen heb
Ook met uhm dat ene video test progje heb ik bij poligon count ofzo maar 0,5 per sec
maaruhm, er komt wel een alfapreviewleakedbetalevelgoldedition maar ik moet die kut freemreet lag weten weg te werken want ik loop met 20 fps door het level terwijl ik met 100 moet. maar dat komt door de verre afstanden. Ik snap niet wrom ik daarmee problemen heb
Ook met uhm dat ene video test progje heb ik bij poligon count ofzo maar 0,5 per sec

zal ik is testen
???
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Jij wil steeds maar testen kerel !
Ik denk dat mensen die meehelpen eerder een kans maken om te testen figuur.
Als jij aan je auto/scooter zit te sleutelen sta ik toch ook niet de hele tijd achter je : "Mag ik eens rijden ? Kom op he, ik wil eens rijden. He toe, laat me eens rijden."
He louis;
komt dat wel goed dan met die framerate ?
Als jij aan je auto/scooter zit te sleutelen sta ik toch ook niet de hele tijd achter je : "Mag ik eens rijden ? Kom op he, ik wil eens rijden. He toe, laat me eens rijden."
He louis;
nikszolekkeralss.exe
zeg maar wat ik moet doen, en waarmee, en ik help, heb alleen een kleine ervaring met worldcraft 3.3Op donderdag 13 juni 2002 13:18 schreef likkepot het volgende:
Jij wil steeds maar testen kerel !
He louis;
We hebben tafels,stoelen,computers,lampen etc. nodig...
nikszolekkeralss.exe
Met die framerate, ik hoop het, ik ben nu heel ff bezig met casemodden omdat ik net mijn spullen binne heb
Ik vind dat er niet meer mensen moeten gaan helpen. Misschien 1 of twee.
Maar als je de download hier neer zet dan gaat iedereen zich eropeens mee bemoeien. Word je gek van.
In dit gedeelte van de map kan je dat gewoon niet doen.
Stuur vanavond maar het level naar de mensen die helpen om het te maken:
Misschien iemand vergeten??
Maar als je de download hier neer zet dan gaat iedereen zich eropeens mee bemoeien. Word je gek van.
In dit gedeelte van de map kan je dat gewoon niet doen.
code:
1
2
3
| Jij zelf dan :) Xavier Likkepot |
hoe groot moeten die stoelen, tafels etc worden?
Ik ben het met Xavier eens:
Sorry DunneMier, als er een echte beta test komt. Dan ben jij als eerste aan de beurt.
Voorlopig komt die nog niet maar blijf 't forum checken...
Sorry DunneMier, als er een echte beta test komt. Dan ben jij als eerste aan de beurt.
nikszolekkeralss.exe
Probeer zo nu en dan (alsie het niet erg vindt) de hulp in te schakelen van Dr.DK....Misschien iemand vergeten??
Die man heeft aan 2 woorden genoeg en kan jullie waarschijnlijk een goed eind op weg helpen.....
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
tis goed vertaald nog altijd krimpende mier!!!!Op donderdag 13 juni 2002 13:36 schreef likkepot het volgende:
Ik ben het met Xavier eens:
Hahaha, Gerben zou toch een plattegrond maken ?Op donderdag 13 juni 2002 13:28 schreef Xavier het volgende:
code:
1 2 3 Jij zelf dan :) Xavier Likkepot
Hij kreeg het zeker Spaans benauwd toen hij zag wat het precies inhield...
Louis: Vloer
Is dit wat ?

Vloer

Voor in kantoortjes. Let wel op dat deze in het midden van de kamer komt en wel maar 1 keer.
nikszolekkeralss.exe
toch een leaked versie?
oh, en ik heb ff een stoel gemaakt, ben bezig met een tafel, maar hoe groot moettie worden? hoogte en breedte?
oh, en ik heb ff een stoel gemaakt, ben bezig met een tafel, maar hoe groot moettie worden? hoogte en breedte?

