Hoi hoi, ik kan best wel mappen enzo, maarja ik vind het zo klote om een goed onderwerp te vinden en daar goed mee aan de slag te kunnen om een mooi mapje te kunnen maken.
Als jullie me ff willen helpen met een cool en goed onderwerp stel ik dat op prijs. Het moet wel aan de volgende eisen voldoen;
- Sweervol (geen ijs ofzo)
- Bomb map (mag ook anders maar uhm, argumenten?
)
Dat was het wel zo'n beetje, als je me aan textures (plaatjes) kunt helpen nog beter
alvast bedankt he
ohjah, mensen die ook kunnen mappen met worldcraft etc. En mee willen helpen graag! Je kunt gewoon een deel van een map, of gewoon een auto ofzo maken, en opsturen naar m'n e-mail adres, zodat ik hem dan zo kan invoegen!
alvast bedankt
Oke, we hebben nu 5 mensen;
--------------------------------
Textures
Likkepot
Plattegrond(en)
Gerben
Designers voor objecten etc. (wordcraft)
Niekosss
Reefer
MasterOverdrive
Als jullie me ff willen helpen met een cool en goed onderwerp stel ik dat op prijs. Het moet wel aan de volgende eisen voldoen;
- Sweervol (geen ijs ofzo)
- Bomb map (mag ook anders maar uhm, argumenten?
Dat was het wel zo'n beetje, als je me aan textures (plaatjes) kunt helpen nog beter
alvast bedankt he
ohjah, mensen die ook kunnen mappen met worldcraft etc. En mee willen helpen graag! Je kunt gewoon een deel van een map, of gewoon een auto ofzo maken, en opsturen naar m'n e-mail adres, zodat ik hem dan zo kan invoegen!
alvast bedankt
Oke, we hebben nu 5 mensen;
Textures
Likkepot
Plattegrond(en)
Gerben
Designers voor objecten etc. (wordcraft)
Niekosss
Reefer
MasterOverdrive