Krijg je problemen mee. Scholen worden niet gewaardeerd in de community, evenals speeltuinen etc.Op dinsdag 28 mei 2002 14:34 schreef Kwartjuh het volgende:
Ik ben bezig met De_College, gebasseerd op mijn school.
Verwijderd
DE_DEADLOCK...Op dinsdag 28 mei 2002 21:31 schreef Dr.DK het volgende:
setting:
De map zal zich afspelen in een vredig, europees dorpje met veel (markante) gebouwen en winkeltjes: herenhuizen, gemeentehuis, supermarkt, kerkje, body art shop, kledingzaak, lunchroom, snackbars, discotheek, cafes, chinees restaurant enz.
LIJKT ERG OP DE_DEADLOCKDe map zal veel facetten van een dorpje bevatten, zoals vieze donkere steegjes, marktplein, smalle straatjes, open ruimtes, winkels, oude en nieuwe gebouwen enz. je kunt ook in een aantal gebouwen komen, zoals in de kerk.
(de_deadlock:blaas die truck bij de hoerenbuurt op... hey, geld??)Lijkt me geen gek idee.Of je kunt hun limo opblazen die dan voor de deur staat. Daarin zit dan zogenaamd waardevolle spullen of zwart geld.
(ehrm... de_deadlock?)geluid:
Ik wil ook gaan experimenteren met geluid zoals dat in films gebruikt wordt. Smalle steegjes krijgen dan een spanning-verhogende sample enz.
(ehrm... enige 2 bieren die niet in deadlock zitten, toeval?)yep, en Grolsch ook natuurlijk.
(sneaky plekje? wat dacht je van in het midden 2 raampjes bij een groot plein, dan een kerk er tegenover waarbij je op de dakrand kan lopen... zoals in deadlock...)dr komt wel een sneaky plekje in de kerk. neej, niet bovenin de toren.
sorry, ben gewoon erg trots op [OOPS]3dmike en backslider. las ook al dat backslider een vinger in de pap heeft, maar vind toch dat er iets minder gelijkenissen mogen zitten tussen de 2 maps. Zit je niet te stangen op je skillz ofzo.
Verwijderd