moek anders het bestandje ff meelen?
graag, als je wil wat meer dingetjes, zodat ik ze zo kan invoegen. Computers enzoOp donderdag 13 juni 2002 14:15 schreef SlinkingAnt het volgende:
moek anders het bestandje ff meelen?
hebbie msn? en email pleaz
Likkepot:
Ziet er goed uit! Gaaf!!
Ik denk dat we op de gang dezelfde motief moeten gebruiken.
Randje blauw het motief dikke rand blauw motief en dan weer blauw.
De volgorde geld voor de breedte.
Ziet er goed uit! Gaaf!!
Ik denk dat we op de gang dezelfde motief moeten gebruiken.
Randje blauw het motief dikke rand blauw motief en dan weer blauw.
De volgorde geld voor de breedte.
@ Xavier, bij mij werkttie gewoon hoorOp donderdag 13 juni 2002 14:25 schreef Xavier het volgende:
SlinkingAnt Kan je je plaatje fixen?
Ik en Likkepot willen eht graag ook zien.
@ Master: ben je nu online?
add mij anders ff pberbee@softhome.net
Bij mij werkt hij gewoon niet. Strange.Op donderdag 13 juni 2002 14:28 schreef SlinkingAnt het volgende:
[..]
@ Xavier, bij mij werkttie gewoon hoor
Zal eens thuis proberen.
Kan je hem anders ff mailen?
jhpbatxs4allpuntnl
das ook mijn MSN
Nogmaals...Kun je voor die standaard dingen als stoelen/planten/bomen/tafels etc niet de bestaande textures/models nemen/rippen van CS/HL?!
RaDkill: Ik denk dat dat er dan zo 'amaturistisch' uit komt te zien
Ik ben voor om eigen textures te maken.
Wat mijn errug leuk lijkt is een kamer dicht te gooien. Je komt er niet in. En het raam zit dicht en de luxaflex zit ook dicht.
Je komt er dus niet in.
Maar wat komt erin te staan?
Eeen stukje tekst. Zoals de makers
Wat mijn errug leuk lijkt is een kamer dicht te gooien. Je komt er niet in. En het raam zit dicht en de luxaflex zit ook dicht.
Je komt er dus niet in.
Maak hem dan zo dan de deur kapot gaat, als je er 3 magazijnen op leegt ofzowOp donderdag 13 juni 2002 14:48 schreef Xavier het volgende:
Ik ben voor om eigen textures te maken.
Je komt er dus niet in.
Nee, dat is dus low-budget...
Echt goede maps hebben dat ook niet. Alleen office heeft zoiets met dat plaatje in de muur. Erg dom vind ik.
Ik ben dus tegen.
Leuk idee voor de gangen xavier. Krijgen we namelijk een beetje GoT kleuren.
Echt goede maps hebben dat ook niet. Alleen office heeft zoiets met dat plaatje in de muur. Erg dom vind ik.
Ik ben dus tegen.
nikszolekkeralss.exe
HAHAHAHAHA!!Op donderdag 13 juni 2002 14:54 schreef MasterOverdrive het volgende:
[afbeelding]
je stoel isser
plaatsje voor de GVR? (grote vriendelijke reus)
Nee dan is het geen easteregg meer. Er zitten er al heel veel in levels die je niet eens weet.Op donderdag 13 juni 2002 14:54 schreef SlinkingAnt het volgende:
[..]
Maak hem dan zo dan de deur kapot gaat, als je er 3 magazijnen op leegt ofzow
Je kan het dan alleen zien bij noclipping
Er moet wel ergens een easteregg in komen hoor.Op donderdag 13 juni 2002 14:54 schreef likkepot het volgende:
Ik ben dus tegen.
Op een stukje inzoemen ofzo en je ziet wat namen.
Geen idee. Maar ik ben voor eastereggje!
no easteregg..
das lame..
[edit]
en waar kan ik dat valve hammer krijgen/downloaden
kan ik ook ff mee helpen
das lame..
[edit]
kan ik ook ff mee helpen
Moes dat nou ???

Ik geloof dat elke officiele map een easteregg heeft, alleen bij office is ie te zien als je dat stukie muur kapot schiet maar bij de andere maps is het alleen te zien als je dood bent.Op donderdag 13 juni 2002 14:54 schreef likkepot het volgende:
Ik ben dus tegen.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Kan ik me aanmelden als Beta tester?
Dan kunnen de designers mooi verder gaan met het maken van textures enzo.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Das een tafel.Op donderdag 13 juni 2002 15:35 schreef MasterOverdrive het volgende:
[afbeelding]
hier is je screenie
En dan noem je hem bstoel
HAHA tuurlijk.Op donderdag 13 juni 2002 15:36 schreef McFlipp het volgende:
Kan ik me aanmelden als Beta tester?Dan kunnen de designers mooi verder gaan met het maken van textures enzo.
Aanmelden kan niet. We testen zelf. Als we later vergevorderd zijn gaat hij pas groot getest worden.
Nu dus echt niet.
Juistem.Op donderdag 13 juni 2002 15:38 schreef MasterOverdrive het volgende:
Oke, dan hebben we 200 testers, en 5 mensen die meehelpen met de map
Ik zit nog steeds te denken over de ingang. Lastig
Ik wil best mee helpen maar kan niet zo goed overweg met WCOp donderdag 13 juni 2002 15:38 schreef MasterOverdrive het volgende:

