Dit is mn voorlopige setting en plot:
setting:
De map zal zich afspelen in een vredig, europees dorpje met veel (markante) gebouwen en winkeltjes: herenhuizen, gemeentehuis, supermarkt, kerkje, body art shop, kledingzaak, lunchroom, snackbars, discotheek, cafes, chinees restaurant enz.
De map zal veel facetten van een dorpje bevatten, zoals vieze donkere steegjes, marktplein, smalle straatjes, open ruimtes, winkels, oude en nieuwe gebouwen enz. je kunt ook in een aantal gebouwen komen, zoals in de kerk.
plot:
Mijn random idee is dat de terroristen een mafia-baas en/of andere gangsters moeten opblazen. Ze zitten dan zogenaamd gewoon in een coffeeshop of zo. Je moet dan de coffeeshop opblazen. Of je kunt hun limo opblazen die dan voor de deur staat. Daarin zit dan zogenaamd waardevolle spullen of zwart geld. Lijkt me geen gek idee.
geluid:
Ik wil ook gaan experimenteren met geluid zoals dat in films gebruikt wordt. Smalle steegjes krijgen dan een spanning-verhogende sample enz.
Op dinsdag 28 mei 2002 17:43 schreef not-known het volgende:
w00t!!! zelfs heineken doet mee! VET man

yep, en Grolsch ook natuurlijk.
Op dinsdag 28 mei 2002 18:04 schreef bAdmuTs het volgende:
Beter dat het een DE map word, hopen dat er niet teveel camp spots in zitten
Keep Up Tha Good Work
dr komt wel een sneaky plekje in de kerk. neej, niet bovenin de toren.
Op dinsdag 28 mei 2002 19:12 schreef EdonyX het volgende:
kun je hier geenlink geven voor de beta versie van de map? gaan wij GoT'ers allemaal op een server deze map spelen, goed idee ofniet?
das zeker een goed idee, maar de map is nog lang niet af. Ik moet de_battle_isle2 ook nog afronden.