BLiNN(D)eMaNS: 
Ik had ook geen andere reactie verwacht van een [oops] member. (dat maak ik tenminste uit je site in je profile)
Er zijn echter maar twee echte overeenkomsten:
- Het realisme (digitale camera+photoshop)
- De setting, een nederlands dorpje. (wat een toeval)
Thats it.
De lay-out, gameplay, (soorten) gebouwen, geluiden enz. zijn gewoon totaal anders en volledig naar mijn idee, ontwerp gedaan. Daarnaast zal deze map ook heel wat extra's bieden.
Ik had ook geen andere reactie verwacht van een [oops] member. (dat maak ik tenminste uit je site in je profile)
Thats it.
De lay-out, gameplay, (soorten) gebouwen, geluiden enz. zijn gewoon totaal anders en volledig naar mijn idee, ontwerp gedaan. Daarnaast zal deze map ook heel wat extra's bieden.
Verwijderd
Weet je ook wat vet is > een auto erinmaken die kan rijden (er moet wel een beetje fun in)
of iets anders
of iets anders
je vergeet nog één ding:Op zondag 02 juni 2002 22:52 schreef Dr.DK het volgende:
BLiNN(D)eMaNS:
Thats it.
DK's map is/wordt beter
Verwijderd
nee joh, het is: kwijl++;Op zaterdag 01 juni 2002 17:14 schreef dwaas het volgende:
kwijl + 1
jaja, ik was er ook weer. Ik wil hier natuurlijk ook een beta van hebben. Net als battleisle2 (die ik al helemaal doodgedraaid heb *uche*
voor ideen moet ik em gespeeld hebben, maar wel leuk is natuurlijk van die insider-dingetjes, truckjes die je alleen na een tijdje uit kan vinden. Bvb: langs de regenpijp omhoog in cs_highrise, over dat hekje klimmen door er tegen aan te lopen in de_bi2
offtopic:
FF een uitleg op dat laatste, is een heel leuk trucje. Imagine:
Bomplek onder het camonet, daar is een kist, die staat in een hoekje. Dan zeg je (via voicecomm) dat je teammate daarvoor moeten crouchen, jij springt op em, op de kist. Daarna spring je er aan de andere kant af en plaats je de bom. Daarna je teammate aan een van de kanten (de ruimste kant) laten crouchen in de hoek. Op em springen met een beetje moeite en dan weer op de kist. En dan heel hard wegrennen
soz voor het offtopic gaan
FF een uitleg op dat laatste, is een heel leuk trucje. Imagine:
Bomplek onder het camonet, daar is een kist, die staat in een hoekje. Dan zeg je (via voicecomm) dat je teammate daarvoor moeten crouchen, jij springt op em, op de kist. Daarna spring je er aan de andere kant af en plaats je de bom. Daarna je teammate aan een van de kanten (de ruimste kant) laten crouchen in de hoek. Op em springen met een beetje moeite en dan weer op de kist. En dan heel hard wegrennen
soz voor het offtopic gaan
Verwijderd
woot heel erg mooi gedaan Dr.DK respect 
Ik ben geen cs'er best zonde eigenlijk als je dit zo ziet
Ik ben geen cs'er best zonde eigenlijk als je dit zo ziet
Verwijderd
nee niet echt... dat veroorzaakt veeeeel lag... en zou het realisme van de map weghalen denkik zo...Op zondag 02 juni 2002 22:58 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Weet je ook wat vet is > een auto erinmaken die kan rijden (er moet wel een beetje fun in)
of iets anders
nee, dat is echt saai, die voertuigenOp zondag 02 juni 2002 22:58 schreef Metal-Kool4 het volgende:
of iets anders
daar draait cs niet om, en als je zoiets zo graag doet zijn er speciale maps voor
Ziet er koel uit
Dr.DK, nog gesjokst laatst?
Verwijderd
Ziet er mooi uit!
Is zo'n map maken niet ontzettend tijdrovend ?
En is het moeilijk te leren ?
tijdrovend? ja, als je een beetje een degelijke map wilt maken wel jaOp maandag 03 juni 2002 19:29 schreef Stellarc het volgende:
Ziet er mooi uit!
moeilijk te leren? hangt ervan af, maar er zijn genoeg tutorials over te vinden
Verwijderd
heb je misschien wat goeie links ,voor als ik me verveel op men werkOp maandag 03 juni 2002 19:30 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
tijdrovend? ja, als je een beetje een degelijke map wilt maken wel ja
moeilijk te leren? hangt ervan af, maar er zijn genoeg tutorials over te vinden
mischien kun je hier wat mee:Op maandag 03 juni 2002 19:36 schreef Stellarc het volgende:
[..]
heb je misschien wat goeie links ,voor als ik me verveel op men werk
[topic=154686/1/25]
of
[topic=432270/1/25]
en verder worden programma's gebruikt als 'Quark' en 'WorldCraft'
Ziet er superflex uit!!! 
Maar 1 vraagje: (dom) Wat is dit voor spel?

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
CS= CounterstrikeOp maandag 03 juni 2002 20:16 schreef valentinorossi het volgende:
Ziet er superflex uit!!!

neuh hoor, is niet domOp maandag 03 juni 2002 20:16 schreef valentinorossi het volgende:
Ziet er superflex uit!!!
het spel heet counter-strike, en is een mod voor half-life
meer info vind je hier: http://www.counter-strike.net/
Ik wou in de_stonepit een palletwagentje maken, maar de func_vehicle code van hl is heel buggy and laggy, dus ik begin er niet meer aan als je t niet erg vindtOp zondag 02 juni 2002 22:58 schreef Metal-Kool4 het volgende:
of iets anders
haha. jah, maar ik heb niet gesjokst van cafe naar cafe, maar van cafe naar de plee. glapjeOp maandag 03 juni 2002 19:23 schreef Booth het volgende:
Ziet er koel uit
jah, begin er maar niet aan. Het is zonde van je tijdOp maandag 03 juni 2002 19:29 schreef Stellarc het volgende:
Ziet er mooi uit!
ok serieus: mappen is op zich niet moeilijk, maar je moet wel creatief zijn. En een fatsoenlijke map (dus niet een de_shoebox of zo) kost idd best veel tijd jah, maar wel leuk en verslavend.
Je mag me best helpen met bier halen.Op maandag 03 juni 2002 20:46 schreef PouwelZ het volgende:
lukt ie dr dk? Wordt het wat of moet ik komen helpen
Verwijderd
hoppakeeOp dinsdag 04 juni 2002 20:02 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
Je mag me best helpen met bier halen.