uhm..Op donderdag 13 juni 2002 15:38 schreef MasterOverdrive het volgende:
check mijn vorrige post

ik wil dus ook meehelpen..Op donderdag 13 juni 2002 15:08 schreef Schaapjuh het volgende:
no easteregg..
das lame..
[edit]
kan ik ook ff mee helpen
maar adn moet ik dus wel ff dat valve hammer ergens vandaan plukken..
Ik denk dat het iig niet zo moet zijn dat de T's gewoon voor de ingang kunnen gaan zitten en wachten maar.Op donderdag 13 juni 2002 15:40 schreef Xavier het volgende:
[..]
Juistem.
Ik zit nog steeds te denken over de ingang. Lastig
Misschien moet je een soort muurtje ofzo voor de deur zetten.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| | | | -------- | | | ---------|--|----------- /\ || || |
Zoiets dus
De teams zullen elkaar nooit bij de ingang tegen komen.Op donderdag 13 juni 2002 15:46 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik denk dat het iig niet zo moet zijn dat de T's gewoon voor de ingang kunnen gaan zitten en wachten maar.
code:
1 2 3 4 5 6 7 | | | -------- | | | ---------|--|----------- /\ || ||
Zoiets dus
CT's starten boven en de T's buiten vlakbij het riool of in het riool.
De T's zijn allang voorbij de ingagn als de CT's eraan komen.
uhh, balie???Op donderdag 13 juni 2002 15:46 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik denk dat het iig niet zo moet zijn dat de T's gewoon voor de ingang kunnen gaan zitten en wachten maar.
code:
1 2 3 4 5 6 7 | | | -------- | | | ---------|--|----------- /\ || ||
Zoiets dus
Das een bureaustoel zonder rugleuning!Op donderdag 13 juni 2002 15:38 schreef Xavier het volgende:
Das een tafel.
En dan noem je hem bstoel
Huh?Op donderdag 13 juni 2002 15:51 schreef SlinkingAnt het volgende:
[..]
Das een bureaustoel zonder rugleuning!
Sorry maar er kloppen dan een hoop dingen niet aan.
Een burostoel heeft 5 poten en geen vier.
Zitten wieletjes onder en ik heb nog geen burostoel gezien zonder rugleuning.
350ste post in dit topic
dat was ff een alpha versie van de stoel, komen nog 1 of 2 pootjes bij. En de rugleuning zit er nu ook op. alle pootjes wijzen met het uiteinde naar beneden, bij screenie nog nie, etc!
De bureaustoel en de tafel

Textures zelf in te vullen!

He $linkingAnt,
heel leuk hoor die stoel maar spaar je ff de moeite.
Ik wil je niet afzeiken hoor maar...
In een echt bedrijf heeft elke stoel wieltjes en armleuningen en een beetje flex design.
Die stoel van jou is echt zo een van 70 jaar terug bij oma op zolder ofzo.. no offense !
Dit wordt een hip gebouw waar een hoop hi-tech shit ligt opgeslagen. Het interier moet daar op afgestemd zijn.
g00gle eens naar Cartier of andere dure merken...
edit: Te laat gepost...
Maar kijk toch maar eens naar andere meubelstukken. Een goed voorbeeld is altijd handig
In een echt bedrijf heeft elke stoel wieltjes en armleuningen en een beetje flex design.
Die stoel van jou is echt zo een van 70 jaar terug bij oma op zolder ofzo.. no offense !
Dit wordt een hip gebouw waar een hoop hi-tech shit ligt opgeslagen. Het interier moet daar op afgestemd zijn.
Maar kijk toch maar eens naar andere meubelstukken. Een goed voorbeeld is altijd handig
nikszolekkeralss.exe
Geef maar een voorbeeld en ik maak 'm na!Op donderdag 13 juni 2002 20:37 schreef likkepot het volgende:
He $linkingAnt,
Verwijderd
ello,
ik ben ook wel goed in van die kleine dingetjes maken (balie, stoelen, pc,s etc etc)
mail me maar als ik iets moet maken
jobadlp@Planet.nl
msn
gametothemax@msn.com
ik ben ook wel goed in van die kleine dingetjes maken (balie, stoelen, pc,s etc etc)
mail me maar als ik iets moet maken
jobadlp@Planet.nl
msn
gametothemax@msn.com
Dit meen je toch niet sreieus hoop ik??!!!! What about de_torn en de_survivor, of zijn dat ook low budget maps? En what about de minder bekende maar ook zeker vette maps als de_747 en de_rock?!! Sterker nog, bijna iedere map (goed of slecht) bevat eastereggs, wat btw ook door bijna iedereen gezien wordt als een pluspunt/iets positiefs.Op donderdag 13 juni 2002 14:54 schreef likkepot het volgende:
Ik ben dus tegen.
ALs je zo wijs over iets praat wees dan ook wijs
Nou,Op donderdag 13 juni 2002 21:03 schreef Nelis het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet sreieus hoop ik??!!!! What about de_torn en de_survivor, of zijn dat ook low budget maps? En what about de minder bekende maar ook zeker vette maps als de_747 en de_rock?!! ALs je zo wijs over iets praat wees dan ook wijs
mischien niet low-budget maar ze worden niet vaak gespeelt.
Wat we kunnen doen is ergens in de kelder/riool een soort graffiti-tag achtig naamlijstje maken.
nikszolekkeralss.exe
En waar blijft me plaatje?
Ga je gang zou ik zeggen!Op donderdag 13 juni 2002 21:51 schreef Metal-Kool4 het volgende:
We moeten ge-modden chieftec kasten
Verwijderd
ik ben het aan het leren.. 