Verwijderd
Oh oh,
Zat erin he Dr.DK die Flames over deadlock. Laat mij maar ff het vuurtje uitpissen. De map ziet er fris uit en lijkt slechts op deadlock daar de manier van texturen overeenkomt. Plus de setting is ook een Nederlands dorpje.
Maar aangezien de Doc zo'n gezellige lekkere vent is wens ik m het beste met de map en zal ik ook niet moeilijk doen als een deadlock texturetje in de map terugkomt. *Kuch* straattexture *kuch kuch*
Dus lekkere rakker, wanneer kom je ook voor DoD mappen? CS is dead, Cliffe killed it.
Edit by The Will: Spam willen we liever niet. Zet maar een linkje naar je site in je sig.
Zat erin he Dr.DK die Flames over deadlock. Laat mij maar ff het vuurtje uitpissen. De map ziet er fris uit en lijkt slechts op deadlock daar de manier van texturen overeenkomt. Plus de setting is ook een Nederlands dorpje.
Maar aangezien de Doc zo'n gezellige lekkere vent is wens ik m het beste met de map en zal ik ook niet moeilijk doen als een deadlock texturetje in de map terugkomt. *Kuch* straattexture *kuch kuch*
Dus lekkere rakker, wanneer kom je ook voor DoD mappen? CS is dead, Cliffe killed it.
Edit by The Will: Spam willen we liever niet. Zet maar een linkje naar je site in je sig.
3D_Menneke:
*kuch* en een dak texture *kuch*
daar wil ik t ook bij laten. Enneh, DoD is wel cool jah. Ik wil de_downtown sowieso ook gaan aanpassen voor wat andere mods. Hmmm dod_downtown, een invasie in een nederlands dorpje ....
*kuch* en een dak texture *kuch*
Verwijderd
wanneer komt ie nou eindelijk uit ?Op woensdag 05 juni 2002 11:58 schreef Dr.DK het volgende:
3D_Menneke:
*kuch* en een dak texture *kuch*daar wil ik t ook bij laten. Enneh, DoD is wel cool jah. Ik wil de_downtown sowieso ook gaan aanpassen voor wat andere mods. Hmmm dod_downtown, een invasie in een nederlands dorpje ....
Beide maps, de_battle_isle en de_stonepit, worden nergens gespeeld
MSN: Er_jonker@hotmail.com
damn..
waar kan je die maps nou vinden?
want op die site van dr dk
kan ik NIX vinden
[edit]
net als op 3d-mar
en
http://mirrors.cstrike.org/mirrors/lanmaniax/files/HLC_1_setup1.exe
werkt ook al niet
damn
dat was nmlk een colorspray maker..
iemand daar nog wat anders voor?
kan ik NIX vinden
[edit]
net als op 3d-mar
en
werkt ook al niet
damn
Verwijderd
http://www.drdk.cscentral.com/mymaps.htmlOp woensdag 05 juni 2002 12:25 schreef Schaapjuh het volgende:
damn..
kan ik NIX vinden
[edit]
net als op 3d-mar
en
werkt ook al niet
damn
neej das niet mijn server.
hiero zijn nog wel wat servers die de_stonepit draaien:
CS Central:
213.221.174.44:27017 / cs1.cscentral.com:27017
http://www.cscentral.com/server/
iMPC
209.157.40.169:27015
http://www.prolanservices.com/maps/mapcycleindex.shtml
http://www.prolanservices.com/maps/ (voor de andere maps in hun cycle)
en nog een paar..
http://www.csateam.freeserve.co.uk/2map.html
64.208.115.160 : 27015
199.173.50.165 : 27420 (US)
213.221.174.44 : 27017 (UK)
209.157.40.169 : 27015 (US)
zoek maar es met google op de_stonepit, dan vind je nog wel meer servers.
hiero zijn nog wel wat servers die de_stonepit draaien:
CS Central:
213.221.174.44:27017 / cs1.cscentral.com:27017
http://www.cscentral.com/server/
iMPC
209.157.40.169:27015
http://www.prolanservices.com/maps/mapcycleindex.shtml
http://www.prolanservices.com/maps/ (voor de andere maps in hun cycle)
en nog een paar..
http://www.csateam.freeserve.co.uk/2map.html
64.208.115.160 : 27015
199.173.50.165 : 27420 (US)
213.221.174.44 : 27017 (UK)
209.157.40.169 : 27015 (US)
zoek maar es met google op de_stonepit, dan vind je nog wel meer servers.
Verwijderd
Ja hoor my utmost respect voor deze mapper.
Ten eerste CS is het helemaal. en tene tweede is CS het nog helemaler... als het in een reeele Ollandse setting wordt gedraaid met prachtige textures en geweldige lighting.
IN meerdere woorden Fokking A DK
in console
vote de_aalten
(beta_testing wannabee)
Ten eerste CS is het helemaal. en tene tweede is CS het nog helemaler... als het in een reeele Ollandse setting wordt gedraaid met prachtige textures en geweldige lighting.
in console
vote de_aalten
(beta_testing wannabee)
uhm.. yeaaaah right...Op woensdag 05 juni 2002 13:30 schreef HTX het volgende:
Ja hoor my utmost respect voor deze mapper.
in console
vote de_aalten
(beta_testing wannabee)
[backontopic]
de sites deden het toch wel..
ligt aan mijn pc