Als gametothemax die verder uitwerkt... kunnen we die dan gebruiken?
Als gametothemax die verder uitwerkt... kunnen we die dan gebruiken?
ff resizen maybe?
Verwijderd
ok heb em iets gechanged
let niet op de textures en detail
heeft iemand een model van een Modern pctje voor me ?
voor 8er et locket
owhja die luikjes kunnen open en dicht
moet nog een knoppie etv komen
let niet op de textures en detail
heeft iemand een model van een Modern pctje voor me ?
voor 8er et locket
owhja die luikjes kunnen open en dicht
moet nog een knoppie etv komen
Misschien moet je er een TFT schermpie van maken 
Tenminste ik las ergens dat jullie high tech troep wilde
Tenminste ik las ergens dat jullie high tech troep wilde
lijkt mij op een loket, of infobalieOp donderdag 13 juni 2002 22:26 schreef MasterOverdrive het volgende:
sorry, maar wat is het
Ben het met likkepot eens.Op donderdag 13 juni 2002 20:33 schreef SlinkingAnt het volgende:
De bureaustoel en de tafel
[afbeelding]
Ziet er aardig uit.Op donderdag 13 juni 2002 21:41 schreef SlinkingAnt het volgende:
nouja, hier dan weer 2 screens van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
graag opmerkingen
en voor likkepot: iets meer opbouwende kritiek graag!!
Wat zeikpuntjes:
- toetsenbord is te oud. Geen enkel nieuw toetsenbord heeft nog donkergrijze toetsen.
- Flatpanels! (modern weet je nog)
Op donderdag 13 juni 2002 22:00 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[afbeelding]
WTF!Op donderdag 13 juni 2002 22:19 schreef mazerati het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn dit?
Waar moet dit komen dan?
Ik zit hier maar raar te kijken.
Wil je een loket/USAkrantenkiosk als balie maken ofzo?
Sorry maar ik zie dit een beetje verkeerde kant op gaan zo.Op donderdag 13 juni 2002 22:26 schreef MasterOverdrive het volgende:
sorry, maar wat is het
laat ze creatief zijnOp donderdag 13 juni 2002 22:30 schreef Xavier het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie dit een beetje verkeerde kant op gaan zo.
Zolang het maar niet zonder goedkeuring in onze map komt. Want wat moet je nouw met een afhaalmuurbalie
Iets wat hier totaal niet op lijkt!!Op donderdag 13 juni 2002 22:31 schreef mazerati het volgende:
lol moet nog een soort balieworden
wat hadden jullie dan in ged8en ?
Masteroverdrive kan je ff op IRC komen?
Maak ik morgenOp donderdag 13 juni 2002 22:29 schreef Xavier het volgende:
Ziet er aardig uit.
Wat zeikpuntjes:
- toetsenbord is te oud. Geen enkel nieuw toetsenbord heeft nog donkergrijze toetsen.
- Flatpanels! (modern weet je nog)
[..]