g1 id waaraan.. maar ik kijk straks thuis wel ff naar die sites..
(zit nu op stagE)
Verwijderd
Wat ik bedoeld mijn waarde mede CS-er, is dat ik met veel lof over DR DK sprak en dat ik het geweldig vind dat hij een map met een nederlandse scenery maakt.Op woensdag 05 juni 2002 13:36 schreef Schaapjuh het volgende:
[..]
uhm.. yeaaaah right...
Dat ik dat dan een beetje plastisch uitdruk is aan mij.
Vond het trouwens redelijk on topic. Check Topic titel....
btw ik ga ook zeker eens op deze bovengenoemde servers roamen.
wattiz you CS naam dan?!?!?!Op woensdag 05 juni 2002 13:43 schreef HTX het volgende:
[..]
Wat ik bedoeld mijn waarde mede CS-er, is dat ik met veel lof over DR DK sprak en dat ik het geweldig vind dat hij een map met een nederlandse scenery maakt.
Dat ik dat dan een beetje plastisch uitdruk is aan mij.
Vond het trouwens redelijk on topic. Check Topic titel....
btw ik ga ook zeker eens op deze bovengenoemde servers roamen.
dan kan ik jou een xtje gaan rulen
of kom een xtje naar gamepoint 5
195.193.163.210 daar speel ik altijd met me clan
http://destroyer.gamepoint.net
kan je de custom mappack downloaden
En wanneer worden ze nou eens playable?! (lees gold)
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Jah k vin dat je goede zaken doet met die maps van je 
Jammer dat je stopt, k hoop dat ze ooit nog eens in een van de cs versies worden gepropt zou wel de kroon op je werk zijn, niet ?
Jammer dat je stopt, k hoop dat ze ooit nog eens in een van de cs versies worden gepropt zou wel de kroon op je werk zijn, niet ?
OMG
OMG!
* Wirf freaks!
aaargh
gast, het ziet er gewoon net zo uit als in het echt!
(de gebouwen staan wel op een andere plaats.... maarja, dat weet jij ook wel
)
damn, ik moet maar weer eens een keer naar schiller bier zoepen (zit er ook een mercedes in de map? en BMS?)
OMG!
* Wirf freaks!
aaargh
gast, het ziet er gewoon net zo uit als in het echt!
(de gebouwen staan wel op een andere plaats.... maarja, dat weet jij ook wel
damn, ik moet maar weer eens een keer naar schiller bier zoepen (zit er ook een mercedes in de map? en BMS?)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
spambeerOp woensdag 05 juni 2002 09:50 schreef 3D_Mike het volgende:
Oh oh,
[afbeelding]
www.3D-Mike.com

owkee, ik hep ff snel een shotje gemaakt van waar ik nou mee bezig ben, namelijk met die gasten/gangsters links. Ik wil hierover eigenlijk nog niet zoveel verklappen 

hmm, plaatje is een beetje donker en ik zie ook dat die groene bak ff wat kleiner moet.

enneh kom gerust es vrijdags langs, dan gaan we ff naar Schiller.

hmm, plaatje is een beetje donker en ik zie ook dat die groene bak ff wat kleiner moet.
dat zal tog zeker nog wel een paar weekies duren. dr is nog zoveel te doen. en ik moet BI2 ook nog es afronden, of zal ik die maar skippen?Op woensdag 05 juni 2002 16:15 schreef RaDKiLL het volgende:
En wanneer worden ze nou eens playable?! (lees gold)
jah inderdaad, maar anders vestig ik mn hoop op een andere mod.Op woensdag 05 juni 2002 16:26 schreef Upperscore het volgende:
haha nog niet, maar dat komt nog welOp woensdag 05 juni 2002 16:28 schreef Wirf het volgende:
gheheOp woensdag 05 juni 2002 18:34 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
spambeer![]()
Ziet er goed uit, ff testen als ie er is ondanks ik toch nie meer cs
sweet!!!
mooie lighting ook btw!
mooie lighting ook btw!
\_Specs_/
nee, niet deze vrijdag, ik heb alweer andere afspraken dit weekendOp woensdag 05 juni 2002 20:16 schreef Dr.DK het volgende:
haha nog niet, maar dat komt nog wel

Verwijderd
ziet mijn oog een kwart raam? maar tochOp woensdag 05 juni 2002 20:16 schreef Dr.DK het volgende:
owkee, ik hep ff snel een shotje gemaakt van waar ik nou mee bezig ben, namelijk met die gasten/gangsters links. Ik wil hierover eigenlijk nog niet zoveel verklappen
[afbeelding]
Komt er ook nog een shop (das wel zo nederlands he
)
neej, die hebben ze niet in aaltenOp woensdag 05 juni 2002 22:58 schreef OhMyGod het volgende:
Komt er ook nog een shop (das wel zo nederlands he)
(aalten word ook wel "het jeruzalem van de achterhoek" genoemd haha (niet omdat er zoveel joden wonen))
Het g0t test-team staat al in de startblokken...
Post die map nu eens.
Post die map nu eens.
nikszolekkeralss.exe
w0wOp woensdag 05 juni 2002 20:16 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
cool die ramen links boven!! met "reflection"
Verwijderd
Een vraagje van een mapping-newbie.
Hoe krijg je lucht in je map ? Ik heb wel een texture sky gevonden maar die doet weinig.
en hoe krijg je licht en donker (schaduw) in je map ?
Hoe krijg je lucht in je map ? Ik heb wel een texture sky gevonden maar die doet weinig.
uiteraard komt er een coffee/smart shop, ook al hebben ze die niet in AaltenOp woensdag 05 juni 2002 22:58 schreef OhMyGod het volgende:
Komt er ook nog een shop (das wel zo nederlands he)
over reflections gesproken: je kunt mij soms zelfs zien fotograferen in de reflectie van de ramen! haha.Op donderdag 06 juni 2002 08:57 schreef Schaapjuh het volgende:
[..]
w0w
cool die ramen links boven!! met "reflection"![]()
geef een brush de texture "sky" en vul dan bij cl_skyname in de map properties een sky in, bv. "blue"Op donderdag 06 juni 2002 14:57 schreef Stellarc het volgende:
Een vraagje van een mapping-newbie.
En druk er dan ook een light_environment in voor zonlicht en schaduw. c'est tout.
Verwijderd
is in dust toch ook niet? en bijv torn toch ook niet?Op vrijdag 07 juni 2002 18:01 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Kan je ook in sommige huizen ? anders lijkt me het wel een saaie map
hubba hubba * RoadKill21 wants to check it out
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