En als iemand die texture kan aanpassen?
Die computer vindt ik wel grappig gemaakt, en misschien toetsenbord editten ofzo 
*leuke* map
*leuke* map
Mensen we zijn goed bezig ! Computer ziet er goed uit.
Voor mazerati:
Is dit mischien een leuk textuur voor de plee ruimte ?
Voor mazerati:

nikszolekkeralss.exe
[quote]Op donderdag 13 juni 2002 23:02 schreef likkepot het volgende:
Voor mazerati:

ziet er leuk uit, alleen je ziet het al, zwarte rand mist
enuhh die texture van dat tapijt is wel goed, maar met dat patroon erin is niet deelbaar door 16
Voor mazerati:

ziet er leuk uit, alleen je ziet het al, zwarte rand mist
enuhh die texture van dat tapijt is wel goed, maar met dat patroon erin is niet deelbaar door 16
Jah je hebt gelijk. Alle max payne matrix mod lobby shoot-out tegels 
Ken je die ?
Louis ?
Heb je zelf toevallig fotosoep ? (wie heeft hem niet eigenlijk) Als je in het vervolg nog eens dat probleem hebt kan het zijn dat een plaatje geen 256*256 is maar 255*256.
Dan kan ie hem niet delen ja... Moet je hem zelf met ctrl+t ff breeder/hoger maken.
Ik heb net ff getsjekt hoor maar die vloerbedekking plaatjes zijn allebei 256*256
Ken je die ?
Louis ?
Heb je zelf toevallig fotosoep ? (wie heeft hem niet eigenlijk) Als je in het vervolg nog eens dat probleem hebt kan het zijn dat een plaatje geen 256*256 is maar 255*256.
Dan kan ie hem niet delen ja... Moet je hem zelf met ctrl+t ff breeder/hoger maken.
Ik heb net ff getsjekt hoor maar die vloerbedekking plaatjes zijn allebei 256*256
nikszolekkeralss.exe
Ik ga nu pitten 
Heb morgen twee tentamens en ik heb de hele dag alleen maar ge' CS't en op GoT gezeten.
Komp wel goe morge dach ik zo
Ik zal morgen eens aan de muren/plafonds beginnen.
Ook de kelder moet nog komen. Heb ik al hele kewle textures voor ! Die zijn echt kicken !
Tot morgen

Heb morgen twee tentamens en ik heb de hele dag alleen maar ge' CS't en op GoT gezeten.
Komp wel goe morge dach ik zo
Ik zal morgen eens aan de muren/plafonds beginnen.
Ook de kelder moet nog komen. Heb ik al hele kewle textures voor ! Die zijn echt kicken !
Tot morgen

nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
Als ik naar die wc plaatjes kijk, dan is mijn tip om iets te gaan lezen over vis blocking en over het reduceren van r_speeds in het algemeen. Er wordt namelijk niet veel geblocked, er wordt gecarved en die traptreden vreten ook behoorlijk wat.
check bv. deze es:
http://members.telocity.com/pdebaan/rspeeds.htm
http://www.btinternet.com/~indalo/mapping/tips01.html
http://countermap.counter-strike.net/Tutorials/tutorial.php?id=19
check bv. deze es:
http://members.telocity.com/pdebaan/rspeeds.htm
http://www.btinternet.com/~indalo/mapping/tips01.html
http://countermap.counter-strike.net/Tutorials/tutorial.php?id=19
misshcien een tweakers 'scherm' ipv desktop?
STUFU hl2
IDD, daar zat ik dus ook aan te denken...Jullie willen alles hight tech (lees mooi) etc, maar het moet uiteindelijk wel speelbaar worden met een redelijke FPS....reduceren van r_speeds
hier screens van maken ofzo?!?!?
tweakers servers

?
tweakers servers
http://www.valve-erc.comOp donderdag 13 juni 2002 22:32 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Weet iemand waar ik het progje "wally" kan downloaden
?
Flatpanel is klaar.
Iemand nog een plaatje van een luxe stoel? Voordat hij weer nie mooi genoeg is
Iemand nog een plaatje van een luxe stoel? Voordat hij weer nie mooi genoeg is
Verwijderd
Als "gameplay-kenner"
zou ik graag willen weten waar de spawn points etc. zijn. Eigenlijk hoor je eerst een map te maken, die te testen op hoe het speelt, en daarna pas de textures erin te gooien. Dit is voor het geval je dingen gaat veraderen, dan krijg je dubbel werk.
Misschien is het leuk om de tuin maar vol te gooien met plantjes enzo, en de CTs op de straat te laten beginnen? (net zoals in cs_estate en cs_mansion).
Moeten we Rob maar even uitnodigen om een tuin voor ons te ontwerpen, en Nico wil misschien wel helpen bij de tafels!
Naja suc6 ermee
Misschien is het leuk om de tuin maar vol te gooien met plantjes enzo, en de CTs op de straat te laten beginnen? (net zoals in cs_estate en cs_mansion).
Moeten we Rob maar even uitnodigen om een tuin voor ons te ontwerpen, en Nico wil misschien wel helpen bij de tafels!
Naja suc6 ermee
Dit topic is gesloten.