Nee... maar in de dust heb je wel tunnels enz...Op vrijdag 07 juni 2002 20:52 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
is in dust toch ook niet? en bijv torn toch ook niet?
Loop jij nu maar eens door een straat heen... (toch geen zak aan) ?
w8 nou maar gewoon af je kan het niet toch zo beoordelen hoe het gaat worden
offtopic:
[quote]
Op dinsdag 04 juni 2002 20:02 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
haha. jah, maar ik heb niet gesjokst van cafe naar cafe, maar van cafe naar de plee. glapje
[/quote]
Zelf woon ik in Hengelo, maar een avondje Schiller sla ik niet over
Ben hele tyd bij Schiller gebleve, en toen af en toe naar dat snackbarretje richting gemeentehuis..
[quote]
Op dinsdag 04 juni 2002 20:02 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
haha. jah, maar ik heb niet gesjokst van cafe naar cafe, maar van cafe naar de plee. glapje
[/quote]
Zelf woon ik in Hengelo, maar een avondje Schiller sla ik niet over
Ben hele tyd bij Schiller gebleve, en toen af en toe naar dat snackbarretje richting gemeentehuis..
Het zou koel zijn als je idd een paar gebouwen in kon en dan een awp fight kan houden oid. Nee geen AWP's die verpesten het
Verwijderd
Duh.. maar ik vraag gewoon of je ook in een huis kan.. (of ergsn schuilen)Op vrijdag 07 juni 2002 22:28 schreef RoadKill21 het volgende:
w8 nou maar gewoon af je kan het niet toch zo beoordelen hoe het gaat worden
Waarschijnlijk krijg je dan de hele -zeer boze- tweakers community op je kop, je huis word belegerd en je hebt geen leven meerOp woensdag 05 juni 2002 20:16 schreef Dr.DK het volgende:
dat zal tog zeker nog wel een paar weekies duren. dr is nog zoveel te doen. en ik moet BI2 ook nog es afronden, of zal ik die maar skippen?
Ik, geheel anders
Verwijderd
ik denk dat dr dk daar heus wel aan zal denken.... hijs geen n00b zoals ikOp vrijdag 07 juni 2002 22:01 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Nee... maar in de dust heb je wel tunnels enz...
Verwijderd
[quote]
Op vrijdag 07 juni 2002 17:45 schreef Dr.DK het volgende:
het werkt , als complete beginner begin ik het steeds leuker te vinden . Ik heb een soort facing worlds gemaakt als begin-map en hij is nog gaaf om te spelen ook
Op vrijdag 07 juni 2002 17:45 schreef Dr.DK het volgende:
Tnxgeef een brush de texture "sky" en vul dan bij cl_skyname in de map properties een sky in, bv. "blue"
En druk er dan ook een light_environment in voor zonlicht en schaduw. c'est tout.
ik vind t saai om door zo'n woestijn te lopen, ik had dan ook graag een oase of zo in die map gezien.Op vrijdag 07 juni 2002 22:01 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Nee... maar in de dust heb je wel tunnels enz...
maar eh, ik probeer t zo te maken dat je in de kerk en in een cafe kunt komen. proberen, want t is allemaal niet zo fris voor de snelheid.
hebben wij er lol inOp zaterdag 08 juni 2002 23:45 schreef PouwelZ het volgende:
zolang de gameplay goed is...
en dan kan de mapmaker ook weer tevrede zijn
Hiero wat pics: een nieuwe en wat updeets...

nog een beetje leeg, maar dat komt allemaal nog wel. het gaat nu ff om die kerk.

nog een beetje leeg, maar dat komt allemaal nog wel. het gaat nu ff om die kerk.

me.......got........boner......Op zondag 09 juni 2002 21:41 schreef Dr.DK het volgende:
Hiero wat pics: een nieuwe en wat updeets...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
....can't.......take.....no.......more......
need.......playable......map.......aaargh.......
Verwijderd
Ik heb zonet ff een admin gevraagd.. (van de euronerds server) is een "E3" server
Als de map is, of die daar gedraaid mag worden
Hij zou het aan iemand vragen die bij de files kan komen....
Let's hope > want die server ownt!! (zit altijd vol, en je hebt daar een lekkere ping)
Let's hope > want die server ownt!! (zit altijd vol, en je hebt daar een lekkere ping)
Ziet er echt gaaf uit man!
Vooral omdat er zoveel herkenbare dingen inzitten. Heineken borden, Aldi, Gal&Gal etc.
Die gozers die ik daar zie staan wat is het nut daarvan? Extra vijanden of gewoon levende decoratie, net als de kippetjes in cs_Italy?
Komt er ook een beetje verhaal bij of gewoon: 'blaas de kerk op/voorkom dat de kerk wordt opgeblazen'?
Die gozers die ik daar zie staan wat is het nut daarvan? Extra vijanden of gewoon levende decoratie, net als de kippetjes in cs_Italy?
Komt er ook een beetje verhaal bij of gewoon: 'blaas de kerk op/voorkom dat de kerk wordt opgeblazen'?
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
Verwijderd
maak ook een paar shops waar je naar binnen kan en een beetje schuilen of een sneaky gangentje maar dan erg small
Verwijderd
heheh... dat zei ik ook alOp zondag 09 juni 2002 22:41 schreef Esmer het volgende:
maak ook een paar shops waar je naar binnen kan en een beetje schuilen of een sneaky gangentje maar dan erg small
ga ik ook ff vragen voor op GP 5..Op zondag 09 juni 2002 22:00 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ik heb zonet ff een admin gevraagd.. (van de euronerds server) is een "E3" server
das een custom map server.. ammal nedurlanderz
/me speelt altijd op GP 5
(gamepoint 5: 195.193.163.210 )
zou wel cool zijn om daar in een nederlandse "stad" te spelen
Verwijderd
ik vote nog steeds voor de_aalten, is lekker orrigineel
en dan staat ie bovenaan als je op map sorteert. Is maar een idee hoor
Verwijderd
roger that, de_aalten rulezOp maandag 10 juni 2002 11:28 schreef Atar het volgende:
ik vote nog steeds voor de_aalten, is lekker orrigineelen dan staat ie bovenaan als je op map sorteert. Is maar een idee hoor
ik post t nieuwste piccie nog ff op deze pagina, want t stond helemaal onderaan de vorige page.

De setting heb ik al ergens gepost ... maar een kerk opblazen zou op zich wel grappig zijn want juist Aalten is behoorlijk heilig.

Nieuwtje: ben nu met het NS station bezig.

die gangsters gaan dus af en toe met elkaar meppen (en uiteraard schelden ze dan wat). En tijdens t vechten (een gang war .. hehe, in Aalten) kun je tijdelijk niet door wat steegjes lopen zodat je niet altijd dezelfde route kunt nemen (dynamic routing). Als tijdens het beta testen blijkt dat dat niet zo fantastisch is, dan blijven ze er gewoon als decoratie in. uniek.Op zondag 09 juni 2002 22:09 schreef JedaiNait het volgende:
De setting heb ik al ergens gepost ... maar een kerk opblazen zou op zich wel grappig zijn want juist Aalten is behoorlijk heilig.
ligt niet aan jouOp zondag 09 juni 2002 22:35 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik daar linksboven een 1/4 raam?
ben bang dat het dan de_aalten-winterswijk moet gaan wordenOp maandag 10 juni 2002 17:14 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
roger that, de_aalten rulez
Nieuwtje: ben nu met het NS station bezig.
Verwijderd
U rule, ik en een paar anderen gaan ook map maken; [topic=520274/1/25]
die van jouw ruled ook, vind hem goed gelukt hoor! topwerk! ga zo door
die van jouw ruled ook, vind hem goed gelukt hoor! topwerk! ga zo door
stille hint zekerOp maandag 10 juni 2002 21:36 schreef MasterOverdrive het volgende:
U rule, ik en een paar anderen gaan ook map maken; [topic=520274/1/25]
die van jouw ruled ook, vind hem goed gelukt hoor! topwerk! ga zo door![]()
Verwijderd
SHHHTOp maandag 10 juni 2002 21:39 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
stille hint zeker

Verwijderd
LOL!! btw Zeer vette map DK (je bent idd de beste mapper op g0tOp maandag 10 juni 2002 21:40 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
SHHHT![]()
ZEER STRAK!
Die kerk ziet er echt goed uit!
Ik vind dat ze deze map wel bij een nieuwe versie kunnen voegen want dit ziet er echt zeer professioneel (en leuk) uit.
Kan niet w88 om er een keer knallent doorheen te rennen!
Die kerk ziet er echt goed uit!
Ik vind dat ze deze map wel bij een nieuwe versie kunnen voegen want dit ziet er echt zeer professioneel (en leuk) uit.
Kan niet w88 om er een keer knallent doorheen te rennen!
\_Specs_/
En, lukt het met de vorderingen 
Ik wil hem echt snel proberen
Misschien wil Valve hem wel includen, ziet er nml wel enorm gelikt uit !
Ik wil hem echt snel proberen
Misschien wil Valve hem wel includen, ziet er nml wel enorm gelikt uit !
Verwijderd
Ik kon het niet meer vinden..
maar laatst was hier volgens mij een nederlandse site over het maken van maps ( en hoe worldcraft werkt)
Heeft iemand die url nog?
thx
maar laatst was hier volgens mij een nederlandse site over het maken van maps ( en hoe worldcraft werkt)
thx
Ik ben er voor om dan het NS station op te blazen 
Zodat bv de terrors niet meer weg kunnen (alsof dat al kan met de NS
)
Verder zeer kewle map (maar k geloof dat dat al wel duidelijk was
)
Zodat bv de terrors niet meer weg kunnen (alsof dat al kan met de NS

Verder zeer kewle map (maar k geloof dat dat al wel duidelijk was
keep us informed 
/me want new pics
>:D
/me want new pics
Verwijderd
idd lijkt idd nog al op deadlock, wat ik overigens een van de beste mappen vind. Gewoon om dat je dan tegen die kneusjes die GO of wat ever spelen kunnen zien dat CS maps ook realitisch kunnen zijn.Op zondag 02 juni 2002 21:41 schreef BLiNNeMaNS het volgende:
[..]
DE_DEADLOCK...
[..]
LIJKT ERG OP DE_DEADLOCK
[..]
(de_deadlock:blaas die truck bij de hoerenbuurt op... hey, geld??)Lijkt me geen gek idee.
[..]
(ehrm... de_deadlock?)
[..]
(ehrm... enige 2 bieren die niet in deadlock zitten, toeval?)
[..]
(sneaky plekje? wat dacht je van in het midden 2 raampjes bij een groot plein, dan een kerk er tegenover waarbij je op de dakrand kan lopen... zoals in deadlock...)
sorry, ben gewoon erg trots op [OOPS]3dmike en backslider. las ook al dat backslider een vinger in de pap heeft, maar vind toch dat er iets minder gelijkenissen mogen zitten tussen de 2 maps. Zit je niet te stangen op je skillz ofzo.
Ik hep nog een piccie van het NS station enzo waarmee ik nog volop bezig ben.

Je kunt via die blauwe deuren en via een waterpijp naar binnen. Om het station staat een Telfort telefooncel, bankje en een fietsenrek (met fiets) en ik wil ook nog een trein of wat wagons maken. Waarschijnlijk komt daaro ergens een bombspot.
enneh, ideeen zijn errug welkom....

Je kunt via die blauwe deuren en via een waterpijp naar binnen. Om het station staat een Telfort telefooncel, bankje en een fietsenrek (met fiets) en ik wil ook nog een trein of wat wagons maken. Waarschijnlijk komt daaro ergens een bombspot.
enneh, ideeen zijn errug welkom....
http://mox.counter-strike.nlOp woensdag 12 juni 2002 22:17 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Verwijderd
RESPECT!
Die textures, waar heb je die weg man 
Enuhh over die straten, heb jij niet het fps dalings probleem met langere straten?
En weet jij misschien warom het bij mijn map het overal even licht was?
Enuhh over die straten, heb jij niet het fps dalings probleem met langere straten?
En weet jij misschien warom het bij mijn map het overal even licht was?
Ik zou 1 bomspot in de kerk doen en de andere in het cs station
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
ns?Op vrijdag 14 juni 2002 17:30 schreef bAdmuTs het volgende:
Ik zou 1 bomspot in de kerk doen en de andere in het cs station
LOLOp vrijdag 14 juni 2002 17:30 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
ns?
Ik bedoel natuurlijk Centraal Station

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dit topic is gesloten.